Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=репутація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 38
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-38 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Єжижанська, Тетяна
Назва : Комунікація видавництв очима читачів: оцінка відвідувачів найбільших книжкових заходів України
Місце публікування : Вісник Книжкової палати: науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ: КПУ, 2018. - N 4. - С. 5-12. - ISSN 2076-9326 (Шифр В890024/2018/4). - ISSN 2076-9326
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікація видавництва--книжкові видавництва--медіапростір--імідж--бренд--репутація
Знайти схожі

2.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Романюк І. А.
Назва : Формування корпоративної культури та ділової репутації туристичних підприємств
Місце публікування : Економіка і менеджмент культури. - Київ, 2016. - № 2. - С. 26-31 (Шифр Е866249912/2016/2)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): корпоративна культура, ділова репутація--галузь туризму, місія--стратегічне управління
Знайти схожі

3.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Захараш, Анна
Назва : Социальная ответственность не приносит дивиденды, а создает устойчивую среду для развития бизнеса
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 2/3. - С. 29-31 (Шифр М772184/2017/2/3)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна відповідальність бізнесу--репутація--телекомунікаційні послуги "київстар"
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 305:316.346.2-055/В 68-713472880
Автор(и) : Волстоункрафт, Мері
Назва : Обґрунтування прав жінки з міркуваннями на політичні й моральні теми
Вихідні дані : Київ: ФОП Р. Халіков, 2019
Кільк.характеристики :260 с
ISBN, Ціна 978-617-7565-12-32: 30.00 грн.
ДРНТІ : 04
УДК : 305:316.346.2-055.2 + 316.346.2-055.2
Предметні рубрики: Гендер-- Права жінки-- Фемінізм
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гендер--gender--гендерна рівність--gender equality--фемінізм--feminism--права жінок--women's rights--репутація--reputation--національна освіта--national education
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гондюл О. Д.
Назва : Компанії з найкращою репутацією у світі: соціальна відповідальність як ключовий аспект у комунікації зі стейкхолдерами
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020. - Вип. 1(9). - С. 13-21 (Шифр І254815328/2020/1(9))
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): корпоративна соціальна відповідальність--сталий розвиток--репутація--нефінансовий звіт--комунікаційні канали
Анотація: Актуальність статті полягає у необхідності дослідження корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) компаній та впровадженні ними сталого розвитку як інструменту для аналізу впливу КСВ на їхню репутацію. Це дає можливість проаналізувати комунікативні канали, завдяки яким відбувається висвітлення інформації про КСВ-проєкти. Відповідно дослідження КСВ та сталого розвитку компаній є важливими як для подальшо-го вироблення рекомендацій щодо каналів ефективної комунікації про відповідальні дії компаній та чинники, що впливатимуть на їхню репутацію.У статті на прикладі компаній LEGO Group, The Walt Disney Company та Rolex продемонстровано вплив проєктів та програм з КСВ та сталого розвитку на репутацію компанії, проаналізовано основні соціальні ме-режі компаній, через які відбувається висвітлення їх КСВ-діяльності.Інструмент, за допомогою якого компанія висвітлює та демонструє свою відповідальність, — це нефінансо-ві звіти, зазвичай за стандартами GRI, або ж звіти зі сталого розвитку, що показують, наскільки ефективно і позитивно компанія впливає на екологію, економіку та суспільство. У статті проаналізовано корпоративні сайти, соціальні мережі та нефінансові звіти досліджуваних компаній за 2018–2019 рр.Коли компанія створює сталу етичну політику, яка виходить за рамки державних правил, вона формує довіру своїх клієнтів. А добре спланована медіастратегія дає змогу іншим дізнатись про хід і результати про-єктів та підвищити репутацію компанії
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.336.6/Б 11
Автор(и) : Біденко, Сергій, Золотаревич, Ірина
Назва : Репутаційний антистрес. Інструкція для власників і топ-менеджерів бізнесу
Вихідні дані : Київ: Yakaboo Publishing, 2021
Кільк.характеристики :244 с
ISBN, Ціна 978-617-7933-14-3: 60.00 грн.
ДРНТІ : 82.33
УДК : 005.336.6
Предметні рубрики: Менеджмент-- Репутація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фінансові збитки--репутаційні втрати--відновлення репутації--системний аналіз--захист бізнесу--репутація компанії--персональний бренд--стейкхолдери--стратегічна сесія--тренди--кризи--інформаційні атаки--в2в--нон-фікшн
Анотація: Добре ім’я компанії та її власника допомагає отримувати більший дохід, а погана слава—веде до фінансових збитків. Керівники багатьох українських компаній на власному досвіді переконалися, що за захист та відновлення репутації доводиться заплатити високу ціну. Ця книжка допомагає сформувати навички системного захисту бізнесу від кризи ще до її виникнення та вміння бути стійкими й сильними під час таких випробувань. Сергій Біденко та Ірина Золотаревич, автори цієї книжки, діляться практичними рекомендаціями з тими, хто вже має досвід репутаційних криз, і тими, хто поки що з ними не стикався. Ті з читачів, хто вже пережив репутаційний стрес, знайдуть покроковий план побудови захисту від нових криз. Тим, кого криза ще не спіткала, ця книжка допоможе створити власну систему реагування на репутаційні ризики і кризи та знайти способи протидіяти їм. Це видання стане антистресовим помічником для власників, керівників та спеціалістів українських компаній, які розуміють важливість створення і розбудови ділової та персональної репутації.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Маранчак, Микола Миколайович
Назва : Онлайн-репутація бібліотеки в період пандемії COVID-19
Місце публікування : Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія: науковий журнал/ Міністерство культури і туризму україни, Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ, 2021. - № 3. - С. 58-63. - ISSN 2409-9805 (Шифр Б222100/2021/3). - ISSN 2409-9805
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): репутація бібліотеки--онлайн-репутація бібліотеки--діджиталізація бібліотек у пандемію
Знайти схожі

8.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Алєксєєнко, Катерина
Назва : Формуємо імідж навчального закладу
Місце публікування : Практика управління дошкільним закладом. - Київ: МЦФЕР- Україна, 2016. - N 2. - С. 22-35 (Шифр П464336/2016/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): іміджева атрибутика--ділова репутація--бренд
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кравченко, Тетяна
Назва : Поняття «ділова репутація суб’єктів господарювання»: визначення та правова природа
Місце публікування : Підприємство, господарство і право: науково-практичний юридичний журнал/ Науково-дослідний інститут приватного права і підприємства ім. академіка Ф. Г. Бурчака НАПрН України. - Київ: ТОВ "Гарантія", 2019. - № 3. - С. 93-99. - ISSN 2307-8049 (Шифр П838975200/2019/3). - ISSN 2307-8049
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ділова репутація суб’єктів господарювання--правова природа--гудвіл--об’єкти інтелектуальної власності--засоби комерціалізації--фактор--чинник
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Притуляк Н. М., Козійчук М. В.
Назва : Гудвіл крізь призму теорії інтелектуального капіталу
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: збірник наукових праць/ Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки. - Київ: Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2019. - № 11. - С. 87-96 (Шифр Ф644512421/2019/11)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гудвіл--ділова репутація--нематеріальні активи--інтелектуальний капітал--людський капітал--організаційний капітал--клієнтський капітал
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Амельченко Ю.
Назва : Новий простір бібліотеки: популярність, репутація, бренд
Місце публікування : Бібліотечна планета: Щоквартальний науково-виробничий журнал: Національна парламентська бібліотека України, 2018. - N 1. - С. 17-19. (Шифр Б982359/2018/1)
Предметні рубрики: Бібліотеки України-- обласні універсальні наукові бібліотеки (ОУНБ)-- досвід роботи
Географіч. рубрики: Одеська область-- бібліотечна справа
Анотація: Стаття розповідає про нові форми роботи в Одеській ОУНБ ім. М. Грушевського.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Блажівська, Наталія
Назва : Захист гудвілу та клієнтури відповідно до практики Європейського суду з прав людини
Місце публікування : Право України: юридичний журнал/ Національна академія правових наук україни, Нац. акад. наук України, Ін-т держави і права ім. В.М.Корецького, Нац. ун-т "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого. - Київ: Право України, 2018. - № 5. - С. 224-238. - ISSN 1026-9932 (Шифр П706540/2018/5). - ISSN 1026-9932
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гудвін--клієнтура--ділова репутація--практика вропейського суду з прав людини
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гаврилюк А. М.
Назва : Про ціннісні засади маркетингового конструкту "образ - імідж - бренд - репутація території" як пріоритетут державної політики в сфері туризму в Україні
Місце публікування : Інвестиції: практика та досвід: науково-практичний журнал/ Чорноморський державний університет імені Петра Могили. - Київ: ТОВ "ДКС Центр", 2019. - № 1. - С. 76-83. - ISSN 2306-6814 (Шифр І223278906/2019/1). - ISSN 2306-6814
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг--державна політика--цінності--образ--імідж--бренд--брендинг--емоціювання--промоутинг
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бобир Валентина
Назва : Формуємо позитивний імідж дитсадка
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2015. - № 1. - С. 22-25. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2015/1). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільна-- Оорганізація роботи ДНЗ-- Управління
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): імідж дитсадка--управління дитсадком
Анотація: В статті йдеться про імідж-образ дитячого садка, адже саме добра репутація на ринку освітніх послуг прваблює батьків і висококваліфікованих працівників. Подано поради, що допоможуть не лише сформувати позитивний імідж дошкільного закладу, а й удосконалити управління ним.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.07/П 78
Назва : Проблеми та перспективи управління сучасною столичною школою : збірник наукових статей за матеріалами регіональної науково-практичної конференції 28 січня 2014 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :308 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.15
УДК : 37.07 + 373
Предметні рубрики: Педагогіка-- Організація освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжпредметна інтеграція--психологічний клімат--модель геологічної школи
Зміст : Сучасність керівника навчального закладу/ К. О. Линьов. Дослідження особистісних якостей керівника загальноосвітнього навчального закладу/ С. І. Редько. Створення умов успішної реалізації завдань - основа діяльності керівника навчального закладу / А. П. Черниш. Самоаналіз діяльності загальноосвітнього навчального закладу/ А. Г. Панченко. Місце освітнього права в правовій системі України/ Н. О. Давидова. Ділове спілкування керівників навчального закладу: особливості мовленнєвого етикету/ В. Я. Шуть. Комунікативна складова формування репутації навчального закладу/ В. П. Руденко. Столичні вечірні школи. Проблеми функціонування та перспективи розвитку/ О. В. Лавриненко. Безпечне навчальне середовище - один із найважливіших факторів роботи школи/ Ю. С. Давиденко. Освітнє середовище у ЗНЗ як фактор розвитку надпредметних компетентностей в учнів/ О. Ю. Доброханська. Юридична відповідальність керівника навчального закладу за порушення трудового законодавства/ O. A. Дорофеєва ; наук. керівник Н. О. Давидова. Адміністративно-правовий статус позашкільного навчального закладу/ І. Б. Зайвелєв, Н. О. Давидова. Управління навчальним закладом в умовах стандартизації освіти/ Н. М. Кривенко ; наук. керівник Л. В. Гонюкова. Інтерактивне навчання на уроках в сучасній школі/ Т. П. Матвієць ; наук. керівник В. П. Руденко. Роль контролінгу на підприємствах та організаціях/ О. Ю. Наєнко ; наук. керівник А. Г. Панченко. Єдиний інформаційний простір українського гуманітарного ліцею: практичні аспекти/ О. О. Осадча ; наук. керівник К. О. Линьов. Профільне навчання як засіб реалізації наступно-перспективних зв'язків між загальною середньою та вищою освітою (на прикладі роботи політехнічного ліцею НТУУ "КІН" м. Києва)/ Н. П. Павленко ; наук. керівник А. П. Черниш. Ліцей політики, економіки, права та іноземних мов: витоки та особливості організації навчально-виховного процесу/ Г. В. Пахарєва ; наук. керівник А. П. Черниш. Контрольно-аналітична діяльність керівника загальноосвітнього навчального закладу як інструмент управління сучасним закладом освіти/ Н. В. Разумова ; наук. керівник А. Г. Панченко. Впровадження проектних технологій в управління навчально-виховним процесом/ Т. В. Репецька, Лебединська Т. А. ; наук. керівник В. П. Руденко. Музейна педагогіка як шлях задоволення освітніх потреб сучасної молоді/ Л. Й. Рубан ; наук. керівник В. Я. Шуть. Управлінська діяльність у створенні моделі геологічної школи в системі середньої загальної освіти/ М. І. Рудящий ; наук. керівник А. П. Черниш. Формування позитивного іміджу дошкільного навчального закладу/ O. A. Саханда ; наук. керівник Г. П. Кушнірова. Юридичний статус загальноосвітнього навчального закладу в умовах неперервної освіти/ В. Б. Цань ; наук. керівник Н. О. Давидова. Гуманізація як стратегічний пріоритет виховання у дусі толерантності в ліцеї/ С. М. Шевцова ; наук. керівник А. П. Черниш. Метод проектів - один із засобів самореалізації особистості учня/ O. A. Шевчук ; наук. керівник В. П. Руденко. Організація освітнього маршруту вихованця оркестрового відділу - педагогічний інструментарій, що веде вихованця до успіху/ Н. В. Шеманаєва ; наук. керівник О. В. Лавриненко. Вплив курсу ”Логіка” на підвищення якості знань навчальних дисциплін та інтелектуального потенціалу учнів гімназії/ С. П. Шульженко ; наук. керівник А. П. Черниш. Міжнародне співробітництво ліцею як організаційно-педагогічна умова його інноваційного розвитку/ С. Ю. Байкова ; наук. керівник В. П. Руденко. Впровадження і використання інноваційних технологій та анімаційних методів як шлях оновлення і вдосконалення навчально-виховного процесу сучасного ЗНЗ/ І. О. Буднік ; наук. керівник В. П. Руденко. Інтерактивні методи навчання як фактор успіху навчальної діяльності молодших школярів/ Н. А. Велікжаніна ; наук. керівник І. О. Линьова. Коучинг як сучасна технологія управління персоналом навчального закладу/ І. Л. Гондюл ; наук. керівник І. О. Линьова. Експериментальна діяльність навчального закладу як один із шляхів підвищення якості навчально-виховного процесу/ С. П. Зубик ; наук. керівник В. П. Руденко. Управління процесом реалізації інноваційного проекту в навчальному закладі/ В. О. Козак ; наук. керівник І. О. Линьова. Навчальний заклад в умовах дослідно-експериментальної роботи/ Т. М. Крик ; наук. керівник В. П. Руденко. Організаційна культура як засіб ефективного управління навчальним закладом/ І. В. Лимарчук ; наук. керівник Г. П. Канафоцька. Вальдорфська педагогіка як інноваційна тенденція розвитку сучасної освіти в Україні/ Ю. О. Любченко ; наук. керівник І. О. Линьова. Новітні комп'ютеризовані методи підвищення якості викладання математики в ліцеї “Інтелект”/ О. А. Миронець, І. І. Обожин ; наук. керівник К. О. Линьов. Діяльність фахівця із соціальної роботи у навчальному закладі/ М. С. Пашкевич-Скакун ; наук. керівник І. О. Линьова. Сучасний інноваційний навчальний заклад: розвиток, перспективи/ Д. В. Савченко, Л. Ю. Несміян ; наук. керівник В. П. Руденко. Моніторинг навчально-виховного процесу з використанням кваліметричних моделей/ І. О. Самікова ; наук. керівник І. О. Линьова. Управління інклюзивною школою: необхідність чи покликання/ І. В. Снопко ; наук. керівник С. П. Бабарика. Інноваційні технології в системі управління виховної роботи навчального закладу/ А. А. Хилько ; наук. керівник І. О. Линьова. Моніторинг як сучасний засіб та практичний інструмент управління якістю освіти в школі/ В. М. Шевченко, Л. О. Чех ; наук. керівник І. О. Линьова. Управління мотивацією педагогічних працівників ЗНЗ/ К. Є. Антонова ; наук. керівник С. І. Редько. Функціонування в середній та старшій школі спеціальних курсів та факультативних занять як реалізація принципів індивідуального підходу та роботи з обдарованими учнями/ Г. В. Балацька ; наук. керівник С. П. Бабарика. Адаптація дітей представників національних меншин до освітнього й соціокультурного середовища школи/ Г. А. Бойко ; наук. керівник С. П. Бабарика. Ділова комунікація в управлінні НЗ: психологічний аспект/ П. В. Боруца ; наук. керівник В. Р. Міляєва. Управління формування соціально-психологічного клімату як чинник забезпечення успіху навчального закладу/ Л. А. Волобуєва ; наук. керівник С. І. Редько. Управління формування психологічного клімату в педагогічному колективі ДНЗ/ Л. В. Ридзель ; наук. керівник С. І. Редько. Патріотичне виховання в навчальному закладі: організація роботи шкільного музею/ І . В. Семирекова ; наук. керівник В. Я. Шуть. Взаємодія сім'ї та школи як основа розвитку потенціалу особистості дитини/ У. В. Шостак. Міжобласна спеціальна середня загальноосвітня вечірня (змінна) і заочна школа для сліпих і слабозорих як навчальний заклад для людей з особливими потребами/ В. Б. Стрелковська, М. Л. Гамонь ; наук. керівник С. П. Бабарика. Організація та контроль заочної форми навчання в умовах сучасної вечірньої школи/ Ю. М. Доценко ; наук. керівник О. В. Лавриненко. Організація і контроль дистанційного навчання в умовах сучасної школи/ О. Є. Семенюк ; наук. керівник О. В. Лавриненко. Екстернат як шлях до здобуття загальної середньої освіти/ О. М. Стуленкова ; наук. керівник О. В. Лавриненко.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Соколовський, Іван, Потапова, Дар’я, Тєнін, Павло
Назва : Валідизація методик вимірювання репутації на пострадянському просторі
Місце публікування : Соціологія: теорія, методи, маркетинг: науковий журнал/ Інститут соціології НАН України. - Київ: Інститут соціології НАН України, 2021. - № 1. - С. 82-105. - ISSN 1563-3713 (Шифр С881038679/2021/1). - ISSN 1563-3713
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): репутація--вимірювання--структурні моделі--економічна соціологія
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Загурський, Олег, Юхименко, Петро
Назва : Моделі управління та оцінювання репутаційних ризиків банку
Місце публікування : Банківська справа: науково-практичне видання/ Київський національний університет імені Тараса Шевченка. - Київ: Знання , 2020. - № 1. - С. 90-104. - ISSN 1605-2005 (Шифр Б932532448/2020/1). - ISSN 1605-2005
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ділова репутація--експертні оцінки--інформація--репутаційний ризик--репутаційна загроза--стейкхолдери--ризик-менеджмент
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ільченко, Тамара
Назва : Яка роль репутації та репутаційного капіталу в управлінні розвитком закладу освіти
Місце публікування : Практика управління дошкільним закладом: щомісячний спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ: МЦФЕР- Україна, 2020. - N 8. - С. 42-47 (Шифр П464336/2020/8)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): репутація закладу--імідж--стейкхолдери
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 316.6/Т 48
Автор(и) : Ткаченко, Наталія
Назва : Визначення поняття "професійний імідж": погляд на проблему
Місце публікування : Вища школа: наук.-практ. видання/ М-во освіти і науки України. - Київ: Вид-во "Знання", 2017. - № 3. - С. 89-95. - ISSN 1682-2366 (Шифр В730231/2017/3). - ISSN 1682-2366
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. 95 (7 назв)
УДК : 316.6
Предметні рубрики: Соціальна психологія
Социальная психология
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): імідж--имидж--професійний імідж--профессиональній имидж--статусно-рольва теорія особисті--статусно-роль в теории личные--авторитет учителя--авторитет учителя--репутація--репутация
Анотація: Здійснено критичний аналіз існуючих понять "імідж" та "професійний імідж" у вітчизняних і зарубіжних дослідженнях із педагогіки, психології, соціології, філософії. Визначено найбільшу родову ознаку поняття "професійний імідж", яку слід вважати статусно-рольовою характеристикою особистості. Виокремлено такі основні суттєві ознаки цієї дефініції: професійний імідж є системою цілісністю зовнішніх та внутрішніх особистісних і професійних якостей та компетентностей.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шевченко, Александра
Назва : Грамотный PR - это диалог компании с вашей целевой аудиторией
Місце публікування : Маркетинг и реклама: міжнар. проф. журнал. - Київ, 2018. - N 4. - С. 34-35 (Шифр М772184/2018/4)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): грамотний pr--репутація--компанія
Знайти схожі

 1-20    21-38 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)