Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (4)Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=рефлексія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 139
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-139 
1.


    Василюк, Олена.
    Психодіагностичні детермінанти (критерії) визначення рівня сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутніх викладачів іноземної мови [Електронний ресурс] / О. Василюк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2024. - Том 1, № 44. - С. 164-182, DOI 10.28925/2312-5829.2024.111 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
здоров’язбережувальна компетентність -- емоційно-вольова регуляція -- рефлексія -- емоційна стійкість
Анотація: У сучасній вищій школі пріоритетне місце займає компетентнісний підхід, який відіграє важливу роль у концептуальних змінах, що відбуваються у сфері освіти. Майбутній високваліфікований фахівець, який засвоїв освітню програму, повинен мати низку компетентностей, що відповідають певним видам діяльності. Серед них – здоров’язбережувальна компетентність педагога, як інтегративна професійно-особистісна якість, що забезпечує охорону життя та здоров’я, формування культури здорового та безпечного способу життя суб’єктів освітнього процесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Мусій, Валентина.
    Мотив двійництва у творах сучасної літератури (Ю. Вайнонен «Німий бог», Л. Дереш «Спустошення», Ґ. Трибусон «Віденські гриби») / В. Мусій // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2023. - Том 29, № 2. - С. 102–107, DOI 10.28925/2311-259x.2023.2.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
мотив -- двійництво -- авторська концепція -- самоідентифікація -- художній світ -- топос -- позасвідоме -- рефлексія -- постмодернізм -- перформативність
Анотація: Об’єктом аналізу в статті є твори сучасних авторів, герої яких конфліктують або з власним «Я» («Спустошення» Любка Дереша), або зі світоустроєм (як скрипаль в оповіданні Ґорана Трибусона, який відчуває, що насправді не він володіє звуками музики, а музика опанувала ним як іграшкою), або відчувають неможливість повноти власного буття, бо не знають свого коріння (як герой роману Юркі Вайнонена «Німий бог»).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Ковганич, Галина.
    Учнівське самоврядування:рефлексія практики та перспектив розвитку / Г. Ковганич, К. Марченко // Завуч : всеукраїнська газета для заступників директорів НЗ. - 2022. - № 1/2. - С. 94-107. - Бібліогр. в кінці ст.

Дод.точки доступу:
Марченко, Катерина


Є примірники у відділах: всього 3 : Ф3 (1), Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Durdas, A.
    Professional development of a foreign language teacher at university: competence and creativity aspects [Електронний ресурс] / A. Durdas. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 4. - P49-53, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- креативність -- професійний розвиток -- самоосвіта -- рефлексія
Анотація: У статті розглядаються питання розвитку креативності та компетентностей викладачів іноземних мов в університеті. Креативність викладача та ефективність викладання визначено як два важливі елементи навчання; зазначено вимоги до розвитку особистості викладача іноземних мов в університеті: уміння орієнтуватися в нових, часто невизначених ситуаціях, уміння самостійно приймати рішення та визначати найближчі та перспективні цілі, бути соціально активним, творчим та успішним. У статті зауважено, що професійні компетентності ї викладачів іноземних мов можна розвивати як у формальний спосіб – через участь у пропозиціях стосовно підвищення кваліфікації від різних установ, так і у неформальний спосіб – через читання літератури, пов’язаної зі сферою викладання, або зустрічі з іншими викладачами іноземної мови для обміну досвідом. Широку доступність Інтернету зазначено як можливість перенесення в мережу значної частини викладацької діяльності в рамках професійного розвитку, а також як можливість брати участь у тренінгах, майстер-класах, дистанційних курсах та ін. Підкреслено роль самоосвіти – як можливості професійного розвитку викладача іноземної мови в університеті; при цьому самоспостереження та рефлексія означено як важливі чинники самоосвіти. Як один із способів професійного розвитку викладача іноземної мови запропоновано співпрацю з іншими викладачами, зокрема, участь у показових заняттях або у заняттях, які проводяться в рамках педагогічної практики та підвищення кваліфікації. Охарактеризовано інноваційну компетентність викладача як здатність впроваджувати в освітню практику такі зміни, метою яких є покращення результатів педагогічної діяльності в певній галузі, що передбачає готовність викладача до інноваційної діяльності та залежить від його знань, індивідуальних особливостей його особистості, рівня креативності та мотивації до педагогічної діяльності. Запропоновано техніку STRIDE, яка веде викладача через процес рефлексії з використанням шестиетапного цілеспрямованого аналізу, в результаті якого викладачі усвідомлюють свої сильні сторони так проблемні моменти, а також спонукає до відкриття потенційних шляхів досягнення поставлених цілей
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: З568135/2022/1/2
   Газета

Завуч [Текст] : всеукраїнська газета для заступників директорів НЗ/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 1998 - . - Виходить щомісячно
2022р. № 1/2
Зміст:
Федорук, Юлія. Проводити не можна відмінити. Про доцільність учнівських олімпіад / Ю. Федорук. - С.6-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Скирда, Тетяна. Загально-державна політика національно-патріотичного виховання. Державна цільова соціальна програма / Т. Скирда. - С.14-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Цивільний захист 2022 План основних заходів. - С.28-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Панкоша, Катерина. Сексуальна освіта в закладі освіти. Досвід роботи щодо формування життєвих цінностей старшокласників / К. Панкоша, Н. Васильєва, Т. Василівська. - С.60-73
Лябах, Ольга. Ефективність планування роботи вчителя. Чек-лист для самооцінювання / О. Лябах. - С.74-77
Безрук, Катерина. Дорогами Григорія Сковороди : круглий стіл / К. Безрук, Г. Ковальчук, Н. Кучинська. - С.78-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковганич, Галина. Учнівське самоврядування:рефлексія практики та перспектив розвитку / Г. Ковганич, К. Марченко. - С.94-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 3 : Ф3 (1), Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: Н057263/2022/1
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2022р. Вип. 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Уваркіна, О. Військова освіта: рефлексія сучасних мейнстримів / О. Уваркіна. - С.7-17
Кл.слова: військове лідерство, іманентність, національна безпека
Калінічева, Г. Захист освіти від військового втручання: історичні нариси та реалії сучасності / Г. Калінічева. - С.18-30. - міжнародне право
Кл.слова: гуманітарне право, російська військова агресія
Камінська, М. Обличчя освітньої свободи в перспективі освітніх і соціальних змін. Між беззаконням і поневоленням / М. Камінська. - С.31-37
Кл.слова: демократія, свобода в освіті, освітні програми
Рябченко, В. Соціально відповідальна взаємодія університетів та суспільства у вимірах сталого розвитку: теоретико-методологічні засади / В. Рябченко. - С.38-48
Кл.слова: доброчесність, моральність, соціальна відповідальність
Кузьмич, І. Особливості розвитку фахової передвищої освіти в умовах сталого розвитку суспільства / І. Кузьмич. - С.49-60
Кл.слова: компетентнісний підхід, студентоорієнтоване навчання, передвища освіта
Тадеуш, О. Принципи інноваційної освіти крізь призму системного підходу / О. Тадеуш. - С.61-67
Кл.слова: інноваційна освіта, методологія, освітні інновації
Братко, М. Сторітеллінг як ефектівна технологія викладання курсу «лідерство в освіті» для магістрів / М. Братко. - С.68-75
Кл.слова: другий (магістерський) рівень вищої освіти, технологія навчання, функції сторітелінгу
Оржель, О. Інновації у вищій освіті: навчання через служіння / О. Оржель. - С.76-81
Кл.слова: студентоцентроване навчання, громада, комплексний холістичний підхід
Дурдас, А. Розвиток креативності студентів на заняттях з іноземної мови: науковий дискурс / А. Дурдас [и др.]. - С.82-88
Інші автори: Гарбуза Т., Радченко Ю., Тернова О., Пойдин М.
Кл.слова: креативність, толерантність, міжнародне спілкування
Бойко, Г. Розвиток професійної майстерності викладача вищої школи упродовж життя / Г. Бойко, Н. Мачинська. - С.89-96
Кл.слова: дистанційна освіта, мобільність педагога, самотивація
Наумова, В. Готовність до інноваційної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти як складова професійної культури / В. Наумова. - С.97-103
Кл.слова: стан готовності, професійна культура, неформальна освіта
Ващенко, Л. Роль підручників біології у формуванні в учнів уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки / Л. Ващенко, О. Карбованець. - С.104-111
Кл.слова: причинне мислення, система понять, причинність
Яремчук, Н. Дистанційне навчання в системі професійної підготовки вчителів початкової школи: ретроспективний аналіз / Н. Яремчук. - С.112-118
Кл.слова: віртуальні технології, інформатизація, цифровий освітній простір
Сірант, Н. Формування економічних понять у здобувачів початкової освіти / Н. Сірант. - С.119-126
Кл.слова: бережливість, фінансова грамотність, ощадливість
Сисоєв, О. Зміст професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки за напрямами навчання: Республіка Польща / О. Сисоєв. - С.127-134
Кл.слова: циркулярна економіка, післядипломна освіта, економіка управління відходами
Десі, Г. Електронні освітні матеріали для навчання макіяжу: досвід Індонезії / Г. Десі, С. Ермінарто. - С.135-139
Кл.слова: весільний макіяж, електронний посібник, історія макіяжу
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Уваркіна, О.
    Військова освіта: рефлексія сучасних мейнстримів [Електронний ресурс] / О. Уваркіна. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 1. - С. 7-17, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
військове лідерство -- іманентність -- національна безпека
Анотація: У статті розглядаються актуальні проблеми трансформації системи військової освіти, які потребують рефлексії основних та нових понятійних конструктів. Мета дослідження полягає у визначенні сутності і особливих ознак трансформації системи військової освіти до стандартів провідних систем освіти. Для досягнення поставленої мети була визначена методологічна основа дослідження на рівні філософських та загальнонаукових положень: систематизації, аналізу, синтезу, екстраполяції та спрощення. Застосування методу структурно-системного аналізу дозволило визначити основні тенденції змін у структурі системи військової освіти на основі передового досвіду країн-членів НАТО. Розкриття сутності іманентності лідерства як основи професіоналізму військового відбулося за допомогою причинно-наслідкової методології виявлення функціонально-інструментальних особливостей та тенденцій. У результаті дослідження визначено, що сучасний освітній простір в умовах нових випробувань спрямовує систему військової освіти до імплементації новітніх методів і форм організації військової підготовки та управління нею. Системне дослідження концептуального каркасу системи військової освіти виявило нові категоріальні структури та моделі в процесах військової трансформації. Зазначено, що введення професійної військової освіти до структури системи військової освіти має вирішити питання професіоналізації та лідерства у військовому колективі. Особливе значення приділяється ціннісно-мотиваційним аспектам формування особистості військового, які детермінують мотивацію особистості до змін та стають ознакою його зрілості як особистості та професіонала.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Васьків, М.
    Рукописний епічний доробок раннього В’ячеслава Медведя (1970-ті рр.) [Текст] / М. Васьків // Літературний процес: методологія, імена, традиції. Філологічні науки : збірник наукових праць. - 2022. - № 19. - С. 14-25. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
рукопис -- епос -- оповідання -- повість -- наративна стратегія -- рефлексія

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

9.
Шифр: В925416057/2021/4
   Журнал

Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв [Текст] : щоквартальний науковий журнал/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : Міленіум, 2015 - . - ISSN 2226-3209. - Виходить кожного кварталу
2021р. № 4
Зміст:
Герчанівська, Поліна Евальдівна. Етнічна та національна ідентичності: вектори розвитку / П. Е. Герчанівська. - С.3-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Гончарова, Олена Миколаївна. Культурологічна методологія гендерного аналізу творів образотворчого мистецтва (на прикладі сюжету "Юдит і Олофен" у європейському живописі) / О. М. Гончарова. - С.9-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Костиря, Інна Олександрівна. Культурна дипломатія як ідентифікатор держави в контексті глобалізації / І. О. Костиря, М. І. Шевченко, Н. М. Янченко. - С.20-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Мохнюк, Руслан Степанович. Інститути громадянського суспільства у процесі реалізації євроінтеграційної політики / Р. С. Мохнюк. - С.26-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Зленко, Наталія Миколаївна. Феномен медіальної культури в сучасному світі / Н. М. Зленко. - С.34-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Танська, Людмила Вацлавівна. Сцена як універсум комунікативної діяльності людини / Л. В. Танська. - С.39-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Бендас, Дарина Олександрівна. Сучасні медіа-ресурси у комунікативній системі виконавця-акордеоніста / Д. О. Бендас. - С.44-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Голуб, Катерина Вадимівна. Сценічні практики як засіб самоідентифікації грецького етносу Приазов’я / К. В. Голуб. - С.50-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Козловська, Марина Вікторівна. Святкові видовища в соціокультурних практиках сучасності: фестивальний туризм / М. В. Козловська. - С.56-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Лавренюк, Сергій Віталійович. АРТ-комунікація як складова культури продюсерської діяльності / С. В. Лавренюк. - С.61-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Лукашева, Людмила Тимофіївна. Музично-театральна рефлексія творчого феномену М. М. Синельникова: культурологічний вимір / Л. Т. Лукашева, С. М. Садовенко. - С.68-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Федотова, Наталя Володимирівна. Поняття "Contemporary Dance" (танець контемпорарі): культурологічні, філософські та мистецтвознавчі підходи / Н. В. Федотова. - С.75-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Акімов, Дмитро Ігорович. Колекціонери як споживачі творів образотворчого мистецтва на арт-ринку та їхні мотивації / Д. І. Акімов. - С.81-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Варивончик, Анастасія Віталіївна. Становлення та розвиток українського гобелену в дизайні середовища / А. В. Варивончик. - С.86-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Чумаченко, Олена Петрівна. Скульптура як форма агональної традиції античної культури / О. П. Чумаченко. - С.92-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Білаш, Ольга Сергіївна. Київський театр класичного балету: історичний та мистецький аспекти діяльності (1981-1998) / О. С. Білаш, Л. Ф. Хоцяновська. - С.97-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Вишотравка, Людмила Іванівна. Чоловіче академічне виконавство 1950-1970-х рр. (на прикладі творчої діяльності М. Апухліна, А. Бєлова та Г. Баукіна) / Л. І. Вишотравка. - С.103-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Журавльова, Анастасія Володимирівна. Контактна імпровізація в контексті соціального танцю XXI століття: особливості відкритої танцювальної форми "Джем" / А. В. Журавльова. - С.108-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Квецко, Ольга Ярославівна. Принципи хореографічної освіти в початкових мистецьких закладах / О. Я. Квецко. - С.113-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Пастухов, Олексій Анатолійович. Сучасний танець: теоретичні засади новітніх підходів до викладання / О. А. Пастухов. - С.118-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Афоніна, Олена Сталівна. Інтерпретація коду Данте в мистецтві / О. С. Афоніна. - С.123-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Асталош, Габріела Ласлівна. Історична постать ігнація Яна Падеревського крізь призму синтезу мистецької та політичної діяльності / Г. Л. Асталош. - С.129-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Бобул, Іван Васильович. Вплив джазово-музичних форм на естрадно-пісенну культуру / І. В. Бобул. - С.134-139. - Бібліогр. в кінці ст.
Araya, Berrios Nina. Social and cultural project aspects on the example of musical and circus art project "circle" / B. N. Araya, V. Shulgina. - С.140-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Микуланинець, Леся Михайлівна. Біографія в аспекті культурної комунікації митця і публіки / Л. М. Микуланинець. - С.145-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Нємцова, Лілія Орестівна. Історія окремих напрямів музичного мистецтва в Україні у XX столітті / Л. О. Нємцова. - С.150-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Степурко, Віктор Іванович. Наративна сутність мовного контенту у висловленні композитором оцінки власної творчості / В. І. Степурко. - С.156-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Борко, Ігор Миколайович. Особливості української виконавської школи оперного мистецтва в контексті еволюції європейських традицій / І. М. Борко. - С.161-167. - Бібліогр. в кінці ст.
Вігула, Валентина Іванівна. Проблема сценічної культури в аматорському вокально-інструментальному колективі / В. І. Вігула, Т. Ю. Ганулич, Є. В. Цанько. - С.168-176. - Бібліогр. в кінці ст.
Спольська, Олена Володимирівна. Діяльність музичних товариств Східної Галичини як передумова розвитку фахового виконавства / О. В. Спольська. - С.177-182. - Бібліогр. в кінці ст.
Погребняк, Галина Петрівна. Виробництво та дистриб’юція авторського кіно в Україні як державна проблема. Фільмовиробництво і проблеми державної підтримки кіногалузі / Г. П. Погребняк. - С.183-189. - Бібліогр. в кінці ст.
Сорока, Марина Василівна. Мистецький ракурс творчості В. Винниченка в контексті сценічного рішення його літературних творів / М. В. Сорока. - С.190-195. - Бібліогр. в кінці ст.
Винар, Ольга Богданівна. Іншомовний акцент як засіб створення мовної характерності персонажу / О. Б. Винар. - С.196-201. - Бібліогр. в кінці ст.
Лішафай, Олександр Олексійович. Технологічні процеси створення звукового супроводу в аудіовізуальному творі / О. О. Лішафай. - С.202-207. - Бібліогр. в кінці ст.
Москаленко-Висоцька, Олена Миколаївна. Діалектична єдність двох надзавдань у контексті проблеми перевтілення / О. М. Москаленко-Висоцька. - С.208-213. - Бібліогр. в кінці ст.
Буздиган, Тарас Михайлович. Ромео Кастеллуччі - апологет постдраматичного театру / Т. М. Буздиган. - С.214-217. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Казакевич, О.
    Компонентно-структурний аналіз лідерської компетентності маркетологів [Електронний ресурс] / О. Казакевич. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 1. - С. 14-20 , DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
фахівець-маркетолог -- лідер -- компетентність -- компонентно-структурний аналіз -- професійна мобільність
Анотація: У статті проаналізовано погляди вітчизняних та зарубіжних вчених на сутність поняття «лідерська компетентність», визначено та науково обґрунтовано структуру лідерської компетентності майбутніх маркетологів. За результатами дослідження автор відзначає, що, по-перше, лідерська компетентність є стійкою цілісною інтегративною складовою надпрофесійної компетентності маркетолога; по-друге, лідерська компетентність майбутніх маркетологів, як і її компоненти, у більшості випадків не є вродженим феноменом, а виникає в результаті певного досвіду людини, який ґрунтується на її позитивному ставленні до цього феномену, усвідомленні мотивів і потреб у ньому, набутих знаннях, вміннях та особистісних якостей людини, які потім знаходять практичне втілення у вигляді лідерської поведінки. На підставі аналізу психолого-педагогічних досліджень нами було виокремлено такі структурні компоненти лідерської компетентності майбутніх маркетологів: мотиваційно-ціннісний (мотиви, потреби, емоції, ціннісні ставлення щодо лідерства), когнітивний (знання, переконання щодо лідерства), діяльнісний (дії, уміння, лідерська поведінка) та особистісний (комплекс лідерських якостей, рефлексія, емпатія, емоційний інтелект). За аналізом первинних посад, які може обіймати бакалавр з маркетингу, визначено функції та відповідні професійні компетентності, які вимагають сформованої лідерської компетентності фахівця з маркетингу, та продемонстровано, як саме лідерська компетентність реалізується в маркетинговій діяльності. Таким чином, лідерська компетентність надає підґрунтя для здійснення ефективної діяльності в галузі маркетингу, створюючи умови для прояву ініціативи, відповідальності та активної економічної позиції фахівця-маркетолога, набуття ним позитивного професійного досвіду та забезпечують йому професійну мобільність та конкурентоспроможність. Виділено проблемне поле подальших досліджень лідерської компетентності майбутніх маркетологів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

11.


    Лукашева, Людмила Тимофіївна.
    Музично-театральна рефлексія творчого феномену М. М. Синельникова: культурологічний вимір [Текст] / Л. Т. Лукашева, С. М. Садовенко // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2021. - № 4. - С. 68-74. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209

Кл.слова (ненормовані):
музично-театральний синкретизм -- творчий феномен -- синкретизм -- культурологія -- театр -- музика -- музично-театральна рефлексія -- соціокультурний простір
Дод.точки доступу:
Садовенко, Світлана Миколаївна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

12.


    Волянюк, А. С.
    Розвиток сталої мотивації у майбутніх вчителів початкової школи в умовах змішаного навчання / А. С. Волянюк // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 56-66, DOI 10.28925/2414-0325.2021.106. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
стала мотивація -- дистанційне навчання -- змішане навчання -- мотив -- здобувач освіти
Анотація: У статті розглянуто проблеми реалізації дистанційного та змішаного форматів навчання, труднощі підвищення сталої мотивації у здобувачів освіти, шляхи вирішення цих проблем та труднощів. Визначено мотиви, що спонукають вчитися в таких умовах дорослих здобувачів: самостверджувальні, матеріальні, соціальні, внутрішні, мотиви підстрахування та дозвіллєві. Акцентовано, що мотивація є джерелом та чинником, який спонукає до навчальної діяльності та підвищення рівня професійної компетентності майбутніх педагогів. Труднощі реалізації дистанційного формату об`єднано у 4 групи: особистісні труднощі (початкова невисока внутрішня мотивація здобувача, звичка до жорсткого контролю з боку викладача, слабка самоорганізація здобувачів освіти, відсутність емоційно-психологічного контакту з колегами по навчанню, невисока відповідальність, відсутність відчуття приналежності до групи в здобувачів освіти), організаційні проблеми (нечітка організація курсу, проблеми з доступом до певних навчальних ресурсів), професійні (недостатній професійний рівень як в області володіння комп'ютером, так і в подачі матеріалу без адаптації до дистанційного формату), технічні (нестійкий доступ в Інтернет, відсутність необхідного технічного або програмного забезпечення). Увагу приділено таким стратегічно важливим компонентам, як увага, впевненість, задоволеність. В статті проаналізовані засоби впливу на кожен компонент в умовах змішаного навчання. Застосування матеріалів, описаних в статті, буде сприяти підтримці і підвищенню мотивації навчання в змішаній та дистанційній формі, допоможе мінімізувати зазначені вище ризики труднощі та проблеми. Наведено конкретні приклади засобів та інструментів: під час реалізації освітнього процесу в умовах змішаного навчання ефективним є чітко визначений зворотний зв`язок, створення «ситуації успіху», формулювання цілей всього курсу і окремих модулів, рефлексія досвіду дистанційного навчання за допомогою заповнення спеціально розроблених анкет і виконання завдань рефлексивного характеру. Інструментарій можна розширити за допомогою додаткових функцій вже відомих платформ та засобів – сесійні зали та керування екраном на платформі ZOOM для онлайн-конференцій, google-форми для тестування здобувачів з обраної теми з подальшим збиранням відповідей та їх аналізом, застосунки та сервіси Learningapps, Mentimeter, онлайн дошки AWWapp та ін.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

13.


    Половіна, О.
    Живописні перформанси: методичний інструментарій підготовки майбутніх вихователів [Електронний ресурс] / О. Половіна, І. Кондратець. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 35. - С. 83-88, DOI 10.28925/2311-2409.2021.3511. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
живописні перформанси -- майбутні вихователі -- мистецька компетентність -- мистецька рефлексія -- мистецьке спілкування -- творчий потенціал -- фахова підготовка -- художня картина
Анотація: У статті висвітлено питання професійної підготовки майбутніх вихователів як багатоаспектної проблеми. Виокремлено мистецьку компоненту фахової підготовки майбутніх вихователів. Розкрито механізми і методи формування творчого потенціалу майбутніх вихователів. Визначено дієві засоби підготовки майбутніх вихователів, зокрема спілкування на матеріалі мистецтва.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Кондратець, І.


Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

14.


    Палінська, О. М.
    Метамовні рефлексії і дискурсивні практики мешканців Центральної України [Текст] / О. М. Палінська // Мовознавство : наук.-теорет. журнал. - 2020. - N 5. - С. 28-50. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0027-2833

Кл.слова (ненормовані):
метамовна рефлексія -- українсько-російське змішане мовлення -- мовний контакт -- автопереклад -- метамовне коментування

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

15.


    Тристан, Анна
    Вечірнє коло: підсумки дня : розмова з дітьми в колі / Анна Тристан // Дошкільне виховання. - 2020. - № 8. - С. 24-25 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Педагогічний досвід

Кл.слова (ненормовані):
особистість дитини -- соціальна компетентність -- рефлексія

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

16.
Шифр: В353859/2020/3
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2020р. № 3
Зміст:
Іванчук, Сабіна. Виклики сталого розвитку для дорослих / С. Іванчук. - С.4-8
Кл.слова: споживча культура, педагогічний інтенсив, спецкурс для педагогів
Правила про правила: як навчати дитину справедливості. - С.9-11
Безсонова, Ольга. Соціальне щеплення, або Стимульні ситуації для сталої поведінки / О. Безсонова, Л. Дудинська. - С.12-16
Кл.слова: стимульна ситуація, спонтанні ситуації, спеціально змодельовані ситуації
Стоп істерика - діємо у конфліктній ситуації. Пам'ятка. - С.17
Орієнтовна циклограма вихователя-методиста на квітень. - С.18-20
Стаєнна, Олена. Узагальнюйте педагогічний досвід без помилок / О. Стаєнна. - С.21-24
Кл.слова: майстерність педагога, формулювання теми, структура теми
Стаєнна, Олена. Професійна рефлексія: як аналізувати власну діяльність / О. Стаєнна. - С.25-27
Кл.слова: методична робота, освітня діяльність, самоаналіз
Левицька, Марина. Бачити, чути, говорити, або Розвиток мовлення у дітей з порушенням зору / М. Левицька. - С.28-31
Кл.слова: система корекційної роботи, психоемоційні вправи, вправи для корекції зору
Клименко, Людмила. Інтегрований підхід до корекційної роботи / Л. Клименко. - С.32-35
Кл.слова: розвиток мовлення, зорові функції, емоційний розвиток
Кляпець, Ольга. Формуємо батьківську команду в інклюзивній групі / О. Кляпець. - С.36-39
Кл.слова: командна робота, відкрита дискусія, спільна діяльність
5 типів висловлювань для підтримки дітей. Пам'ятка. - С.40-41
Комунікація з дітьми родин учасників ООС / АТО та внутрішньо переміщених осіб. - С.42-44
Кл.слова: посттравматичні прояви, адаптація, мовленнєва комунікація
Кондратець, Інна. Рефлексуємо, щоб поліпшити взаємодію з батьками / І. Кондратець. - С.45-49
Кл.слова: взаємодія з батьками, наочно-друковані засоби, творчі форми взаємодії
Техніки та прийоми згоди під час розмови з батьками. - С.50-51
Кл.слова: перефразування, антисуперечка, трюїзм
Як спілкуватися з батьками, щоб уникнути конфліктів. - С.52
Стягунова, Ольга. Ігрове ранкове коло в дитячому садку / О. Стягунова, І. Шаманова, Л. Зеркаль. - С.53-57
Кл.слова: ранкова зустріч, комунікація
щоб ранкове коло було успішним: поради ігромайстра. - С.58
Чайка, Зоя. Впевнений старт, або Як нам вдалося оновити освітній процес / З. Чайка, Т. Олійник, Д. Ковальчук. - С.62-65
Кл.слова: освітній процес, підвищення кваліфікації
Що відзначати у квітні. - С.66-67
Джемула, Галина. Хай здійснюються бажання! Сценарій розваги для дітей старшої групи до Всесвітнього дня бажань / Г. Джемула. - С.68-71
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.


    Стаєнна, Олена.
    Професійна рефлексія: як аналізувати власну діяльність / О. Стаєнна // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціалізований журнал. - 2020. - № 3. - С. 25-27

Кл.слова (ненормовані):
методична робота -- освітня діяльність -- самоаналіз

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

18.


    Окрепка, Г.
    Використання віртуальних тренажерів PhET–interactive simulation при викладанні загальної хімії фармацевтам у закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / Г. Окрепка. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 3. - С. 206-219, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
віртуальні тренажери -- симулятори -- загальна хімія -- успішність
Анотація: На основі практичного досвіду розглянуто проблеми і перспективи використання віртуальних тренажерів–симуляторів для підвищення інтерактивності навчальних матеріалів при викладанні загальної хімії у закладах вищої освіти. Розроблено інструкції та студентами–фармацевтами апробовано виконання віртуальних практичних робіт із застосуванням симуляцій PhET– Interactive Simulation. Сформульовано переваги та недоліки використання в освітньому процесі віртуальних практичних робіт з хімії на тренажерах PhET. Встановлено, що відбувається активізація навчальної діяльності і виконання завдань на симуляторі сприяє підвищенню якісного показника успішності, зростає пізнавальний інтерес до реального експерименту, розвиваються дослідницькі компетенції у студентів. Студенти набувають навички встановлювати причиннонаслідкові зв’язки та зв’язку матеріалу, який вивчається із повсякденним життям і власним досвідом. Симуляції PhET – це метод інтерактивного навчання, який можна ефективно впроваджувати у різні заняття (лекції, семінари, практичні заняття) та використовувати із різною метою (пояснення нового матеріалу, відпрацювання навичок та набуття вмінь, перевірка гіпотез та прогнозів, рефлексія, формування дослідницької компетенції). Тренажери PhET–Interactive Simulation надають студентам можливість для самостійного опрацювання нового матеріалу, розвитку навичок планувати експеримент, висувати гіпотези, робити передбачення та прогнози, а також теоретично підготуватись до виконання реального експерименту під час роботи у хімічній лабораторії. Недоліками використання PhET симуляторів у навчальному процесі є необхідність наявності комп’ютерів або смартфонів, а також доступу до мережі Інтернет. Крім того, моделювання на симуляторах не може сформувати у студентів навичок роботи з реальним лабораторним обладнанням та устаткуванням.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

19.


    Troitska, O.
    Aspects of the "carnivalization" of contemporary cultural practices = Аспекти "карнавалізації" сучасних культурних практик / O. Troitska, O. Popravko, N. Shcherbakova // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 1. - P82-86. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
аксіологія -- діалог культур -- карнавалізація -- карнавальна поведінка -- карнавальний світогляд -- криза культури -- культурні практики -- культурні смисли
Анотація: Актуальність статті обумовлена необхідністю осмислення нового культурного феномена, який презентує культурні практики сучасного хронотопу. Проаналізовано філософсько-культурологічні концепції стану культури та виявлено тенденції, які відображають нестійкість (перехідність), невизначеність, амбівалентність культурних практик і карнавалізацію усіх сфер буття. Філософська рефлексія сутності, характеру, ознак карнавалізації уможливила експлікацію феномена "карнавал" через його світоглядний і поведінковий компоненти. У контексті діалогу середньовічної та сучасної культури розкрито сутність карнавалізації як феномена культури та як особливого способу відновлення цілісності світосприйняття, світорозуміння, світовідношення і актуалізовано проблему орієнтації і спрямування культурних практик на їх ціннісно-смислове (аксіологічне) піднесення. Досліджено природу й сутність таких категорій, як "карнавальний сміх", "карнавальна свобода", "карнавальна поведінка", "амбівалентність", виявлено характерні ознаки карнавалізації та доведено, що її можна розглядати як спосіб моделювання і конструювання сучасної культурної дійсності. Обгрунтовано положення про те, що сучасний культурний простір створює умови не тільки для функціонування карнавалізації у межах першочергової функції - оновлення, становлення нового життєвого світу, але й нового світорозуміння та смислотворення. Визначено конструктивну роль діалогу культур у процесі праксеологічного зростання суб'єктів карнавалізації і показано, що концепція карнавалізації Михайла Бахтіна залишається актуальною на сучасному етапі розвитку культури. Розкриття карнавалізації як певного сигналу кризи культури і способу виходу з неї дає підстави розглядати карнавалізацію як чинник самоорганізації культури, як складноорганізованої системи
Дод.точки доступу:
Popravko, O.
Поправко Ольга
Shcherbakova, N.
Щербакова Ніна
Троїцька Олена


Є примірники у відділах: всього 3 : ГП ЧЗ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (3)


Знайти схожі

20.
Шифр: П717463824/2019/1
   Журнал

Проблеми всесвітньої історії [Текст] : науковий журнал/ Нац. акад. наук України. - Київ : Ін-т всесвіт. іст., 2015 - . - Виходить кожного кварталу
2019р. № 1
Зміст:
Ільїн, В. В. Деконструкція: методологічна рефлексія і спосіб переосмислення соціальної історії та культури / В. В. Ільїн. - С.9-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Павленко, В. М. Мюнхенська криза і крах версальської системи напередодні Другої світової війни / В. М. Павленко. - С.20-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Лакішин, Д. М. Зовнішньополітична стратегія США на початковому етапі "холодної війни" / Д. М. Лакішин, Д. В. Пугачова-Лакішин. - С.32-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковальський, С. В. Кіпрське питання в політиці адміністрації Джиммі Картера / С. В. Ковальський. - С.45-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Пророченко, Н. О. Еволюція ролі шиїтського духовенства у суспільно-політичному розвитку Ірану / Н. О. Пророченко. - С.56-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Швед, В. О. Арабські країни Перської затоки у системі геополітичних змін початку XXI ст. / В. О. Швед. - С.73-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Грубінко, А. В. Роль Великої Британії у військово-технічному співробітництві держав Європейського Союзу / А. В. Грубінко. - С.87-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартинов, А. Ю. Балкани в сучасній європейській системі міжнародних відносин / А. Ю. Мартинов. - С.101-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Толстов, С. В. Українсько-американські відносини в контексті зовнішньополітичних пріоритетів США / С. В. Толстов. - С.117-143. - Бібліогр. в кінці ст.
Пількевич, В. О. Основні напрями діяльності організації об’єднаних націй з питань освіти, науки і культури (ЮНЕСКО) / В. О. Пількевич. - С.144-154. - Бібліогр. в кінці ст.
Венгер, А. Г. Секція загальної історії Дніпропетровської науково-дослідної кафедри українознавства: організація та діяльність / А. Г. Венгер. - С.155-164. - Бібліогр. в кінці ст.
Дацків, І. Б. Роль постаті Василя Панейка в розвитку міжнародних відносин Західноукраїнської Народної Республіки / І. Б. Дацків. - С.165-176. - Бібліогр. в кінці ст.
Сухобокова, О. О. Громадська та культурна діяльність Никифора Григорієва у США та Канаді / О. О. Сухобокова. - С.177-191. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

21.


    Резван, Оксана.
    Рефлексія процесу атестації майбутніх державних службовців з української мови / О. Резван // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : науково-практичний журнал. - 2019. - № 1. - С. 81-89. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-7782

Кл.слова (ненормовані):
атестація -- державні службовці -- комунікативна компетентність -- конкурентоздатність -- заклад вищої освіти

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

22.


    Ільїн, В. В.
    Деконструкція: методологічна рефлексія і спосіб переосмислення соціальної історії та культури / В. В. Ільїн // Проблеми всесвітньої історії : науковий журнал. - 2019. - № 1. - С. 9-19. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
деконструкція -- постмодернізм -- філософія -- мислення -- історія -- суспільство -- перетворення

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

23.


    Маленко, О. О.
    Дидактичний лексикон. Брейнстормінг / О. О. Маленко, О. В. Муслієнко // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2019. - N 9/10. - С. 84-86

Рубрики: Трудове навчання--лексикон

Кл.слова (ненормовані):
поняття брейнстормінгу -- проблема -- шляхи досягнення -- підсумкова рефлексія -- нові ідеї -- застосування методу
Дод.точки доступу:
Муслієнко, О. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

24.


    Голуб, Іванна Юріївна.
    Вправи для розвитку індивідуальних пізнавальних здібностей студентів на заняттях з іноземної мови [Текст] / І. Ю. Голуб // Іноземні мови : науково-методичний журнал. - 2019. - № 4. - С. 12-23. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
іноземна мова -- особистісно-орієнтований підхід -- типи інтелекту -- автономність навчання -- рефлексія власної пізнавальної діяльності

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

25.
Шифр: З659149/2019/2
   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ : Антросвіт, 1996 - . - Виходить щомісячно
2019р. № 2
Зміст:
Богосвятська, Анна-Марія. Рефлексія - духовна, інтелектуальна, емоційна, фізична / А. Богосвятська. - С.4-8
Гузь, Ольга. Зміни в драматургії на межі XIX - XX століть / О. Гузь. - С.9-11
Гузь, Ольга. Моріс Метерлінк як теоретик і практик "нової драми". Концепція символістського театру / О. Гузь. - С.11-14
Гузь, Ольга. Особливості розвитку сюжету. Роль фантастики у "Синьому птасі" М. Метерлінга / Гузь. - С.14-16
Царлова, Ірина. Ерік Вольф Сігел (1937-2010). "Історія одного кохання" / І. Царлова, С. Лобзіна. - С.26-30
Царлова, Ірина. Конфлікт поколінь або діалоги з батьками в романі Еріка Сігела "Історія одного кохання" / І. Царлова, С. Лобзіна. - С.30-34
Кот, Галина. Роль Данте Аліг’єрі в історії європейської культури / Г. Кот. - С.42-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Краснік, Олена. Інтерактивна гра "Шифр Брейтеля" за картиною Пітера Брейгеля Старшого "Нідерландські прислів’я" / О. Краснік. - С.52-55
Тирон, Володимир. Літературний калейдоскоп : інтелектуальна гра / В. Тирон. - С.59-61
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

26.
Шифр: В353859/2019/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2019р. № 2
Зміст:
Кочерга, Олександр. Психофізіологічний аспект народження партнерства / О. Кочерга. - С.4-12
Кл.слова: освітній процес, етологія, партнерська взаємодія
Савінова, Наталія. Компетентнісне навчання і партнерська взаємодія: уникаємо помилок / Н. Савінова. - С.13-20
Кл.слова: рефлексія професійної діяльності, освітній процес
Безсонова, Ольга. Форми групової взаємодії дошкільників / О. Безсонова, Л. Дудинська. - С.21-29
Кл.слова: партнерська взаємодія, генерування ідей, проектування
Бернацька, Олена. Як загасити агресію батьків: поради вихователю / О. Бернацька. - С.30-31
Кл.слова: агресивні батьки, агресивна поведінка, конструктивний діалог
Дитина погано поводиться: як про це повідомити батькам, щоб заручитися їхньою підтримкою. - С.32-33
Дубовик, Світлана. Як запобігти стресу та подолати його / С. Дубовик. - С.34
Партнерська взаємодія учасників освітнього процесу: Що До Чого. - С.35-37
Кл.слова: тест для самодіагностики
Ночвінова, Олена. Workshops у дитячому садку, або Творимо дива разом / Олена Ночвінова. - С.38-40
Кл.слова: творча майстерня, види мистецтва
Половіна, Олена. Розвиваємо творчий потенціал дітей під час прогулянки / Олена Половіна. - С.41-45
Кл.слова: природа, зимова прогулянка, довкілля
Щоб зима була в радість, або Як уберегти дитину від обмороження. Буклет. - С.46-47
Кл.слова: обмороження, домедична дапомога, ступені обмороження
Коваленко, Алла. Квест у методичному кабінеті / А. Коваленко. - С.48-51. - квест-кімната
Кл.слова: безпека життєдіяльності
Вербська, Оксана. Інтерактивний куб, або Лайфхаки вихователю з формування у дітей навичок пожежної безпеки / О. Вербська. - С.52-57
Кл.слова: складові інтерактивного куба, конспект заняття
"Ігри" з вогнем. До Дня пожежної охорони. - С.58-59
Кл.слова: вогнеборець, культура безпечної поведінки, гра в слова
Джемула, Галина. Будемо друзями вогню! Сценарій розваги для дітей старшого дошкільного віку До Дня пожежної охорони / Г. Джемула. - С.60-63
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

27.


    Савінова, Наталія.
    Компетентнісне навчання і партнерська взаємодія: уникаємо помилок / Н. Савінова // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціалізований журнал. - 2019. - № 2. - С. 13-20

Кл.слова (ненормовані):
рефлексія професійної діяльності -- освітній процес

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

28.
Шифр: Т992504671/2019/1
   Журнал

Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія [Текст] : науково-практичний журнал/ Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, Українська інженерно-педагогічна академія. - Харків : Видавничий центр НТУ "ХПІ", 2000 - . - ISSN 2078-7782. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 1
Зміст:
Романовський, Олександр. Мотиваційно-цільові характеристики професійної успішності викладача вищої / О. Романовський, Г. Попова, І. Штученко. - С.3-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Разумна, Алла. Педагогічні чинники формування професійної ідентичності майбутнього медичного фахівця в умовах ЗВО / А. Разумна. - С.16-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Романовська, Олена. Застосування асоціативних методів навчання в підготовці магістрів освітніх наук / О. Романовська. - С.28-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Шаповалова, Владислава. Розвиток психологічної культури викладачів закладів вищої освіти на курсах підвищення кваліфікації / В. Шаповалова. - С.41-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Резнік, Світлана. Соціокультурні детермінанти розвитку освіти та викладацької майстерності у Стародавній Греції / С. Резнік. - С.50-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Резван, Оксана. Рефлексія процесу атестації майбутніх державних службовців з української мови / О. Резван. - С.81-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Черкашин, Андрій. Концептуальні положення методрологічного виміру у контексті виховання лідерів у закладах вищої освіти / А. Черкашин. - С.102-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Воробйова, Євгенія. Особливості розвитку лідерських якостей майбутніх менеджерів у закладах вищої освіти / Є. Воробйова. - С.116-132. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

29.


    Богосвятська, Анна-Марія.
    Рефлексія - духовна, інтелектуальна, емоційна, фізична [Текст] / А. Богосвятська // Зарубіжна література в школах України : науково-методичний журнал. - 2019. - № 2. - С. 4-8

Кл.слова (ненормовані):
зарубіжна література -- рефлексія -- педагогічна рефлексія -- класифікація рефлексії

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

30.


    Медведева, Алла Олександрівна.
    Маска як елемент театральної культури: наукова рефлексія [Текст] / А. О. Медведева // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2019. - № 2. - С. 405-408. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209

Кл.слова (ненормовані):
маска -- актор -- мистецтво -- сценічно-театральне дійство -- сценічний образ

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-139 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)