Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (4)Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=рефлексія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 139
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-139 
1.

Dulebova I. War and peace: ways to peace in war in the Eastern Ukraine/I. Dulebova, H. Kovalskyi, V. Dodonova // Схід. -Маріуполь:Український культурологічний центр, 2018,N № 5.-С.59-65
2.

Durdas A. Professional development of a foreign language teacher at university: competence and creativity aspects/A. Durdas // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 4.-С.49-53
3.

Troitska O. Aspects of the "carnivalization" of contemporary cultural practices/O. Troitska, O. Popravko, N. Shcherbakova // Схід. -Маріуполь:Український культурологічний центр, 2020,N № 1.-С.82-86
4.

Ільїн В. В. Деконструкція: методологічна рефлексія і спосіб переосмислення соціальної історії та культури/В. В. Ільїн // Проблеми всесвітньої історії. -Київ:Ін-т всесвіт. іст., 2019,N № 1.-С.9-19
5.

Інклюзивна освіта. Підтримка розмаїття в класі/Тім Лорман, Джоан Деппелер, Харві Девід. - 2013
6.

Аникеева Н.П. Воспитание игрой/Н.П. Аникеева. - 1987
7.

Астрахан Н. У межах і за межами герменевтичної традиції: від інтерпретації теорії до теорії інтерпретації/Н. Астрахан // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014,N № 4
8.

Бабченко Я. Ю. Графічний дизайн у просторі інформаційно-комунікативних технологій сучасності/Я. Ю. Бабченко // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2019,N Вип. 36.-С.99-104
9.

Баранова І. Оцінка vs самооцінювання: інструменти контролю чи розвитку?/І. Баранова // Учитель початкової школи. -Київ:Світич, 2018,N № 11.-С.7-11
10.

Бех І. Д. Виховна гуманістична парадигма в освітній інновації/І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -Київ:Пед. преса, 2016,N N 2.-С.14-21
11.

Бех І. Д. Духовний пошук: сучасні наукові межі/І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -Київ:Пед. преса, 2016,N N 1.-С.5-14
12.

Бех І. Грані духовного зростання особистості/Іван Бех // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 2.-С.1–5.
13.

Бех І.Д. Рефлексія в духовному саморозвитку особистості/І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. -Київ:Педагогічна преса, 2012,N N 1.-С.30-37
14.

Бех І. Д. Особистість у просторі духовного розвитку/І. Д. Бех. - 2012
15.

Богосвятська А. Рефлексія - духовна, інтелектуальна, емоційна, фізична/А. Богосвятська // Зарубіжна література в школах України. -Київ:Антросвіт, 2019,N № 2.-С.4-8
16.

Божко Л. Д. Бекпекінг: генезис та еволюція/Л. Д. Божко // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. -Київ:Міленіум, 2015,N Вип. 2(5).-С.25-32
17.

Вісник Дніпропетровського університету. Соціологія. Філософія. Політологія - 2003г.,N 9 (Введено оглавление)
18.

Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв - 2016г.,N 4 (Введено оглавление)
19.

Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв - 2019г.,N 2 (Введено оглавление)
20.

Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв - 2021г.,N 4 (Введено оглавление)
21.

Вакуленко С. В. Мовознавчі погляди Івана Орнатовського в оцінці Олександра Потебні (до питання про наступність ідей у харківській традиції)/С. В. Вакуленко // Мовознавство, 2008,N N 6.-С.41-51
22.

Василюк О. Психодіагностичні детермінанти (критерії) визначення рівня сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутніх викладачів іноземної мови/О. Василюк // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2024. т.Том 1,N № 44.-С.164-182
23.

Васьків М. Рукописний епічний доробок раннього В’ячеслава Медведя (1970-ті рр.)/М. Васьків // Літературний процес: методологія, імена, традиції. Філологічні науки. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 19.-С.14-25
24.

Вихователь-методист дошкільного закладу - 2019г.,N 2 (Введено оглавление)
25.

Вихователь-методист дошкільного закладу - 2020г.,N 3 (Введено оглавление)
26.

Вища школа - 2016г.,N 10 (Введено оглавление)
27.

Вища школа - 2017г.,N 5/6 (Введено оглавление)
28.

Власенко О. Класифікуємо предмети. Заняття на розвиток логічного і творчого мислення/О. Власенко // Психолог дошкілля. -Київ:Шкільний світ, 2015,N № 6.-С.26-28
29.

Волянюк А. С. Розвиток сталої мотивації у майбутніх вчителів початкової школи в умовах змішаного навчання/А. С. Волянюк // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.56-66
30.

Гавран І. А. Формування педагогічної емпатії студентів як завдання сучасної мистецької освіти/І. А. Гавран // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. -Київ:Міленіум, 2019,N № 2.-С.361-364
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-139 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)