Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (4)Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=рефлексія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 139
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-139 
1.
88.42я031
Я 45


    Якимова, Ірина Олександрівна.
    Психологічні особливості розвитку самопізнання в обдарованих підлітків : дисертація ... канд. психол. наук : 19.00.07 / І. О. Якимова ; наук. кер. Ю. М. Ковальчук ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка. - Київ, 2014. - 209 арк.
ДРНТІ
ББК 88.42я031

Рубрики: Психологія вікова--юнацький вік--Україна--Дисертації

   Педагогічна психологія


Кл.слова (ненормовані):
рефлексія -- саморефлексія -- самоусвідомлення
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : Україна, 04053, м.Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13-Б
Дод.точки доступу:
Ковальчук, Юрій Мефодійович \наук. кер.\
Національна академія педагогічних наук України
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

2.


    Щербаков, Віктор Вікторович.
    Хореографічні рефлексії творів українських композиторів (В. Губаренка, М. Шекери та Р. Поклітару) / В. В. Щербаков // Мистецтвознавчі записки = NOTES ON ART CRITICISM : збірник наукових праць. - 2018. - Вип. 33. - С. 282-287. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-2180

Кл.слова (ненормовані):
хореографічне мистецтво -- сучасний танець -- рефлексія

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Цугорка, Олександр Петрович.
    Сакральне мистецтво живопису: вітчизняна наукова рефлексія [Текст] / О. П. Цугорка // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald . - Київ : Міленіум, 2016. - № 4. - С. 115-119. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
сакральне мистецтво живопису -- іконопис -- мистецтвознавство

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.
159.922.7
Ц 56


    Цибулько, Інна Олександрівна.
    Психологічні чинники розвитку професійної рефлексії майбутніх фахівців авіаційної сфери : дисертація ... канд. пед. наук : 19.00.07 / І. О. Цибулько ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2014. - 257 арк.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Практична психологія--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
професійна рефлексія
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : Україна, 04053, м.Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13-Б
Дод.точки доступу:
Сергєєнкова, Оксана Павлівна \наук. кер.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

5.
88.8я031
Ц 56


    Цибулько, Інна Олександрівна.
    Психологічні чинники розвитку професійної рефлексії майбутніх фахівців авіаційної сфери : автореферат дисертації ... канд. психол. наук : 19.00.07 / І. О. Цибулько ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2014. - 20 с.
ДРНТІ
ББК 88.8я031

Рубрики: Психологія--практична психологія--Автореферати дисертацій

Кл.слова (ненормовані):
професійна рефлексія -- самоактуалізація -- інтернальність
Дод.точки доступу:
Сергєєнкова, Оксана Павлівна \наук. кер.\


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

6.


    Химера, Н. В.
    Використання інтерактивних технологій на уроках зарубіжної літератури [Текст] / Н. В. Химера // Зарубіжна література в школах України. - Київ : Антросвіт, 2015. - № 12. - С. 15-21. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
репродуктивний тип навчання -- мотивація -- рефлексія

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (20.01.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

7.


    Федорова, Людмила.
    Інтерактивні конспекти уроків світової літератури у контексті системного, комплексного та діяльнісного підходів до навчання [Текст] / Л. Федорова // Всесвітня література в сучасній школі. - Київ : Освіта України, 2015. - N 2. - С. 35-45. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
інтертекстуальність -- рефлексія -- схема інтерактивного конспекту
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

8.
Шифр: Ф260071427/2017/1
   Журнал

Філософія освіти = Philosophy of Education : [Текст] : наук. часопис/ Ін-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Укр. акад. політич. наук. - Київ : Медиа-клас, 2005 - . - Виходить кожного кварталу
2017р. N 1
Зміст:
Степин, Вячеслав. Типология научной рациональности и синергетика / В. Степин. - С.6-29
Кл.слова: синергетика, постнекласична раціональність, соціокультурна розмірність
Добронравова, Ірина. Дескриптивність нелінійного теоретичного знання та самоорганізація нелінійної науки / І. Добронравова. - С.30-42
Кл.слова: дескриптивність, самоорганізація, нелінійна наука
Гофкірхнер, Вольфганг. Hhe rationale for complexity thinking and emergentist systemism / В. Гофкірхнер. - С.43-51
Кл.слова: складнісне мислення, глобальні проблеми, емерджентистський системізм
Князева, Елена. Когнитивные сети: интерактивность, интерсубьективность, синергия / Е. Князева. - С.52-78
Кл.слова: інтерсуб’єктивність, енактивізм, мереживі структури
Герасимова, Ирина. Формирование человеко-гео-космомерного мышления в инженерном образовании / И. Герасимова. - С.79-96
Кл.слова: синергетика освіти, глобальні ризики, самоосвіта
Горбунова, Людмила. Трансформативне навчання дорослих: поворот до "цілісного розуміння" людини / Л. Горбунова. - С.97-127
Кл.слова: критична рефлекція, енактивізм, холізм
Адорно, Теодор. Теорія напівосвіти / Т. Адорно. - С.128-152
Кл.слова: напівосвіта, інтеграція, суспільство
Култаєва, Марія. Освіта та її деформації у сучасній культурі: до актуальності теорії напівосвіти Т. Адорно у сучасних соціокультурних контекстах / М. Култаєва. - С.153-195
Кл.слова: антиосвіта, масова культура, критична рефлексія
Пролеєв, Сергій. Компетентнісний підхід у філософії освіти: можливості і проблеми / С. Пролеєв, В. Шамрай. - С.196-212
Кл.слова: зміст освіти, освітній стандарт, порівнянність в освіті
Мулярчук, Євген. Покликання як мотивуючий чинник розвитку освіти в Україні / Є. Мулярчук. - С.213-234
Кл.слова: самореалізація, феномен покликання, відповідальність
Степаненко, Ірина. Людинотворчий потенціал філософії: стратегічні перспективи вищої освіти / І. Степаненко. - С.235-245
Кл.слова: філософія, людинотворчий потенціал, перспективи вищої освіти
Предеина, Мария. Должна ли философия быть массовой / М. Предеина. - С.246-256
Кл.слова: критика, філософ, університет
Гайдамачук, Ольга. Детонація як граматологічна версія філософських текстів / О. Гайдамачук. - С.257-268
Кл.слова: детонація, артикуляція, інтонація
Зінченко, Віктор. Модель інструменталізму у філософії освіти прагматизму та неопрагматизму / В. Зінченко. - С.269-279
Кл.слова: філософія освіти, прагматизм, демократія
Черепанова, Світлана. Мистецтво в системі філософії освіти / С. Черепанова. - С.280-295
Кл.слова: філософія освіти, світоглядний плюралізм, культуротворчість
Штобрин, Славомір. VII конгрес товариства філософської педагогіки (ТРF) / С. Штобрин. - С.296-297
Кл.слова: універсалізм, регіоналізм, філософія освіти
Кудлачова, Бланка. Центрально-європейське товариство з філософії виховання (CEUPES) / Б. Кудлачова. - С.298-303
Кл.слова: філософія виховання, міжуніверситецька співпраця, освіта
Предборська, Ірина. Континентальна педагогіка очима учасників симпозіуму CEUPES (17-18 жовтня 2016 року) / І. Предборська. - С.304-312
Кл.слова: філософія освіти, континентальна педагогіка, симпозіум
Перейти до зовнішнього ресурсу Статті
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: У171724920/2018/11
   Журнал

Учитель початкової школи [Текст] : науково-методичний журнал/ Національна академія педагогічних наук України. - Київ : Світич, 2012 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 11
Зміст:
Барабаш, Ольга. Вчимося міркувати самостійно та розважливо. Умови розвитку критичного мислення / Ольга Барабаш, Н. Глинянюк. - С.3-6
Кл.слова: молодші школярі, критичне мислення, рефлексивне середовище
Баранова, Ірина. Оцінка vs самооцінювання: інструменти контролю чи розвитку? / І. Баранова. - С.7-11
Кл.слова: рефлексія, наставництво, критика
Петрик, Ольга. Мови навчаємо, граємо і мислення розвиваємо. Добірка вправ та ігор до уроків мови / О. Петрик. - С.12-15
Кл.слова: критичне мислення, ігрове навчання
Перхач, Людмила. Вчимося розуміти себе, світ, інших людей і успішно взаємодіяти. Формування соціально-комунікативної компетентності засобами технологій розвитку критичного мислення / Л. Перхач. - С.16-19
Кл.слова: морально-етичне виховання
Шевчук, Кристина. Проблемне навчання як засіб формування стійких навичок здорового способу життя. Розвиток критичного мислення на уроках основ здоров’я / К. Шевчук. - С.20-24
Кл.слова: здоров’язбережувальна компетентність
Лакоцька, Мирослава. Освоїмо за кроком крок цей незвичайний кейс-урок! / М. Лакоцька. - С.25-31
Кл.слова: кейс-технологія, кейс-методи, інтегроване навчання
Богданова, Ольга. Візуалізуємо інформацію: наочно, структурно, чітко. Формування критичного мислення на уроках інформатики / О. Богданова. - С.32-35
Кл.слова: візуалізація, інфографіка, скрайбінг
Матоніна, Раїса. Як і навіщо ставити запитання. Тренінг з розвитку критичного мислення для педагогів / Р. Матоніна. - С.36-39
Кл.слова: піраміда Блума, метод "Ромашка Блума"
Матоніна, Раїса. Нехай час працює на нас. Урок математики в 4-му класі / Р. Матоніна. - С.40-43
Кл.слова: одиниці вимірювання часу, століття, математика
Гачок, Галина. Навчаємо аналізувати інформацію. Застосування методів розвитку критичного мислення на уроках природознавства / Г. Гачок. - С.44-47
Кл.слова: сучасні освітні технології, природознавство
Венгрин, Наталія. Новий діалог з давньою казкою. Добірка завдань з розвитку критичного мислення на уроках літературного читання / Н. Венгрин. - С.48-51
Кл.слова: освітні технології, мова, література
Бірюкова, Тетяна. Критично осмислим умову задачі. Дослідження любим, бо ми не ледачі. Пропедевтична робота над задачами в початковій школі / Т. Бірюкова, А. Гримальська. - С.52-54
Кл.слова: перспективність освіти, математика
Вдовиченко, Тетяна. Хай одного разу вранці вас захоплять тупутанці! Створення сприятливого психологічного мікроклімату на весь день / Т. Вдовиченко, Н. Опалко. - С.55-56
Кл.слова: ігрове навчання
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Уласік, Н.
    30 хвилин позитиву : розвивальна програма / Н. Уласік, Ю. Костюченко // Психолог дошкілля : всеукраїнська газета для психологів, вихователів. - 2018. - № 11. - С. 4-34

Кл.слова (ненормовані):
позитивне мислення -- казкотерапія -- медитація -- саморозслаблення -- релаксація -- рефлексія -- створення настрою -- гармонізація дихання -- гармонізація психічного стану
Дод.точки доступу:
Костюченко, Ю.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

11.
Шифр: У901231/2017/11
   Журнал

Українська мова і література в школах України [Текст] : наук.-метод. та літературно-мистецький журн./ Інститут педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1997 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 11
Зміст:
Навчальна програма з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів, 8 клас. - С.3-8
Кл.слова: навчальна програма, українська мова, 8 клас
Навчальна програма з української літератури для загальноосвітніх навчальних закладів,8 клас. - С.9-14
Кл.слова: навчальна програма, українська література, 8 клас
Хом’як, Іван. Компетентнісний підхід до навчання правопису української мови / І. Хом’як. - С.17-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: компетентність, орфо й пунктограми, правописна компетентність
Борисенко, Валентина. Пріоритетні вектори магістерської мовознавчої підготовки / В. Борисенко. - С.22-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мовознавчі дисципліни, освітні ресурси, інновації в освіті
Жила, Світлана. Колективна лекція як форма підготовки майбутніх учителів української літератури / С. Жила. - С.26-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: колективна лекція, види лекцій, різновиди колективної лекції
Городенська, Катерина Григорівна. Українське слово у вимірах сьогодення : Рекомендації з найскладніших уживань та проблемного правопису слів / К. Г. Городенська. - С.31-32
Кл.слова: правопис, українське слово
Грицай, Яна. Дмитро Чижевський як дослідник літератури українського бароко / Я. Грицай. - С.33-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Чижевський Дмитро, дослідник, українське бароко
Сенчило, Алла. Готовність майбутнього вчителя початкових класів до розвитку критичного мислення / А. Сенчило. - С.36-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: критичне мислення, рефлексія, актуалізація
Омельчук, Сергій. Статус порушення норм позиційного чергування / С. Омельчук. - С.38
Кл.слова: українська мова, позиційне чергування
Кашуба, Наталія. Безполучникове складне речення. На мовному матеріалі творчості Т. Г. Шевченка / Н. Кашуба. - С.50-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: українська мова, безполучникове складне речення, конспект уроку
Фіщенко-Савицька, Н. В. "За честь і правду все віддай, коли ти любиш рідний край!" : Урок-сповідь за поемою Миколи Воронного "Євшан-зілля" / Н. В. Фіщенко-Савицька. - С.55-57
Кл.слова: українська література, Воронний Микола, про нього, поема "Євшан-зілля"
Діденко, Наталія. Імітаційне моделювання на уроках української мови / Н. Діденко. - С.58-59
Кл.слова: українська мова, імітаційне моделювання
Малишко, Валентина. "Справа Сухомлинського - в кожному із нас" / В. Малишко. - С.61-63
Кл.слова: Сухомлинський Василь, педагогічна світлиця
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.


    Угніч, Руслана.
    Теорія і практика моделювання компетентнісного уроку [Текст] / Р. Угніч // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах : науково-метод. журнал. - 2018. - N 5. - С. 12-19

Кл.слова (ненормовані):
уміння вчитися -- компетентнісний підхід -- конструктор компетентнісного уроку -- мета уроку -- рефлексія

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

13.


    Уваркіна, О.
    Військова освіта: рефлексія сучасних мейнстримів [Електронний ресурс] / О. Уваркіна. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 1. - С. 7-17, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
військове лідерство -- іманентність -- національна безпека
Анотація: У статті розглядаються актуальні проблеми трансформації системи військової освіти, які потребують рефлексії основних та нових понятійних конструктів. Мета дослідження полягає у визначенні сутності і особливих ознак трансформації системи військової освіти до стандартів провідних систем освіти. Для досягнення поставленої мети була визначена методологічна основа дослідження на рівні філософських та загальнонаукових положень: систематизації, аналізу, синтезу, екстраполяції та спрощення. Застосування методу структурно-системного аналізу дозволило визначити основні тенденції змін у структурі системи військової освіти на основі передового досвіду країн-членів НАТО. Розкриття сутності іманентності лідерства як основи професіоналізму військового відбулося за допомогою причинно-наслідкової методології виявлення функціонально-інструментальних особливостей та тенденцій. У результаті дослідження визначено, що сучасний освітній простір в умовах нових випробувань спрямовує систему військової освіти до імплементації новітніх методів і форм організації військової підготовки та управління нею. Системне дослідження концептуального каркасу системи військової освіти виявило нові категоріальні структури та моделі в процесах військової трансформації. Зазначено, що введення професійної військової освіти до структури системи військової освіти має вирішити питання професіоналізації та лідерства у військовому колективі. Особливе значення приділяється ціннісно-мотиваційним аспектам формування особистості військового, які детермінують мотивацію особистості до змін та стають ознакою його зрілості як особистості та професіонала.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

14.


    Тристан, Анна
    Вечірнє коло: підсумки дня : розмова з дітьми в колі / Анна Тристан // Дошкільне виховання. - 2020. - № 8. - С. 24-25 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Педагогічний досвід

Кл.слова (ненормовані):
особистість дитини -- соціальна компетентність -- рефлексія

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

15.


    Тристан, Анна
    Бути педагогом. Запрошення до рефлексії / Анна Тристан // Дошкільне виховання. - 2018. - № 12. - С. 27 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Вихователь

Кл.слова (ненормовані):
рефлексія -- педагог-вихователь -- аналіз педагогічної діяльності
Анотація: Запропоновано запитання, на які педагог-вихователь має щиро відповідати для аналізу своєї діяльності.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

16.
378.011.3-051:159.955.4(075.8)
Т 58


    Топузов, Олег Михайлович.
    Педагогічна майстерність: розвиток професійно - педагогічної адаптивності та соціальної рефлексії майбутнього вчителя : навчальний посібник / О. М. Топузов, О. В. Малихін, Т. Л. Опалюк. - Київ : Педагогічна думка, 2018. - 292 с. - ISBN 978-966-644-476-2 : 80.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Підготовка вчителів--Педагогічна майстерність--Навчальні видання

   Психологія--Мислення. Міркування--Рефлексія--Навчальні видання


Дод.точки доступу:
Малихін, О. В.
Опалюк, Т. Л.


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

17.


    Терещенко, О. І.
    Формування в учнів початкових класів навички свідомого читання у процесі використання інтерактивних технологій [Електронний ресурс] / О. І. Терещенко. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2018. - № 29. - С. 46-52 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
рефлексія -- інтерактивні технології -- мотивація
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

18.
Шифр: Т992504671/2019/1
   Журнал

Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія [Текст] : науково-практичний журнал/ Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, Українська інженерно-педагогічна академія. - Харків : Видавничий центр НТУ "ХПІ", 2000 - . - ISSN 2078-7782. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 1
Зміст:
Романовський, Олександр. Мотиваційно-цільові характеристики професійної успішності викладача вищої / О. Романовський, Г. Попова, І. Штученко. - С.3-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Разумна, Алла. Педагогічні чинники формування професійної ідентичності майбутнього медичного фахівця в умовах ЗВО / А. Разумна. - С.16-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Романовська, Олена. Застосування асоціативних методів навчання в підготовці магістрів освітніх наук / О. Романовська. - С.28-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Шаповалова, Владислава. Розвиток психологічної культури викладачів закладів вищої освіти на курсах підвищення кваліфікації / В. Шаповалова. - С.41-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Резнік, Світлана. Соціокультурні детермінанти розвитку освіти та викладацької майстерності у Стародавній Греції / С. Резнік. - С.50-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Резван, Оксана. Рефлексія процесу атестації майбутніх державних службовців з української мови / О. Резван. - С.81-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Черкашин, Андрій. Концептуальні положення методрологічного виміру у контексті виховання лідерів у закладах вищої освіти / А. Черкашин. - С.102-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Воробйова, Євгенія. Особливості розвитку лідерських якостей майбутніх менеджерів у закладах вищої освіти / Є. Воробйова. - С.116-132. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.


    Телеп, Оксана.
    Формувння інституціональних дискурсів досліджень соціально-комунікативного процесу [Текст] / О. Телеп // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2018. - N 12. - С. 9-12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
теорія соціальних комунікацій -- розвиток -- дискурс -- полідискурсивність -- наукова рефлексія

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

20.


    Телеп, Оксана.
    Еволюція соціально-комунікаційних моделей як об’єкт наукової рефлексії [Текст] / О. Телеп // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2018. - N 11. - С. 28-31. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
медіапростір -- соціальна комунікація -- концепт моделювання -- медіамодель -- наукова рефлексія

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

21.


    Тараненко, О. О.
    [рецензія] [Текст] / О. О. Тараненко // Мовознавство : наук.-терет. журн. - 2010. - N 4/5. - С. 132-135
Рец. на кн. : Коцюба З. Г. Рефлексія побутової свідомості в різномовному провербіальному просторі (від універсального до національного) / З. Г. Коцюба. - Л. : ДП "Видавничий дім "Укрпол", 2010. - 472 с.
. - ISSN 0027-2833

Кл.слова (ненормовані):
ЛІНГВІСТИКА -- ЛІНГВОКУЛЬТУРОЛОГІЯ -- прислів'я

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

22.
378:005.745(082)
С 91


   
    Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матеріали міжнародної науково-практичної конференції 28-29 березня 2012 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України ; редактор В. О. Огнев’юк ; редколегія: В. П. Андрущенко, Л. Л. Хоружа. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012. - 979 с. - 120.00 грн., 50.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Університет і суспільство / Віктор Олександрович Огнев'юк. - С .14-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, трансформація вузькопрофільних університетів, академічна свобода
Андрущенко, В. П. Любити дитину — плекати духовність / В. П. Андрущенко. - С .27-35
Кл.слова: людина, культура, освіта
Глузман, Олександр Володимирович. Тенденції розвитку університетської педагогічної освіти в Україні / О. В. Глузман. - С .35-41
Кл.слова: класичний університет, університетська педагогічна освіта , системний підхід
Гонюкова, Лілія Василівна. Проблеми освіти дорослих в Україні в контексті процесів глобалізації та євроінтеграції / Л. В. Гонюкова, О. І. Мартіросян. - С .42-48. - Библиогр. в конце ст.
Кевишас, И. Реконструкция педагогического процесса как способ становления личности учащегося / И. Кевишас. - С .49-63. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: духовність виховання, виховання духовності, становлення особистості
Кондратене, Р. Взаимосвязь эстетического и художественного опыта учащегося в процессе становления специалиста в вузе / Р. Кондратене. - С .64-75. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн, естетичний досвід, художній досвід
Кочурко, В. И. Использование дистанционной формы подготовки специалистов (опыт организации в учреждении образования "Барановичский государственный университет") / В. И. Кочурко, А. Н. Унсович. - С .75-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, дистанційні форми навчання, електронний навчально-методичний комплекс
Морзе, Наталія Вікторівна. Яким має бути "розумний" університет у "розумному" суспільстві? / Н. В. Морзе. - С .87-98
Кл.слова: відкритий інформаційний простір, цифрові технології, університетська освіта
Хоружа, Людмила Леонідівна. Наукові школи - основа розвитку сучасного університету / Л. Л. Хоружа. - С .99-105. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукова школа, дослідницький університет, науково-дослідна робота
Василишина, Н. М. Тенденції розвитку міжнародної співпраці українських університетів / Н. М. Василишина. - С .106-112. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міжнародне співробітництво, вищий навчальний заклад, інтеграція
Гаврилюк, А. В. Німецький класичний університет: сучасний стан / А. В. Гаврилюк. - С .112-116. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ідея університету, класичний університет, міф "Гумбольдта"
Грекова, Н. В. Національна освіта у контексті формування етносвідомої особистості / Н. В. Грекова. - С .117-122. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: національна освіта, світосприйняття, культура
Жильцов, Олексій Борисович. Портрет першокурсника сучасного університету / О. Б. Жильцов, О. В. Леонтьева. - С .122-127
Кл.слова: анкетування, першокурсник, студент
Заяць, Людмила Іванівна. Становлення університетської освіти у Нідерландах на сучасному етапі / Л. І. Заяць. - С .128-133. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: університетська освіта Нідерландів, реформування вищої освіти, автономія університетів
Качуріна, Л. Є. Роль ноетичного аспекту у розробці сучасної стратегії якісної університетської освіти / Л. Є. Качуріна. - С .134-139. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ноетика, теорія про ноосферу, теорія про глобальні проблем
Кузьменко, О. М. Античність: спроба осмислення витоків ідеї університету / О. М. Кузьменко. - С .139-141
Кл.слова: цілі та цінності освіти, ідеали освіченості, ліберальна освіта
Марчук, Алла Володимирівна. Забезпечення якості вищої освіти у Російській Федерації / А. В. Марчук. - С .142-147. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: якість вищої освіти, стандарти якості, контроль якості
Процька, Світлана Миколаївна. Проблема формування загальнокультурної компетенції у студентів класичного університету / C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька. - С .148-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетенція, компетентність, ключова компетенція
Ситник, О. І. Освіта дорослих: європейський досвід та українські перспективи / О. І. Ситник. - С .154-159. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта дорослих, тенденції розвитку, андрагоніка
Терентьєва, Наталія Олександрівна. Підготовка наукової еліти в університетах України в умовах нового інформаційного суспільства: проблеми, перспективи / Н. О. Терентьєва. - С .160-167. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікаційне суспільство, інформаційне суспільство, К-суспільство
Фруктова, Яна Станіславівна. Передумови та проблеми модернізації змісту педагогічної освіти в Україні / Я. С. Фруктова. - С .168-177. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, педагогічна освіта, модернізація
Шапочкіна, Ольга Володимирівна. Неформальна освіта як напрям розбудови змісту сучасного університету / О. В. Шапочкіна. - С .177-188. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: неформальна освіта, рівні неформальної освіти, структура неформальної освіти
Левітас, Фелікс Львович. Формування сучасних цінностей у процесі викладання історії / Ф. Л. Левітас. - С .183-188. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історична наука, чинники навчального процесу
Митник, Олександр Якович. Психолого-педагогічні умови забезпечення конкурентоздатності майбутнього вчителя початкової школи у процесі професійної підготовки / О. Я. Митник. - С .188-193. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конкурентоздатнІсть вчителя, рольовий тренінг, лекції проблемного характеру
Брусенко, Олена Леонідівна. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної роботи з ВІЛ-інфікованими / О. Л. Брусенко. - С .194-201. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальні педагоги, ВІЛ / СНІД, ВІЛ-інфіковані
Венгловська, Олена Анатоліївна. Форми підвищення кваліфікації вихователів і завідувачів дошкільних установ на Київщині (50—70-ті pp. XX ст.) / О. А. Венгловська. - С .202-211. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підвищення кваліфікації, семінари підвищення кваліфікації, педагогічні класи
Волинець, Катерина Іванівна. Організація педагогічної практики в умовах неперервності педагогічної освіти в університеті / К. І. Волинець. - С .212-220. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, педагогічна практика, непереревність педагогічної освіти
Коваленко, Любов Володимирівна. Специфіка викладання англійської мови студентам заочної форми навчання / Л. В. Коваленко. - С .221-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самостійна робота, іншомовна компетенція, лексична компетенція
Козак, Людмила Василівна. Сучасні підходи до класифікації педагогічних інновацій / Л. В. Козак. - С .227-232. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновації, педагогічні інновації, класифікація інновацій
Корнят, Віра Степанівна. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічній теорії / В. С. Корнят. - С .233-240. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукові дослідження, професійна підготовка, соціальний педагог
Мазур, Наталія Петрівна. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів профільної школи до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів / Н. П. Мазур. - С .241-250. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моніторинг, освітній моніторинг, навчальні досягнення учнів
Машталір, Володимир Іванович. Особливості формування професійно важливих якостей учителя фізичної культури / В. І. Машталір. - С .251-258. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійні якості, педагогічні уміння, діагностика
Москальова, А. С. Громадянська активність старшокласників: психологічна характеристика проявів розвитку / А. С. Москальова, Т. О. Саврасова-В'юн. - С .259-267. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: громадянська активність старшокласників, когнітивний, мотиваційний
Новик, І. М. Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностичної діяльності / І. М. Новик. - С .268-273. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка вчителя, педагогічна діагностика, діагностична діяльність
Осадча, І. В. Нормативно-правове забезпечення як підґрунтя розробки концепції особистості вчителя (80-ті pp. XX ст.) / І. В. Осадча. - С .274-280. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: учитель, особистість учителя, закон
Панасенко, Е. А. Дослідницькі підходи до організації виховного експерименту у вітчизняній педагогічній науці (1945-1991 pp.) / Е. А. Панасенко. - С .281-289. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експеримент, педагогічний експеримент, виховний експеримент
Першко, Галина Олексіївна. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи в інклюзивному навчальному закладі під час вивчення курсу "Основи інклюзивної освіти" / Г. О. Першко. - С .290-295. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальний педагог, інклюзивний навчальний заклад, діти з особливостями психофізичного розвитку
Рижкова, С. В. Умови виховання почуття любові до людини у підлітків / С. В. Рижкова. - С .295-300. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моральне виховання, взаємовідношення, загальнолюдські цінності
Сітцева, М. В. Ключові аспекти підготовки майбутніх психологів до роботи з дітьми із використанням засобів мультиплікації / М. В. Сітцева. - С .301-305. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіаосвіта, мультиплікація, аудіовізуальна інформація
Снітко, Марина Аркадіївна. Підготовка фахівців соціальної сфери до формування безпечної поведінки підлітків в Інтернет-мережі / М. А. Снітко. - С .306-311. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фахівці соціальної сфери, інтернет-мережа, підлітки
Хорунжа, О. В. Педагогічні умови ефективності виховання моральних якостей майбутніх учителів у позааудиторній роботі / О. В. Хорунжа. - С .312-316. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічні умови, моральні якості, майбутні вчителі
Цвєткова, Г. Г. Теоретико-методологічні основи самовдосконалення особистості: психологічний аспект / Г. Г. Цвєткова. - С .317-325. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самовдосконалення особистості, особистісні смисли, саморозвиток
Юрченко, М. П. Досвід підготовки вчителя початкових класів Іспанії / М. П. Юрченко. - С .325-330. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вчитель початкових класів, Закон про освіту, педагогічна освіта
Яненко, О. А. Професійна мобільність як психолого-педагогічне поняття / О. А. Яненко. - С .330-337. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мобільність, професійна мобільність, майбутній вчитель
Караман, Станіслав Олександрович. Реалізація стратегії співдіяльності у професійній мовленнєвій підготовці вчителя-словесника / С. О. Караман, О. В. Караман. - С .338-346. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтенсивна технологія, лінгводидактична програма дій, стратегія співдіяльності
Альошина, Марина Дмитрівна. Епізод з історії українського просвітництва: дослідження Борисом Грінченком сприйняття творів світової літератури в українському перекладі народною аудиторією / М. Д. Альошина. - С .346-352. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: переклад, рецепція, твори світової літератури
Борисенко, В. В. Теоретичні засади мовленнєвої професійної підготовки студентів нефілологічних спеціальностей / В. В. Борисенко. - С .353-360. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна компетенція, мовний компонент, фахова комунікація
Волох, С. В. Порівняльний аналіз відмінностей вживання термінологічної лексики, уживаної в навчальному процесі ВНЗ України, Америки та Німеччини / С. В. Волох, О. С. Рибко. - С .361-370
Кл.слова: назви та титули посадових осіб, ректор, європейська система переведення кредитів
Дерба, С. М. Комплексна філологічна підготовка іноземних студентів у вищому навчальному закладі / С. М. Дерба. - С .371-376. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовленнєва діяльність, комунікативна спрямованість, розмовне мовлення
Дика, Наталя Михайлівна. Мовленнєва підготовка студентів-філологів у структурі системи вищої педагогічної освіти / Н. М. Дика. - С .376-383. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовленнєва підготовка, мовленнєва компетенція, професійна мовнокомунікативна компетенція
Єсипович, К. П. Актуальні проблеми семантичних досліджень художнього тексту / К. П. Єсипович. - С .383-386. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: текст, текстова категорія, текст-кліше
Койдан, В. М. Організація самостійної навчально-дослідної роботи студентів з іноземної мови засобами інтернет-технологій / В. М. Койдан. - С .387-391. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вищий навчальний заклад, інтернет- технології, навчально-дослідна робота студентів
Кухарчук, І. О. Когнітивно-комунікативний підхід до вивчення синтаксису як один із провідних напрямів формування мовної особистості вчителя-словесника / І. О. Кухарчук, Н. О. Баранник
Кл.слова: Когнітивно-комунікативний підхід, когнітивна діяльність, концепт
Мельник, Валентина Іванівна. Контрастивні дослідження сучасного франкомовного дискурсу / В. І. Мельник. - С .401-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: контрастивна лінгвістика, типологічні дослідження, діахронний вимір
Мельник, Валентина Іванівна. Семантичні особливості французьких та українських колискових пісень / В. І. Мельник, Н. С. Яченко. - С .405-409. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: колискова пісня, фольклорний жанр, семантичний аналіз
Настенко, С. В. Функціонування семантичних фігур в іспанській поезії XVI—XVII ст. / С. В. Настенко. - С .409-412. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: поетичний текст, художній образ, оксиморон
Ольшанський, Дмитро Валентинович. Формування теоретичних основ методичної майстерності вчителя іноземної мови у процесі його професійної підготовки / Д. В. Ольшанський. - С .413-420. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчання іноземної мови, професійна підготовка вчителя, комунікативний метод навчання
Перевознюк, Н. М. Деякі аспекти навчання іншомовного ділового спілкування / Н. М. Перевознюк. - С .420-425. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іншомовне ділове спілкування, уміння іншомовного ділового спілкування , культура ділового спілкування
Разорьонова, М. В. Система підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до діагностики та корекції рівня комунікативної культури школярів / М. В. Разорьонова. - С .426-433. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна культура школяра, діагностика рівня комунікативної культури, корекція рівня комунікативної культури
Романишина, Н. В. Специфіка застосування системного підходу при вивченні студентами-філологами художньої малої прози / Н. В. Романишина. - С .434-440. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художня мала проза, системний підхід, диференціація наук
Соколовська, Світлана Володимирівна. Лінгвістична прагматика в системі філологічної освіти / С. В. Соколовська. - С .441-448. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгвістична прагматика, теорія мовленнєвої діяльності, мовленнєвий акт
Соломаха, Анжеліка Вікторівна. Врахування когнітивного аспекту мовних явищ у процесі філологічної підготовки майбутніх вчителів іноземної мови / А. В. Соломаха. - С .449-457. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: філологічна підготовка, вчитель іноземної мови, когнітивний аспект
Тільняк, Н. В. Змістові аспекти мовнокомунікативної підготовки студентів ВНЗ технічних спеціальностей / Н. В. Тільняк. - С .458-466. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовнокомунікативна підготовка студентів, технічні спеціальності, педагогічний аспект
Федорова, Л. О. Надмірне, необхідне та переосмислене при перекладі казок Шарля Перро / Л. О. Федорова. - С .467-470. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовний знак, перекладацький відповідник, Перро Шарль
Ясак, Т. М. Застосування комп'ютерно зорієнтованих засобів навчання української мови в інформаційно-навчальному середовищі / Т. М. Ясак. - С .470-476. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, комп'ютерно зорієнтовані засоби навчання, інформаційно-навчальне середовище
Абдуллин, Э. Б. Актуальные проблемы современного общего музыкального образования в России / Э. Б. Абдуллин. - С .477-485
Кл.слова: музична освіта, уроки мистецтва, наукові дослідження
Майковская, Л. С. Формирование этнотолерантной личности средствами музыкального искусства / Л. С. Майковская. - С .486-493
Кл.слова: етнокультурна толерантність, музичне мистецтво, педагогічні умови
Олексюк, Ольга Миколаївна. Компетентнісно орієнтований освітній простір як основа модернізації вищої мистецької освіти / О. М. Олексюк. - С .494-501. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентнісний підхід, вища мистецька освіта, модернізація
Растригіна, А. М. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього магістра музичного мистецтва / А. М. Растригіна. - С .501-508. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: магістерська підготовка, компетентність, професійні компетенції
Сверлюк, Я. В. Професійно-особистісний конструкт майбутнього диригента оркестрового колективу / Я. В. Сверлюк. - С .509-515. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна рефлексія, оркестровий колектив, професійне самовизначення
Стороженко, А. М. Оценочные средства аттестации будущих музыкантов-исполнителей в вузах культуры и искусств / А. М. Стороженко. - С .516-521. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-виконавська компетентність, модель, оціночні засоби
Черкасов, В. Ф. Тенденції розвитку музично-педагогічної освіти України на початку 20-х pp. XXI ст. / В. Ф. Черкасов. - С .521-530. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-педагогічна освіта, тенденції, учителі музики
Андрощук, Л. М. Досвід упровадження педагогічної моделі формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії / Л. М. Андрощук. - С .531-538. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: індивідуальний стиль діяльності, творчість, самоактуалізація
Байгушова, А. Н. Сотворчество как вид посреднической деятельности музыканта-исполнителя / А. Н. Байгушова. - С .538-546. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художня культура, музикант-виконавець, виконавська діяльність
Бондаренко, Лариса Анатоліївна. Модель формування готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку у процесі інструментально-виконавської підготовки / Л. А. Бондаренко. - С .547-553. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний саморозвиток, модель, моделювання
Брюханова, Галина В’ячеславівна. Використання комп'ютерних графічних пакетів в опануванні мистецьких дисциплін студентами напрямів образотворчого мистецтва та дизайну / Г. В. Брюханова, О. І. Конопко. - С .554-560. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: графічні редактори Adobe Photoshop, Corel Painter, растрові програми та формати
Васильківська, Олена Іванівна. Професійна підготовка студентів-дизайнерів у процесі навчання роботі в матеріалах / О. І. Васильківська. - С .560-566. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн, дизайн-освіта, педагогічні технології
Волкова, Людмила Миколаївна. Формування поведінкових компетенцій студентів засобами арт-педагогіки / Л. М. Волкова. - С .567-569. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: поведінкові компетенції, арт-педагогіка, особистісно-орієнтоване навчання
Гаркуша, Людмила Іванівна. Використання стильової інтеграції у навчально-виховній підготовці майбутніх учителів музики / Л. І. Гаркуша. - С .569-573. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, музично-просвітницька діяльність, інтегративні методи
Гмиріна, С. В. Природа й характерні особливості естрадного співу. Естрадний вокал: теоретичний аспект питання / С. В. Гмиріна. - С .574-581. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний естрадний вокал, виконавське мистецтво, вокальні навички
Грозан, С. В. Творчий потенціал майбутнього вчителя музики: психолого-педагогічний аспект / С. В. Грозан. - С .582-588. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творчий потенціал, педагогічна імпровізація, майбутній вчитель музики
Економова, Ольга Серафимівна. Інноваційні технології компетентності мистецької освіти як напрямок інтегрованої підготовки педагога-музиканта / О. С. Економова. - С .588-597. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна діяльність, професійна компетентність, інноваційна діяльність
Іваниш, О. Б. Індивідуально-диференційований підхід до формування фахової компетентності майбутніх вчителів музики в процесі занять / О. Б. Іваниш. - С .598-603. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фахова компетентність, вчитель музики, індивідуально-диференційований підхід
Карташова, Ж. Ю. Формування виконавських умінь та навичок майбутнього учителя музики у процесі інтеграції інструментальних дисциплін / Ж. Ю. Карташова. - С .604-611. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, інструментально-виконавська діяльність, професійна підготовка
Кондратенко, Г. Г. Оптимізація професійної підготовки майбутнього вчителя музики засобами музично-театралізованої діяльності / Г. Г. Кондратенко. - С .612-617. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, вчитель музики, музично-театралізована діяльність
Коновалова, Ольга Володимирівна. Мотиви української народної орнаментики як складова знакової системи національного графічного дизайну / О. В. Коновалова. - С .618-622. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: графічний дизайн, українська народна орнаментика, коммунікація
Коночкіна, О. І. Використання педагогічної технології у процесі підготовки майбутніх учителів художньо-естетичних дисциплін / О. І. Коночкіна. - С .623-628. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна технологія, професійна підготовка, компетентність
Король, А. М. Теоретичні аспекти поняття "дизайн" / А. М. Король. - С .629-635. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн, художнє проектування, проектна діяльність
Куценко, С. В. Творчий потенціал як наукова проблема / С. В. Куценко. - С .636-644. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творчість, творча особистість, потенціал
Лабунець, В. М. Інструментальна підготовка майбутнього вчителя музики у системі неперервної освіти / В. М. Лабунець. - С .645-652. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фахова підготовка, музично-виконавська діяльність, мотивація
Лісневська, А. Л. Режисерсько-операторські аспекти фахової підготовки майбутніх телевізійних репортерів / А. Л. Лісневська. - С .652-659. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: якість вищої професійної освіти, звуко-зоровість мислення, міждисциплінарні зв'язки
Ляшенко, Ольга Дмитрівна. Компонентна структура художньо-педагогічної інтерпретації музичного твору / О. Д. Ляшенко, Л. А. Дерев'янко. - С .660-667. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна музична освіта, інтерпретація, музичний твір
Макарова, Емма Вікторівна. Інноваційні технології вокальної підготовки майбутнього вчителя музики / Е. В. Макарова. - С .668-673. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновація, інтегративне навчання, навчальна взаємодія
Максимова, А. Б. Дипломне проектування за темою фірмового або корпоративного стилю у процесі підготовки графіка-дизайнера / А. Б. Максимова. - С .674-682. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дипломне проектування, системний підхід, фірмовий стиль
Маринін, І. Г. Особливості музично-педагогічної підготовки вчителя музики - керівника шкільного народно-інструментального колективу / І. Г. Маринін. - С .683-688. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-педагогічна діяльність, шкільний народно-інструментальний колектив, музичні здібності
Михальчук, В. В. Галерейна діяльність в умовах сучасного арт-ринку і художньої культури / В. В. Михальчук. - С .688-693. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: галерея, інфосфера, арт-об'єкт
Музика, О. Я. Роль фахових дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва / О. Я. Музика. - С .694-701. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фахові дисципліни, професійна підготовка, майбутні вчителі образотворчого мистецтва
Негребецька, О. М. Використання педагогічних технологій у формуванні музичної культури майбутніх учителів музики / О. М. Негребецька. - С .702-708. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічні технології, майбутній вчитель музики, музична культура
Олексюк, Ольга Миколаївна. Форми і методи організації музично-педагогічного процесу у вищій школі / О. М. Олексюк, М. М. Ткач. - С .708-715. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальна діяльність, квазіпрофесійна діяльність, навчально-професійна діяльність
Петрикова, Оксана Петрівна. Прийоми вільного керування регістрами у процесі вокальної підготовки студентів / О. П. Петрикова. - С .716-721. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: керування регістрами, вокальна підготовка студентів, постановка голосу
Пляченко, Тетяна Миколаївна. Компетентнісна модель у структурі фахової підготовки майбутнього вчителя музики / Т. М. Пляченко. - С .722-729. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній учитель музики, компетентнісна модель, фахова підготовка
Поліщук, Алла Анатоліївна. Графіка як основа візуальної грамотності та розвитку творчості студентів образотворчих спеціальностей / А. А. Поліщук. - С .730-735. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: графіка, закони здорового прийняття, образне мислення
Пономарьова, Г. Я. Розвиток творчих здібностей студентів на заняттях з постановки голосу / Г. Я. Пономарьова. - С .736-741. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: індивідуальні особливості, вокально-технічні навички, музичні здібності
Попович, Н. М. Поглиблення професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики в умовах проблемного навчання у ВНЗ / Н. М. Попович. - С .742-747. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проблемне навчання, проблемна ситуація, проблемне завдання
Прищенко, С. В. Зміст навчальної інтегрованої дисципліни "Дизайн реклами" у мистецьких вишах України / С. В. Прищенко, Є. А. Антонович. - С .747-754. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн реклами, графічний дизайн, маркетинг
Прядко, О. М. Вокально-виконавський аспект фахової підготовки майбутніх педагогів-музикантів / О. М. Прядко. - С .755-759. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вокально-виконавські уміння, артистизм учителя музики, вокальна підготовка
Рибніков, Олександр Михайлович. Педагогічна діагностика рівнів готовності майбутніх учителів музики до використання цифрового електронного музичного інструментарію у професійній діяльності / О. М. Рибніков. - С .760-768. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: цифровий електронний музичний інструментарій, медійний музичний проект, цифрова музично-інструментальна компетентність
Руденко, Людмила Степанівна. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до творчої педагогічної діяльності / Л. С. Руденко. - С .768-774. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творчість, педагогічна творчість, творчі здібності
Салан, Н. М. Компетентність професійної самоорганізації майбутнього вчителя музики: категоріальний аналіз проблеми / Н. М. Салан. - С .775-780. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна самоорганізація, компетентність, майбутній вчитель музики
Світайло, Світлана Валеріївна. Формування фахової компетентності майбутніх учителів музики і процеси модернізації мистецької освіти / С. В. Світайло. - С .781-786. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фахова компетентність, учитель музики, мистецька освіта
Сирота, В. М. Творчий розвиток на основі інтеграції у системі мистецької освіти / В. М. Сирота, З. М. Сирота. - С .787-794. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецька освіта, предметно-пластичні образи, емоційно-образні ситуації
Скляр, О.О. Принципи розвитку професійного інтересу майбутніх учителів музики / О.О. Скляр. - С .794-800. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний інтерес, фахові дисципліни, майбутній вчитель музики
Ткачов, К. В. Методика виявлення педагогічних умов формування творчої активності у майбутніх дизайнерів / К. В. Ткачов. - С .800-806. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній дизайнер, творча активність, педагогічні умови
Ходоровська, Ірина Миколаївна. Цілісний аналіз музичного твору у формуванні аналітичних навичок студентів (на прикладі П'ятого концерту для скрипки з оркестром В. А. Моцарта) / І. М. Ходоровська. - С .806-813. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: скрипковий концерт, Моцарт Вольфганг Амадей, аналітичний аналіз
Ходоровський, Володимир Ісаакович. До питання виховання у студентів навичок читання нот з аркуша / В. І. Ходоровський. - С .813-822. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: читання нот з аркуша, аплікатура, розбір твору
Шимова, Ольга Василівна. Інформаційно-освітнє середовище у формуванні професійної культури майбутнього вчителя музики / О. В. Шимова. - С .822-827. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-освітнє середовище, майбутній вчитель музики, професійна культура
Шубенко, Наталія Олександрівна. Педагогічний потенціал екранних мистецтв: до проблеми впровадження мистецької медіаосвіти / Н. О. Шубенко. - С .828-835. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: екранні мистецтва, синестезія, аудіовізуальний медіатекст
Яковенко, Віра Григорівна. Активізація внутрішніх відчуттів як метод розвитку вокально-технічних навичок студентів / В. Г. Яковенко. - С .836-842. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: внутрішні відчуття, імпеданс, вчитель музики
Мальцене, 3. М. Рефлексия профессиональной подготовки специалиста в студенческой практике / 3. М. Мальцене. - С .843-852. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна діяльність, професійна зрілість, рефлексія
Василевич, Леонід Федорович. Кількісна оцінка ефективності реалізацій стратегій університетів на основі системи збалансованих показників / Л. Ф. Василевич, І. І. Юртин. - С .853-863. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стратегія, збалансована система показників, лінгвістична змінна
Горохова, Тетяна Олександрівна. Формування україномовної компетенції студентів класичного університету засобами етнопедагогіки / Т. О. Горохова. - С .864-869. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, компетенція, комунікативна компетенція
Жигірь, В. І. Аналіз управлінської діяльності менеджера освіти як основа формування його управлінської компетентності у ВНЗ / В. І. Жигірь. - С .870-875. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: управлінська діяльність, функції менеджера освіти, управлінська компетентність
Кайріс, Олена Дмитрівна. До проблеми модернізації професійної підготовки майбутніх психологів / О. Д. Кайріс. - С .875-884. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентнісний підхід, рефлексія, сенс життя
Каменєва, К. Л. Основні елементи структури лідерства в академічній групі / К. Л. Каменєва. - С .884-889. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лідерство, педагог, академічна група
Касярум, Я. О. Фахівець економічного профілю та проблема інформаційної безпеки / Я. О. Касярум. - С .890-895. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фахівець економічного профілю, інформаційна безпека, система захисту інформації
Когут, С. Я. Сучасний стан професійної підготовки фахівців до соціально-педагогічної діяльності (з досвіду Польщі) / С. Я. Когут. - С .896-903. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ліценціат, магістратура, анімація культури
Колумбет, Олександр Миколайович. Можливості програми дисципліни «Фізичне виховання» у розвитку професійно значущих координаційних здібностей майбутніх педагогів / О. М. Колумбет. - С .903-907. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фізичне виховання, формування рухів, навчання
Люріна, Таніта Іванівна. Підготовка майбутнього педагога до особистісно орієнтованого навчання учнів / Т. І. Люріна. - С .907-913. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній учитель, організаційно-педагогічні умови, особистісно орієнтоване навчання
Мартинчук, Олена Валеріївна. Формування толерантності як складової професійно-педагогічної підготовки студентів до роботи в інклюзивних закладах освіти / О. В. Мартинчук. - С .914-919. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: толерантність, діти з особливими освітніми потребами, інклюзивна освіта
Москаленко, Алла Миколаївна. Підготовка управлінців навчальними закладами в умовах університету: якісний вимір / А. М. Москаленко. - С .919-924. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: управління, підготовка управлінців навчальними закладами, підготовка майбутніх управлінців
Наконечна, Н. В. Процес управління якістю як засіб удосконалення діяльності коледжу економічного / Н. В. Наконечна. - С .925-929. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: якість освітніх послуг, теорія управління, TQM
Олексюк, О. А. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підвищення кваліфікації вчителів математики / О. А. Олексюк. - С .930-936. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, післядипломна освіта, підвищення кваліфікації учителів математики
Парамоненко, Л. М. Формування професійного іміджу як науково-педагогічна проблема / Л. М. Парамоненко. - С .937-943. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний імідж, самопрезентація, стратегії самоподання
Пащенко, С. Ю. Академічна мобільність викладачів як організаційно-структурна складова сучасної університетської освіти / С. Ю. Пащенко. - С .944-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: академічна мобільність, університет, професорсько-викладацький склад
Полтавська, Н. Є. Експериментальне дослідження застосування технологій кооперативного навчання майбутніх вчителів початкових класів / Н. Є. Полтавська. - С .954-959. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтерактив, кооперативне навчання, група
Радченко, Сергій Петрович. Про деякі аспекти раціоналізації процесу навчання інформаційних технологій / С. П. Радченко, І. І. Юртин, В. Ю. Кулікова. - С .960-967. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ефективність, компетентність, ергономіка
Хитра, Зоя Михайлівна. Синергетичний підхід щодо підготовки вчителя до формування в учнів цілісної картини світу / З. М. Хитра. - С .968-974. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: цілісна картина світу, професійна освіта, синергетичний підхід
Шанскова, Т. І. Розвиток професійної креативності майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти / Т. І. Шанскова. - С .974-979. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: креативність, педагогічна креативність, соціальна креативність
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Сучасний розвиток--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
сучасний розвиток -- освіта -- інноваційні технології -- конференції -- педагогічна майстерність -- самовдосконалення -- вимиір
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Андрущенко, В. П. \редколегія.\
Хоружа, Л. Л. \редколегія.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України


Примірників всього: 8
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

23.


    Стаєнна, Олена.
    Професійна рефлексія: як аналізувати власну діяльність / О. Стаєнна // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціалізований журнал. - 2020. - № 3. - С. 25-27

Кл.слова (ненормовані):
методична робота -- освітня діяльність -- самоаналіз

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

24.
37.09:001.895
С 68


    Софій, Наталія Зіновіївна.
    Інноваційні методи навчання та викладання: теоретичне пігрунтя та методика використання / Н. З. Софій ; Міністерство освіти та науки України, Проект Світового банку "Рівний доступ до якісної освіти", Компонент 1 "Професійний розвиток педагогічних працівників", Субкомпонент 1.1 "Підготовка викладачів для системи післядипломної педагогічної освіти". - Київ : Світовий банк, 2008. - 60, 58 зустріч. паг. - (Рівний доступ до якості освіти). - 10.00 грн.
Книжка-перекрутка
    Зміст:
: навчально-методичні матеріали
Підготовка педагогів до застосування інноваційних методів навчання : навчально-методичні матеріали
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Навчально-методичні посібники

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
інноваційність -- індивідуалізація навчального процесу -- критичне мислення -- співпраця -- рефлексія
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Світовий банк
Компонент 1 "Професійний розвиток педагогічних працівників"
Субкомпонент 1.1 "Підготовка викладачів для системи післядипломної педагогічної освіти"
Програма підвищення кваліфікації викладачів системи післядипломної педагогічної освіти


Примірників всього: 30
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (24),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (24),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

25.
Шифр: С707612/2010/12
   Журнал

Слово і час [Текст] : наук.-теорет. журнал/ Ін-т літ. ім. Т. Г. Шевченка. - Київ : Фенікс, 1957 - . - ISSN 0236-1477. - Виходит раз на два місяця
2010р. № 12
Зміст:
Наєнко, Михайло. Критика і літературознавство: куди йдемо? / М. Наєнко. - С.3-12
Юрчук, Олена. Маскарадна літературна критика як український варіант антиколоніальної критики (на прикладі діяльності Ю. Шевельова) / О. Юрчук. - С.12-19
Клочек, Григорій. Три поезії Бориса Олійника (Дещо про магію Олійникового слова) / Г. Клочек. - С.19-23
Ткаченко, Ігор. Українська преса й український читач Наддніпрянської України (1905-1914) / І. Ткаченко. - С.23-31
Новак, Сніжана. "Завжди вірю, що служу добрій справі..." (публіцистика Володимира Бірчака за матеріалами газ. "Українське слово") / С. Новак. - С.31-40
Булаховська, Юлія. Леся Українка і Марія Конопницька (порівняльно-типологічне зіставлення) / Ю. Булаховська. - С.40-46
Радишевський, Ростислав. Юлія Булаховська - полоніст і компаративіст / Р. Радишевський. - С.46-53
Поліщук, Ярослав. Наслухуючи "музику сфер": поетикальні паралелі творчості Михайла Коцюбинського та Кнута Гамсуна / Я. Поліщук. - С.53-68
Кл.слова: МОДЕРНІЗМ, ІМПРЕСІОНІЗМ, РЕФЛЕКСІЯ, ОБРАЗ
Неживий, Олекій. Від основного авторського тексту до академічного видання / О. Неживий. - С.68-77
Кл.слова: ТЕКСТОЛОГІЯ
Карпінчук, Галина. Євген-Юлій Пеленський - редактор повного видання творів марка Черемшини та дослідник його творчості / Г. Карпінчук. - С.77-90
Гринько, Марія. Лев Биковський - Дон Кіхот української бібліології / М. Гринько. - С.90-98
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (22.04.2010р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

26.
83.3(4Укр)6-44я031
С 46


    Скуртул, Ганна Сергіївна.
    Художнє осмислення еміграції в українській прозі останньої третини ХХ - початку ХХІ ст. : дисертація ... канд. філол. наук : 10.01.01 / Г. С. Скуртул ; Запорізький національний університет. - Київ, 2015. - 209 арк.
ДРНТІ
ББК 83.3(4Укр)6-44я031

Рубрики: Літературознавство--Проза--Україна, 20-21 ст.

Кл.слова (ненормовані):
герої-емігранти -- еміграційна рефлексія -- концептосфера
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13 Б
Дод.точки доступу:
Костецька, Л. О. \наук. керівник.\
Запорізький національний університет


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

27.
373.211.21(477)
С 45


    Скрипка, Г.
    Неможливе можливо – тренуймося! / Ганна Скрипка // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 4. - С. 4–11. - Зміст: Вступний блок: знайомимося ; Основний блок: тренуємося ; Завершальний блок: рефлексуємо ; Дод.1 : Вправи для знайомства учасників тренінгу ; Дод. 2 : Вправи для визначення очікувань учасників тренінгу ; Дод. 3 : Вправи для проведення рефлексії.
УДК

Рубрики: Дошкільні навчальні заклади--методична робота--тренінги--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- педагогічна майстерність -- тренінги -- планування -- структура -- блоки -- знайомство -- рефлексія -- методи -- форми роботи -- вправи
Анотація: У статті описано теоретичні підходи до організації та проведення тренінгу для вихователів дошкільних навчальних закладів.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

28.
74.0я43
П 24


    Сергєєнкова, Оксана Павлівна.
    Професійна ідентичність у практиці професійної підготовки особистості / О. П. Сергєєнкова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблем виховання НАПН України. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. - № 18. - С. 82-86. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я43

Рубрики: Вікова психологія--педагогічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
ідентичність -- рефлексія -- самоідентифікація
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПОВНИЙ ТЕКСТ або завантажити 

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Бех, І. Д. \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Безпалько, О. В. \ред.\
Караман, Станіслав Олександрович \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

29.


    Сенчило, Алла.
    Готовність майбутнього вчителя початкових класів до розвитку критичного мислення [Текст] / А. Сенчило // Українська мова і література в школах України. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 11. - С. 36-37. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- рефлексія -- актуалізація

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

30.
159.923.2
С 13


    Савицька, С. О.
    Духовна самосвідомість особистості: становлення і розвиток в юнацькому віці : монографія / С. О. Савицька. - Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - 727 с. - ISBN 978-966-8977-10-7 : 42.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Вікова психологія--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
самоактуалізація -- творчість -- рефлексія

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-139 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)