Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=професійне навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kaminska М.
Назва : Trends in continuing education of teachers in European education systems
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2018. - № 3. - С. 33-44. - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2018.3.5 (Шифр T017777504/2018/3). - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2018.3.5
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітня система--професійне навчання--неперервна освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Назва журналу :The Modern Higher Educational Review -2018р.,N 3
Цікаві статті :
Korotkova Y. Language education trends in Ukraine (late ΧΧ – early ΧΧΙ)/ Y. Korotkova (стр.8-17) Кл.слова: мовна освіта,іноземні мови,сертифікація
Stronskyy H. Polish societies role in the “third sector” development in Volyn/ H. Stronskyy, H. Panyshko (стр.18-25) Кл.слова: полонія,третій сектор,громадські організації
Durdas A. Higher education in France: historical development/ A. Durdas (стр.26-32) Кл.слова: елітні школи,приватні установи,державні установи
Kaminska М. Trends in continuing education of teachers in European education systems/ М. Kaminska (стр.33-44) Кл.слова: освітня система,професійне навчання,неперервна освіта
Batechko N. Engineering education quality assurance in the European educational area/ N. Batechko, M. Lut (стр.45-58) Кл.слова: якість освіти,інженерна освіта,освітня програма
Pavlenko O. Us higher engineering education: the spotlight on current trends/ O. Pavlenko (стр.59-68) Кл.слова: американська інженерна освіта,вища інженерна освіта
Voyevutko N. Masters’ degree in educational managers in the republic of cyprus: program analysis/ N. Voyevutko (стр.69-80) Кл.слова: менеджери освіти,ступінь магістра
Ivashko O. Teaching foreign languages at third-year students in Poland/ O. Ivashko (стр.81-91) Кл.слова: іноземні мови,студенти третього віку
Serheieva O. The role of adult student’s individuality in optimization of educational process/ O. Serheieva (стр.92-98) Кл.слова: освіта дорослих,темперамент
Minczanowska А. Cultural context of children and youth’s self-esteem from the Polish – Czech borderland/ А. Minczanowska (стр.99-109) Кл.слова: самооцінка,прикордонна територія
Sopova D. Conceptual bases of academic honesty formation at teachers training/ D. Sopova (стр.120-126) Кл.слова: академічна чесність,плагіат,етичний кодекс
Papadopoulos I. Investigating factors enhancing intercultural communication: from students’ writing to teachers’ practice/ I. Papadopoulos (стр.110-119) Кл.слова: міжкультурна комунікація,грецька освіта,стратегії спілкування
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Афанасенко Л.
Назва : Дослідження показників професійної самоідентифікації майбутніх аграріїв в умовах професійного навчання
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2018. - Вип. 3. - С. 21-28. - ISSN 2078-1687, DOI 10.28925/2078-1687.2018.3.2128 (Шифр П875300957/2018/3). - ISSN 2078-1687, DOI 10.28925/2078-1687.2018.3.2128
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна самоідентифікація--фахівець-аграрій--професійне навчання
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бойчук В. М., Уманець В. О., Фу Г.
Назва : Підготовка майбутніх викладачів художньо-мистецьких дисциплін за допомоги інноваційних технологій в освіті
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 10. - С. 33-42. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.104 (Шифр В505452853/2021/10). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.104
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища освіта--фахівець--професійне навчання--ікт--steam
Анотація: Стаття присвячена проблемі підготовки майбутніх викладачів художньомистецьких дисциплін із використанням міждисциплінарного напряму – STEAM-освіти. Метою статті є аналіз сучасних інноваційних технологій у підготовці фахівців. Нами проаналізовано вітчизняний та закордонний досвід щодо запровадження STEAM підходів у освітній процес закладів освіти. У статі розглянуто питання сучасної стратегії STEAM – освіти, яка успішно розвивається в наш час, яка є результатом інтеграції науки і мистецтва, внаслідок якої народжуються наукові технології. Проаналізовано деякі історико-педагогічні аспекти цієї проблеми. Привернуто увагу до п’яти складників STEAM-освіти: S – science (природничі науки), T – technology (технологія), E – engineering (інженерне мистецтво), A – art (творчість) і M – mathematics (математика) та акцентовано на важливості мистецької складової в міждисциплінарному формуванні цілісної особистості. Висвітлено результати окремих досліджень вітчизняних та зарубіжних науковців. Проаналізовано підходи до впровадження таких норм освіти у США та Австрії, інших країнах Євросоюзу. Визначено, що для педагогічних представників, зокрема, майбутніх викладачів художньо-мистецьких дисциплін, впровадження STEAM допомагають підвищити власний рівень професіоналізму, покращити якість освітнього процесу, зменшити час підготовки до занять, дозволяє внести кардинально нове в роботу педагога. Художньо-творча діяльність є важливим показником формування творчої особистості здобувача освіти, особливу роль у ставленні до образотворчої діяльності відіграє розвиток художнього сприйняття при ознайомлені з творами живопису, графіки, скульптури, декоративно-прикладного мистецтва. Це ознайомлення може мати різні форми, зокрема і з використанням сучасних інформаційних технологій та STEAM-підходів. Нами зроблено висновки, що всебічне розуміння наукових проблем, творчий та інженерний підхід до їх вирішення, критичне мислення, здатність обробляти дані, що представляють образні та символічні об’єкти; здатність аналізувати кілька потоків даних одночасно, інтегроване застосування наукових та художніх методів пізнання сприяє розвитку всіх важливих компетентностей майбутніх фахівців.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 74.0я43/П 24
Автор(и) : Головко, Ірина Олексіївна
Назва : Технічна освіта Англії: шляхи розбудови (кінець XIX- початок ХХ століття)
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр/ Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблем виховання НАПН України. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. - № 18. - С. 17-21 (Шифр 74.0я43/П 24-797657)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 14
ББК : 74.0я43
Предметні рубрики: Освіта-- технічний профіль
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гончарук, Наталія
Назва : Формування та розвиток інтегральної компетентності депутатів місцевих рад в Україні: правові аспекти
Місце публікування : Аспекти публічного управління/ Дніпропетровський регіональний інститут державного управління, Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - Дніпропетровськ: Грані, 2019. - Том 7, N 9/10. - С. 40-52. - ISSN 2311-6420ISSN 2413-8231 (Шифр А394426800/2019/7/9/10). - ISSN 2311-6420ISSN 2413-8231. - ISSN 2311-6420ISSN 2413-8231
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): депутати місцевих рад--інтегральна компетентність депутатів місцевих рад--децентралізація--професійне навчання--європейські стандарти освіти
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364-7(477)/Г 67
Автор(и) : Горінов, Павло, Драпушко, Ростислав
Назва : Волонтерська діяльність в Україні: соціально-правове дослідження : монографія
Вихідні дані : Київ: Державний інститут сімейної та молодіжної політики, 2022
Кільк.характеристики :240 с
Колективи : Державний інститут сімейної та молодіжної політики
ISBN, Ціна 978-617-8086-07-7: 50.00 грн.
ДРНТІ : 04
УДК : 364-7(477)
Предметні рубрики: Соціальна робота-- Волонтерство
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): волонтерство--соціальна робота--національна безпека--державна підтримка--професійне навчання
Анотація: Актуальність проблематики, що висвітлюється в монографії, пов’язана, насамперед, з недостатністю в сучасній науці досліджень, які б розкривали комплексний характер волонтерської діяльності в Україні в контексті безпекових викликів. Проблеми теоретичного та методологічного обґрунтування дослідження інституту волонтерства та волонтерської діяльності є актуальними як з погляду розбудови Української державності, так і в контексті становлення національної ідентичності. Особливої актуальності монографії надає використання міжнародно-правового досвіду. Проблематика видання має також велике значення в системі науково-методичного забезпечення національної безпеки України. Сама ж волонтерська діяльність досліджується як соціальний феномен і складова соціальної роботи, акцентується увага на підходах до розуміння волонтерської діяльності, класифікації та особливостей здійснення добровільної допомоги. Наукове видання розглядає державно-правові засади волонтерських організацій, міжнародний досвід волонтерства, напрями удосконалення нормативно-правового й інституційного забезпечення такої діяльності в Україні. Видання буде корисним студентам, аспірантам, викладачам закладів вищої освіти, представникам громадських організацій, соціальним, молодіжним працівникам і працівницям, співробітникам органів державного управління та місцевого самоврядування
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.018.54.02/Д 44
Автор(и) : Кизенко, Василь Іванович, Корсакова, Ольга Констянтинівна, Липова, Людмила Андріївна, Момот, Людмила Людвігівна, Трубачева, Світлана Едуардівна, Ільченко, Віра Романівна
Назва : Дидактичні засади формування навчальних профілів : посібник
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2010
Кільк.характеристики :132 с.: іл., табл.
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-644-180-8: 12.00 грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 37.018.54.02
Предметні рубрики: Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне навчання--навчальний процес
Примірники : всього : Ф1(2)
Вільні : Ф1(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дроботько І.
Назва : Особливості особистісної психокорекції майбутніх психологів у процесі підготовки до роботи з тривожними підлітками [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 3. - С. 78-83. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.10 (Шифр Н057263/2022/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.10
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): майбутні психологи--психокорекція--тривожні підлітки--соціально-психологічне навчання--професійне навчання
Анотація: У статті висвітлено особливості фахової підготовки майбутніх психологів у закладах вищої освіти, визначено потреби і необхідність займатися особистісною психокорекцією під час професійного навчання, встановлено сутність і зміст психокорекції. Виокремлено основні компоненти професійної готовності майбутніх фахівців до корекційного впливу: теоретичний (знання теоретичних основ і способів корекційної роботи), практичний (володіння корекційними методами і прийомами), особистісна готовність (психологічна пропрацьованість власних проблем у тих сферах, які вони передбачає коригувати у клієнта). Подано критерії відкоригованості особистості: глибинне розуміння власної несвідомої сфери й особистісних характеристик, прийняття життєвих позицій і світу, формування системи гуманних цінностей; узагальнено наслідки невідкоригованості психологів у їх практичній діяльності. Встановлено значення поняття невідкоригованість (обтяженість особистісною проблемою (внутрішньою суперечністю), невирішеність якої спричиняє особистісні деструкції), а також основні відмінності відкоригованої людини. Охарактеризовано труднощі в роботі майбутніх психологів з тривожними підлітками, проведено аналіз особистісних деструкцій су’бєктів соціально- психологічного навчання, методик глибинного пізнання особистості. Обґрунтовано доцільність використання глибинної особистісної психокорекції під час підготовки майбутніх психологів до роботи з тривожними підлітками. Розроблено орієнтовну модель підготовки майбутніх психологів до роботи з тривожними підлітками, а також визначено умови залучення майбутніх фахівців до особистісної психокорекції, які охоплюють три етапи: організаційно-підготовчий, освітньо-коригувальний, операційно-рефлексійний.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Жиденко Н. А.
Назва : Сучасний стан та перспективи розвитку системи професійного навчання персоналу органів державної влади в Україні
Місце публікування : Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія, Державне управління: науковий журнал/ Національна академія державного управління при Президентові України. - Київ: Вид-во НАДУ, 2019. - N 3. - С. 16-22. - ISSN 2310-2837 (Шифр В322386111/2019/3). - ISSN 2310-2837
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне навчання--персонал органів державної влади--реформування--принципи--напрями
Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)