Пошуковий запит: (<.>K=рефлексія<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 139
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Уласік Н. 30 хвилин позитиву/Н. Уласік, Ю. Костюченко // Психолог дошкілля. -Київ:Шкільний світ, 2018,N № 11.-С.4-34
|
>2.
| Troitska O. Aspects of the "carnivalization" of contemporary cultural practices/O. Troitska, O. Popravko, N. Shcherbakova // Схід. -Маріуполь:Український культурологічний центр, 2020,N № 1.-С.82-86
|
>3.
| Канюка І. "Language coach" – інструмент формування та розвитку крос-культурної компетентності/І. Канюка, Л. Сердюк // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018,N N 5.-С.123-132
|
>4.
| Durdas A. Professional development of a foreign language teacher at university: competence and creativity aspects/A. Durdas // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 4.-С.49-53
|
>5.
| Dulebova I. War and peace: ways to peace in war in the Eastern Ukraine/I. Dulebova, H. Kovalskyi, V. Dodonova // Схід. -Маріуполь:Український культурологічний центр, 2018,N № 5.-С.59-65
|
>6.
| Тараненко О. О. [рецензія]/О. О. Тараненко // Мовознавство, 2010,N N 4/5.-С.132-135
|
>7.
| Інклюзивна освіта. Підтримка розмаїття в класі/Тім Лорман, Джоан Деппелер, Харві Девід. - 2013
|
>8.
| Софій Н. З. Інноваційні методи навчання та викладання: теоретичне пігрунтя та методика використання/Н. З. Софій. - 2008
|
>9.
| Опалюк Т. Інструментально-діяльнісна компонента соціальної рефлексії майбутнього вчителя/Т. Опалюк // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 1/2.-С.85-92
|
>10.
| Федорова Л. Інтерактивні конспекти уроків світової літератури у контексті системного, комплексного та діяльнісного підходів до навчання/Л. Федорова // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ:Освіта України, 2015,N N 2.-С.35-45
|
>11.
| Божко Л. Д. Бекпекінг: генезис та еволюція/Л. Д. Божко // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. -Київ:Міленіум, 2015,N Вип. 2(5).-С.25-32
|
>12.
| Тристан Анна Бути педагогом. Запрошення до рефлексії /Анна Тристан // Дошкільне виховання, 2018,N № 12.-С.27
|
>13.
| Уваркіна О. Військова освіта: рефлексія сучасних мейнстримів/О. Уваркіна // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 1.-С.7-17
|
>14.
| Вісник Дніпропетровського університету. Соціологія. Філософія. Політологія - 2003г.,N 9 (Введено оглавление)
|
>15.
| Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв - 2016г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>16.
| Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв - 2021г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>17.
| Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв - 2019г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>18.
| Тристан Анна Вечірнє коло: підсумки дня : розмова з дітьми в колі/Анна Тристан // Дошкільне виховання, 2020,N № 8.-С.24-25
|
>19.
| Куниця Т. Взаємодія в колективі/Т. Куниця // Управління освітою. -Київ:Шкільний світ, 2018,N № 11.-С.56-63
|
>20.
| Химера Н. В. Використання інтерактивних технологій на уроках зарубіжної літератури/Н. В. Химера // Зарубіжна література в школах України. -Київ:Антросвіт, 2015,N № 12.-С.15-21
|
>21.
| Окрепка Г. Використання віртуальних тренажерів PhET–interactive simulation при викладанні загальної хімії фармацевтам у закладах вищої освіти/Г. Окрепка // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.206-219
|
>22.
| Вихователь-методист дошкільного закладу - 2019г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>23.
| Вихователь-методист дошкільного закладу - 2020г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>24.
| Бех І. Д. Виховна гуманістична парадигма в освітній інновації/І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -Київ:Пед. преса, 2016,N N 2.-С.14-21
|
>25.
| Вища школа - 2017г.,N 5/6 (Введено оглавление)
|
>26.
| Вища школа - 2016г.,N 10 (Введено оглавление)
|
>27.
| Аникеева Н.П. Воспитание игрой/Н.П. Аникеева. - 1987
|
>28.
| Голуб І. Ю. Вправи для розвитку індивідуальних пізнавальних здібностей студентів на заняттях з іноземної мови/І. Ю. Голуб // Іноземні мови. -Київ, 2019,N № 4.-С.12-23
|
>29.
| Олексюк О. М. Вступ до спеціальності. Музичне мистецтво/О. М. Олексюк, Г. Г. Кондратенко, О. Д. Ляшенко Модуль 2. - 2011
|
>30.
| Сенчило А. Готовність майбутнього вчителя початкових класів до розвитку критичного мислення/А. Сенчило // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2017,N № 11.-С.36-37
|
|
|