Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (5)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=професійна освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 106
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-106 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-048.35(4):37./М 69-179495637
Автор(и) : Михайліченко, Микола Васильович
Назва : Громадянська компетентність майбутніх учителів : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ; Тернопіль: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2008
Кільк.характеристики :127 с
Колективи : Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
ISBN, Ціна 978-966-7425-78-4:
ДРНТІ : 14.15
УДК : 378-048.35(4):37.091.12 + 37.091.12
Предметні рубрики: Педагогіка
Вища педагогічна освіта-- підготовка педагогів
Професійна освіта
Анотація: У навчально-методичному посібнику з урахуванням сучасних напрямів модернізації вищої освіти України в контексті входження її у єдиний європейський і свтовий освітній простір розкрито сутність та зміст громадянської компетентності майбутнього вчителя, описано авторську технологію формування цієї складної особистісно-професійної інтегральної якості на прикладі майбутнього вчителя предметів гуманітарного профілю.
Примірники : всього 2: Ф1(2), Ф2(3), ГП ЧЗ(2)
Вільні : Ф1(2), Ф2(3), ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01/Д 70
Назва : Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали ІІІ Всеукраїнської наук-практ. конференції, 18 квітня 2013 року
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :286 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка
Ціна : 56.77, 45.00, грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37.01+81]:001.891:005.745(082) + 001.891:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Освіта-- Історія
Освіта-- Професійна
Психологія
Педагогіка-- Соціальна
Філологія
Технології-- Інновації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія освіти--професійна освіта--психологія--соціальна педагогіка--філологія--іноваційні технології
Зміст : Вступне слово/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Розвиток ремісничої освіти у Таврійській губернії (кінець XIX — початок XX ст.) / М.В. Гончар. Студентство України: матеріальне забезпечення та умови навчання (1917-1920 pp.) / A. Л. Донець. Роль особи в історії (на прикладі постаті Бориса Грінченка)/ О. В. Дудар. Аксіологічиі аспекти педагогічної спадщини Б.Д. Грінченка / Ю.В. Дударець. Університетська освіта у системі вищої освіти Нідерландів/ Л. І. Заяць. Розвиток мислення молодших школярів на уроках математики як передумова становлення творчої особистості/ Л.М. Калініченко. До проблеми вивчення дитини у вітчизняних психолого-педагогічнмх дослідженнях (кінець XIX — початок XX ст.)/ І. В. Леонтьева. Оздоровчий фітнес як педагогічне поняття/ О.В. Магера. Зміст поняття "самоорганізація" як наукової категорії / Н.Ю. Мерко. Адвокатура України та Росії у другій половині XIX ст./ Н.О. Обловацька. Дослідження проблеми інформатизації освіти у теорії і практиці країн зарубіжжя/ C. M. Процька. Історія становлення та розвитку системи освіти дорослих в Ірландії / О. І. Ситник. Науково-педагогічні засади концертмейстерської підготовки майбутнього вчителя музики/ Е. Ш. Алієва. Особливості полікультурної складової професійної підготовки вчителів у країнах Євросоюзу / О.Ю. Бондар. Особливості обліку поточних зобов'язань/ К. Д. Генераленко. Інформаційна культура як складова професійної підготовки майбутніх фахівців/ О. М. Глушак. Граматична компетенція як складова професіограми студента-філолога / Т. О. Горохова. Професійний розвиток вихователів ДНЗ у контексті сучасної інклюзивної освіти/ А.Ю. Крикун. Деякі підходи щодо визначення готовності майбутніх вчителів інформатики до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів/ Н. П. Мазур. Фахова компетентність учителя музики/ С. В. Світайло. Компонентна структура розвитку професійного інтересу майбутнього вчителя музики / О.О. Скляр. Акмеологічна компетентність як складова професіоналізму педагога/ О. В. Таран. Вплив розвитку емоційного інтелекту на збереження емоційного здоров’я людини/ Ю. В. Бреус. Особливості застосування тестового контролю в процесі професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічних коледжах / В. С. Корнят. Профілактика сімейної депривації вихованців інтернатних закладів спортивного профілю/ О. В. Красницька. Особливості емоційного розвитку дітей дошкільного віку/ А. А. Теплюк. Поліваріантність інтерпретації поняття академічної мобільності майбутніх фахівців у контексті безперервної освіти / А. В. Циганаш. Дві стратегії в українському художньому перекладі (на матеріалі п'єси Б. Шоу "Пігматіон")/ І. С. Акопян. Семантичний простір концепту "love" : лінгвокультурний аспект/ В. Є. Годіон. Історія як культурний код у романі Дж. Барнса "Англія, Англія" / Ю. М. Григорович. Рецепція феномена Тараса Шевченка Борисом Грінченком та його сучасниками/ C. O. Евтушенко. Когнітивний стиль поетики Дж. Р. Р. Толкіна/ М. О. Журавльова. Семантика кольороназви "зелений" у складі фразеологічних одиниць французької та англійської мов/ В. І. Мельник, О. Ю. Качан. Семантичні та функціональні аспекти дражнилок у французькій, англійській та українських мовах/ В. І. Мельник, Н. С. Яченко. Соціальні проблеми антиневільницької літератури XIX ст. (Г. Бічер-Стоу та Марко Вовчок) / І. A. Пантелей. Англійські запозичення у французькій економічній термінології / Ю. О. Федоряченко. Мережеві технології: використання вебінарів/ Д. М. Бодненко. Есе як інноваційний метод оцінювання навчальних досягнень державних службовців під час підвищення кваліфікації/ Т. Г. Купрій. Доцільність використання електронних освітніх ресурсів математичної підтримки в старшій школі/ О. В. Дудник. Сутність поняття "інформаційне суспільство"/ P.O. Павлюк. Оціночні дослідження у паблік рилейншз/ Ю. М. Шафаренко.
Примірники : всього 1: ГП ЧЗ(3), Ф2(1), Ф3(2)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф2(1), Ф3(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.014.6:005.6(08/М 77-010372339
Назва : Моніторинг якості освіти: теорія і практика : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 16-17 груд. 2009 р.
Вихідні дані : Б.м., 2009
Кільк.характеристики :195 с
Колективи : Київський міський педагогічний університет імені Бориса Грінченка, Центр моніторингу стиличної освіти :
ДРНТІ : 14.15.01
УДК : 37.014.6:005.6(082) + 005.6(082)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Організація освіти
Зміст : Проблеми та перспективи оцінювання якості української освіти/ В. О. Огнев’юк. Професійна ідентичність майбутніх учителів як об’єкт моніторингового дослідження/ Л. Л. Хоружа.
Примірники : всього : ГП АБ(2), ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф3(1)
Вільні : ГП АБ(2), ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф3(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://elib.kubg.edu.ua/608/1/KONFERENCIYA.pdf
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:005.745(082)/С 91
Назва : Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матеріали міжнародної науково-практичної конференції 28-29 березня 2012 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :979 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Сучасний розвиток
Зміст : Університет і суспільство/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Любити дитину — плекати духовність/ В. П. Андрущенко. Тенденції розвитку університетської педагогічної освіти в Україні / О. В. Глузман. Проблеми освіти дорослих в Україні в контексті процесів глобалізації та євроінтеграції/ Л. В. Гонюкова, О. І. Мартіросян. Реконструкция педагогического процесса как способ становления личности учащегося / И. Кевишас. Взаимосвязь эстетического и художественного опыта учащегося в процессе становления специалиста в вузе/ Р. Кондратене. Использование дистанционной формы подготовки специалистов (опыт организации в учреждении образования "Барановичский государственный университет")/ В. И. Кочурко, А. Н. Унсович. Яким має бути "розумний" університет у "розумному" суспільстві?/ Н. В. Морзе. Наукові школи - основа розвитку сучасного університету / Л. Л. Хоружа. Тенденції розвитку міжнародної співпраці українських університетів/ Н. М. Василишина. Німецький класичний університет: сучасний стан/ А. В. Гаврилюк. Національна освіта у контексті формування етносвідомої особистості/ Н. В. Грекова. Портрет першокурсника сучасного університету/ О. Б. Жильцов, О. В. Леонтьева. Становлення університетської освіти у Нідерландах на сучасному етапі/ Л. І. Заяць. Роль ноетичного аспекту у розробці сучасної стратегії якісної університетської освіти / Л. Є. Качуріна. Античність: спроба осмислення витоків ідеї університету / О. М. Кузьменко. Забезпечення якості вищої освіти у Російській Федерації/ А. В. Марчук. Проблема формування загальнокультурної компетенції у студентів класичного університету/ C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька. Освіта дорослих: європейський досвід та українські перспективи/ О. І. Ситник. Підготовка наукової еліти в університетах України в умовах нового інформаційного суспільства: проблеми, перспективи/ Н. О. Терентьєва. Передумови та проблеми модернізації змісту педагогічної освіти в Україні/ Я. С. Фруктова. Неформальна освіта як напрям розбудови змісту сучасного університету / О. В. Шапочкіна. Формування сучасних цінностей у процесі викладання історії/ Ф. Л. Левітас. Психолого-педагогічні умови забезпечення конкурентоздатності майбутнього вчителя початкової школи у процесі професійної підготовки/ О. Я. Митник. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної роботи з ВІЛ-інфікованими/ О. Л. Брусенко. Форми підвищення кваліфікації вихователів і завідувачів дошкільних установ на Київщині (50—70-ті pp. XX ст.)/ О. А. Венгловська. Організація педагогічної практики в умовах неперервності педагогічної освіти в університеті/ К. І. Волинець. Специфіка викладання англійської мови студентам заочної форми навчання/ Л. В. Коваленко. Сучасні підходи до класифікації педагогічних інновацій / Л. В. Козак. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічній теорії/ В. С. Корнят. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів профільної школи до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів / Н. П. Мазур. Особливості формування професійно важливих якостей учителя фізичної культури/ В. І. Машталір. Громадянська активність старшокласників: психологічна характеристика проявів розвитку/ А. С. Москальова, Т. О. Саврасова-В'юн. Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностичної діяльності/ І. М. Новик. Нормативно-правове забезпечення як підґрунтя розробки концепції особистості вчителя (80-ті pp. XX ст.)/ І. В. Осадча. Дослідницькі підходи до організації виховного експерименту у вітчизняній педагогічній науці (1945-1991 pp.)/ Е. А. Панасенко. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи в інклюзивному навчальному закладі під час вивчення курсу "Основи інклюзивної освіти"/ Г. О. Першко. Умови виховання почуття любові до людини у підлітків/ С. В. Рижкова. Ключові аспекти підготовки майбутніх психологів до роботи з дітьми із використанням засобів мультиплікації/ М. В. Сітцева. Підготовка фахівців соціальної сфери до формування безпечної поведінки підлітків в Інтернет-мережі/ М. А. Снітко. Педагогічні умови ефективності виховання моральних якостей майбутніх учителів у позааудиторній роботі/ О. В. Хорунжа. Теоретико-методологічні основи самовдосконалення особистості: психологічний аспект/ Г. Г. Цвєткова. Досвід підготовки вчителя початкових класів Іспанії/ М. П. Юрченко. Професійна мобільність як психолого-педагогічне поняття/ О. А. Яненко. Реалізація стратегії співдіяльності у професійній мовленнєвій підготовці вчителя-словесника / С. О. Караман, О. В. Караман. Епізод з історії українського просвітництва: дослідження Борисом Грінченком сприйняття творів світової літератури в українському перекладі народною аудиторією / М. Д. Альошина. Теоретичні засади мовленнєвої професійної підготовки студентів нефілологічних спеціальностей/ В. В. Борисенко. Порівняльний аналіз відмінностей вживання термінологічної лексики, уживаної в навчальному процесі ВНЗ України, Америки та Німеччини/ С. В. Волох, О. С. Рибко. Комплексна філологічна підготовка іноземних студентів у вищому навчальному закладі/ С. М. Дерба. Мовленнєва підготовка студентів-філологів у структурі системи вищої педагогічної освіти / Н. М. Дика. Актуальні проблеми семантичних досліджень художнього тексту/ К. П. Єсипович. Організація самостійної навчально-дослідної роботи студентів з іноземної мови засобами інтернет-технологій/ В. М. Койдан. Когнітивно-комунікативний підхід до вивчення синтаксису як один із провідних напрямів формування мовної особистості вчителя-словесника/ І. О. Кухарчук, Н. О. Баранник. Контрастивні дослідження сучасного франкомовного дискурсу/ В. І. Мельник. Семантичні особливості французьких та українських колискових пісень/ В. І. Мельник, Н. С. Яченко. Функціонування семантичних фігур в іспанській поезії XVI—XVII ст./ С. В. Настенко. Формування теоретичних основ методичної майстерності вчителя іноземної мови у процесі його професійної підготовки/ Д. В. Ольшанський. Деякі аспекти навчання іншомовного ділового спілкування/ Н. М. Перевознюк. Система підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до діагностики та корекції рівня комунікативної культури школярів / М. В. Разорьонова. Специфіка застосування системного підходу при вивченні студентами-філологами художньої малої прози/ Н. В. Романишина. Лінгвістична прагматика в системі філологічної освіти / С. В. Соколовська. Врахування когнітивного аспекту мовних явищ у процесі філологічної підготовки майбутніх вчителів іноземної мови/ А. В. Соломаха. Змістові аспекти мовнокомунікативної підготовки студентів ВНЗ технічних спеціальностей/ Н. В. Тільняк. Надмірне, необхідне та переосмислене при перекладі казок Шарля Перро/ Л. О. Федорова. Застосування комп'ютерно зорієнтованих засобів навчання української мови в інформаційно-навчальному середовищі/ Т. М. Ясак. Актуальные проблемы современного общего музыкального образования в России / Э. Б. Абдуллин. Формирование этнотолерантной личности средствами музыкального искусства / Л. С. Майковская. Компетентнісно орієнтований освітній простір як основа модернізації вищої мистецької освіти/ О. М. Олексюк. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього магістра музичного мистецтва/ А. М. Растригіна. Професійно-особистісний конструкт майбутнього диригента оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Оценочные средства аттестации будущих музыкантов-исполнителей в вузах культуры и искусств/ А. М. Стороженко. Тенденції розвитку музично-педагогічної освіти України на початку 20-х pp. XXI ст./ В. Ф. Черкасов. Досвід упровадження педагогічної моделі формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії/ Л. М. Андрощук. Сотворчество как вид посреднической деятельности музыканта-исполнителя/ А. Н. Байгушова. Модель формування готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку у процесі інструментально-виконавської підготовки/ Л. А. Бондаренко. Використання комп'ютерних графічних пакетів в опануванні мистецьких дисциплін студентами напрямів образотворчого мистецтва та дизайну/ Г. В. Брюханова, О. І. Конопко. Професійна підготовка студентів-дизайнерів у процесі навчання роботі в матеріалах/ О. І. Васильківська. Формування поведінкових компетенцій студентів засобами арт-педагогіки/ Л. М. Волкова. Використання стильової інтеграції у навчально-виховній підготовці майбутніх учителів музики/ Л. І. Гаркуша. Природа й характерні особливості естрадного співу. Естрадний вокал: теоретичний аспект питання/ С. В. Гмиріна. Творчий потенціал майбутнього вчителя музики: психолого-педагогічний аспект/ С. В. Грозан. Інноваційні технології компетентності мистецької освіти як напрямок інтегрованої підготовки педагога-музиканта/ О. С. Економова. Індивідуально-диференційований підхід до формування фахової компетентності майбутніх вчителів музики в процесі занять/ О. Б. Іваниш. Формування виконавських умінь та навичок майбутнього учителя музики у процесі інтеграції інструментальних дисциплін/ Ж. Ю. Карташова. Оптимізація професійної підготовки майбутнього вчителя музики засобами музично-театралізованої діяльності/ Г. Г. Кондратенко. Мотиви української народної орнаментики як складова знакової системи національного графічного дизайну/ О. В. Коновалова. Використання педагогічної технології у процесі підготовки майбутніх учителів художньо-естетичних дисциплін/ О. І. Коночкіна. Теоретичні аспекти поняття "дизайн"/ А. М. Король. Творчий потенціал як наукова проблема / С. В. Куценко. Інструментальна підготовка майбутнього вчителя музики у системі неперервної освіти/ В. М. Лабунець. Режисерсько-операторські аспекти фахової підготовки майбутніх телевізійних репортерів/ А. Л. Лісневська. Компонентна структура художньо-педагогічної інтерпретації музичного твору/ О. Д. Ляшенко, Л. А. Дерев'янко. Інноваційні технології вокальної підготовки майбутнього вчителя музики/ Е. В. Макарова. Дипломне проектування за темою фірмового або корпоративного стилю у процесі підготовки графіка-дизайнера/ А. Б. Максимова. Особливості музично-педагогічної підготовки вчителя музики - керівника шкільного народно-інструментального колективу/ І. Г. Маринін. Галерейна діяльність в умовах сучасного арт-ринку і художньої культури/ В. В. Михальчук. Роль фахових дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. Використання педагогічних технологій у формуванні музичної культури майбутніх учителів музики/ О. М. Негребецька. Форми і методи організації музично-педагогічного процесу у вищій школі / О. М. Олексюк, М. М. Ткач. Прийоми вільного керування регістрами у процесі вокальної підготовки студентів/ О. П. Петрикова. Компетентнісна модель у структурі фахової підготовки майбутнього вчителя музики / Т. М. Пляченко. Графіка як основа візуальної грамотності та розвитку творчості студентів образотворчих спеціальностей/ А. А. Поліщук. Розвиток творчих здібностей студентів на заняттях з постановки голосу/ Г. Я. Пономарьова. Поглиблення професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики в умовах проблемного навчання у ВНЗ / Н. М. Попович. Зміст навчальної інтегрованої дисципліни "Дизайн реклами" у мистецьких вишах України / С. В. Прищенко, Є. А. Антонович. Вокально-виконавський аспект фахової підготовки майбутніх педагогів-музикантів/ О. М. Прядко. Педагогічна діагностика рівнів готовності майбутніх учителів музики до використання цифрового електронного музичного інструментарію у професійній діяльності / О. М. Рибніков. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до творчої педагогічної діяльності/ Л. С. Руденко. Компетентність професійної самоорганізації майбутнього вчителя музики: категоріальний аналіз проблеми/ Н. М. Салан. Формування фахової компетентності майбутніх учителів музики і процеси модернізації мистецької освіти/ С. В. Світайло. Творчий розвиток на основі інтеграції у системі мистецької освіти/ В. М. Сирота, З. М. Сирота. Принципи розвитку професійного інтересу майбутніх учителів музики / О.О. Скляр. Методика виявлення педагогічних умов формування творчої активності у майбутніх дизайнерів/ К. В. Ткачов. Цілісний аналіз музичного твору у формуванні аналітичних навичок студентів (на прикладі П'ятого концерту для скрипки з оркестром В. А. Моцарта)/ І. М. Ходоровська. До питання виховання у студентів навичок читання нот з аркуша/ В. І. Ходоровський. Інформаційно-освітнє середовище у формуванні професійної культури майбутнього вчителя музики/ О. В. Шимова. Педагогічний потенціал екранних мистецтв: до проблеми впровадження мистецької медіаосвіти/ Н. О. Шубенко. Активізація внутрішніх відчуттів як метод розвитку вокально-технічних навичок студентів / В. Г. Яковенко. Рефлексия профессиональной подготовки специалиста в студенческой практике/ 3. М. Мальцене. Кількісна оцінка ефективності реалізацій стратегій університетів на основі системи збалансованих показників/ Л. Ф. Василевич, І. І. Юртин. Формування україномовної компетенції студентів класичного університету засобами етнопедагогіки/ Т. О. Горохова. Аналіз управлінської діяльності менеджера освіти як основа формування його управлінської компетентності у ВНЗ / В. І. Жигірь. До проблеми модернізації професійної підготовки майбутніх психологів/ О. Д. Кайріс. Основні елементи структури лідерства в академічній групі/ К. Л. Каменєва. Фахівець економічного профілю та проблема інформаційної безпеки/ Я. О. Касярум. Сучасний стан професійної підготовки фахівців до соціально-педагогічної діяльності (з досвіду Польщі) / С. Я. Когут. Можливості програми дисципліни «Фізичне виховання» у розвитку професійно значущих координаційних здібностей майбутніх педагогів/ О. М. Колумбет. Підготовка майбутнього педагога до особистісно орієнтованого навчання учнів / Т. І. Люріна. Формування толерантності як складової професійно-педагогічної підготовки студентів до роботи в інклюзивних закладах освіти / О. В. Мартинчук. Підготовка управлінців навчальними закладами в умовах університету: якісний вимір / А. М. Москаленко. Процес управління якістю як засіб удосконалення діяльності коледжу економічного/ Н. В. Наконечна. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підвищення кваліфікації вчителів математики/ О. А. Олексюк. Формування професійного іміджу як науково-педагогічна проблема/ Л. М. Парамоненко. Академічна мобільність викладачів як організаційно-структурна складова сучасної університетської освіти / С. Ю. Пащенко. Експериментальне дослідження застосування технологій кооперативного навчання майбутніх вчителів початкових класів / Н. Є. Полтавська. Про деякі аспекти раціоналізації процесу навчання інформаційних технологій/ С. П. Радченко, І. І. Юртин, В. Ю. Кулікова. Синергетичний підхід щодо підготовки вчителя до формування в учнів цілісної картини світу/ З. М. Хитра. Розвиток професійної креативності майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти / Т. І. Шанскова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 74.0я43/П 24
Автор(и) : Бобрицька, Валентина Іванівна
Назва : Сучасний підхід до формування здоров’я студентської молоді: від знань до компетенцій
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр/ Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблем виховання НАПН України. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. - № 18. - С. 45-49 (Шифр 74.0я43/П 24-797657)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 14
ББК : 74.0я43
Предметні рубрики: Педагогіка-- Валеологія
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.018/Б 61
Назва : Біла книга національної освіти України
Вихідні дані : Київ: Інформаційні системи, 2010
Кільк.характеристики :340 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук УКраїни
ISBN, Ціна 978-966-2249-21-7:
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37.018
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта-- Організація освіти --Україна
Професійна освіта
Примірники : всього : Ф3(1), ГП ЧЗ(1), ГП КС(1)
Вільні : Ф3(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01:001.891/Д 70
Назва : Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали IV щорічної Всеукраїнської науково-практичної конференції 27 березня 2014 року місто Київ
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :280 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 00.13
УДК : 37.01:001.891 + 001.891
Предметні рубрики: Педагогіка-- Освіта-- Наука --Україна
Примірники : всього 1: ГП ЧЗ(2), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.12:005.962/П 84
Назва : Професійна адаптація молодого вчителя в умовах змін цінісної парадигми суспільства : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 17-18 лютого 2010 р.
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2010
Кільк.характеристики :142 с
Ціна : 42.63, 45.00, 42.63, грн.
УДК : 37.091.12:005.962 + 005.962
Предметні рубрики: Педагогіка-- Організація освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): алдаптація--вчителі--педагогічні працівники--птнз--професійно-педагогічна діяльність--емоційна культура--педагоги--психофізична адаптація--молоді вчителі--підготовка вихователів--саморегуляція--професійна адаптація--майбутні вчителі--торгівля людьми--протидія--медіаосвіта--професійне становленя--технологічна компетентність--вчителі початкової школи--педагогічна майстерність--харківський колегіум--у. кравченко--методологія педагогіки--цінності--самоорганізація--інтернет--інноваційні технології--компетентнісний підхід--професійна освіта--професійна готовність--професійні знання--педагогічні цінності--вчитель географії--неперервна освіта--професійне становлення--стідентські наукові товариства--молодь--суспільне життя--підготовка--освіта дорослих--світоглядні орієнтири--педагогічна етика--моніторинг--професійна підготовка--соціальні педагоги--професійний розвиток--студенти--організаційно-методична практика--днз--методологічна компетентність--магістри дошкільної освіти--професійна діяльність--ефективність--професійне становлення--соціально-емоційне спілкування--позитивний імідж--педагоги--професійно-педагогічна діяльність--вчителі-словесники
Анотація: Матеріали висвітлюють теоретичні та практичні аспекти адаптації молодого вчителя до професійної діяльності в умовах змін ціннісної парадигми суспільства, акцентується увага на специфіці діяльності молодого вчителя, визнаячається науково-методичний супровід його соціально-педагогічної підтримки на етапі професійного становлення.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.6:005.745/А 40-745416340
Назва : Акмеологія - наука ХХІ століття : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 30 травня 2014 року м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет ім. Б. Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :510 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Українська академія акмеологічних наук :
ДРНТІ : 15.01.07
УДК : 159.922.6:005.745(082) + 005.745(082) + 37.015.3
Предметні рубрики: Акмеологія
Зміст : Акмо-особистість, акме-суспільство, акме-країна/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Соціально-педагогічні теорії та технології як культурний простір актуалізації акмеїстичних концептів/ О. Ю. Щербина-Яковлева. Європейські вимоги до критеріїв ефективності професійної підготовки фахівців/ С. О. Сисоєва. Пріоритети успішної соціалізації особистості: у фаховій підготовці магістрантів-філологів/ Н. М. Чернуха. Педагогічна акмеологія як складова загальної акмеології/ С. С. Пальчевський. Становление юридической акмеологии: теоретический аспект/ Г. Х. Яворская. Лінгводидактичні орієнтири у фаховій підготовці магістрантів-філологів/ С. О. Караман. Професійне самопізнання майбутніх учителів у процесі навчальних і педагогічних практик/ Л. С. Рибалко, Ю. І. Єрмак. Прикладна і професійна акмеологія та кібернетичні акме-технології їх реалізації/ В. М. Антонов. Теоретико-методологічні засади тендерної акмеології/ В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі. Емоційна зрілість старшого дошкільника до навчання у школі/ Н. М. Гордій. Самоосвіта батьків як умова ефективності виховної діяльності в родині/ Т. М. Демиденко. Розвиток особистості студентської молоді (європейський досвід)/ О. В. Мельниченко. Психологічний зміст кризи віку ранньої зрілості/ Н. В. Карпенко. Акмеологічпий погляд на ритуали у сучасній спортивній субкультурі/ В. І. Сіткар. Освіта — шляхи розвитку/ А. П. Черниш. Дослідження механізмів впливу комп'ютерних ігор на психіку гравця/ І. М. Чорна, М. Я. Чорний. Дослідження психологічної залежності від комп'ютерних ігор дітей підліткового віку/ І. М. Чорна, М. Я. Чорний. Акмеологічний підхід у навчально-виховній роботі з іноземними студентами ВТНЗ/ Н. В. Руденко. Соціальне та психологічне консультування як складові професійної діяльності в галузі освіти/ І. І. Тригуб. Лингводидактическая модель развития диалогической речи учащихся 5-х классов в процессе обучения крымскотатарскому языку/ Н. М. Яяева. Развитие творческого потенциала будущего учителя в условиях акмеотехнологического комплекса / Л. Л. Дубасенюк. Акмеологічні ресурси розвитку творчого потенціалу особистості вчителя / Л. Б. Паламарчук. Акмеологічний ресурс розвитку творчого потенціалу особистості фахівця з фізичного виховання та спорту/ Л. П. Сущенко. Професійна підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до педагогічної творчості з позиції акмеологічного підходу/ C. M. Гаврилюк. Мовна дослідницька компетентність учня з погляду акмеологічної науки/ С. А. Омельчук. Петро Лесгафт як акме-особистість/ Ю. В. Черпак. Професійний розвиток майбутнього соціального працівника в освітньому просторі університету: акмеологічні аспекти/ С. П. Архіпова. Особливості акмеологічного розвитку учителя в системі післядипломної освіти/ Є. П. Голобородько. Акмеологічний аспект діагностування готовності вчителя початкової школи до педагогічної діяльності/ С. М. Мартиненко. Самореалізація майбутнього вчителя через систему організації самостійної навчальної діяльностіі як засіб формування його акмеологічності/ О. В. Малихін. Самостійна робота студента-філолога як складова його професійної підготовки/ В. П. Олексенко. Професійна підготовка майбутнього вчителя-філолога: акмеологічне дослідження/ І. В. Соколова. Акмеологічні аспекти формування професійної компетентності майбутнього фахівця/ В. І. Тернопільська. Акмеологічний ресурс проблемного підходу у підготовці фахівців української словесності/ З. П. Бакум, О. В. Караман. Особливості застосування модульно-рейтингової технології в особистісно зорієнтованій професійній підготовці педагогів/ В. Г. Антонюк. Розвиток студента як особистості в аспекті професійної діяльності/ О. В. Іванова. Соціально-педагогічні особливості досягнення акме-вершин майбутніми соціальними педагогами та соціальними працівниками під час навчання/ С. М. Калаур. Формування готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов молодших школярів: акмеологічний аспект/ О. В. Котенко. Фактори формування акмеологічиої культури вчителя/ Л. П. Кузьменко. Формування мотивації навчальної діяльності студента як майбутнього фахівця/ Л. М. Рось. Акмеологічпі засади формування освітнього середовища у вищих військових навчальних закладах авіаційного профілю/ О. Г. Марченко. Формування комунікативних умінь у професійній підготовці фахівців соціальної сфери/ О. Г. Платонова. Акмеологічні технології саморозвитку майбутнього викладача вищого навчального закладу/ О. Б. Проценко. Розвиток професіоналізму вихователя дошкільного навчального закладу в системі післядипломної педагогічної освіти/ О. В. Таран. Формування нового мислення як ноосферного утворення/ Н. О. Терентьєва. Професійна компетентність фахівців з журналістики та інформації: акмеологічпий аспект/ Я. С. Фруктова. Акмеологічинй підхід до професійної підготовки педагога/ М. С. Швед. Самореалізація студентів на заняттях з економічних дисциплін/ Ю. О. Гайдученко. Акмеологічпий підхід майбутніх психологів до консультативної діяльності/ Н. Р. Байбекова. Особливості формування корпоративної культури у майбутніх менеджерів/ М. Г. Чобітько. Акмеологічний аналіз як центральна ланка акмеологічного дослідження управлінської діяльності менеджера вищого навчального закладу/ О. М. Галус, В. М. Гладкова. Організація соціально-педагогічної роботи з дітьми мігрантів у загальноосвітніх навчальних закладах (акмеологічний підхід)/ Л. М. Завацька. Управлінські акметехнології : сутність, види, особливості/ Г. С. Сазоненко.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф2(2), Ф3(2), ГП КС(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф2(2), Ф3(2), ГП КС(2)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091(477)/Т 93
Назва : Одна тисяча двадцятип’ятиріччя історії освіти в Україні: традиції, сучасність та перспективи : збірник матеріалів Міжнародної наукової конференції, 22 травня 2014 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :319 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.09
УДК : 37.091(477)
Предметні рубрики: Освіта-- Історія освіти --Україна
Зміст : Культурологія освіти як складова освітології/ С. О. Сисоєва, М. М. Галицька. Цивілізаційна сутність науки і освіти України / Л. М. Алексієвець, М. М. Алексієвець, М. Ф. Юрій ; . Освітянські виклики на сучасному етапі розвитку України / В. Г. Лизогуб, М. Л. Шараєва, Ю. О. Мошківська. Освітній напрям "Публічна історія" як чинник розвитку суспільної пам'яті: зарубіжний досвід і Україна/ Г. Д. Голубчик. Теоретична складова аналізу історико-педагогічних джерел розвитку освіти в Україні / 0. І. Крюкова. До дослідження ідеї університету: освітологічні аспекти / О. М. Кузьменко. Екологічна культура - потреби та перспективи/ І. В. Лесникова. Управлінське консультування в галузі освіти: освітологічний контекст / І. І. Тригуб. Підготовка вчителя до формування моральної свідомості старшокласника/ В. І. Тернопільська. Ієрархія компетентностей сучасного педагога/ О. В. Малихін. Формування музиканта-педагога у глокалізованому просторі сучасності/ І. Д. Бевська. Підвищення мотивації студентів при вивченні іноземної мови / О. Л. Воскобій. Самоосвіта сучасного педагога дошкільного навчального закладу / А. М. Гончаренко. Вплив освітньо-музичного середовища на розвиток особистості школяра/ Г. І. Дворський, С. Г. Чепіга. Історіографічний аналіз стану вивчення проблеми музично-естетичного виховання учнів початкової школи в Україні (друга половина XX — початок XXI ст.) / Т. В. Дорошенко. Особливості інноваційної професійної діяльності викладача дошкільної педагогіки і психології / Л. В. Козак. Сергій Андрійович Подолинський- український вчений, лікар та педагог / О. Є. Корхова. Зовнішня апробація власного досвіду як форма самореалізації особистості вихователя ДНЗ/ С. А. Пазюк. Післядипломна педагогічна освіта: сучасний стан і прогнози розвитку / В. В. Ушмарова. Сучасний стан готовності вчителів початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу: аналіз результатів діагностики констатувального експерименту/ З. М. Хитра. Спрямованість музичного виховання на формування морально-естетичних якостей особистості/ С. Г. Чепіга. Формування готовності вчителя до роботи в класах із інклюзивним навчанням у системі післядипломної освіти / Г. В. Шапаренко. Розвиток міждисциплінарних магістерських програм для потреб національної економіки України: проблеми та перспективи / А. C. Гринів. Питання етики та деонтології у формуванні світогляду майбутнього лікаря-стоматолога/ П. Ф. Дудка [и др.]. Етнопедагогіка - основа розвитку вітчизняної педагогіки/ Л. Б. Паламарчук. Критерії оцінки рівнів літературознавчої компетентності майбутнього вчителя української мови і літератури / Л. О. Базиль. Експериментальне дослідження щодо переходу до трирічної початкової освіти в Українській РСР (1963-1966 pp.)/ Т. Л. Гавриленко. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутніх вихователів до художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку/ Т. П. Дрофа. Музичне мистецтво в організації культурно-дозвіллєвої діяльності молодших школярів / О. Б. Власова. Поняття страхування підприємницьких ризиків як предмета правового регулювання / І. М. Войцеховська. Професійна компетентність і компетенції менеджера / Н. В. Колісник. Формування знань із загальної хімії у студентів металургійних спеціальностей на лабораторних заняттях / І. Г. Косцова. Проблематика літературно-психологічного аналізу художнього твору/ І. В. Лазаренко. Розвиток навичок роботи керівника загальноосвітнього навчального закладу у мережі Інтернет/ К. О. Линьов. Музична освіта, хорове виконавство і композиторська творчість в Україні другої половини XVII ст. — яскрава кульмінація музичної культури епохи бароко / С. Й. Лісецький. Методика застосування відеосюжетів на заняттях з англійської мови/ Т. Ю. Малярчук, О. П. Іванцова. Розвиток науково-дослідної діяльності в українських університетах: друга половина XIX — початок XX ст/ Т. М. Патук. Пошуки нової моделі та продуктивних форм організації професійної підготовки фахівців через аспірантуру в перше десятиліття радянської влади в Україні/ І. Ю. Регейло. Модернізація методики хімічної освіти в Україні (кінець XIX -перша третина XX ст.) / В. В. Сайковська. Процес становлення вищої сільськогосподарської освіти в Російській імперії в матеріалах з'їздів (XIX — початок XX століття) / А. О. Таранник. Фундаменталізація змісту професійної освіти як сучасна педагогічна проблема/ Я. С. Фруктова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

11.

Назва журналу :Поліграфія і видавнича справа -2013р.,N 3/4
Цікаві статті :
Грет М. Я. Блоги як складова наукової комунікації/ М. Я Грет (стр.3-7) Кл.слова: блоги,веб-технології,інформація
Кіца М. О. Етичні аспекти використання дітей у рекламі/ М. О. Кіца (стр.7-12) Кл.слова: реклама,моніторинг,ілюстрації
Проців 3. Д. Інформаційні видання НТШ як центр координації діяльності товариства/ 3. Д. Проців (стр.12-19) Кл.слова: видавнича діяльність,інформаційні видання,хроніка нтш
Грет Г. П. Шляхи підвищення продуктивності праці персоналу книготорговельних підприємств/ Г. П. Грет, В. С. Пайкова (стр.20-24) Кл.слова: продуктивність праці,фонд оплати праці,оплата праці
Мудра І. М. Маркетингові стратегії регіональних газет як інструментарій завоювання популярності (на прикладі газет "Високий Замок" і "Експрес")/ І. М. Мудра (стр.25-30) Кл.слова: маркетингова стратегія,маркетингові інструменти,газети
Сеньківський В. М. Вагомість функцій належності у забезпеченні якості друкарського процесу/ В. М. Сеньківський, Н. Є. Сеньківська, Ю. І. Петрів (стр.31-36) Кл.слова: функція належності,лінгвістична змінна,терм-множина
Пальчевський Б. О. Імітаційна модель оптимізації системи захисту паковань алкогольної продукції/ Б. О. Пальчевський, Л. Ю. Крестьянполь (стр.37-43) Кл.слова: імітаційна модель,інформаційна технологія,система захисту
Петрів Ю. І. Фактори якості фальцювання обкладинок малооб'ємних книжкових видань/ Ю. І. Петрів (стр.43-46) Кл.слова: фактор,якість фальцювання,книжкові блоки
Дурняк Б. В. Розробка алгоритму проектування образу книги/ Б. В. Дурняк, Є. Д. Бабинець (стр.47-54) Кл.слова: книга,проектування,алгоритм
Кузін М. О. Визначення оптимальних параметрів структури поверхневих шарів деталей з урахуванням умов експлуатації/ М. О. Кузін (стр.55-64) Кл.слова: неоднорідні металічні системи,математичне моделювання,проектування покриттів
Гавенко С. Ф. УФ-спектроскопічні дослідження зміни інтенсивності аромату в процесі експлуатації друкарських відбитків/ С. Ф. Гавенко, О. Г. Котмальова, П. Б. Петрик (стр.65-67) Кл.слова: ароматизатор,аромолак,відбитки офсетного друку
Маїк В. 3. Проблеми стандартизації шрифту Брайля при виготовленні видань для незрячих/ В. 3. Маїк [и др.] (стр.68-77) Кл.слова: шрифт Брайля,видання для незрячих,стандарти
Хохлова Р. А. Аналіз автоматизованих систем управління поліграфічним підприємством/ Р. А. Хохлова, А. І. Романенко (стр.78-83) Кл.слова: автоматичні системи управління,друкована продукція,поліграфічне підприємство
Якубовська М. С. Формування культурологічного світогляду студентів як парадигма професійного становлення фахівців нового типу (на прикладі науково-педагогічної діяльності професора Ігоря Васильовича Огірка)/ М. С. Якубовська (стр.84-92) Кл.слова: гуманізація освіти,культурологічний світогляд,професійна освіта
Гузела О. І. Невтомний сіяч (до 70-ліття С. С. Крилошанської)/ О. І. Гузела, Л. А. Швайка (стр.93-96) Кл.слова: ювілей,Крилошанська С. С.,педагогічна діяльність
Цікаві статті :
Знайти схожі


12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364-78/Ц 34
Автор(и) : Целых М. П.
Назва : Социальная работа за рубежом. Великобритания : учебное пособие
Вихідні дані : Москва: Академия, 2010
Кільк.характеристики :139 с
Серія: Высшее профессиональное образование
ISBN, Ціна 978-5-7695-6557-1:
ДРНТІ : 04.21.81
УДК : 364-78
Предметні рубрики: Соціальна робота
Анотація: В учебном пособии рассматриваются историко-педагогические проблемы возникновения, становления и развития социальной работы и профессионального образования социальных работников в Великобритании.
Примірники :Ф1(1)
Вільні : Ф1(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Якубовська М. С.
Назва : Формування культурологічного світогляду студентів як парадигма професійного становлення фахівців нового типу (на прикладі науково-педагогічної діяльності професора Ігоря Васильовича Огірка)
Місце публікування : Поліграфія і видавнича справа: наук.-техн. зб./ Укр. акад. друкарства. - Львів, 2013. - N 3/4. - С. 84-92 (Шифр П739395/2013/ 3/4)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 14
Предметні рубрики: Педагогіка-- Персоналія-- культурометрія
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 016/Г 65
Назва : Семен Устимович Гончаренко : біобібліографічний покажчик
Вихідні дані : Київ: Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського, 2013
Кільк.характеристики :195 с
Колективи : Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського
Серія: Академіки НАПН України; Вип. 21 :
ДРНТІ : 14
УДК : 016
Предметні рубрики: Педагогіка --Україна
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.21(076)/М 80
Автор(и) : Мороз О. Г.
Назва : Професійна адаптація молодого вчителя : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Радянська школа, 1980
Кільк.характеристики :96 с.: рис.
Колективи : Міністерство освіти УРСР, Київський державний педагогічний інститут імені О. М. Горького
Ціна : 4.00 грн.
ДРНТІ : 14.37
УДК : 37.091.21(076)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Організація освіти
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

16.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2014р.,N 4
Цікаві статті :
Пам’ятка авторові (стр.5) Кл.слова: тематичне спрямування,обов’язковий структурний елемент,анотація
Кремень В. Г. Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін/ В. Г. Кремень (стр.5-10) Кл.слова: глобалізація,інновації,демократизація
Луговий В. І. Професійна освіта і підготовка в концепції МСКО, проекту НСКО та вітчизняної практики/ В. І. Луговий, Ж. В. Таланова (стр.11-20) Кл.слова: загальна орієнтація,академічна орієнтація,професійна орієнтація
Панок В. Г. Теоретико-методологічні проблеми застосування виховних технологій з погляду прикладної психології/ В. Г. Панок (стр.21-29) Кл.слова: прикладна психологія,виховання,методи виховання
Ляшенко О. І. Профільне навчання: концептуальні підходи до реалізації в українській школі/ О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований (стр.30-35) Кл.слова: профільне навчання,базовий навчальний предмет,курси на вибір
Телелим В. М. Реформування системи військової освіти як пошук раціональних підходів і рішень/ В. М. Телелим, А. М. Приходько (стр.36-43) Кл.слова: військова освіта,підготовка військових фахівців,державне замовлення
Гаврилюк C. M. Упровадження компетентністного підходу до педагогічної творчості в професійній підготовці майбутніх вихователів/ C. M. Гаврилюк (стр.44-49) Кл.слова: компетентністний підхід,компетентність,компетенції
Ткаченко А. В. Трудова комуна ім. Ф. Е. Дзержинського: декотрі несприятливі чинники формування інноваційного досвіду/ А. В. Ткаченко (стр.50-57) Кл.слова: Макаренко Антон,трудова комуна ім. Ф. Е. Дзержинського,колонія ім. Максима Горького
Гриньова М. В. Система студентського самоврядування в контексті макаренківської спадщини/ М. В. Гриньова, Ю. П. Кращенко (стр.57-63) Кл.слова: студентське самоврядування,Закон України про вищу освіту,рада командирів
Жданова-Неділько О. Г. Феномен успішної педагогічної взаємодії у творчому спадку А. С. Макаренка/ О. Г. Жданова-Неділько (стр.63-70) Кл.слова: Макаренко Антон,педагогічна діяльність,педагогічна взаємодія
Шеверун Н. В. Особливості оцінювання якості загальної середньої освіти в Німеччині/ Н. В. Шеверун (стр.71-75) Кл.слова: якість освіти,загальна середня освіта,Німеччина
Дічек Н.П. Дослідження українських психологів у галузі індивідуалізації шкільного навчально-виховного процесу (60—70-ті pp. XX ст.)/ Н. П. Дічек (стр.76-87) Кл.слова: педагогічна психологія,здібності,ідеологізація виховного процесу
Карпенко О. В. Тенденції надання освітніх послуг у контексті реформування вищої школи Республіки Білорусь поза Болонським процесом/ О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, Е. Є. Бжеська (стр.88-100) Кл.слова: Кодекс Білорусі про освіту,Болонський процес,академічні свободи
Автори номера (стр.101) Кл.слова: автори номера,вчене звання
Реферативный обзор статей номера (стр.102-106) Кл.слова: вопросы теории,профессиональное образование,дидактика
Review of the articles of the issue (стр.106-110) Кл.слова: інновації в освіті,професійна освіта,дидактика
Цікаві статті :
Знайти схожі


17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 377(038)(075.8)/П 84
Назва : Професійна освіта : словник: навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Вища школа, 2000
Кільк.характеристики :380 с
Колективи : Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти України
ISBN, Ціна 966-642-002-3:
ДРНТІ : 14.33
УДК : 377(038)(075.8)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Професійна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогіка--професійна освіта--історія професійної освіти--дидактика--виробниче навчання--методики викладання--словник
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01:001.891/Д 70
Назва : Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали V щорічної Всеукраїнської науково-практичної конференції 9 квітня 2015 року місто Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :312 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 00.13
УДК : 37.01:001.891 + 001.891
Предметні рубрики: Вища освіта
Молоді науковці
Професійна освіта
Історія освіти
Філологія
Педагогіка-- Соціальна
Психологія соціальна
Зміст : Вступне слово/ Л. Л. Хоружа. Європейський напрямок модернізації системи педагогічної освіти в Чеській Республіці/ О. В. Антоненко. Трудове виховання в повсякденному житті школи Української PCP 1960—1980-ті рр./ К. О. Богатирчук. Розвиток української педології у спадщині І. Соколянського (1898-1960)/ О. О. Кабанова. Психологія сімейного виховання в Індії: вилив традицій на / Б. Кумар. Дошкільне виховання в Україні: особливості становлення і розвитку 20-80-ті роки XX століття / О. Д. Літіченко. Продовження традицій О. Муравйової у творчій діяльності Лариси Руденко - видатної співачки і педагога/ Н. В. Руденко. Процес становлення закладів інтернатного типу (1917-1940 pp.)/ Л. М. Рябкина. Використання навчально-ігрових технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя / Л. М. Запорожець [и др.]. Дисципліни інформаційно-комп'ютерного циклу у підготовці до майбутньої професійної діяльності студентів напряму підготовки "Менеджмент"/ О. М. Глушак, Н. П. Мазур. Становлення іншомовної граматичної компетенції студентів-філологів: ментальне репрезентування мовної інформації / О. І. Вовк. Збереження традицій українського народного мистецтва як стильовий орієнтир у підготовці сучасного художника-дизайнера, ілюстратора (на прикладі творчості Володимира Голозубова)/ В. І. Зайцева. Формування мотиваційно-ціннісної готовності майтбутніх учителів початкової школи до комунікативної взаємодії з учнями / Н. С. Кипиченко. Формування стратегій та тактик фахової комунікативної компетентності майбутніх провізорів на заняттях з гуманітарних дисциплін/ Т. В. Коломієць. Маніпуляційні технології - як основи психологічного впливу на особистість/ A. M. Матвієнко. Формування економічної компетентності на уроках географії/ О. П. Мельник. Актуальність застосування медіазасобів на уроках іноземної мови у початковій школі/ Л. В. Петрик. Особистісно орієнтоване навчання як основа комп'ютерно орієнтованої системи освіти майбутніх філологів/ C. M. Процька ; C. M. Процька. Критерії готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов / Ю. В. Руднік. Особливості формування культури мислення майбутніх учителів/ Н. О. Сінельнікова. Використання ППЗ "GRAN-2D" у процесі формування математичної компетентності газозварників / Д. С. Тінькова. Особистісна активність у сучасній психологічній теорії / A. B. Якименко ; A. B. Якименко. Петербурзький журнал "Украинский вестник" (1906): історія, завдання, тематика/ Ю. О. Безкровний. Особливості вживання інвективної лексики у жіночому діалогічному мовленні (на прикладі англійської, української та російської мов) / О. Ю. Бондар. Морфологічні особливості дієслова в ранньоновоанглійській мові (на матеріалі трагедії В. Шекспіра "Гамлет") / А. І. Вєтров. Мовленнєві акти прохання в діахронії в англійській мові/ А. П. Зізінська. Засоби вираження історичного прототипу в англійській дитячій поезії/ Т. М. Каленик. Міський текст Євгенії Кононенко в просторі детективного жанру/ І. Ю. Коноваленко. Інтертекстуальність як явище постмодернізму / О. В. Коптіла. Специфіка часопростору в романі-метафорі: індивідуально-авторські інтерпретаці (на матеріалі романів "Маєток" В. Фолкнера та "Дім на горі" Вал. Шевчука) / Н. Ю. Лазаревич. Політичний дискурс як середовище функціонування маніпуляцій / В. І. Мельник, В. А. Пантюшенко. Реконструкція античного жанру в романі "Волхв" Дж. Фаулза/ O. E. Мішана. Особливості вербалізації комунікативних стратегій в сучасному англомовному інституційному дискурсі / C. B. Пильщик. Функціональні особливості опису як одного з різновидів монологу / Л. А. Порядченко. Стратегії аргументації на прикладі промов Хілларі Клінтон / В. В. Ригус. Кінодискурс як об'єкт лінгвістичних досліджень / Н. Сандакова, О. В. Чувардинська. Особливості професійної лексики військовослужбовців бундесверу/ В. І. Сікорака. Розвиток архетипної схеми через концептуальні образ-схеми (на матеріалі американських балад)/ Т. М. Суворова. До питання про інноваційні стратегії в управлінні/ В. Ю. Димитров. Теоретичні основи вивчення соціального оптимізму/ О. Р. Рафіков. Український театр у таборі Фрайштадт (Австро-Угорщина) під час Першої світової війни / М. І. Срібняк. Actual problems of anticorruption activity/ R. Tyutyunnyk.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/Н 53
Назва : Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи : монографія
Вихідні дані : Київ: Віпол, 2000
Кільк.характеристики :636 с
Колективи : Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти
ISBN, Ціна 5-8238-0704-X: 14.00, 45.00, грн.
ДРНТІ : 14.37
УДК : 378 + 377
Предметні рубрики: Неперервна освіта
Анотація: У монографії розглядаються проблеми неперервної професійної освіти в сучасних умовах.
Примірники : всього : Ф1(1), Ф2(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф1(1), Ф2(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.014/П 78
Назва : Проблеми у Польщі та в Україні в контексті процесів глобалізації та євроінтеграції : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції
Вихідні дані : Київ; Житомир: КІМ, 2009
Кільк.характеристики :799 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава), Житомирський державний університет імені Івана Франка
ISBN, Ціна 978-966-1547-31-4:
ДРНТІ : 14.15.15
УДК : 37.014
Предметні рубрики: Освіта-- Проблеми освіти --Україна --Польща
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фундаменталізація освіти--професіоналізм учителя--педагогічні рефлексії--рівень культури--розвиток взаємонавчання--трансформація суспільства--аксіологічні засади--цінності--професійна освіта--цифрові медіа--мовна культура--менеджер освіти--модернізація освіти--неперервна освіта--вальфдорська педагогіка--компетентнісний підхід--інклюзивна освіта--толерантність
Примірники : всього : ГП АБ(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП АБ(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

21.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 74.04я43/К 38
Автор(и) : Соколова І. В.
Назва : Маркетингова діяльність вищого навчального закладу
Колективи : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Київський університет ім. Бориса Грінченка. Педагогічний процес: теорія і практика: зб. наук. пр./ Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодій. фонд ім. Антона Макаренка. - Київ: [б. в.], 2011. - Вип. 1. - С. 129-139: іл. (Шифр 74.04я43/П 24-298794630)
Примітки : Бібліогр.: с. 138-139 (10 назв)
ББК : 74.04я43
Предметні рубрики: Маркетингова діяльність-- вищі навчальні заклади
Анотація: Охарактеризовано теоретичні засади маркетингової діяльності вищого навчального закладу, до яких відносяться принципи, функції, методи щодо її організації. Особливу увагу звернено на методичні умови організації маркетингового дослідження на ринку освітніх послуг.
Знайти схожі

22.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 74.04я43/К 38
Автор(и) : Ромащенко В. Є.
Назва : Генеза поняття "бакалавр" у європейській системі вищої освіти
Колективи : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Київський університет ім. Бориса Грінченка. Педагогічний процес: теорія і практика: зб. наук. пр./ Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодій. фонд ім. Антона Макаренка. - Київ: [б. в.], 2011. - Вип. 1. - С. 121-128 (Шифр 74.04я43/П 24-298794630)
Примітки : Бібліогр.: с. 127-128 (14 назв)
ББК : 74.04я43
Предметні рубрики: Вища освіта -- бакалаври
Анотація: У статті висвітлено етимологію поняття "бакалавр" та досліджено генезу його розвитку, починаючи з епохи Середньовіччя для усвідомлення статусу бакалавріату у сучасній системі неперервної професійної освіти. Акцентується увага на особливостях освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра у європейському освітньому просторі.
Знайти схожі

23.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 74.04я43/К 38
Автор(и) : Золотько Ю. С.
Назва : Організація профільного навчання іноземних мов у старшій школі: досвід моніторингового дослідження
Колективи : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Київський університет ім. Бориса Грінченка. Педагогічний процес: теорія і практика: зб. наук. пр./ Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодій. фонд ім. Антона Макаренка. - Київ: [б. в.], 2011. - Вип. 1. - С. 43-49 (Шифр 74.04я43/П 24-298794630)
Примітки : Бібліогр.: с. 48 (5 назв)
ББК : 74.04я43
Предметні рубрики: Профільне навчання-- іноземні мови
Профільне навчання-- школярі
Анотація: У статті представлені результати моніториногових досліджень щодо організації профільного навчання у старшій школі м. Маріуполя, проаналізовано стан готовності учнів і вчителів до профільного навчання, визначено чинники, які впливають на якість організації профільного навчання.
Знайти схожі

24.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013/Д 44
Назва : Діалог культур: Україна у світовому контексті. Філософія освіти : збірник наукових праць. Вип. 7
Вихідні дані : Б.м., 2002
Кільк.характеристики :542 с
ISBN, Ціна 966-666-015-6
ДРНТІ : 14.01
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Філософія освіти
Анотація: У збірнику опубліковано наукові статті, в яких розкрито проблеми сучасної філософії освіти у контексті процесів європейської інтеграції, порівняльний аналіз, досвід і перспективи освітніх реформ в Україні та Польщі, науково-педагогічні інновації.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

25.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316/Г 61
Автор(и) : Гайдук Н. М., Клос Л. Є., Ставкова С. Г., Бєляєва С. Я.
Назва : Соціальна робота: практична підготовка студентів на освітньо-кваліфікаційному рівні "бакалавр". : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Львів: Видавництво Національного університету "Лвівська політехніка", 2007
Кільк.характеристики :164 с
ISBN, Ціна 978-966-553-608-6: 43.20, 43.20, 51.80, грн.
ДРНТІ : 06
УДК : 316 + 364.4(075)
Предметні рубрики: Соціальна робота
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна освіта--елементи керівництва практикою--етапи процесу керівництва практикою--оцінювання роботи студентів--професійна поведінка
Примірники : всього : Ф2(2), ГП ЧЗ(2)
Вільні : Ф2(2), ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

26.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 331.548:159.923(0/Г 52-907056144
Автор(и) : Гладкова В. М.
Назва : Профорієнтація : навчальний посібник
Вихідні дані : Львів: Новий Світ-2000, 2007
Кільк.характеристики :160 с
ISBN, Ціна 966-418-025-4:
ДРНТІ : 15.81.29
УДК : 331.548:159.923(075.8) + 159.923(075.8)
Предметні рубрики: Професійне-технічне навчання-- Консюльтації
Анотація: Посібник присвячений формуванню профорієнтаційної компетентності студентів - майбутніх фахівців у різних галузях.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Знайти схожі

27.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.745/О-72
Назва : Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування : матеріали Всеукраінської науково-практичної конференції 22 жовтня 2015 року м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :323 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Національна академія педагогічних наук України, Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 00.13
УДК : 005.745:37(091)](073) + 37(091)
Предметні рубрики: Освіта-- Історія
Зміст : Історико-педагогічні дослідження в Україні : розвиток наукового дискурсу/ Н. П. Дічек, Л. Л. Хоружа. Слухачка вищих жіночих курсів другої половини XIX cт. : формування образу крізь призму тендерного аналізу/ О. О. Драч. Соціальні дослідження мікроісторії освіти регіону у краєзнавчо-пошуковій роботі студентської молоді / Н. С. Побірченко, В. М. Палєхіна. Освітня місія українців у процесах становлення сибірського шкільництва XVIII ст. / С. Б. Пономаревський. Організаційні засади діяльності Української академії мистецтв (1917-1920 pp.)/ Ю. В. Телячий. Управлінська діяльність попечительських рад при середніх навчальних закладах (Друга половина XIX - початок XX ст.)/ О. В. Герасименко. Дерманська учительська семінарія у системі освіти Волині (початок XX ст.)/ С. Б. Бричок. До історії діяльності Київського пролеткульту/ О. О. Гоменюк. Особливості діяльності дитячо-юнацьких спортивних шкіл у 50-70-ті роки XX ст. в Україні/ Г. М. Дембровська. Робітничий клуб у структурі пролеткультівських установ / М. В. Краєва. Педагогічний портрет вихованця Колегії Павла Галагана початку XX ст. (за матеріалами кондуїтних списків)/ О. П. Міхно. Організація роботи дошкільних закладів сільської місцевості України: погляд крізь роки/ Л. І. Меленець. Підручники з біології на зламі століть / Є. Неведомська. Навчальна література в колекції "Педагогічна україніка, 1842-1923 рр." Педагогічного музею України/ О. О. Сівков. До історії діяльності просвітницького товариства "Общество распространения полезных книг" (1861-?)/ Л. В. Хоменко. Розвиток шкіл національних меншин в умовах УРСР як відображення зовнішньої диференціації (70-80 ті роки XX ст.)/ С. М. Шевченко. Освітньо-культурна діяльність українського товариства "Рідна хата" на Холмщині та Підляшші у 1919-1930 рр./ Т. Є. Шевчук. Роль і місце журналу "Церковно-приходская школа" в організації навчально-виховного процесу початкових шкіл духовного відомства Волині (кінець XIX- початок XX ст.)/ Г. В. Шелюк. Болеслав Яворський: парадокси історичної долі науково-педагогічного доробку / Ю. Л. Афанасьєв. М. Неплюєв (1851-1908) - один із перших організаторів початкової сільськогосподарської освіти в Чернігівській губернії та Україні/ І. В. Зайченко. Проблеми патріотичного виховання в теорії і практиці Василя Каюкова (1945 -2000)/ Н. А. Калініченко. Організатор соціального виховання в Україні - Арнаутов Василь Олексійович (1881-1938)/ Н. М. Коляда. Вплив Феофана Прокоповича на розвиток вітчизняного шкільництва у XVIII ст./ Т. Д. Кочубей. Роль І. Д. Єрмакова в організації діяльності державного психоаналітичного інституту (1923-1925): мікроісторичний дискурс. До 140- річчя від дня народження І. Д. Єрмакова (6.10.1875 - 31.03.1942)/ О. Б. Петренко. Ідеї Григорія Ващенка про виховання патріотизму та їх суголосність сучасним реаліям України/ С. Ю. Головчук. Наукова спадщина B. C. Іконникова в контексті модернізації національної системи освіти/ С. Я. Грищенко. "Перша книга" міжнародної мови есперанто Людвіка Заменгофа / Ю. А. Клименко. Постать О. Лазурського (1874-1917) крізь призму мікроісторії/ І. В. Леонтьєва. Іван Васильович Лучицький - основоположник науки "Нова історія" в освітніх закладах Києва/ О. О. Матрос. Аналіз впливу педагогічних ідей Я. Корчака на розвиток української педагогіки/ О. В. Мельниченко. Проблеми родинного виховання у творчій спадщині Олександра Антоновича Захарченка/ H. Ю. Панченко. Наталія Яшвіль - активний громадський діяч та меценат художньої освіти у Черкаському повіті Київської губернії (кінець XIX - початок XX століття) / Л. І Русакова. Внесок В. Д. Сиповського в розвиток Санкт-Петербурзького училища глухонімих / Д. М. Хрипун. Внесок Б. Н. Мітюрова у розвиток кафедри педагогіки і психології Рівненського державного педагогічного інституту ім. Д. З. Мануїльського (1973-1994 рр.)/ Ю. М. Чередняк. Внесок В. Ф. Шмідт в організацію діяльності дитячого будинку-лабораторії "Міжнародна солідарність" (1921-1925 pp.) / І. П. Шпичак. Життя та науково-практична діяльність Ольги Дорошенко у контексті розвитку вітчизняної педології/ Т. В. Янченко.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

28.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 74.0я431/П 24
Автор(и) : Малик, Галина Дмитрівна (аспірантка)
Назва : Моделювання у реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки майбутнього документознавця
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання Національної акадмії педагогічних наук України
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання Національної акадмії педагогічних наук України; ред.: В. О. Огнев'юк, І. Д. Бех, Л. Л. Хоружа. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 1 (15). - С. 42-46 (Шифр 74.0я431/П 24-530643763)
ДРНТІ : 14
ББК : 74.0я431
Предметні рубрики: Загальна педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): модель--моделювання--система--компетентнісний підхід--професійна освіта--кваліфікація--професійний стандарт--навчальний процес--документознавець
Знайти схожі

29.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(8)/П 11
Назва : Проблеми освіти : науково-методичний збірник. Вип. 39
Вихідні дані : Київ: Науково-методичний центр вищої освіти, 2004
Кільк.характеристики :288 с
ISBN, Ціна 966-597-072-0: 8.76, 8.76, грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 378(8)
Предметні рубрики: Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія україни--велика вітчізняна війна на україні--професійна освіта--творча особистість
Анотація: До збірника включено статті, присвячені шістдесятій річниці визволення України від фашистських загарбників. Висвітлюються матеріали третьої Міжнародної конференції "Сучасні технології вищої освіти". Розглядаються проблеми активізації роботи позашкільних навчальних закладів як організаторів виховної діяльності Малої академії наук України, проблеми питання формування творчої особистості.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

30.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 37.044"406"(477)/В 65
Автор(и) : Войцехівський М., Кочерга О.
Назва : Наступність і неперервність у формуванні змісту освіти у контексті її профілізації
Місце публікування : Післядиплом. освіта в Україні/ Ун-т менеджменту освіти Нац. акад. пед. наук України. - Київ: Ун-т менеджменту освіти Нац. акад. пед. наук України, 2015. - № 1. - С. 35–38 (Шифр П778229/2015/1)
Примітки : Бібліогр.: 4 назви.
УДК : 37.044"406"(477) + 37.046(477)
Предметні рубрики: Освіта-- Наступність
Освіта-- Неперервність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наступність освіти--неперервність освіти--зміст неперервного навчання--професійна освіта
Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-106 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)