Пошуковий запит: (<.>K=професійно-педагогічна підготовка<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
| Дубасенюк О. А. Акмеологічний контекст професійно-педагогічної підготовки студентів університетів/О. А. Дубасенюк, Н. Г. Сидорчук // Акмеологія в Україні: теорія і практика. -Київ:Небокрай, 2013,N № 24.-С.36-38
|
>2.
| Дубасенюк О. А. Теоретичні аспекти моделювання типології педагогічних задач у контексті акмеологічного підходу З/О. А. Дубасенюк // Акмеологія в Україні: теорія і практика. -Київ:Небокрай, 2013,N № 23.-С.3-9
|
>3.
| Кольба С. Я. Теоретичні засади формування професійно-значущих якостей сучасного вчителя/С. Я. Кольба // Управління школою. -Харків:Основа, 2020,N № 28/30(652-654).-С.64–68
|
>4.
| Титаренко В. Підготовка вчителів технологій до забезпечення безпеки життєдіяльності учнів/В. Титаренко // Вища школа. -Київ:Знання, 2018,N № 12.-С.45-50
|
>5.
| Галамбош Г. Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів трудового навчання до вивчення українських народних промислів/Г. Галамбош // Вища школа. -Київ:Знання, 2018,N № 12.-С.36-44
|
>6.
| Грищук Ю. В. Розвиток педагогічної освіти у Республіці Польщі: теоретичний аспект/Ю. В. Грищук // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 1(9).-С.61-74
|
>7.
| Кулімова Ю. Г. Використання веб-технологій у процесі психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи/Ю. Г. Кулімова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 8.-С.34-41
|
>8.
| Кулімова Ю. Г. Реалізація особистісно орієнтованого підходу в процесі фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи в умовах дистанційної освіти/Ю. Г. Кулімова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022,N N 12.-С.80-89
|
>9.
| Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - 2020г.,N 8 (Введено оглавление)
|
|