Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=психологічна компетентність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.091.113(07)/Н 34
Назва : Науково-методичні засади формування психологічної компетентності керівників освітніх організацій у системі післядипломної педагогічної освіти : науково-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2012
Кільк.характеристики :143 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Університет менеджменту освіти
ISBN, Ціна 978-966-644-246-1:
ДРНТІ : 14.37
УДК : 378.091.113(07)
Предметні рубрики: Педагогічна освіта-- Управління
Географіч. рубрики: Україна
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(3), Ф2(3)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(3), Ф2(3)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01:001.891/Д 70
Назва : Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : програма IV щорічної Всеукраїнської науково-практичної конференції 27 березня 2014 року місто Київ
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :11 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 00.13
УДК : 37.01:001.891 + 001.891
Предметні рубрики: Педагогіка-- Освіта-- Наука --Україна
Зміст : Вступне слово / Л. Л. Хоружа. Формування особистості М. Е. Річмонд у період професійного становлення дослідниці (1861-1900 pp.)/ Л.Ю. Ворначева. Розвиток класичних університетів в умовах об'єднаної Німеччини/ А. В. Гаврилюк. Економічні механізми розвитку університетської освіти у Нідерландах/ Л. І. Заяць. До питання про становлення і розвиток методу природного експерименту у вимірі вітчизняної експериментальної педагогіки/ І. В. Леонтьева. Педагогічна преса як джерельна база історико-педагогічного дослідження/ О. Д. Літіченко. Досягнення О. Муравйової (1867-1939) у сфері вокальної педагогіки і їх використання для розвитку музично-педагогічної думки XXI ст./ Н. В. Руденко. Нормативна дисципліна "Безпека життєдіяльності" як важлива складова змісту вищої освіти/ А. Ю. Свириденко. Проблема мотивації студентів до навчання у сучасній вітчизняній науковій літературі/ А. О. Талпа. Розвиток змісту та форм організації методичної роботи в дитячих садках України/ Т. Ю. Шинкар. PR-технології в культурно-дозвіллєвій сфері/ Я. Е. Бакун. Застосування ГКТ у навчально-виховному процесі/ Д. М. Бодненко, О. М. Глушак. Економічна сутність собівартості промислової продукції/ О. В. Веселовська. Форми організації позакласної роботи з української мови з використанням засобів музейної педагогіки/ Н. М. Діденко. Департамент фінансової безпеки держави НБУ як засіб консолідації грошово-кредитної політики з процесом забезпечення фінансової безпеки України / В. П. Загарій. Підготовка майбутніх учителів початкових класів/ О. Ю. Закраєвська. Експертні системи як засіб підвищення ефективності профорієнтаційної роботи/ Г. А. Кучаковська. Вплив особливостей курсу інформатики профільної школи на процес підготовки майбутніх учителів/ Н. П. Мазур. Усна перевірка якості знань учнів: бесіда як метод контролю/ А. М. Олійник. Засоби медіа-освіти на уроках іноземних мов/ Л. В. Петрик. Педагогічні умови формування професійних комнетентностей у майбутніх філологів засобами комп'ютерно зорієнтованої методичної системи навчання/ C. M. Процька. Інноваційні технології навчання іноземних мов/ Ю. В. Руднік. "Велика реформа 1861 року" та її вплив на подільське селянство/ С. В. Середюк. Особистісна мотивація майбутнього вчителя музики як основа розвитку професійного інтересу/ О. О. Скляр. Формування методичної компетентності майбутнього вчителя музики як психолого-педагогічна проблема/ Л. А. Теряєва. Фактори, що негативно впливають на здоров'язберігання майбутніх соціальних педагогів, та роль вищих навчальних закладів у їх подоланні/ M. M. Шеремета. Особливості дітей молодшого шкільного віку "Z-покоління"/ М. А. Гладун. Навчання в університеті як один з пріоритетів формування успішної соціальної мобільності студентів/ Н. В. Дячок. Сучасний стан сформованості діагностичних умінь майбутніх соціальних педагогів/ В. С. Корнят. Психологічна культура особистості сучасних студентів/ О. П. Koxaнова. Емпіричне дослідження цілеспрямованої активності студентів/ Н. К. Лебідь, Ю. В. Бреус. Подружні зради як наслідок порушень сімейних стосунків/ М. В. Терещенко. Соціально-педагогічний супровід дітей дошкільного віку з особливостями психофізичного розвитку/ Т. М. Чечко. Імагологічні аспекти опису молдаван у бессарабському циклі Михайла Коцюбинського/ М. В. Гавриловська-Задорецька. Текст як засіб організації навчальної діяльності студентів філологічних спеціальностей/ Т. О. Горохова. Анімалістичні твори Б. Грінченка та М. Загірньої: їх вплив на розвиток дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / О. В. Груздьова. Застосування фразеологічних одиниць англійської мови у медійному дискурсі з точки зору теорії мовленнєвої комунікації / Н. С. Лосевич. Лінгвокогнітивні особливості англомовних дескрипцій запахів у парфумерному інтернет-дискурсі/ Т. С. Поклад. Чарівна казка як особливий жанр народної творчості (на матеріалі французьких та англійських казок)/ М. В. Ульяницька.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.2/М 54
Назва : Методичні рекомендації з реалізації компетентнісного підходу у змісті освіти та навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів : аналітичний звіт про результати дослідження : для розробників змісту освіти, авт. навч. прогр. і підруч., наук.-метод. служб, кер. освіти, пед. праціників
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :127 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України
Примітки : Викладач Київ. ун-ту ім. Б. Грінченка.
Ціна : 26.00 грн.
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.091.2
Предметні рубрики: Дидактика загальноосвітньої школи
Анотація: Видання присвячено компетентнісному підходу до формування змісту, організації навчально-виховного процесу, моніторингу якості освіти.
Примірники : всього : ГП(2), Ф1(3), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП(2), Ф1(3), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Імідж сучасного педагога -2016р.,N 7
Цікаві статті :
Гура Т. Є. Післядипломна педагогічна освіта в Україні: пріоритетні напрями розвитку/ Т. Є. Гура (стр.3-5) Кл.слова: зарубіжний досвід,підвищення кваліфікації,професійний розвиток
Ястребова В. Я. Проектні технології у післядипломній освіті керівників загалноосвітніх навчальних закладів/ В. Я. Ястребова (стр.6-8) Кл.слова: мотиваційна гра,проблематизація,ескіз проекту
Бобко Т. М. Особливості науково-педагогічної підготовки вчителів до участі у конкурсах фахової майстерності/ Т. М. Бобко (стр.9-12) Кл.слова: професійне зростання,методична служба
Армейський О. С. Методи і засоби формування правової компетентності вчителів технологій у системі післядипломної освіти/ О. С. Армейський (стр.13-18) Кл.слова: децентралізація,когнітивна пластичність,проблемне навчання
Мосюра А. І. Модель використання управлінських технологій в освітньому процесі загальноосвітнього навчального закладу/ А. І. Мосюра (стр.19-22) Кл.слова: педагогічні умови,моделювання
Гура О. І. Особливості використання методу схематизації у професійній підготовці майбутніх фіхівців/ О. І. Гура, Ю. А. Адоньєва (стр.23-25) Кл.слова: метакогніції,схема
Ісаєва С. Д. Характерні особливості реалізації системи підготовки викладачів до ефективної педагогічної взаємодії зі студентами/ С. Д. Ісаєва (стр.26-29) Кл.слова: вищий навчальний заклад,розвиток особистості
Корсікова К. Г. Дидактична гра як метод формування професійної спрямованості майбутніх педагогів у процесі практики/ К. Г. Корсікова (стр.30-32) Кл.слова: навчання,активні методи,традиційне навчання
Макаренко О. В. Дослідження стану формування дослідницької компетентності майбутніх лікарів у процесі вивчення природничих дисциплін/ О. В. Макаренко (стр.33-36) Кл.слова: технології навчання
Макаренко В. І. Структура системи фахових компетентностей майбутніх лікарів/ В. І. Макаренко (стр.37-40) Кл.слова: система,структура,компоненти
Маслова В. А. Саморегуляція як чинник розвитку психологічної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу/ В. А. Маслова (стр.41-43) Кл.слова: психологічна компетентність,психологічна просвіта
Магрламова К. Г. Професійне становлення майбутнього лікаря/ К. Г. Магрламова (стр.44-47) Кл.слова: професіне навчання,становлення особистості
Байбекова Л. О. Основні засади сучасної професійної пвдготовки майбутніх філологів/ Л. О. Байбекова (стр.48-50) Кл.слова: професійна діяльність,підходи,принципи
Ванівська О. І. Стратегічна іншомовна компетентність як предмет лінгвометодичних досліджень: навчально-діяльнісний підхід/ О. І. Ванівська (стр.51-52) Кл.слова: навчальна стратегія,діяльнісна компетентність
Момот О. О. Зміст виховання особистості майбутнього вчителя в здоров'язбережувальному середовищі вищого навчального закладу/ О. О. Момот (стр.53-56) Кл.слова: навчально-виховний процес,здоров'я,життя
Пєчка Л. Є. Роль наступності у формуванні основ ціннісного становлення до власного здоров'я дітей/ Л. Є. Пєчка Кл.слова: особистість,дошкільний навчальний заклад,початкова школа
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Маслова В. А.
Назва : Саморегуляція як чинник розвитку психологічної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу
Місце публікування : Імідж сучасного педагога. - Полтава, 2016. - № 7. - С. 41-43 (Шифр І426210053/2016/7)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна компетентність--психологічна просвіта
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Саврасова-В’юн Т. О.
Назва : Зміст і структура професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 2(10). - С. 241-254. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна компетентність--професійно-психологічна компетентність майбутніх педагогів--аксіологічний--компетентнісний--системний--діяльнісний підходи--мотиваційно-ціннісний--емоційно-оцінний--діяльнісно-вольовий--професійно-особистісний--когнітивно-орієнтаційний компоненти
Анотація: Статтю присвячено дослідженню визначення змісту та структури професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів. Охарактеризовано основні наукові підходи дослідження професійно-психологічної компетентності майбутніх фахівців. Проаналізовано зміст поняття «професійно-психологічна компетентність майбутніх педагогів». Представлено основні компоненти та показники структури професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мельник І.
Назва : Проблема вивчення психологічного складника здоров’язбережувальної компетентності майбутніх педагогів: системний підхід [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 3. - С. 235-253. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.14 (Шифр О283150799/2020/3). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.14
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): здоров’язбережувальна компетентність--професійне зростання--психічне здоров’я--психологічна компетентність--саморозвиток--стабільність психічного здоров’я
Анотація: Стаття присвячена проблемам психолого-педагогічної підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності, а саме формуванню психологічного складника їх здоров’язбережувальної компетентності. Актуальність проблеми зумовлена зростаючою увагою до введення вже на першому курсі у навчальний процес людинознавчих дисциплін, які орієнтовані на формування здоров’язбережувальної компетентності студентів, складником якої є саме збереження, зміцнення та відновлення власного психічного здоров’я задля ефективного саморозвитку та власного професійного зростання як майбутнього педагога. У статті висвітлено результати теоретичного дослідження з метою узагальнення відповідних теоретичних джерел та виокремлення власного системного підходу до вивчення психологічного компоненту здоров’язбережувальної компетентності у майбутніх педагогів. Подано короткий теоретичний огляд сучасних досліджень з питань формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх педагогів. Проаналізовано різні підходи до інтерпретації поняття «здоров’язбережувальна компетентність», охарактеризовано її складники. Виокремлено власний системний підхід до вивчення психологічного компоненту здоров’язбережувальної компетентності у майбутніх вихователів та вчителів початкових класів на основі критеріїв - когнітивного, мотиваційно-ціннісного, діяльнісного та рефлексивного. Визначені та охарактеризовані показники кожного з цих критеріїв, а також прописано рекомендований діагностичний інструментарій для їх вивчення. Здійснено характеристику рівнів сформованості психологічного компоненту здоров’язбережувальної компетентності у майбутніх педагогів (високий, середній та низький), що ґрунтується на ступені прояву показників кожного з виокремлених критеріїв вивчення психологічного компоненту здоров’язбережувальної компетентності студентів. Висвітлено перспективи щодо організації подальшого емпіричного дослідження психологічного компоненту здоров’язбережувальної компетентності студентів-першокурсників педагогічних спеціальностей.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мельник І.
Назва : Психологічна складова здоров’язбережувальної компетентності майбутніх педагогів: результати дослідження [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2021. - Том Т. 34, № 3. - С. 46-60. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.34 (Шифр О283150799/2021/3). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.34
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): здоров’язбережувальна компетентність--професійне зростання--психічне здоров’я--психологічна компетентність--саморозвиток
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)