Пошуковий запит: (<.>K=психологічні особливості<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Вайзброт Л. Практикоорієнтовані методи навчання української мови учнів 10 класу/Л. Вайзброт // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2020,N № 5.-С.27-28
|
>2.
| Галицька М. Порівняльний аналіз різних етапів психологічної адаптації українців за кордоном під час війни/М. Галицька, О. Кузьменко // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2023. т.Том 12,N № 12.-С.55-64
|
>3.
| Калюжна І. П. Психологічні чинники професійного самовизначення старшокласників/І. П. Калюжна ; науковий керівник В. Р. Міляєва. - 2019
|
>4.
| Калюжна І. П. Психологічні чинники професійного самовизначення старшокласників/І. П. Калюжна ; науковий керівник В. Р. Міляєва. - 2019
|
>5.
| Кузнєцов М. А. Розвиток моторної пам’яті в старшому та молодшому шкільному віці/М. А. Кузнєцов, Ходикіна Ю. Ю.. - 2015
|
>6.
| Кузнецова О. Аналіз психологічних особливостей юних тхеквондистів, що впливають на їх достартовий стан/О. Кузнецова // Спортивна наука та здоров’я людини. -Київ:Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 2(6).-С.132-142
|
>7.
| Мішкулинець О. О. Психологічні особливості готовності молодших підлітків до профільного навчання/О. О. Мішкулинець ; наук. керівник М. М. Марусинець. - 2015
|
>8.
| Максимова Н. Ю. Безпека життєдіяльності. Соціально-психологічні аспекти алкоголізму та наркоманії/Н. Ю. Максимова. - 2006
|
>9.
| Миронова С. Особливості навчання дітей з інтелектуальними порушеннями/С. Миронова // Заступник директора школи. -Київ:ТОВ МЦФЕР-Україна, 2019,N № 2.-С.17-29
|
>10.
| Педагогічна психологія/О. П. Сергєєнкова [та ін.]. - 2012
|
|
|