Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Рідкісні та цінні видання (17)Мережеві ресурси (14)Наукові періодичні видання Університету (25)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=проєкт<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 183
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гад, Ієн, МакДональд, Рейчел, Кін, Адель
Назва : Destin-Ation Integration: вплив європейського проєкту Destin (2018–2022) на українську журналістику та медіаосвіту
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - Вип. 1. - С. 13-20. - DOI 10.28925/2524-2644.2023.152 (Шифр І254815328/2023/1). - DOI 10.28925/2524-2644.2023.152
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): журналістика--медіа--університети--студенти--болонський процес--україна--війна
Анотація: DESTIN: Журналістська освіта для демократії в Україні: Розвиток стандартів, доброчесності та професіоналізму – це проєкт, що фінансувався Erasmus+ за участю двадцяти партнерів з Європи та України та мав на меті змінити середовище для журналістики в Україні шляхом співпраці з факультетами університетів, роботодавцями та іншими ключовими зацікавленими сторонами. Метою було зробити так, щоб програми вищої освіти краще відповідали потребам студентів, медіа-сектору та демократичного суспільства в цілому. У період з листопада 2018 року до листопада 2022 року реалізація проєкту призвела до розробки та впровадження двадцяти нових і переглянутих програм бакалавра та магістра з журналістики та медіа в десяти українських університетах. Також було розроблено та реалізовано: сімнадцять онлайн-курсів з «Медіаграмотності», орієнтованих на українську громадськість; «Національні методичні вказівки» для програм бакалаврату та магістра журналістики, надані Міністерству освіти і науки; проведений Український форум освітян медіа та журналістики; польсько-українська магістерська програма з журналістики з подвійним дипломом, започаткована у вересні 2022 року. У цій статті розповідатиметься про цілі, діяльність, досягнення, вплив і спадщину проєкту. Підкреслено цінність освіти як для покращення якості журналістики, так і для збереження демократичних цінностей, особливо під час війни.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Shepel M.
Назва : Development of the future managers’ deontological culture in the process of teaching a foreign language [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 2. - С. 50-56. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.7 (Шифр Н057263/2020/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.7
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): деонтологічна культура--іноземна мова--професійна етика--менеджери
Анотація: У статті розглядається роль бібліотек у забезпеченні принципів академічної доброчесності як складової якості вищої освіти. Проаналізовано основні принципи академічної доброчесності (чесність, довіра, справедливість, повага, відповідальність). Культуру академічної доброчесності розглянуто як організаційний дух та клімат, який інформує про етичну поведінку та пропагує її, а також ефективно вирішує етичні проблеми. Обґрунтовано важливість цих принципів в академічному середовищі. Культуру доброчесності зазначено як фактор, який допомагає формувати спільноти на основі довіри, що впливає на стратегії, поведінку та діяльність у навчальних та науково-дослідних установах. Чесність визначено необхідною передумовою для справжнього навчання, цінності отриманого диплому та виконання робочих обов’язків на відповідальних посадах, зокрема у медичних, юридичних, інженерних та бухгалтерських професіях. Висвітлено роль бібліотек у підвищенні обізнаності про плагіат, правильне цитування за допомогою APA та MLA. Виявлено здатність бібліотекарів зробити набагато більше для забезпечення академічної доброчесності; підкреслено роль бібліотек як центрів якості даних та їх функціонування як центрів, де збирається разом велика кількість досліджень та публікацій закладу. У статті зазначено роль бібліотекаря у реалізації практики академічної доброчесності. Підкреслено важливість розуміння внутрішніх та зовнішніх факторів, що спричиняють академічну нечесність. Досліджено досвід українських бібліотек щодо забезпечення принципів академічної доброчесності. Зазначена роль Української бібліотечної асоціації у реалізації принципів академічної доброчесності, яка створила проєкт «Культура академічної доброчесності: роль бібліотек», який здійснюється за підтримки Посольства США в Україні, і у якому можуть взяти представники різних бібліотек, зацікавлені та задіяні до дотримання академічної доброчесності в своїх установах. Набуття компетенцій у дотриманні принципів академічної доброчесності було визнано тривалим процесом навчання та вдосконалення, що передбачає як проведення роз’яснювальної роботи серед науково-педагогічних працівників і студентів. Зазначено початок Руху з академічної доброчесності в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Подоляк, Світлана
Назва : FIDIC contracts як інструмент для залучення інвестицій в Україну
Місце публікування : Підприємство, господарство і право: науково-практичний юридичний журнал/ Науково-дослідний інститут приватного права і підприємства ім. академіка Ф. Г. Бурчака НАПрН України. - Київ: ТОВ "Гарантія", 2019. - № 12. - С. 119-123. - ISSN 2307-8049 (Шифр П838975200/2019/12). - ISSN 2307-8049
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інженер-консультант--договір будівельного підряду--рада з вирішення спорів--інвестиційний проєкт
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 94(477)(930)"1917/С 60-852052485
Автор(и) : Солдатенко В. Ф.
Назва : "Gloria mundi". Політична еліта українського державотворення революційної доби (короткі нариси-портрети. 1917-1920)
Вихідні дані : Київ: Наукова думка, 2021
Кільк.характеристики :343 с
Колективи : Національна академія наук України, Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І. Ф. Кураса
Примітки : Проєкт "Наукова книга"
ISBN, Ціна 978-966-00-1797-9: 1006.13 грн.
ДРНТІ : 03.27
УДК : 94(477)(930)"1917/1920"
Предметні рубрики: Історія України-- Українська держава, 20 ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): унр--зунр--українська держава--державотворення
Примірники : всього : ГП КС(2)
Вільні : ГП КС(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 81’1/S54
Автор(и) : Shirokov V.
Назва : Language Information System : Progect "Ukrainian Scientific Book in a Foreign Language"
Паралельн. назви :Мова, інформація, система: проєкт "Українська наукова книга іноземною мовою"
Вихідні дані : Kyiv: Akademperiodyka, 2021
Кільк.характеристики :157 с
Колективи : National academy of sciences of Ukraine (Kyiv), Ukrain Lingua-Information Fund of the NAS of Ukrainiane
ISBN, Ціна 978-966-360-451-0: 428.66 грн.
Ідентифікаційний №: DOI 10.15407/akademperiodyka.451.160
ДРНТІ : 16
УДК : 81’1
Предметні рубрики: Мовознавство-- Інформатизація-- Інформація-- Зв’язок
Лінгвістика-- Інформаційні системи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): феноменологія--когнітивно-комунікативні процеси мови--інформаційні властивості--lingvistics--information properties
Примірники : всього : ГП КС(2)
Вільні : ГП КС(2)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923(076)/M55
Назва : Mental health, human rights and legislation: guidance and practice
Вихідні дані : Geneva: World Health Organization and United Nations, 2023
Кільк.характеристики :208 с
ISBN, Ціна 978-92-4-008073-7: Б.ц.
ДРНТІ : 15.31
УДК : 159.923(076)
Предметні рубрики: Психологія -- Особистість
Анотація: У виданні пропонується проєкт законів, які заохочують права людини у сфері психічного здоров’я, підтримують правові зміни та зміну ставлення, а також заохочують реформи, які захищають права всіх осіб, які взаємодіють із системами психічного здоров’я. Посібник пропонує кроки до створення служб психічного здоров’я, які б поважали людську гідність і дотримувалися міжнародних норм та стандартів щодо прав людини.
Примірники :Сервер(1)
Вільні : Сервер(1)

Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Araya, Berrios Nina, Shulgina, Valeria
Назва : Social and cultural project aspects on the example of musical and circus art project "circle"
Місце публікування : Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв: щоквартальний науковий журнал/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2021. - № 4. - С. 140-144. - ISSN 2226-3209 (Шифр В925416057/2021/4). - ISSN 2226-3209
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): євроінтеграція--соціокультурне проєктування--музично-цирковий арт-проєкт--міжнародна колаборація--київська муніципальна академія естрадного та циркового мистецтв--музичне мистецтво--циркове мистецтво
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Batechko N., Durdas A., Kishchak T., Mykhailichenko M.
Назва : The role of the scientific libraries in ensuring principles of academic integrity [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 2. - С. 42-49. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.6 (Шифр Н057263/2020/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.6
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): академічна доброчесність--бібліотеки--освіта
Анотація: У статті розглядається роль бібліотек у забезпеченні принципів академічної доброчесності як складової якості вищої освіти. Проаналізовано основні принципи академічної доброчесності (чесність, довіра, справедливість, повага, відповідальність). Культуру академічної доброчесності розглянуто як організаційний дух та клімат, який інформує про етичну поведінку та пропагує її, а також ефективно вирішує етичні проблеми. Обґрунтовано важливість цих принципів в академічному середовищі. Культуру доброчесності зазначено як фактор, який допомагає формувати спільноти на основі довіри, що впливає на стратегії, поведінку та діяльність у навчальних та науково-дослідних установах. Чесність визначено необхідною передумовою для справжнього навчання, цінності отриманого диплому та виконання робочих обов’язків на відповідальних посадах, зокрема у медичних, юридичних, інженерних та бухгалтерських професіях. Висвітлено роль бібліотек у підвищенні обізнаності про плагіат, правильне цитування за допомогою APA та MLA. Виявлено здатність бібліотекарів зробити набагато більше для забезпечення академічної доброчесності; підкреслено роль бібліотек як центрів якості даних та їх функціонування як центрів, де збирається разом велика кількість досліджень та публікацій закладу. У статті зазначено роль бібліотекаря у реалізації практики академічної доброчесності. Підкреслено важливість розуміння внутрішніх та зовнішніх факторів, що спричиняють академічну нечесність. Досліджено досвід українських бібліотек щодо забезпечення принципів академічної доброчесності. Зазначена роль Української бібліотечної асоціації у реалізації принципів академічної доброчесності, яка створила проєкт «Культура академічної доброчесності: роль бібліотек», який здійснюється за підтримки Посольства США в Україні, і у якому можуть взяти представники різних бібліотек, зацікавлені та задіяні до дотримання академічної доброчесності в своїх установах. Набуття компетенцій у дотриманні принципів академічної доброчесності було визнано тривалим процесом навчання та вдосконалення, що передбачає як проведення роз’яснювальної роботи серед науково-педагогічних працівників і студентів. Зазначено початок Руху з академічної доброчесності в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хром’як, Яна
Назва : Імплементація зелених технологій у бібліотеку
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020. - Вип. 1(9). - С. 89-94 (Шифр І254815328/2020/1(9))
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бібліотека, зелений дизайн, система сертифікації leed, премія «зелена бібліотека ifla».--зелений дизайн--система сертифікації leed--премія зелена бібліотека ifla
Анотація: Статтю присвячено імплементації зелених технологій в бібліотеках. Зелений дизайн допомагає трансфор-мувати бібліотеку в сучасну та актуальну частину громади. Особливістю зеленого дизайну є перехід до від-новлюваних енергетичних ресурсів. У статті описано систему сертифікації LEED як загальновизнану програму планування екологічно сумісних високоефективних зелених будівель. Розглянуто шість базових системних ка-тегорій LEED для створення нових або реконструювання наявних бібліотек із залученням зелених технологій: розташування; ефективність використання води; енергія та атмосфера; матеріали та ресурси; якість пові-тря; інновації та дизайн. Надано рекомендації для упорядкування бібліотек: використовувати відновлювальні матеріали під час ремонтних робіт, використовувати LED-лампочки, створювати присадибні ділянки, пра-вильно зонувати задля рівномірного розподілу ваги книг, природної вентиляції та захисту фондів від прямого сонячного світла.Описано премію «Зелена бібліотека IFLA» (“IFLA Green Library Award”), започатковану Міжнародною феде-рацією бібліотечних асоціацій та установ (ІФЛА) 2016 р., та наведено перелік її переможців. Українські бібліо-теки також пропонують кейси успішних екологічних проєктів. Так, проєкт Львівської обласної бібліотеки для дітей «ЕкоБібліотека» 2017 р. увійшов у п’ятірку найкращих екопроєктів світу в конкурсі “IFLA Green Library Award”. Проєкт Сумського державного університету «Зелена бібліотека» відзначено як один з найкра-щих у Всеукраїнському конкурсі «Бібліотека року 2019».Зроблено висновок, що екологічна стійкість надає бібліотеці певну самостійність, оскільки вартість утри-мання знижується, як і залежність від ринку енергоресурсів. Крім того, приклад зеленого дизайну бібліотек за-свідчує їхню здатність відповідати вимогам сучасності та інвестувати в майбутнє громади
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Нежива Л., Паламар С.
Назва : Інноваційні технології в літературній освіті майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 4. - С. 129-142. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.9 (Шифр О283150799/2020/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.9
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): доповнена реальність--ікт-технології--інтегроване навчання--інтерактивні технології--літературна освіта--проєктні технології
Анотація: У статті обґрунтовується необхідність застосування інноваційних технологій у викладанні дитячої літератури студентам спеціальності «Початкова освіта». Впровадження у навчання майбутніх учителів початкової школи інтегрованого курсу «Рідномовна освіта: дитяча література з методикою навчання» дає їм можливість орієнтуватися в сучасних тенденціях розвитку дитячої літератури й моделювати різноманітні алгоритми сприйняття й осмислення художніх текстів. У дослідженні проаналізовано впровадження інтерактивної технології в літературну освіту, що змінює вектор проведення лекцій до діалогічної взаємодії із студентською аудиторією, забезпечує формальне оновлення практичного заняття застосуванням квестів та майстер-класів. Відповідно до завдань Нової української школи й вищої освіти майбутніх педагогів початкової школи автори аналізують можливості застосування технології критичного мислення, ІКТ-технологій, доповненої реальності, проєктів у системі літературної освіти Педагогічного інституту. Обґрунтована важливість набуття знань, умінь і навичок застосування AR-додатків до інтерактивних видань художньої літератури майбутніми вчителями початкової школи під час організації ними літературного читання. Для студентів розроблені завдання з використанням засобів ІКТ: створення буктрейлерів та коміксів за художніми творами для дітей; QR-квестів для молодших школярів за текстами творів сучасних письменників; ментальних карт (ресурс Mindmeister) за сюжетами прозових творів; відеопрезентацій про письменників та їхню творчість (ресурси «PoowToon», «Prezi»); візуалізованого плану творів за допомогою інфографіки; інтелектуальних ігрових завдань для молодших школярів (ресурс LearningApps) тощо. Ефективним видом інтелектуальної діяльності студентів під час вивчення літератури визнано проєкт, результатом якого є: відеофільми; літературні карти; рекламні буклети; мультимедійні презентації; публікації у вигляді літературної газети, журналу, збірки, створені за допомогою програми Microsoft Pablisher; творчі роботи (казки, поезії, есе, ігровий контент тощо) та їх публікація в електронному виданні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Андрієвська В. М., Олефіренко Н. В.
Назва : Інструментальна підтримка використання елементів stem-освіти у навчанні молодших школярів
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 10. - С. 1-9. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.101 (Шифр В505452853/2021/10). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.101
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інструментальна підтримка--stem-освіта--stem-засоби--stem-проєкт--початкова школа--молодші школярі
Анотація: Соціалізація покоління дітей, які сьогодні розпочинають шкільне навчання, проходить в умовах «зростання у цифровому світі». Ці діти істотно відрізняються від дітей і підлітків, які ходили в школу 5-10 років тому, адже поширення серед учнів молодшого шкільного віку персональних ІТ-пристроїв, вільне користування різноманітними гаджетами стало звичним, щоденним явищем. Як наслідок, віковий бар’єр цілеспрямованого використання інформаційно-комунікаційних технологій сьогодні знизився від традиційних 8-10 років до 3-4 років. Це пояснює ідеологію змін в освіті щодо наскрізного застосування інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі. У рамках модернізації української школи особливу увагу привертає концепція STEM, яка логічно віддзеркалює соціальні зміни і забезпечує доцільне впровадження до навчальної практики новітніх технологій, орієнтованих на інтенсифікацію навчального процесу, вдосконалення форм і методів організації навчання, розширення кола практичної реалізації набутих школярами умінь. У статті показано, що упровадження елементів STEM-освіти в навчальну практику початкової школи передбачає використання спеціалізованих STEM-засобів. Висвітлено дидактичні можливості STEM-засобів як інструментальної підтримки використання елементів STEM-освіти у навчанні молодших школярів. Розкрито, що вагома роль у досягненні позитивних результатів впровадження STEM-освіти належить її інструментальній підтримці, що забезпечує можливість реалізації дослідноекспериментальної, конструкторської, винахідницької діяльності учнів в освітньому процесі. Подано перелік спеціалізованих STEM-засобів, зорієнтованих на учнів молодшого шкільного віку, якими вчитель може скористатися для організації експерименту, дослідження.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бардакова І. В.
Назва : Інтер’єрна прикраса : груповий проєкт
Місце публікування : Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020. - N 17/18. - С. 4-7 (Шифр Т893832/2020/17/18)
Предметні рубрики: Трудове навчання -- Методика викладання -- Інтерактивні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): груповий проєкт--інтер’єрна прикраса--композиція--пізнавльні можливості учнів--діалогове навчання--інформація з різних джерел
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Адорно Т.
Назва : Актуальність філософії (переклад, анотація і примітки Віталія Брижніка)
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2018. - № 5. - С. 99-106. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2018/5). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): філософія--актуальність--проєкт--тотальність--буття--суб'єкт--історія--сенс--тлумачення--дійсність
Анотація: Свою роботу "Актуальність філософії" молодий філософ-неомарксист Теодор Адорно прочитав улітку 1931 року як лекцію, вступаючи на посаду приват-доцента Франкфуртського університету імені Йогана Вольфґанґа Ґете. У цій лекції Т. Адорно критично проаналізував філософію позитивізму, неокантіанство, філософію життя та феноменологічне вчення Едмунда Гуссерля, ідейно впливових течій і шкіл німецької філософії, що мали статус панівного теоретичного знання в суспільстві. Також Т. Адорно здійснив неомарксистську критику онтологічних проєктів таких німецьких філософів, як Макс Шелер та Мартін Гайдеґґер, які зазнали ідейного впливу Гуссерлевого вчення. На переконання Т. Адорно, ці онтологічні проєкти через первинну присутність у них ірраціоналістичних елементів існування людини формують таку манеру суб'єктивного мислення, що не спроможне дієво поєднати його суб'- єкта із зовнішньою дійсністю. Иншим об'єктом критики Т. Адорно була філософія Віденського гуртка, яка, на його переконання, хоча й переймалася розглядом людини як суб'єкта емпіричного пізнання, однак не зауважила дійсну суть його існування як історичної істоти. Неомарксист Т. Адорно запропонував убачати спільний сцієнтизм феноменології, філософії емпіріокритицизму та Віденського гуртка такою теоретичною тенденцією, котра неспроможна надавати аподиктичні відповіді на основні, сутнісні питання людського буття як історично плинного. Тим самим ця теорія доводить свою ідейну недосконалість, а також й історичну неактуальність. Виходячи зі своєї критики цієї філософії, Т. Адорно запропонував власне, неомарксистське бачення філософії, котра мусить замінити попередню філософію як панівну в суспільстві. Ця нова, матеріялістична теорія, що перебуває в буттєвому діялектичному зв'язку із соціяльною практикою, має сприяти самостійному тлумаченню суб'єктом буттєвих сенсів та історичних картин, що формує за допомогою понять його розуміння соціальної дійсності як історичної, і водночас вона мусить ідейно скасовувати претензії будьякої філософії на статус офіційної теорії. У цій лекції Т. Адорно також представив ідейний задум свого вчення про людське буття, суть якого у зміненному вигляді він пізніше експлікував у "Негативній діялектиці" (1966), у своєму головному філософському творі
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кримець Л. В., Бойченко О. С., Кримець Б. В.
Назва : Аналіз основних методологічних засад, закладених у проєкт доктрини зі скритого управління військами (силами)
Місце публікування : Наука і оборона: науково-теоретичний та науково-практичний журнал/ Міністерство оборони України, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського. - Київ, 2020. - N 2. - С. 42-45. - ISSN 2618-1622 (Шифр Н042243458/2020/2). - ISSN 2618-1622
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): доктрині документи збройних сил--скрите управління військами--армії країн - членів нато
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Щиглинська М. М.
Назва : Бібліотеки Великої Британії у застосунку Google arts & Culture
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. - Вип. 2(8). - С. 123-128 (Шифр І254815328/2019/2(8))
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бібліотеки--велика британія--твори мистецтва--колекції
Анотація: У статті розглянуто способи сучасних форм представлення бібліотек та популяризації їх колекцій творів художнього мистецтв, документної спадщини на прикладі бібліотек Великої Британії у застосунку “Google Arts & Culture”. Проаналізовано основні джерела з цієї проблематики вітчизняних та зарубіжних науковців. Мето-дологічною основою дослідження є соціокомунікативний, системний, соціокультурний та інформаційний підхо-ди, які у сукупності дали змогу розглянути проєкт Google Arts & Culture як комунікаційне, інформаційне та со-ціокультурне явище. Методологія базових підходів доповнюється комплексом дослідницьких методів, зокрема аналізу та синтезу, порівняння й контент-аналізу.Схарактеризовано функціональні можливості застосунку “Google Arts & Culture” з популяризації колекцій бібліотек. Виявлено особливості оформлення та наповнення профілів бібліотек відповідно до специфіки фонду бібліотеки. Визначено перспективи подальшого дослідження проєктів, пов’язаних із розповсюдженням інфор-мації про документну спадщину, популяризації колекцій, побудови комунікації між закладами культури та ви-вчення інших новітніх форм представлення бібліотек
Знайти схожі

16.

Назва журналу :Бібліотечна планета -2020р.,N 4
Цікаві статті :
Велегжаніна Т. Нехай гірше, аби інше: щодо чергової оптимізації публічних бібліотек/ Т. Велегжаніна (стр.4-5)
Шестакова О. Тиждень креативної терапії - інноваційна форма роботи з користувачами, які мають інвалідність/ О. Шестакова (стр.6-8)
Шаран О. Популяризуємо українську книгу: Івано-Франківська ОУНБ ім. І. Франка на фестивалі-презентації "Сторінками української книги"/ О. Шаран (стр.8-10)
Волошінська Н. Краєзнавчі ресурси Національної історичної бібліотеки України/ Н. Волошінська (стр.10-14)
Шурубенко О. Етнографічне краєзнавство в контексті роботи бібліотек Чернігівщини/ О. Шурубенко (стр.14-17)
Костенко Л. Укладання бібліотеками договорів про співпрацю у фокусі права/ Л. Костенко (стр.17-19)
Герасимова С. Бібліотека в інформаційному просторі і часі/ С. Герасимова (стр.20-21)
Білик О. Вхід за лінком, або будьмо разом на відстані/ О. Білик (стр.22-24)
Шаніна О. Проєкт Вугледарської міської публічної бібліотеки "Літературно-меморіальний простір "Анатолій Овсієнко. Зцілення сміхом""/ О. Шаніна (стр.24-26)
Сосова Л. особливості наведення імені правителів у точках доступу бібліографічного запису електронного каталогу/ Л. Сосова, О. Хасанова, О. Гордієнко (стр.26-30)
Миколенко Р. Організаційні засади нормування процесів формування авторитетних записів імені Ярослава Мудрого/ Р. Миколенко, О. Кириленко (стр.31-32)
Здановська В. Бібліотечний форум онлайн: перший млинець не нанівець/ В. Здановська (стр.37-39)
Цікаві статті :
Знайти схожі


17.

Назва журналу :Бібліотечна планета -2020р.,N 1
Цікаві статті :
Вилегжаніна Т. Криза читання як одна із проблем українських реалій/ Т. Вилегжаніна (стр.4-7)
Розколупа Н. Вплив реформи децентралізації на публічні бібліотеки України/ Н. Розколупа, Л. Любаренко (стр.7-9)
Федорів Ю. Wiki бібліотека у Львові: перші здобутки/ Ю. Федорів, Л. Цяпало (стр.10-12)
Приймак С. Наукова робота ОУНБ ім. Д. І. Чижевського з популяризації життя і діяльності славетних земляків/ С. Приймак (стр.12-14)
Волян Н. Проєкт "Живе краєзнавство" (з досвіду роботи Рівненської обласної унівверсальної наукової бібліотеки)/ Н. Волян (стр.14-18)
Оленич Л. Видавничо-бібліографічний доробок Тернопільської ОУНБ/ Л. Оленич (стр.18-21)
Дубова Ю. (Не) віртуальний мітап: бібліотека у вимірі інклюзивних інформаційних технологій/ Ю. Дубова (стр.21-22)
Адаменко М. Презентація у стилі TED: на яких аспектах зосереджуються бібліотеки різних країн?/ М. Адаменко (стр.23-26)
Прокопенко Л. Шкільні та публічні бібліотеки як освітні партнери: досвід промоції читання в німецьких бібліотеках/ Л. Прокопенко, Т. Швачка (стр.26-30)
Рогальчук Л. Зарубіжний досвід обліку та каталогізації книжкових пам’яток/ Л. Рогальчук (стр.30-33)
Збанацька О. Предметизування документів з використанням інформаційно-пошукового тезауруса у форматі UNIMARC (поле 606 "Найменування теми як предмет")/ О. Збанацька, О. Кириленко (стр.34-37)
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Назва журналу :Бібліотечна планета -2019р.,N 3
Цікаві статті :
Вилегжаніна Т. Соціальний тренд публічної бібліотеки/ Т. Вилегжаніна (стр.4-6.)
Захарченко М. Бібліотеки об’єднаних територіальних громад Сумщини / М. Захарченко (стр.6-9.)
Сидоренко Л. "Медіаграмотна громада: місія здійсненна!"/ Л. Сидоренко, О. Фікс (стр.10-11.)
Скаченко О. Ігрофікація: гра як форма залучення користувачів до бібліотеки/ О. Скаченко (стр.11-14.)
Горбань Г. Івано-Франківськ - Ополе: бібліотечне партнерство/ Г. Горбань (стр.14-15.)
Глоба Т. Краєзнавчий медіаосвітній проєкт "Флешбук "Усна оповідь колишнього запорожця Микити Коржа""/ Т. Глоба (стр.16-17.)
Осмоловська О. Інклюзивна література в контексті навчальних курсів та дослідницьких практик/ О. Осмоловська (стр.18-20.)
Елтермане Л. Міжкультурний діалог - інструмент для просування бібліотеки/ Л. Елтермане (стр.20-22.)
Білик О. Найцікавіші та найнезвичайніші бібліотки Польщі/ підгот. О. Білик (стр.23-25.)
Слотюк Г. Навчальний візит "Усна історія та громадська архівістика" : враження учасника за польовими нотатками/ Г. Слотюк (стр.26-28.)
Нечипоренко А. Партисипація як інструмент розвитку публічних бібліотек Львова/ А. Нечипоренко (стр.28-29.)
Антоненко І. Авторитетний контроль та інформаційно-пошуковий тезаурус/ І. Антоненко, О. Кириленко (стр.30-31.)
Кравченко С. Бібліотечна адвокація та нова бібліотечна геометрія: точки дотику і вектори розвитку/ підгот. С. Кравченко (стр.32-33.)
Карплюк Н. "Бібліотечні інновації для громад: створюємо майбутнє"/ Н. Карплюк (стр.34-35.)
Шевченко і шістдесятництво (стр.35-36.)
Кононенко В. Поповнення "сім’ї" календарів/ підгот. В. Кононенко (стр.36.)
Луньова І. Життя у професії: Надія Тітова/ І. Луньова (стр.37-38.)
Нестеренко П. Під покровом берегині книжкових скарбів/ П Нестеренко (стр.38-39.)
Натхненна справами (стр.39-40.)
Посадові і робочі інструкції працівників бібліотек (стр.40-41.)
Світла пам’ять! (стр.42.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.95(076)/К 73
Автор(и) : Коул, Роб, Скотчер, Едвар
Назва : Блискучий AGILE : практичний посібник для проєкт-менеджерів із використання AGILE, SCRUM, KANBAN
Вихідні дані : Харків: Фабула #PRO, 2020
Кільк.характеристики :189 с
ISBN, Ціна 978-617-09-6381-9: 350.00 грн.
ДРНТІ : 82.33
УДК : 005.95(076)
Предметні рубрики: Проєктний менеджмент
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): проєкт-менеджери--управління проєктами--agile--гучне управління проєктами--scrum--kanban
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 81’37.867.7+[81:3/М 18-888231638
Автор(и) : Малаш О. В.
Назва : Болгарські назви рослин: походження, семантика, символіка
Вихідні дані : Київ: Наукова думка, 2021
Кільк.характеристики :200 с
Колективи : Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні
Примітки : Проєкт "Наукова книга" (молоді вчені)
ISBN, Ціна 978-966-00-1827-3: 1357.92 грн.
ДРНТІ : 34.29
УДК : 81’37.867.7+[81:39]=163.2:58 + 58
Предметні рубрики: Мовознавство
Ботаніка
Примірники : всього : ГП КС(2)
Вільні : ГП КС(2)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)