Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (5)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=професійна освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 106
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-106 
1.


    Слухенська, Р. В.
    Духовно-творчий потенціал майбутнього лікаря та розвиток професійного клінічного мислення [Текст] / Р. В. Слухенська, А. А. Єрохова // Імідж сучасного педагога. - Полтава, 2017. - № 2. - С. 36-38

Кл.слова (ненормовані):
розвиток -- професійна освіта
Дод.точки доступу:
Єрохова, А. А.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

2.


    Слухенська, Р. В.
    Фактори активізації творчого потенціалу особистості майбутнього лікаря в процесі професійної підготовки [Текст] / Р. В. Слухенська, А. А. Єрохова // Імідж сучасного педагога. - Полтава, 2017. - № 1. - С. 26-28

Кл.слова (ненормовані):
творча самореалізація -- професійна освіта
Дод.точки доступу:
Єрохова, А. А.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

3.


    Сас, Н. М.
    Застосування системного підходу у професійній підготовці майбутніх керівників навчальних закладів до інноваційного управління [Текст] / Н. М. Сас // Імідж сучасного педагога. - Полтава, 2016. - № 2. - С. 15-17

Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта -- стандарти

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

4.
378:371.134(075.8)
З-17


    Зайченко, І. В.
    Педагогіка і методика навчання у вищій школі [Текст] : підручник / І. В. Зайченко ; Міністерство освіти і науки України, Національний університет біоресурсів і природокористування України. - 3-тє вид., перероб. і доповн. - Київ : Ліра-К, 2018. - 512 с. - ISBN 978-617-7320-64-6 : 300.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Підручник--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
педагогіка вищої школи -- вища освіта -- педагогічний процес -- робота ВНЗ -- процес навчання -- професійна освіта -- діагностика навчання -- педагогічні технології
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Національний університет біоресурсів і природокористування України


Примірників всього: 6
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6)

Знайти схожі

5.


    Загірняк, Михайло.
    Щодо місця коледжів і технікумів у системі вищої освіти України [Текст] / М. Загірняк, С. Сергієнко, Д. Загірняк // Вища школа. - Київ : Знання, 2018. - № 2. - С. 43-52. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
молодший спеціаліст -- вища освіта -- професійна освіта
Дод.точки доступу:
Сергієнко, Сергій
Загірняк, Денис


Є примірники у відділах: всього 3 : Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Замовлені прим-ки для відділів: ГП ЧЗ


Знайти схожі

6.


    Пятничук, Тетяна.
    Експеримент з упровадження елементів дуальної системи підготовки кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах України [Текст] / Т. Пятничук // Вища школа. - Київ : Знання, 2017. - № 5/6. - С. 78-84. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта -- дуальна система -- творчі групи

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.


    Когут, С.
    Історико-педагогічний аналіз становлення й розвитку педагогіки праці в Республіці Польща / С. Когут // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 1/2. - С. 115-121, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)115121 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
педагогіка праці -- субдисципліна -- професійна освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Когут, Світлана.
    Дослідження становлення педагогіки праці в Республіці Польща: аналіз базових понять [Текст] / С. Когут // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 4. - С. 62-67. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1687
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Педагогічний процес

Кл.слова (ненормовані):
педагогіка праці -- професійна освіта -- освіта в Польщі

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.
377.3(4/9)
П 84


   
    Професійна освіта в зарубіжних країнах: порівняльний аналіз [Текст] / Академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології ; Академія педагогічних наук України (Київ), Інститут педагогіки і психології професійної освіти. - 2-ге вид. - Київ : Черкаси, 2002. - 388 с. - ISBN 966-95572-7-5 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Професійна освіта--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта -- неперервна освіта -- педагогічні технології -- зміст -- аналіз -- модель навчання -- полікультурність -- США -- Японія -- ФРН -- Іспанія -- Туреччина
Анотація: У мнографії висвітлено досвід організаціх професційної освіти в США, Японії, ФРН, Іспанії, Туреччині та ін. країнах
Дод.точки доступу:
Ничкало, Н. Г. (д-р пед. наук, проф., академік АПН України) \ред.\
Академія педагогічних наук України (Київ)
Інститут педагогіки і психології професійної освіти


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

10.
37.09
С 42


    Скакун, В. А.
    Организация и методика профессионального обучения [Текст] : учеб. пособ. / В. А. Скакун. - Москва : Форум - Инфа - М, 2007. - 335 с. - ISBN 5-91134-044-5 : 45.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Професійна освіта--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
Професійна освіта -- методи навчання -- принципи професійної освіти -- організація професійної освіти -- засоби професійної освіти -- планування виробничого навчання -- виробниче навчання -- педагогічна майстерність -- підготовка до уроку -- урок -- методична робота
Анотація: В учебном пособии изложены основы общей методики и организации профессионального обучения учащихся в учебных заведениях профессионального образования.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

11.


    Кристопчук, Т.
    Діагностика професійної спрямованості особистості: досвід Німеччини / Т. Кристопчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3/4. - С. 130-136, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)130136 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта -- діагностика -- дуальна система
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

12.
331.548
П 30


    Петрище, В.
    Обираю професію [Текст] : навчально-методичний посібник з профільного навчання (на допомогу практичним психологам та соціальним педагогам) / В. Петрище, М. Лемак. - Ужгород : ЗІППО, 2009. - 200 с. - 70.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Профорієнтація

Кл.слова (ненормовані):
особистісні риси -- професійно важливі якості -- професійна освіта -- пошук роботи -- працевлаштування
Дод.точки доступу:
Лемак, М.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)

Знайти схожі

13.


    Бабаліч, В.
    Тенденції формування соціальної компетентності фахівців фізичного виховання та спорту [Текст] / В. Бабаліч // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 4. - С. 68-73 . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта -- соціальна компетентність -- фізичне виховання та спорт

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

14.
37.018.4(075.8)
З-17


    Зайченко, І. В.
    Теорія і методика професійного навчання [Текст] : навчальний посібник / І. В. Зайченко ; Національний університет біоресурсів і природокористування України. - 2-е вид., доповн. і переробл. - Київ : Ліра-К, 2017. - 580 с. - ISBN 978-617-7320-65-3 : 330.00 грн., 369.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Професійна освіта--Навчальний посібник--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта -- professional education -- Державний стандарт вищої освіти -- робота ВНЗ -- робота коледжу -- college work -- дидактика професійної освіти -- діяльність викладача -- освітній процес -- educational process -- самоврядування -- municipality -- педагогічний процес -- pedagogical process -- кейс-метод -- case method
Дод.точки доступу:
Національний університет біоресурсів і природокористування України


Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

15.
37.013(082)
С 91


   
    Сучасні акмеологічні дослідження: теоретико-методологічні та прикладні аспекти [Текст] : монографія / Українська академія акмеології ; редактор: В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва, Я. С. Фруктова. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - 912 с. - ISBN 978-617-658-019-5 : 60.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Інвестиції у людський акме-капітал - шлях України до процвітання / В. О. Огнев’юк. - С .5-18
Кл.слова: освіта, модель децентралізації управління освітою, інтернаціоналізація освіти
Сисоєва, С. О. Акме-педагогіка: інтерактивне навчання дорослих / С. О. Сисоєва. - С .19-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акме-педагогіка, інтерактивне навчання, дистанційне навчання
Бондарева, О. Є. Акмеологічні принципи тренінігів з лідерства-служіння в аспекті розвитку корпоративної культури / О. Є. Бондарева, О. В. Єременко. - С .32-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: тренінг, корпоративна культура, психологічний клімат
Вознюк, О. В. Теоретико-методологічний базис акмеології: постнекласичний контекст / О. В. Вознюк. - С .43-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: розвиток як процесуальний та біфуркаційний феномен, універсальна парадигма розвитку, закони діалектики
Kamenova, D. Creativity development models and standarts / D. Kamenova. - С .84-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: креативність, модель загальної професійної творчості, стандарт наукової творчості
Фруктова, Я. С. Журналістика як соціальний інститут: психолого-педагогічний аспект формування акме-особистості / Я. С. Фруктова. - С .111-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціальний інститут, журналістика, медіа-освіта
Голобородько, Е. П. Розвиток позитивного мислення як засіб формування успішної особистості: чинники і технології / Е. П. Голобородько. - С .136-143. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особистість, успіх, позитивне мислення
Линьов, В. Є. Психологія завчасної стійкості в контексті життєвих перспективів як акмеологічний потенціал особистості / В. Є. Линьов. - С .143-162. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: завчасна стійкість, акмеологічний потенціал, професійне та особистісне становлення
Сіткар, В. І. Становлення особистості та суспільства крізь призму дитячої субкультури: сучасні тенденції / В. І. Сіткар. - С .163-180. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особистість, суспільство, дитяча субкультура
Чорна, І. М. Акмеологічні підходи до розробки та впровадження структури державної системи профорієнтації в Україні / І. М. Чорна. - С .181-200. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: профорієнтація, професійне самовизначення, професіограма
Чернуха, Н. М. Акмеологічний підхід виховання толерантності в міжособистісний відносинах суб’єктів освітнього процесу вищої школи / Н. М. Чернуха, К. А. Бровко. - С .201-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: толерантність, міжособистісне спілкування, акмеологічний підхід
Антонов, В. М. Прикладна та професійна акмеологія: шляхи розвитку і удосконалення / В. М. Антонов. - С .220-246. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, геронтологія, кібернетика
Антонов, В. М. Інноваційні технології в акмеології / В. М. Антонов. - С .247-259. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: нейропедагогіка, психогенетика, кібернетика
Антонов, В. М. Акме-гендерологія: інноваційно-концептуальні основи / В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі. - С .259-276. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гендерологія, інновація, кіберакмеологія
Саух, П. Ю. Навчально-виховний процес: від розбалансованості до цілісності на основі акмеологічного алгоритму / П. Ю. Саух. - С .277-288. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сучасна система освіти, виховання, акмеологічний алгоритм
Дубасенюк, О. А. Факторні акме-моделі продуктивної професійної виховної діяльності педагогів загальноосвітньої та професійної шкіл / О. А. Дубасенюк, Н. В. Кузьміна. - С .289-340. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна освіта, продуктивна діяльність педагога, акме-моделі
Хоружа, Л. Л. Потенціал педагогіки у професійному розвитку і вдосконаленні вчителя / Л. Л. Хоружа. - С .341-359. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: трансгресивна педагогіка, герменевтичний підхід, етичний саморозвиток педагога
Сидорчук, Н. Г. Психолого-Педагогічні фактори підвищення продуктивності самоосвітньої діяльності майбутніх учителів як акмеологічна проблема / Н. Г. Сидорчук. - С .359-377. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самоосвітня діяльність, психолого-педагогічні фактори
Мельниченко, О. В. Гендерна педагогіка як засіб формування акме-особистості / О. В. Мельниченко. - С .377-396. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гендерна педагогіка, гендерна рівність, гендерні стереотипи
Мартиненко, С. М. Діагностування акмеологічного розвитку особистості в освітньому середовищі університету / С. М. Мартиненко. - С .396-416. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особистість, діагностування, освітнє середовище
Чумак, Л. В. Педагогіка, андрагоніка, х’ютагогіка як акмеологічні щаблі професіоналізму освітян / Л. В. Чумак. - С .417-437. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогіка, адрагогічний підхід, акмеологічний підхід
Полєвікова, О. Б. Методологія словоцентризму як теоретичне підґрунтя інноваційного підходу до мовної освіти дітей / О. Б. Полєвікова. - С .437-456. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: словоцентризм, мовна освіта, мовленнєвий розвиток дітей
Полєвіков, І. О. Обґрунтування педагогічних умов особистісно орієнтованого виховання в музичній школі / І. О. Полєвіков. - С .456-474. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічні умови, особистісно орієнтоване виховання, учень музичної школи
Архипова, С. П. Освіта як чинник адаптації, соціалізації та самовизначення соціально незахищених категорій дорослих у змінюваному середовищі / С. П. Архипова. - С .475-496. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, соціальний захист, ресоціалізація
Терентьєва, Н. О. Розвиток університетської освіти України періоду нгезалежності: інтеграційний та акмеологічний напрям / Н. О. Терентьєва. - С .497-520. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: університетська освіта, інтеграційні процеси, освітні послуги
Поясок, Т. Б. Загальні закономірності та принципи професійної підготовки фахівців на засадах системного підходу / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна. - С .521-544. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічна система, системни йпідхід, професійна підготовка
Соколова, І. В. Акмеологічні домінанти нових освітніх програм підготовки бакалаврів освіти / І. В. Соколова. - С .545-564. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічне дослідження, акмеологічний підхід, акмеологічне освітнє середовище
Желанова, В. В. Смислова сфера майбутнього педагога у контексті акмеологічного підходу / В. В. Желанова. - С .564-582. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: смислоусвідомлення, смислобудівництво, смислогенез
Паламарчук, Л. Б. Полікультурність як складова професійної підготовки майбутнього педагога в акмеологічному середовищі університету / Л. Б. Паламарчук. - С .583-605. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: полікультурність, професійна підготовка, акме-середовище
Кучерук, О. А. Формування проектно-технологічної компетентності майбутніх учителів української мови на засадах акмеології / О. А. Кучерук. - С .606-628. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, професійно-педагогічна освіта, методика компетентності
Караман, С. О. Акмеологічний аспект формування методичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури / С. О. Караман, О. В. Караман. - С .628-639. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: методична компетентність, науково-методична діяльність, предметно-методична діяльність
Дерека, Т. Г. Концептуальні засади акмеологічно спрямованої неперервної професійної підготовки фахівців фізичного виховання / Т. Г. Дерека. - С .639-663. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, акмеологічна компетентність, професійна підготовка
Цехмістер, Я. В. Акмеологічні особливості післядипломної освіти лікарів в Україні / Я. В. Цехмістер, О. Ю. Лисенко. - С .664-684. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: неперервна професійна освіта, освіта упродовж життя, післядипломна освіта лікарів
Рибалко, Л. С. Професійна самореалізація учителів загальноосвітніх навчальних закладів в умовах сучасних викликів (акмеологічний аспект) / Л. С. Рибалко, Т. В. Куценко. - С .684-715. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самореалізація особистості, акмеологія, педагогічна діяльність
Дроздова, І. П. Становлення особистості сучасного фахівця нефілологічного профілю у процесі формування його професійного менталітету / І. П. Дроздова. - С .726-748. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійне мовлення, формування професійного менталітету, праксеологічна і ментальна сторони професійної культури
Гладкова, В. М. Акмесинергетичні засади до вивчення та проектування особистісно-професійного розвитку людини / В. М. Гладкова, С. Д. Пожарський. - С .749-771. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, катабологія, порівняльний аналіз
Галус, О. М. Педагогічне управління мотивацією майбутніх педагогів до навчання у ВНЗ: акмеологічний підхід / О. М. Галус. - С .772-789. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, мотивація особистості, навчальна діяльність студентів
Гладкова, В. М. Професійний розвиток та вдосконалення менеджерів вищих навчальних закладів / В. М. Гладкова. - С .790-815. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: управлінська діяльність, професійний розвиток, професійне самовдосконалення
Дуткевич, Т. В. Конфліктологічна компетентність як чинник професіоналізації менеджера освіти / Т. В. Дуткевич. - С .816-836. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: конфліктологічна компетентність, менеджер освіти, професіоналізація
Аннєнкова, І. П. Моніторинг якості професійної діяльності науково-педагогічних працівників ВНЗ (акмеологічний підхід) / І. П. Аннєнкова. - С .837-856. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, моніторинг, науково-педагогічний працівник
Москаленко, А. М. Акмеологічні засади підготовки управлінців навчальних закладів в умовах магістратури / А. М. Москаленко. - С .856-876. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна освіта, акмеолоічні технології, психолого-педагогічні умови навчання
Гладкова, В. М. Акмеологічні аспекти корпоративних систем управління кар’єрою у комерційному секторі / В. М. Гладкова, Е. В. Гладков. - С .877-897. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: менеджер, професіоналізм, кар’єра
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наукова діяльність--Акмеологія--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
теоретична акмеологія -- психологічна акмеологія -- педагогічна акмеологія -- професійна акмеологія -- акмеологія управління -- акме-педагогіка -- акме-особистість -- позитивне мислення -- акмеологіний потенціал -- професійний розвиток -- андрагогіка -- х’ютагогіка -- мовна освіта -- післядипломна освіта -- самореалізація
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Сисоєва, С. О. \редактор.\
Фруктова, Яна Станіславівна \редактор.\
Українська академія акмеології


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

16.
378.147(075.8)
М 54


   
    Методика викладання у вищій школі [Текст] : навчальний посібник / О. В. Малихін [та ін.]. - Київ : КНТ, 2021. - 262 с. - ISBN 978-966-373-737-9 : 260.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Методика викладання--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- професійна компетентність -- професійна освіта -- культура викладача -- викладач вищої школи -- лекційні заняття -- семінарські заняття -- лабораторні заняття -- практичні заняття -- консультування -- самостійна робота студента -- науково-дослідна робота -- модульне навчання -- ділові ігри -- ТЗН -- інформаційні технології -- розвиток вищої освіти
Дод.точки доступу:
Малихін, О. В.
Павленко, І. Г.
Лаврентьєва, О. О.
Матукова, Г. І.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

17.
7
М 65


    Михайловська, Світлана Володимирівна.
    Народне хореографічне мистецтво України радянського періоду [Текст] / С. В. Михайловська // Мистецтвознавчі записки / Міністерство культури і туризму України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : Міленіум, 2014. - Вип. 25. - С. 288-293. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
хореографічне мистецтво -- радянська ідеологія -- творчі здобутки -- професійна освіта -- теоретичні надбання
Дод.точки доступу:
Міністерство культури і туризму України
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (12.01.2015р. Інв.28156 - 15.00 грн.) (вільний)
Ф2 (12.01.2015р. Інв.28157 - 15.00 грн.) (вільний)


Знайти схожі

18.
В580804487/2022/1/2

    Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору [Текст] : науковий журнал / Східно-Європейський Інститут Психології. - Київ : Східно-Європейський Інститут Психології. - ISSN 2959-1953.
    Т.1 № 2 : Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. - [Б. м.] : Східно-Європейський Інститут Психології, 2022. - 274 с. - Б. ц.
    Зміст:
Бабич, Н. М. Пошук ресурсів для педагогів і родин, які виховують дітей з особливими потребами, в умовах воєнного стану / Н. М. Бабич, Г. В. Супрун. - С .8-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діти з особливими потребами, освіта в умовах війни, труднощі під час війни
Деркач, Л. М. Нагальні та невирішенні проблеми середньої і вищої школи України в умовах когнітивної війни / Л. М. Деркач, Г. М. Сіра. - С .21-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: когнітивна війна, освіта України, інноваційні підходи до навчання
Коваль, О. А. Структура типового практичного заняття на клінічній кафедрі терапевтичного профілю в умовах війни: особливості та оцінка ефективності / О. А. Коваль, П. О. Каплан. - С .35-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: клінічна кафедра, терапевтичний профіль, умови війни
Ніколайчук, Г. І. Парадигма української освіти в умовах війни: поради психолога / Г. І. Ніколайчук, О. О. Демчук. - С .43-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: українська освіта, емоційне вигорання, самоцінність
Сеньовська, Н. Л. Формування сучасного героїчного епосу й міфу як спосіб допомогти учням пережити колективну травму війни / Н. Л. Сеньовська, І. М. Нестайко. - С .51-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: колективна травма, патріотичне виховання, сублімація
Старєва, А. М. Організація роботи команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми портебами в обмежених умовах / А. М. Старєва. - С .61-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особливі освітні потреби, інклюзивна освіта, обмежені умови
Харцій, О. М. Особливості прояву тривожно-депресивної симптоматики у студентів із зони бойових дій / О. М. Харцій. - С .73-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: тривожна-депресивна симптоматика, психокорекційні рекомендації, анамнестичні дані
Шапочка, К. А. Опанування англійської мови як засіб зняття стресу у молодших школярів із особливими освітніми потребами в умовах війни / К. А. Шапочка. - С .82-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: умови війни, стрес, англійська мова
Азатьян, В. І. Іншомовна підготовка майбутніх медичних фахівців у системі дистанційного навчання / В. І. Азатьян. - С .96-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: майбутні медичні фахівці, дистанційне навчання, цифрові технології
Біденко, Н. В. Формування професійних компетентностей з урахуванням очікувань стейкхолдерів як пріоритетне завдання підготовки майбутніх фахівців у галузі стоматології / Н. В. Біденко, О. І. Остапко, Т. В. Ватанха. - С .105-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійні компетентності, освітні програми, стейкхолдери
Гриценко, Н. Л. Реалізація принципу наступності допрофесійної та професійної підготовки майбутніх лікарів / Н. Л. Гриценко. - С .117-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна освіта, предметна компетентність, допрофесійна освіта
Макаренко, Н. М. Розвиток навичок самостійної роботи для покращення якості дистанційного навчання / Н. М. Макаренко. - С .131-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: когнітивні навички, мотивація, актуалізація
Підгорний, А. В. Забезпечення якості фундаментальної хімічної підготовки у контексті впровадження інноваційної освіти інженера: реалії та перспективи / А. В. Підгорний. - С .143-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: фундаментальність в освіті, нові стандарти вищої освіти, засоби дистанційного онлайн-навчання
Шпак, В. П. Формування інформаційно-цифрової компетентності вчителів природничого напряму: діяльнісний складник / В. П. Шпак, О. В. Бардадим. - С .153-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діяльність, інформаційно-цифрова компетентність, природничий напрям
Vasylyshyna, N. "Case study" method and its application in teaching "business english" for international law specialty = Метод кейс-стаді та його застосування під час викладання ділової іноземної мови для спеціальності з міжнародного права / N. Vasylyshyna, R. Slobozhenko. - С .172-180. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ділова англійська мова, юридичні документи, переваги і недоліки
Гапоненко, Л. О. Рефлексивно-рольова ідентичність як індикатор та регулятор у навчальній взаємодії / Л. О. Гапоненко. - С .181-187. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сучасна освіта, інновації в навчальному процесі, здобувачі освіти
Гребінь-Крушельницька, Н. Ю. Автодидактичні принципиактивізації самоосвітньої діяльності студентів / Н. Ю. Гребінь-Крушельницька. - С .188-195. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самоосвіта, автодидактика, самостійна робота
Котковець, А. Л. Використання інформаційно-комунікаційних технологій для контролю сформованості англомовної лексичної компетентності майбутніх бакалаврів з прикладної механіки / А. Л. Котковець, Н. С. Нікітіна. - С .196-203. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лексична компетентність, інформаційно-комунікаційні технології, прикладна механіка
Мельник, Б. М. Цифрові технології у процесі змішаного навчання ортодонтії / Б. М. Мельник. - С .204-211. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: змішане навчання, ортодонтія, цифрові технології
Оніщенко, Т. Є. Етапи впровадження інформаційних технологій у сучасну освіту / Т. Є. Оніщенко, О. В. Рябоконь, О. О. Фурик. - С .212-220. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, впровадження, глобальний інформаційний простір
Перхайло, Н. А. Контекстне навчання у практичній підготовці бакалаврів соціальної роботи / Н. А. Перхайло. - С .221-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища освіта, контекстне навчання, інноваційні підходи
П’ятниця-Горпинченко, Н. К. Концепція системи адаптивного навчання в сучасних умовах / Н. К. П’ятниця-Горпинченко. - С .229-236. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: адаптивна система навчання, контроль знань, дистанційне навчання
Лисак, Л. К. Формування професійно-ціннісних орієнтацій у майбутніх фпхівців технічних вишів під час вивчення дисциплін гуманітарного циклу / Л. К. Лисак, В. А. Григор’єва, Т. К. Лисак. - С .238-247. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійно-ціннісні орієнтації, гуманітарні дисципліни, педагогічні технології
Локшин, В. С. Роль креативної складової в процесі формування професійної компетентності менеджерів соціокультурної діяльності / В. С. Локшин. - С .248-254. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна культура, творча активність, інноваційна спрямованість
Александрова, Н. М. Розвиток та удосконалення Soft Skills топ-менеджменту групи Raiffeisen Bank International / Н. М. Александрова, М. В. Александрова, Н. Л. Драб. - С .256-267. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціальні навички, підвищення кваліфікації, тренінг
УДК


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

19.
   001.32:37
   З-42


   
    Звіт про діяльність Національної академії педагогічних наук України в 2016 р. та в період 2012-2016 рр. [Текст] / Національна академія педагогічних наук України ; за загальною редакцією В. Г. Кременя. - Київ : Педагогічна думка, 2017. - 544 с. - ISBN 978-966-644-410-6 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наукова діяьність--Наукові установи--Академія

   Педагогічні науки


Кл.слова (ненормовані):
науково-дослідна робота -- експериментальна робота -- наукові дослідження -- професійна освіта -- вища освіта -- освіта дорослих -- філософія освіти
Дод.точки доступу:
Кремень, В. Г. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

20.
37.016(100)
Н 53


   
    Неперервна педагогічна освіта в зарубіжних країнах [Текст] : інформаційно-аналітичні матеріали / Національна академія педагогічних наук України, Відділення професійної освіти і освіти дорослих, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна ; за заг. ред. Н. М. Авшенюк. - Київ : ТОВ "ДКС Центр", 2018. - 150 с. - ISBN 978-617-7300-36-5 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Педагогічна освіта--Неперервна освіта

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні системи -- педагогічна освіта -- освіта дорослих -- професійна освіта -- молоді вчителі
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Авшенюк, Наталія Миколаївна \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України
Відділення професійної освіти і освіти дорослих
Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

21.


    Pavlenko, O.
    Professional training of electronics engineers: applying us experience to Ukranian higher education institutions [Електронний ресурс] / O. Pavlenko. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1. - P80-85, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
інженер-електронік -- інженерна освіта -- вища освіта в США -- професійна освіта
Анотація: Залучення міжнародного досвіду в галузі підготовки інженерів є найбільш складним завданням для українських ЗВО. Хоча важливість вивчення передового міжнародного досвіду загальновизнана, лише деякі дослідження намагалися проаналізувати професійну підготовку фахівців з електроніки в національному та міжнародному контексті. Наше дослідження свідчить про те, що українським ЗВО необхідно переглянути і запровадити якісні зміни в структурі підготовки і перепідготовки фахівців з електроніки в сфері вищої освіти з акцентом на пріоритетні національні напрями досліджень і відновити конкурентоспроможність України, її технологічний розвиток, а також відійти від ролі агента з аутсорсингу і взяти на себе провідну роль в цій галузі. Що стосується професійної підготовки фахівців з електроніки, наші дослідження показали, що США є лідером в цій області. У дослідженні виявлено успішні практики професійної підготовки інженерів у США в галузі освіти, досліджень та інновацій для підготовки фахівців з електроніки в Україні. Займаючи лідируючі позиції в таких світових рейтингах, як THE, ARWU, QS, ЗВО США є взірцем для впровадження університетської автономії, пропонуючи різноманітні результато-орієнтовані програми з електроніки з високим різноманітністю таких програм як усередині країни, так і на міжнародному рівні. Отримані дані свідчать про те, що українські ЗВО все ще потребують нормативних змін і впровадження багатопланового технічного навчання. Ґрунтуючись на досвіді американських ЗВО, українська вища освіта потребує всебічного перегляду професійної підготовки фахівців з електроніки з акцентом на результато-орієнтовану підготовку. Крім того, ключовими завданнями підготовки українських фахівців з електроніки в найближчі роки є введення більш високого ступеня міждисциплінарності і необхідність швидкого реагування на зміни в природі і структурі освіти, науки та інновацій.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

22.


    Матвієнко, Оксана Володимирівна.
    Підготовка документознавців в Україні: надання освітніх послуг розширюється у нових спеціальностях [Текст] / О. В. Матвієнко, М. Н. Цивін // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія = Library Science. Record Studies. Informology : науковий журнал. - 2019. - № 1. - С. 56-62. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2409-9805

Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта -- документознавство
Дод.точки доступу:
Цивін, Михайло Наумович


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

23.


   
    Освітянські новини [Текст] // Освіта в Україні. Нормативно-правове регулювання : систематичне видання. - 2019. - № 1. - С. 3-6

Кл.слова (ненормовані):
зарплата педагогам -- сертифікація вчителів -- штрафи за булінг -- професійна освіта

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

24.


    Єршова, Л. М.
    Модернізація змісту загальноосвітньої підготовки в системі професійної (професійно-технічної) освіти [Текст] / Л. М. Єршова // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : науково-теоретичний та інформаційний журнал. - 2018. - N 4. - С. 60-64 . - ISSN 2304-0629

Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта -- модернізація професійної освіти -- загальноосвітня підготовка в закладах професійної освіти -- нова українська школа

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

25.


    Ольшанський, Д.
    Зміст навчання англійської мови за професійним спрямуванням майбутніх фахівців з медіакомунікацій [Текст] / Д. Ольшанський // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3/4. - С. 77-83, DOI 10.28925/2078-1687.2019.3-4.7783 . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- професійне спрямування -- професійна освіта

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

26.


    Мельниченко, О. В.
    Педагогічка підприємництва як необхідна складова формування сучасного компетентнісного фахівця [Електронний ресурс] / О. В. Мельниченко. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2019. - № 31. - С. 26-31 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
підприємницька ініціатива -- мислення -- професійна освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф1 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф1 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

27.


    Корнят, В.
    Професійна освіта осіб з особливими освітніми потребами: проблеми та перспективи змін / В. Корнят, К. Островська, І. Островський, С. Слободян // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - С. 30-35, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.3035. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
all-Ukrainian experiment -- inclusive education -- professional education -- Всеукраїнський експеримент -- інклюзивна освіта -- професійна освіта
Анотація: У статті розкривається значення експериментальної діяльності в процесі вдосконалення та оновлення освітнього процесу у навчальних закладах. Проаналізовано сучасний стан професійної підготовки дітей з особливими освітніми потребами. Показано місце наукової діяльності у вирішенні практичних проблем системи освіти, зокрема підготовки дітей з особливими освітніми потребами до професійного самовизначення. Розкрито мету, завдання, зміст експериментальної діяльності щодо розробки та впровадження структурнофункціональної моделі формування професійної компетентності учнівської молоді з особливими освітніми потребами у закладах професійної (професійно-технічної) освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Островська, К.
Островський, І.
Слободян, С.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

28.
74.0я431
П 24


    Малик, Галина Дмитрівна (аспірантка).
    Моделювання у реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки майбутнього документознавця [Текст] / Г. Д. Малик // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання Національної акадмії педагогічних наук України; ред.: В. О. Огнев'юк, І. Д. Бех, Л. Л. Хоружа. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 1 (15). - С. 42-46
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Загальна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
модель -- моделювання -- система -- компетентнісний підхід -- професійна освіта -- кваліфікація -- професійний стандарт -- навчальний процес -- документознавець
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Бех, І. Д. \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання Національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

29.
364-78
Ц 34


    Целых, М. П.
    Социальная работа за рубежом. Великобритания [Текст] : учебное пособие / М. П. Целых. - Москва : Академия, 2010. - 139 с. - (Высшее профессиональное образование). - ISBN 978-5-7695-6557-1 : 129.23 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна робота--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
соціальна робота -- професійна освіта -- англійські закони -- закон про бідних -- соціальна політика -- благодійність -- недержавні соціальні організації -- модернізація соціальної роботи -- школа соціальної роботи -- Великобританія
Анотація: В учебном пособии рассматриваются историко-педагогические проблемы возникновения, становления и развития социальной работы и профессионального образования социальных работников в Великобритании.

Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

30.


    Якубовська, М. С.
    Формування культурологічного світогляду студентів як парадигма професійного становлення фахівців нового типу (на прикладі науково-педагогічної діяльності професора Ігоря Васильовича Огірка) [Текст] / М. С. Якубовська // Поліграфія і видавнича справа : наук.-техн. зб. - 2013. - N 3/4. - С. 84-92. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ

Рубрики: Педагогіка--Персоналія--культурометрія

Кл.слова (ненормовані):
гуманізація освіти -- культурологічний світогляд -- професійна освіта
Дод.точки доступу:
Огірко, Ігор Васильович (український математик, доктор фізико-математичних наук (1990), професор, відмінник освіти України ; 1952) \про нього\


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (18.08.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-106 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)