Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (4)Мережеві ресурси (10)Наукові періодичні видання Університету (45)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=реалізація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 504
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.
   930.85(4)
   T21


   
    11-oji Tarptautinė Mokslinė Konferencija "Jono Puzino skaitymų" "ATGIMSTANTI SENOJI EUROPA", Minint 100-ąsias prof. Marijos Gimbutienės Gimimo Metines, 2021 m. rugsėjo 23-24 d. Vilniuje : PROGRAMA IR PRANEŠIMŲ SANTRAUKOS = The 11th International Scientific Readings of prof. Jonas Puzinas "THE NEW OLD EUROPE", September 23 - 24, 2021, Vilnius : PROGRAMME AND ABSTRACTS. - Vilnius : Unesco, 2021. - 69 с. - 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Культура--Історія--Європа--З’їзди і конференції

   Цивілізації--Культура--Історія--Європа--З’їзди і конференції


Кл.слова (ненормовані):
історія цивілізацій -- історія культури -- вчена -- розвиток науки -- вплив праць -- історія європейської культури -- нові дослідження
Анотація: Реалізація міжнародної наукової конференції мала на меті не лише вказати на значення професорки. А й показати внесок досліджень М. Гімбутєне в дослідження історії цивілізацій, розкрити значення праці вченого для розвитку науки, а також представити новітні дослідження з історії європейської культури з різних дослідницьких перспектив.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Ґімбу́тас, Марія (литовсько-американська вчена, археолог та антрополог ; 1921-1994) \про нього\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

2.


    Vyzdryk, V.
    Agrarian legislation of interwar Poland: specificities of its implementation in Eastern Galicia = Аграрне законодавство міжвоєнної Польщі: особливості його впровадження в Східній Галичині / V. Vyzdryk, O. Melnyk, O. Muravskiy // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 4. - P23-28. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
Східна Галичина -- аграрне законодавство -- Польща -- міжвоєнний період -- реформи -- камасація -- парцеляція -- осадництво
Анотація: Реформування нормативно-правової бази аграрного законодавства Другої Речі Посполитої полягало в необхідності вдосконалення соціально-економічних змін в системі аграрного землеустрою. Важливим підґрунтям цього процесу мало стати створення належної законодавчої бази, яка, забезпечуючи непорушність приватної власності на землю, відкривала можливості для утворення та зміцнення фермерських господарств, сприяла б ліквідації безземелля і малоземелля. Реалізація законів 1919 і 1920 років в аграрному секторі відбувалася вкрай повільно, що змушувало шукати нових шляхів і підходів до його реформування. Зважаючи на складну політичну ситуацію у східних і південно-східних воєводствах, враховуючи вимоги політичних сил щодо реформування земельних відносин в інтересах селян, сейм ухвалив новий закон під назвою "Про виконання аграрної реформи", який набрав чинності в грудні 1925 р. Цей законодавчий акт визначав основні параметри реформування аграрного сектора аж до 1939 р. Незважаючи на те, що аграрне законодавство Польщі більшою мірою захищало інтереси великих землевласників, але в той же час сприяло створенню нових фермерських господарств, удосконалило механізм юридичного оформлення права на землю, що утверджувало цивілізовані ринкові відносини в економічному секторі. Окремі законодавчі акти (1923 р., 1928 р., 1932 р.) унормовували ліквідацію вузькосмужжя і черезсмужжя (камасація), що сповільнювали розвиток інтенсивного землеробства; регулювали орендні відносини в аграрному секторі, що сприяло його переходу на ринкові умови функціонування; дозволили проведення меліоративних робіт з метою оптимального використання потенціалу ґрунтів. Аграрне законодавство держави й політика уряду вкрай загострили національні і соціальні протиріччя в суспільстві. Прагнення Варшави до зміни кількісного співвідношення українського та польського населення на користь останнього, за рахунок переселення із польської етнічної території колоністів на західноукраїнські землі, які повинні були створити міцні господарства й стати важливою соціальною та політичною опорою влади - зазнали краху.
Дод.точки доступу:
Melnyk, O.
Мельник Олександра
Muravskiy, O.
Муравський Олег
Виздрик Віталій


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Гад, Ієн.
    Destin-Ation Integration: вплив європейського проєкту Destin (2018–2022) на українську журналістику та медіаосвіту [Текст] / І. Гад, Р. МакДональд, А. Кін // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 13-20DOI 10.28925/2524-2644.2023.152. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
журналістика -- медіа -- університети -- студенти -- Болонський процес -- Україна -- війна
Анотація: DESTIN: Журналістська освіта для демократії в Україні: Розвиток стандартів, доброчесності та професіоналізму – це проєкт, що фінансувався Erasmus+ за участю двадцяти партнерів з Європи та України та мав на меті змінити середовище для журналістики в Україні шляхом співпраці з факультетами університетів, роботодавцями та іншими ключовими зацікавленими сторонами. Метою було зробити так, щоб програми вищої освіти краще відповідали потребам студентів, медіа-сектору та демократичного суспільства в цілому. У період з листопада 2018 року до листопада 2022 року реалізація проєкту призвела до розробки та впровадження двадцяти нових і переглянутих програм бакалавра та магістра з журналістики та медіа в десяти українських університетах. Також було розроблено та реалізовано: сімнадцять онлайн-курсів з «Медіаграмотності», орієнтованих на українську громадськість; «Національні методичні вказівки» для програм бакалаврату та магістра журналістики, надані Міністерству освіти і науки; проведений Український форум освітян медіа та журналістики; польсько-українська магістерська програма з журналістики з подвійним дипломом, започаткована у вересні 2022 року. У цій статті розповідатиметься про цілі, діяльність, досягнення, вплив і спадщину проєкту. Підкреслено цінність освіти як для покращення якості журналістики, так і для збереження демократичних цінностей, особливо під час війни.
Дод.точки доступу:
МакДональд, Рейчел
Кін, Адель


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Yatsenko, O.
    Human in the world of technologies: attempt to conceptualize a new ontology = Людина в світі технологій: спроба концептуалізації нової онтології / O. Yatsenko // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 1. - P48-54. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
онтологія -- культура -- суб’єктивність -- техніка -- технологія -- соціальність -- віртуальне
Анотація: Стаття присвячена філософському аналізу феномену техніки та її впливу на зміст сучасної соціокультури. На основі традиції інтерпретації феномену техніки як експлікації змісту та структури знання, алгоритму ефективної діяльності та взаємодії, автор переконує в тому, що розвиток техніки та технології не тотожний примноженню кількості інструментів та агрегатів, а означає, насамперед, просту та ефективну модель комунікації та соціальної співпраці, що і спричиняє науково-технічний прогрес. Стверджується думка, що технологія – це цемент сучасної культури, канал взаємодії між різними рівнями архітектури сучасної цивілізації. Послідовно обґрунтовується розуміння актуальної онтології технократичного стандарту як простору чистої свободи, чистоти метафізики, і тому концептуалізовано, що техніка – це реалізація чи матеріалізація можливості. Доведено, що метафізична категорія сутності замінюється принципом функціональності у просторі віртуальності сучасного інформаційного суспільства. Автор аргументує, що розвиток технологій віртуальної реальності не є причиною таких процесів, а швидше закономірним наслідком історії як прогресу людської свободи. Обґрунтовується думка про паритетність актуального та потенційного в світоглядних орієнтаціях обивателя віртуального простору, що створює деформований фокус сприйняття буденності, як подієво невиразної та беззмістовної. Відповідно, віртуальна реальність змінює предикації власної доцільності: від призначення сублімації імпульсів ірраціонального до продукування раціональності нового емоційно-афективного гатунку, критерієм якої справедливо вважати метрику публічної уваги та розголосу. Автор доводить, що з огляду на розуміння культури як стратегії виживання людства, особливо важливим постає питання освіти не тільки як набуття певних компетентностей, але і як принципового “досвіду можливого”.
Дод.точки доступу:
Олена Яценко


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.
338.2
I 56


   
    Implementation -The Missing Link in Public Administration Reform in Central and Eastern Europe [Текст] / The Network of Institutes and School of Public Administration in Central and Eastern Europe ; ed.: William N. Dunn, Katarina Staranova, Sergei Pushkarev. - Bratislava : NISPAcee, 2006. - 214 p. - ISBN 80-89013-24-4 : 17.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Політика--Економіка--Словакія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
реалізація -- державне управління
Дод.точки доступу:
Dunn, William N. \ed.\
Staranova, Katarina \ed.\
Pushkarev, Sergei \ed.\
The Network of Institutes and Schools of Public Administration in Central and Eastern Europe


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

6.


    Batechko, N.
    Implementation of the principles of academic integrity in the context of european practice [Електронний ресурс] = Реалізація основ принципів академічної доброчесності в контексті Європейських практик / N. Batechko, A. Durdas, T. Kishchak. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 1. - С. 169-181, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
академічна доброчесність -- академічна нечесність -- академічне шахрайство -- плагіат -- студенти -- якість вищої освіти
Анотація: У статті розглядаються основні виклики, з якими стикається студентська спільнота та викладацький склад у напрямку створення університету європейського типу на основі принципів академічної доброчесності як складника якості вищої освіти. Розглянуто основні універсальні норми, які мають увійти в повсякденне життя університету та забезпечити підвищення якості навчального та наукового процесу. Висвітлено основні прояви академічної нечесності. Розглянуто досвід ЄС та Франції, зокрема, щодо впровадження принципів академічної доброчесності у життя та діяльність студентів та викладачів. Зазначено основні методи подолання академічної нечесності у розвинених країнах. Підкреслено дотримання принципів академічної доброчесності як компонента якості вищої освіти. Відзначено сучасний стан принципів впровадження академічної доброчесності в українській університетській освіті. У статті проаналізовано поняття та принципи академічної доброчесності. Виявлено типи академічної нечесності. Зазначено, що академічна доброчесність визначається як сукупність етичних принципів та правил у Законі України «Про освіту». Розкрито ініціативи, запровадженні у світі для подолання проблеми. У роботі подано хронологію прогресу в цій галузі. Проект, який фінансується Європейським Союзом «Порівняння політики щодо академічної доброчесності у вищій освіті по всьому Європейському Союзу», розкрито у статті як важливу ініціативу країн ЄС щодо впровадження принципів академічної доброчесності на їх території. Визначено мету, учасників та цільову групу цього проекту. Наголошено, що встановлення принципів академічної доброчесності є досить складним процесом, який передбачає не лише визначення, фіксацію, а й свідоме та вільне прийняття цих принципів усіма членами академічної спільноти. Наявність доброї волі, просвітлення ентузіазму, впевненості у своїй правоті серед прихильників академічної чесноти в поєднанні з сучасними інформаційними технологіями зазначаються як фактори прискорення цього процесу і розширення кола ідеологічних прихильників принципів академічної доброчесності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Durdas, A.
Дурдас Алла
Kishchak, T.
Кіщак Тетяна
Батечко Ніна


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

7.


    Kosharna, N.
    Modern European experience of practical teacher training [Електронний ресурс] = Сучасний європейський досвід практичної підготовки вчителів / N. Kosharna. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 1. - С. 143-155, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
європейський досвід -- партнерська школа -- педагогічні спеціальності -- практична підготовка -- знання технологій
Анотація: Стаття присвячена питанню необхідності вивчення сучасного європейського досвіду практичної підготовки вчителів. Дослідження наукових робіт вітчизняних та зарубіжних дослідників показує, що ефективність підготовки майбутніх учителів до їх практичної діяльності безпосередньо залежить від всіх рівнів, а саме: освітньої політики і підтримки держави, законодавчої основи у сфері педагогічної підготовки, сучасних програм базової підготовки вчителів, внутрішньої мотивації стати вчителем. Вказано на необхідність застосування комплексного підходу до формування готовності студентів до педагогічної професії. Оскільки ми говоримо про європейський досвід, особливу увагу приділено вивченню та аналізу нормативної законодавчої європейської бази, що допомагає визначити нові стратегії розвитку системи практичної підготовки вчителів, вибудовує рекомендації щодо ефективності впровадження інноваційних методів та технологій в процес підготовки вчителів. У процесі практичної підготовки особливу роль відіграє партнерська школа як практична база підготовки вчителів. Засвоєні студентами теоретичні знання мають бути практично і системно застосовані у партнерській школі, що забезпечить практичну професійну підготовку майбутнього педагога. Доведено, що на педагогічну практику покладають ключові завдання у підготовці педагогів. Аналізуючи досвід окремих країн у питанні практичної підготовки, варто взяти до уваги соціальний та педагогічний виміри, які регламентують діяльність педагога. Соціальний вимір регламентує відповідальність педагога перед суспільством за виховання кожної конкретно взятої дитини, виконання першочергово завдання вчителя – здійснення турботи про учнів. Педагогічний вимір регламентує дидактичну діяльність педагога, у межах якої відбувається реалізація цілей освіти. Організація практичної підготовки майбутніх педагогів з урахуванням зазначених вище вимірів обумовлює її значущість як вагомого чинника формування фахівця для всіх ланок освіти. Окрім того, важливим маркером є необхідність формування якостей, необхідних для практичної підготовки майбутнього вчителя. Студентів навчають розвивати такі педагогічні характеристики як гнучкість, рефлексивність, педагогічна професійна комунікація, здатність приймати альтернативні рішення, і, крім того, студентам допомагають сформувати такі риси особистості як товариськість, креативність, мобільність, незалежність, відповідальність за свою поведінку. особистий вибір, рішення і результати діяльності вчителів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кошарна Наталія


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Horokholinska, I.
    Moral challenges of Ukrainian post-secular society: social and value worth of tolerance = Моральні виклики постсекулярного українського соціуму: соціальна й ціннісна значущість толерантності / I. Horokholinska // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 3. - P78-83. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
толерантність -- повага до іншого -- ресентимент -- християнська етика -- постсекулярність
Анотація: У статті осмислено морально-етичну ситуацію в Україні крізь призму аналізу тих реалій, котрі характеризують соціальну та культурно-духовну реальність сьогодення. Констатуючи, що одним із найважливіших прав кожної особи є її право на повагу до власної гідності, авторка підкреслює, що реалізація поваги до Іншого для сучасної України є проблемою, котра вимагає нагального розв'язання. Задля кристалізації ключових для дослідження аргументів у статті дається характеристика конкретних наявних в українському суспільстві систем "вчинків" та "виборів", котрі надають змістовної наповненості поняттям "добра" і "зла" на шляху накреслення аксіологічних векторів задля корегування диспропорцій, що характеризують українські суспільні та духовно-культурні реалії. Методологічною системою координат статті є елементи ідейного доробку Ф. Ніцше - задля типологізації дійсності, та етична система орієнтирів християнства - для увиразнення бажаних, продиктованих провідною традицією, ідеалів. Авторка звертається й до вчення Ч. Тейлора - для віднаходження етичних ідейних важелів, здатних гармонізувати взаємини з Іншим як усередині країни, так і за її межами. Шляхом позитивного перетворення реалій в Україні (в морально-духовному, і соціально-громадянському напрямках), на думку авторки, є усвідомлене прагнення подолати стереотипи рабської моралі (коли всі для всіх "загроза") та узалежненої системи дій. Задля цього потрібно щиро й спільнотно працювати в руслі інтелектуального збагачення нації, духовного її розвитку - через систему освіти та культурні ініціативи.
Дод.точки доступу:
Горохолінська Ірина


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


    Єжижанська, Т. С.
    PR-комунікації видавництв як об'єкт наукової рецепції [Текст] / Т. С. Єжижанська // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3. - С. 35-43. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
книжкові видавництва -- зв’язки з громадкістю -- видавнича комунікація
Анотація: У статті досліджується сучасний стан та перспективи вивчення комунікацій видавництв, зокрема PR-комунікацій книжкових видавництв. Звернено увагу, з одного боку, на недостатню наукову розробку цієї проблеми, а з другого – на очевидне важливе значення в сучасних умовах забезпечення конкурентоспроможності видавництва. Вивчається історія дослідження PR-комунікацій книговидавництв, окреслюються теоретичні та практичні можливості використання PR у їхній діяльності. Визначаються перспективи подальшого наукового вивчення та практичного використання PR-комунікацій у діяльності видавництв.Актуальність теми дослідження полягає в тому, що комунікація в інформаційному суспільстві – це принципово нове явище, яке створює нові цінності, змінює технології й конфігурації продуктів, системи роботи з клієнтами. Компанії завжди намагалися налагодити комунікацію, тобто вибудовували навколо і всередині систему взаємодій, яка допомагала б управлінцям досягти стратегічної мети. Проте сучасні комунікації вирізняються від традиційних. Мета статті – дослідити формування теоретичної бази PR-комунікацій видавництв у сучасному медіапросторі України. Реалізація поставленої мети передбачає виконання таких дослідницьких завдань: проаналізувати фахову літературу з основної проблематики дослідження; з’ясувати позиції закордонних та вітчизняних дослідників з питань комунікацій у видавничій галузі; розглянути теоретичні дослідження PR- комунікацій видавництв у сучасному медіапросторі. Для досягнення мети послуговуємося такими загальнонауковими методами, як аналіз, що дав змогу провести поділ актуальних тенденцій комунікації у видавничій галузі для предметного їх вивчення, синтез, за допомогою якого зведено в цілісну картину теоретичну базу дослідження комунікацій видавничої галузі України. Метод узагальнення дав змогу вивчити, систематизувати та структурувати інформацію. Застосовано також описовий метод та метод порівняння, а за допомогою методу наукового прогнозування ми змогли визначити перспективи розвитку PR-комунікацій видавництв у сучасному медіапросторі.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

10.
Шифр: P038764837/2022/38/4
   Журнал

Publishing Research Quarterly [Текст] : міжнародний рецензований форум : Springer Nature, 1991 - . - ISSN 1053-8801. - Виходить кожного кварталу
2022р. Т. 38 Вып. 4
Зміст:
Classen, Albrecht. The Continuation of the Middle Ages in the Early Modern Print Period. With an Emphasis on Melusine and Till Eulenspiegel / A. Classen. - P.623-641. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: книжкові ринки , парадигма, загробне життя
Costa, Mariana. The History of Lesbian Literature: An Exploration on the Evolution of the Genre / M. Costa. - P.642-652. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цензура, Сапфо, кримінальне чтиво
Dahlan, Hadi Akbar. The Publishing and Distribution System of Japanese Manga and Doujinshi / H. A. Dahlan. - P.653-664. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: видавнича справа, конвенції, видавництво японської манги
Marta, Magadán-DíazJesús I. Rivas-García Publishing Industry: A Bibliometric Analysis of the Scientific Production Indexed in Scopus / Magadán-DíazJesús I. Rivas-García Marta. - P.665-683. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цифрова публікація, бізнес-моделі інновації, бібліометрія
Fiorillo, Luca. The Use of Fi-Index Tool to Assess Per-manuscript Self-citations / L. Fiorillo, M. Cicciù. - P.684-692. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: публікації, бібліометрія, самоцитування
Kendall, Graham. Drawing Inspiration from the World of Fine Art in the Battle Against Predatory Publishing / G. Kendall. - P.693-707. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: хижацьке видавництво, публікаційна етика, відкритий доступ рецензування
Leonard, Christina. Inclusive Access and OER are Increasing Affordability of Textbooks in Higher Education / C. Leonard. - P.708-720. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інклюзивний доступ, електронні книги, доступність
Martinez, Andrea. Combatting Internalized Racism: The Effects of the Lack of Latine Diversity in Children’s Books / A. Martinez. - P.721-734. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дитячі книги, інтерналіваний расизм, латинські дитячі книги
Mrva-Montoya, Agata. Towards “Born-Accessible” Educational Publishing / A. Mrva-Montoya. - P.735-748. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: навчальне видання, реалізація доступності, порушення зору
Sybil, Nolan. Books Versus Screens: A Study of Australian Children’s Media Use During the COVID Pandemic / N. Sybil, D. Katherine. - P.749-759. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: пандемія, читання, діти
Jaime, A. The Role of Publons in the Context of Open Peer Review / A. Jaime, S. Nazarovets. - P.760-781. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: академічна публікація, відкрите експертне оцінювання, прозорість
Spjeldnæs, Kari. Platformization and Publishing: Changes in Literary Publishing / K. Spjeldnæs. - P.782-794. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: платформізація, сервіси потокового передавання, аудіокниги
Plieth, Carla. Jan Van Coillie and Jack McMartin (Eds): Children’s Literature in Translation. Texts and Contexts / C. Plieth. - P.795-797
Emblidge, David. Jeff Deutsch: In Praise of Good Bookstores / D. Emblidge. - P.798-800
Emblidge, David. David Godine, Godine at Fifty: A Retrospective of Five Decades in the Life of an Independent Publisher / D. Emblidge. - P.804-806
Hannah, Matthew. Jacob Mchangama: Free Speech: A History from Socrates to Social Media / M. Hannah. - P.807-808
Wyckoff, Claire. Susan Ronald: Condé Nast: The Man and His Empire / C. Wyckoff. - P.809-810
Brienza, Casey. Kim Wilkins, Beth Driscoll, and Lisa Fletcher: Genre Worlds: Popular Fiction and Twenty-First-Century Book Culture / C. Brienza. - P.811-812
Alejandro, Nicolás. Corinna Zeltsman: Ink Under the Fingernails. Printing Politics in Nineteenth-Century Mexico / González Quintero N. Alejandro. - P.813-815
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі

11.
Шифр: 80я43/S 90-306709024/2017/9
   Журнал

Studia Philologica [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-2425. - Виходить двічі на рік
2017р. Вип. 9
Зміст:
Бацевич, Ф. С. Недиспозиційні предикати і модальність в одивнених художніх текстах / Ф. С. Бацевич. - С.3-10
Кл.слова: референт, текстова модальність, предикат
Дуброва, О. М. Презентація синтаксичних концептів / О. М. Дуброва. - С.11-17
Кл.слова: когнітивна лінгвістика, план вираження, типова пропозиція
Кондратенко, Н. В. Типологія мовленнєвих жанрів українського політичного дискурсу / Н. В. Кондратенко. - С.18-22
Кл.слова: політичні тексти, політична комунікація, комплексна типологія
Вінтонів, М. О. Функційні вияви слабкого синтаксичного зв’язку на рівні словосполучення в сучасній українській мові / М. О. Вінтонів. - С.23-29
Кл.слова: керування (мовозн.), підрядний зв’язок, диференційні ознаки
Шатілова, О. С. Суб’єкти авторизації в публіцистичному тексті: класифікаційно-кваліфікаційні ознаки / О. С. Шатілова. - С.30-34
Кл.слова: засоби масової комунікації, суб’єкти авторизації, джерела інформації
Грипас, О. Ю. ’Структура суб’єкта й об’єкта порівняння в українських компаративних конструкціях / О. Ю. Грипас. - С.35-40
Кл.слова: вербальна реалізація, класифікація порівнянь, предикати
Грачова, А. В. Типологічні виміри класифікаційних ознак прислівника у різносистемних мовах (на матеріалі української, англійської та італійської мов) / А. В. Грачова. - С.41-46
Кл.слова: гетерогенність, прислівник, інтерпретаційна стратегія
Кучер, А. С. Нечленовані речення в сучасінй українській мові: статус, функції / А. С. Кучер. - С.47-54
Кл.слова: слова-речення, квазіречення, модальність
Аксьонова, І. О. Синтаксичні конкретизатори в структурі речення: типологічйно-кваліфікаційні ознаки / І. О. Аксьонова. - С.55-59
Кл.слова: просте речення, синтаксичний зв’язок
Бортун, К. О. Категорії імператива в сучасній українській мові / К. О. Бортун. - С.60-65
Кл.слова: імператив, волевиявлення мовця, комунікативний акт
Стишов, О. А. Нові іншомовні слова в українськомовних ЗМІ початку ХХІ ст. / О. А. Стишов. - С.66-75
Кл.слова: мас-медіа, тематична група, дискурс
Навальна, М. І. Функціонально-стилістичні вияви оказіоналізмів у мові сучасної української газетної періодики / М. І. Навальна. - С.76-78
Кл.слова: газетна періодика, тематика публікацій, оказіоналізм
Мялковська, Л. М. Лінгвостилістична парадигма ментальності інтелігенції в прозі І. С. Нечуя-Левицького / Л. М. Мялковська. - С.79-84
Кл.слова: інтелектуальна проза, ментальний, лінгвостилістичний
Вінтонів, Т. М. Роль міфонімів та біблійних онімів у створенні семантичної аури антропоетоніма Мотря в історичній епопеї Богдана Лепкого "Мазепа" / Т. М. Вінтонів. - С.85-92
Кл.слова: поетонім, онімна лексика, міфопоетонім
Кочан, І. М. Українське термінознавство сьогодні / І. М. Кочан. - С.93-101
Кл.слова: термінознавство, дисертації, конференції
Заболотня, Р. В. Джерела походження та морфемна структура фармаконімів оториноларингології / Р. В. Заболотня. - С.102-107
Кл.слова: армаконім, номеноелемент, епонім-фармаконім
Труб, В. М. Про співвідношення значень дієслів допомагати й підтримувати / В. М. Труб. - С.108-114
Кл.слова: колокація, сполучуваність, ресурс
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі

12.


    Assefa, A. H.
    Symbolic values and implications of the Grand Ethiopian Renaissance Dam project in Ethiopian identity politics = Символічні цінності та наслідки проекту греблі великого відродження Ефіопії в політиці ефіопської ідентичності / A. H. Assefa, B. T. Gedifew // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 5/6. - P5-14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
етнічна приналежність -- Ефіопія -- етнічний федералізм -- мова розвитку -- політика ідентичності
Анотація: Стаття присвячена аналізу ідентифікаційних процесів, що відбуваються в сучасній Ефіопії під впливом модернізаційних змін. Зокрема описується – як економічні та політичні здобутки сприяють спільному пог-ляду на майбутнє з боку протилежних один одному етноцентричного та пан-ефіопського націоналістичного таборів. Наразі в ефіопській політиці домінують різні етнічні "протигрупові" та "позагрупові" політичні дискурси. У статті розглядаються та висвітлюються відповідні філософські концепції, включаючи "дзеркальну ідентичність", первісну та інструментальну концепцію етнічної приналежності. Примітно, що, дотримуючись напряму думок Б. Андерсона про націоналізм як "культурний артефакт" та вираз "уявної спільноти", автори доходять висновку, що GERD може слугувати спільною символічною мовою та мовою розвитку, щоб змінити ефіопську національну свідомість та уяву, покращуючи політичні та економічні сфери країни. Реалізація проекту греблі Великого Відродження Ефіопії (GERD) приховано чи відверто допомагає реформувати механізми самовизнання державної влади та поступово реагує на видатні політичні розбіжності, вибудовуючи відносини на основі довіри серед основних політичних акторів. Етноцентричні мотивації порушують такі політичні питання, як сецесія, право на мовне та культурне визнання, економічна рівність та політична безпека та представництво шляхом використання їх відповідних етнічних приналежностей як засобу політичної мобілізації. У нинішній Ефіопії політична ідентичність практично поєднується з етнічною ідентичністю. У цьому сенсі, оскільки існують різноманітні етнічні групи, політичні кордони підтримуються серед численних націоналістів, що базуються на етнічній основі, та між загальноефіопськими та етноцентричними суб'єктами. Отже, необхідний всебічний діалог та конструктивне політичне взаємне запліднення між різними політичними суб’єктами, горизонтально та вертикально, між етноцентричними націоналістами та загальноефіопськими захисниками. В Ефіопії реалізація внутрішньополітичного консенсусу вимагає миттєвого механізму корекції. Відповідно, політично заангажовані антитетичні етнічні розмежування та періодично сфабриковані історичні наративи, спричинили несприятливі умови в політиці. Ось чому, як визначають автори статті, такі проекти розвитку, як GERD, мали б відповідні економічні та політичні механізми для розвитку національних настроїв, що, в свою чергу, символічно сприятиме національному консенсусу серед основних політичних суб'єктів. Отже, запозичивши поняття Ф .Фукуями про "національну ідентичність віросповідання", можна було б резюмувати, що ці проекти розвитку можуть допомогти реалізувати символічну цінність, конструктивно надавши громадянам змогу визнати основоположні ідеали своїх країн та піднявши загальні фактори. Перспективами продовження даного дослідження є вплив зовнішніх геополітичних та правових чинників на проект GERD
Дод.точки доступу:
Gedifew, B. T.
Белайне Тайе Гедифев
Андебет Хайлу Асефа


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

13.


    Ilyenko, Anna.
    The improvement of ntruencryptpublic key cryptosystem:design and performance evaluation = Вдосконалення криптосистеми Ntruencrypt:проектування та оцінка ефективності / A. Ilyenko, S. Ilyenko, O. Prokopenko // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2020. - N 10. - С. 124-134, DOI 10.28925/2663-4023.2020.10.123134. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
криптосистема з відкритим ключем -- цілісність -- конфіденційність -- шифрування -- зашифрований текст
Анотація: На сьогодні криптографічні системи забезпечують безпечний зв'язок між користувачами. У цій роботі ми описуємо існуючі криптографічні системи, такі як: системи, засновані на складності факторизації великого цілого числа (RSA); системи, засновані на складності розв'язку дискретного логарифму в кінцевому полі Галуа (eigamal, DSA); системи, засновані на складності розв’язування дискретного логарифму в групі точок еліптичної кривої (ECC); системи на базі решітки (NTRU). Автори зосереджують свою увагу на алгоритмі шифрування та дешифрування ntruencrypt. Криптосистема з відкритим ключем ntruencryptгарантує цілісність та конфіденційність інформації при передачі,зберіганні та обробці інформаційних повідомлень в сучасних комп’ютерних системах та мережах. Проведені дослідження криптосистем звідкритим ключем дали змогу визначити шлях удосконалення криптосистеми з відкритим ключем ntruencrypt. У цій роботі ми представляємо удосконалену криптосистему з відкритим ключем ntruencrypt, яка базується на правильному виборі параметрів pта q. Автори дійшли висновку, що, щоб зменшити різницю між довжиною зашифрованого та відкритого тексту, необхідно взяти pі qближче один до одного. У той же час необхідно враховувати, що при занадто близьких значеннях p і q криптосистема може бути ослаблена. Основною відмінністю між запропонованими схемами було зменшення розміру зашифрованого тексту, що може мінімізувати час на операції шифрування та дешифрування. Як результат -програмна реалізація процедури шифрування та дешифрування удосконаленої криптосистеми з відкритим ключем ntruencrypt з використанням мови програмування Ruby 1.9.3 була отримана за допомогою бібліотеки cryptolib. Удосконалений алгоритм стане ідеальним інструментом для забезпечення конфіденційності інформації за допомогою «хмарних» обчислень, оскільки захист інформації від несанкціонованого доступу є однією з найактуальніших проблем. Далі автори планують ряд науково-технічних рішень для розробки та впровадження ефективних методів, інструментів для задоволення вимог, принципів та підходів до кібербезпеки та криптосистем для забезпечення цілісності та конфіденційності інформації в експериментальних комп’ютерних системах та мережах
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Ilyenko, Sergii
Ільєнко Сергій Сергійович
Prokopenko, Olena
Прокопенко Олена Володимирівна
Ільєнко Анна Вадимівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

14.
004.92
J43


    Jerald, Jason.
    The VR Book: Human-Centered Design for Virtual Reality / J. Jerald ; Association for Computing Machinery. - New York : ACM Books, 2015. - 599 p. - (ACM Books series ; #8). - ISBN 978-1-970001-12-9 : Б. ц.
Переклад назви: Книга VR: Дизайн, орієнтований на людину, для віртуальної реальності
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Комп’ютерний дизайн--Віртуальна реальність

Кл.слова (ненормовані):
комп’ютерна графіка
Анотація: Віртуальна реальність (VR) може забезпечити нашому розуму прямий доступ до цифрових медіа таким чином, що, здавалося б, не має меж. Однак створення переконливих вражень від VR - надзвичайно складне завдання. Коли VR зроблено добре, результати - це блискучі та приємні враження, які виходять за рамки того, що ми можемо зробити в реальному світі. Якщо VR зроблено погано, система не тільки засмучує використання, але може призвести до хвороби. Є багато причин поганого ВР; деякі невдачі пов'язані з обмеженнями технології, але багато хто виникає через нерозуміння сприйняття, взаємодії, принципів дизайну та реальних користувачів. У цій книзі обговорюються ці питання, підкреслюючи людський елемент ВР. Справа в тому, що якщо ми не будемо коректувати людський елемент правильним, то жодна кількість технологій не зробить ВР нічого більш ніж цікавим інструментом, обмеженим дослідницькими лабораторіями. Навіть коли принципи VR повністю зрозуміли, перша реалізація рідко є новою і майже ніколи не ідеальною через складний характер VR та незліченну кількість можливостей, які можна створити. Принципи VR, обговорені в цій книжці, дадуть змогу читачам інтелектуально експериментувати з правилами та ітеративно розробляти інноваційний досвід.


Дод.точки доступу:
Association for Computing Machinery


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

15.
005
Z69


    Zineldin, M.
    Total Relationship Management / M. Zineldin. - Lund : Studentlitteratur, 2000. - 296 с. - 18.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Менеджмент--Управління--Економіка

Кл.слова (ненормовані):
розвиток -- стратегія -- реалізація

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

16.


    Sherman, M.
    Web resource for studying the arduino platform for software engineers in higher education of Ukraine = Веб-ресурс з вивчення платформи arduino для програмних інженів у вищій освіті України / M. Sherman, Y. Samchynska, N. Kuzhelyuk // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 7. - С. 69-77, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
платформа Arduino -- навчальний веб-ресурс -- програмний інженер
Анотація: Процес навчання в закладах вищої освіти перетворюється з системи передачі знань на систему їх самостійного здобування слухачами, пошук шляхів розв’язання проблем через дослідницьку діяльність, притаманну моделі навчання рівня вищої освіти «магістр». Розвитку професійних компетентностей майбутніх інженерів-програмістів в умовах сучасного університету властиві такі суперечності, як: недостатнє врахування у змісті навчальних дисциплін потреб напрямку, за яким здійснюється підготовка магістрів зі спеціальностей 121 «Комп’ютерні науки» та 122 «Інженерія програмного забезпечення»; реалізація у процесі викладання цих дисциплін лише загальнорозвивальної функції, при цьому покращення навичок проектування та розробки програмних продуктів в підготовці майбутніх ІТ-фахівців залишається другорядною задачею; недостатньо чітко виявлена мотивація для науково-дослідницької та творчої діяльності студентів, що проходять навчання в рамках магістерської програми. Стаття присвячена проектуванню освітнього веб-ресурсу з вивчення платформи для аматорського конструювання Arduino як комп’ютерного засобу формування професійної компетентності студентів спеціальності 121 «Комп’ютерні науки», 122 «Інженерія програмного забезпечення». Моделювання даного веб-ресурсу орієнтовано на систематизацію знань та розвиток практичних навичок конструювання в умовах апаратної обчислювальної платформи Arduino при вивченні магістрантами навчальних дисциплін «Управління якістю електронних освітніх ресурсів» та «Управління інформаційними технологіями». В ході проектування студенти визначають мету та задачі навчання за допомогою електронних освітніх ресурсів, аналізують існуючі аналоги сайтів по вивченню Arduino, виділяють основні групи вимог, проектують інформаційну архітектуру, представляють діаграму прецендентів щодо ролей, характерних для веб-сайту навчального призначення. Застосування даної теми у навчально-виховному процесі Херсонського державного університету спрямоване на розвиток професійних компетенцій майбутніх програмістів завдяки активному впровадженню нових освітніх технологій, використанню можливостей інформаційного простору, а також партнерству педагога й слухача.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Samchynska, Y.
Самчинська Ярослава
Kuzhelyuk, N.
Кужелюк Наталія
Шерман Михайло


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

17.
   37.091.4
   І 29


   
    Ідеї К. Д. Ушинського (до 190-річчя від дня народження К. Д. Ушинського) : програма Міжнар. наук.-практ. конференції (20-21 лют. 2014 р.) / М-во освіти і науки України, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійна організація "Блаодійний фонд імені К. Д. Ушинського", Благодійний фонд сприяння освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : [б. в.], 2014. - 12 с.
    Зміст:
Хоружа, Людмила Леонідівна. Розвиток людини як сутнісна ідея педагогіки К. Ушинського / Л. Л. Хоружа. - С .7-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: розвиток людини, модернізація, фізичне вдосконалення
Драч, О. О. Вплив ідей К.Д. Ушинського на формування генерації "нових жінок" у Російській імперії / О. О. Драч. - С .11-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: жіноча освіта, суспільна лібералізація, Ушинський К. Д.
Зайченко, І. В. К. Д. Ушинський і українська національна школа / І. В. Зайченко. - С .19-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., народна школа, українська національна школа
Левітас, Фелікс Львович. Учитель як носій цінностей / Ф. Л. Левітас. - С .27-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українське вчительство, гуманістичні ідеї освіти, національні цінності
Мартиненко, Світлана Миколаївна. Погляди К. Д. Ушинського на педагогічний такт як складову професійної майстерності вчителя / С. М. Мартиненко, Н. С. Кипиченко. - С .33-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., педагогічний такт, професійна майстерність учителя
Тернопільська, В. І. Проблема формування соціально-комунікативної культури особистості у педагогічній спадщині К. Ушинського / В. І. Тернопільська ; . - С .39-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., культура, дитина
Агейкіна-Старченко, Т. В Витоки сучасних музично-педагогічних систем та використання їх елементів на уроці музики / Т. В Агейкіна-Старченко. - С .44-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хоровий спів, слухання музики, евритміка
Борисенко, Н. М. Народна освіта Російської імперії у поглядах К. Д. Ушинського / Н. М. Борисенко. - С .50-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., народна освіта, початкові школи
Ілійчук, Л. В. Особистість вчителя у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського / Л. В. Ілійчук. - С .58-63. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., особистість учителя, підготовка вчителя
Кравчук, Лариса Володимирівна. Дослідження проблеми морального виховання дитини у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського / Л. В. Кравчук. - С .63-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., моральне виховання, виховні дії
Кучеренко, А. І. К. Ушинський - фундатор антропоцентричної класно-урочної системи рідномовного навчання в Україні / А. І. Кучеренко. - С .68-76. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., антропологічна основа мовної освіти, рідна мова
Леонтьева, Інна Василівна. Спадщина К. Д. Ушинського та її роль у становленні вітчизняної експериментальної педагогіки (кінець XIX — перша третина XX ст.) / І. В. Леонтьева. - С .76-81. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., експериментальна педагогіка, антропологічні ідеї
Меленець, Людмила Іванівна. Костянтин Ушинський про ідею дитячих садків у "Загальній скарбниці педагогічних надбань людства" / Л. І. Меленець. - С .82-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., дитячі садки, виховання
Паламарчук, Лариса Борисівна. Етнопедагогічні ідеї у творчості К. Д. Ушинського / Л. Б. Паламарчук. - С .89-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., етнопедагогічні ідеї, школа
Петренко, Л. П. Місце дидактичних положень К. Д. Ушинського у системі сучасно ївітчизняної педагогіки / Л. П. Петренко. - С .99-106. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., принципи навчання, методи навчання
Полякова, О. В. Педагогічна діяльність вчителя: погляди К. Д. Ушинського / О. В. Полякова. - С .107-111. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., особистість учителя, педагогічна діяльність
Свириденко, А. Ю. Становлення і розвиток основ безпеки життєдіяльності людини як навчальної дисципліни у контексті сучасної вітчизняної освіти / А. Ю. Свириденко. - С .112-117. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, педагогічна діяльність, основи безпеки життєдіяльності
Стаднік, H. В. Погляди К. Д. Ушинського на навчально-виховний процес у школі та підготовку вчителя до його реалізації / H. В. Стаднік. - С .118-126. - Библиогр. в конце ст.
Харченко, О. І. Практичне засвоєння знань в освітньому процесі як ідея гармонійного розвитку дитини / О. І. Харченко. - С .127-131. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творчість, множинний інтелект, гармонійний розвиток
Хмелівська, С. І. Гуманістичні цінності у педагогічній спадщині К. Ушинського / С. І. Хмелівська. - С .132-139. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., аксіологічні засади, гуманістичні цінності
Чередніченко, С. В. Культурологічні ідеї у педагогічній спадщині К.Д. Ушинського / С. В. Чередніченко. - С .140-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., народна культура, народне виховання
Малихін, О. В. Ідеї самостійності в навчанні та вихованні у роботах класиків української педагогіки (К. Ушинського, Б. Грінченка, В. Сухомлинського) та їх використання у підготовці майбутнього педагога / О. В. Малихін. - С .145-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., Грінченко Б. Д., Сухомлинський В. О.
Гаврилова, Т. Н. Использование музея К. Д. Ушинского при подготовке будущих педагогов в вузе / Т. Н. Гаврилова. - С .153-160. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музей К. Д. Ушинського, напрямки роботи музею, тематичні екскурсії
Тишко, А. Б. Духовно-нравственное воспитание К. Д. Ушинского и современная школа / А. Б. Тишко. - С .160-164. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: духовно-моральне виховання, Ушинський К. Д., релігійне виховання
Андреєва, Т. Т. Впровадження принципу народності К. Д. Ушинського у практику роботи сучасних ДНЗ / Т. Т. Андреєва, Т. В. Чернецька. - С .165-171. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., народна педагогіка, дошкільне виховання
Базиль, Людмила Олександрівна. Використання літературно-педагогічної спадщини К. Д. Ушинського в освітній підготовці майбутніх учителів-словесників / Л. О. Базиль. - С .172-184. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., професійна підготовка вчителя, учитель української мови
Волинець, Катерина Іванівна. Ідеї К. Д. Ушинського щодо підготовки майбутніх учителів у сучасній неперервній педагогічній освіті / К. І. Волинець. - С .185-192. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: неперервна освіта, вчитель, народність
Ісаєва, О. С. Виховання студентів-медиків як "мистецтво розвитку свідомості і волі" / О. С. Ісаєва. - С .193-201. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виховання, студенти-медики, моральність
Коваленко, О. В. Ідеї К. Д. Ушинського та їх трансформації у змісті сучасної освіти / О. В. Коваленко. - С .202-209. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., педагоги-гуманісти, підготовка вихователів і вчителів
Ковальчук, В. І. Ідеї народності у спадщині К. Д. Ушинського у вимірах сучасної освіти / В. І. Ковальчук. - С .210-219. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., народність, духовно-моральне виховання
Косенкова, І. А. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти у системі аксіологічиих ідей К. Д. Ушинського / І. А. Косенкова. - С .220-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., дошкільна освіта, професійна підготовка
Моргун, С. В. Внедрение идей К. Д. Ушинского по обучению грамоте в начальной школе / С. В. Моргун. - С .227-236. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., навчання грамоти, початкова школа
Онасько, Х. О. Ідеї К.Д. Ушинського щодо організації контролю у навчанні та їх використання у сучасній школі / Х. О. Онасько. - С .236-241. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., контроль у навчанні, екзамен
Сиротич, Н. Б. К. Д. Ушинський про важливість "вираження душевних почувань" у сприйнятті сучасного мистецтва театру / Н. Б. Сиротич. - С .242-248. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., театральне сприймання, театральне мистецтво
Сьома, C. O. Реалізація педагогічних ідей К. Д. Ушинського в освітній діяльності Малої академії наук України / C. O. Сьома. - С .248-257. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., позашкільна освіта, Мала академія наук України
Хитра, З. М. Трансформація ідей К. Д. Ушинського щодо формування в учнів цілісної картини світу в змісті сучасної освіти / З. М. Хитра. - С .257-267. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., педагогічні технології, учитель початкових класів
Целищева, Н. И. Роль распространения методических подходов К. Д. Ушинского на преподавание основ изобразительного искусства и творчества в начальных классах средней общеобразовательной школы / Н. И. Целищева. - С .268-273. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., образотворче мистецтво, духовність
Шорохова, В. В. Ідеї К. Д. Ушинського та педагогічна корекція уваги розумово відсталих учнів 1-3 класів / В. В. Шорохова. - С .274-278. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., увага, розумово відсталі діти
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка --Історія--Персоналії--З’їзди і конференції

   Освіта--Україна


Дод.точки доступу:
Ушинський, Костянтин Дмитрович (Український та російський педагог українського походження, один із засновників педагогічної науки в Росії ; 1824-1871) \про нього\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійна організація "Благодійний фонд імені К. Д. Ушинського"
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

18.


    Пархоменко, Наталія.
    Ідеологія як складова і чинник ефективності реалізації реформ в Україні / Н. Пархоменко // Публічне право : науково-практичний юридичний журнал. - 2018. - № 4. - С. 176-182. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-9082

Кл.слова (ненормовані):
ідеологія -- реформи -- консолідація -- принципи -- реалізація

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

19.
Шифр: І426210053/2017/4
   Журнал

Імідж сучасного педагога [Текст] : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : АСМІ, 1999 - . - ISSN 2221-6316. - Виходить 10 раз на рік
2017р. № 4
Зміст:
Гриньова, М. В. Наукова школа " Саморегуляція як основа успішної педагогічної діяльності" / М. В. Гриньова. - С.5-10
Кл.слова: саморегуляція діяльності, навчально-виховна діяльність
Сас, Н. М. Проектування професійного образу випускника магістратури за спеціальністю "Управління навчальним закладом" підготовленого до інноваційноо управління / Н. М. Сас. - С.11-15
Кл.слова: професійні компетентності, інноваційні цінності
Жданова-Неділько, О. Г. Забезпечення навчальної взаємодії викладача і студента в процесі самостійної роботи з педагогічних дисциплін / О. Г. Жданова-Неділько. - С.16-18
Кл.слова: вища школа, навчальна взаємодія
Грицай, Н. Б. Реалізація авторської системи методичної підготовки майбутніх учителів біології в педагогічних університетах / Н. Б. Грицай. - С.19-23
Кл.слова: методична підготовка, методика навчання біології, педагогічний експеремент
Оніпко, В. В. Професійно-педагогічна програма підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін до роботи у профільній школі / В. В. Оніпко. - С.24-27
Кл.слова: професійна підготовка
Криворучко, А. В. Особливості освітнього середовища підготовки майбутнього вчителя хімії до оцінювання навчальних досягнень учнів / А. В. Криворучко. - С.28-30
Кл.слова: оцінювання
Білик, Н. І. Перпективи розвитку регіональної освітньої системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників / Н. І. Білик. - С.31-36
Кл.слова: моделювання, проективна модель
Корягіна, Н. В. Підготовка вчителя до експерементальних досліджень з природознавства: аналіз взаємодії теорії і практики / Н. В. Корягіна. - С.37-43
Кл.слова: модель підготовки, міжпредметні зв'язки
Калініченко, І. О. Особливості підготовки асистента вчителя інклюзивного класу / І. О. Калініченко. - С.44-46
Кл.слова: інклюзивна освіта, інклюзивне навчання
Агейчева, А. О. Головні аспекти реформування дистанційного навчання та етапи розвитку системи вищої освіти Швеції / А. О. Агейчева. - С.47-50
Кл.слова: вища школа, дистанційне навчання
Сідоров, В. І. Кроскультурна компетентність майбутніх фахівців галузі туризму / В. І. Сідоров ; 51-54
Кл.слова: туризм, кроскультура, культура
Ткаченко, А. В. "Другий Макаренко": життєвий і професійний шлях Віктора Миколайовича Терського / А. В. Ткаченко, Н. В. Бєляєва. - С.55-59. - макаренкознавство
Кл.слова: соратники
Сайко, Н. О. Підготовка соціальних педагогів до профілактики дидактогенії у ЗНЗ / Н. О. Сайко. - С.60-64
Кл.слова: інформаційна готовність, методична готовність, психологічна готовність
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.
Шифр: І426210053/2016/6
   Журнал

Імідж сучасного педагога [Текст] : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : АСМІ, 1999 - . - ISSN 2221-6316. - Виходить 10 раз на рік
2016р. № 6
Зміст:
Палкин, В. А. Книга и Интернет в жизни современного школьника / В. А. Палкин. - С.3-7
Кл.слова: виртуальная культура, цивилизация
Сілаєва, І. Є. Реалізація диференційного підходу у системі післядипломної освіти педагогів професійної школи / І. Є. Сілаєва. - С.8-11
Кл.слова: інноваційна діяльність, науково-методична компетентність, андрагогічні принципи
Стрельніков, В. Ю. Удосконалення форм навчання у сучасній вищій школі: верифікація ідей Михайла Остроградського / В. Ю. Стрельніков. - С.12-16
Кл.слова: інтенсивне навчання
Стрельніков, М. В. Побудова змісту підготовки магістрів бізнес-адміністрування на основі ідей Михайла Остроградського / М. В. Стрельніков. - С.17-21
Кл.слова: змістові модулі, проектний підхід
Лебедик, Л. В. Педагогічні ідеї М. В. Остроградського як методологічна основа підготовки викладачів вищих навчальних закладів споживчої кооперації / Л. В. Лебедик. - С.22-25
Кл.слова: проектування, навчання, сучасні технології
Щукіна, О. В. Особливості позааудиторної діяльності студентів ВНЗ / О. В. Щукіна. - С.26-30
Кл.слова: професійна підготовка, виховна робота, студентське самоврядування
Момот, О. О. Сутність поняття "здоров'язбережувальне середовище" вищого навчального закладу / О. О. Момот. - С.31-33
Кл.слова: знання, складові здоров'я
Ратушко, В. А. Зміст і структура моделі експертного оцінювання управлінської культури керівника ЗНЗ / В. А. Ратушко. - С.34-37
Кл.слова: керівники шкіл
Одайський, С. І. Сучасні підходи до управління педагогічним персоналом ПТНЗ: регіональний аспект / С. І. Одайський. - С.38-43
Кл.слова: педагогічний менеджмент, регіональний розвиток, ключові проблеми
Шумейко, Н. В. Законодавче забезпечення процесу іншомовної підготовки фахівців гуманітарного профілю в університетах Словаччини / Н. В. Шумейко. - С.44-47
Кл.слова: Болонська декларація
Асадчих, О. В. Теоретико-методичні засади інтегративної системи навчання японської мови для академічних цілей / О. В. Асадчих. - С.48-52
Кл.слова: інтеграція
Береза, Л. О. Модель формування лінгвокраїнознавчої компетентності студентів технічних спеціальностей у процесі навчання української мови як іноземної / Л. О. Береза. - С.53-58
Кл.слова: міжкультурна комунікація, принципи навчання, засоби навчання
Грегоращук, Ю. В. Дослідження формування іншомовної комунікативної компетенції / Ю. В. Грегоращук. - С.59-61
Кл.слова: іноземна мова, комунікативний метод, комунікативно-орієнтоване навчання
Дмитренко, О. В. Шляхи реалізації естетичного виховання на уроках іноземної мови / О. В. Дмитренко, Л. В. Бабаш, О. І. Комарова. - С.62-65
Кл.слова: країнознавча мотивація, міжпредметні зв'язки, емоційний фон
Компаній, О. В. Робота над тволром за картиною в початковій школі на основі принципу наступності / О. В. Компаній
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

21.
Шифр: І223278906/2019/2
   Журнал

Інвестиції: практика та досвід [Текст] : науково-практичний журнал/ Чорноморський державний університет імені Петра Могили. - Київ : ТОВ "ДКС Центр", 2002 - . - ISSN 2306-6814. - Виходить двічі на місяць
2019р. № 2
Зміст:
Кириленко, О. П. Капітальні інвестиції з місцевих бюджетів: сучасна практика та перспективи удосконалення / О. П. Кириленко, О. С. Максимчук. - С.5-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Макаренко, А. П. Удосконалення методики аудиту виробничої собівартості продукції підприємства / А. П. Макаренко, А. А. Рянічева. - С.12-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Тульчинська, С. О. Стимулювання зовнішньоекономічної діяльності підприємств в умовах реалізації концепції транскордонного співробітництва / С. О. Тульчинська, С. О. Кириченко, А. В. Бут. - С.20-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Касич, А. О. Стартапи як форма підприємницької діяльності: поняття, значення, зарубіжний досвід / А. О. Касич, А. М. Джура. - С.24-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельник, О. І. Іноземне інвестування як фактор розвитку аграрного сектора України / О. І. Мельник, А. Г. Мельник, Л. Б. Малиш. - С.32-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Євтушевська, О. В. Комерціалізація інноваційних розробок у контексті сприйняття споживачами товарів-новинок / О. В. Євтушевська. - С.38-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Кухта, К. О. Історичний генезис адміністрування земельного податку в Україні: сучасні аспекти та еволюція розвитку земельного оподаткування / К. О. Кухта, В. В. Джура. - С.42-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Павленко, Л. Д. Система державного антикризового управління банківською системою як основа стабільного функціонування вітчизняної економіки / Л. Д. Павленко, В. П. Семенець. - С.48-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Меліхова, Т. О. Методичні підходи до проведення внутрішнього аудиту товарів для своєчасного виявлення загроз в системі управління економічною безпекою підприємства / Т. О. Меліхова, К. О. Журавель. - С.56-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Подмешальська, Ю. В. Теоретико-практичні аспекти проведення аудиту основних засобів / Ю. В. Подмешальська, О. В. Троян, Л. В. Біла. - С.64-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Івченко, Л. О. Туристично-рекреаційний потенціал херсонського регіону з точки зору інвестиційної привабливості / Л. О. Івченко, Г. С. Колісніченко. - С.71-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Гамова, О. В. Пропозиції щодо вдосконалення аудиту основних засобів на промисловому підприємстві / О. В. Гамова, І. А. Козачок, А. В. Майна. - С.79-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Олійник, Н. І. Cтан реалізації низьковуглецевої політики у сфері водопостачання та водовідведення / Н. І. Олійник, І. І. Крилова. - С.87-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Орел, М. Г. Трансформація культурного коду та державності в епоху постмодерну та їх взаємозв'язок у контексті політичної безпеки / М. Г. Орел. - С.95-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартишин, Д. С. Соціальне вчення православної церкви України в умовах політичної трансформації українського суспільства / Д. С. Мартишин. - С.102-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Антипенко, І. В. Сучасні наукові підходи до концептуалізації політичного ризику / І. В. Антипенко. - С.107-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Гриджук, І. А. Реалізація концепції маркетингу в публічному управлінні територіальним розвитком / І. А. Гриджук. - С.113-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Сіцінський, Н. А. Обробка та аналіз первинної соціологічної інформації щодо питань, які є найбільш актуальними для забезпечення національної безпеки України в зовнішньополітичній сфері / Н. А. Сіцінський. - С.118-123. - Бібліогр. в кінці ст.
Близнюк, А. С. Рекреаційна інфраструктура як головна складова рекреаційного простору / А. С. Близнюк. - С.124-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Залізнюк, В. П. Оцінка індикаторів продовольчої безпеки України / В. П. Залізнюк. - С.128-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Коновал, В. О. Мережеві технології у сучасних умовах суспільного розвитку: філософські концепції / В. О. Коновал. - С.134-139. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванюта, В. В. Механізм державного регулювання відносин власності: економіко-правовий аспект / В. В. Іванюта. - С.140-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Самойлова, І. І. Формування державного регуляторного механізму у сфері поводження з твердими побутовими відходами в Україні / І. І. Самойлова, О. О. Самойлов. - С.145-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлишин, З. Я. Реформа системи впровадження сучасних технологій інформаційного забезпечення державного управління / З. Я. Павлишин. - С.149-154. - Бібліогр. в кінці ст.
Ярмолинська, І. В. Аналіз зарубіжного досвіду реформування системи інституційного догляду та виховання дітей в Україні / І. В. Ярмолинська. - С.155-158. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

22.
376(07)
С 15


    Сак, Т.
    Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі [навчально-методичний комплекс] / Т. Сак ; Міністерство освіти і науки, молоді і спорту України, Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Плеяди, 2011. - 167 с. - (Інклюзивна освіта). - ISBN 978-966-2432-14-5 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
контроль -- критерії оцінювання -- індивідуальні навчальні плани -- тестування
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Національна академія педагогічних наук України
Інститут спеціальної педагогіки НАПН України


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

23.


    Гаврилов, А. В.
    Інжиніринг та консалтинг у будівництві: категорійно-понятійний аспект / А. В. Гаврилов // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2019. - № 13. - С. 111-114. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-6814

Кл.слова (ненормовані):
інженерно-консультаційні послуги -- інжиніринг -- консалтинг -- реалізація -- замовник -- інвестор

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

24.
376-056.26
І 65


   
    Інклюзивна освіта в ЗПО. Організація навчання [Текст] / О. В. Боровська [та ін.] ; упоряд. О. В. Власенко. - Київ : Шкільний світ, 2018. - 120 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-617-7287-90-1 : 50.00 грн.
Видання є додатком до документа:
Психолог. Бібліотека ; № 3. - Київ : Редакції загальнопедагогічних газет, 2018. Шифр П539553/2018/3
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--Позашкільна освіта--Організація навчання

Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими потребами -- особливі освітні потреби -- гурткова робота. - Является приложением к Психолог. Бібліотека ; № 3\par
Дод.точки доступу:
Боровська, О. В.
Вікарій, Л. В.
Герасименко, П. М.
Мельниченко, Н. М.
Власенко, О. В. \упоряд.\


Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

25.
376(07)
І-65


   
    Інклюзивна школа: особливості організації та управління : навчально-методичний посібник для керівників загальноосвітніх навчальних закладів / Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти НАН України, Всеукраїнський фонд "Крок за кроком", Проект "Впровадження інклюзивної освіти в Україні"; Л. І. Даниленко [та ін.] ; ред. Л. І. Даниленко ; Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти НАН України, Всеукраїнський фонд "Крок за кроком", Проект "Впровадження інклюзивної освіти в Україні". - Київ : [б. в.], 2007. - 128 с. - (Міжнародний фонд відродження). - ISBN 978-966-8217-43-2 : 20.00 грн.
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація) :
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
організація діяльності -- особливості управління -- реалізація моделі інклюзивної освіти


Дод.точки доступу:
Даниленко, Лідія Іванівна
Колупаєва, Алла Анатолієвна
Софій, Наталія Зіновіївна
Найда, Юлія Михайлівна
Даниленко, Лідія Іванівна \ред.\
Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти НАН України
Всеукраїнський фонд "Крок за кроком"
Проект "Впровадження інклюзивної освіти в Україні"


Примірників всього: 3
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

26.
373.2-056.2/.3
Ч-52


    Четверікова, Наталя.
    Інклюзивне навчання в ЗДО [Текст]. Випуск 1(5) / Н. Четверікова ; упоряд. Т. А. Шаповал. - Київ : Шкільний світ, 2018. - 128 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-966-451-000-1 : 50.00 грн.
Видання є додатком до документа:
Психолог дошкілля. Бібліотека / Національна академія педагогічних наук України ; № 1. - Київ : Шкільний світ, 2018. Шифр П448229295/2018/1
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна освіта--Інклюзивне навчання--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими потребами -- інклюзивна освіта -- інклюзивна група -- ООП -- особливі освітні потреби -- асистент вихователя -- тьютор -- дефектолог -- практичний психолог -- логопед -- ЛФК -- музичний педагог -- ДЦП -- ЗПР -- адаптація. - Является приложением к Психолог дошкілля. Бібліотека / Національна академія педагогічних наук України ; № 1\par
Дод.точки доступу:
Шаповал, Т. А. \упоряд.\


Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

27.


    Аюб, Канан.
    Інноваційні моделі функціонування антикорупційних органів у світі [Текст] / К. Аюб // Аспекти публічного управління. - 2019. - Том 7, N 11. - С. 79-84. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-6420. - ISSN 2413-8231

Кл.слова (ненормовані):
корупція -- органи державної влади -- формування антикорупційних інституцій -- реалізація державної антикорупційної політики

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

28.
373.3.042.2-056.45(477)
С 28


    Седеревічене, А.
    Інноваційна Київщина: досвід реалізації проекту "Інтелект України" в початковій школі / Алла Седеревічене // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 6. - С. 9–10. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Обдаровані діти--проекти--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
Інтелект України, проект -- академічно здібні учні -- початкова школа -- науково-педагогічний проект -- пізнавальна активність -- інноваційна діяльність -- реалізація проекту
Анотація: У статті розглянуто основні шляхи реалізації всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України".

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

29.
371.121(477)
Ч-12


    Чаговець, Борис.
    Інноваційна модель науково-методичної роботи ліцею як засіб підвищення професіоналізму вчителів / Б. Чаговець // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2015. - № 3. - С. 8-13 : мал. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Методична робота--ліцеї

   Неперервне навчання--вчителі


Кл.слова (ненормовані):
науково-методична робота -- евристична діяльність -- професіоналізм учителя
Анотація: У статті розглядається реалізація моделі науково-методичної роботи в ліцеї на основі системного, евристичного, дослідницького та синергетичного підходів. Розкривається інноваційна спрямованість евристичної діяльності в умовах неперервної освіти вчителя.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

30.


    Щекатунова, Г. Д..
    Інноваційний розвиток вітчизняних загальноосвітніх навчальних закладів творення школи майбутнього [Текст] / Г. Д. Щекатунова // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology. - Київ : Педагогічна преса, 2012. - N 3. - С. 40-48

Кл.слова (ненормовані):
диференціація навчання -- реалізація інноваційних технологій -- інтеграція освіти

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)