Пошуковий запит: (<.>K=підвищення<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1083
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Морзе Н. В. Інтернет в дидактиці/Н. В. Морзе. - 2008
|
>2.
| Софій Н. З. Інноваційні методи навчання та викладання: теоретичне пігрунтя та методика використання/Н. З. Софій. - 2008
|
>3.
| Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. № 19. - 2013
|
>4.
| Калашнікова С. А. Навчання дорослих на основі компетентнісно-орієнтованого підходу: навчально-методичні матеріали до Модуля1/Міністерство освіти і науки України, Світовий банк. - 2008
|
>5.
| Шапошнікова І. М. Дидактика шкільної освіти/Міністерство освіти і науки України, Проект Світового банку "Рівний доступ до якісної освіти в Україні", Компонент 1 "Професійний розвиток педагогічних працівників", Субкомпонент 1.1 "Підготовка викладачів для системи післядипломної педагогічної освіти", Програма підвищення кваліфікації викладачів системи післядипломної педагогічної освіти. - 2008
|
>6.
| Науково-методичні засади кредитно-модульної організації навчального процесу при підвищенні кваліфікації керівних кадрів за очно-дистанційною формою навчання/Національна академія педагогічних наук України, Університет менеджменту освіти. - 2012
|
>7.
| Калашнікова С. А. Освітня парадигма професіоналізації управління на засадах лідерства/С. А. Калашнікова. - 2010
|
>8.
| Цілі та результати освітніх реформ: українсько-польський діалог/Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава), Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2013
|
>9.
| Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки/Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - 2013
|
>10.
| Міляєва В. Р. Особистісно-компетентнісний підхід як інструмент модернізації системи підготовки та підвищення кваліфікації державних службовців/В. Р. Міляєва // Цілі та результати освітніх реформ: українсько-польський діалог. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013.-С.29-35
|
>11.
| Линьов К. О. Модернізація системи підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва/К. О. Линьов // Цілі та результати освітніх реформ: українсько-польський діалог. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013.-С.105-109
|
>12.
| Педагогіка і психологія - 2013г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>13.
| Педагогіка і психологія - 2013г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>14.
| Загірняк М. В. Забезпечення конкурентноспроможності наукових досліджень через підвищення рівня наукових видань/М. В. Загірняк, С. А. Сергієнко // Педагогіка і психологія, 2013,N N 2.-С.72-78
|
>15.
| Євтух М. Б. Фінансово-економічні важелі підвищення ефективності управління загальною середньою освітою регіону в сучасних умовах/М. Б. Євтух, М. В. Набок // Педагогіка і психологія, 2013,N N 2.-С.79-86
|
>16.
| Кравченко Т. В. Формування батьківської компетентності як засобу підвищення ефективності професійного самовизначення дітей старшого шкільного віку/Т. В. Кравченко // Педагогіка і психологія, 2013,N N 4.-С.11-16
|
>17.
| Педагогіка і психологія - 2013г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>18.
| Вихователь-методист дошкільного закладу - 2013г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>19.
| Практика управління дошкільним закладом - 2013г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>20.
| Бібліотечна планета - 2013г.,N 2 (Введено оглавление)
|
|
|