Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=професійні знання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.12:005.962/П 84
Назва : Професійна адаптація молодого вчителя в умовах змін цінісної парадигми суспільства : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 17-18 лютого 2010 р.
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2010
Кільк.характеристики :142 с
Ціна : 42.63, 45.00, 42.63, грн.
УДК : 37.091.12:005.962 + 005.962
Предметні рубрики: Педагогіка-- Організація освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): алдаптація--вчителі--педагогічні працівники--птнз--професійно-педагогічна діяльність--емоційна культура--педагоги--психофізична адаптація--молоді вчителі--підготовка вихователів--саморегуляція--професійна адаптація--майбутні вчителі--торгівля людьми--протидія--медіаосвіта--професійне становленя--технологічна компетентність--вчителі початкової школи--педагогічна майстерність--харківський колегіум--у. кравченко--методологія педагогіки--цінності--самоорганізація--інтернет--інноваційні технології--компетентнісний підхід--професійна освіта--професійна готовність--професійні знання--педагогічні цінності--вчитель географії--неперервна освіта--професійне становлення--стідентські наукові товариства--молодь--суспільне життя--підготовка--освіта дорослих--світоглядні орієнтири--педагогічна етика--моніторинг--професійна підготовка--соціальні педагоги--професійний розвиток--студенти--організаційно-методична практика--днз--методологічна компетентність--магістри дошкільної освіти--професійна діяльність--ефективність--професійне становлення--соціально-емоційне спілкування--позитивний імідж--педагоги--професійно-педагогічна діяльність--вчителі-словесники
Анотація: Матеріали висвітлюють теоретичні та практичні аспекти адаптації молодого вчителя до професійної діяльності в умовах змін ціннісної парадигми суспільства, акцентується увага на специфіці діяльності молодого вчителя, визнаячається науково-методичний супровід його соціально-педагогічної підтримки на етапі професійного становлення.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Практика управління закладом освіти -2014р.,N 6
Цікаві статті :
Нормативно-правові документи щодо контролю діяльності навчальних закладів (стр.4-9) Кл.слова: Закони України,Постанови Кабінету Міністрів України,Накази МОН України
Отримання навчальними закладами свідоцтв про державну атестацію (стр.10-11) Кл.слова: державна атестація,експертна комісія,атестаційна експертиза
Державна атестація навчального закладу: покроковий алгоритм (стр.12-14) Кл.слова: знання нормативно-правових документів,ведення ділової документації,експертна комісія
Організація діяльності експертної комісії з проведення атестаційної експертизи навчального закладу. Пам'ятка (стр.14-15) Кл.слова: склад експертної комісії,дії експертної комісії,оформлення документів
Божинський В. Оскарження постанови у справі про адміністративне правопорушення з фінансових питань ( з додатками)/ В. Божинський (стр.16-24) Кл.слова: держфінінспекція,адміністративне правопорушення,оскарження справ
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (стр.25-29) Кл.слова: рівні навчальних досягнень,критерії оцінювання,рейтингова система
Контроль відвідування учнями навчального закладу. Пам'ятка (стр.30) Кл.слова: причини відсутності,контроль відвідування,виховна робота
Матриця педагогічного аналізування позакласного заходу (стр.31-32) Кл.слова: параметри спостереження,професійні знання,параметри спостереження
Періодичність проведення планових перевірок (стр.33-34) Кл.слова: планові перевірки,періодичність планових перевірок,освітні послуги
Локальний моніторинг якості освіти. Пам'ятка (стр.35) Кл.слова: якість освіти,складники моніторингу,локальний моніторинг
Види внутрішньошкільного контролю (стр.36-38) Кл.слова: внутрішній контроль,тематичний контроль,комплексний контроль
Проведення контролю органами державного фінансового контролю. Пам'ятка (стр.39-41) Кл.слова: планова виїздна ревізія,позапланова виїздна ревізія,зустрічні звірки
Приклад оформлення плану організації внутрішньошкільного контролю (стр.42-48) Кл.слова: тематичний контроль,оперативний контроль,підсумковий контроль
Орієнтовна циклограма внутрішньошкільного контролю роботи груп продовженого дня на навчальний рік (стр.49-50) Кл.слова: санітарно-гігієнічні умови,основні режимні моменти,індивідуальна робота
Структура довідки про результати внутрішньошкільного контролю.Пам'ятка (стр.51) Кл.слова: вступна частина,аналітична частина,підсумкова частина
Приклад оформлення довідки за підсумками класно-узагальнювального контролю (стр.52-56) Кл.слова: перевірка щоденників,зрізи контрольних робіт,ведення класних журналів
Приклад оформлення наказу про результати тематичного контролю вивчення стану викладання навчального предмета Кл.слова: форми навчання,змістове наповнення уроку,науково-методичний рівень
Етикет під час заходів державного контролю в навчальному закладі (стр.59-62) Кл.слова: діловий етикет,зовнішній вигляд,манера спілкування
Відповідальність за порушення деяких норм законодавства (стр.63-65) Кл.слова: внутрішній розпорядок,охорона праці,надання недостовірної інформації
Рекомендації щодо перевірки медичного обслуговування в навчальному закладі (стр.66) Кл.слова: укладення угод,медичні книжки,санітарно-епідеміологічна служба
Періодичність проведення медико-педагогічного контролю на уроках фізичної культури (стр.67) Кл.слова: рівень навантаження учнів,відповідність одягу і взуття,гігієнічні умови
Вимоги до стану утримання території навчального закладу. Пам'ятка (стр.68) Кл.слова: охорона праці,безпека життєдіяльності,утримання території
Вимоги безпеки для учнів під час канікул. Пам'ятка (стр.69-70) Кл.слова: безпека дорожнього руху,пожежна безпека,безпека у побуті
Контроль діяльності навчальних закладів: основні терміни та поняття. Глосарій (стр.71-77) Кл.слова: адміністративна відповідальність,державний контроль ,ступінь ризику
Наказ "Щодо припинення практики створення та вимагання від дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних та позашкільних навчальних закладів документації та звітності, не передбаченої законодавством України" від 27 травня 2014 року № 648 (стр.78) Кл.слова: Наказ МОН України, №648, 2014 р.,документація,звітність
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кристопчук, Тетяна Євгенівна
Назва : Система забезпечення якості вищої освіти: зарубіжний досвід [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2016. - Вип. 3/4. - С. 99-103. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)99103 (Шифр Н057263/2016/3/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)99103
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Библиогр. в конце ст. - Назва з титул. екрана
ДРНТІ : 14.91
Предметні рубрики: Освіта-- Вища освіта-- Освіта в зарубіжних країнах
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): якість освіти--моніторинг--освітні послуги--професійні знання--стратегічні цілі--освіта в німеччині--освіта в нідерландах--освіта в фінляндії
Анотація: У статті розкривається одна із стратегічних цілей створення єдиного європейського простору вищої освіти – забезпечення якості вищої освіти. Стаття містить аналіз документів Ради Європи щодо подальшого розвитку системи забезпечення якості освіти. Проаналізовано європейські системи забезпечення якості вищої освіти (на прикладі Німеччини, Нідерландів, Фінляндії). Визначено принципи, механізми, типи оцінювання якості вищої освіти, етапи проведення експертизи з метою їх подальшої реалізації в системі вищої освіти України.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коноваленко, Володимир, Гуйтур, Михайло
Назва : Стартап "Knowledge to royalty converter": онлайнсервіс майбутнього вже сьогодні
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання/ МОН України. - Київ: Знання, 2019. - № 11. - С. 68-81. - ISSN 1682-2366 (Шифр В730231/2019/11). - ISSN 1682-2366
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелектуальний капіталізм--онлайнкосультації--професійні знання--дохід у вигляді роялті
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Різак Г.
Назва : Використання розрахункових задач у викладанні фармацевтичної хімії [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2023. - Вип. 1. - С. 68-75. - ISSN 1609-8595, 10.28925/1609-8595.2023.1.6 (Шифр Н057263/2023/1). - ISSN 1609-8595, 10.28925/1609-8595.2023.1.6
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища освіта--освітній процес--професійні знання--розрахункові задачі--фармацевтична освіта
Анотація: Підготовка фахівців у галузі фармації є актуальним питанням для розвиненої соціально-правової держави. Мета роботи стосувалася визначення якісних методів викладання фармацевтичної хімії, зокрема використання розрахункових задач під час проведення практичних занять. У дослідженні було застосовано методи аналізу, синтезу, порівняння та узагальнення. Експериментально-науковою базою дослідження є Ужгородський національний університет. Розроблені положення були апробовані на студентах, що здобувають вищу освіту за спеціальністю «Фармація, промислова фармація» медичного факультету. Розкрито, які саме із завдань доцільно виконувати студентам у ході їх індивідуальної діяльності, наприклад під час самостійної роботи, а також у межах аудиторних занять. Охарактеризовано різні підходи до організації освітнього процесу, а саме викладання фармацевтичної хімії. Окрім цього, розглянуто зміст названої вище навчальної дисципліни та визначено її пріоритетність для студентів спеціальності «Фармація, промислова фармація». Також було охарактеризовано основні види і спрямування розрахункових задач, які стосуються фармацевтичної хімії. Отже, розкрито вплив такого виду завдань на рівень знань і професійної підготовки студентів, а також можливості реалізації останніми здобутих умінь у практичній діяльності. Отримані висновки можуть бути ефективно використаними як педагогами під час підготовки до занять зі здобувачами вищої фармацевтичної освіти, що навчаються за спеціальністю «Фармація, промислова фармація», так і безпосередньо студентами для самостійного розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу PDF
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)