Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=професійні знання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Коноваленко, Володимир.
    Стартап "Knowledge to royalty converter": онлайнсервіс майбутнього вже сьогодні / В. Коноваленко, М. Гуйтур // Вища школа : науково-практичне видання. - 2019. - № 11. - С. 68-81. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальний капіталізм -- онлайнкосультації -- професійні знання -- дохід у вигляді роялті
Дод.точки доступу:
Гуйтур, Михайло


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

2.


    Кристопчук, Тетяна Євгенівна.
    Система забезпечення якості вищої освіти: зарубіжний досвід [Електронний ресурс] / Т. Є Кристопчук. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 99-103, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)99103. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Вища освіта--Освіта в зарубіжних країнах

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- моніторинг -- освітні послуги -- професійні знання -- стратегічні цілі -- освіта в Німеччині -- освіта в Нідерландах -- освіта в Фінляндії
Анотація: У статті розкривається одна із стратегічних цілей створення єдиного європейського простору вищої освіти – забезпечення якості вищої освіти. Стаття містить аналіз документів Ради Європи щодо подальшого розвитку системи забезпечення якості освіти. Проаналізовано європейські системи забезпечення якості вищої освіти (на прикладі Німеччини, Нідерландів, Фінляндії). Визначено принципи, механізми, типи оцінювання якості вищої освіти, етапи проведення експертизи з метою їх подальшої реалізації в системі вищої освіти України.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.
Шифр: П447988/2014/6
   Журнал

Практика управління закладом освіти [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР-Україна, 2006 - . - Виходить щомісячно. - Видання є додадком до Зразкова школа (r=on-line)
2014р. № 6
Зміст:
Нормативно-правові документи щодо контролю діяльності навчальних закладів. - С.4-9
Кл.слова: ЗАКОНИ УКРАЇНИ, ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ, НАКАЗИ МОН УКРАЇНИ
Отримання навчальними закладами свідоцтв про державну атестацію. - С.10-11
Кл.слова: ДЕРЖАВНА АТЕСТАЦІЯ, ЕКСПЕРТНА КОМІСІЯ, АТЕСТАЦІЙНА ЕКСПЕРТИЗА
Державна атестація навчального закладу: покроковий алгоритм. - С.12-14
Кл.слова: ЗНАННЯ НОРМАТИВНО-ПРАВОВИХ ДОКУМЕНТІВ, ВЕДЕННЯ ДІЛОВОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЕКСПЕРТНА КОМІСІЯ
Організація діяльності експертної комісії з проведення атестаційної експертизи навчального закладу. Пам'ятка. - С.14-15
Кл.слова: СКЛАД ЕКСПЕРТНОЇ КОМІСІЇ, ДІЇ ЕКСПЕРТНОЇ КОМІСІЇ, ОФОРМЛЕННЯ ДОКУМЕНТІВ
Божинський, Володимир. Оскарження постанови у справі про адміністративне правопорушення з фінансових питань ( з додатками) / В. Божинський. - С.16-24
Кл.слова: ДЕРЖФІНІНСПЕКЦІЯ, АДМІНІСТРАТИВНЕ ПРАВОПОРУШЕННЯ, ОСКАРЖЕННЯ СПРАВ
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів. - С.25-29
Кл.слова: РІВНІ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ, КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ, РЕЙТИНГОВА СИСТЕМА
Контроль відвідування учнями навчального закладу. Пам'ятка. - С.30
Кл.слова: ПРИЧИНИ ВІДСУТНОСТІ, КОНТРОЛЬ ВІДВІДУВАННЯ, ВИХОВНА РОБОТА
Матриця педагогічного аналізування позакласного заходу. - С.31-32
Кл.слова: ПАРАМЕТРИ СПОСТЕРЕЖЕННЯ, ПРОФЕСІЙНІ ЗНАННЯ, ПАРАМЕТРИ СПОСТЕРЕЖЕННЯ
Періодичність проведення планових перевірок. - С.33-34
Кл.слова: ПЛАНОВІ ПЕРЕВІРКИ, ПЕРІОДИЧНІСТЬ ПЛАНОВИХ ПЕРЕВІРОК, ОСВІТНІ ПОСЛУГИ
Локальний моніторинг якості освіти. Пам'ятка. - С.35
Кл.слова: ЯКІСТЬ ОСВІТИ, СКЛАДНИКИ МОНІТОРИНГУ, ЛОКАЛЬНИЙ МОНІТОРИНГ
Види внутрішньошкільного контролю. - С.36-38
Кл.слова: ВНУТРІШНІЙ КОНТРОЛЬ, ТЕМАТИЧНИЙ КОНТРОЛЬ, КОМПЛЕКСНИЙ КОНТРОЛЬ
Проведення контролю органами державного фінансового контролю. Пам'ятка. - С.39-41
Кл.слова: ПЛАНОВА ВИЇЗДНА РЕВІЗІЯ, ПОЗАПЛАНОВА ВИЇЗДНА РЕВІЗІЯ, ЗУСТРІЧНІ ЗВІРКИ
Приклад оформлення плану організації внутрішньошкільного контролю. - С.42-48
Кл.слова: ТЕМАТИЧНИЙ КОНТРОЛЬ, ОПЕРАТИВНИЙ КОНТРОЛЬ, ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ
Орієнтовна циклограма внутрішньошкільного контролю роботи груп продовженого дня на навчальний рік. - С.49-50
Кл.слова: САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНІ УМОВИ, ОСНОВНІ РЕЖИМНІ МОМЕНТИ, ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА
Структура довідки про результати внутрішньошкільного контролю.Пам'ятка. - С.51
Кл.слова: ВСТУПНА ЧАСТИНА, АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА, ПІДСУМКОВА ЧАСТИНА
Приклад оформлення довідки за підсумками класно-узагальнювального контролю. - С.52-56
Кл.слова: ПЕРЕВІРКА ЩОДЕННИКІВ, ЗРІЗИ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ, ВЕДЕННЯ КЛАСНИХ ЖУРНАЛІВ
Приклад оформлення наказу про результати тематичного контролю вивчення стану викладання навчального предмета
Кл.слова: ФОРМИ НАВЧАННЯ, ЗМІСТОВЕ НАПОВНЕННЯ УРОКУ, НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ РІВЕНЬ
Етикет під час заходів державного контролю в навчальному закладі. - С.59-62
Кл.слова: ДІЛОВИЙ ЕТИКЕТ, ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД, МАНЕРА СПІЛКУВАННЯ
Відповідальність за порушення деяких норм законодавства. - С.63-65
Кл.слова: ВНУТРІШНІЙ РОЗПОРЯДОК, ОХОРОНА ПРАЦІ, НАДАННЯ НЕДОСТОВІРНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Рекомендації щодо перевірки медичного обслуговування в навчальному закладі. - С.66
Кл.слова: УКЛАДЕННЯ УГОД, МЕДИЧНІ КНИЖКИ, САНІТАРНО-ЕПІДЕМІОЛОГІЧНА СЛУЖБА
Періодичність проведення медико-педагогічного контролю на уроках фізичної культури. - С.67
Кл.слова: РІВЕНЬ НАВАНТАЖЕННЯ УЧНІВ, ВІДПОВІДНІСТЬ ОДЯГУ І ВЗУТТЯ, ГІГІЄНІЧНІ УМОВИ
Вимоги до стану утримання території навчального закладу. Пам'ятка. - С.68
Кл.слова: ОХОРОНА ПРАЦІ, БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, УТРИМАННЯ ТЕРИТОРІЇ
Вимоги безпеки для учнів під час канікул. Пам'ятка. - С.69-70
Кл.слова: БЕЗПЕКА ДОРОЖНЬОГО РУХУ, ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА, БЕЗПЕКА У ПОБУТІ
Контроль діяльності навчальних закладів: основні терміни та поняття. Глосарій. - С.71-77
Кл.слова: АДМІНІСТРАТИВНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ, ДЕРЖАВНИЙ КОНТРОЛЬ , СТУПІНЬ РИЗИКУ
Наказ "Щодо припинення практики створення та вимагання від дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних та позашкільних навчальних закладів документації та звітності, не передбаченої законодавством України" від 27 травня 2014 року № 648. - С.78
Кл.слова: НАКАЗ МОН УКРАЇНИ, №648, 2014 Р., ДОКУМЕНТАЦІЯ, ЗВІТНІСТЬ
Є примірники у відділах:
Ф2 (17.06.2014р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.
37.091.12:005.962
П 84


   
    Професійна адаптація молодого вчителя в умовах змін цінісної парадигми суспільства [Текст] : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 17-18 лютого 2010 р. / М-во освіти і науки України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України, Голов. упр. освіти і науки викон. органу Київміськради (КМДА), Київ. ун-т ім. Б. Грінченка ; [редкол.: В. О. Огнев'юк, І. А. Зязюн, Л. Л. Хоружа, Л. О. Хомич, Н. М. Віннікова]. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2010. - 142 с. - 42.63 грн., 45.00 грн., 42.63 грн.
УДК

Рубрики: Педагогіка--Організація освіти--Документи і матеріали

Кл.слова (ненормовані):
алдаптація -- вчителі -- педагогічні працівники -- ПТНЗ -- професійно-педагогічна діяльність -- емоційна культура -- педагоги -- психофізична адаптація -- молоді вчителі -- підготовка вихователів -- саморегуляція -- професійна адаптація -- майбутні вчителі -- торгівля людьми -- протидія -- медіаосвіта -- професійне становленя -- технологічна компетентність -- вчителі початкової школи -- педагогічна майстерність -- Харківський колегіум -- У. Кравченко -- методологія педагогіки -- цінності -- самоорганізація -- Інтернет -- інноваційні технології -- компетентнісний підхід -- професійна освіта -- професійна готовність -- професійні знання -- педагогічні цінності -- вчитель географії -- неперервна освіта -- професійне становлення -- стідентські наукові товариства -- молодь -- суспільне життя -- підготовка -- освіта дорослих -- світоглядні орієнтири -- педагогічна етика -- моніторинг -- професійна підготовка -- соціальні педагоги -- професійний розвиток -- студенти -- організаційно-методична практика -- ДНЗ -- методологічна компетентність -- магістри дошкільної освіти -- професійна діяльність -- ефективність -- професійне становлення -- соціально-емоційне спілкування -- позитивний імідж -- педагоги -- професійно-педагогічна діяльність -- вчителі-словесники
Анотація: Матеріали висвітлюють теоретичні та практичні аспекти адаптації молодого вчителя до професійної діяльності в умовах змін ціннісної парадигми суспільства, акцентується увага на специфіці діяльності молодого вчителя, визнаячається науково-методичний супровід його соціально-педагогічної підтримки на етапі професійного становлення.

Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

5.


    Різак, Г.
    Використання розрахункових задач у викладанні фармацевтичної хімії [Електронний ресурс] / Г. Різак. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 68-75, 10.28925/1609-8595.2023.1.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- освітній процес -- професійні знання -- розрахункові задачі -- фармацевтична освіта
Анотація: Підготовка фахівців у галузі фармації є актуальним питанням для розвиненої соціально-правової держави. Мета роботи стосувалася визначення якісних методів викладання фармацевтичної хімії, зокрема використання розрахункових задач під час проведення практичних занять. У дослідженні було застосовано методи аналізу, синтезу, порівняння та узагальнення. Експериментально-науковою базою дослідження є Ужгородський національний університет. Розроблені положення були апробовані на студентах, що здобувають вищу освіту за спеціальністю «Фармація, промислова фармація» медичного факультету. Розкрито, які саме із завдань доцільно виконувати студентам у ході їх індивідуальної діяльності, наприклад під час самостійної роботи, а також у межах аудиторних занять. Охарактеризовано різні підходи до організації освітнього процесу, а саме викладання фармацевтичної хімії. Окрім цього, розглянуто зміст названої вище навчальної дисципліни та визначено її пріоритетність для студентів спеціальності «Фармація, промислова фармація». Також було охарактеризовано основні види і спрямування розрахункових задач, які стосуються фармацевтичної хімії. Отже, розкрито вплив такого виду завдань на рівень знань і професійної підготовки студентів, а також можливості реалізації останніми здобутих умінь у практичній діяльності. Отримані висновки можуть бути ефективно використаними як педагогами під час підготовки до занять зі здобувачами вищої фармацевтичної освіти, що навчаються за спеціальністю «Фармація, промислова фармація», так і безпосередньо студентами для самостійного розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу PDF

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)