Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=радіо реклама<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Маркетинг в Україні -2017р.,N 5/6
Цікаві статті :
Лилик І. Першочергові завдання ГО «Українська Асоціація Маркетингу»: пріоритети 2018 року/ І. Лилик (стр.4-15) Кл.слова: український маркетинг,сертифікація маркетологів,міжнародна співпраця, маркетинг
Об'єм рекламно- комунікаційного ринку України 2017 та прогноз об'ємів ринку 2018. Експертна оцінка Всеукраїнської Рекламної Коаліції (стр.16-21) Кл.слова: друкована реклама,радіо реклама,рекламний медіаринок
Штепа А. От слайда к слову или как выступить эффективно/ А. Штепа (стр.22-25) Кл.слова: комунікація,публічний виступ,ораторське мистецтво
Відео-маркетинг: путівник для початківця (стр.26-29) Кл.слова: контент створений споживачем,рекламний відеоролик,Тайм Інкорпорейшн
Рітсон М. Ritson: Марк Прітчард з P&G здійснив найбільшу маркетингову промову за 20 років/ М. Рітсон (стр.30-32) Кл.слова: Прітчард Марк, про нього,цифровий маркетинг,медійна реклама
Шинкаренко Н. Віртуальні виставки – нові можливості маркетингових комунікацій/ Н. Шинкаренко (стр.33-37) Кл.слова: виставкова діяльність,трансформація виставок,контакт зі споживачем
В борьбе за Украину без сексизма (стр.38-41) Кл.слова: приниження особистості,гендерні стереотипи,реклама
5 идей оригинальных корпоративных подарков к Новому году (стр.42-44) Кл.слова: новорічні подарунки,подарунок колегам,корпоративні подарунки
Споживчі настрої в Україні, грудень 2017: індекс склав 60,3 (стр.45-46) Кл.слова: індекс споживчих настроїв,індекс економічних очікувань,маркетингові дослідження
Дадо Я. Маркетинг і управління – конфлікт чи інтеграція функції? Підстава до дискусії у світлі досліджень в академічному середовищі Словаччини і Польщі/ Я. Дадо, В. В. Ян (стр.47-55) Кл.слова: поле війни маркетингу з управлінням,маркетингові дослідження,концепція Ресів
Решетилова Т. Процесс исследования потребительских характеристик инновационного товара/ Т. Решетилова (стр.56-63) Кл.слова: маркетингова діяльність,інноваційний товар,перевага споживачів
Зозульов О. Формування концепції ведення бізнесу на маркетинових засадах: сьогодення та майбутнє/ О. Зозульов (стр.64-72) Кл.слова: модель організації бізнесу,формування маркетингової стратегії,маркетингова діяльність
Перевозова І. Мотиватори праці менеджерів/ І. Перевозова, І. Попадинець (стр.73-78) Кл.слова: управління мотивацією праці,мотивація управлінської праці,зовнішні мотиватори
Мороз Л. Свято маркетологів у Львові/ Л. Мороз (стр.79-82) Кл.слова: українські маркетологи,Українська Асоціація Маркетингу,День маркетолога
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа :
Шифр видання :
Назва : Об'єм рекламно- комунікаційного ринку України 2017 та прогноз об'ємів ринку 2018. Експертна оцінка Всеукраїнської Рекламної Коаліції
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ: Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 5/6. - С. 16-21 (Шифр М855626032/2017/5/6)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): друкована реклама--радіо реклама--рекламний медіаринок
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)