Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (4)Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=рефлексія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 139
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-139 
1.
373.3/.5.015.325(477)
Р 34


    Резван, О.
    Шляхи вдосконалення професійної рефлексії вчителів проектних класів "Інтелект України" / Оксана Резван // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 4. - С. 65–69. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Педагогічна психологія--професійна рефлексія--вчителі

Кл.слова (ненормовані):
рефлексія -- педагогічна рефлексія -- вчитель початкових класів -- інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект
Анотація: У статті висвітлено проблему професійної рефлексії; представлено особливості професійної рефлексії вчителів проектних класів "Інтелект України", що відбувається внаслідок усвідомлення професійних обов'язків, аналізу процесу навчання та результатів учнів, а також корекції професійної діяльності; проаналізовано шляхи вдосконалення рефлексії професійної діяльності вчителів початкових класів, які працюють у проектних класах за програмою "Інтелект України".

Є примірники у відділах:
Ф3 (04.10.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (04.10.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

2.
83.3(4Укр)6-44я031
С 46


    Скуртул, Ганна Сергіївна.
    Художнє осмислення еміграції в українській прозі останньої третини ХХ - початку ХХІ ст. : дисертація ... канд. філол. наук : 10.01.01 / Г. С. Скуртул ; Запорізький національний університет. - Київ, 2015. - 209 арк.
ДРНТІ
ББК 83.3(4Укр)6-44я031

Рубрики: Літературознавство--Проза--Україна, 20-21 ст.

Кл.слова (ненормовані):
герої-емігранти -- еміграційна рефлексія -- концептосфера
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13 Б
Дод.точки доступу:
Костецька, Л. О. \наук. керівник.\
Запорізький національний університет


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

3.
27
О-76


    Остащук, І.
    Християнський сакральний символізм: релігієзнавчо-філософський дискурс [Текст] : монографія / І. Остащук. - Київ : Автограф, 2011. - 207 с. - ISBN 978-966-8349-32-03 : 26.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Релігієзнавство--Християнство--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
католицька рефлексія -- православні традиції -- протестанська теологія -- паломництво

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

4.


    Щербаков, Віктор Вікторович.
    Хореографічні рефлексії творів українських композиторів (В. Губаренка, М. Шекери та Р. Поклітару) / В. В. Щербаков // Мистецтвознавчі записки = NOTES ON ART CRITICISM : збірник наукових праць. - 2018. - Вип. 33. - С. 282-287. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-2180

Кл.слова (ненормовані):
хореографічне мистецтво -- сучасний танець -- рефлексія

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Телеп, Оксана.
    Формувння інституціональних дискурсів досліджень соціально-комунікативного процесу [Текст] / О. Телеп // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2018. - N 12. - С. 9-12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
теорія соціальних комунікацій -- розвиток -- дискурс -- полідискурсивність -- наукова рефлексія

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Прохоренко, Леся.
    Формування саморегуляції навчальної діяльності школярів із затримкою психічного розвитку [Текст] / Л. Прохоренко // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 2(82). - С. 7-16

Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- самоконтроль -- рефлексія

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

7.
74.20
К 63


    Малихін, Олександр.
    Формування рефлексивної компетентності студентів в освітньому процесі вищої школи / О. Малихін, О. Герасимова // Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри : монографія / В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - С. 128-150. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 74.20

Рубрики: Освіта--Наука--Компетентністна освіта

Кл.слова (ненормовані):
рефлексія -- рефлексивна компетентність -- професійна діяльність -- дискреційно-дидактична технологія
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович
Хоружа, Людмила Леонідівна
Сисоєва, Світлана Олександрівна
Чернуха, Надія Миколаївна
Терентьєва, Наталія Олександрівна
Герасимова, Ольга
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

8.


    Гавран, Ірина Анатоліївна.
    Формування педагогічної емпатії студентів як завдання сучасної мистецької освіти [Текст] / І. А. Гавран // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2019. - № 2. - С. 361-364. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209

Кл.слова (ненормовані):
емпатія -- мистецька освіта -- педагогічна діяльність -- ідентифікація -- уява -- рефлексія -- інтерпретація

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Терещенко, О. І.
    Формування в учнів початкових класів навички свідомого читання у процесі використання інтерактивних технологій [Електронний ресурс] / О. І. Терещенко. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2018. - № 29. - С. 46-52 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
рефлексія -- інтерактивні технології -- мотивація
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

10.


    Похресник, Анатолий (директор Київського технікуму електронних приладів; кандидат філософських наук; доцент).
    Філософська рефлексія щодо антропологічної катастрофи і необхідності "релігієзації" вищої школи України / А. Похресник // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 10. - С. 64-72 . - ISSN 1682-2366
УДК

Рубрики: Філософська антропологія

   Вища освіта в Україні


Кл.слова (ненормовані):
антропологічна катастрофа -- вища освіта -- нанотехнології -- суспільство знань -- межі зростання
Анотація: Здійснено критичний аналіз тези про антропологічну катастрофу і пропозицій порятунку через поширення християнства. Доведено, що формування високої духовності молоді може стати можливим на основі поєднання у навчальних планах найновіших наукових знань і вагомого культурно-духовного релігійного доробку.

Є примірники у відділах:
Ф3 (26.12.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (12.01.2017р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

11.
340.12
Ф 56


    Данильян, О. Г.
    Філософія права : підручник / О. Г. Данильян, Л. Д. Байрачна [та ін.] ; ред. К. К. Гулий ; Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого". - Харків : Право, 2014. - 207 с. - ISBN 978-966-458-129-2 : 112.50 грн.
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація) :
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Право--Філософія права--Теорія держави і права--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
філософсько-правова рефлексія -- методологія права -- природноправове мислення -- юридичний позитивізм -- етико-правові ідеї


Дод.точки доступу:
Байрачна, Л. Д.
Дзьобань, О. П.
Жданенко, С. Б.
Калиновський, Ю. Ю.
Гулий, К. К. \ред.\
Міністерство освіти і науки України
Національний університет "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого"


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

12.
Шифр: Ф260071427/2017/1
   Журнал

Філософія освіти = Philosophy of Education : [Текст] : наук. часопис/ Ін-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Укр. акад. політич. наук. - Київ : Медиа-клас, 2005 - . - Виходить кожного кварталу
2017р. N 1
Зміст:
Степин, Вячеслав. Типология научной рациональности и синергетика / В. Степин. - С.6-29
Кл.слова: синергетика, постнекласична раціональність, соціокультурна розмірність
Добронравова, Ірина. Дескриптивність нелінійного теоретичного знання та самоорганізація нелінійної науки / І. Добронравова. - С.30-42
Кл.слова: дескриптивність, самоорганізація, нелінійна наука
Гофкірхнер, Вольфганг. Hhe rationale for complexity thinking and emergentist systemism / В. Гофкірхнер. - С.43-51
Кл.слова: складнісне мислення, глобальні проблеми, емерджентистський системізм
Князева, Елена. Когнитивные сети: интерактивность, интерсубьективность, синергия / Е. Князева. - С.52-78
Кл.слова: інтерсуб’єктивність, енактивізм, мереживі структури
Герасимова, Ирина. Формирование человеко-гео-космомерного мышления в инженерном образовании / И. Герасимова. - С.79-96
Кл.слова: синергетика освіти, глобальні ризики, самоосвіта
Горбунова, Людмила. Трансформативне навчання дорослих: поворот до "цілісного розуміння" людини / Л. Горбунова. - С.97-127
Кл.слова: критична рефлекція, енактивізм, холізм
Адорно, Теодор. Теорія напівосвіти / Т. Адорно. - С.128-152
Кл.слова: напівосвіта, інтеграція, суспільство
Култаєва, Марія. Освіта та її деформації у сучасній культурі: до актуальності теорії напівосвіти Т. Адорно у сучасних соціокультурних контекстах / М. Култаєва. - С.153-195
Кл.слова: антиосвіта, масова культура, критична рефлексія
Пролеєв, Сергій. Компетентнісний підхід у філософії освіти: можливості і проблеми / С. Пролеєв, В. Шамрай. - С.196-212
Кл.слова: зміст освіти, освітній стандарт, порівнянність в освіті
Мулярчук, Євген. Покликання як мотивуючий чинник розвитку освіти в Україні / Є. Мулярчук. - С.213-234
Кл.слова: самореалізація, феномен покликання, відповідальність
Степаненко, Ірина. Людинотворчий потенціал філософії: стратегічні перспективи вищої освіти / І. Степаненко. - С.235-245
Кл.слова: філософія, людинотворчий потенціал, перспективи вищої освіти
Предеина, Мария. Должна ли философия быть массовой / М. Предеина. - С.246-256
Кл.слова: критика, філософ, університет
Гайдамачук, Ольга. Детонація як граматологічна версія філософських текстів / О. Гайдамачук. - С.257-268
Кл.слова: детонація, артикуляція, інтонація
Зінченко, Віктор. Модель інструменталізму у філософії освіти прагматизму та неопрагматизму / В. Зінченко. - С.269-279
Кл.слова: філософія освіти, прагматизм, демократія
Черепанова, Світлана. Мистецтво в системі філософії освіти / С. Черепанова. - С.280-295
Кл.слова: філософія освіти, світоглядний плюралізм, культуротворчість
Штобрин, Славомір. VII конгрес товариства філософської педагогіки (ТРF) / С. Штобрин. - С.296-297
Кл.слова: універсалізм, регіоналізм, філософія освіти
Кудлачова, Бланка. Центрально-європейське товариство з філософії виховання (CEUPES) / Б. Кудлачова. - С.298-303
Кл.слова: філософія виховання, міжуніверситецька співпраця, освіта
Предборська, Ірина. Континентальна педагогіка очима учасників симпозіуму CEUPES (17-18 жовтня 2016 року) / І. Предборська. - С.304-312
Кл.слова: філософія освіти, континентальна педагогіка, симпозіум
Перейти до зовнішнього ресурсу Статті
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.


    Ковганич, Галина.
    Учнівське самоврядування:рефлексія практики та перспектив розвитку / Г. Ковганич, К. Марченко // Завуч : всеукраїнська газета для заступників директорів НЗ. - 2022. - № 1/2. - С. 94-107. - Бібліогр. в кінці ст.

Дод.точки доступу:
Марченко, Катерина


Є примірники у відділах: всього 3 : Ф3 (1), Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

14.
Шифр: У171724920/2018/11
   Журнал

Учитель початкової школи [Текст] : науково-методичний журнал/ Національна академія педагогічних наук України. - Київ : Світич, 2012 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 11
Зміст:
Барабаш, Ольга. Вчимося міркувати самостійно та розважливо. Умови розвитку критичного мислення / Ольга Барабаш, Н. Глинянюк. - С.3-6
Кл.слова: молодші школярі, критичне мислення, рефлексивне середовище
Баранова, Ірина. Оцінка vs самооцінювання: інструменти контролю чи розвитку? / І. Баранова. - С.7-11
Кл.слова: рефлексія, наставництво, критика
Петрик, Ольга. Мови навчаємо, граємо і мислення розвиваємо. Добірка вправ та ігор до уроків мови / О. Петрик. - С.12-15
Кл.слова: критичне мислення, ігрове навчання
Перхач, Людмила. Вчимося розуміти себе, світ, інших людей і успішно взаємодіяти. Формування соціально-комунікативної компетентності засобами технологій розвитку критичного мислення / Л. Перхач. - С.16-19
Кл.слова: морально-етичне виховання
Шевчук, Кристина. Проблемне навчання як засіб формування стійких навичок здорового способу життя. Розвиток критичного мислення на уроках основ здоров’я / К. Шевчук. - С.20-24
Кл.слова: здоров’язбережувальна компетентність
Лакоцька, Мирослава. Освоїмо за кроком крок цей незвичайний кейс-урок! / М. Лакоцька. - С.25-31
Кл.слова: кейс-технологія, кейс-методи, інтегроване навчання
Богданова, Ольга. Візуалізуємо інформацію: наочно, структурно, чітко. Формування критичного мислення на уроках інформатики / О. Богданова. - С.32-35
Кл.слова: візуалізація, інфографіка, скрайбінг
Матоніна, Раїса. Як і навіщо ставити запитання. Тренінг з розвитку критичного мислення для педагогів / Р. Матоніна. - С.36-39
Кл.слова: піраміда Блума, метод "Ромашка Блума"
Матоніна, Раїса. Нехай час працює на нас. Урок математики в 4-му класі / Р. Матоніна. - С.40-43
Кл.слова: одиниці вимірювання часу, століття, математика
Гачок, Галина. Навчаємо аналізувати інформацію. Застосування методів розвитку критичного мислення на уроках природознавства / Г. Гачок. - С.44-47
Кл.слова: сучасні освітні технології, природознавство
Венгрин, Наталія. Новий діалог з давньою казкою. Добірка завдань з розвитку критичного мислення на уроках літературного читання / Н. Венгрин. - С.48-51
Кл.слова: освітні технології, мова, література
Бірюкова, Тетяна. Критично осмислим умову задачі. Дослідження любим, бо ми не ледачі. Пропедевтична робота над задачами в початковій школі / Т. Бірюкова, А. Гримальська. - С.52-54
Кл.слова: перспективність освіти, математика
Вдовиченко, Тетяна. Хай одного разу вранці вас захоплять тупутанці! Створення сприятливого психологічного мікроклімату на весь день / Т. Вдовиченко, Н. Опалко. - С.55-56
Кл.слова: ігрове навчання
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.
Шифр: У901231/2017/11
   Журнал

Українська мова і література в школах України [Текст] : наук.-метод. та літературно-мистецький журн./ Інститут педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1997 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 11
Зміст:
Навчальна програма з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів, 8 клас. - С.3-8
Кл.слова: навчальна програма, українська мова, 8 клас
Навчальна програма з української літератури для загальноосвітніх навчальних закладів,8 клас. - С.9-14
Кл.слова: навчальна програма, українська література, 8 клас
Хом’як, Іван. Компетентнісний підхід до навчання правопису української мови / І. Хом’як. - С.17-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: компетентність, орфо й пунктограми, правописна компетентність
Борисенко, Валентина. Пріоритетні вектори магістерської мовознавчої підготовки / В. Борисенко. - С.22-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мовознавчі дисципліни, освітні ресурси, інновації в освіті
Жила, Світлана. Колективна лекція як форма підготовки майбутніх учителів української літератури / С. Жила. - С.26-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: колективна лекція, види лекцій, різновиди колективної лекції
Городенська, Катерина Григорівна. Українське слово у вимірах сьогодення : Рекомендації з найскладніших уживань та проблемного правопису слів / К. Г. Городенська. - С.31-32
Кл.слова: правопис, українське слово
Грицай, Яна. Дмитро Чижевський як дослідник літератури українського бароко / Я. Грицай. - С.33-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Чижевський Дмитро, дослідник, українське бароко
Сенчило, Алла. Готовність майбутнього вчителя початкових класів до розвитку критичного мислення / А. Сенчило. - С.36-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: критичне мислення, рефлексія, актуалізація
Омельчук, Сергій. Статус порушення норм позиційного чергування / С. Омельчук. - С.38
Кл.слова: українська мова, позиційне чергування
Кашуба, Наталія. Безполучникове складне речення. На мовному матеріалі творчості Т. Г. Шевченка / Н. Кашуба. - С.50-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: українська мова, безполучникове складне речення, конспект уроку
Фіщенко-Савицька, Н. В. "За честь і правду все віддай, коли ти любиш рідний край!" : Урок-сповідь за поемою Миколи Воронного "Євшан-зілля" / Н. В. Фіщенко-Савицька. - С.55-57
Кл.слова: українська література, Воронний Микола, про нього, поема "Євшан-зілля"
Діденко, Наталія. Імітаційне моделювання на уроках української мови / Н. Діденко. - С.58-59
Кл.слова: українська мова, імітаційне моделювання
Малишко, Валентина. "Справа Сухомлинського - в кожному із нас" / В. Малишко. - С.61-63
Кл.слова: Сухомлинський Василь, педагогічна світлиця
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.


    Астрахан, Н.
    У межах і за межами герменевтичної традиції: від інтерпретації теорії до теорії інтерпретації / Н. Астрахан // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2014. - № 4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
інтерпретація -- літературний твір -- художній текст -- рефлексія -- розуміння
Анотація: У статті розглянуто проблему інтерпретації літературного твору в контексті різних напрямів розвитку сучасного літературознавства, що можуть бути сприйняті як такі, що взаємно доповнюються, продовжують започатковану в епоху античності герменевтичну традицію та виходять за її межі. Відповідно до сформульованого Р. Ничем принципу «обмеженого плюралізму» літературознавча інтерпретація узгоджена з комунікативною сутністю літературного твору, характеризована з погляду її подієвості, відповідної подієвості літературного твору, що передбачає взаємодію «Я» і «Ти» в процесі діалогічного художнього осягнення буття
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

17.


    Гукова, О. О.
    Тренінг - активна форма навчання дорослих людей [Текст] : заняття № 4 / О. О. Гукова // Зарубіжна література в школах України : науково-методичний журнал. - 2013. - № 12. - С. 24-32
ДРНТІ

Рубрики: Педагогіка--дидактика--Україна

   Психологія виховання


Кл.слова (ненормовані):
міжособистісне спілкування -- рефлексія -- рольова гра -- інтерактивне навчання
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

18.


    Кучеренко, Ірина.
    Технологічний аспект вивчення української мови [Текст] / І. Кучеренко // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах : науково-метод. журнал. - 2018. - N 6. - С. 2-7. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
технологічний підхід -- освітня технологія -- педагогічна технологія -- технологія навчання -- технологія уроку української мови -- рефлексія -- функції й етапи технології уроку

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф1 ЧЗ


Знайти схожі

19.


    Немеш, Анна Миколаївна.
    Теоретична рефлексія семіотичної комунікації: соціокультурний аспект [Текст] / А. М. Немеш // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2019. - № 2. - С. 245-252. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209

Кл.слова (ненормовані):
політична комунікація -- інформаційне суспільство -- семіотика політичної комунікації

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

20.


    Розумюк, В. М.
    Теоретична рефлексія проблематики співвідношення суспільних ідеалів та політичних інтересів / В. М. Розумюк, О. О. Васильців // Проблеми всесвітньої історії : науковий журнал. - 2019. - № 3. - С. 34-72. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
ідеал -- інтерес -- суспільство -- політика -- теоретична рефлексія
Дод.точки доступу:
Васильців, О. О.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

21.
378.01:1](477)
Р 13


    Равчина, Тетяна Василівна.
    Теоретико-методичні аспекти організації процесу навчання студентів вищої школи в контексті теорії конструктивізму / Т. В. Равчина // Укр. пед. журн. = UKRAINIAN EDUCATIONAL JOURNAL : наук. журн. - 2015. - № 4. - С. 129-136. - Библіогр.: 10 назв. . - ISSN 2411-1317
УДК

Рубрики: Філософія освіти--теорія конструктивізму--вища освіта

Кл.слова (ненормовані):
конструктивізм -- конструювання знань -- когнітивна стратегія -- автентична діяльність -- рефлексія -- розвивальний характер -- спільнота учіння -- індивідуальна своєрідність
Анотація: В статті розглядаються суть теорії конструктивізму як складової сучасної філософії освіти, засади організації навчального процесу в контексті наведеної концепції.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

22.
Шифр: Т992504671/2019/1
   Журнал

Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія [Текст] : науково-практичний журнал/ Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, Українська інженерно-педагогічна академія. - Харків : Видавничий центр НТУ "ХПІ", 2000 - . - ISSN 2078-7782. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 1
Зміст:
Романовський, Олександр. Мотиваційно-цільові характеристики професійної успішності викладача вищої / О. Романовський, Г. Попова, І. Штученко. - С.3-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Разумна, Алла. Педагогічні чинники формування професійної ідентичності майбутнього медичного фахівця в умовах ЗВО / А. Разумна. - С.16-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Романовська, Олена. Застосування асоціативних методів навчання в підготовці магістрів освітніх наук / О. Романовська. - С.28-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Шаповалова, Владислава. Розвиток психологічної культури викладачів закладів вищої освіти на курсах підвищення кваліфікації / В. Шаповалова. - С.41-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Резнік, Світлана. Соціокультурні детермінанти розвитку освіти та викладацької майстерності у Стародавній Греції / С. Резнік. - С.50-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Резван, Оксана. Рефлексія процесу атестації майбутніх державних службовців з української мови / О. Резван. - С.81-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Черкашин, Андрій. Концептуальні положення методрологічного виміру у контексті виховання лідерів у закладах вищої освіти / А. Черкашин. - С.102-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Воробйова, Євгенія. Особливості розвитку лідерських якостей майбутніх менеджерів у закладах вищої освіти / Є. Воробйова. - С.116-132. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

23.


    Угніч, Руслана.
    Теорія і практика моделювання компетентнісного уроку [Текст] / Р. Угніч // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах : науково-метод. журнал. - 2018. - N 5. - С. 12-19

Кл.слова (ненормовані):
уміння вчитися -- компетентнісний підхід -- конструктор компетентнісного уроку -- мета уроку -- рефлексія

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

24.
74.0я43
П 24


    Желанова, В. В.
    Таксономія типів професійної рефлексії педагога: міждисциплінарний контекст / В. В. Желанова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - №27. - С. 9-14
ДРНТІ
ББК 74.0я43

Рубрики: Педагогіка--Педагог--Рефлексія

Кл.слова (ненормовані):
принцип міждисциплінарності -- таксономія типів професійної рефлексії педагога -- функції професійної рефлексії педагога -- професійна рефлексія педагога
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

25.
378:005.745(082)
С 91


   
    Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матеріали міжнародної науково-практичної конференції 28-29 березня 2012 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України ; редактор В. О. Огнев’юк ; редколегія: В. П. Андрущенко, Л. Л. Хоружа. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012. - 979 с. - 120.00 грн., 50.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Університет і суспільство / Віктор Олександрович Огнев'юк. - С .14-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, трансформація вузькопрофільних університетів, академічна свобода
Андрущенко, В. П. Любити дитину — плекати духовність / В. П. Андрущенко. - С .27-35
Кл.слова: людина, культура, освіта
Глузман, Олександр Володимирович. Тенденції розвитку університетської педагогічної освіти в Україні / О. В. Глузман. - С .35-41
Кл.слова: класичний університет, університетська педагогічна освіта , системний підхід
Гонюкова, Лілія Василівна. Проблеми освіти дорослих в Україні в контексті процесів глобалізації та євроінтеграції / Л. В. Гонюкова, О. І. Мартіросян. - С .42-48. - Библиогр. в конце ст.
Кевишас, И. Реконструкция педагогического процесса как способ становления личности учащегося / И. Кевишас. - С .49-63. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: духовність виховання, виховання духовності, становлення особистості
Кондратене, Р. Взаимосвязь эстетического и художественного опыта учащегося в процессе становления специалиста в вузе / Р. Кондратене. - С .64-75. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн, естетичний досвід, художній досвід
Кочурко, В. И. Использование дистанционной формы подготовки специалистов (опыт организации в учреждении образования "Барановичский государственный университет") / В. И. Кочурко, А. Н. Унсович. - С .75-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, дистанційні форми навчання, електронний навчально-методичний комплекс
Морзе, Наталія Вікторівна. Яким має бути "розумний" університет у "розумному" суспільстві? / Н. В. Морзе. - С .87-98
Кл.слова: відкритий інформаційний простір, цифрові технології, університетська освіта
Хоружа, Людмила Леонідівна. Наукові школи - основа розвитку сучасного університету / Л. Л. Хоружа. - С .99-105. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукова школа, дослідницький університет, науково-дослідна робота
Василишина, Н. М. Тенденції розвитку міжнародної співпраці українських університетів / Н. М. Василишина. - С .106-112. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міжнародне співробітництво, вищий навчальний заклад, інтеграція
Гаврилюк, А. В. Німецький класичний університет: сучасний стан / А. В. Гаврилюк. - С .112-116. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ідея університету, класичний університет, міф "Гумбольдта"
Грекова, Н. В. Національна освіта у контексті формування етносвідомої особистості / Н. В. Грекова. - С .117-122. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: національна освіта, світосприйняття, культура
Жильцов, Олексій Борисович. Портрет першокурсника сучасного університету / О. Б. Жильцов, О. В. Леонтьева. - С .122-127
Кл.слова: анкетування, першокурсник, студент
Заяць, Людмила Іванівна. Становлення університетської освіти у Нідерландах на сучасному етапі / Л. І. Заяць. - С .128-133. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: університетська освіта Нідерландів, реформування вищої освіти, автономія університетів
Качуріна, Л. Є. Роль ноетичного аспекту у розробці сучасної стратегії якісної університетської освіти / Л. Є. Качуріна. - С .134-139. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ноетика, теорія про ноосферу, теорія про глобальні проблем
Кузьменко, О. М. Античність: спроба осмислення витоків ідеї університету / О. М. Кузьменко. - С .139-141
Кл.слова: цілі та цінності освіти, ідеали освіченості, ліберальна освіта
Марчук, Алла Володимирівна. Забезпечення якості вищої освіти у Російській Федерації / А. В. Марчук. - С .142-147. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: якість вищої освіти, стандарти якості, контроль якості
Процька, Світлана Миколаївна. Проблема формування загальнокультурної компетенції у студентів класичного університету / C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька. - С .148-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетенція, компетентність, ключова компетенція
Ситник, О. І. Освіта дорослих: європейський досвід та українські перспективи / О. І. Ситник. - С .154-159. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта дорослих, тенденції розвитку, андрагоніка
Терентьєва, Наталія Олександрівна. Підготовка наукової еліти в університетах України в умовах нового інформаційного суспільства: проблеми, перспективи / Н. О. Терентьєва. - С .160-167. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікаційне суспільство, інформаційне суспільство, К-суспільство
Фруктова, Яна Станіславівна. Передумови та проблеми модернізації змісту педагогічної освіти в Україні / Я. С. Фруктова. - С .168-177. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, педагогічна освіта, модернізація
Шапочкіна, Ольга Володимирівна. Неформальна освіта як напрям розбудови змісту сучасного університету / О. В. Шапочкіна. - С .177-188. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: неформальна освіта, рівні неформальної освіти, структура неформальної освіти
Левітас, Фелікс Львович. Формування сучасних цінностей у процесі викладання історії / Ф. Л. Левітас. - С .183-188. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історична наука, чинники навчального процесу
Митник, Олександр Якович. Психолого-педагогічні умови забезпечення конкурентоздатності майбутнього вчителя початкової школи у процесі професійної підготовки / О. Я. Митник. - С .188-193. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конкурентоздатнІсть вчителя, рольовий тренінг, лекції проблемного характеру
Брусенко, Олена Леонідівна. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної роботи з ВІЛ-інфікованими / О. Л. Брусенко. - С .194-201. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальні педагоги, ВІЛ / СНІД, ВІЛ-інфіковані
Венгловська, Олена Анатоліївна. Форми підвищення кваліфікації вихователів і завідувачів дошкільних установ на Київщині (50—70-ті pp. XX ст.) / О. А. Венгловська. - С .202-211. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підвищення кваліфікації, семінари підвищення кваліфікації, педагогічні класи
Волинець, Катерина Іванівна. Організація педагогічної практики в умовах неперервності педагогічної освіти в університеті / К. І. Волинець. - С .212-220. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, педагогічна практика, непереревність педагогічної освіти
Коваленко, Любов Володимирівна. Специфіка викладання англійської мови студентам заочної форми навчання / Л. В. Коваленко. - С .221-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самостійна робота, іншомовна компетенція, лексична компетенція
Козак, Людмила Василівна. Сучасні підходи до класифікації педагогічних інновацій / Л. В. Козак. - С .227-232. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновації, педагогічні інновації, класифікація інновацій
Корнят, Віра Степанівна. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічній теорії / В. С. Корнят. - С .233-240. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукові дослідження, професійна підготовка, соціальний педагог
Мазур, Наталія Петрівна. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів профільної школи до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів / Н. П. Мазур. - С .241-250. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моніторинг, освітній моніторинг, навчальні досягнення учнів
Машталір, Володимир Іванович. Особливості формування професійно важливих якостей учителя фізичної культури / В. І. Машталір. - С .251-258. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійні якості, педагогічні уміння, діагностика
Москальова, А. С. Громадянська активність старшокласників: психологічна характеристика проявів розвитку / А. С. Москальова, Т. О. Саврасова-В'юн. - С .259-267. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: громадянська активність старшокласників, когнітивний, мотиваційний
Новик, І. М. Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностичної діяльності / І. М. Новик. - С .268-273. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка вчителя, педагогічна діагностика, діагностична діяльність
Осадча, І. В. Нормативно-правове забезпечення як підґрунтя розробки концепції особистості вчителя (80-ті pp. XX ст.) / І. В. Осадча. - С .274-280. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: учитель, особистість учителя, закон
Панасенко, Е. А. Дослідницькі підходи до організації виховного експерименту у вітчизняній педагогічній науці (1945-1991 pp.) / Е. А. Панасенко. - С .281-289. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експеримент, педагогічний експеримент, виховний експеримент
Першко, Галина Олексіївна. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи в інклюзивному навчальному закладі під час вивчення курсу "Основи інклюзивної освіти" / Г. О. Першко. - С .290-295. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальний педагог, інклюзивний навчальний заклад, діти з особливостями психофізичного розвитку
Рижкова, С. В. Умови виховання почуття любові до людини у підлітків / С. В. Рижкова. - С .295-300. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моральне виховання, взаємовідношення, загальнолюдські цінності
Сітцева, М. В. Ключові аспекти підготовки майбутніх психологів до роботи з дітьми із використанням засобів мультиплікації / М. В. Сітцева. - С .301-305. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіаосвіта, мультиплікація, аудіовізуальна інформація
Снітко, Марина Аркадіївна. Підготовка фахівців соціальної сфери до формування безпечної поведінки підлітків в Інтернет-мережі / М. А. Снітко. - С .306-311. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фахівці соціальної сфери, інтернет-мережа, підлітки
Хорунжа, О. В. Педагогічні умови ефективності виховання моральних якостей майбутніх учителів у позааудиторній роботі / О. В. Хорунжа. - С .312-316. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічні умови, моральні якості, майбутні вчителі
Цвєткова, Г. Г. Теоретико-методологічні основи самовдосконалення особистості: психологічний аспект / Г. Г. Цвєткова. - С .317-325. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самовдосконалення особистості, особистісні смисли, саморозвиток
Юрченко, М. П. Досвід підготовки вчителя початкових класів Іспанії / М. П. Юрченко. - С .325-330. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вчитель початкових класів, Закон про освіту, педагогічна освіта
Яненко, О. А. Професійна мобільність як психолого-педагогічне поняття / О. А. Яненко. - С .330-337. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мобільність, професійна мобільність, майбутній вчитель
Караман, Станіслав Олександрович. Реалізація стратегії співдіяльності у професійній мовленнєвій підготовці вчителя-словесника / С. О. Караман, О. В. Караман. - С .338-346. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтенсивна технологія, лінгводидактична програма дій, стратегія співдіяльності
Альошина, Марина Дмитрівна. Епізод з історії українського просвітництва: дослідження Борисом Грінченком сприйняття творів світової літератури в українському перекладі народною аудиторією / М. Д. Альошина. - С .346-352. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: переклад, рецепція, твори світової літератури
Борисенко, В. В. Теоретичні засади мовленнєвої професійної підготовки студентів нефілологічних спеціальностей / В. В. Борисенко. - С .353-360. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна компетенція, мовний компонент, фахова комунікація
Волох, С. В. Порівняльний аналіз відмінностей вживання термінологічної лексики, уживаної в навчальному процесі ВНЗ України, Америки та Німеччини / С. В. Волох, О. С. Рибко. - С .361-370
Кл.слова: назви та титули посадових осіб, ректор, європейська система переведення кредитів
Дерба, С. М. Комплексна філологічна підготовка іноземних студентів у вищому навчальному закладі / С. М. Дерба. - С .371-376. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовленнєва діяльність, комунікативна спрямованість, розмовне мовлення
Дика, Наталя Михайлівна. Мовленнєва підготовка студентів-філологів у структурі системи вищої педагогічної освіти / Н. М. Дика. - С .376-383. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовленнєва підготовка, мовленнєва компетенція, професійна мовнокомунікативна компетенція
Єсипович, К. П. Актуальні проблеми семантичних досліджень художнього тексту / К. П. Єсипович. - С .383-386. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: текст, текстова категорія, текст-кліше
Койдан, В. М. Організація самостійної навчально-дослідної роботи студентів з іноземної мови засобами інтернет-технологій / В. М. Койдан. - С .387-391. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вищий навчальний заклад, інтернет- технології, навчально-дослідна робота студентів
Кухарчук, І. О. Когнітивно-комунікативний підхід до вивчення синтаксису як один із провідних напрямів формування мовної особистості вчителя-словесника / І. О. Кухарчук, Н. О. Баранник
Кл.слова: Когнітивно-комунікативний підхід, когнітивна діяльність, концепт
Мельник, Валентина Іванівна. Контрастивні дослідження сучасного франкомовного дискурсу / В. І. Мельник. - С .401-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: контрастивна лінгвістика, типологічні дослідження, діахронний вимір
Мельник, Валентина Іванівна. Семантичні особливості французьких та українських колискових пісень / В. І. Мельник, Н. С. Яченко. - С .405-409. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: колискова пісня, фольклорний жанр, семантичний аналіз
Настенко, С. В. Функціонування семантичних фігур в іспанській поезії XVI—XVII ст. / С. В. Настенко. - С .409-412. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: поетичний текст, художній образ, оксиморон
Ольшанський, Дмитро Валентинович. Формування теоретичних основ методичної майстерності вчителя іноземної мови у процесі його професійної підготовки / Д. В. Ольшанський. - С .413-420. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчання іноземної мови, професійна підготовка вчителя, комунікативний метод навчання
Перевознюк, Н. М. Деякі аспекти навчання іншомовного ділового спілкування / Н. М. Перевознюк. - С .420-425. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іншомовне ділове спілкування, уміння іншомовного ділового спілкування , культура ділового спілкування
Разорьонова, М. В. Система підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до діагностики та корекції рівня комунікативної культури школярів / М. В. Разорьонова. - С .426-433. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна культура школяра, діагностика рівня комунікативної культури, корекція рівня комунікативної культури
Романишина, Н. В. Специфіка застосування системного підходу при вивченні студентами-філологами художньої малої прози / Н. В. Романишина. - С .434-440. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художня мала проза, системний підхід, диференціація наук
Соколовська, Світлана Володимирівна. Лінгвістична прагматика в системі філологічної освіти / С. В. Соколовська. - С .441-448. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгвістична прагматика, теорія мовленнєвої діяльності, мовленнєвий акт
Соломаха, Анжеліка Вікторівна. Врахування когнітивного аспекту мовних явищ у процесі філологічної підготовки майбутніх вчителів іноземної мови / А. В. Соломаха. - С .449-457. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: філологічна підготовка, вчитель іноземної мови, когнітивний аспект
Тільняк, Н. В. Змістові аспекти мовнокомунікативної підготовки студентів ВНЗ технічних спеціальностей / Н. В. Тільняк. - С .458-466. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовнокомунікативна підготовка студентів, технічні спеціальності, педагогічний аспект
Федорова, Л. О. Надмірне, необхідне та переосмислене при перекладі казок Шарля Перро / Л. О. Федорова. - С .467-470. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовний знак, перекладацький відповідник, Перро Шарль
Ясак, Т. М. Застосування комп'ютерно зорієнтованих засобів навчання української мови в інформаційно-навчальному середовищі / Т. М. Ясак. - С .470-476. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, комп'ютерно зорієнтовані засоби навчання, інформаційно-навчальне середовище
Абдуллин, Э. Б. Актуальные проблемы современного общего музыкального образования в России / Э. Б. Абдуллин. - С .477-485
Кл.слова: музична освіта, уроки мистецтва, наукові дослідження
Майковская, Л. С. Формирование этнотолерантной личности средствами музыкального искусства / Л. С. Майковская. - С .486-493
Кл.слова: етнокультурна толерантність, музичне мистецтво, педагогічні умови
Олексюк, Ольга Миколаївна. Компетентнісно орієнтований освітній простір як основа модернізації вищої мистецької освіти / О. М. Олексюк. - С .494-501. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентнісний підхід, вища мистецька освіта, модернізація
Растригіна, А. М. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього магістра музичного мистецтва / А. М. Растригіна. - С .501-508. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: магістерська підготовка, компетентність, професійні компетенції
Сверлюк, Я. В. Професійно-особистісний конструкт майбутнього диригента оркестрового колективу / Я. В. Сверлюк. - С .509-515. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна рефлексія, оркестровий колектив, професійне самовизначення
Стороженко, А. М. Оценочные средства аттестации будущих музыкантов-исполнителей в вузах культуры и искусств / А. М. Стороженко. - С .516-521. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-виконавська компетентність, модель, оціночні засоби
Черкасов, В. Ф. Тенденції розвитку музично-педагогічної освіти України на початку 20-х pp. XXI ст. / В. Ф. Черкасов. - С .521-530. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-педагогічна освіта, тенденції, учителі музики
Андрощук, Л. М. Досвід упровадження педагогічної моделі формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії / Л. М. Андрощук. - С .531-538. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: індивідуальний стиль діяльності, творчість, самоактуалізація
Байгушова, А. Н. Сотворчество как вид посреднической деятельности музыканта-исполнителя / А. Н. Байгушова. - С .538-546. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художня культура, музикант-виконавець, виконавська діяльність
Бондаренко, Лариса Анатоліївна. Модель формування готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку у процесі інструментально-виконавської підготовки / Л. А. Бондаренко. - С .547-553. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний саморозвиток, модель, моделювання
Брюханова, Галина В’ячеславівна. Використання комп'ютерних графічних пакетів в опануванні мистецьких дисциплін студентами напрямів образотворчого мистецтва та дизайну / Г. В. Брюханова, О. І. Конопко. - С .554-560. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: графічні редактори Adobe Photoshop, Corel Painter, растрові програми та формати
Васильківська, Олена Іванівна. Професійна підготовка студентів-дизайнерів у процесі навчання роботі в матеріалах / О. І. Васильківська. - С .560-566. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн, дизайн-освіта, педагогічні технології
Волкова, Людмила Миколаївна. Формування поведінкових компетенцій студентів засобами арт-педагогіки / Л. М. Волкова. - С .567-569. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: поведінкові компетенції, арт-педагогіка, особистісно-орієнтоване навчання
Гаркуша, Людмила Іванівна. Використання стильової інтеграції у навчально-виховній підготовці майбутніх учителів музики / Л. І. Гаркуша. - С .569-573. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, музично-просвітницька діяльність, інтегративні методи
Гмиріна, С. В. Природа й характерні особливості естрадного співу. Естрадний вокал: теоретичний аспект питання / С. В. Гмиріна. - С .574-581. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний естрадний вокал, виконавське мистецтво, вокальні навички
Грозан, С. В. Творчий потенціал майбутнього вчителя музики: психолого-педагогічний аспект / С. В. Грозан. - С .582-588. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творчий потенціал, педагогічна імпровізація, майбутній вчитель музики
Економова, Ольга Серафимівна. Інноваційні технології компетентності мистецької освіти як напрямок інтегрованої підготовки педагога-музиканта / О. С. Економова. - С .588-597. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна діяльність, професійна компетентність, інноваційна діяльність
Іваниш, О. Б. Індивідуально-диференційований підхід до формування фахової компетентності майбутніх вчителів музики в процесі занять / О. Б. Іваниш. - С .598-603. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фахова компетентність, вчитель музики, індивідуально-диференційований підхід
Карташова, Ж. Ю. Формування виконавських умінь та навичок майбутнього учителя музики у процесі інтеграції інструментальних дисциплін / Ж. Ю. Карташова. - С .604-611. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, інструментально-виконавська діяльність, професійна підготовка
Кондратенко, Г. Г. Оптимізація професійної підготовки майбутнього вчителя музики засобами музично-театралізованої діяльності / Г. Г. Кондратенко. - С .612-617. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, вчитель музики, музично-театралізована діяльність
Коновалова, Ольга Володимирівна. Мотиви української народної орнаментики як складова знакової системи національного графічного дизайну / О. В. Коновалова. - С .618-622. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: графічний дизайн, українська народна орнаментика, коммунікація
Коночкіна, О. І. Використання педагогічної технології у процесі підготовки майбутніх учителів художньо-естетичних дисциплін / О. І. Коночкіна. - С .623-628. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна технологія, професійна підготовка, компетентність
Король, А. М. Теоретичні аспекти поняття "дизайн" / А. М. Король. - С .629-635. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн, художнє проектування, проектна діяльність
Куценко, С. В. Творчий потенціал як наукова проблема / С. В. Куценко. - С .636-644. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творчість, творча особистість, потенціал
Лабунець, В. М. Інструментальна підготовка майбутнього вчителя музики у системі неперервної освіти / В. М. Лабунець. - С .645-652. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фахова підготовка, музично-виконавська діяльність, мотивація
Лісневська, А. Л. Режисерсько-операторські аспекти фахової підготовки майбутніх телевізійних репортерів / А. Л. Лісневська. - С .652-659. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: якість вищої професійної освіти, звуко-зоровість мислення, міждисциплінарні зв'язки
Ляшенко, Ольга Дмитрівна. Компонентна структура художньо-педагогічної інтерпретації музичного твору / О. Д. Ляшенко, Л. А. Дерев'янко. - С .660-667. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна музична освіта, інтерпретація, музичний твір
Макарова, Емма Вікторівна. Інноваційні технології вокальної підготовки майбутнього вчителя музики / Е. В. Макарова. - С .668-673. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновація, інтегративне навчання, навчальна взаємодія
Максимова, А. Б. Дипломне проектування за темою фірмового або корпоративного стилю у процесі підготовки графіка-дизайнера / А. Б. Максимова. - С .674-682. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дипломне проектування, системний підхід, фірмовий стиль
Маринін, І. Г. Особливості музично-педагогічної підготовки вчителя музики - керівника шкільного народно-інструментального колективу / І. Г. Маринін. - С .683-688. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-педагогічна діяльність, шкільний народно-інструментальний колектив, музичні здібності
Михальчук, В. В. Галерейна діяльність в умовах сучасного арт-ринку і художньої культури / В. В. Михальчук. - С .688-693. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: галерея, інфосфера, арт-об'єкт
Музика, О. Я. Роль фахових дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва / О. Я. Музика. - С .694-701. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фахові дисципліни, професійна підготовка, майбутні вчителі образотворчого мистецтва
Негребецька, О. М. Використання педагогічних технологій у формуванні музичної культури майбутніх учителів музики / О. М. Негребецька. - С .702-708. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічні технології, майбутній вчитель музики, музична культура
Олексюк, Ольга Миколаївна. Форми і методи організації музично-педагогічного процесу у вищій школі / О. М. Олексюк, М. М. Ткач. - С .708-715. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальна діяльність, квазіпрофесійна діяльність, навчально-професійна діяльність
Петрикова, Оксана Петрівна. Прийоми вільного керування регістрами у процесі вокальної підготовки студентів / О. П. Петрикова. - С .716-721. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: керування регістрами, вокальна підготовка студентів, постановка голосу
Пляченко, Тетяна Миколаївна. Компетентнісна модель у структурі фахової підготовки майбутнього вчителя музики / Т. М. Пляченко. - С .722-729. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній учитель музики, компетентнісна модель, фахова підготовка
Поліщук, Алла Анатоліївна. Графіка як основа візуальної грамотності та розвитку творчості студентів образотворчих спеціальностей / А. А. Поліщук. - С .730-735. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: графіка, закони здорового прийняття, образне мислення
Пономарьова, Г. Я. Розвиток творчих здібностей студентів на заняттях з постановки голосу / Г. Я. Пономарьова. - С .736-741. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: індивідуальні особливості, вокально-технічні навички, музичні здібності
Попович, Н. М. Поглиблення професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики в умовах проблемного навчання у ВНЗ / Н. М. Попович. - С .742-747. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проблемне навчання, проблемна ситуація, проблемне завдання
Прищенко, С. В. Зміст навчальної інтегрованої дисципліни "Дизайн реклами" у мистецьких вишах України / С. В. Прищенко, Є. А. Антонович. - С .747-754. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн реклами, графічний дизайн, маркетинг
Прядко, О. М. Вокально-виконавський аспект фахової підготовки майбутніх педагогів-музикантів / О. М. Прядко. - С .755-759. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вокально-виконавські уміння, артистизм учителя музики, вокальна підготовка
Рибніков, Олександр Михайлович. Педагогічна діагностика рівнів готовності майбутніх учителів музики до використання цифрового електронного музичного інструментарію у професійній діяльності / О. М. Рибніков. - С .760-768. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: цифровий електронний музичний інструментарій, медійний музичний проект, цифрова музично-інструментальна компетентність
Руденко, Людмила Степанівна. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до творчої педагогічної діяльності / Л. С. Руденко. - С .768-774. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творчість, педагогічна творчість, творчі здібності
Салан, Н. М. Компетентність професійної самоорганізації майбутнього вчителя музики: категоріальний аналіз проблеми / Н. М. Салан. - С .775-780. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна самоорганізація, компетентність, майбутній вчитель музики
Світайло, Світлана Валеріївна. Формування фахової компетентності майбутніх учителів музики і процеси модернізації мистецької освіти / С. В. Світайло. - С .781-786. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фахова компетентність, учитель музики, мистецька освіта
Сирота, В. М. Творчий розвиток на основі інтеграції у системі мистецької освіти / В. М. Сирота, З. М. Сирота. - С .787-794. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецька освіта, предметно-пластичні образи, емоційно-образні ситуації
Скляр, О.О. Принципи розвитку професійного інтересу майбутніх учителів музики / О.О. Скляр. - С .794-800. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний інтерес, фахові дисципліни, майбутній вчитель музики
Ткачов, К. В. Методика виявлення педагогічних умов формування творчої активності у майбутніх дизайнерів / К. В. Ткачов. - С .800-806. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній дизайнер, творча активність, педагогічні умови
Ходоровська, Ірина Миколаївна. Цілісний аналіз музичного твору у формуванні аналітичних навичок студентів (на прикладі П'ятого концерту для скрипки з оркестром В. А. Моцарта) / І. М. Ходоровська. - С .806-813. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: скрипковий концерт, Моцарт Вольфганг Амадей, аналітичний аналіз
Ходоровський, Володимир Ісаакович. До питання виховання у студентів навичок читання нот з аркуша / В. І. Ходоровський. - С .813-822. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: читання нот з аркуша, аплікатура, розбір твору
Шимова, Ольга Василівна. Інформаційно-освітнє середовище у формуванні професійної культури майбутнього вчителя музики / О. В. Шимова. - С .822-827. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-освітнє середовище, майбутній вчитель музики, професійна культура
Шубенко, Наталія Олександрівна. Педагогічний потенціал екранних мистецтв: до проблеми впровадження мистецької медіаосвіти / Н. О. Шубенко. - С .828-835. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: екранні мистецтва, синестезія, аудіовізуальний медіатекст
Яковенко, Віра Григорівна. Активізація внутрішніх відчуттів як метод розвитку вокально-технічних навичок студентів / В. Г. Яковенко. - С .836-842. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: внутрішні відчуття, імпеданс, вчитель музики
Мальцене, 3. М. Рефлексия профессиональной подготовки специалиста в студенческой практике / 3. М. Мальцене. - С .843-852. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна діяльність, професійна зрілість, рефлексія
Василевич, Леонід Федорович. Кількісна оцінка ефективності реалізацій стратегій університетів на основі системи збалансованих показників / Л. Ф. Василевич, І. І. Юртин. - С .853-863. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стратегія, збалансована система показників, лінгвістична змінна
Горохова, Тетяна Олександрівна. Формування україномовної компетенції студентів класичного університету засобами етнопедагогіки / Т. О. Горохова. - С .864-869. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, компетенція, комунікативна компетенція
Жигірь, В. І. Аналіз управлінської діяльності менеджера освіти як основа формування його управлінської компетентності у ВНЗ / В. І. Жигірь. - С .870-875. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: управлінська діяльність, функції менеджера освіти, управлінська компетентність
Кайріс, Олена Дмитрівна. До проблеми модернізації професійної підготовки майбутніх психологів / О. Д. Кайріс. - С .875-884. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентнісний підхід, рефлексія, сенс життя
Каменєва, К. Л. Основні елементи структури лідерства в академічній групі / К. Л. Каменєва. - С .884-889. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лідерство, педагог, академічна група
Касярум, Я. О. Фахівець економічного профілю та проблема інформаційної безпеки / Я. О. Касярум. - С .890-895. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фахівець економічного профілю, інформаційна безпека, система захисту інформації
Когут, С. Я. Сучасний стан професійної підготовки фахівців до соціально-педагогічної діяльності (з досвіду Польщі) / С. Я. Когут. - С .896-903. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ліценціат, магістратура, анімація культури
Колумбет, Олександр Миколайович. Можливості програми дисципліни «Фізичне виховання» у розвитку професійно значущих координаційних здібностей майбутніх педагогів / О. М. Колумбет. - С .903-907. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фізичне виховання, формування рухів, навчання
Люріна, Таніта Іванівна. Підготовка майбутнього педагога до особистісно орієнтованого навчання учнів / Т. І. Люріна. - С .907-913. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній учитель, організаційно-педагогічні умови, особистісно орієнтоване навчання
Мартинчук, Олена Валеріївна. Формування толерантності як складової професійно-педагогічної підготовки студентів до роботи в інклюзивних закладах освіти / О. В. Мартинчук. - С .914-919. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: толерантність, діти з особливими освітніми потребами, інклюзивна освіта
Москаленко, Алла Миколаївна. Підготовка управлінців навчальними закладами в умовах університету: якісний вимір / А. М. Москаленко. - С .919-924. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: управління, підготовка управлінців навчальними закладами, підготовка майбутніх управлінців
Наконечна, Н. В. Процес управління якістю як засіб удосконалення діяльності коледжу економічного / Н. В. Наконечна. - С .925-929. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: якість освітніх послуг, теорія управління, TQM
Олексюк, О. А. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підвищення кваліфікації вчителів математики / О. А. Олексюк. - С .930-936. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, післядипломна освіта, підвищення кваліфікації учителів математики
Парамоненко, Л. М. Формування професійного іміджу як науково-педагогічна проблема / Л. М. Парамоненко. - С .937-943. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний імідж, самопрезентація, стратегії самоподання
Пащенко, С. Ю. Академічна мобільність викладачів як організаційно-структурна складова сучасної університетської освіти / С. Ю. Пащенко. - С .944-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: академічна мобільність, університет, професорсько-викладацький склад
Полтавська, Н. Є. Експериментальне дослідження застосування технологій кооперативного навчання майбутніх вчителів початкових класів / Н. Є. Полтавська. - С .954-959. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтерактив, кооперативне навчання, група
Радченко, Сергій Петрович. Про деякі аспекти раціоналізації процесу навчання інформаційних технологій / С. П. Радченко, І. І. Юртин, В. Ю. Кулікова. - С .960-967. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ефективність, компетентність, ергономіка
Хитра, Зоя Михайлівна. Синергетичний підхід щодо підготовки вчителя до формування в учнів цілісної картини світу / З. М. Хитра. - С .968-974. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: цілісна картина світу, професійна освіта, синергетичний підхід
Шанскова, Т. І. Розвиток професійної креативності майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти / Т. І. Шанскова. - С .974-979. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: креативність, педагогічна креативність, соціальна креативність
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Сучасний розвиток--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
сучасний розвиток -- освіта -- інноваційні технології -- конференції -- педагогічна майстерність -- самовдосконалення -- вимиір
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Андрущенко, В. П. \редколегія.\
Хоружа, Л. Л. \редколегія.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України


Примірників всього: 8
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

26.


    Кодлюк, Ярослава.
    Суб’єктність молодшого школяра в навчальній діяльності [Текст] / Я. Кодлюк // Початкова школа. - Київ : Початкова школа, 2013. - № 1. - С. 6-9

Кл.слова (ненормовані):
молодший школяр -- рефлексія навчальної діяльност -- уміння вчитися

Є примірники у відділах:
Ф2 (04.09.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф3 (14.10.2013р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

27.


    Прохоренко, Л.
    Суб'єктивно-когнітивна концепція саморегуляції навчання школярів із затримкою психічного розвитку / Л. Прохоренко // Особлива дитина: навчання і виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2018. - № 4. - С. 32-39 . - ISSN 2307-4876

Кл.слова (ненормовані):
саморегуляція -- мотивація -- самоконтроль -- рефлексія -- концепція -- школярі із затримкою психічного розвитку

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

28.
316.6
М 82


    Москаленко, Валентина Володимирівна.
    Соціальна психологія : підручник для студ. вищ. навч. закл. / В. В. Москаленко. - Вид. 2-ге, випр. та допов. - Київ : Центр учбової літератури, 2008. - 688 с. - Бібліогр.: с. 671-687. - ISBN 978-966-364-591-9 : 24.00 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна психологія--Навчальні видання

   Соціальна психологія--Сучасні напрямки--Зарубіжні країни


   Соціалізація особистості


   Спілкування--Психологія


   Соціальні групи--Соціально-психологічні дослідження


Кл.слова (ненормовані):
біхевіоризм -- бихевиоризм -- социальная психология -- генетична психологія -- генетическая психология -- політична соціалізація -- политическая социализация -- спілкування -- общение -- конформізм -- конформизм -- натовп -- толпа -- паніка -- паника -- методи психологіного дослідження -- методы психологического исследования -- психология масс -- психологія мас -- соціальна поведінка -- социальное поведение -- когнітивна психологія -- когнитивная психология -- структуралізм -- структурализм -- психоаналітична психологія -- психоаналитическая психология -- гуманістична психологія -- гуманистическая психология -- особистість -- личность -- економічна соціалізація особистості -- экономическая социализация личности -- статево-рольова соціалізація -- полоролевая социализация -- політична соціалізація -- политическая социализация -- соціалізація особистості -- социализация личности -- ґендерна культура -- ґендерная культура -- ґендерні ролі -- гендерные роли -- конфлікти -- конфликты -- афилиация -- афіліація -- соціальна перцепція -- социальная перцепция -- візуальна психодіагностика -- визуальная психодиагностика -- стереотипізація -- стереотипизация -- ідентифікація -- идентификация -- рефлексия -- рефлексія -- каузальна атрибуція -- каузальная атрибуция -- психологія малих груп -- психология малых групп -- психологический климат -- психологічний клімат -- лидерство -- лідерство -- соціальні групи -- социальные группы
Анотація: Новий погляд на соціально-психологічні дослідження в теорії і практиці даної дисципліни.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)

Знайти схожі

29.
Шифр: С707612/2010/12
   Журнал

Слово і час [Текст] : наук.-теорет. журнал/ Ін-т літ. ім. Т. Г. Шевченка. - Київ : Фенікс, 1957 - . - ISSN 0236-1477. - Виходит раз на два місяця
2010р. № 12
Зміст:
Наєнко, Михайло. Критика і літературознавство: куди йдемо? / М. Наєнко. - С.3-12
Юрчук, Олена. Маскарадна літературна критика як український варіант антиколоніальної критики (на прикладі діяльності Ю. Шевельова) / О. Юрчук. - С.12-19
Клочек, Григорій. Три поезії Бориса Олійника (Дещо про магію Олійникового слова) / Г. Клочек. - С.19-23
Ткаченко, Ігор. Українська преса й український читач Наддніпрянської України (1905-1914) / І. Ткаченко. - С.23-31
Новак, Сніжана. "Завжди вірю, що служу добрій справі..." (публіцистика Володимира Бірчака за матеріалами газ. "Українське слово") / С. Новак. - С.31-40
Булаховська, Юлія. Леся Українка і Марія Конопницька (порівняльно-типологічне зіставлення) / Ю. Булаховська. - С.40-46
Радишевський, Ростислав. Юлія Булаховська - полоніст і компаративіст / Р. Радишевський. - С.46-53
Поліщук, Ярослав. Наслухуючи "музику сфер": поетикальні паралелі творчості Михайла Коцюбинського та Кнута Гамсуна / Я. Поліщук. - С.53-68
Кл.слова: МОДЕРНІЗМ, ІМПРЕСІОНІЗМ, РЕФЛЕКСІЯ, ОБРАЗ
Неживий, Олекій. Від основного авторського тексту до академічного видання / О. Неживий. - С.68-77
Кл.слова: ТЕКСТОЛОГІЯ
Карпінчук, Галина. Євген-Юлій Пеленський - редактор повного видання творів марка Черемшини та дослідник його творчості / Г. Карпінчук. - С.77-90
Гринько, Марія. Лев Биковський - Дон Кіхот української бібліології / М. Гринько. - С.90-98
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (22.04.2010р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

30.


    Козаченко, Ольга.
    Світ природи очима допитливої дитини. Урок за повістю Джеральда Даррелла "Моя сім’я та інші звірі" [Текст] / О. Козаченко // Зарубіжна література в школах України : науково-методичний журнал. - 2018. - № 6. - С. 42-44

Кл.слова (ненормовані):
Джеральд Даррелла, англійський письменник -- виразне читання -- аналітичне дослідження -- Моя сім’я та інші звірі, повість -- рефлексія

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-139 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)