Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=підручники для 8 класу<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Назва журналу :Всесвітня література в сучасній школі -2016р.,N 3
Цікаві статті :
Про проведення конкурсного відбору проектів підручників для учнів 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Витяги із наказів Міністерства освіти і науки України від 05. 02. 2016 № 78 та від 22. 02. 2016 № 144 (стр.2) Кл.слова: наказ МОН України № 78, 2016 р.,наказ МОН України № 144, 2016 р.,підручники для 8 класу
Кашуба Є. Т. Г. Шевченку/ Є. Кашуба (стр.2) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Палій О. Творчий учитель - це вдумливий учитель. Роздуми з приводу порушеної Григорієм Клочеком проблеми у статті "Риторика слова і слайда"/ О. Палій (стр.3-4) Кл.слова: творчий учитель,акторська майстерність учителя,емоції
Михайленко І. Cursed thunder or destroyed paradise/ І. Михайленко (стр.5) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,проза
Ніколенко О. Квіти з Японії. Культурологічний підхід до викладання японської літератури в школі/ О. Ніколенко (стр.6-11) Кл.слова: культурологічний підхід,принципи культурологічного підходу,функції культурологічного підходу
Костирко М. Вивчення японської поезії. Система уроків, 6 клас/ М. Костирко (стр.12-13) Кл.слова: культура Японії,образне мислення,зарубіжна література, 6 клас
Костирко М. Природа - джерело натхнення японців, а її зображення - засіб вираження почуттів/ М. Костирко (стр.12) Кл.слова: план-конспект уроку,культура японії,література японії
Костирко М. Хайку Мацуо Басьо/ М. Костирко (стр.12-13) Кл.слова: план-конспект уроку,хайку (хоку),Мацуо Басьо, хайку
Костирко М. Виразне читання напам'ять хайку Мацуо Басьо/ М. Костирко (стр.13) Кл.слова: план-конспект уроку,японська поезія,виразне читання
Слободянюк О. Едгар По. " Золотий жук" Уроки зарубіжної літератури, 7 клас/ О. Слободянюк (стр.14-19) Кл.слова: план-конспект уроку,творчість Едгара По,життєвий шлях Е. По
Слободянюк О. Е. А. По - засновник жанру детективу у світовій літературі. Характерні ознаки та жанрове розмаїття детективів/ О. Слободянюк (стр.14-15) Кл.слова: план-конспект уроку,жанр детективу,біографія Едгара По
Слободянюк О. Е. По. Захопливий сюжет оповідання "Золотий жук". Особливості композиції твору - "Розповідь у розповіді" її художнє значення/ О. Слободянюк (стр.16-18) Кл.слова: план-конспект уроку,По Едгар, Золотий жук, про твір,інтрига
Слободянюк О. Е. По. "Золотий жук". Образи Леграна, Джупітера, оповідача/ О. Слободянюк (стр.18-19) Кл.слова: план-конспект уроку,По Е., Золотий жук, про твір,характеристика образів
Вовк Т. Розгадати загадку - само по собі нагорода. За оповіданням Артура Конана Дойла "Пістрява стрічка" Урок-розслідування, 7 клас/ Т. Вовк (стр.20-25) Кл.слова: план-конспект уроку,Дойл А. Конан, Пістрява стрічка, про твір,детективне оповідання
Роліна О. Варіації на тему роману "Пригоди Олівера Твіста"/ О. Роліна (стр.25) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,поезія
Нестерук Н. Образ Бермана. Гуманізм твору. За новелою О. Генрі "Останній листок". Урок зарубіжної літератури, 7 клас/ Н. Нестерук (стр.26-31) Кл.слова: план-конспект уроку,О. Генрі, Останній листок, про твір,творчість О. Генрі
Артем’єва Ю. О. Генрі, Мольєр/ Ю. Артем’єва (стр.31, 45) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,малюнки
Костирко М. О. Генрі. "Останній листок". Ідейний зміст новели. Урок зарубіжної літератури, 7 клас/ М. Костирко (стр.32-33) Кл.слова: план-конспект уроку,О. Генрі. "Останній листок", про твір,аналіз твору
Приступа М. Роздуми над новелою О. Генрі "Останній листок"/ М. Приступа [и др.] (стр.33) Кл.слова: учнівська творчість,творчі роботи,текст
Стецюк М. Конструювання літературних загадок як ефективний прийом роботи з розвитку креативного мислення учнів/ М. Стецюк (стр.34-35) Кл.слова: методика викладання зарубіжної літератури,літературні загадки,модель складання загадки
Романтический герой Джорджа Байрона (стр.36) Кл.слова: Байрон Джордж, про нього,романтичний герой,творчість Джорджа Байрона
Гротескный психологизм Эдгара По. Из книги Кэтрин ван Спэнкерен "Краткая история американской литературы" (стр.37-38) Кл.слова: аналіз творів Едгара По,засновник детективного жанру,поезія Едгара По
Павліщенко Я. Лірична проза/ Я. Павліщенко (стр.38, 41) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,проза
Николенко О. Импрессионизм - искусство впечатлений/ О. Николенко (стр.39-41) Кл.слова: імпресіонізм в літературі,символізм,психологічний імпресіонізм
Косиков Г. Шарль Бодлер: между "восторгом жизни" и "ужасом жизни"/ Г. Косиков (стр.42-45) Кл.слова: Бодлер Шарль, про нього,творчість Шарля Бодлера,Бодлер Ш., Квіти зла, про твір
Лисюк І. Шарль Бодлер/ І. Лисюк (стр.45) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,малюнок
Осадча Ю. Сучасна дитяча зарубіжна література/ Ю. Осадча (стр.46-50) Кл.слова: дитяча література,література для дітей,популяризація дитячої літератури
Эпштейн М. К истории и значению слова "совок"/ М. Эпштейн (стр.51-53) Кл.слова: назва,походження,тлумачення
Стецюк М. Учитель так влаштований на світі.../ М. Стецюк (стр.54) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Стецюк М. Переживаю мить чудову/ М. Стецюк (стр.54) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Стецюк М. "Дев'ятий" пише твір зі Світової.../ М. Стецюк (стр.54) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Стецюк М. На жаль, приходиться не раз чувати.../ М. Стецюк (стр.54) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Чібалін Д. З вірою в серці/ Д. Чібалін (стр.55) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,проза
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах -2016р.,N 7/8
Цікаві статті :
Методичні рекомендації щодо вивчення української мови і літератури у 2016-2017 навчальному році (стр.2-12) Кл.слова: програми з української мови і літератури 5-11 кл.,оцінювання,контроль знань
Програма зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури для осіб, які бажають здобути вищу освіту на основі повної загальної середньої освіти (стр.13-17) Кл.слова: зміст мовного матеріалу,вимоги до підготовки учнів
Омельчук С. Календарно-тематичне планування уроків української мови у 8 класі/ склав С. Омельчук (стр.18-19) Кл.слова: тема уроку,дата проведення уроку,українська мова, 8 клас
Жирова Н. Календарно-тематичне планування уроків української літератури у 8 класі/ склала Н. Жирова (стр.20-22) Кл.слова: тема уроку,дата проведення уроку,українська література, 8 клас
Бондаренко Н. Зміни в програмі з української мови для 10-11 класів та перспективи програмотворення/ Н. Бондаренко, С. Косянчук (стр.23-27) Кл.слова: програмотворення,навчальні програми для ЗНЗ,українська мова, 10-11 кл.
Перелік рекомендованих підручників для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів, що друкуватимуться за кошти державного бюджету у 2016 році (стр.27) Кл.слова: підручники для 8 класу
Данилевська О. Роль підручника у формуванні мовної особистості школяра/ О. Данилевська ; інтерв'юер І. Красуцька (стр.28-33) Кл.слова: мовно-літературний підручник,тексти вправ,розвиток мовлення
Мацько Л. Лінгвокомунікативний простір мовної особистості Івана Франка/ Л. Мацько (стр.34-41) Кл.слова: франко Іван, про творчість,українська літературна мова,лінгвокогнітивний продукт
Нахлік Є. Іван Франко: від Каменяра до Мойсея/ Є. Нахлік (стр.42-44) Кл.слова: Франко Іван, Мойсей, про твір,Франко Іван, Каменяр, про твір,месіанізм
Баган О. Загадки топосу і націософські інтенції в романі Івана Франка "Перехресні стежки". До проблеми літературної географії твору/ О. Баган (стр.45-50) Кл.слова: Франко Іван, Перехресні стежки, про твір,націософія,урбаністична топопоетика
Корнійчук В. Якби ти знав, як много важить слово... Новаторство лірики Івана Франка/ В. Корнійчук (стр.51-55) Кл.слова: франко Іван, про творчість,поетичне новаторство,національна література
Тихолоз Н. Вишиванка як маркер національної ідентичності в родині Івана Франка/ Н. Тихолоз (стр.56-62) Кл.слова: франко Іван, про нього,національна ідентичність,родина Івана Франка
Сугалова-Катрич Т. Мій прапор/ Т. Сугалова-Катрич (стр.55) Кл.слова: поетична творчість,поезія,текст
Молчанова В. Біблійні мотиви та образи в українській літературі. Поема "Мойсей" Івана Франка/ В. Молчанова, В. Мірошникова (стр.63-68) Кл.слова: Франко Іван, Мойсей, про твір,біблійні образи,морально-етичні цінності
Уманців Н. Дрімають гори.../ Н. Уманців (стр.68) Кл.слова: поетична творчість,поезія,текст
Южакова О. Засади організації літературно-музичних заходів. На прикладі вечора "Великий лірик і вічний революцйонер"/ О. Южакова (стр.69-73) Кл.слова: літературно-музичний захід,сценарій літературного вечора,франко Іван, про творчість
Токмань Г. З любов’ю до України та її відданих синів і дочок: життєтворчість професора Сидора Кіраля/ Г. Токмань (стр.74-78) Кл.слова: Кіраль Сидір, про нього,ювілей,доктор філологічних наук
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа :
Шифр видання :
Назва : Перелік рекомендованих підручників для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів, що друкуватимуться за кошти державного бюджету у 2016 році : Додаток 1 до наказу МОН України від 27. 05. 2016 р. № 585
Місце публікування : Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. - Київ, 2016. - N 7/8. - С. 27 (Шифр Д357007/2016/7/8)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підручники для 8 класу
Знайти схожі

4.

Форма документа :
Шифр видання :
Назва : Про проведення конкурсного відбору проектів підручників для учнів 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Витяги із наказів Міністерства освіти і науки України від 05. 02. 2016 № 78 та від 22. 02. 2016 № 144
Місце публікування : Всесвітня література в сучасній школі. - Київ: Освіта України, 2016. - N 3. - С. 2 (Шифр В528425/2016/3)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наказ мон україни № 78, 2016 р.--наказ мон україни № 144, 2016 р.--підручники для 8 класу
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)