Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (20)Мережеві ресурси (37)Наукові періодичні видання Університету (209)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Пошуковий запит: (<.>K=процес<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2613
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Савченко О. Я. Дидактика початкової освіти/О. Я. Савченко ; рецензент: Н. М. Бібік, Я. П. Кодлюк, Н. В. Ігнатенко. - 2013
2.

Освітологія/уклад.: В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. - 2013
3.

Цілі та результати освітніх реформ: українсько-польський діалог/Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава), Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2013
4.

Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки/Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - 2013
5.

Літературний процес: структурно-семіотичні площини/М-во освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2013
6.

Київ і кияни в соціокультурному просторі ХІХ-ХХ століть: доба Бориса Грінченка/Міністерство освіти і науки України, Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - 2013
7.

Основні засади розвитку вищої освіти України в контексті Болонського процесу (документи і матеріали)/М-во освіти і науки України ; Тернопільський держ. педагог. ун-т ім. Володимира Гнатюка. - 2004
8.

Заяць Л. І. Особливості розвитку університетської освіти у Нідерландах в умовах форсування загальноєвропейського освітнього простору/Л. І. Заяць // Цілі та результати освітніх реформ: українсько-польський діалог. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013.-С.79-86
9.

Линьов К. О. Модернізація системи підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва/К. О. Линьов // Цілі та результати освітніх реформ: українсько-польський діалог. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013.-С.105-109
10.

Єременко О. В. Творчість як місія чи творчість як мистецтво: Борис Грінченко і літературний процес межі ХІХ-ХХ століть/О. В. Єременко // Київ і кияни в соціокультурному просторі ХІХ-ХХ століть: доба Бориса Грінченка. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013.-С.40-47
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)