Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (4)Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=рефлексія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 139
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-139 
1.

Уласік Н. 30 хвилин позитиву/Н. Уласік, Ю. Костюченко // Психолог дошкілля. -Київ:Шкільний світ, 2018,N № 11.-С.4-34
2.

Troitska O. Aspects of the "carnivalization" of contemporary cultural practices/O. Troitska, O. Popravko, N. Shcherbakova // Схід. -Маріуполь:Український культурологічний центр, 2020,N № 1.-С.82-86
3.

Канюка І. "Language coach" – інструмент формування та розвитку крос-культурної компетентності/І. Канюка, Л. Сердюк // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018,N N 5.-С.123-132
4.

Durdas A. Professional development of a foreign language teacher at university: competence and creativity aspects/A. Durdas // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 4.-С.49-53
5.

Dulebova I. War and peace: ways to peace in war in the Eastern Ukraine/I. Dulebova, H. Kovalskyi, V. Dodonova // Схід. -Маріуполь:Український культурологічний центр, 2018,N № 5.-С.59-65
6.

Тараненко О. О. [рецензія]/О. О. Тараненко // Мовознавство, 2010,N N 4/5.-С.132-135
7.

Інклюзивна освіта. Підтримка розмаїття в класі/Тім Лорман, Джоан Деппелер, Харві Девід. - 2013
8.

Софій Н. З. Інноваційні методи навчання та викладання: теоретичне пігрунтя та методика використання/Н. З. Софій. - 2008
9.

Опалюк Т. Інструментально-діяльнісна компонента соціальної рефлексії майбутнього вчителя/Т. Опалюк // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 1/2.-С.85-92
10.

Федорова Л. Інтерактивні конспекти уроків світової літератури у контексті системного, комплексного та діяльнісного підходів до навчання/Л. Федорова // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ:Освіта України, 2015,N N 2.-С.35-45
11.

Божко Л. Д. Бекпекінг: генезис та еволюція/Л. Д. Божко // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. -Київ:Міленіум, 2015,N Вип. 2(5).-С.25-32
12.

Тристан Анна Бути педагогом. Запрошення до рефлексії /Анна Тристан // Дошкільне виховання, 2018,N № 12.-С.27
13.

Уваркіна О. Військова освіта: рефлексія сучасних мейнстримів/О. Уваркіна // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 1.-С.7-17
14.

Вісник Дніпропетровського університету. Соціологія. Філософія. Політологія - 2003г.,N 9 (Введено оглавление)
15.

Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв - 2016г.,N 4 (Введено оглавление)
16.

Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв - 2021г.,N 4 (Введено оглавление)
17.

Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв - 2019г.,N 2 (Введено оглавление)
18.

Тристан Анна Вечірнє коло: підсумки дня : розмова з дітьми в колі/Анна Тристан // Дошкільне виховання, 2020,N № 8.-С.24-25
19.

Куниця Т. Взаємодія в колективі/Т. Куниця // Управління освітою. -Київ:Шкільний світ, 2018,N № 11.-С.56-63
20.

Химера Н. В. Використання інтерактивних технологій на уроках зарубіжної літератури/Н. В. Химера // Зарубіжна література в школах України. -Київ:Антросвіт, 2015,N № 12.-С.15-21
21.

Окрепка Г. Використання віртуальних тренажерів PhET–interactive simulation при викладанні загальної хімії фармацевтам у закладах вищої освіти/Г. Окрепка // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.206-219
22.

Вихователь-методист дошкільного закладу - 2019г.,N 2 (Введено оглавление)
23.

Вихователь-методист дошкільного закладу - 2020г.,N 3 (Введено оглавление)
24.

Бех І. Д. Виховна гуманістична парадигма в освітній інновації/І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -Київ:Пед. преса, 2016,N N 2.-С.14-21
25.

Вища школа - 2017г.,N 5/6 (Введено оглавление)
26.

Вища школа - 2016г.,N 10 (Введено оглавление)
27.

Аникеева Н.П. Воспитание игрой/Н.П. Аникеева. - 1987
28.

Голуб І. Ю. Вправи для розвитку індивідуальних пізнавальних здібностей студентів на заняттях з іноземної мови/І. Ю. Голуб // Іноземні мови. -Київ, 2019,N № 4.-С.12-23
29.

Олексюк О. М. Вступ до спеціальності. Музичне мистецтво/О. М. Олексюк, Г. Г. Кондратенко, О. Д. Ляшенко Модуль 2. - 2011
30.

Сенчило А. Готовність майбутнього вчителя початкових класів до розвитку критичного мислення/А. Сенчило // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2017,N № 11.-С.36-37
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-139 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)