Пошуковий запит: (<.>K=рефлексія<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 139
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Корольова І. Роль професійної рефлекції у фаховому становленні особистості майбутнього менеджера освітньої галузі/І. Корольова // Вища школа. -Київ:Знання, 2017,N № 5/6.-С.69-77
|
>2.
| Сенчило А. Готовність майбутнього вчителя початкових класів до розвитку критичного мислення/А. Сенчило // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2017,N № 11.-С.36-37
|
>3.
| Цугорка О. П. Сакральне мистецтво живопису: вітчизняна наукова рефлексія /О. П. Цугорка // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. -Київ:Міленіум, 2016,N № 4.-С.115-119
|
>4.
| Прохоренко Л. Формування саморегуляції навчальної діяльності школярів із затримкою психічного розвитку/Л. Прохоренко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2017,N № 2(82).-С.7-16
|
>5.
| Угніч Р. Теорія і практика моделювання компетентнісного уроку/Р. Угніч // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. -Київ, 2018,N N 5.-С.12-19
|
>6.
| Козаченко О. Світ природи очима допитливої дитини. Урок за повістю Джеральда Даррелла "Моя сім’я та інші звірі"/О. Козаченко // Зарубіжна література в школах України. -Київ:Антросвіт, 2018,N № 6.-С.42-44
|
>7.
| Ланецька В. "Милосердя є найвища форма людського існування" (Провідні думки повісті Марка Твена "Принц і злидар")/В. Ланецька // Зарубіжна література в школах України. -Київ:Антросвіт, 2018,N № 6.-С.44-45
|
>8.
| Опалюк Т. Інструментально-діяльнісна компонента соціальної рефлексії майбутнього вчителя/Т. Опалюк // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 1/2.-С.85-92
|
>9.
| Кучеренко І. Технологічний аспект вивчення української мови/І. Кучеренко // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. -Київ, 2018,N N 6.-С.2-7
|
>10.
| Божко Л. Д. Бекпекінг: генезис та еволюція/Л. Д. Божко // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. -Київ:Міленіум, 2015,N Вип. 2(5).-С.25-32
|
>11.
| Кодлюк Я. Суб’єктність молодшого школяра в навчальній діяльності/Я. Кодлюк // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2013,N № 1.-С.6-9
|
>12.
| Бех І.Д. Рефлексія в духовному саморозвитку особистості/І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. -Київ:Педагогічна преса, 2012,N N 1.-С.30-37
|
>13.
| Майєр Н. Рeфлексивний підхід до формування методичної компетентності у майбутніх викладачів іноземних мов у процесі самостійної роботи/Н. Майєр // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2016,N Вип. 4.-С.129-135
|
>14.
| Култаєва М. Освіта та її деформації у сучасній культурі: до актуальності теорії напівосвіти Т. Адорно у сучасних соціокультурних контекстах/М. Култаєва // Філософія освіти = Philosophy of Education : . -Київ, 2017,N N 1.-С.153-195
|
>15.
| Поліщук Я. Наслухуючи "музику сфер": поетикальні паралелі творчості Михайла Коцюбинського та Кнута Гамсуна/Я. Поліщук // Слово і час. -Київ:Фенікс, 2010,N № 12.-С.53-68
|
>16.
| Власенко О. Класифікуємо предмети. Заняття на розвиток логічного і творчого мислення/О. Власенко // Психолог дошкілля. -Київ:Шкільний світ, 2015,N № 6.-С.26-28
|
>17.
| Химера Н. В. Використання інтерактивних технологій на уроках зарубіжної літератури/Н. В. Химера // Зарубіжна література в школах України. -Київ:Антросвіт, 2015,N № 12.-С.15-21
|
>18.
| Федорова Л. Інтерактивні конспекти уроків світової літератури у контексті системного, комплексного та діяльнісного підходів до навчання/Л. Федорова // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ:Освіта України, 2015,N N 2.-С.35-45
|
>19.
| Моргулян І. Мистецтво взаєморозуміння. Тренінгові заняття для адміністрації та вихователів ДНЗ/І. Моргулян // Психолог дошкілля. -Київ:Шкільний світ, 2015,N № 6.-С.5-1-25
|
>20.
| Уваркіна О. Військова освіта: рефлексія сучасних мейнстримів/О. Уваркіна // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 1.-С.7-17
|
>21.
| Питання літературознавства. Випуск 86. - 2012
|
>22.
| Опанасюк О. П. "Дочекатися музики" В. Сильвестрова: інтенціональний зріз/О. П. Опанасюк // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2011,N Вип. 20.-С.38-47
|
>23.
| Казакевич О. Компонентно-структурний аналіз лідерської компетентності маркетологів/О. Казакевич // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 1.-С.14-20
|
>24.
| Лукашева Л. Т. Музично-театральна рефлексія творчого феномену М. М. Синельникова: культурологічний вимір/Л. Т. Лукашева, С. М. Садовенко // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. -Київ:Міленіум, 2021,N № 4.-С.68-74
|
>25.
| Половіна О. Живописні перформанси: методичний інструментарій підготовки майбутніх вихователів/О. Половіна, І. Кондратець // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 35.-С.83-88
|
>26.
| Психологічні перспективи. Спец. вип.:Психологія професійної діяльності працівників соціальної сфери. - 2012
|
>27.
| Durdas A. Professional development of a foreign language teacher at university: competence and creativity aspects/A. Durdas // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 4.-С.49-53
|
>28.
| Васьків М. Рукописний епічний доробок раннього В’ячеслава Медведя (1970-ті рр.)/М. Васьків // Літературний процес: методологія, імена, традиції. Філологічні науки. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 19.-С.14-25
|
>29.
| Палінська О. М. Метамовні рефлексії і дискурсивні практики мешканців Центральної України/О. М. Палінська // Мовознавство, 2020,N N 5.-С.28-50
|
>30.
| Телеп О. Формувння інституціональних дискурсів досліджень соціально-комунікативного процесу/О. Телеп // Вісник Книжкової палати. -Київ:КПУ, 2018,N N 12.-С.9-12
|
|
|