Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (4)Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=рефлексія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 139
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-139 
1.


    Корольова, Ірина.
    Роль професійної рефлекції у фаховому становленні особистості майбутнього менеджера освітньої галузі [Текст] / І. Корольова // Вища школа. - Київ : Знання, 2017. - № 5/6. - С. 69-77. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
менеджер галузі освіти -- професійна рефлексія -- самовдосконалення

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

2.


    Сенчило, Алла.
    Готовність майбутнього вчителя початкових класів до розвитку критичного мислення [Текст] / А. Сенчило // Українська мова і література в школах України. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 11. - С. 36-37. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- рефлексія -- актуалізація

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Цугорка, Олександр Петрович.
    Сакральне мистецтво живопису: вітчизняна наукова рефлексія [Текст] / О. П. Цугорка // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald . - Київ : Міленіум, 2016. - № 4. - С. 115-119. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
сакральне мистецтво живопису -- іконопис -- мистецтвознавство

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Прохоренко, Леся.
    Формування саморегуляції навчальної діяльності школярів із затримкою психічного розвитку [Текст] / Л. Прохоренко // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 2(82). - С. 7-16

Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- самоконтроль -- рефлексія

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

5.


    Угніч, Руслана.
    Теорія і практика моделювання компетентнісного уроку [Текст] / Р. Угніч // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах : науково-метод. журнал. - 2018. - N 5. - С. 12-19

Кл.слова (ненормовані):
уміння вчитися -- компетентнісний підхід -- конструктор компетентнісного уроку -- мета уроку -- рефлексія

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

6.


    Козаченко, Ольга.
    Світ природи очима допитливої дитини. Урок за повістю Джеральда Даррелла "Моя сім’я та інші звірі" [Текст] / О. Козаченко // Зарубіжна література в школах України : науково-методичний журнал. - 2018. - № 6. - С. 42-44

Кл.слова (ненормовані):
Джеральд Даррелла, англійський письменник -- виразне читання -- аналітичне дослідження -- Моя сім’я та інші звірі, повість -- рефлексія

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Ланецька, Валентина.
    "Милосердя є найвища форма людського існування" (Провідні думки повісті Марка Твена "Принц і злидар") [Текст] / В. Ланецька // Зарубіжна література в школах України : науково-методичний журнал. - 2018. - № 6. - С. 44-45

Кл.слова (ненормовані):
Марк Твен, про нього -- Принц і злидар, повість -- виразне читання -- рефлексія

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Опалюк, Т.
    Інструментально-діяльнісна компонента соціальної рефлексії майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / Т. Опалюк. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 1/2. - С. 85-92, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)8592. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
соціальна рефлексія -- інтерактивні технології -- інтеграційні процеси -- навчально-методичний -- комплекс
Анотація: У статті порушуються проблеми, пов’язані з вивченням особливостей інструментально-діяльнісної компоненти функціональної структури соціальної рефлексії майбутнього вчителя. Ідеться про пріоритетність застосування форм, методів, технологій інтерактивної навчальної діяльності студентів, системи суб’єкт-суб’єктних взаємовідносин у їх контексті. Наголошується на критеріях відбору навчальних завдань з розвитку соціальної рефлексії майбутніх педагогів, особливостях логіки та алгоритмів їх виконання в межах спеціального навчального курсу. Вказується на необхідність розробки методичних комплексів з навчальних дисциплін, що мають потенціал розвитку соціальної рефлексії, забезпечення їх орієнтованості на самоосвітню діяльність студента, відповідно, саморозвиток соціально-рефлексійної компетентності.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Кучеренко, Ірина.
    Технологічний аспект вивчення української мови [Текст] / І. Кучеренко // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах : науково-метод. журнал. - 2018. - N 6. - С. 2-7. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
технологічний підхід -- освітня технологія -- педагогічна технологія -- технологія навчання -- технологія уроку української мови -- рефлексія -- функції й етапи технології уроку

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф1 ЧЗ


Знайти схожі

10.


    Божко, Любов Дмитрівна.
    Бекпекінг: генезис та еволюція [Текст] / Л. Д. Божко // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство = International journal: Culturology. Philology. Musicology. - Київ : Міленіум, 2015. - Вип. 2(5). - С. 25-32. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
соціальна мобільність -- бекпекер -- теоретична рефлексія

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.


    Кодлюк, Ярослава.
    Суб’єктність молодшого школяра в навчальній діяльності [Текст] / Я. Кодлюк // Початкова школа. - Київ : Початкова школа, 2013. - № 1. - С. 6-9

Кл.слова (ненормовані):
молодший школяр -- рефлексія навчальної діяльност -- уміння вчитися

Є примірники у відділах:
Ф2 (04.09.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф3 (14.10.2013р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

12.


    Бех, І. Д.
    Рефлексія в духовному саморозвитку особистості [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology. - Київ : Педагогічна преса, 2012. - N 1. - С. 30-37

Кл.слова (ненормовані):
саморозвиток особистості -- духовне призначення -- добро

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

13.


    Майєр, Наталія.
    Рeфлексивний підхід до формування методичної компетентності у майбутніх викладачів іноземних мов у процесі самостійної роботи [Текст] / Н. Майєр // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 4. - С. 129-135, DOI 10.28925/2078-1687.2016.4.129135. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1687

Рубрики: Освіта--Педагогічні технології

Кл.слова (ненормовані):
майбутній викладач іноземних мов -- магістрант -- методична рефлексія

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

14.


    Култаєва, Марія.
    Освіта та її деформації у сучасній культурі: до актуальності теорії напівосвіти Т. Адорно у сучасних соціокультурних контекстах [Текст] / М. Култаєва // Філософія освіти = Philosophy of Education : = Philosophy of Education : наук. часопис. - 2017. - N 1. - С. 153-195
ДРНТІ

Рубрики: Філософия--філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
антиосвіта -- масова культура -- критична рефлексія -- напівосвіта -- відчуження -- патологія
Анотація: У статті розглядається соціокультурні контексти створення і рецепції теорії напівосвіти Т. Адорно на основі широкого застосування біографічного методу, що дозволило розкрити інтенціональність цієї теорії крізь призму спогадів учнів і колег. Запропоновано аргументативне підкріплення тези Ю. Габермаса про внутрішню роздвоєність теоретизування Адорно. Аналізується інтерптитаційні схеми поняття Bilding (освіта, культура, формування) у німецькому ідеалізмі, де домінує семантика формування, а патології цого процесу відповідно концептуалізується як деформації та розпад форм у різноманітних маніфестації напівосвіти. Теорія напівосвіти є передусім діагностикою стану сучасних розвинутих суспільств, де засобами масової культури постійно продукуються такі патології, як відчуження і стани масового психозу. Цьому сприяє також тенденція рефеодалізації, яка, в свою чергу, виступає також симтоматикою духовної кризи постсучасності. Одним з проявів цієї кризи є радикальний антипод освіти - антиосвіта, яка є наслідком відмови сучасних навчальних і виховних практик від гуманістичної ідеї освіти. Для виходу із стани кризи критичної рефлексії портебуються не тільки напівосвіта і антиосвіта, а й сама ідея освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

15.


    Поліщук, Ярослав.
    Наслухуючи "музику сфер": поетикальні паралелі творчості Михайла Коцюбинського та Кнута Гамсуна [Текст] / Я. Поліщук // Слово і час. - Київ : Фенікс, 2010. - № 12. - С. 53-68

Кл.слова (ненормовані):
модернізм, імпресіонізм, рефлексія, образ

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (22.04.2010р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

16.


    Власенко, Олександр.
    Класифікуємо предмети. Заняття на розвиток логічного і творчого мислення [Текст] / О. Власенко // Психолог дошкілля. - Київ : Шкільний світ, 2015. - № 6. - С. 26-28

Кл.слова (ненормовані):
творчі здібності -- рефлексія
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

17.


    Химера, Н. В.
    Використання інтерактивних технологій на уроках зарубіжної літератури [Текст] / Н. В. Химера // Зарубіжна література в школах України. - Київ : Антросвіт, 2015. - № 12. - С. 15-21. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
репродуктивний тип навчання -- мотивація -- рефлексія

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (20.01.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

18.


    Федорова, Людмила.
    Інтерактивні конспекти уроків світової літератури у контексті системного, комплексного та діяльнісного підходів до навчання [Текст] / Л. Федорова // Всесвітня література в сучасній школі. - Київ : Освіта України, 2015. - N 2. - С. 35-45. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
інтертекстуальність -- рефлексія -- схема інтерактивного конспекту
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

19.


    Моргулян, Ірина.
    Мистецтво взаєморозуміння. Тренінгові заняття для адміністрації та вихователів ДНЗ [Текст] / І. Моргулян // Психолог дошкілля. - Київ : Шкільний світ, 2015. - № 6. - С. 5-1-25

Кл.слова (ненормовані):
конфлікт -- рефлексія -- толерантне спілкування
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

20.


    Уваркіна, О.
    Військова освіта: рефлексія сучасних мейнстримів [Електронний ресурс] / О. Уваркіна. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 1. - С. 7-17, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
військове лідерство -- іманентність -- національна безпека
Анотація: У статті розглядаються актуальні проблеми трансформації системи військової освіти, які потребують рефлексії основних та нових понятійних конструктів. Мета дослідження полягає у визначенні сутності і особливих ознак трансформації системи військової освіти до стандартів провідних систем освіти. Для досягнення поставленої мети була визначена методологічна основа дослідження на рівні філософських та загальнонаукових положень: систематизації, аналізу, синтезу, екстраполяції та спрощення. Застосування методу структурно-системного аналізу дозволило визначити основні тенденції змін у структурі системи військової освіти на основі передового досвіду країн-членів НАТО. Розкриття сутності іманентності лідерства як основи професіоналізму військового відбулося за допомогою причинно-наслідкової методології виявлення функціонально-інструментальних особливостей та тенденцій. У результаті дослідження визначено, що сучасний освітній простір в умовах нових випробувань спрямовує систему військової освіти до імплементації новітніх методів і форм організації військової підготовки та управління нею. Системне дослідження концептуального каркасу системи військової освіти виявило нові категоріальні структури та моделі в процесах військової трансформації. Зазначено, що введення професійної військової освіти до структури системи військової освіти має вирішити питання професіоналізації та лідерства у військовому колективі. Особливе значення приділяється ціннісно-мотиваційним аспектам формування особистості військового, які детермінують мотивацію особистості до змін та стають ознакою його зрілості як особистості та професіонала.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

21.
82.0(08)
П 35


    Питання літературознавства [Текст] : науковий збірник / Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича; гол. редактор О. В. Червінська. - Чернівці : ЧНУ імені Юрія Федьковича, 1996 - .
   Випуск 86. - Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2012. - 328 с. - 10.00 грн.
    Зміст:
Дзик, Роман. Парадигма письменник як актуальна літературознавча категорія / Р. Дзик. - С .3-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: парадигма, постструктуралізм, інтертекстуальність
Кондрашов, Володимир. Кіномова як специфічна система художніх засобів у літературному тексті (з досвіду українських письменників-шістдесятників) / В. Кондрашов. - С .18-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інтерактивність мистецтв, кінематографічність, інтермедіальність
Кучер, Зоя. Музичні принципи структурно-композиційної організації роману П. Нізона "Canto" / З. Кучер. - С .26-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інтермедіальність, ідентичність, організація твору
Маценка, Світлана. Інтермедіальна поетика роману, який прагне стати музикою (на матеріалі німецькомовної літератури) / С. Маценка. - С .32-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інтермедіальна поетика, роман, жанрова поетика
Редчиць, Тетяна. Музичний код в оповіданні Гайміто Фон Додерера "Сонатина" / Т. Редчиць. - С .44-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: проза, семіотична система, музичний код
Бучко, Аліна. Становлення єврейської ідентичності Ельзи Ласкер-Шюлер / А. Бучко. - С .61-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ідентичність, біблійні мотиви, німецько-європейська літерутура
Ісапчук, Юлія. "Торгівля снами" І. Бахман: пошук власного "Я" в контексті конформістського соціуму / Ю. Ісапчук. - С .71-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: новела, радіоп’єса, конверсія
Кравчук, Ольга. Мовна криза у творчості Рози Ауслендер і спроба її подолання після подій голокосту / О. Кравчук. - С .79-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мовна криза, мовна травма, перехідний період творчості
Никифорук, Тетяна. Поетика versus поезія як "способи викликати враження..." / Т. Никифорук. - С .86-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: поетика, троп, версифікація
Циганок, Ольга. Опису похорону Амвросія Дубневича (інтермедіальний формат тексту) / О. Циганок. - С .93-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: поетики, опис похорону, похоронна поезія
Бакіна, Тамара. Книжка-картинка в українській дитячій літературі / Т. Бакіна. - С .100-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: візуальний ряд, вербальний ряд, архітектоніка книжки
Віват, Ганна. Жанрологічні аспекти поетичного світу Ігоря Калинця / Г. Віват. - С .109-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: жанр елегії, типові ознаки, мотив
Дерикоз, Ольга. Класичний гротеск в аспекті гендерної проблематики Short Story: образність письма А. Картер / О. Дерикоз. - С .117-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: казка, гротест, готика
Левченко, Галина. Адаптація релігійних жанрів в умовно-фідеїстичному дмскурсі ліричних творів Лесі Українки / Г. Левченко. - С .125-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: жанр, дискурс, художня адаптація
Левчук, Тереза. Модифікації жанру есе в аспекті інтермедіальності / Т. Левчук. - С .134-141. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: жанр, суб’єктивність, мислення
Матійчак, Альона. Роман А. Мердок "The good apprentice" як жанрова метаморфна форма / А. Матійчак. - С .142-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: філософський роман, полімодальність, світоглядна рефлексія
Огуй, Олександр. Історико-соціальні жанри середньовічної літератури в постнекласичній методології: принципи класифікації / О. Огуй. - С .150-159. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: середньовічна література, умови, форма
Романиця, Олена. Жанрова природа віршованих творів Осипа Маковея / О. Романиця. - С .160-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: генеретика, рід, жанр
Трефяк, Наталія. Видозміна жанрового канону авторського тексту (на матеріалі прози Миколи Вінграновського) / Н. Трефяк. - С .171-178. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: жанровий канон, авторський текст, індивідуальний стиль
Чепурда, Ганна. Концепція вестерну у творчості Енні Пру / Г. Чепурда. - С .179-185. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: коротке оповідання, регіоналізм, фронтир
Шестакова, Елеонора. Жанрові колізії тексту масової комунікації / Е. Шестакова. - С .186-199. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: текст, масмедійний простір, соціальна комунікація
Камишникова, Олеся. Сучасний британський "театр-вам-в-обличчя" в контексті проблеми інтермедіальності / О. Камишникова. - С .200-206. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: емпіричний театр, інтермедіальність, сучасний театр
Канова, Ганна. Інтермедіальне декодування роману А. Барікко "Шовк" / Г. Канова. - С .207-214. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: постмодерністський роман, імідж Японії, гравюра укійо-е
Назаревич, Леся. Інтермедіальні аспекти літературно-мистецької спадщини Якова Струхманчука / Л. Назаревич. - С .215-221. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: символізм, живопис, музика
Питюр, Ольга. Інтермедіальні елементи в поетиці збірки чудес "Гора Почаївська" / О. Питюр. - С .222-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: образ, отці-василіяни, міракль
Рихло, Петро. "Я співаю перед чужими": Пауль Целан і музика / П. Рихло. - С .229-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: музика, інтерпретація, ремінісценції
Сажина, Алла. Інтермедіальні джерела новітнього рекламного тексту / А. Сажина. - С .240-248. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: реклама, медіа, мистецтво
Хижняк, Ірина. Творчість Євгенії Кононенко крізь призму інтермедіальності / І. Хижняк. - С .249-254. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інтермедіальність, екфразис, постмодернізм
Юрчук, Олена. Взаємовплив музики і літератури в добу модернізму з позиції філософської антропології / О. Юрчук. - С .281-287. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: онтологія музики, музичний простір, акустика тексту
Зеленка, Мілош. Роман Якобсон і літературознавча славістика на перехідному етапі Празького лінгвістичного гуртка / М. Зеленка. - С .288-308. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лінгвістичний гурток, структуралізм, славістика
Радченко, Олег. Німецька школа іманентної інтерпретації та український формалізм: типологічний аспект / О. Радченко. - С .309-319. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ритміко-стилістична єдність, герменевтичне коло, екзистенціальна антропологія
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Збірники

Дод.точки доступу:
Червінська, О. В. \гол. редактор\
Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

22.
7
М 65


    Опанасюк, Олександр Петрович.
    "Дочекатися музики" В. Сильвестрова: інтенціональний зріз [Текст] / О. П. Опанасюк // Мистецтвознавчі записки : зібрання наукових праць / Міністерство культури і туризму України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : Міленіум, 2011. - Вип. 20. - С. 38-47. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
культура -- процесуальне буття культури -- інтенціональність -- інтенціональна рефлексія -- принцип культурної інтроспекції -- принцип інтенціоналізму
Дод.точки доступу:
Шульгіна, В. Д. \ред.\
Романенкова, Ю. В. \ред.\
Редя, В. Я. \ред.\
Бітаєва, В. А. \ред.\
Денисюк, О. Ю. \ред.\
Міністерство культури і туризму України
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (15.07.2013р. Інв.18520 - 22.00 грн.) (вільний)
Ф2 (15.03.2013р. Інв.19022 - 22.00 грн.) (вільний)


Знайти схожі

23.


    Казакевич, О.
    Компонентно-структурний аналіз лідерської компетентності маркетологів [Електронний ресурс] / О. Казакевич. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 1. - С. 14-20 , DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
фахівець-маркетолог -- лідер -- компетентність -- компонентно-структурний аналіз -- професійна мобільність
Анотація: У статті проаналізовано погляди вітчизняних та зарубіжних вчених на сутність поняття «лідерська компетентність», визначено та науково обґрунтовано структуру лідерської компетентності майбутніх маркетологів. За результатами дослідження автор відзначає, що, по-перше, лідерська компетентність є стійкою цілісною інтегративною складовою надпрофесійної компетентності маркетолога; по-друге, лідерська компетентність майбутніх маркетологів, як і її компоненти, у більшості випадків не є вродженим феноменом, а виникає в результаті певного досвіду людини, який ґрунтується на її позитивному ставленні до цього феномену, усвідомленні мотивів і потреб у ньому, набутих знаннях, вміннях та особистісних якостей людини, які потім знаходять практичне втілення у вигляді лідерської поведінки. На підставі аналізу психолого-педагогічних досліджень нами було виокремлено такі структурні компоненти лідерської компетентності майбутніх маркетологів: мотиваційно-ціннісний (мотиви, потреби, емоції, ціннісні ставлення щодо лідерства), когнітивний (знання, переконання щодо лідерства), діяльнісний (дії, уміння, лідерська поведінка) та особистісний (комплекс лідерських якостей, рефлексія, емпатія, емоційний інтелект). За аналізом первинних посад, які може обіймати бакалавр з маркетингу, визначено функції та відповідні професійні компетентності, які вимагають сформованої лідерської компетентності фахівця з маркетингу, та продемонстровано, як саме лідерська компетентність реалізується в маркетинговій діяльності. Таким чином, лідерська компетентність надає підґрунтя для здійснення ефективної діяльності в галузі маркетингу, створюючи умови для прояву ініціативи, відповідальності та активної економічної позиції фахівця-маркетолога, набуття ним позитивного професійного досвіду та забезпечують йому професійну мобільність та конкурентоспроможність. Виділено проблемне поле подальших досліджень лідерської компетентності майбутніх маркетологів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

24.


    Лукашева, Людмила Тимофіївна.
    Музично-театральна рефлексія творчого феномену М. М. Синельникова: культурологічний вимір [Текст] / Л. Т. Лукашева, С. М. Садовенко // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2021. - № 4. - С. 68-74. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209

Кл.слова (ненормовані):
музично-театральний синкретизм -- творчий феномен -- синкретизм -- культурологія -- театр -- музика -- музично-театральна рефлексія -- соціокультурний простір
Дод.точки доступу:
Садовенко, Світлана Миколаївна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

25.


    Половіна, О.
    Живописні перформанси: методичний інструментарій підготовки майбутніх вихователів [Електронний ресурс] / О. Половіна, І. Кондратець. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 35. - С. 83-88, DOI 10.28925/2311-2409.2021.3511. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
живописні перформанси -- майбутні вихователі -- мистецька компетентність -- мистецька рефлексія -- мистецьке спілкування -- творчий потенціал -- фахова підготовка -- художня картина
Анотація: У статті висвітлено питання професійної підготовки майбутніх вихователів як багатоаспектної проблеми. Виокремлено мистецьку компоненту фахової підготовки майбутніх вихователів. Розкрито механізми і методи формування творчого потенціалу майбутніх вихователів. Визначено дієві засоби підготовки майбутніх вихователів, зокрема спілкування на матеріалі мистецтва.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Кондратець, І.


Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

26.
П360033802/2012/Спец. вип.

    Психологічні перспективи : науковий журнал / Волинський державний університет імені Лесі Українки, Інститут соціальної та політичної психології НАПН України. - Київ : Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, 2001 - .
   Спец. вип. : Психологія професійної діяльності працівників соціальної сфери. - 2012. - 347 с. - Б. ц.
    Зміст:
Горбунова, Вікторія. Простір командної взаємодії: місце в життєвому світі особистості / Вікторія Горбунова. - С .5-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: життєвий світ, простір комендної інтерпретації, життєві події
Ковальчук, Зоряна. Розвиток особистості - сутнісна ознака генетичної психології / З. Ковальчук. - С .13-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: розвиток особистості, детермінанти розвитку, генетична психологія
Невах, Євгенія. Проблема якості життя в Україні: психологічний та медичний аспекти / Є. Невах. - С .25-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: якість життя, компоненти і параметри, опитувальники
Павлік, Юлія. Гедонізм та аскетизм як культурні опозиції ставлення людини до власного тіла / Ю. Павлік. - С .32-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: аскетизм, гедонізм, мотив задоволення
Семиліт, Микола. Квантування часу життя студентами та людьми похилого віку групи активного довголіття / М. Семиліт. - С .38-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: проектування житлового шляху, поляризація, квантування
Тоба, Маріанна. Психологічні особливості засвоєння "другої" мови дітьми-іммігрантами / М. Тоба. - С .45-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: когнітивне спілкування, розуміння мови, мовна особистість
Хоріна, Олена. Ситуаційні чинники особистісного розвитку підлітків, що відбувають покарання / О. Хоріна. - С .54-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: підлітки, особистісний розвиток, ресурсні потреби
Чорна, Лідія. Рольові уявлення старшокласників про креативну особистість / Л. Чорна. - С .65-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: рольові уявлення, ідентичність, креативна особистість
Шахова, Наталія. Психологічні особливості стресу в період професійного самовизначення майбутніх психологів (під час навчання в ВНЗ) / Н. Шахова. - С .76-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: стрес, стресостійкість, стресогенні фактори
Батраченко, Іван. Методологічні засади генетико-психологічного дослідження антиципації / І. Батраченко, Т. Мозгова. - С .85-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: антиципатія, преадаптація, соціогенез
Бєлавін, Сергій. Опозиція "свій-чужий" в умовах співіснування та взаємодії етнолінгвістичних спільнот / С. Бєлавін. - С .93-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: категоризація, імітація, етнічні стереотипи
Вознесенська, Олена. Спільне медіа-дозвілля родини / О. Вознесенська. - С .100-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сім’я, взаємодія з медіа, медіа-уподобання
Горностай, Павло. Методи дії в роботі з груповою ідентичністю / П. Горностай. - С .110-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: групова ідентичність, сімейна система, соціодрама
Духневич, Віталій. Практика когнітивного спілкування: формування групи / В. Духневич. - С .118-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: когнітивне спілкування, нормоутворення, самовизначення
Єсип, Мар’яна. Особливості міжособових стосунків людей, схильних використовувати різні релігійні копінг-стратегії / М. Єсип. - С .126-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: міжособові взаємини, релігійні копінг-стратегії, християни
Іщук, Ольга. Становлення професійної ідентичності студентської молоді в процесі професіоналізації / О. Іщук. - С .133-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна ідентичність, особистість, самореалізація
Кальницька, Юлія. Витоки соціально-психологічної думки в Україні: творча спадщина Івана Франка / Ю. Кальницька. - С .140-147. - Бібліогр. в кінці ст.
Келепко, Олександра. Взаємодія в сім’ї як чинник структурування політичної картини світу студентської молоді / О. Келепко. - С .147-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: взаємодія, політична картина світу, студенство
Коробанова, Ольга. Ціннісно-рольові детермінанти мотивації політичної участі / О. Коробанова. - С .153-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цінності, рольові моделі, мотивація
Лучинкіна, Анжелика. Психологічна модель процесу соціалізації в інтернет-середовищі / А. Лучинкіна. - С .160-166. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інтернет-соціалізація, міфи, архетипи
Найдьонова, Любов. "Як працює рефлексія", або дискурсивні функції рефлексивного капіталу / Л. Найдьонова. - С .167-174
Кл.слова: рефлексивний капітал, метапізнання, інформаційний потік
Осадько, Олеся. Проблеми стресостійкості особистості в професійному спілкуванні / О. Осадько. - С .175-182. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: стресостійкість, саморозвиток, психологічне благополуччя
Плетка, Ольга. Особливості гендерних аспектів групової ідентичності в навчальних групах / О. Плетка. - С .183-190. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гендерна ідентичність, групова ідентичність, навчальні групи
Скрипник, Олександр. Лояльність та прояви конформізму в малій фаховій групі / О. Скрипник. - С .190-198. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лояльність, комфортна поведінка, модель лояльності
Ставицький, Олег. Експериментальне дослідження ставлення до інвалідизованих / О. Ставицький. - С .198-206. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гандикапізм, людина з особливими потребами, інвалідність
Циганенко, Галина. Довіра в груповому процесі / Г. Циганенко. - С .212-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: недовіра, саморозкриття, спротив
Бєлавіна, Тетяна. Правове самовизначення особистості як соціально-психологічна умова відтворення та подолання бідності / Т. Бєлавіна. - С .227-235. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: правосвідомість, субкультура, правове самовизначення
Меджитова, Зарема. Психологічний аналіз смислової сфери школярів з різними рівнями професійної соціалізації / З. Меджитова. - С .244-248. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна соціалізація, старший шкільний вік, суб’єкт спілкування
Мілютіна, Катерина. Психолого-педагогічний супровід пошуку власної життєвої траєкторії в умовах безперервної освіти / К. Мілютіна. - С .249-257. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: безперервна освіта, адаптація, життєва перспектива
Логвінова-Бик, Тетяна. Врахування індивідуальних особливостей учнів під час вивчення біології / Т. Логвінова-Бик. - С .257-265. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: фобії, соціалізація, емоційні стани
Сіверс, Зінаїда. Особливості застосування прийомів підвищення ефективності зворотного зв’язку в процесі фахового удосконалення вчителів / З. Сіверс. - С .265-272. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: післядипломна освіта, професійне спілкування, діалогічний простір
Гридковець, Людмила. Розвиток психосексуальної культури молодої сім’ї засобами психологічної тренінгової програми / Л. Гридковець. - С .281-289. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: психосексуальна взаємодія, комунікативні навички, ставлення
Лазоренко, Борис. Взаємовз’язок несвідомого і свідомого в практиках особистісного життєконструювання проблемної молоді / Б. Лазоренко. - С .290-296. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: свідоме, несвідоме, проблемна молодь
Подкоритова, Лариса. Дослідження особливостей близьких стосунків з протилежною статтю за допомогою проективної методики "Двоє" / Л. Подкоритова. - С .304-313. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: близькі стосунки, розлука, проективний малюнок
Покладова, Вікторія. Сім’я та сучасні методи її підтримки / В. Покладова. - С .313-318. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сім’я, пелепрограми, мультидисциплінарна команда
УДК
Дод.точки доступу:
Засєкіна, Лариса


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

27.


    Durdas, A.
    Professional development of a foreign language teacher at university: competence and creativity aspects [Електронний ресурс] / A. Durdas. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 4. - P49-53, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- креативність -- професійний розвиток -- самоосвіта -- рефлексія
Анотація: У статті розглядаються питання розвитку креативності та компетентностей викладачів іноземних мов в університеті. Креативність викладача та ефективність викладання визначено як два важливі елементи навчання; зазначено вимоги до розвитку особистості викладача іноземних мов в університеті: уміння орієнтуватися в нових, часто невизначених ситуаціях, уміння самостійно приймати рішення та визначати найближчі та перспективні цілі, бути соціально активним, творчим та успішним. У статті зауважено, що професійні компетентності ї викладачів іноземних мов можна розвивати як у формальний спосіб – через участь у пропозиціях стосовно підвищення кваліфікації від різних установ, так і у неформальний спосіб – через читання літератури, пов’язаної зі сферою викладання, або зустрічі з іншими викладачами іноземної мови для обміну досвідом. Широку доступність Інтернету зазначено як можливість перенесення в мережу значної частини викладацької діяльності в рамках професійного розвитку, а також як можливість брати участь у тренінгах, майстер-класах, дистанційних курсах та ін. Підкреслено роль самоосвіти – як можливості професійного розвитку викладача іноземної мови в університеті; при цьому самоспостереження та рефлексія означено як важливі чинники самоосвіти. Як один із способів професійного розвитку викладача іноземної мови запропоновано співпрацю з іншими викладачами, зокрема, участь у показових заняттях або у заняттях, які проводяться в рамках педагогічної практики та підвищення кваліфікації. Охарактеризовано інноваційну компетентність викладача як здатність впроваджувати в освітню практику такі зміни, метою яких є покращення результатів педагогічної діяльності в певній галузі, що передбачає готовність викладача до інноваційної діяльності та залежить від його знань, індивідуальних особливостей його особистості, рівня креативності та мотивації до педагогічної діяльності. Запропоновано техніку STRIDE, яка веде викладача через процес рефлексії з використанням шестиетапного цілеспрямованого аналізу, в результаті якого викладачі усвідомлюють свої сильні сторони так проблемні моменти, а також спонукає до відкриття потенційних шляхів досягнення поставлених цілей
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

28.


    Васьків, М.
    Рукописний епічний доробок раннього В’ячеслава Медведя (1970-ті рр.) [Текст] / М. Васьків // Літературний процес: методологія, імена, традиції. Філологічні науки : збірник наукових праць. - 2022. - № 19. - С. 14-25. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
рукопис -- епос -- оповідання -- повість -- наративна стратегія -- рефлексія

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

29.


    Палінська, О. М.
    Метамовні рефлексії і дискурсивні практики мешканців Центральної України [Текст] / О. М. Палінська // Мовознавство : наук.-теорет. журнал. - 2020. - N 5. - С. 28-50. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0027-2833

Кл.слова (ненормовані):
метамовна рефлексія -- українсько-російське змішане мовлення -- мовний контакт -- автопереклад -- метамовне коментування

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

30.


    Телеп, Оксана.
    Формувння інституціональних дискурсів досліджень соціально-комунікативного процесу [Текст] / О. Телеп // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2018. - N 12. - С. 9-12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
теорія соціальних комунікацій -- розвиток -- дискурс -- полідискурсивність -- наукова рефлексія

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-139 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)