Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=психологічна безпека<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: У171724920/2016/8
   Журнал

Учитель початкової школи [Текст] : науково-методичний журнал/ Національна академія педагогічних наук України. - Київ : Світич, 2012 - . - Виходить щомісячно
2016р. № 8
Зміст:
Барна, Марія. Оновлена програма з математики: від знаннєвих результатів до діяльнісних / М. Барна, С. Скворцова. - С.3-5
Кл.слова: початкові класи, державний стандарт
Туркот, Тетяна. Емоційно спрятливе освітнє середовище - запорука психосоціального здоров'я учнів / Т. Туркот. - С.6-9
Кл.слова: психологічна безпека, критерії, показники
Савченко, Олександра. Пізнавальна література - скарбничка знань про світ. Методичні особливості опрацювання науково-художніх оповідань / О. Савченко. - С.10-11
Кл.слова: історичні віхи, методичні аспекти, етапи опрацювання твору
Савченко, Олександра. В землі віки лежала мова і врешті вибилась на світ. Фрагмент уроку для 3-го класу / О. Савченко. - С.12-13
Листопад, Наталія. У математиці ми асами стаємо і мислення закони пізнаємо. Формування логічного складника математичної компетентності учнів / Н. Листопад. - С.14-17
Кл.слова: логічна грамотність, логічне мислення
Суховірський, Олег. Планшетні комп'ютери у початковій школі. Використання різноманітних гаджетів на уроках інформатики / О. Суховірський. - С.18-21
Бень, Неля. До Батьківщини, мов священий оберіг, любов у серці збережемо ми навік. Урок української мови в 4-му класі / Н. Бень. - С.22-25
Дульська, Марина. Щоб недарма життя прожити, добро навчімося творити. Урок позакласного читання для 3-го класу / М. Дульська. - С.26-28
Солодовник, Наталія. М’який знак після шиплячих у російській мові. Урок для 3-го класу (для шкіл з російською мовою навчання) / Н. Солодовник. - С.29-31
Кравчук, Наталія. My favorite toy Моя улюблена іграшка. Урок англійської мови у 2-му класі / Н. Кравчук. - С.32-34
Майданюк, Аніта. Задачу розв’яжи - здоров’я збережи! Добірка валеологічних задач / А. Майданюк. - С.35-37
Майстер, Вікторія. Наша планета дуже багата. Надра її так цікаво вивчати! Добірка дослідів з теми "Гірські породи" / В. Майстер. - С.38-39
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Туркот, Тетяна.
    Емоційно спрятливе освітнє середовище - запорука психосоціального здоров'я учнів [Текст] / Т. Туркот // Учитель початкової школи. - Київ : Світич, 2016. - № 8. - С. 6-9

Кл.слова (ненормовані):
психологічна безпека -- критерії -- показники

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

3.


    Сафонова, Тетяна.
    Менеджмент безпеки профдіяльності в бібліотеках України [Текст] / Т. Сафонова, І. Коханова // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2022. - N 2. - С. 37-42. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
бібліотека -- бібліотечна справа -- менеджмент безпеки -- соціальна безпека -- психологічна безпека -- нормативно-правове забезпечення бібліотечної діяльності
Дод.точки доступу:
Коханова, Ірина


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Афанасьєва, Т. О.
    Організація ефективної командної взаємодії в умовах дистанційної роботи педагогічних працівників / Т. О. Афанасьєва, Є. О. Гревцева // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 20-32, DOI 10.28925/2414-0325.2021.103. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
команда -- командна взаємодія -- дистанційна робота -- ефективність командної взаємодії -- психологічна безпека -- дистанційні технології
Анотація: Сьогодні у зв’язку з карантинними обмеженнями, зумовленими пандемією, заклади освіти змушені виробляти нову систему роботи як закладу в загалі, так і педагогічного колективу зокрема. Постає необхідність у побудові нової системи організації командної роботи. В статті окреслюються наукові дослідження з питань командної взаємодії. Визначені дефініції «команда» і «робоча група». Встановлено, що ефективність командної взаємодії відзначається згуртованістю команди при досягненні поставленої мети, розділом загальної відповідальності за роботу команди. Доведено, що при ефективній взаємодії члени команди досягають більш високих результатів разом, ніж вони могли б досягти самостійно. Представлена модель, в якій визначені базові командні компетенції, які складаються з п’яти секторів: відносини і комунікації; навчання; призначення і мотивація; внутрішні процеси; зовнішні процеси і середовище. На основі зазначеної моделі окреслені особливості формування базових компонентів командної взаємодії при дистанційній формі роботи. В статті визначені бар’єри, які виникають під час дистанційної роботи команди, а саме: зниження рівня продуктивного конфлікту, приховування помилок, психологічна небезпека, нерозуміння педагогічними працівниками загальної мети, відчуття ненадійності колег, невпевненість у важливості своєї роботи і цінності свого внеску у загальну справу. Визначені фактори, які допомагають команді залишатися ефективною і збалансованою. Одним із основних таких факторів і показником успішності команди є психологічна безпека, яка визначає рівень захищеності психіки педагогічного працівника, його здатність підтримувати оптимальний рівень функціонування, усувати зовнішні й внутрішні загрози і забезпечує можливість ефективно виконувати професійну діяльність. Запропоновано рекомендації для керівників закладів освіти щодо покращення командної взаємодії при переході команди на дистанційну форму роботи. Описані технології, які рекомендовано використовувати для дистанційної командної роботи. Представлені рекомендації для педагогічних працівників щодо налагодження ефективної командної взаємодії в умовах дистанційної роботи. Окреслені подальші напрями дослідження щодо підвищення ефективності командної взаємодії педагогічних працівників.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Гревцева, Є. О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)