Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (13)Рідкісні та цінні видання (2)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=підлітки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 140
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015/З-62
Автор(и) : Зимівець, Наталія Володимирівна, Петрович, Валерій Степанович, Закусило, Оксана Юріївна
Назва : Навчання здоров’я: просвітницька робота з підлітками щодо збереження, розвитку та зміцнення репродуктивного здоров’я : навчальний посібник
Вихідні дані : Луцьк: РВВ Волин. нац. ун-т імені Лесі Українки, 2010
Кільк.характеристики :357 с.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Волинський національний університет імені Лесі Українки, Українсько-Швейцарська програма "Здоров’я матері та дитини", Український фонд "Благополуччя дітей"
Примітки : Библиогр.: с. 347-357
ISBN, Ціна 978-966-600-493-5 (серія)
ISBN, Ціна 978-966-600-526-0
ДРНТІ : 15
УДК : 37.015
Предметні рубрики: Педагогіка
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

2.

-2013р.,N 2
Цікаві статті :
Андреев А. С. Фасититация личностного роста/ А. С. Андреев (стр.1-12) Кл.слова: ОСОБИСТІСТЬ,СТРУКТУРА,МОДЕЛІ
Сіткар В. І. Соціогенез пустощів як форма субкультури дітей/ В. І. Сіткар (стр.13-17) Кл.слова: соціогенез,СУБКУЛЬТУРА,ПУСТОЩІ дитячі
Колошина Т. Ю. Использование сказки в бизнес-тренинге/ Т. Ю. Колошина, А. А. Трусь (стр.21-30) Кл.слова: ТРЕНІНГ,КАЗКА
Лаптева Г. В. Игры для развития эмоций и творческих способностей/ Г. В. Лаптева (стр.30-41) Кл.слова: ГРА,ЕМОЦІЇ,ЗДІБНОСТІ
Гайворонюк Н. А. Организация эффективной работы с подростками и детьми-сиротами по формированию и осознанию семейных ценностей/ Н. А. Гайворонюк (стр.42-46) Кл.слова: ПІДЛІТКИ,СІМЕЙНІ цінності,ДІТИ-СИРОТИ
Корчікова І. В. Адаптація і стандартизація опитувальника особистісної автономії для підлітків і юнаків/ І. В. Корчікова (стр.47=52) Кл.слова: особистісна автономія,ПІДЛІТКИ,тест М. Нума
Ніконова О. Ю. Програма соціально-психологічного тренінгу зі зниження співзалежності/ О. Ю. Ніконова (стр.53-57) Кл.слова: ТРЕНІНГ,СПІВЗАЛЕЖНІСТЬ,ПРОГРАМА
Королюк Т. И. Проблема использования отечественных психотехник в консультативной и психотерапвтической работе/ Т. И. Королюк (стр.57-63) Кл.слова: ПСИХОТЕХНІКИ
Климчук В. О. Сучасне психологічне консультування та психотерапія: дискурс соціального конструкціонізму та інтерактивний контекст/ В. О. Климчук (стр.63-68) Кл.слова: ПСИХОЛОГІЧНЕ КОНСУЛЬТУВАННЯ,ПСИХОТЕРАПІЯ
Назар М. М. Проблеми формування віртуального рсвітнього простору/ М. М. Назар (стр.75-79) Кл.слова: ІНТЕРНЕТ,ТРЕНІНГИ
Цікаві статті :
Знайти схожі

3.

-2013р.,N 9
Цікаві статті :
Корнілова В. В. Застосування проективних методів у дитячій психодіагностиці/ В. В. Корнілова (стр.25-34) Кл.слова: ПРОЕКТИВНІ МЕТОДИКИ
Щорс В. В. Волонтерська діяльність - провідна форма гуманістичного виховання старшокласників/ В. В. Щорс (стр.34-47) Кл.слова: ГУМАНІЗАЦІЯ,ВОЛОНТЕРСТВО
Забаровська С. М. Програма тренінгу емоційної компетентності для практичних психологів/ С. М. Забаровська (стр.47-59) Кл.слова: ТРЕНІНГ,ЕМОЦІЙНА компетентність
Шопіна М. О. Розвиток мислення дітей 5-9 років та підлітків/ М. О. Шопіна (стр.60-72) Кл.слова: МИСЛЕННЯ,5-9 років,ПІДЛІТКИ
Цікаві статті :
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 613.84-053.6/А 65
Автор(и) : Андрєєва, Тетяна
Назва : Як допомогти підліткам звільнитися від куріння : книга для лікаря-педіатра і психолога-консультанта
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :64 с
Колективи : Інформаційний центр з проблем алкоголю і наркотиків
ISBN, Ціна 966-95672-7-0: 10.00, 10.00, грн.
ДРНТІ : 76.33.31
УДК : 613.84-053.6
Предметні рубрики: Охорона здоров’я-- Здоровий спосіб життя-- Паління-- Підлітки
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 613.84/А 65
Автор(и) : Андрєєва, Тетяна, Красовський, Костянтин
Назва : Куріння та діти: що може зробити школа
Вихідні дані : Київ: Представництво Дитячого фонду ООН в Україні, 2003
Кільк.характеристики :52 с
Колективи : Інформаційний центр з проблем алкоголю і наркотиків
ISBN, Ціна 966-95672-2-Х: 10.00, 10.00, грн.
ДРНТІ : 76.33.31
УДК : 613.84
Предметні рубрики: Охорона здоров’я-- Здоровий спосіб життя-- Паління-- Підлітки
Примірники : всього : Ф3(2)
Вільні : Ф3(2)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Підручна, Ірина
Назва : Ефективний виховний вплив на учнів у кризових ситуаціях : тренінг для педагогів
Місце публікування : Психолог: всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національна академія педагогічних наук України. - Київ: Шкільний світ, 2013. - № 19/20. - С. 83-85 (Шифр П131260/2013/19/20)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 74.0я43/П 24
Автор(и) : Базелюк О. В.
Назва : Педагогічні умови як складова системи поліхудожнього виховання старших підлітків
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія: зб. наук. праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013. - №20. - С. 19-23 (Шифр 74.0я43/П 24-454076)
ДРНТІ : 14 + 02.61.45
ББК : 74.0я43
Предметні рубрики: Педагогіка-- Старші підлітки
Поліхудожнє виховання
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.61/Ш 70
Назва : Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства : матер. міжнар. наук.-практ. конференції, 13 грудня 2012 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :448 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.07.03
УДК : 316.61
Предметні рубрики: Соціологія-- Освіта-- Психологія
Зміст : Багатомірна людина. Епоха трансформацій. Освіта/ В. О. Огнев'юк. Сучасна особистість і нові педагогічні ракурси/ Л. Л. Хоружа. Социальная педагогика в Украине:реалии и перспективы развития/ О. В. Безпалько. Навчання історії та виховання особистості/ Ф. Л. Левітас. Інноваційне навчання як основа розвитку інноваційної особистості майбутнього викладача/ Л. В. Козак. Класифікація особистостей за О. Ф. Лазурським (психолого-педагогічний аспект)/ І. В. Леонтьева. Особливості використання гештальт-технологій у навчальному процесі на етапі професійного становлення майбутніх практичних психологів/ А. Г. Мартинюк. Маскуліністичний дискурс та українська література XX- початку XXI ст./ А. Матусяк. Набуття навичок педалізації як невід'ємний компонент особистішого розвитку майбутнього вчителя музики/ 3. І. Міщенко, З. О. Ворзаковська. Педагогічні умови формування гуманістичних принципів у майбутніх правоохоронців - захисників громадського порядку/ В. В. Серебряк, О. А. Єнна. Розвиток особистості майбутнього правоохоронця у процесі професійної адаптації/ О. Д. Царьов. Особистісне зростання та розвиток студентів під впливом фахового навчання у вищій школі/ Л. В. Артемова. Професійний розвиток педагога: актуалізація досвіду країн Центральної і Західної Європи для України/ В. І. Бобрицька. Формування професійних ролей соціального педагога під час підготовки до роботи з сім'ями, які опинилися у складних життєвих обставинах/ О. В. Бєлоліпцева. Освітнє середовище вищого навчального закладу:пошук стратегій розвитку / (Сорока) М. В. Братко. Сучасні проблеми педагогічної освіти/ О. В. Матвієнко. Емпіричні принципи дослідження компонентів професійної стійкості майбутнього практичного психолога/ Г. Б. Варіна. Використання інноваційних технологій у загальноосвітній підготовці учнів професійно-технічних навчальних закладів України/ Т. М. Герлянд. Особливості соціального виховання студентства/ Е. У. Гуцало, Я. О. Муха. Активізація творчості учнів у процесі виконання лабораторних робіт/ Г. В. Джевага. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах/ Ю. В. Кахіані. Психологічні чинники ефективності навчання старших дошкільників іноземної мови/ B. C. Качар'ян. Шляхи забезпечення повноцінної навчально-пізнавальної діяльності учня/ В. П. Максименко. Проблема технократизму у вищій технічній школі і розвиток особистості студента/ О. М. Мелащенко. Практичні аспекти професійного розвитку студентів філологічних спеціальностей/ C. M. Процька ; C. M. Процька. Розвиток особистості в умовах університетської освіти/ Н. О. Терентьєва. Умови, механізми та реалізація профільного навчання старшокласників у Російській Федерації/ Л. Г. Чеснокова. Формування особистості студента вищого навчального закладу/ С. П. Шевченко. Особливості трансформації педагогічної системи підготовки вчителів початкових класів в Україні у XX ст./ Л. Є. Петухова, Н. А. Воропай. Проблема самовизначення особистості юнацького віку в трансформаційному суспільстві/ Н. А. Побірченко. Социальное воспитание - концепт педагогической науки в изменяющемся обществе/ Т. А. Ромм. Проблеми духовного розвитку і саморозвитку особистості в сучасних умовах загальноцивілізаційних трансформацій/ М. В. Савчин. Професійна майстерність вчителя як чинник формування особистості в умовах освітнього простору/ О. П. Сергєєнкова. Суспільство й особистість: гармонізація розвитку/ С. О. Сисоєва. Діагностика стресостійкості старшокласників у період професійного самовизначення/ Т. А. Каткова. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти в сучасних умовах: формування комунікативної компетентності/ І. А. Косенкова. Мораль як детермінанта становлення сучасної особистості/ Л. А. Овсянкіна. Соціокультурні знання у розвитку особистості/ Л. Б. Паламарчук. Готовність до інноваційної діяльності як інтегрована якість соціального працівника/ О. П. Песоцька, Т. С. Гаміна. Вплив психотравмуючих переживань на емоційний стан підлітків/ Т. О. Работа. Аспекти дослідження рефлексії/ О. А. Савенко. Особливості підготовки сучасного музичного працівника в період суспільних трансформацій/ А. В. Сергієнко. Мультиплікація як детермінанта розвитку особистості дитини в умовах сучасного медіа-простору/ М. В. Сітцева. Профілактична робота з підлітками групи ризику в умовах суспільних трансформацій/ І. І. Сорокін. Теоретико-методологічні детермінанти організації освітнього простору особистості/ Н. М. Фалько. Психологічний зміст та характеристика стратегій допомоги особистості у стресових ситуаціях/ І. В. Чернєва, К. О. Скрипка. Категорія "свобода" як складник деонтологічного потенціалу особистості/ І. О. Шеплякова. Роль инноваций в воспитании как ресурса успешной социализации личности/ Н. В. Шишарина. Первинний соціальний досвід дітей дошкільного віку та його компоненти/ O. A. Алєко. Особливості психокорекції тривожності старших підлітків/ А. О. Говар. Особливості діяльності педагога-вихователя щодо розвитку моральних форм поведінки у дошкільників/ С. І. Заболоцька. Особливості діяльності вчителя щодо формування моральної самооцінки у молодших школярів/ М. І. Заміщак. Соціалізація студентів у процесі вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі/ М. В. Нагач. Компоненти готовності майбутніх учителів до попередження і розв'язання конфліктів/ І. Л. Холковська. Розвиток професіоналізму акмеологічного типу викладачів/ Т. П. Шутько. Сучасний університет як інститут соціалізації фахівця/ Я. С. Фруктова. Соціалізація дитини у контексті внутрішньосімейних відносин/ Т. В. Кравченко. Інтеграція соціальних інституцій у професійній підготовці сучасного фахівця/ Н. М. Чернуха. Вплив соціального середовища на формування делінквентної поведінки молодших школярів/ В. Л. Андрєєнкова. Розвиток особистості студента в класичних університетах Східної Німеччини/ А. В. Гаврилюк. Соціотворча діяльність неурядових організацій стосовно профілактики насильства щодо дітей/ М. М. Гуляєва. Теоретичні аспекти соціально-пєдагогічної роботи в дитячому будинку/ C. M. Курінна. Інтегративний компонент у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи/ P.O. Павлюк ; P.O. Павлюк. Розвиток соціальності особистості в інклюзивному освітньому середовищі/ О. І. Рассказова. Вплив сім'ї на формування самооцінки дитини/ О. А. Столярчук. Вплив дошкільного навчального закладу на становлення образу сім'ї у дітей/ М. В. Терещенко. Психологічні засади філософсько-освітніх та світоглядно-ціннісніх стратегій проектування життєвого простору особистості/ Н. М. Фалько. Соціально-психологічні компоненти образу сім'ї молодого подружжя/ Ю. С. Чаплінська.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(4), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(075)/В 11
Автор(и) : Скрипченко, Олександр Васильович, Долинська, Любов Василівна, Огороднійчук, Зоя Василівна, Булах, Ірина Сергіївна, Зелінська, Тетяна Миколаївна, Ставицька, Світлана Олексіївна, Співак, Ніна Василівна, Лисянська, Таїсія Миколаївна, Зубалій, Ніна Петрівна, Зінченко, Людмила Миколаївна, Абрамян, Наталія Дмитрівна, Артемчук, Ольга Григорівна
Назва : Вікова та педагогічна психологія : навчальний посібник . -2-е видання, доповнене
Вихідні дані : Київ: Каравела, 2009
Кільк.характеристики :399 с
Серія: Вища освіта в Україні .
    Українська книга
ISBN, Ціна 966-8019-64-4:
ДРНТІ : 15.31
УДК : 159.9(075)
Предметні рубрики: Вікова психологія
Педагогічна психологія
Дитина-- Психічний розвиток
Молодший шкільний вік
Підлітки
Юнацтво
Дорослість-- психологія
Учбова діяльність учнів
Психологія навчання
Психологія виховання
Психологія вчителя
Кафедра психології
Вікова психологія
Педагогічна психологія
Вікова психологія
Анотація: У навчальному посібнику на основі досягнень психологічної науки систематизовано і представлено найновіші відомості з вікової і педагогічної психології.
Примірники : всього 10: ГП АБ(2), ГП КС(1), Ф1(73), Ф2(21), Ф3(56)
Вільні : ГП АБ(2), ГП КС(1), Ф1(73), Ф2(21), Ф3(56)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.942/Я 51
Автор(и) : Яланська, Світлана Юріївна
Назва : Підлітки: заняття з психології
Вихідні дані : Київ: Редакції загальнопедагогічних газет, 2012
Кільк.характеристики :126 с
Серія: Бібліотека "Шкільного світу" .
    Психолог. Бібліотека .
    Соціальний педагог. Бібліотека
Ціна : 3.00, 20.00, грн.
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.942:373.5.015.3
Предметні рубрики: Педагогічна психологія-- Підлітки-- Заняття-- 5-8 класи
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф2(2)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(2)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5.015.31/Б 51
Автор(и) : Бернацька, Ольга Борисівна
Назва : Арт-терапія у вихованні самостійності підлітків
Вихідні дані : Київ: Редакції загальнопедагогічних газет, 2012
Кільк.характеристики :117 с ; [1] с
Серія: Бібліотека "Шкільного світу": заснована у 2003 р. Психолог. Соціальний педагог. Бібліотека :
ДРНТІ : 14.23.09 + 15.31
УДК : 373.5.015.31
Предметні рубрики: Педагогіка-- Виховання школярів-- Підлітки
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.07(075.8)/А 46
Автор(и) : Алєксєєва Ю. А., Артемчук О. Г., Шишова О. М.
Назва : Психодіагностика дітей та підлітків : для психодіагностичної практики студентів : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :105 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Інститут соціології, психології та управління
Примітки : Библиогр.: с. 105 :
ДРНТІ : 15.31
УДК : 159.9.07(075.8)
Предметні рубрики: Психологія-- Дитяча психологія
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3/Я 44
Автор(и) : Пащенко О. В., Чиренко Н. В., Чорна К. І.
Назва : Як сформувати світоглядну позицію особистості в дитячому об’єднанні : методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Інститут проблем виховання, 2013
Кільк.характеристики :199 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
ISBN, Ціна 978-966-189-204-9:
ДРНТІ : 14.07.03 + 15.31 + 04.41.31
УДК : 37.015.3:061.23-053.2 + 061.23-053.2
Предметні рубрики: Виховання особистості-- Дитячі об’єднання
Примірники : всього : Ф3(6), Ф1(3), Ф2(1)
Вільні : Ф3(6), Ф1(3), Ф2(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3/О-75
Автор(и) : Безпалько, Ольга Володимирівна, Коршунова О. С., Окушко Т. К., Петрочко Ж. В.
Назва : Особливості формування світоглядної позиції особистості в умовах дитячого об’єднання : монографія
Вихідні дані : Київ: Інститут проблем виховання, 2013
Кільк.характеристики :260 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
ISBN, Ціна 978-966-189-205-6: 20.00, 128.75, грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 37.015.3:061.23-053.2 + 061.23-053.2
Предметні рубрики: Виховання особистості-- Дитячі об’єднання-- Соціальне виховання
Примірники : всього 1: Ф1(8), Ф3(2), ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Вільні : Ф1(8), Ф3(2), ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:005.745(082)/С 91
Назва : Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матеріали міжнародної науково-практичної конференції 28-29 березня 2012 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :979 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Сучасний розвиток
Зміст : Університет і суспільство/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Любити дитину — плекати духовність/ В. П. Андрущенко. Тенденції розвитку університетської педагогічної освіти в Україні / О. В. Глузман. Проблеми освіти дорослих в Україні в контексті процесів глобалізації та євроінтеграції/ Л. В. Гонюкова, О. І. Мартіросян. Реконструкция педагогического процесса как способ становления личности учащегося / И. Кевишас. Взаимосвязь эстетического и художественного опыта учащегося в процессе становления специалиста в вузе/ Р. Кондратене. Использование дистанционной формы подготовки специалистов (опыт организации в учреждении образования "Барановичский государственный университет")/ В. И. Кочурко, А. Н. Унсович. Яким має бути "розумний" університет у "розумному" суспільстві?/ Н. В. Морзе. Наукові школи - основа розвитку сучасного університету / Л. Л. Хоружа. Тенденції розвитку міжнародної співпраці українських університетів/ Н. М. Василишина. Німецький класичний університет: сучасний стан/ А. В. Гаврилюк. Національна освіта у контексті формування етносвідомої особистості/ Н. В. Грекова. Портрет першокурсника сучасного університету/ О. Б. Жильцов, О. В. Леонтьева. Становлення університетської освіти у Нідерландах на сучасному етапі/ Л. І. Заяць. Роль ноетичного аспекту у розробці сучасної стратегії якісної університетської освіти / Л. Є. Качуріна. Античність: спроба осмислення витоків ідеї університету / О. М. Кузьменко. Забезпечення якості вищої освіти у Російській Федерації/ А. В. Марчук. Проблема формування загальнокультурної компетенції у студентів класичного університету/ C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька. Освіта дорослих: європейський досвід та українські перспективи/ О. І. Ситник. Підготовка наукової еліти в університетах України в умовах нового інформаційного суспільства: проблеми, перспективи/ Н. О. Терентьєва. Передумови та проблеми модернізації змісту педагогічної освіти в Україні/ Я. С. Фруктова. Неформальна освіта як напрям розбудови змісту сучасного університету / О. В. Шапочкіна. Формування сучасних цінностей у процесі викладання історії/ Ф. Л. Левітас. Психолого-педагогічні умови забезпечення конкурентоздатності майбутнього вчителя початкової школи у процесі професійної підготовки/ О. Я. Митник. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної роботи з ВІЛ-інфікованими/ О. Л. Брусенко. Форми підвищення кваліфікації вихователів і завідувачів дошкільних установ на Київщині (50—70-ті pp. XX ст.)/ О. А. Венгловська. Організація педагогічної практики в умовах неперервності педагогічної освіти в університеті/ К. І. Волинець. Специфіка викладання англійської мови студентам заочної форми навчання/ Л. В. Коваленко. Сучасні підходи до класифікації педагогічних інновацій / Л. В. Козак. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічній теорії/ В. С. Корнят. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів профільної школи до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів / Н. П. Мазур. Особливості формування професійно важливих якостей учителя фізичної культури/ В. І. Машталір. Громадянська активність старшокласників: психологічна характеристика проявів розвитку/ А. С. Москальова, Т. О. Саврасова-В'юн. Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностичної діяльності/ І. М. Новик. Нормативно-правове забезпечення як підґрунтя розробки концепції особистості вчителя (80-ті pp. XX ст.)/ І. В. Осадча. Дослідницькі підходи до організації виховного експерименту у вітчизняній педагогічній науці (1945-1991 pp.)/ Е. А. Панасенко. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи в інклюзивному навчальному закладі під час вивчення курсу "Основи інклюзивної освіти"/ Г. О. Першко. Умови виховання почуття любові до людини у підлітків/ С. В. Рижкова. Ключові аспекти підготовки майбутніх психологів до роботи з дітьми із використанням засобів мультиплікації/ М. В. Сітцева. Підготовка фахівців соціальної сфери до формування безпечної поведінки підлітків в Інтернет-мережі/ М. А. Снітко. Педагогічні умови ефективності виховання моральних якостей майбутніх учителів у позааудиторній роботі/ О. В. Хорунжа. Теоретико-методологічні основи самовдосконалення особистості: психологічний аспект/ Г. Г. Цвєткова. Досвід підготовки вчителя початкових класів Іспанії/ М. П. Юрченко. Професійна мобільність як психолого-педагогічне поняття/ О. А. Яненко. Реалізація стратегії співдіяльності у професійній мовленнєвій підготовці вчителя-словесника / С. О. Караман, О. В. Караман. Епізод з історії українського просвітництва: дослідження Борисом Грінченком сприйняття творів світової літератури в українському перекладі народною аудиторією / М. Д. Альошина. Теоретичні засади мовленнєвої професійної підготовки студентів нефілологічних спеціальностей/ В. В. Борисенко. Порівняльний аналіз відмінностей вживання термінологічної лексики, уживаної в навчальному процесі ВНЗ України, Америки та Німеччини/ С. В. Волох, О. С. Рибко. Комплексна філологічна підготовка іноземних студентів у вищому навчальному закладі/ С. М. Дерба. Мовленнєва підготовка студентів-філологів у структурі системи вищої педагогічної освіти / Н. М. Дика. Актуальні проблеми семантичних досліджень художнього тексту/ К. П. Єсипович. Організація самостійної навчально-дослідної роботи студентів з іноземної мови засобами інтернет-технологій/ В. М. Койдан. Когнітивно-комунікативний підхід до вивчення синтаксису як один із провідних напрямів формування мовної особистості вчителя-словесника/ І. О. Кухарчук, Н. О. Баранник. Контрастивні дослідження сучасного франкомовного дискурсу/ В. І. Мельник. Семантичні особливості французьких та українських колискових пісень/ В. І. Мельник, Н. С. Яченко. Функціонування семантичних фігур в іспанській поезії XVI—XVII ст./ С. В. Настенко. Формування теоретичних основ методичної майстерності вчителя іноземної мови у процесі його професійної підготовки/ Д. В. Ольшанський. Деякі аспекти навчання іншомовного ділового спілкування/ Н. М. Перевознюк. Система підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до діагностики та корекції рівня комунікативної культури школярів / М. В. Разорьонова. Специфіка застосування системного підходу при вивченні студентами-філологами художньої малої прози/ Н. В. Романишина. Лінгвістична прагматика в системі філологічної освіти / С. В. Соколовська. Врахування когнітивного аспекту мовних явищ у процесі філологічної підготовки майбутніх вчителів іноземної мови/ А. В. Соломаха. Змістові аспекти мовнокомунікативної підготовки студентів ВНЗ технічних спеціальностей/ Н. В. Тільняк. Надмірне, необхідне та переосмислене при перекладі казок Шарля Перро/ Л. О. Федорова. Застосування комп'ютерно зорієнтованих засобів навчання української мови в інформаційно-навчальному середовищі/ Т. М. Ясак. Актуальные проблемы современного общего музыкального образования в России / Э. Б. Абдуллин. Формирование этнотолерантной личности средствами музыкального искусства / Л. С. Майковская. Компетентнісно орієнтований освітній простір як основа модернізації вищої мистецької освіти/ О. М. Олексюк. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього магістра музичного мистецтва/ А. М. Растригіна. Професійно-особистісний конструкт майбутнього диригента оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Оценочные средства аттестации будущих музыкантов-исполнителей в вузах культуры и искусств/ А. М. Стороженко. Тенденції розвитку музично-педагогічної освіти України на початку 20-х pp. XXI ст./ В. Ф. Черкасов. Досвід упровадження педагогічної моделі формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії/ Л. М. Андрощук. Сотворчество как вид посреднической деятельности музыканта-исполнителя/ А. Н. Байгушова. Модель формування готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку у процесі інструментально-виконавської підготовки/ Л. А. Бондаренко. Використання комп'ютерних графічних пакетів в опануванні мистецьких дисциплін студентами напрямів образотворчого мистецтва та дизайну/ Г. В. Брюханова, О. І. Конопко. Професійна підготовка студентів-дизайнерів у процесі навчання роботі в матеріалах/ О. І. Васильківська. Формування поведінкових компетенцій студентів засобами арт-педагогіки/ Л. М. Волкова. Використання стильової інтеграції у навчально-виховній підготовці майбутніх учителів музики/ Л. І. Гаркуша. Природа й характерні особливості естрадного співу. Естрадний вокал: теоретичний аспект питання/ С. В. Гмиріна. Творчий потенціал майбутнього вчителя музики: психолого-педагогічний аспект/ С. В. Грозан. Інноваційні технології компетентності мистецької освіти як напрямок інтегрованої підготовки педагога-музиканта/ О. С. Економова. Індивідуально-диференційований підхід до формування фахової компетентності майбутніх вчителів музики в процесі занять/ О. Б. Іваниш. Формування виконавських умінь та навичок майбутнього учителя музики у процесі інтеграції інструментальних дисциплін/ Ж. Ю. Карташова. Оптимізація професійної підготовки майбутнього вчителя музики засобами музично-театралізованої діяльності/ Г. Г. Кондратенко. Мотиви української народної орнаментики як складова знакової системи національного графічного дизайну/ О. В. Коновалова. Використання педагогічної технології у процесі підготовки майбутніх учителів художньо-естетичних дисциплін/ О. І. Коночкіна. Теоретичні аспекти поняття "дизайн"/ А. М. Король. Творчий потенціал як наукова проблема / С. В. Куценко. Інструментальна підготовка майбутнього вчителя музики у системі неперервної освіти/ В. М. Лабунець. Режисерсько-операторські аспекти фахової підготовки майбутніх телевізійних репортерів/ А. Л. Лісневська. Компонентна структура художньо-педагогічної інтерпретації музичного твору/ О. Д. Ляшенко, Л. А. Дерев'янко. Інноваційні технології вокальної підготовки майбутнього вчителя музики/ Е. В. Макарова. Дипломне проектування за темою фірмового або корпоративного стилю у процесі підготовки графіка-дизайнера/ А. Б. Максимова. Особливості музично-педагогічної підготовки вчителя музики - керівника шкільного народно-інструментального колективу/ І. Г. Маринін. Галерейна діяльність в умовах сучасного арт-ринку і художньої культури/ В. В. Михальчук. Роль фахових дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. Використання педагогічних технологій у формуванні музичної культури майбутніх учителів музики/ О. М. Негребецька. Форми і методи організації музично-педагогічного процесу у вищій школі / О. М. Олексюк, М. М. Ткач. Прийоми вільного керування регістрами у процесі вокальної підготовки студентів/ О. П. Петрикова. Компетентнісна модель у структурі фахової підготовки майбутнього вчителя музики / Т. М. Пляченко. Графіка як основа візуальної грамотності та розвитку творчості студентів образотворчих спеціальностей/ А. А. Поліщук. Розвиток творчих здібностей студентів на заняттях з постановки голосу/ Г. Я. Пономарьова. Поглиблення професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики в умовах проблемного навчання у ВНЗ / Н. М. Попович. Зміст навчальної інтегрованої дисципліни "Дизайн реклами" у мистецьких вишах України / С. В. Прищенко, Є. А. Антонович. Вокально-виконавський аспект фахової підготовки майбутніх педагогів-музикантів/ О. М. Прядко. Педагогічна діагностика рівнів готовності майбутніх учителів музики до використання цифрового електронного музичного інструментарію у професійній діяльності / О. М. Рибніков. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до творчої педагогічної діяльності/ Л. С. Руденко. Компетентність професійної самоорганізації майбутнього вчителя музики: категоріальний аналіз проблеми/ Н. М. Салан. Формування фахової компетентності майбутніх учителів музики і процеси модернізації мистецької освіти/ С. В. Світайло. Творчий розвиток на основі інтеграції у системі мистецької освіти/ В. М. Сирота, З. М. Сирота. Принципи розвитку професійного інтересу майбутніх учителів музики / О.О. Скляр. Методика виявлення педагогічних умов формування творчої активності у майбутніх дизайнерів/ К. В. Ткачов. Цілісний аналіз музичного твору у формуванні аналітичних навичок студентів (на прикладі П'ятого концерту для скрипки з оркестром В. А. Моцарта)/ І. М. Ходоровська. До питання виховання у студентів навичок читання нот з аркуша/ В. І. Ходоровський. Інформаційно-освітнє середовище у формуванні професійної культури майбутнього вчителя музики/ О. В. Шимова. Педагогічний потенціал екранних мистецтв: до проблеми впровадження мистецької медіаосвіти/ Н. О. Шубенко. Активізація внутрішніх відчуттів як метод розвитку вокально-технічних навичок студентів / В. Г. Яковенко. Рефлексия профессиональной подготовки специалиста в студенческой практике/ 3. М. Мальцене. Кількісна оцінка ефективності реалізацій стратегій університетів на основі системи збалансованих показників/ Л. Ф. Василевич, І. І. Юртин. Формування україномовної компетенції студентів класичного університету засобами етнопедагогіки/ Т. О. Горохова. Аналіз управлінської діяльності менеджера освіти як основа формування його управлінської компетентності у ВНЗ / В. І. Жигірь. До проблеми модернізації професійної підготовки майбутніх психологів/ О. Д. Кайріс. Основні елементи структури лідерства в академічній групі/ К. Л. Каменєва. Фахівець економічного профілю та проблема інформаційної безпеки/ Я. О. Касярум. Сучасний стан професійної підготовки фахівців до соціально-педагогічної діяльності (з досвіду Польщі) / С. Я. Когут. Можливості програми дисципліни «Фізичне виховання» у розвитку професійно значущих координаційних здібностей майбутніх педагогів/ О. М. Колумбет. Підготовка майбутнього педагога до особистісно орієнтованого навчання учнів / Т. І. Люріна. Формування толерантності як складової професійно-педагогічної підготовки студентів до роботи в інклюзивних закладах освіти / О. В. Мартинчук. Підготовка управлінців навчальними закладами в умовах університету: якісний вимір / А. М. Москаленко. Процес управління якістю як засіб удосконалення діяльності коледжу економічного/ Н. В. Наконечна. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підвищення кваліфікації вчителів математики/ О. А. Олексюк. Формування професійного іміджу як науково-педагогічна проблема/ Л. М. Парамоненко. Академічна мобільність викладачів як організаційно-структурна складова сучасної університетської освіти / С. Ю. Пащенко. Експериментальне дослідження застосування технологій кооперативного навчання майбутніх вчителів початкових класів / Н. Є. Полтавська. Про деякі аспекти раціоналізації процесу навчання інформаційних технологій/ С. П. Радченко, І. І. Юртин, В. Ю. Кулікова. Синергетичний підхід щодо підготовки вчителя до формування в учнів цілісної картини світу/ З. М. Хитра. Розвиток професійної креативності майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти / Т. І. Шанскова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.072(075.8)/Г 15
Автор(и) : Галян, Ігор Михайлович
Назва : Психодіагностика : навчальний посібник . -2-ге видання, стереотипне
Вихідні дані : Київ: Академвидав, 2011
Кільк.характеристики :464 с
Серія: Альма-матер
Примітки : Бібліогр.: с.459 - 463
ISBN, Ціна 978-966-8226-89-2: 56.00 грн.
ISBN, Ціна 978-617-572-022-6: Б.ц.
ДРНТІ : 15.21.51 + 15
УДК : 159.9.072(075.8)
Предметні рубрики: Психологія особистості-- Психодіагностика
Анотація: У посібнику розкрито сутність, загальні засади, психометричні і психодіагностичні основи психодіагностики як науки, основні методи психологічного тестування особистості, її інтелекту, самосвідомості, системи цінностей
Примірники : всього : Ф2(4), Ф3(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф2(4), Ф3(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Назва газети: Шкільний світ -2014р.,N 6
Цікаві статті :
Що на нас впливає (стр.4-5) Кл.слова: мультфільм,недоліки,одяг
Дубенець Н. Скарби нашого серця. Батьківські збори з елементами тренінгу/ Н. Дубенець (стр.6-10) Кл.слова: духовність,В. О. Сухомлинський В. О., "Він зненавидів красу", про твір,заповіді Матері Терези
Стокоз Л. Звички та здоров'я. Тренінг/ Л. Стокоз (стр.11-14) Кл.слова: корисні й шкідливі звички,здорова людина
Костинюк О. Конфлікти з батьками. Година спілкування з елементами тренінгу/ О. Костинюк (стр.15-17) Кл.слова: конфлікт,підлітки,подолання конфлікту
Кузьма Л. Минуле й сучасне: моя вишита сорочка. Сценарій презентації етнографічного проекту/ Л. Кузьма, Г. Дікальчук (стр.18-22) Кл.слова: декоративно-прикладне мистецтво,вишиванка,Гупало О. А.
Новікова А. Прийди, прийди, весно красна. Свято зустрічі птахів/ А. Новікова (стр.23-30) Кл.слова: традиції українського народу,перелітні птахи
Чередниченко О. Мистецтво споглядання світу. Година спілкування/ О. Чередниченко (стр.31-33) Кл.слова: Америка,Італія,Україна
Рибачук Т. Козацькому роду нема переводу. Літературно- музична композиція/ Т. Рибачук (стр.34-39) Кл.слова: запорозьке козацтво,одяг козаків
Важливі дати квітня (стр.40) Кл.слова: Міжнародний день дитячої книжки,Міжнародний день Землі
Види писанок (стр.1 (вкладка)) Кл.слова: мальованка,квілінка,дряпанка
Папіш Л. Витинанка "Дерево життя". Урок у 5-му класі за програмою "Образотворче мистецтво" (авт. Масол Л. М. та ін.)/ Л. Папіш ; 2-7 (вкладка) Кл.слова: витинанки,орнаментальна символіка України,народне мистецтво
Івашкович В. Портрет у живописі. Урок у 6-му класі за програмою "Образотворче мистецтво" (авт. Бєлкіна Е. В. та ін.)/ В. Івашкович (стр.8-10 (вкладка)) Кл.слова: парадний портрет,автопортрет,соціальний портрет
Доля О. Писанка в Україні. Урок у 7-му класі/ О. Доля (стр.11-14 (вкладка)) Кл.слова: Великдень,рушник,великодні яйця
Народилися у квітні (стр.16 (вкладка)) Кл.слова: Рафаель Санті,Леонардо да Вінчі,Григорій М'ясоєдов
Цікаві статті :
Знайти схожі

18.

Назва журналу :Слово і час -2008р.,N 4
Цікаві статті :
Дзюба І. Маски демаскатора/ І. Дзюба (стр.3-14) Кл.слова: роль, маска, тотем, двійництво, ідентичність,Грабович Г.,"Маски і обличчя"
Гундорова Т. Соцреалізм: між модерном і авангардом/ Т. Гундорова (стр.14-21) Кл.слова: кітч, постмодернізм, імітація
Свербілова Т. Проект національної самоідентифікації вітчизняного соцреалізму та драма 30-х років ХХ ст./ Т. Свербілова (стр.21-30)
Галич О. Олександр Кондратьєв і Україна/ О. Галич (стр.30-36) Кл.слова: Кондратьєв О. про нього
Овсянников С. Метароман без роману в "Житлі" Володимира Кашки/ С. Овсянников (стр.36-43)
Герасименко Н. Наші підлітки - жертви Стівена Кінга/ Н. Герасименко (стр.43-50)
Гребенюк Т. Категорія події в рецептивно-комунікативній парадигмі аналізу літературного твору/ Т. Гребенюк (стр.50-57)
Сліпушко О. Образ автора в "Повісті врем’яних літ"/ О. Сліпушко (стр.57-64) Кл.слова: Нестор ,Іларіон
Сарапин В. "Пісня про Новий 1805 год пану нашому і батьку князю Олексію Борисовичу Куракіну" Івана Котляревського в контексті бурлескно-травестійного одописання першої третини ХІХ ст./ В. Сарапин (стр.64-72)
Ковалець Л. Федьковичезнавсі мемуари: типологія та особливості авторських позицій/ Л. Ковалець (стр.72-88)
Цікаві статті :
Знайти схожі


19.

Назва газети: Шкільний світ -2014р.,N 8
Цікаві статті :
Белан В. Чому важливо бути ініціативним. Педагогічна підтримка соціальної ініціативності підлітків у дитячих громадських об'єднаннях/ В. Белан (стр.4-6) Кл.слова: соціальне виховання,ініціативність,підлітки
Коновал С. Сімейне насильство та його наслідки. Лекція для батьків/ С. Коновал (стр.7-9) Кл.слова: виховання,сім'я,насильство
Гончарова Л. Як наші вчинки впливають на життя. Година спілкування/ Л. Гончарова (стр.10-12) Кл.слова: вчинок,подвиг
Сідельнікова О. Зазирни у вічі старості... Сценарій вистави для шкільного театру/ О. Сідельнікова (стр.13-18) Кл.слова: основні орієнтири виховання,ціннісне ставлення до сім'ї
Маценко В. Жнивна пора - симфонія хліборобської праці. Виховний захід/ В. Маценко (стр.19-22) Кл.слова: жнива,обжинки
Борисенко І. Брей ринг "Екологія і здоров'я". Інтелектуальна гра/ І Борисенко (стр.23-26) Кл.слова: екологічне виховання,ціннісне ставлення до природи
Ніколаєнко В. Пісенний вернісаж "Невичерпна криниця". Свято пісні/ В. Ніколаєнко (стр.27-30) Кл.слова: музичне мистецтво,пісні
Грабовська Л. Подорож Україною. Бесіда про походження міст і сіл України/ Л. Грабовська ; 31-34 Кл.слова: топоніміка,вплив георафічних показників на назви
Історія геральдичних символів столиці (стр.35)
Козіна В. Моя красуне, мамо молодая... Свято матері/ В. Козіна, Г. Толубець (стр.36-37) Кл.слова: День матері
Шуренок Т. Усміхнеться мама і стає світліше... Свято до Дня матері/ Т. Шуренок, О. Семеній (стр.38-39) Кл.слова: День матері
Бірюков М. Малюнок: матеріали, інстументи й приладдя/ М. Бірюков (стр.1-6 (вкладка)) Кл.слова: вугіль,соус,пастель
Денисюк Л. Заспівай мені, райська птахо! Урок у 5-му класі за програмою "Мистецтво. Образотворче мистецтво" (авт. Л. Масол та ін.)/ Л. Денисюк (стр.7-8 (вкладка)) Кл.слова: декоративно-ужиткове мистецтво,декоративна композиція
Петрик Г. Античні образи Причорномор'я. Урок у 6-му класі за програмою інтегрованого курсу "Мистецтво" (авт. Л. Масол та Ін.)/ Г. Петрик (стр.9-12) Кл.слова: античне мистецтво,ознаки античного мистецтва
Цікаві статті :
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.200.50/Ф 79
Назва : Формування світоглядної позиції підлітків у дитячих об'єднаннях : матеріали Міжнар. наук.-практ. конференції (м. Київ, 16-17 лист. 2011 р.)
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :158 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національна академія педагогічних наук України, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України, Інститут менеджменту освіти НАПН України, Інститут педагогіки НАПН України, Управління освіти Шевченківської районної в м. Києві державної адміністрації
Ціна : 13.00 грн.
ДРНТІ : 14.27
ББК : 74.200.50 + 74.27
Предметні рубрики: Дитячі об’єднання
Примірники :Ф1(1)
Вільні : Ф1(1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)