Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=професійні компетентності<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-23 
1.


    Сас, Н. М.
    Проектування професійного образу випускника магістратури за спеціальністю "Управління навчальним закладом" підготовленого до інноваційноо управління [Текст] / Н. М. Сас // Імідж сучасного педагога. - Полтава, 2017. - № 4. - С. 11-15

Кл.слова (ненормовані):
професійні компетентності -- інноваційні цінності

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

2.


    Коржик, Наталя.
    Професійні компетенції бібліотекаря XXI століття [Текст] / Н. Коржик // Вісник Книжкової палати. - Київ : КПУ, 2017. - N 6. - С. 12-15. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
бібліотекар -- професійні компетентності -- бібліотечно-інформаційна освіта

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Binytska, K.
    Requirements for system of professional competencies of english teacher in eu countries [Електронний ресурс] / K. Binytska, G. Buchkivska, A. Kokiel. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - P85-90, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
країни ЄС -- професійні компетентності -- вчителі англійської мови
Анотація: У статті висвітлено вимоги до професійних компетентностей вчителя англійської мови в країнах ЄС. Акцентовано, що одним з найважливіших нормативно-правових документів, який визначає вимоги до компетентності та професійної підготовки вчителів англійської мови, є Вказівки для вчителів англійської мови, які говорять іншими мовами (TESOL). В країнах ЄС вимогами, які висуваються до вчителя англійської мови є: дотримання рекомендацій та вказівок освітньої програми зверху до низу; використання рекомендованих підручників та навчальних матеріалів, викладачі можуть самостійно розробляти власні підручники та посібники, а також поповнювати існуючі; розробка та проведення тестів; підготовка учнів до іспитів. Розробка вимог до вчителя англійської мови забезпечує детальне обговорення його компетентностей, зокрема: вміння конкретно планувати освітню діяльність та виконувати її у класі відповідно до раніше підготовленої програми; здатність гнучко адаптуватися до запитань та відповідей учнів; можливість контролю за роботою учнів; вміння розпізнавати, аналізувати та давати можливість учням долати труднощі в процесі навчання та розвивати свої індивідуальні здібності. Оцінка компетентностей вчителя англійської мови у країнах ЄС доводить, що вони повинні бути чітко визначені та узгоджені у професійному стандарті. Узагальнено, що у європейських країнах є різні суспільні потреби та вимоги до вчителя англійської мови, саме тому неможливо визначити один «ідеальний набір вимог» до професійних компетентностей вчителя англійської мови. Однак перераховані вище компетентності, безумовно, є запорукою позитивного досвіду навчання та збільшать шанси на успіх у професійній діяльності вчителя англійської мови. Проаналізовані вимоги щодо професійних компетентностей учителя англійської мови, на нашу думку, є спробою відповісти на виклики сучасного глобалізованого суспільства в потребі міжнародної інтеграції та вільного спілкування. Вважаємо, що для нашої держави доцільно враховувати ці вимоги під час розроблення національних професійних стандартів для вчителів іноземної мови.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Buchkivska, G.
Kokiel, A.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Лісовий, В. А.
    Магістерський рівень вищої освіти як основа професійного розвитку майбутніх фахівців музичного мистецтва [Текст] / В. А. Лісовий // Мистецтво та освіта. - Київ : Педагогічна думка, 2018. - № 1. - С. 6-9

Кл.слова (ненормовані):
професійний розвиток -- професійні компетентності

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

5.


    Яворська, Тетяна Михайлівна.
    Інформаційна складова в структурі професійних компетентностей майбутніх документознавців [Текст] / Т. М. Яворська // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія = Library Science. Record Studies. Informology : науковий журнал. - 2018. - № 4. - С. 71-77. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2409-9805

Кл.слова (ненормовані):
професійні компетентності -- інформаційна компетентність -- майбутні фахівці інформаційної бібліотечної та архівної справи

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Бульвінська, О.
    Сучасні тенденції безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / О. Бульвінська. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 1/2. - С. 22-23, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)2230. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
професійні компетентності -- студентоцентроване навчання -- професійний розвиток -- інтернаціоналізація -- вища освіта
Анотація: На основі аналізу стратегічних документів Європейського простору вищої освіти охарактеризовані сучасні тенденції навчання і викладання, відповідно до яких визначені напрями безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників. До цих напрямів віднесені: розвиток якостей фасилітатора, коуча, модератора, тьютора, зміну авторитарної ролі викладача на більш м’який педагогічний супровід в умовах студентоцентрованої моделі навчання та викладання; вдосконалення іншомовної та міжкультурної компетентності для здійснення інтернаціоналізації вищої освіти; розвиток власної дослідницької компетентності і використання дослідницьких методів в умовах організації освітнього процесу в університеті на основі наукових досліджень для розвитку критичного мислення та рефлексивного аналізу студентів; розвиток умінь адаптувати освітні цілі до високотехнологічного і мобільного навчального середовища і створення психологічно безпечного навчального середовища; освоєння нових електронних засобів навчання, а також досвід використання засобів, методів і технологій електронного навчання в освітньому процесі закладу вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Ющенко, Людмила Олександрівна.
    Формування професійних компетентностей фахівців спеціальності "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" у ЗВО I-II рівнів акредитації [Текст] / Л. О. Ющенко, В. О. Базар // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія = Library Science. Record Studies. Informology : науковий журнал. - 2019. - № 4. - С. 84-90. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2409-9805

Кл.слова (ненормовані):
професійні компетентності -- інформаційна -- бібліотечна та архівна справа -- освітні стандарти -- освітньо-професійні програми
Дод.точки доступу:
Базар, Валентина Олександрівна


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Процька, Світлана Миколаївна.
    Застосування хмарних технологій у формуванні професійних компетентгіостей бакалаврів філології [Текст] / C. M. Процька // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2015. - Вип. 5/6. - С. 88-92. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
бакалаври філологи -- інформатизація освіти -- професійні компетентності

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.
В580804487/2022/1/2

    Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору [Текст] : науковий журнал / Східно-Європейський Інститут Психології. - Київ : Східно-Європейський Інститут Психології. - ISSN 2959-1953.
    Т.1 № 2 : Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. - [Б. м.] : Східно-Європейський Інститут Психології, 2022. - 274 с. - Б. ц.
    Зміст:
Бабич, Н. М. Пошук ресурсів для педагогів і родин, які виховують дітей з особливими потребами, в умовах воєнного стану / Н. М. Бабич, Г. В. Супрун. - С .8-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діти з особливими потребами, освіта в умовах війни, труднощі під час війни
Деркач, Л. М. Нагальні та невирішенні проблеми середньої і вищої школи України в умовах когнітивної війни / Л. М. Деркач, Г. М. Сіра. - С .21-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: когнітивна війна, освіта України, інноваційні підходи до навчання
Коваль, О. А. Структура типового практичного заняття на клінічній кафедрі терапевтичного профілю в умовах війни: особливості та оцінка ефективності / О. А. Коваль, П. О. Каплан. - С .35-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: клінічна кафедра, терапевтичний профіль, умови війни
Ніколайчук, Г. І. Парадигма української освіти в умовах війни: поради психолога / Г. І. Ніколайчук, О. О. Демчук. - С .43-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: українська освіта, емоційне вигорання, самоцінність
Сеньовська, Н. Л. Формування сучасного героїчного епосу й міфу як спосіб допомогти учням пережити колективну травму війни / Н. Л. Сеньовська, І. М. Нестайко. - С .51-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: колективна травма, патріотичне виховання, сублімація
Старєва, А. М. Організація роботи команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми портебами в обмежених умовах / А. М. Старєва. - С .61-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особливі освітні потреби, інклюзивна освіта, обмежені умови
Харцій, О. М. Особливості прояву тривожно-депресивної симптоматики у студентів із зони бойових дій / О. М. Харцій. - С .73-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: тривожна-депресивна симптоматика, психокорекційні рекомендації, анамнестичні дані
Шапочка, К. А. Опанування англійської мови як засіб зняття стресу у молодших школярів із особливими освітніми потребами в умовах війни / К. А. Шапочка. - С .82-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: умови війни, стрес, англійська мова
Азатьян, В. І. Іншомовна підготовка майбутніх медичних фахівців у системі дистанційного навчання / В. І. Азатьян. - С .96-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: майбутні медичні фахівці, дистанційне навчання, цифрові технології
Біденко, Н. В. Формування професійних компетентностей з урахуванням очікувань стейкхолдерів як пріоритетне завдання підготовки майбутніх фахівців у галузі стоматології / Н. В. Біденко, О. І. Остапко, Т. В. Ватанха. - С .105-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійні компетентності, освітні програми, стейкхолдери
Гриценко, Н. Л. Реалізація принципу наступності допрофесійної та професійної підготовки майбутніх лікарів / Н. Л. Гриценко. - С .117-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна освіта, предметна компетентність, допрофесійна освіта
Макаренко, Н. М. Розвиток навичок самостійної роботи для покращення якості дистанційного навчання / Н. М. Макаренко. - С .131-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: когнітивні навички, мотивація, актуалізація
Підгорний, А. В. Забезпечення якості фундаментальної хімічної підготовки у контексті впровадження інноваційної освіти інженера: реалії та перспективи / А. В. Підгорний. - С .143-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: фундаментальність в освіті, нові стандарти вищої освіти, засоби дистанційного онлайн-навчання
Шпак, В. П. Формування інформаційно-цифрової компетентності вчителів природничого напряму: діяльнісний складник / В. П. Шпак, О. В. Бардадим. - С .153-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діяльність, інформаційно-цифрова компетентність, природничий напрям
Vasylyshyna, N. "Case study" method and its application in teaching "business english" for international law specialty = Метод кейс-стаді та його застосування під час викладання ділової іноземної мови для спеціальності з міжнародного права / N. Vasylyshyna, R. Slobozhenko. - С .172-180. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ділова англійська мова, юридичні документи, переваги і недоліки
Гапоненко, Л. О. Рефлексивно-рольова ідентичність як індикатор та регулятор у навчальній взаємодії / Л. О. Гапоненко. - С .181-187. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сучасна освіта, інновації в навчальному процесі, здобувачі освіти
Гребінь-Крушельницька, Н. Ю. Автодидактичні принципиактивізації самоосвітньої діяльності студентів / Н. Ю. Гребінь-Крушельницька. - С .188-195. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самоосвіта, автодидактика, самостійна робота
Котковець, А. Л. Використання інформаційно-комунікаційних технологій для контролю сформованості англомовної лексичної компетентності майбутніх бакалаврів з прикладної механіки / А. Л. Котковець, Н. С. Нікітіна. - С .196-203. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лексична компетентність, інформаційно-комунікаційні технології, прикладна механіка
Мельник, Б. М. Цифрові технології у процесі змішаного навчання ортодонтії / Б. М. Мельник. - С .204-211. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: змішане навчання, ортодонтія, цифрові технології
Оніщенко, Т. Є. Етапи впровадження інформаційних технологій у сучасну освіту / Т. Є. Оніщенко, О. В. Рябоконь, О. О. Фурик. - С .212-220. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, впровадження, глобальний інформаційний простір
Перхайло, Н. А. Контекстне навчання у практичній підготовці бакалаврів соціальної роботи / Н. А. Перхайло. - С .221-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища освіта, контекстне навчання, інноваційні підходи
П’ятниця-Горпинченко, Н. К. Концепція системи адаптивного навчання в сучасних умовах / Н. К. П’ятниця-Горпинченко. - С .229-236. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: адаптивна система навчання, контроль знань, дистанційне навчання
Лисак, Л. К. Формування професійно-ціннісних орієнтацій у майбутніх фпхівців технічних вишів під час вивчення дисциплін гуманітарного циклу / Л. К. Лисак, В. А. Григор’єва, Т. К. Лисак. - С .238-247. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійно-ціннісні орієнтації, гуманітарні дисципліни, педагогічні технології
Локшин, В. С. Роль креативної складової в процесі формування професійної компетентності менеджерів соціокультурної діяльності / В. С. Локшин. - С .248-254. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна культура, творча активність, інноваційна спрямованість
Александрова, Н. М. Розвиток та удосконалення Soft Skills топ-менеджменту групи Raiffeisen Bank International / Н. М. Александрова, М. В. Александрова, Н. Л. Драб. - С .256-267. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціальні навички, підвищення кваліфікації, тренінг
УДК


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

10.
349.2
О-75


   
    Основи трудового права для керівника навчального закладу [Текст] : навч. посіб. для учасників проекту "Правова компетентність освітян - запорука верховенства права в освіті" освіт. прогр. "Правова освіта" / Міжнар. фонд "відродження", Ін-т лідерства, інновацій та розвитку, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка ; [авт. кол.: Н. О. Давидова, М. В. Ворон]. - Київ : Плеяди, 2010. - 48 с. - ISBN 978-966-2432-01-5 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Право--Трудове право--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
управління персоналом -- керівник -- професійні компетентності -- трудовий договір -- робочий час -- трудова дисципліна
Анотація: Навчальний посібник розроблено з метою формування професійних компетенцій керівника навчального закладу для забезпечення управління персоналом відповідно до чинного законодавства.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

11.


    Ліннік, О.
    Модель компетентностей учителя Нової української школи у проєкті професійного стандарту [Електронний ресурс] / О. Ліннік. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 35. - С. 21-29, DOI 10.28925/2311-2409.2021.353. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
вчитель Нової української школи -- загальні компетентності -- проєкт професійного стандарту -- професійні компетентності -- трудові функції
Анотація: У статті здійснено огляд державних та європейських документів, наукових досліджень, у яких визначаються професійні компетентності вчителя. На основі теоретичних розвідок обґрун- товано та схарактеризовано модель компетентностей вчителя Нової української школи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

12.


    Горбенко, Г. В.
    Розвиток професійних компетентностей бакалаврів реклами і зв’язків з громадськістю [Текст] / Г. В. Горбенко // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2016. - Вип. 1. - С. 6-10. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
професійні компетентності -- бакалавр реклами і зв’язки з громадкістю -- вищий навчальний заклад -- ринок праці
Анотація: У статті обґрунтовано необхідність з’ясування сутності та особливостей розвитку професійних компетентностей бакалаврів реклами і зв’язків з громадськістю, наведено точки зору різних дослідників на зміст професійної компетентності, вказано на роль викладача у процесі розвитку компетентностей у студентів вищих навчальних закладів. Також розкрито загальні та фахові компетентності, представлені в освітній програмі підготовки бакалавра реклами та зв’язків з громадськістю Київського університету імені Бориса Грінченка, наведено набір професійних компетентностей з точки зору роботодавця, відзначено важливу роль у процесі формування професійних компетентностей різних технологій, форм і методів навчання, об’єднаних у комплекс підходів, що реалізується в освітньому закладі. У висновках йдеться про умови, від яких залежить зміст процесу формування професійних компетентностей бакалавра з реклами та зв’язків з громадськістю.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1)


Знайти схожі

13.


    Мельник, О.
    Алгоритм підготовки та проведення уроку на засадах компетентнісного підходу / Олександр Мельник // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 10. - С. 45–48. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Проведення уроку--компетентнісний підхід--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
уроки -- проведення уроку -- компетентнісний підхід -- компетентності -- ключові компетентності -- професійні компетентності -- початкова школа
Анотація: Мета статті – розкрити особливості, алгоритм та умови ефективної підготовки й проведення уроку в початковій школі на засадах компетентністного підходу.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

14.


   Держ. служба якості освіти України.

   
    Про затвердження Методики експертного оцінювання професійних компетентностей учасників сертифікації : наказ ... від 01.03.2019 № 01-11/9 // Інформ. зб. для освітян : офіц. інформація МОН України. - 2019. - № 5. - С. 18. - Методика експертного оцінювання професійних компетентностей учасників сертифікації. – С. 19–25.

Рубрики: Освіта--Україна, 2019 р.--Правові джерела

   Професійна компетентність


Кл.слова (ненормовані):
професійні компетентності -- учні початкових класів -- акредитація -- правові джерела

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

15.


    Половіна, О.
    Методичний тиждень, або Лайфаки методичного супроводу педагогів / О. Половіна, Н. Савінова // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціалізований журнал. - 2018. - № 12. - С. 4-11

Кл.слова (ненормовані):
методичний супровід -- професійні компетентності -- особистий потенціал -- готовність до інновацій -- мета методичного тижня
Дод.точки доступу:
Савінова, Н.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

16.
378.017:321.7(072)
О-72


   
    Освіта для демократичного громадянства : посібник для підготовки вчителів з питань освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини (вдосконалена версія - вересень 2007) / Р. Голлоб [та ін.] ; редактор Е. Хаддлестон. - Київ : Національна Академія Державного Управління, 2009. - 89 с. - (Навчання і життя в демократії). - ISBN 978-966-619-275-5 : 45.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Методика викладання суспільствознавства--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
суспільствознавство -- методика викладання -- вища школа -- вчителі -- підготовка -- демокртичне суспільство -- демократія -- навчання -- демократичне громадянство -- традиційна модель -- освіта -- політика -- розробленя -- впровадження -- базова підготовка -- поточна підготовка -- учні -- навчання -- професійні компетентності -- особисті якості -- навчальний процес -- управління -- удосконалення -- професійна діяльність -- навчальна атмосфера -- наставник -- життя
Анотація: У матеріалах навчального посібника відображено позиції авторів щодо необхідності формування демократії нового типу, яка повинна реалізувати виклики сучасної європейської спільноти.
Дод.точки доступу:
Голлоб, Рольф
Хаддлестон, Едвард
Крапф, Петер
Салема, Марія-Хелена
Спажич-Вркаш, Ведрада
Хаддлестон, Едвард \редактор.\


Примірників всього: 21
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (7),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4),
Фаховий коледж «Універсум» (9),
Бульвар І. Шамо, 18/2
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (7),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4),
Фаховий коледж «Універсум» (9)

Знайти схожі

17.
37.013
П 24


    Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2001 - . - ISSN 2311-2409.
   № 24. - 2015. - 122 с. - 46.82 грн.
    Зміст:
Терентьєва, Наталія Олександрівна. Проектування змісту навчальної дисципліни "Робота з архівними/історичними джерелами" / Н. О. Терентьєва. - С .4-9. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: джерелознавство, історичні джерела, історичні пам'ятки
Морзе, Наталія Вікторівна. Як сформувати ІКТ-компетентність сучасного магістра / Н. В. Морзе, О. П. Буйницька. - С .10-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, ІКТ-компетентність, модель ІКТ-компетентності
Морзе, Наталія Вікторівна. Інформаційно-комунікаційна компетентність науково-педагогічних працівників університету. Історичний розвиток формування понятійного апарату / Н. В. Морзе, А. Б. Кочарян. - С .20-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, інформаційно-комунікаційні технології, інформаційно-комунікаційні компетентність
Паламарчук, Лариса Борисівна. Геоінформаційна компетенція у дослідницькій діяльності старшокласників – членів Київської Малої академії наук учнівської молоді / Л. Б. Паламарчук, С. М. Бабійчук. - С .32-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: геоінформаційна система, геоінформаційна компетенція, навчально-виховний процес
Тригуб, Ілона Іванівна. Професійна компетентність експертів у галузі освіти / І. І. Тригуб. - С .38-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експерт у галузі освіти, компетентність, компетентнісний підхід
Брюханова, Галина В’ячеславівна. Історична динаміка підвищення рівня професійної компетентності майбутніх фахівців з дизайну друкованої продукції / Г. В. Брюханова. - С .43-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проблема підготовки, професійні компетентності, компетентний фахівець з дизайну
Галицька, Майя Михайлівна. Реалізація компетентнісного підходу у формуванні комунікативної культури майбутніх фахівців / М. М. Галицька. - С .49-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, компетенція, комунікативна компетентність
Грищук, Юлія Володимирівна. Компетентнісно орієнтована професійна підготовка майбутніх учителів у Республіці Польща / Ю. В. Грищук. - С .53-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Республіка Польща, професійна компетентність учителя, соціокультурна компетентність
Диба, Тетяна Григорівна. Компетентнісний підход у професійній підготовці фахівців фізичного виховання / Т. Г. Диба. - С .58-67. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Європейська рамка кваліфікацій, Національна рамка кваліфікацій, професійні стандарти
Козак, Людмила Василівна. Компетентності майбутнього викладача дошкільної педагогіки і психології у сфері інноваційної професійної діяльності / Л. В. Козак. - С .68-72. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна діяльність, компетентність викладачів, інноваційна компетентність
Кузьменко, Ольга Миколаївна. Розвиток комунікативної компетентності студентів завдяки навчанню у співпраці (co-operative learning) / О. М. Кузьменко. - С .73-76. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна компетентність, навчання у команді, навчання разом
Мартинчук, Олена Валеріївна. Зміст і структура професійних компетентностей майбутнього вчителя-логопеда / О. В. Мартинчук. - С .77-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентнісний підхід, вчитель-логопед, інклюзивна освіта
Пляченко, Тетяна Миколаївна. Структура і зміст професійних компетентностей учителя музичного мистецтва / Т. М. Пляченко. - С .84-87. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: учитель музичного мистецтва, професійні компетентності, професійна підготовка
Прошкін, Володимир Вадимович. Аналіз реальної практики формування дослідницької компетентності майбутніх учителів / В. В. Прошкін. - С .88-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дослідницька компетентність, майбутній учитель, професійна підготовка
Стаднік, Надія Вікторівна. Комунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школи : актуалізація проблеми / H. В. Стаднік. - С .93-97. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентнісний підхід, компетентність, комунікативна компетентність
Громова, Наталія Михайлівна. Формування мовної особистості під час інтерпретації та перекладу іншомовних текстів / Н. М. Громова. - С .98-102
Кл.слова: інтерпретація, іншомовні тексти, переклад
Міляєва, Валерія Робертівна. Компетентнісно зорієнтований підхід у вищій освіті як основа розвитку суб’єктності особистості майбутнього фахівця / В. Р. Міляєва. - С .103-109. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентнісний підхід, професійне становлення, суб’єктність особистості
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Збірники

   Психологія--Збірники


Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- ІКТ-компетентність -- комунікативна компетентність -- робота з архівами -- геоінформаційна компетенція
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

18.


   
    Учитель початкових класів. Затверджено перший в Україні професійний стандарт // Завуч : всеукраїнська газета для заступників директорів НЗ. - 2018. - № 19. - С. 4-9

Кл.слова (ненормовані):
професійний стандарт учителя початкових класів -- професійні компетентності -- професійні вміння та навички -- предмети та засоби праці -- трудові функції

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

19.
Шифр: В890024/2017/6
   Журнал

Вісник Книжкової палати [Текст] : науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ : КПУ, 1996 - . - ISSN 2076-9326. - Виходить щомісячно
2017р. N 6
Зміст:
Ярошенко, Роман. Партнерська співпраця як складник розвитку видавничого бізнесу / Р. Ярошенко. - С.3-6. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: партнерство, видавнича організація, співпраця
Сищенко, Світлана. Фундаментальна бібліографія вченого / С. Сищенко. - С.6-8
Кл.слова: бібліографічний покажчик
Ростовцев, Сергій. Формування системи інтернет-маркетингу в бібліотеках України / С. Ростовцев. - С.8-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: онлайн-просування, позиціювання бібліотек, інтернет-маркетинг
Коржик, Наталя. Професійні компетенції бібліотекаря XXI століття / Н. Коржик. - С.12-15. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліотекар, професійні компетентності, бібліотечно-інформаційна освіта
Рабаданова, Людмила. Пріоритетні напрями роботи бібліотек для юнацтва / Л. Рабаданова. - С.15-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сталий розвиток суспільства, бібліотеки для юнацтва, Організація Об’єднаних Націй
Білоус, Валентина. Інтеграція університетської науки у світовий інформаційний простір / В. Білоус, Н. Лазаренко, А. Коломієць. - С.19-23. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукометрія, бібліометрія, цифровий простір
Прокопенко, Лілія. Особливості викладання дисципліни "Теорія документно-інформаційних потоків" для підготовки магістрів / Л. Прокопенко. - С.24-29. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: теорія документно-інформаційних потоків, бібліотечна та архівна освіта, підготовка магістрів
Копаєва, Вікторія. Становлення наукометрії як навчальної дисципліни / В. Копаєва. - С.29-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукометрія, аналітичні дослідження, наукове декларування
Сазонова, Юлія. Зародження та формування київської спортивної преси (кінець XIX ст. - 1917 р.) / Ю. Сазонова. - С.32-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: спорт, часопис, автори
Іващенко, Віра. Проблемно-тематична спрямованість статей педагогічного часопису "Нова школа" (за 1918 рік) / В. Іващенко. - С.36-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна періодика, дидактично-методичні публікації, історія педагогіки
Рева, Лариса. Нев’янучої сили слово: князі Острозькі. Перше національне відродження України / Л. Рева. - С.42-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Остозька академія, князі Острозькі
Корнієнко, Валентина. Супровід наукових розробок реферативними ресурсами за кордоном (з елементами порівняльного аналізу) / В. Корнієнко. - С.47-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: реферативний журнал, документопотік, мегабібліотека
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Учбова література:
ФУФКМ / БІ / 029 / Вебометрія / 10 / ДОП
ФУФКМ / БІ / 029 / Вебометрія / 11 / ДОП
ФУФКМ / БІ / 029 / Бібліометрія / 11 / ОСН
ФУФКМ / БІ / 029 / Бібліометрія / 12 / ОСН
Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.
Шифр: П875300957/2015/5/6
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2015р. Вип. 5/6
Зміст:
Бобрицька, Валентина Іванівна. Актуальні проблеми інклюзивної освіти в Україні / В. І. Бобрицька. - С.7-11. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: державна кадрова політика, інклюзивна освіта, інклюзивне навчання
Брюханова, Галина В’ячеславівна. Тенденції професійної підготовки фахівців друкованої продукції в Україні: початок XXI століття / Г. В. Брюханова. - С.12-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн друкованої продукції, екодизайн, євроінтеграція
Диба, Тетяна Григорівна. Сучасні аспекти формування змісту неперервної професійної підготовки фахівців фізичного виховання / Т. Г. Диба. - С.16-22. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зміст професійної освіти, неперервна освіта, професійна підготовка
Грищук, Юлія Володимирівна. Пріоритети та принципи розвитку сучасної вищої освіти у дослідженнях вітчизняних вчених / Ю. В. Грищук. - С.22-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, євроінтеграція, принципи розвитку вищої освіти
Сапрунова, Олена Геннадіївна. Генеза концепцій інтелектуальної обдарованості у світовій психолого-педагогічній думці / О. Г. Сапрунова. - С.26-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтелект, обдарованість, початкова школа
Нагрибельна, Інна Анатоліївна. Організація самостійної роботи майбутніх учителів початкових класів у процесі фахової підготовки до навчання української мови / І. А. Нагрибельна. - С.32-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, лінгводидактика, проблемно-модульна технологія навчання
Дика, Наталя Михайлівна. Робота з учнями старшої школи над лінгвістичними поняттями: вивчення складнопідрядного речення / Н. М. Дика. - С.37-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вказівні слова, засоби зв'язку, лінгвістичні поняття
Shkilyova, G. The use of instruments of formative assessment of the junior pupils progress at the math lessons at primary school / G. Shkilyova, S. Dubiaga, Y. Shevchenko. - С.43-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальні досягнення, оцінювання, початкова школа
Донець, Михайло Григорович. Сучасні проблеми навчання математики в сільській школі / М. Г. Донець. - С.47-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: математична освіта, математика, сільська школа
Редько, Сергій Іванович. Формування рівня конкурентоспроможності загальноосвітнього навчального закладу: управлінський аспект / С. І. Редько, А. Г. Панченко. - С.52-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: загальноосвітній навчальний заклад, конкурентна перевага, освітня послуга
Нідзієва, Вероніка Анатоліївна. Системний підхід у дослідженні та практиці управління організаційною культурою загальноосвітніх навчальних закладів / В. А. Нідзієва. - С.58-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: організаційна культура, загальноосвітній навчальний заклад, управління
Проценко, Олена Борисівна. Інноваційні лекції у професійній підготовці магістрів / О. Б. Проценко. - С.63-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна лекція, інтерактивні технології, професійна підготовка
Гнілуша, Ніна Володимирівна. Застосування методу проектів у професійній підготовці майбутніх екологів в умовах університету / Н. В. Гнілуша, С. І. Гнілуша. - С.68-72. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: метод проектів, професійна діяльність, підготовка екологів
Козир, Маргарита Валентинівна. ІКТ-педагогіка - складова сучасного освітнього процесу / М. В. Козир. - С.73-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІКТ-педагогіка, інтеграція, інформаційна компетентність
Щербина, Олександр Андрійович. Організація навчання викладачів на робочому місці при впровадженні інформаційно-комунікаційних технологій в університеті / О. А. Щербина. - С.78-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформальне навчання, навчання на робочому місці, підвищення кваліфікації викладачів
Ковальчук, Ірина Михайлівна. Організація педагогічної взаємодії як чинник розвитку професійних якостей вчителів технологій у післядипломній педагогічній освіті / І. М. Ковальчук. - С.83-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна взаємодія, позиція групи, позиція слухача
Процька, Світлана Миколаївна. Застосування хмарних технологій у формуванні професійних компетентгіостей бакалаврів філології / C. M. Процька. - С.88-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бакалаври філологи, інформатизація освіти, професійні компетентності
Кульбашна, Ярослава Аркадіївна. Принципи формування професійної компетентності майбутнього фахівця у вищому медичному закладі України / Я. А. Кульбашна. - С.93-97. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, фахівці із стоматології, стоматологічна освіта
Волкова, Наталія Іванівна. До проблеми формування професійної компетентності майбутніх фахівців економічного профілю / Н. І. Волкова. - С.98-102. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, компетенція, професійна компетентність
Беседа, Наталія Анатоліївна. Вивчення мотиваційного компоненту готовності вчителів загальноосвітнього навчального закладу до застосування здоров’язбережувальних технологій / Н. А. Беседа. - С.102-107. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: здоров’язбережувальні технології, організаційно-методичний супровід, мотивації
Луценко, Олена Володимирівна. Дидактичні засади формування мотивації курсантів вищих навчальних закладів МВС України до навчання / О. В. Луценко. - С.107-110. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мотиваційна сфера, мотиваційний зміст освіти, навчальна мотивація
Петренко, Наталія Валеріївна. До проблеми розвитку професійної компетентності викладачів фізичного виховання / Н. В. Петренко. - С.111-114. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: здоровий спосіб життя, освіта, професійна компетентність
Загородня, Алла Анатоліївна. Базові поняття професійної підготовки фахівців економічної галузі в українському та польському освітньому просторі / А. А. Загородня. - С.115-119. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: економічна освіта, освітологія, професійна підготовка
Литвин, Лілія Володимирівна. Навчальні програми федеральних земель Німеччини з підготовки педагогів для дошкільної освіти / Л. В. Литвин. - С.120-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дошкільна освіта, підготовка педагогів в Німеччині, навчальні модулі
Пономаренко, Наталя Григорівна. Експертна діяльність у галузі шкільної освіти: досвід Німеччини та Австрії / Н. Г. Пономаренко. - С.120-129. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: шкільна освіта в Німеччині, шкільна освіта в Австрії, експертна діяльність
Лисенко, Олександра Юріївна. Післядипломна освіта лікарів: досвід Сполучених Штатів Америки / О. Ю Лисенко. - С.129-133. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: етапи становлення лікарів, післядипломна освіта лікарів, Сполучені Штати Америки
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)