Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Рідкісні та цінні видання (17)Мережеві ресурси (14)Наукові періодичні видання Університету (24)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=проєкт<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 183
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Araya, Berrios Nina.
    Social and cultural project aspects on the example of musical and circus art project "circle" [Текст] / B. N. Araya, V. Shulgina // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2021. - № 4. - P140-144. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209

Кл.слова (ненормовані):
євроінтеграція -- соціокультурне проєктування -- музично-цирковий арт-проєкт -- міжнародна колаборація -- Київська муніципальна академія естрадного та циркового мистецтв -- музичне мистецтво -- циркове мистецтво
Дод.точки доступу:
Shulgina, Valeria


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.
159.923(076)
M55


   
    Mental health, human rights and legislation: guidance and practice. - Geneva : World Health Organization and United Nations, 2023. - 208 p. - ISBN 978-92-4-008073-7 : Б. ц.
Переклад назви: Психічне здоров’я, права людини та законодавство: рекомендації та практика
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія --Особистість--Практичні посібники

Анотація: У виданні пропонується проєкт законів, які заохочують права людини у сфері психічного здоров’я, підтримують правові зміни та зміну ставлення, а також заохочують реформи, які захищають права всіх осіб, які взаємодіють із системами психічного здоров’я. Посібник пропонує кроки до створення служб психічного здоров’я, які б поважали людську гідність і дотримувалися міжнародних норм та стандартів щодо прав людини.


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

3.


    Shepel, M.
    Development of the future managers’ deontological culture in the process of teaching a foreign language [Електронний ресурс] / M. Shepel. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - P50-56, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
деонтологічна культура -- іноземна мова -- професійна етика -- менеджери
Анотація: У статті розглядається роль бібліотек у забезпеченні принципів академічної доброчесності як складової якості вищої освіти. Проаналізовано основні принципи академічної доброчесності (чесність, довіра, справедливість, повага, відповідальність). Культуру академічної доброчесності розглянуто як організаційний дух та клімат, який інформує про етичну поведінку та пропагує її, а також ефективно вирішує етичні проблеми. Обґрунтовано важливість цих принципів в академічному середовищі. Культуру доброчесності зазначено як фактор, який допомагає формувати спільноти на основі довіри, що впливає на стратегії, поведінку та діяльність у навчальних та науково-дослідних установах. Чесність визначено необхідною передумовою для справжнього навчання, цінності отриманого диплому та виконання робочих обов’язків на відповідальних посадах, зокрема у медичних, юридичних, інженерних та бухгалтерських професіях. Висвітлено роль бібліотек у підвищенні обізнаності про плагіат, правильне цитування за допомогою APA та MLA. Виявлено здатність бібліотекарів зробити набагато більше для забезпечення академічної доброчесності; підкреслено роль бібліотек як центрів якості даних та їх функціонування як центрів, де збирається разом велика кількість досліджень та публікацій закладу. У статті зазначено роль бібліотекаря у реалізації практики академічної доброчесності. Підкреслено важливість розуміння внутрішніх та зовнішніх факторів, що спричиняють академічну нечесність. Досліджено досвід українських бібліотек щодо забезпечення принципів академічної доброчесності. Зазначена роль Української бібліотечної асоціації у реалізації принципів академічної доброчесності, яка створила проєкт «Культура академічної доброчесності: роль бібліотек», який здійснюється за підтримки Посольства США в Україні, і у якому можуть взяти представники різних бібліотек, зацікавлені та задіяні до дотримання академічної доброчесності в своїх установах. Набуття компетенцій у дотриманні принципів академічної доброчесності було визнано тривалим процесом навчання та вдосконалення, що передбачає як проведення роз’яснювальної роботи серед науково-педагогічних працівників і студентів. Зазначено початок Руху з академічної доброчесності в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.
81’1
S54


    Shirokov, V.
    Language Information System : Progect "Ukrainian Scientific Book in a Foreign Language" = Мова, інформація, система : проєкт "Українська наукова книга іноземною мовою" / V. Shirokov ; National academy of sciences of Ukraine (Kyiv), Ukrain Lingua-Information Fund of the NAS of Ukrainiane. - Kyiv : Akademperiodyka, 2021. - 157 p. - ISBN 978-966-360-451-0 : 428.66 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--Інформатизація--Інформація--Зв’язок--Монографії

   Лінгвістика--Інформаційні системи--Монографії


Кл.слова (ненормовані):
феноменологія -- когнітивно-комунікативні процеси мови -- інформаційні властивості -- lingvistics -- information properties
Дод.точки доступу:
National academy of sciences of Ukraine (Kyiv)
Ukrain Lingua-Information Fund of the NAS of Ukrainiane


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

5.


   
    The role of the scientific libraries in ensuring principles of academic integrity [Електронний ресурс] / N. Batechko [та ін.]. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - P42-49, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
академічна доброчесність -- бібліотеки -- освіта
Анотація: У статті розглядається роль бібліотек у забезпеченні принципів академічної доброчесності як складової якості вищої освіти. Проаналізовано основні принципи академічної доброчесності (чесність, довіра, справедливість, повага, відповідальність). Культуру академічної доброчесності розглянуто як організаційний дух та клімат, який інформує про етичну поведінку та пропагує її, а також ефективно вирішує етичні проблеми. Обґрунтовано важливість цих принципів в академічному середовищі. Культуру доброчесності зазначено як фактор, який допомагає формувати спільноти на основі довіри, що впливає на стратегії, поведінку та діяльність у навчальних та науково-дослідних установах. Чесність визначено необхідною передумовою для справжнього навчання, цінності отриманого диплому та виконання робочих обов’язків на відповідальних посадах, зокрема у медичних, юридичних, інженерних та бухгалтерських професіях. Висвітлено роль бібліотек у підвищенні обізнаності про плагіат, правильне цитування за допомогою APA та MLA. Виявлено здатність бібліотекарів зробити набагато більше для забезпечення академічної доброчесності; підкреслено роль бібліотек як центрів якості даних та їх функціонування як центрів, де збирається разом велика кількість досліджень та публікацій закладу. У статті зазначено роль бібліотекаря у реалізації практики академічної доброчесності. Підкреслено важливість розуміння внутрішніх та зовнішніх факторів, що спричиняють академічну нечесність. Досліджено досвід українських бібліотек щодо забезпечення принципів академічної доброчесності. Зазначена роль Української бібліотечної асоціації у реалізації принципів академічної доброчесності, яка створила проєкт «Культура академічної доброчесності: роль бібліотек», який здійснюється за підтримки Посольства США в Україні, і у якому можуть взяти представники різних бібліотек, зацікавлені та задіяні до дотримання академічної доброчесності в своїх установах. Набуття компетенцій у дотриманні принципів академічної доброчесності було визнано тривалим процесом навчання та вдосконалення, що передбачає як проведення роз’яснювальної роботи серед науково-педагогічних працівників і студентів. Зазначено початок Руху з академічної доброчесності в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Batechko, N.
Durdas, A.
Kishchak, T.
Mykhailichenko, M.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Єрмоленко, Д. Д.
    Декоративна прикраса "гном" як інноваційний об"єкт проєктування в технологічній освіті / Д. Д. Єрмоленко // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2020. - N 21/22. - С. 35-39

Рубрики: Трудове навчання--Методика викладання--Творчий проєкт

Кл.слова (ненормовані):
технологічна освіта -- інноваційний об'єкт -- проєктування -- методичний проєкт -- проресивний досвід -- інформаційні джерела

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

7.
14:316.1
Є 69


    Єрмоленко, Анатолій.
    Дискурс. Комунікація. Моральність [Текст] : монографія / А. Єрмоленко ; Національна академія наук України, Інститут філософії імені Г. С. Сковороди. - Київ : Наукова думка, 2021. - 438 с. - ISBN 978-966-00-1826-6 : 1398.24 грн.
Проєкт "Наукова думка"
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Філософія

   Соціологія


Дод.точки доступу:
Національна академія наук України
Інститут філософії імені Г. С. Сковороди


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

8.


    Іванова, Т. В.
    Проєктний підхід у формуванні системи надання публічних послуг у сервісно-орієнтованих державах(економіках) [Текст] / Т. В. Іванова // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія, Державне управління : науковий журнал. - 2020. - N 3. - С. 119-123. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2310-2837

Кл.слова (ненормовані):
проєкт -- проєктний підхід -- публічні послуги -- публічне управління -- система -- сервісно-орієнтована держава

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Івахненко, І. С.
    Оновлення науково-методичних підходів до побудови полікритеріальної системи діагностики діяльності підприємств-стейкхолдерів проєктів будівництва / І. С. Івахненко, В. В. Григоренко, А. І. Петриченко // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2020. - № 11. - С. 87-97. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
діагностика -- функціонально-економічна діагностика -- інвестиційний будівельний проєкт -- будівельна організація
Дод.точки доступу:
Григоренко, В. В.
Петриченко, А. І.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Ільїч, Людмила.
    Управління експериментальною діяльністю в закладі загальної середньої освіти в контексті освітніх змін / Л. Ільїч, А. Панченко, О. Акімова // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2022. - № 11. - С. 27-39, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
експеримент -- заклад загальної середньої освіти -- освітній процес -- освітні зміни -- управління -- управління експериментальною діяльністю
Анотація: У статті виокремлено теоретичні засади управління експериментальною діяльністю в закладі освіти в трьох вимірах, як-то: складової інноваційної діяльності, управління проєктом, теоретико-методичне спрямування діяльності закладу освіти. Окреслено український та зарубіжний досвід щодо організації управління експериментами в закладах загальної середньої освіти для покращення їх діяльності в довгостроковій перспективі з врахуванням освітніх новацій та діагностики потреб школи. Висвітлено особливості функціонування та управління діяльністю ліцею «Престиж» м. Києва, який з 2018 р. є Школою-лабораторією для перевірки ефективності впровадження інноваційних освітніх технологій в галузі математики, фізики, інформатики Інституту педагогіки НАПН України. Ліцей став експериментальним майданчиком Всеукраїнського рівня за темою «Концептуальні засади створення навчального-інженерного середовища в ліцеї «Престиж» м. Києва». Для дослідження стану управління експериментальною діяльністю як складовою освітніх змін були використані діагностичні моделі Ліппіт-Кностера та Canvas. Визначено, що управління експериментальною діяльністю в ліцеї складається з управління окремими проєктами. Зокрема, одним із них був проєкт «Я – дослідник». Основною метою проєкту стала інтеграція математичної освіти із вивченням мови науки – англійської мови. Впровадження дослідницького методу навчання здійснювалося з використанням ІТ, STEM-технологій та застосуванням методики CLIL (Content and Language Integrated Learning) в освітньому процесі. Аргументовано можливість інтегрувати вивчення іноземної мови з іншими навчальними предметами, адаптувати методи управління проєктами (поєднання методів Six Sigma та Scrum). Оскільки в перетвореннях, що відбуваються у закладі освіти, повинні брати участь усі зацікавлені сторони, запропоноване власне бачення залученості вчителів, можливостей та потенціалу педагогічного лідерства. Результати залучення вчителів до експериментальної діяльності закладу освіти можуть слугувати досвідом для діяльності інших закладів загальної середньої освіти
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Панченко, Алла
Акімова, Олена


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

11.


    Ісаюк, Олеся.
    Справа Шухевича: політична міфологія та дослідницькі підходи / О. Ісаюк ; Центр Досліджень визвольного руху // Історічна правда. - 2023. - 6 листопада. - В рамках проєкту "Досьє Шухевича": пропаганда, стереотипи, дезінформація"

Кл.слова (ненормовані):
проєкт Досьє Шухевича
Анотація: Тема колабораціонізму українського визвольного руху у Другій Світовій війні з нацистами вперше чітко проартикульована на початку 1960-х, коли професор Берлінського університету Альберт Норден заявив у жовтні 1959 року, нібито бійці батальйону "Нахтігаль" у перші дні нацистської окупації Львова вбили до трьох тисяч поляків та євреїв. У квітні 1960 року у Москві влаштували прес-конференцію, на якій, серед іншого, представили двох начебто свідків подій. З тих часів за "Нахтігалем" та Романом Шухевичем почала закріплюватися на Заході слава колаборанта та воєнного злочинця.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.istpravda.com.ua

Дод.точки доступу:
Шухевич, Роман Йосипович (український політичний і державний діяч, військовик ; 1907-1950) \про нього\
Центр Досліджень визвольного руху

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

12.


    Адорно, Т.
    Актуальність філософії (переклад, анотація і примітки Віталія Брижніка) / Т. Адорно // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 5. - P99-106. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
філософія -- актуальність -- проєкт -- тотальність -- буття -- суб'єкт -- історія -- сенс -- тлумачення -- дійсність
Анотація: Свою роботу "Актуальність філософії" молодий філософ-неомарксист Теодор Адорно прочитав улітку 1931 року як лекцію, вступаючи на посаду приват-доцента Франкфуртського університету імені Йогана Вольфґанґа Ґете. У цій лекції Т. Адорно критично проаналізував філософію позитивізму, неокантіанство, філософію життя та феноменологічне вчення Едмунда Гуссерля, ідейно впливових течій і шкіл німецької філософії, що мали статус панівного теоретичного знання в суспільстві. Також Т. Адорно здійснив неомарксистську критику онтологічних проєктів таких німецьких філософів, як Макс Шелер та Мартін Гайдеґґер, які зазнали ідейного впливу Гуссерлевого вчення. На переконання Т. Адорно, ці онтологічні проєкти через первинну присутність у них ірраціоналістичних елементів існування людини формують таку манеру суб'єктивного мислення, що не спроможне дієво поєднати його суб'- єкта із зовнішньою дійсністю. Иншим об'єктом критики Т. Адорно була філософія Віденського гуртка, яка, на його переконання, хоча й переймалася розглядом людини як суб'єкта емпіричного пізнання, однак не зауважила дійсну суть його існування як історичної істоти. Неомарксист Т. Адорно запропонував убачати спільний сцієнтизм феноменології, філософії емпіріокритицизму та Віденського гуртка такою теоретичною тенденцією, котра неспроможна надавати аподиктичні відповіді на основні, сутнісні питання людського буття як історично плинного. Тим самим ця теорія доводить свою ідейну недосконалість, а також й історичну неактуальність. Виходячи зі своєї критики цієї філософії, Т. Адорно запропонував власне, неомарксистське бачення філософії, котра мусить замінити попередню філософію як панівну в суспільстві. Ця нова, матеріялістична теорія, що перебуває в буттєвому діялектичному зв'язку із соціяльною практикою, має сприяти самостійному тлумаченню суб'єктом буттєвих сенсів та історичних картин, що формує за допомогою понять його розуміння соціальної дійсності як історичної, і водночас вона мусить ідейно скасовувати претензії будьякої філософії на статус офіційної теорії. У цій лекції Т. Адорно також представив ідейний задум свого вчення про людське буття, суть якого у зміненному вигляді він пізніше експлікував у "Негативній діялектиці" (1966), у своєму головному філософському творі

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

13.


    Андрієвська, В. М.
    Інструментальна підтримка використання елементів stem-освіти у навчанні молодших школярів / В. М. Андрієвська, Н. В. Олефіренко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 1-9, DOI 10.28925/2414-0325.2021.101. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
інструментальна підтримка -- STEM-освіта -- STEM-засоби -- STEM-проєкт -- початкова школа -- молодші школярі
Анотація: Соціалізація покоління дітей, які сьогодні розпочинають шкільне навчання, проходить в умовах «зростання у цифровому світі». Ці діти істотно відрізняються від дітей і підлітків, які ходили в школу 5-10 років тому, адже поширення серед учнів молодшого шкільного віку персональних ІТ-пристроїв, вільне користування різноманітними гаджетами стало звичним, щоденним явищем. Як наслідок, віковий бар’єр цілеспрямованого використання інформаційно-комунікаційних технологій сьогодні знизився від традиційних 8-10 років до 3-4 років. Це пояснює ідеологію змін в освіті щодо наскрізного застосування інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі. У рамках модернізації української школи особливу увагу привертає концепція STEM, яка логічно віддзеркалює соціальні зміни і забезпечує доцільне впровадження до навчальної практики новітніх технологій, орієнтованих на інтенсифікацію навчального процесу, вдосконалення форм і методів організації навчання, розширення кола практичної реалізації набутих школярами умінь. У статті показано, що упровадження елементів STEM-освіти в навчальну практику початкової школи передбачає використання спеціалізованих STEM-засобів. Висвітлено дидактичні можливості STEM-засобів як інструментальної підтримки використання елементів STEM-освіти у навчанні молодших школярів. Розкрито, що вагома роль у досягненні позитивних результатів впровадження STEM-освіти належить її інструментальній підтримці, що забезпечує можливість реалізації дослідноекспериментальної, конструкторської, винахідницької діяльності учнів в освітньому процесі. Подано перелік спеціалізованих STEM-засобів, зорієнтованих на учнів молодшого шкільного віку, якими вчитель може скористатися для організації експерименту, дослідження.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Олефіренко, Н. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

14.


    Андрейченко, Андрій Вадимович.
    Особливості управління проєктами у сфері кіберзахисту / А. В. Андрейченко, С. А. Горбаченко, О. В. Дикий // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2020. - N 10. - С. 46-53, DOI 10.28925/2663-4023.2020.10.4553. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
проєкт -- кібербезпека -- кіберзахист -- бюджет -- ефективність -- управління проєктами
Анотація: У статті проведено концептуальну оцінку існуючого визначення терміну «проєкт» та вдосконалено його управлінське тлумачення. Сформульовано основні сутнісні характеристики проєкту, наведено відповідний категоріальний апарат, що дозволяє систематизувати проєктну діяльність та адаптувати її під різні об’єкти застосування. Зокрема,зроблена спроба уточнити визначення проєкту для сфери кібербезпеки та кіберзахисту. Визначено процеси, що впливають на проєктну діяльність на рівні держави, регіонів та окремих підприємств. Доведено, незважаючи на те, що проблеми кіберзахисту поступово зміщуються на державний рівень в контексті національної безпеки, проєктна діяльність в означеній сфері відбувається, насамперед, наукову оцінку кіберпростору в якостісередовища для проєктної діяльності. Виокремлено такі особливості проєктів у сфері кіберзахисту як підвищений рівень впливу з боку держави, складність стадії ініціації, критичне значення термінів реалізації, значна диференціація за бюджетом, необмежена кількість можливих учасників, високий рівень персоніфікації, складність у розрахунках показників ефективності. Визначено ключові завдання управління проєктами в сфері кібербезпеки: формулювання основної мети проєкту та ранжирування його цілей, визначення необхідних обсягів та джерел фінансування, оцінка проєктних ризиків, підбір виконавців проєктних робіт, складання графіку реалізації проєкту, визначення потреби у ресурсах, забезпечення контролю тощо. Сформовано пропозиції щодо оптимізації процесів управління проєктами в сфері кіберзахисту. Наголошено на перспективності використання послідовних методів управління проєктами, за рахунок спрощеної комунікації із замовниками, можливістю чітко розділити процес впровадження систем кіберзахисту на певні етапи, а також впровадити на означених етапах ефективний механізм моніторингу та контролю
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Горбаченко, Станіслав Анатолійович
Дикий, Олег Вікторович


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

15.
Шифр: Б982359/2019/3
   Журнал

Бібліотечна планета [Текст] : науково-виробничий журнал/ Національна бібліотека України імені Ярослава Мудрого. - Київ : Національна бібліотекаУкраїни імені Ярослава Мудрого, 1998 - . - Виходить кожного кварталу
2019р. N 3
Зміст:
Вилегжаніна, Тамара. Соціальний тренд публічної бібліотеки / Т. Вилегжаніна. - С.4-6.
Захарченко, Марія. Бібліотеки об’єднаних територіальних громад Сумщини / М. Захарченко. - С.6-9.
Сидоренко, Лариса. "Медіаграмотна громада: місія здійсненна!" / Л. Сидоренко, О. Фікс. - С.10-11.
Скаченко, Олена. Ігрофікація: гра як форма залучення користувачів до бібліотеки / О. Скаченко. - С.11-14.
Горбань, Галина. Івано-Франківськ - Ополе: бібліотечне партнерство / Г. Горбань. - С.14-15.
Глоба, Тетяна . Краєзнавчий медіаосвітній проєкт "Флешбук "Усна оповідь колишнього запорожця Микити Коржа"" / Т. Глоба. - С.16-17.
Осмоловська, Олена. Інклюзивна література в контексті навчальних курсів та дослідницьких практик / О. Осмоловська. - С.18-20.
Елтермане, Лінда. Міжкультурний діалог - інструмент для просування бібліотеки / Л. Елтермане. - С.20-22.
Найцікавіші та найнезвичайніші бібліотки Польщі / підгот. О. Білик. - С.23-25.
Слотюк, Галина. Навчальний візит "Усна історія та громадська архівістика" : враження учасника за польовими нотатками / Г. Слотюк. - С.26-28.
Нечипоренко, Анастасія. Партисипація як інструмент розвитку публічних бібліотек Львова / А. Нечипоренко. - С.28-29.
Антоненко, Ірина. Авторитетний контроль та інформаційно-пошуковий тезаурус / І. Антоненко, О. Кириленко. - С.30-31.
Бібліотечна адвокація та нова бібліотечна геометрія: точки дотику і вектори розвитку / підгот. С. Кравченко. - С.32-33.
Карплюк, Наталія. "Бібліотечні інновації для громад: створюємо майбутнє" / Н. Карплюк. - С.34-35.
Шевченко і шістдесятництво : книжковий всесвіт. - С.35-36.
Поповнення "сім’ї" календарів / підгот. В. Кононенко. - С.36.
Луньова, Ірина. Життя у професії: Надія Тітова / І. Луньова. - С.37-38.
Нестеренко, Петро. Під покровом берегині книжкових скарбів / П Нестеренко. - С.38-39.
Натхненна справами : [про Валентину Володимирівну Маковську]. - С.39-40.
Посадові і робочі інструкції працівників бібліотек. - С.40-41.
Світла пам’ять! : [пам’яті Оксани Миколаївни Кордюкової]. - С.42.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.
Шифр: Б982359/2020/1
   Журнал

Бібліотечна планета [Текст] : науково-виробничий журнал/ Національна бібліотека України імені Ярослава Мудрого. - Київ : Національна бібліотекаУкраїни імені Ярослава Мудрого, 1998 - . - Виходить кожного кварталу
2020р. N 1
Зміст:
Вилегжаніна, Тамара. Криза читання як одна із проблем українських реалій / Т. Вилегжаніна. - С.4-7
Розколупа, Наталія. Вплив реформи децентралізації на публічні бібліотеки України / Н. Розколупа, Л. Любаренко. - С.7-9
Федорів, Юлія. Wiki бібліотека у Львові: перші здобутки / Ю. Федорів, Л. Цяпало. - С.10-12
Приймак, Світлана. Наукова робота ОУНБ ім. Д. І. Чижевського з популяризації життя і діяльності славетних земляків / С. Приймак. - С.12-14
Волян, Наталія. Проєкт "Живе краєзнавство" (з досвіду роботи Рівненської обласної унівверсальної наукової бібліотеки) / Н. Волян. - С.14-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Оленич, Лариса. Видавничо-бібліографічний доробок Тернопільської ОУНБ / Л. Оленич. - С.18-21
Дубова, Юлія. (Не) віртуальний мітап: бібліотека у вимірі інклюзивних інформаційних технологій / Ю. Дубова. - С.21-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Адаменко, Марина. Презентація у стилі TED: на яких аспектах зосереджуються бібліотеки різних країн? / М. Адаменко. - С.23-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Прокопенко, Лілія. Шкільні та публічні бібліотеки як освітні партнери: досвід промоції читання в німецьких бібліотеках / Л. Прокопенко, Т. Швачка. - С.26-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Рогальчук, Лідія. Зарубіжний досвід обліку та каталогізації книжкових пам’яток / Л. Рогальчук. - С.30-33
Збанацька, Оксана. Предметизування документів з використанням інформаційно-пошукового тезауруса у форматі UNIMARC (поле 606 "Найменування теми як предмет") / О. Збанацька, О. Кириленко. - С.34-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.
Шифр: Б982359/2020/4
   Журнал

Бібліотечна планета [Текст] : науково-виробничий журнал/ Національна бібліотека України імені Ярослава Мудрого. - Київ : Національна бібліотекаУкраїни імені Ярослава Мудрого, 1998 - . - Виходить кожного кварталу
2020р. N 4
Зміст:
Велегжаніна, Тамара. Нехай гірше, аби інше: щодо чергової оптимізації публічних бібліотек / Т. Велегжаніна. - С.4-5
Шестакова, Оксана. Тиждень креативної терапії - інноваційна форма роботи з користувачами, які мають інвалідність / О. Шестакова. - С.6-8
Шаран, Оксана. Популяризуємо українську книгу: Івано-Франківська ОУНБ ім. І. Франка на фестивалі-презентації "Сторінками української книги" / О. Шаран. - С.8-10
Волошінська, Ніна. Краєзнавчі ресурси Національної історичної бібліотеки України / Н. Волошінська. - С.10-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Шурубенко, Ольга. Етнографічне краєзнавство в контексті роботи бібліотек Чернігівщини / О. Шурубенко. - С.14-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Костенко, Леся. Укладання бібліотеками договорів про співпрацю у фокусі права / Л. Костенко. - С.17-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Герасимова, Світлана. Бібліотека в інформаційному просторі і часі / С. Герасимова. - С.20-21
Білик, Олена. Вхід за лінком, або будьмо разом на відстані / О. Білик. - С.22-24
Шаніна, Олена. Проєкт Вугледарської міської публічної бібліотеки "Літературно-меморіальний простір "Анатолій Овсієнко. Зцілення сміхом"" / О. Шаніна. - С.24-26
Сосова, Лариса. особливості наведення імені правителів у точках доступу бібліографічного запису електронного каталогу / Л. Сосова, О. Хасанова, О. Гордієнко. - С.26-30
Миколенко, Раїса. Організаційні засади нормування процесів формування авторитетних записів імені Ярослава Мудрого / Р. Миколенко, О. Кириленко. - С.31-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Здановська, Валентина. Бібліотечний форум онлайн: перший млинець не нанівець / В. Здановська. - С.37-39
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.


    Біда, С. В.
    У пошуках числа п / С. В. Біда // Математика в школах України : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2020. - N 4/5/6. - С. 80-82

Рубрики: Математика--методика викладання--число п

Кл.слова (ненормовані):
проєкт -- число п -- хронологія обчислення -- хронологія обчислення -- спосіб обчислення -- пошук цікавих фактів про обчислення

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

19.


    Бідун, Анна.
    Статутні й компетентісні трансформації сучасного редактора [Текст] / А. Бідун // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2020. - N 3. - С. 9-13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
редактор -- статус редактора -- компетенціїх редактора -- видавничий проєкт -- контент -- агенти книги -- дистрибуція контенту -- медіапозиція редактора

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

20.


    Білецька, Ю. С.
    Виготовлення листівки : 5 клас (технологія + англіська мова) / Ю. С. Білецька // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2020. - N 1/2. - С. 67-70. - Бібліогр.: 5 назв

Рубрики: Трудове навчання--методика викладання--творчий проєкт

Кл.слова (ненормовані):
урок трудового навчання -- листівка -- англійська мова -- 5 клас -- метод фантазування -- свято -- народна творчість

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)