Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=пізнавальна активність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-36 
1.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Піроженко Т. Методичні аспекти реалізації освітньої лінії "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі"/ Т. Піроженко, М. Машовець, О. Коваленко (стр.4-9) Кл.слова: сенсорний досвід,пізнавальна активність,математична уява
Рома О. Конструктори LEGO Education як засіб формування пізнавальної сфери дітей дошкільного віку/ О. Рома (стр.10-17.) Кл.слова: сенсорний розвиток, сенсорний еталон, конструювання як вид діяльності, конструктори LEGO Education, тематичні набори LEGO
Бондар Л. LEGO-конструктор в освітньому процесі різновікової групи/ Л. Бондар, С. Гуцол (стр.18-26.) Кл.слова: методика Марії Монтессорі, LEGO-конструктор як ігровий дидактичний засіб, набори конструкторів LEGO Education, конструктивні вміння, контроль помилки
Козлова Т. Сенсорна кімната як засіб оптимізації корекційної роботи з дітьми, які мають вади зору/ Т. Козлова, Н. Кондратенко (стр.27-32.) Кл.слова: сенсорна кімната, корекційна робота, комплекс сенсорних вправ, порушення діяльності зорового аналізатора, сенсорна інформація, релаксаційний ефект
Карабаєва І. Формуємо у вихователів мультисенсорний підхід до організації освітнього процесу/ І. Карабаєва (стр.33-38.) Кл.слова: мультисенсорний підхід до навчання, технологія навчання дітей дошкільного віку "Чую, бачу, роблю", сенсорна система, аналізатор
Бєлєнька Г. Ознайомлюємо дошкільників зі складними явищами навколишнього світу: крок за кроком/ Г. Бєлєнька (стр.42-49.) Кл.слова: навчальна діяльність, цілеспрямоване навчання, процес пізнання, емоційна забарвленість процесу пізнання, авторська казка
Шелудько О. Подорожуємо " Комп'ютерними сходинками"/ О. Шелудько (стр.50-57.) Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, комп'ютерна грамотість, гурткова робота в комп'ютерному класі, розвивальні ігри, дидактичні ігри
Ген Д. Місце консультування в системі методичної роботи/ Д. Ген, Л. Нєнова (стр.58-65.) Кл.слова: форми методичної роботи з педагогами, активізація творчого мислення педагогів, консультування, тьютор
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2012р.,N 7
Цікаві статті :
Дятленко Н. Експеримент продорвжується: методологія дослідження/ Н. Дятленко (стр.4-8) Кл.слова: дослідно-експериментальна діяльність,педагогічний експеримент,педагогічний експеримент
Піроженко Т. Чому "гальмує" дошкільна зрілість/ Т Піроженко, С. Ладивір (стр.9-19) Кл.слова: дошкільна зрілість,пізнавальна активність,психологічна зрілість дошкільника
Машовець М. Вплив казки на формування особистості дитини: моральний аспект/ М. Машовець, А. Карнаухова (стр.20-24) Кл.слова: казка,жанрова специфіка казки,моральне виховання дітей
Науменко Т. Формування природничо-екологічної компетентності дошкільників засобами авторської казки/ Т. Науменко (стр.25-33) Кл.слова: природничо-екологічна компетентність,авторська казка,методичні рекомендації
Фокіна В. Діагностика знань дітей дошкільного віку про об'єкти і явища природи/ В. Фокіна, О. Газіна (стр.40-46) Кл.слова: діагностика знань дітей,процедура діагностики,рівень знань дітей
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2012р.,N 8
Цікаві статті :
Панасюк Т. Шестирічкам - впевнений старт!/ Т. Панасюк (стр.4-6) Кл.слова: обов'язкова дошкільна освіта,Базовий компонент дошкільної освіти,Державний стандарт дошкільної освіти України
Піроженко Т. Чому "гальмує" дошкільна зрілість/ Т. Піроженко, С. Ладивір (стр.7-12) Кл.слова: дошкільна зрілість,методика обстежзення рівня розвитку пізнавальної діяльності дитини,технологія визначення психологічної зрілості дошкільника
Ткачук Т. Пізнавальна активність: особливості розвитку у дошкільників/ Т. Ткачук (стр.13-18) Кл.слова: пізнавальна активність,особливості дітей з різним рівнем розвитку пізнавальної активності,мет одичні рекомендації щодо розвитку у дітей пізнавальної активності
Зайцева Л. Технологія развивального навчання дітей дошкільного віку/ Л. Зайцева (стр.19-31) Кл.слова: технологія розвівального навчання дошкільників,пізнавальна діяльність,навчальна ситуація
Зайцева Л. Побудова навчальної ситуації: крок за кроком/ Л. Зайцева (стр.32-34) Кл.слова: алгоритм побудови навчальної ситуації,послідовність предметно-перетворювальних дій
Рожок Т. Забезпечення наступності між дошкільним навчальним закладом та початковою школою/ Т. Рожок, В. Харматова (стр.43-49) Кл.слова: наступність,єдине навчальнло-виховне середовище,запобігання дезадаптації першокласників
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ткачук, Таісія
Назва : Пізнавальна активність: особливості розвитку у дошкільників
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу: щомісячний спеціалізований журнал/ Видається за підтримки Міністерства освіти і науки України. - Київ: МЦФЕР- Україна, 2012. - № 8. - С. 13-18 (Шифр В353859/2012/8)
Знайти схожі

5.

Назва газети: Дитячий садок. Бібліотека -2014р.,N 1
Цікаві статті :
Нагорна С. Методики визначення готовності дитини до школи/ С. Нагорна, І. Храпова (стр.5-115) Кл.слова: психологічна готовність,розвиток розумової діяльності,пізнавальна активність
Цікаві статті :
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.6:37/Н 34
Автор(и) :
Назва : Наукові студії студентів-грінченківців: журнал студентських наукових праць/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка; ред. Л. Хоружа [та ін.]. № 1(6)
Вихідні дані : Київ: Київ ун-т імені Б. Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :67 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35.17
УДК : 378.6:37
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта-- Студенство --Україна
Психологія
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф3(1)
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Дошкільне виховання -2014р.,N 2
Цікаві статті :
Андрусич Н. Вберегти дітей від нас самих/ Н. Андрусич (стр.2-3) Кл.слова: засідання МОН України,Київський університет імені Бориса Грінченка,дошкілля
Увага: гіперактивні діти! Репортаж із засідання за круглим столом у МОН України (стр.4)
Дичківська І. Інклюзивна практика в дитсадку: організаційна модель/ І. Дичківська (стр.5-9) Кл.слова: діти з особливими потребами,консалтингові центри,лекотека
Гончаренко А. Граємо разом - з іграшками і без них/ А. Гончаренко (стр.10-12) Кл.слова: дозвілля,спільна гра,розвивальні ігри
Шавровська Н. Розуміти мову свого організму/ Н. Шавровська (стр.13-17) Кл.слова: самосвідомість,відчуття,психоемоційний стан
Єфименко М. Кумедні фізкультуринки/ М. Єфименко (стр.18-20) Кл.слова: руховий розвиток,фізичне виховання,дошкільнята
Пройдакова Ю. Загадковий світ предметів/ Ю. Пройдакова (стр.21-23) Кл.слова: пізнавальна активність,предметно-розвивальне середовище,заняття-спостереження
Деренівська О. Дитячі дослідження: впроваджуємо нову методику. Семінар-практикум для педагогів/ О. Деренівська (стр.24-26) Кл.слова: методика О. Савенкова,дослідницьке навчання,рівні реалізації
Левченко Н. Казка взимку оживає/ Н. Левченко, О. Ребрик (стр.27-29) Кл.слова: дошкільники,зимові явища,спостереження в природі
Цісельська В. Ласкаво просимо на зимовий стадіон!/ В. Цісельська, В. Панченко (стр.30-31) Кл.слова: дошкільники,оздоровчо-розвивальні заняття,фізкультурні заняття
Лисицька О. Рухи, музика, слова разом творять дива! Логоритмічне заняття для старших дошкільнят/ О. Лисицька (стр.32-33) Кл.слова: порушення мовлення та рухової системи,логоритміка,вправи
Завалко К. Слухаємо музику природи. Тематичні музичні заняття для старших дошкільнят/ К. Завалко (стр.34-38) Кл.слова: музичне виховання,музична діяльність,прелюдія
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001.891(082)/М 12
Назва : Магістерські дослідження : тематичний огляд та анотації кваліфікаційних робіт за ОКР "магістр" 2014 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :296 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35.07
УДК : 001.891(082) + 378
Предметні рубрики: Наукові дослідження-- Педагогіка
Зміст : Формування мовнокомунікативної компетентності студентів першого курсу філологічних спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладів/ Т. Боримська. Діалогові технології викладання української літератури в 9 класах/ Ю. Журба. Методика вивчення граматики студентами-філологами у вищому навчальному закладі/ А. Кайдаш. Формування соціокультурної компетентності в учнів старших класів профільної школи на уроках української мови/ О. Літаш. Рецепція агіографічної літератури у творах Григорія Квітки-Основ'яненка/ І. Науменко. Формування термінологічної системи знань на уроках української мови в учнів 10 класу профільної школи/ Т. Сломчінська. Художні особливості романів Люко Дашвар/ Є. Сукрухо. Особливості моделювання жіночих образів у романі Ірини Вільде "Сестри Річинські"/ А. Фіненко. Явища асиміляції та редукції у сучасній англомовній пісенній ліриці/ О. Андреєва. Мовленнєві стратегії маніпулювання свідомістю у передвиборчому дискурсі Барака Обами/ В. Бабенко. Вербалізація концепту кохання у сучасній американській лінгвокультурі (на матеріалі творів Ніколаса Спаркса)/ О. Бондаренко. Поетика Емілі Дікінсон: лінгвостилістичний та емпіричний аспекти/ Д. Бородуліна. Інавгураційний дискурс американських президентів/ Ю. Войтенко. Відтворення алюзії в художньому перекладі (на матеріалі українських перекладів Р. Бредбері та О. Хакслі)/ А. Галаджій. Вербалізація лінгвокультурного концепту доля у творах британських авторів єлизаветинської доби/ Г. Горпиніч. Гетерогенні римейки художніх творів Чарлза Діккенса/ А. Гусельцева. Мовні засоби маніпуляції у медіа-дискурсі (на матеріалі новин ВВС)/ І. Дайнеко. Лексичні засоби мовної маніпуляції в рекламному дискурсі (на матеріалі англомовної журнальної реклами)/ В. Даниленко. Розвиток навичок читання та аудіювання на заняттях з другої іноземної мови (англійська) у студентів вищих навчальних закладів за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій/ А. Іващик. Мотив блудного сина у світовій літературі/ Т. Костильова. Екологічність мови в емоційній комунікації у творах англійської письменниці Хелен Філдінг/ О. Куля. Конверсаційні особливості авторського і персонажного мовлення у романі J. Austen "Pride and Prejudice"/ Ю. Лопата. Лінгвістичні та прагматичні особливості паремійного простору англомовного та франкомовного медійного дискурсу/ Н. Лоссевич. Естетико-текстотворчі функції авторських оказіоналізмів у художніх текстах Дж. Р. Толкієна/ Д. Лукашенко. Функціональні особливості синтаксичних повторів у сучасній англійській мові/ Н. Романенко. Особливості вживання реквестивних мовленнєвих висловлювань на прикладі сучасної англійської літератури/ Я. Смислова. Засоби вираження епістемічної модальності у творі Дж. Остін "Гордість та упередження"/ К. Тішковська. Текстова ситуація "торгівля людьми" у сучасному англомовному медійному дискурсі: лінгвостилістичні особливості і реакція читача/ А. Турчанінова. Етнокультурна картина світу в англійській та французькій казках/ М. Уляницька. Семіотика політичного дискурсу у передвиборчій кампанії 2012 р. у США/ Ю. Федотова. Структурні та функціональні особливості складнопідрядного речення із that-клаузою у романі Дж. Оруелла "1984"/ О. Хрущ. Вербальні та невербальні аспекти франкомовного та англомовного рекламного дискурсу друкованих засобів масової інформації/ М. Швецова. Постлітературність (на прикладі роману Говарда Джейкобсона "Час звіринця")/ Є. Бобровнік. Проблема становлення особистості у сучасній українській дитячій літературі/ О. Гончаренко. Особливості львівського тексту у сучасній жіночій прозі/ С. Заїка. Чорний гумор" у романі Чака Паланіка «Бійцівський клуб» як засіб зображення американської картини світу/ М. Лісова. Пори року в поезії Оксани Забужко: способи метафоротворення/ Ю. Мєдвєдєва. Концепт "сад" в українській літературі другої половини XX ст./ I. Мурдза ; I. Мурдза. Міфопоетика творчості Світлани Богдан/ А. Негода. Притча в українській літературній прозі на межі ХХ-ХХІ ст./ М. Харабар. Система підготовки вчителів для шкіл України у 20-х роках XX ст./ О. Бакалейко. Виховання толерантності у студентів-магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи" під час вивчення нормативних дисциплін/ А. Василенко. Формування громадянських почуттів молодших школярів/ О. Горова. Навчання в університеті як один з пріоритетів формування успішної соціальної мобільності/ Н. Дячок. Розвиток дошкільної освіти в Києві наприкінці XIX - на початку XX ст./ М. Загорулько. Розвиток ідей про моральне виховання людини у спадщині Конфуція/ І. Лідека. Професійно-педагогічний імідж як запорука успішної діяльності викладача вищої школи/ Ю. Матвєєва. Специфіка використання та впровадження педагогічного моделювання при підготовці магістрів спеціальності "Педагогіка вищої школи"/ Д. Недашківська. Стратегії впровадження інклюзивної освіти в Україні та за кордоном / О. Санакуєв. Мотивація до навчання студентів педагогічних ВНЗ/ А. Талпа. Етичні аспекти співпраці суб'єктів навчально-виховного процесу ВНЗ/ М. Футорянська. Зв'язки з громадськістю в системі сучасних практик індустрії дозвілля та розваг/ Я. Бакун. Віртуальний персонаж як інтегральне явище сучасної медіа-культури/ Л. Великохатня. Специфіка використання реклами в Інтернет-мережі і соціальних мережах / Г. Гребенюк. Тенденції розвитку журналістської етики в українській журналістиці 2013—2014 рр./ А. Кукса. Соціальні медіа в структурі сучасного інформаційного суспільства/ В. Кумейко. Маніпулятивні технології в рекламному бізнесі/ Є. Кутова. Реклама у малому бізнесі (на прикладі малого підприємства)/ Г. Лисицька. Корпоративна соціальна відповідальність як складова комунікаційної діяльності вищого навчального закладу України (на прикладі Київського університету імені Бориса Грінченка)/ М. Пацеєвський. Комунікативна структура рукописного дитячого журналу "Квітка. Настина читанка" Бориса Грінченка / І. Погребняк. Проблеми розвитку мережевих ЗМІ/ Т. Радченко. Зображальні жанри інтернет-журналістики/ О. Сорокіна. Жанр журналістського розслідування на українському телебаченні/ В. Шпак. Українські музичні фестивалі як феномен масової комунікації/ В. Шпак. Вплив Інтернету на формування сучасного способу спілкування людини/ О. Шпак. Роль та внесок Олексія Бутовського у відродження сучасних Олімпійських ігор/ І. Клапоушенко. Формування професійних компетенцій майбутніх викладачів фізичного виховання у процесі асистентської практики/ В. Комлик. Особливості методики рекреації студентів-першокурсників засобами педагогічного відновлення у навчальному процесі ВНЗ/ Т. Комлик. Засоби медико-біологічних відновлень після травм у студентів, що займаються футболом/ К. Коротенко. Особливості методики корекції дефектів постави у студентів вищих навчальних закладів/ А. Мельник. Внесок O. K. Анохіна у розвиток фізичного виховання на початку XX ст./ М. Мельничук. Сучасні підходи до фізичного виховання студентів відділення фізичної реабілітації, хворих на вегето-судинну дистонію/ О. Молчанова. Особливості методики використання засобів медико-біологічного відновлення у фізичному вихованні студентів/ Л. Наухацький. Особливості методики лікувальної фізичної культури при остеохондрозі хребта/ Ж. Недогибченко. Формування основ здоров'я дівчаток засобами художньої гімнастики в умовах фізкультурно-оздоровчого клубу/ К. Шулигіна. Вплив світових освітніх технологій на практику навчання дітей в Україні/ А. Альонкіна. Інститут куратора студентської групи як чинник ефективної виховної роботи у вищих навчальних закладах/ О. Васильєва. Формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами дитячих ЗМІ/ Ю. Волошина. Формування у дорослих позитивного ставлення до дітей засобами живопису / А. Гончар. Ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з сучасними професіями дорослих/ Є. Загоруйко. Розвиток дитячих садків у м. Києві (кінець XIX - 20-ті роки XX ст.) / С. Комина. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вихователя засобами інтерактивних технологій / К. Кравчук. Внесок А. І. Гендрихівської у розвиток суспільного дошкільного виховання (30-ті роки XX ст.) / А. Лунгу. Партнерська взаємодія викладачів і студентів у освітньому середовищі ВНЗ / А. Маленко. Психологічні чинники виникнення агресивності у дошкільників/ І. Масленнікова. Підготовка майбутніх вихователів-методистів ДНЗ до використання ІКТ у своїй діяльності/ К. Меленевська. Ціннісно-смислові орієнтації як чинник професійного самовизначення майбутніх вихователів/ О. Новікова. Підготовка майбутніх спеціалістів дошкільної освіти до здійснення методичної роботи з формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку / Т. Осадча. Освітньо-культурна і громадська діяльність Бориса Грінченка як чинник формування національної свідомості студентів / Д. Перепельченко. Використання ІКТ в організації пізнавальної діяльності дітей старшого дошкільного віку / Т. Сахацька. Формування у дітей старшого дошкільного віку пізнавальної активності в процесі нескладного експериментування/ Т. Смислова. Формування художньо-естетичної компетенції у дітей старшого дошкільного віку засобами живопису/ О. Ткачук. Підготовка майбутніх вихователів до здійснення правового виховання дітей дошкільного віку/ М. Фелендюк. Формування моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури / Ю. Цирень. Педагогічні умови керівництва творчою діяльністю дітей старшого дошкільного віку/ Ю. Цірук. Сучасні форми взаємодії ДНЗ і батьків/ Ю. Швець. Методологічні аспекти формування у дітей старшого дошкільного віку естетичної компетентності / М. Янченко. Підготовка майбутніх магістрів до післядипломної проектно-художньої діяльності з учителями початкових класів/ І. Ботвіна. Формування комунікативної компетентності у майбутнього вчителя початкової школи/ А. Висоцька. Формування риторичних умінь у майбутнього вчителя початкової школи під час тренінгу/ М. Висоцька. Формування навчальної мотивації у студентів-першокурсників/ М. Гарбуз. Взаємодія мистецтв на уроках літературного читання як засіб навчання молодших школярів сприймати художній образ/ О. Городня. Підготовка майбутнього вчителя до використання засобів наочності у процесі вивчення курсу "Я і Україна"/ Н. Губар. Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи до екологічного виховання молодших школярів/ О. Дмитрук. Формування культури усного мовлення майбутніх учителів початкової школи під час ділових ігор / І. Іванова. Підготовка майбутнього вчителя до здоров'язбережувальної діяльності в початковій школі/ О. Кікош. Формування в майбутнього вчителя початкової школи професійного мовлення / В. Ковальова. Підготовка майбутнього вчителя до використання техніки оригамі на уроках трудового навчання в початковій школі/ В. Лещенко. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до навчання художньої праці в школах національних меншин України / Г. Майоренко. Підготовка майбутнього вчителя до використання дидактичних ігор на уроках математики в початковій школі/ І. Плужник. Підготовка майбутнього вчителя до проведення екологічних дидактичних ігор на уроках природознавства в початковій школі/ Ю. Русова. Візуалізація системи образів художнього твору як засобів усвідомлення молодшими школярами його ідеї / Т. Савченко. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи з педагогічно занедбаними учнями у позаурочній виховній діяльності/ О. Сапіженко. Формування творчої особистості майбутнього вчителя початкової школи/ Ж. Северина. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до впровадження педагогічних технологій / А. Сидоренко. Формування творчої особистості молодшого школяра в процесі навчально-пізнавальної діяльності/ О. Смирнова. Формування в майбутнього вчителя початкової школи культури мовленнєвого спілкування/ А. Смірнова. Підготовка майбутніх вчителів початкових класів до позашкільних занять з графічного дизайну/ П. Соболевська. Особливості підготовки майбутнього вчителя початкової школи до навчально-виховної роботи з гіперактивними учнями / Х. Субота-Мельник. Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до використання проектної діяльності в навчальному процесі початкової школи/ О. Товкач. Формування риторичної культури у майбутнього вчителя початкової школи/ Т. Удод. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання ігрового дизайну учнів/ В. Чеснокова. Суспільно-політична діяльність Джузеппе Мадзіні (1821-1872 pp.)/ Ю. Барабаш. Постать Миколи Хвильового у суспільно-політичних процесах 1920-х - початку 1930-х років / В. Василенко. Українське культуртрегерство як чинник формування російської культури другої половини XVII - початку XX ст./ Н. Вірич. Земства на Правобережній Україні/ М. Головко. Енциклопедичні видання в Україні XX - початку XXI ст. ; Участь студентів та викладачів вищих навчальних закладів у народному ополченні при обороні Києва (7 липня - 26 вересня 1941 р.)/ Д. Казаков. Дипломатичні відносини Понтійського царства і Римської держави у період Мітрідатових воєн/ С. Каранда. Політика міжнародного співтовариства щодо врегулювання Косовського конфлікту у 1998-1999 рр./ Д. Кондратенко. Спогади Євгена Чикаленка як історичне джерело вивчення причин поразки української революції/ Ю. Кот. Повсякденне життя української наукової інтелігенції 1920-х років (за матеріалами щоденників Сергія Єфремова)/ А. Кошкідько. Місце Пергамського царства в системі міжнародних відносин у III - II ст. до н.е./ В. Кучерявий. Проблеми шкільної освіти в політиці ЮНЕСКО у другій половині XX ст./ Є. Овчаренко. Київська школа істориків Володимира Антоновича/ І. Пасічник. Пам’ятки сабатинівської культури Бузько-Інгульського межиріччя/ Б. Пацкань. Військово-політична діяльність генерала Я. Слащова у контексті білогвардійського руху в Україні (1918-1920 р.)/ М. Саблін. Сучасна історико-туристична панорама Києва/ Ю. Сандул. Молодіжний рух в країнах Західної Європи та США у другій половині 60-х років XX ст./ К. Холоденко. Шкільництво Києва другої половини XIX ст./ С. Шептицький. Комп'ютерне навчання алгебри і геометрії у старшій школі/ С. Динниченко. Освіта суспільства сталого розвитку/ М. Марунич. Комп'ютерна програма для аналізу та порівняння електронних документів/ Є. Матасар. Об'єкти і методи вимірювань в освіті/ А. Орленко. Вимоги до комунікаційної компетентності, способи її формування/ В. Старшун. Технології підтримки віртуальної навчальної діяльності у соціальних інформаційних системах/ А. Кupдa. Швидкодія криптосистем на еліптичних кривих з використанням кривих у формі Едвардса/ В. Линьов. Напрями використання сучасних інформаційних технологій у діяльності культурно-розважальних закладів/ Л. Первак. Комп'ютерні засоби для організаційної підтримки системи післядипломної освіти/ І. Петроє. Напрями застосування ІКТ у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу/ А. Стецев'ят. Зворотна розробка/проектування (reverseengineering) програмного забезпечення у системі підготовки ІТ - фахівців України/ P. Тихонов ; P. Тихонов. Моніторинг якості освіти у школі/ О. Чернов. Методика патентних досліджень у соціальній сфері з використанням інформаційних технологій/ А. Шинкарук. Розробка автоматизованої системи управління документацією навчального відділу інституту/ Д. Яровий. Управління зайнятістю у сфері державної служби України/ О. Божик. Управління освітньою сферою на місцевому рівні/ О. Бондаренко. Соціальне страхування як інструмент соціального захисту населення/ С. Бублик. Удосконалення організаційної структури виконавчої влади в Україні/ Я. Дудков. Державне управління розвитком інклюзивної освіти в Україні/ О. Кузнецова. Державна політика розвитку соціального діалогу в Україні/ В. Курінна. Організація роботи з кадрами в органах прокуратури/ І. Музиченко. Соціальний захист населення України: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку/ Т. Семенкова. Державна освітня політика в Україні і за кордоном: порівняльний аналіз/ Л. Січкар. Удосконалення механізмів взаємодії виконавчих органів державної влади та громадських організацій/ Ю. Скидоненко. Реалізація державної політики щодо захисту прав дітей на місцевому рівні / В. Черкасова. Державна кадрова політика в освітній галузі (на прикладі м. Києва)/ С. Юрченко. Співвідношення професійних здібностей та професійних інтересів у підлітковому віці/ Е. Загоруй. Психологічні особливості поведінки гіперактивних дітей молодшого шкільного віку/ Т. Ісай. Самоактуалізація особистості студента у зв'язку з проявами захисних механізмів психіки/ О. Конопля. Вікова зумовленість суб'єктивної оцінки стресових подій/ Н. Макарова. Особливості долаючої поведінки емпатійних особистостей/ К. Окорокова. Академічна прокрастинація студентів вищих навчальних закладів/ О. Оладько. Динаміка мотиваційної сфери особистості студента-психолога/ Ф. Подшивайлов. Ціннісні орієнтації студентів із різними соціально-рольовими репертуарами/ О. Рафіков. Психологічні особливості інтернет-комунікації сучасної молоді/ Ю. Сальнікова. Психологічні особливості соціальної адаптації до навчання у вищій школі студентів, які мали досвід шкільного булінгу/ А. Самойленко. Вплив комп’ютерних ігор на формування особливостей особистості в юнацькому віці/ І. Фарафонов. Психосемантичний зміст картини світу професій абітурієнтів психологічних спеціальностей/ А. Юревич. Соціально-педагогічна профілактика хвороб, які передаються статевим шляхом, серед учнів професійно-технічних навчальних закладів/ А. Бєлишева-Кімнатна. Соціально-педагогічне забезпечення прав дітей у сім'ї, яка опинилася в складних життєвих обставинах/ Н. Вітківська. Соціально-педагогічна профілактика агресивної поведінки підлітків у загальноосвітніх навчальних закладах/ Є. Грицай. Соціально-педагогічна підтримка сімей, які виховують ВІЛ-інфікованих дітей/ С. Загреба. Соціально-педагогічна робота фахівців соціальної роботи в центрах матері та дитини/ Д. Ковторова. Соціально-педагогічна робота з підготовки старшокласників до усвідомленого батьківства/ Т. Кравченко. Зміст та форми роботи соціального педагога з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах/ А. Лещенко. Соціально-педагогічні умови професійного самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів/ О. Лобода. Формування академічної манери співу у майбутнього вчителя музичного мистецтва/ О. Благодатних. Методика навчання гри на гобої в Україні у другій половині XX ст. : історичний аспект/ К. Бурдальов. Формування музично-виконавських компетенцій майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ О. Горбачова. Формування музично-виконавського досвіду майбутніх учителів музики у процесі інструментальної підготовки/ О. Дядечко. Формування стильового мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ М. Зеленська. Формування вокально-педагогічних навичок майбутнього вчителя музики у процесі фахової підготовки/ Г. Коваленко. Формування інтонаційного мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ А. Крижановська. Методика розвитку творчих здібностей майбутнього вчителя музики у процесі вокальної підготовки/ О. Нікіфорова. Розвиток творчої самостійності майбутнього вчителя музики у процесі дистанційного навчання/ В. Савтюк. Формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ Г. Третьякова. Формування особистісних якостей майбутніх учителів музики на заняттях з постановки голосу/ С. Трифанюк. Патріотичне виховання старшокласників засобами народнопісенної творчості/ Л. Шекеряк. Осінні каштани/ І. Каленченко. Осінь у Львові/ М. Коренюк. Вечорниці/ О. Кравченко. Відносність руху/ Т. Мільшина. Свято врожаю/ А. Олійник. Образ мавки у творчості Лесі Українки/ Т. Потоцька. Шевченківські дороги/ О. Тонковид. Образ жінки у творчості Т. Г. Шевченка/ А. Шевчук. Танцювальний клас/ О. Шпіг.
Примірники : всього : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Вільні : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2(082)/С 76
Назва : Стандарти дошкільної освіти: дискурс науки і практики : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 11 квітня 2014 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :374 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.23
УДК : 373.2(082)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільна освіта --Україна
Зміст : Якісна освіта з дитинства - запорука успішного розвитку суспільства / О. Я. Савченко. Формування здоров'язбережувальної компетентності дошкільників у контексті вимог Базового компонента дошкільної освіти/ Т. К. Андрющенко. Розвиток дошкільника в процесі набуття ним еколого-природничої компетентності/ Г. В. Бєлєнька. Умови творчої самореалізації дитини/ І. М. Біла. Навчання дітей 6-7 років читання за методом цілих слів/ Н. І. Богданець-Білоскаленко. Стандарти дошкільної освіти: мовленнєва компетенція/ А. М. Богуш. Логіко-математична освіта дошкільника: науково-проектувальні аспекти/ О. Г. Брежнєва. Формування елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку із зоровим відхиленням/ В. М. Вертугіна. Формування мотиваційно-ціннісного компонента професійної готовності майбутніх вихователів до дослідницької діяльності/ Ю. О. Волинець. Формування компетентності дитини за освітньою лінією "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі" Базового компонента дошкільної освіти/ К. О. Гарус. Просторово-часові уявлення як основа життєвої компетентності дитини дошкільного віку/ Н. М. Голота. Сучасне планування творчих ігор з дітьми дошкільного віку/ C. O. Довбня ; C. O. Довбня. Особливості розвитку дитини дошкільного віку. Наступність дошкільної і початкової освіти/ М. П. Ільків. Дотримання інформаційної безпеки дітей старшого дошкільного віку в сучасному інформаційному суспільстві / В. І. Імбер. Формування дослідницьких умінь як складової сенсорно-пізнавальної компетентності дітей дошкільного віку/ Г. Г. Кіт. Підготовка майбутніх вихователів до сенсорно-пізнавального розвитку дошкільників за Базовим компонентом дошкільної освіти / О. В. Коваленко. Психолого-педагогічні умови формування особистісної компетентності дитини старшого дошкільного віку/ О. Л. Кононко. Формування фізичної готовності старших дошкільників до навчання у школі в сучасній практиці дошкільної освіти/ Н. А. Кот. Підготовка майбутніх вихователів дошкільних закладів до роботи за Базовим компонентом дошкільної освіти/ О. П. Кошіль. Соціокультурна змістова лінія навчання української мови учнів шкіл з російською мовою викладання: методичний аспект реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти/ Н. В. Кудикіна. Формування етнопедагогічної компетентності майбутнього вихователя в умовах магістратури педагогічного ВНЗ/ В. В. Лаппо. Формування іншомовної методичної компетентності майбутніх вихователів дошкільної освіти/ О. В. Лобода. Специфіка фахової підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до морального виховання дітей/ Л. В. Лохвицька. Творча самореалізація особистості майбутнього вихователя як науково-педагогічна проблема/ В. В. Любива. Природничо-математична підготовка майбутніх дошкільних педагогів - необхідна умова ефективної реалізації Базового компонента дошкільної освіти/ М. А. Машовець. Освіта дітей дошкільного віку у сільських районах України: традиційні та альтернативні форми здобуття / Л. І. Меленець. Лінгводидактичні засади навчання старших дошкільників складати розповіді-роздуми/ А. В. Омеляненко. Теоретичні підходи до визначеннясутності поняття "інформатична компетенція" дитини старшого дошкільного віку/ Т. О. Павлюк. Відображення питань розвитку етичних уявлень дітей дошкільного віку в основних державних документах в галузі дошкільної освіти/ А. В. Пасічник. Дитина і мистецтво: сучасні аспекти поліхудожнього розвитку/ О. А. Половіна. Формування готовності студентів до виховання дітей старшого дошкільного віку в полісуб'єктному середовищі вищого навчального закладу/ Т. І. Поніманська. Підготовка майбутніх вихователів ДНЗ до ознайомлення дітей з природою в контексті оновлених стандартів дошкільної природничої освіти / Л. Л. Присяжнюк. Сутність педагогічної технології як умови формування здорової особистості у процесі взаємодії дошкільного навчального закладу і сім'ї/ Н. І. Семенова. Наступність між дошкільною і початковою ланками освіти/ Л. О. Синекоп. Формування компетентності дітей дошкільного віку у сфері театральної освіти/ Н. Б. Сиротич. Формування основ інформаційної культури та розвиток критичного мислення у дошкільників/ І. Б. Стеценко. Аксіологічні механізми гармонізації ставлення дошкільників до природи/ Г. С. Тарасенко. Створення предметно-ігрового середовища як умова організації режисерських ігор дітей старшого дошкільного віку/ О. П. Тельчарова. Формування мовленнєвої компетентності старшого дошкільника на заняттях/ І. Є. Товкач. Роль гуманістичної взаємодії у професійній підготовці майбутнього вихователя/ Н. B. Федорова. Формування мовленнєвої компетентності дошкільників у процесі навчання переказу літературних творів/ В. А. Чекаліна. Сучасні підходи до збагачення культурологічного змісту дошкільної освіти/ С. В. Чередніченко. Підготовка майбутнього вихователя за мистецькими спеціалізаціями згідно з Державними стандартами дошкільної освіти/ А. С. Шевчук. Картина світу старшого дошкільника як результат пізнавальної діяльності/ Л. В. Шелестова. До питання вивчення проблеми розвитку методичної роботи в дитячих садках України у 20-30-ті роки XX ст/ Т. Ю. Шинкар. Теоретико-методологічні засади логіко-математичного розвитку дитини/ К. Й. Щербакова.
Примірники : всього : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(6), Ф3(3)
Вільні : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(6), Ф3(3)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яценко Ірина
Назва : Цікаві й корисні парасольки барвисті : інтегроване заняття для старших дошкільнят
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2015. - № 3. - С. 28-29. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2015/3). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільне навчання-- Організація занять
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтегроване заняття--зв'язне мовлення--пізнавальна активність--предмети довкілля--парасолька
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття, мета якого - розвивати зв'язне мовлення дітей, мислення, уяву, дрібну моторику; стимулювати пізнавальну активність; виховувати доброзичливе ставлення до оточення; розширювати уявлення дітй про предметне довкілля; формувати уявлення про предмети вжитку як результат людської праці; збагачувати й активізувати словник дітей; формувати правильне мовлення та ін.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3.16/К 38
Назва : Психолого педагогічні умови організації розвивального середовища в закладах освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ конф., 6-7 трав. 2010 р.
Вихідні дані : Херсон: Херсонський державний університет, 2010
Кільк.характеристики :368 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Херсонський державний університет :
ДРНТІ : 14.01.21
УДК : 373.3.16
Предметні рубрики: Організація освіти
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

12.

Назва журналу :Мистецтво та освіта -2015р.,N 4
Цікаві статті :
Туманов І. М. Вища школа України: навчання образотворчого мистецтва - теорія і практика сьогодення/ І. М. Туманов (стр.2-4) Кл.слова: методологія навчання,навчальна творчість,якість навчання
Соломаха С. О. Простір культури - середовище формування світогляду особистості/ С. О. Соломаха (стр.6-9) Кл.слова: особистісний розвиток,культурні цінності,художньо-естетичний світогляд
Антоник Н. В. "Відеосольфеджіо" на уроках музики/ Н. В. Антоник (стр.10-13) Кл.слова: уроки музики,дитячий музичний фольклор,молодші школярі
Сердюк О. П. Методи формування музичного сприймання у молодших школярів/ О. П. Сердюк (стр.14-19) Кл.слова: музичне навчання,сриймання музики,методи і прийоми
Тодорова Л. Д. Розвиток пізнавальних інтересів на уроках музики в початковій школі/ Л. Д. Тодорова (стр.19-22) Кл.слова: уроки музики,пізнавальна активність
Сергієнко С. М. Література про музику для школярів і педагогів/ С. М. Сергієнко (стр.23-26) Кл.слова: музичне виховання,музична література
Шерстинюк А. М. Техніка рисунка в початковій школі: методи та засоби/ А. М. Шерстинюк (стр.26-38) Кл.слова: образотворче мистецтво,молодші школярі,методика
Руденко І. В. Інтерактивні технології формування творчої активності підлітків/ І. В. Руденко (стр.40-45) Кл.слова: образотворче мистецтво
Косенко П. Б. Унісон трьох мистецтв/ П. Б. Косенко (стр.46-51) Кл.слова: темперація кольорів,музична інтонація,поетичне слово
Fedorenko S. Arts integration in shaping liberal culture of undegranduate students in the USA/ S. Fedorenko (стр.51-55)
Мінасян Н. Г. Набуття художньо-естетичного досвіду старшокласниками на уроках художньої культури/ Н. Г. Мінасян (стр.55) Кл.слова: художня культура,творчість старшокласників
Грищенко Т. А. Велична постать майстра. Олександр Кошиць/ Т. А. Грищенко (стр.58-59) Кл.слова: диригент,композитор,педагог
Цікаві статті :
Знайти схожі


13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7/Б 61
Автор(и) : Біла І. М.
Назва : Психологія дитячої творчості
Вихідні дані : Київ: Фенікс, 2014
Кільк.характеристики :200 с
ISBN, Ціна 978-966-01-0550-8: 40.00, 40.00, грн.
ДРНТІ : 15.31
УДК : 159.922.7
Предметні рубрики: Психологія-- дитяча творчість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): основи дитячої творчості--творча діяльність--пізнавальна активність--види дитячої творчості
Анотація: В книзі міститься загальний аналіз сучасного психологічного вивчення проблеми дитячої творчості, розглядаються питання закономірностей творчої діяльності дітей, її ознак, передумов виникнення та розвитку.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.3.018.54(477)/Б 11
Автор(и) : Білоконна Н.
Назва : Емоційний компонент як важливий чинник організації навчально-виховного середовища у групі продовженого дня
Місце публікування : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 2. - С. 43–46. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2017/2). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 7 назв.
УДК : 373.3.018.54(477)
Предметні рубрики: Групи продовженого дня-- навчально-виховна робота-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчально-виховна робота--група продовженого дня--емоційний компонент--педагогічне середовище--індивідуальний розвиток учня--пізнавальна активність--початкова школа
Анотація: Статтю присвячено проблемі успішної організації навчально-виховної роботи групи продовженого дня у системі початкової ланки освіти. Емоційний компонент виступає однією з важливих умов створення такого педагогічного керованого середовища, яке сприяє індивідуальному розвитку кожного учня як особистості, формуванню візнавальної активності молодших школярів та закріпленню засвоєних ними знань, умінь і навичок.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Калініченко, Людмила
Назва : Ідеї Олександри Савченко про вплив пізнавальної активності та самостійності на формування творчого мислення молодших школярів (1970–1990-ті рр.)
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2017. - № 5/6. - С. 26–30. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2017/5/6). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 11 назв.
УДК : 37:001.32(477)]Савченко + 373.3.025.7(477)
Предметні рубрики: Мислення-- молодші школярі-- формування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розумовий розвиток--пізнавальна самостійність--пізнавальна активність--творче мислення--учні початкової школи
Анотація: У статті висвітлено погляди О. Савченко на формування творчого мислення молодших школярів . Розкрито тлумачення вченою понять "творче мислення", "пізнавальна активність", "пізнавальна самостійність".
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Комісарик М., Балаєва К.
Назва : Підвищення пізнавальної активності студентів шляхом долучення їх до створення навчально-методичних посібників
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2017. - Вип. 4. - С. 80-84. - ISSN 2078-1687 (Шифр П875300957/2017/4). - ISSN 2078-1687
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальний процес--пізнавальна активність
Знайти схожі

17.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Піроженко, Тамара, Машовець, Марина, Коваленко, Олена
Назва : Методичні аспекти реалізації освітньої лінії "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі"
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ: МЦФЕР- Україна, 2013. - № 2. - С. 4-9 (Шифр В353859/2013/2)
Знайти схожі

18.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Тодорова, Ліляна Дмитрівна
Назва : Розвиток пізнавальних інтересів на уроках музики в початковій школі
Місце публікування : Мистецтво та освіта. - Київ: Педагогічна думка, 2015. - № 4. - С. 19-22 (Шифр М815538/2015/4)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): уроки музики--пізнавальна активність
Знайти схожі

19.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Калініченко Л. М.
Назва : Ідеї о. Савченко про формування творчого мислення [Electronic resource]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2017. - № 28. - С. 16-22 (Шифр П225817115/2017/28)
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пізнавальна активність--пізнавальна самостійність--розумовий розвиток--творче мислення
Анотація: У статті висвітлено психолого-педагогічні погляди О. Савченко на шляхи формування творчого мислення молодших школярів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Седеревічене А.
Назва : Інноваційна Київщина: досвід реалізації проекту "Інтелект України" в початковій школі
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 6. - С. 9–10. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2018/6). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 3 назви.
УДК : 373.3.042.2-056.45(477)
Предметні рубрики: Обдаровані діти-- проекти-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелект україни, проект--академічно здібні учні--початкова школа--науково-педагогічний проект--пізнавальна активність--інноваційна діяльність--реалізація проекту
Анотація: У статті розглянуто основні шляхи реалізації всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України".
Знайти схожі

21.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кудря, Оксана
Назва : Педагогічні умови ефективного навчання студентів основам технології швейних виробів
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання/ МОН України. - Київ: Знання, 2018. - № 12. - С. 67-73. - ISSN 1682-2366 (Шифр В730231/2018/12). - ISSN 1682-2366
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічні умови--навчальний процес--пізнавальний інтерес--пізнавальна активність--самостійна діяльність
Знайти схожі

22.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ольховська Т. О.
Назва : Вікові особливості розвитку пізнавальної активності старшокласників
Місце публікування : Управління школою: наук.-метод. журн./ ТОВ "Видавнича група "Основа". - Харків: Основа, 2019. - № 19/21. - С. 20–23 (Шифр У411512/2019/19/21)
Примітки : Бібліогр.: 5 назв.
Предметні рубрики: Пізнавальна активність-- розвиток-- старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): старший підлітковий вік--вікові кризи--почуття дорослості--рання юність--пізнавальна активність--вікові особливості
Анотація: Надано психолого-педагогічну характеристику двом віковим періодам – старшому підлітковому й ранній юності.
Знайти схожі

23.

Форма документа :
Шифр видання : 74.03(4Укр)я031/С 41 рукописний текст
Автор(и) : Січкар, Алла Дмитрівна
Назва : Розвиток ідей діяльнісного підходу у дошкільному вихованні України (кінець ХІХ - перша третина ХХ століття) : автореферат дисертації ... канд. пед. наук : 13.00.01
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :20 с
ДРНТІ : 14.23
ББК : 74.03(4Укр)я031
Предметні рубрики: Педагогіка-- дошкільне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільна освіта--виховання дітей--самодіяльність--розумовий розвиток--пізнавальна активність
Примірники : всього : ГП КС(2)
Вільні : ГП КС(2)
Знайти схожі

24.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Грушко Ю. О.
Назва : Інтерактив на уроках мови та літератури: активізуємо пізнавальну діяльність : [інтерактивне навчання, приклад уроку з укр. мови на тему: "Звертання", 8 кл.]
Місце публікування : Вивчаємо українську мову та літературу: науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2003 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2019. - N 34/35/36. - С. 8–15 (Шифр В901257/2019/34/36)
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
Предметні рубрики: Інтерактивне навчання-- українська мова-- українська література-- середня школа
Пізнавальна активність-- українська мова-- українська література-- середня школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українська мова--українська література--інтерактивне навчання--пізнавальна активність--групові методи--фронтальні методи--колективна діяльність--інтерактивні підходи--інтерактивні технології--навчання в грі--середня школа
Знайти схожі

25.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лисенко Н. Г.
Назва : Формула коренів квадратного рівняння : 8 клас
Місце публікування : Математика в школах України: науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020. - N 4/5/6. - С. 54-58 (Шифр М021125/2020/4/6)
Предметні рубрики: Математика-- методика викладання-- квадратне рівняння
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): урок математики--квадратне рівняння--формула коренів--8 клас--формула дискримінанта--пізнавальна активність
Знайти схожі

26.

Назва журналу :Математика в школах України -2020р.,N 7/9
Цікаві статті :
Василенко О. Між аксіом і теорем/ Олександр Василенко О. (стр.64-95) Кл.слова: гідродинаміка,пружність,операційне числення
Степаненко Л. В. Матемаика в процесі і в житті/ Л. В. Степаненко (стр.77-84) Кл.слова: математика,урок математики,11 клас
Кислицина Т. В. Комбінаторика/ Т. В. Кислицина, О. В. Лучшева (стр.65-76) Кл.слова: комбінаторика,математика,інформатика
Личко В. М. Найбільше й найменше значення функції на проміжку/ В. М. Личко (стр.61-63) Кл.слова: іункція,значення функції,урок
Олійник О. М. Площа трапеції/ О. М. Олійник (стр.56-60) Кл.слова: трапеція,площа трапеції,урок математики
Федак І. В. ІІІ етап Всеукраїнської олімпіади з математики 2020 року в Івано-Франківській області/ І. В. Федак (стр.50-56) Кл.слова: математика,олімпіада
Хавелов С. В. Використання просторових векторів для розв"язання деяких задач + задачі з вкладеннями/ С. В. Хавелов (стр.47-49) Кл.слова: просторовий вектор,задача,задача з вкладеннями
Кушнір І. А. Формула королеви чи королева формули/ І. А. Кушнір (стр.44-46) Кл.слова: формула,допоміжне коло,кут
Біла Н. С. функції/ Н. С. Біла (стр.24-43) Кл.слова: функції,підготовка до ЗНО,завдання
Сенько Р. М. Підвищення пізнавальної активності на уроках математики/ Р. М. Сенько, Б. Й. Притула (стр.19-24) Кл.слова: урок математики,пізнавальна активність,національна доктрина
Тищенко І. А. Використання хмарних технологій у розробці навчально-пізнавальних проєтів/ І. А. Тищенко, О. О. Нечипоренко (стр.11-18) Кл.слова: хмарні технології,навчально-пізнавальний проєкт,технологія веб-квесту
Волобуєва Л. М. собливості викладання математики в 5 класі з високим творчим потенціалом/ Л. М. Волобуєва (стр.4-11) Кл.слова: викладання математики,учні з творчим потенціалом,5 клас
12 годин онлайн-спілкування з експертами! (стр.2-3) Кл.слова: педагогічний заклад,дошкільна освіта,інтернет-марафон
Цікаві статті :
Знайти схожі


27.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сенько Р. М., Притула Б. Й.
Назва : Підвищення пізнавальної активності на уроках математики
Місце публікування : Математика в школах України: науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020. - N 7/8/9. - С. 19-24 (Шифр М021125/2020/7/9)
Предметні рубрики: Математика-- методика викладання-- психологічні основи навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): урок математики--пізнавальна активність--національна доктрина--мультимедійна презентація--веб-квест--інтегровані групи вчителів
Знайти схожі

28.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Савченко Катерина, Пушкаренко Людмила
Назва : Теплі ранки у дружньому колі : ранкові зустрічі у вересні для дітей старшої групи
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2020. - № 8. - С. 19-23. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2020/8). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Методична робота
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна компетентність--пізнавальна активність--ранкові зустрічі
Знайти схожі

29.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Савченко, Катерина, Пушкаренко, Людмила
Назва : Теплі ранки у дружньому колі : ранкові зустрічі в січні для дітей старшої групи
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2020. - № 12. - С. 24-28. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2020/12). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Соціальна компетентність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пізнавальна активність
Знайти схожі

30.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Савченко, Катерина, Пушкаренко, Людмила
Назва : Теплі ранки у дружньому колі : ранкові зустрічі у грудні для дітей старшої групи
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2020. - № 11. - С. 20-25. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2020/11). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Соціальна компетентність
Дошкільна педагогіка-- Природознавче виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пізнавальна активність
Знайти схожі

 1-30    31-36 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)