Пошуковий запит: (<.>K=професійне навчання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Педагогічні технології у неперервній професійній освіті/Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти. - 2001
|
>2.
| Психологічні основи профорієнтації і професійного самовизначення/І. І. Баріхашвілі [та ін.]. - 2009
|
>3.
| Дидактичні засади формування навчальних профілів/В. І. Кизенко [та ін.]. ; редактор В. І. Кизенко. - 2010
|
>4.
| Педагогічний процес: теорія і практика/Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка Вип. 3. - 2012
|
>5.
| Головко І. О. Технічна освіта Англії: шляхи розбудови (кінець XIX- початок ХХ століття)/І. О. Головко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012,N № 18.-С.17-21
|
>6.
| Усматова А. С. Виховна робота як складова профільно орієнтованого загальноосвітнього навчального закладу/А. С. Усматова, І. О. Линьова // Проблеми та перспективи управління сучасною столичною школою. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2015.-С.421-246
|
>7.
| Помилуйко В. Ю. Психологічні детермінанти розвитку компетентностей учителів у Європейських країнах/В. Ю. Помилуйко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. т.№ 23.-С.94-98
|
>8.
| Луценко О. В. Діалогічні форми педагогічної взаємодії у розвитку мотивів навчальної діяльності курсантів/О. В. Луценко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 4(12).-С.119-128
|
>9.
| Kaminska М. Trends in continuing education of teachers in European education systems/М. Kaminska // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2018,N № 3.-С.33-44
|
>10.
| The Modern Higher Educational Review - 2018г.,N 3 (Введено оглавление)
|
|
|