Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (4)Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=рефлексія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 139
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-139 
1.


    Уласік, Н.
    30 хвилин позитиву : розвивальна програма / Н. Уласік, Ю. Костюченко // Психолог дошкілля : всеукраїнська газета для психологів, вихователів. - 2018. - № 11. - С. 4-34

Кл.слова (ненормовані):
позитивне мислення -- казкотерапія -- медитація -- саморозслаблення -- релаксація -- рефлексія -- створення настрою -- гармонізація дихання -- гармонізація психічного стану
Дод.точки доступу:
Костюченко, Ю.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

2.


    Troitska, O.
    Aspects of the "carnivalization" of contemporary cultural practices = Аспекти "карнавалізації" сучасних культурних практик / O. Troitska, O. Popravko, N. Shcherbakova // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 1. - P82-86. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
аксіологія -- діалог культур -- карнавалізація -- карнавальна поведінка -- карнавальний світогляд -- криза культури -- культурні практики -- культурні смисли
Анотація: Актуальність статті обумовлена необхідністю осмислення нового культурного феномена, який презентує культурні практики сучасного хронотопу. Проаналізовано філософсько-культурологічні концепції стану культури та виявлено тенденції, які відображають нестійкість (перехідність), невизначеність, амбівалентність культурних практик і карнавалізацію усіх сфер буття. Філософська рефлексія сутності, характеру, ознак карнавалізації уможливила експлікацію феномена "карнавал" через його світоглядний і поведінковий компоненти. У контексті діалогу середньовічної та сучасної культури розкрито сутність карнавалізації як феномена культури та як особливого способу відновлення цілісності світосприйняття, світорозуміння, світовідношення і актуалізовано проблему орієнтації і спрямування культурних практик на їх ціннісно-смислове (аксіологічне) піднесення. Досліджено природу й сутність таких категорій, як "карнавальний сміх", "карнавальна свобода", "карнавальна поведінка", "амбівалентність", виявлено характерні ознаки карнавалізації та доведено, що її можна розглядати як спосіб моделювання і конструювання сучасної культурної дійсності. Обгрунтовано положення про те, що сучасний культурний простір створює умови не тільки для функціонування карнавалізації у межах першочергової функції - оновлення, становлення нового життєвого світу, але й нового світорозуміння та смислотворення. Визначено конструктивну роль діалогу культур у процесі праксеологічного зростання суб'єктів карнавалізації і показано, що концепція карнавалізації Михайла Бахтіна залишається актуальною на сучасному етапі розвитку культури. Розкриття карнавалізації як певного сигналу кризи культури і способу виходу з неї дає підстави розглядати карнавалізацію як чинник самоорганізації культури, як складноорганізованої системи
Дод.точки доступу:
Popravko, O.
Поправко Ольга
Shcherbakova, N.
Щербакова Ніна
Троїцька Олена


Є примірники у відділах: всього 3 : ГП ЧЗ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (3)


Знайти схожі

3.


    Канюка, І.
    "Language coach" – інструмент формування та розвитку крос-культурної компетентності / І. Канюка, Л. Сердюк // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2018. - N 5. - С. 123-132, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.123132 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
крос-культурна -- компетентність -- транскультурність -- коучингова складова -- рефлексія -- соціокультурна складова
Анотація: У статті представлено опис науково-практичного проекту, спрямованого на розвиток крос-культурної компетентності у студентів Київського університету імені Бориса Грінченка.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Сердюк, Л.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

4.


    Durdas, A.
    Professional development of a foreign language teacher at university: competence and creativity aspects [Електронний ресурс] / A. Durdas. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 4. - P49-53, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- креативність -- професійний розвиток -- самоосвіта -- рефлексія
Анотація: У статті розглядаються питання розвитку креативності та компетентностей викладачів іноземних мов в університеті. Креативність викладача та ефективність викладання визначено як два важливі елементи навчання; зазначено вимоги до розвитку особистості викладача іноземних мов в університеті: уміння орієнтуватися в нових, часто невизначених ситуаціях, уміння самостійно приймати рішення та визначати найближчі та перспективні цілі, бути соціально активним, творчим та успішним. У статті зауважено, що професійні компетентності ї викладачів іноземних мов можна розвивати як у формальний спосіб – через участь у пропозиціях стосовно підвищення кваліфікації від різних установ, так і у неформальний спосіб – через читання літератури, пов’язаної зі сферою викладання, або зустрічі з іншими викладачами іноземної мови для обміну досвідом. Широку доступність Інтернету зазначено як можливість перенесення в мережу значної частини викладацької діяльності в рамках професійного розвитку, а також як можливість брати участь у тренінгах, майстер-класах, дистанційних курсах та ін. Підкреслено роль самоосвіти – як можливості професійного розвитку викладача іноземної мови в університеті; при цьому самоспостереження та рефлексія означено як важливі чинники самоосвіти. Як один із способів професійного розвитку викладача іноземної мови запропоновано співпрацю з іншими викладачами, зокрема, участь у показових заняттях або у заняттях, які проводяться в рамках педагогічної практики та підвищення кваліфікації. Охарактеризовано інноваційну компетентність викладача як здатність впроваджувати в освітню практику такі зміни, метою яких є покращення результатів педагогічної діяльності в певній галузі, що передбачає готовність викладача до інноваційної діяльності та залежить від його знань, індивідуальних особливостей його особистості, рівня креативності та мотивації до педагогічної діяльності. Запропоновано техніку STRIDE, яка веде викладача через процес рефлексії з використанням шестиетапного цілеспрямованого аналізу, в результаті якого викладачі усвідомлюють свої сильні сторони так проблемні моменти, а також спонукає до відкриття потенційних шляхів досягнення поставлених цілей
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Dulebova, I.
    War and peace: ways to peace in war in the Eastern Ukraine = Війна і мир: шляхи до миру у війні на сході України / I. Dulebova, H. Kovalskyi, V. Dodonova // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 5. - P59-65. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
теорія миру -- паксологія -- теорія війни -- полемологія -- інформаційна війна -- гібридна війна -- війна смислів
Анотація: Стаття написана за результатами виконання науково-дослідного проекту "Соціально-філософська рефлексія шляхів вирішення конфлікту на Сході України" (№ держреєстрації: 0116U002518) і присвячена філософському осмисленню проблеми миру на Сході України. Висвітлено розкриття поняття "війна" та "мир" в історіографії з позицій методології теорії (не)насильства, конфліктології, паксології, полемології, геофілософії тощо. Стверджується, що задля досягнення миру слід від початку використовувати методологію і термінологію паксології як теорії миру, а не полемології як теорії війни. Розкрито специфіку гібридної війни як комбінації конвенційних, іррегулярних, асиметричних засобів, що включають постійну маніпуляцію політичним та ідеологічним конфліктом, а також залучення сил спеціальних операцій та регулярної армії, агентів розвідки, політичних провокаторів, представників медіа, економічний шантаж; кібератаки; пара-військові, терористичні і кримінальні елементи тощо. Продемонстровано гібридні форми встановлення деформованих світоглядних орієнтирів, підміни смислів і формування спотвореної соціокультурної реальності, на тлі яких розгортався конфлікт на Сході України. Сформульовано алгоритм вирішення східноукраїнського конфлікту, запропоновано шляхи подолання ендогенних та екзогенних кризових явищ на Сході України у вигляді "дорожньої карти". Дорожнє картування ув'язує між собою бачення, стратегію і план, вибудовує в часі основні кроки цього процесу за принципом "минуле-сьогодення-майбутнє". У межах "дорожньої карти" виокремлено необхідні кроки подолання конфлікту, а саме: етап локалізації зони конфлікту і припинення вогню; етап політичної стабілізації регіону; етап гуманітарної реабілітації. Оцінка перспектив подолання конфлікту ґрунтується на домінуванні "партії війни" або "партії миру", в настроях українського соціуму в цілому і серед населення неконтрольованих територій зокрема. Асоційований "суб'єкт миру" вимагає всебічної підтримки держави та громадянського суспільства
Дод.точки доступу:
Kovalskyi, H.
Ковальський Григорій
Dodonova, V.
Додонова Віра
Дулєбова Ірина


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Тараненко, О. О.
    [рецензія] [Текст] / О. О. Тараненко // Мовознавство : наук.-терет. журн. - 2010. - N 4/5. - С. 132-135
Рец. на кн. : Коцюба З. Г. Рефлексія побутової свідомості в різномовному провербіальному просторі (від універсального до національного) / З. Г. Коцюба. - Л. : ДП "Видавничий дім "Укрпол", 2010. - 472 с.
. - ISSN 0027-2833

Кл.слова (ненормовані):
ЛІНГВІСТИКА -- ЛІНГВОКУЛЬТУРОЛОГІЯ -- прислів'я

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.
376
І-65


   
    Інклюзивна освіта. Підтримка розмаїття в класі [Текст] : практичний посібник : пер. з анг. : проект "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні" / Тім Лорман, Джоан Деппелер, Харві Девід. - Друге вид. - Київ : ЕСЕ, 2013. - 296 с. - ISBN 978-966-97283-2-6 : 26.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--Навчально- методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
навчання -- психолого-педагогічне оцінювання -- співпраця -- управління -- компетентність -- рефлексія
Дод.точки доступу:
Лорман, Тім
Деппелер, Джоан
Харві, Девід


Примірників всього: 8
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (7)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (7)

Знайти схожі

8.
37.09:001.895
С 68


    Софій, Наталія Зіновіївна.
    Інноваційні методи навчання та викладання: теоретичне пігрунтя та методика використання / Н. З. Софій ; Міністерство освіти та науки України, Проект Світового банку "Рівний доступ до якісної освіти", Компонент 1 "Професійний розвиток педагогічних працівників", Субкомпонент 1.1 "Підготовка викладачів для системи післядипломної педагогічної освіти". - Київ : Світовий банк, 2008. - 60, 58 зустріч. паг. - (Рівний доступ до якості освіти). - 10.00 грн.
Книжка-перекрутка
    Зміст:
: навчально-методичні матеріали
Підготовка педагогів до застосування інноваційних методів навчання : навчально-методичні матеріали
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Навчально-методичні посібники

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
інноваційність -- індивідуалізація навчального процесу -- критичне мислення -- співпраця -- рефлексія
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Світовий банк
Компонент 1 "Професійний розвиток педагогічних працівників"
Субкомпонент 1.1 "Підготовка викладачів для системи післядипломної педагогічної освіти"
Програма підвищення кваліфікації викладачів системи післядипломної педагогічної освіти


Примірників всього: 30
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (24),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (24),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

9.


    Опалюк, Т.
    Інструментально-діяльнісна компонента соціальної рефлексії майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / Т. Опалюк. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 1/2. - С. 85-92, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)8592. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
соціальна рефлексія -- інтерактивні технології -- інтеграційні процеси -- навчально-методичний -- комплекс
Анотація: У статті порушуються проблеми, пов’язані з вивченням особливостей інструментально-діяльнісної компоненти функціональної структури соціальної рефлексії майбутнього вчителя. Ідеться про пріоритетність застосування форм, методів, технологій інтерактивної навчальної діяльності студентів, системи суб’єкт-суб’єктних взаємовідносин у їх контексті. Наголошується на критеріях відбору навчальних завдань з розвитку соціальної рефлексії майбутніх педагогів, особливостях логіки та алгоритмів їх виконання в межах спеціального навчального курсу. Вказується на необхідність розробки методичних комплексів з навчальних дисциплін, що мають потенціал розвитку соціальної рефлексії, забезпечення їх орієнтованості на самоосвітню діяльність студента, відповідно, саморозвиток соціально-рефлексійної компетентності.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Федорова, Людмила.
    Інтерактивні конспекти уроків світової літератури у контексті системного, комплексного та діяльнісного підходів до навчання [Текст] / Л. Федорова // Всесвітня література в сучасній школі. - Київ : Освіта України, 2015. - N 2. - С. 35-45. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
інтертекстуальність -- рефлексія -- схема інтерактивного конспекту
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

11.


    Божко, Любов Дмитрівна.
    Бекпекінг: генезис та еволюція [Текст] / Л. Д. Божко // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство = International journal: Culturology. Philology. Musicology. - Київ : Міленіум, 2015. - Вип. 2(5). - С. 25-32. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
соціальна мобільність -- бекпекер -- теоретична рефлексія

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

12.


    Тристан, Анна
    Бути педагогом. Запрошення до рефлексії / Анна Тристан // Дошкільне виховання. - 2018. - № 12. - С. 27 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Вихователь

Кл.слова (ненормовані):
рефлексія -- педагог-вихователь -- аналіз педагогічної діяльності
Анотація: Запропоновано запитання, на які педагог-вихователь має щиро відповідати для аналізу своєї діяльності.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

13.


    Уваркіна, О.
    Військова освіта: рефлексія сучасних мейнстримів [Електронний ресурс] / О. Уваркіна. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 1. - С. 7-17, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
військове лідерство -- іманентність -- національна безпека
Анотація: У статті розглядаються актуальні проблеми трансформації системи військової освіти, які потребують рефлексії основних та нових понятійних конструктів. Мета дослідження полягає у визначенні сутності і особливих ознак трансформації системи військової освіти до стандартів провідних систем освіти. Для досягнення поставленої мети була визначена методологічна основа дослідження на рівні філософських та загальнонаукових положень: систематизації, аналізу, синтезу, екстраполяції та спрощення. Застосування методу структурно-системного аналізу дозволило визначити основні тенденції змін у структурі системи військової освіти на основі передового досвіду країн-членів НАТО. Розкриття сутності іманентності лідерства як основи професіоналізму військового відбулося за допомогою причинно-наслідкової методології виявлення функціонально-інструментальних особливостей та тенденцій. У результаті дослідження визначено, що сучасний освітній простір в умовах нових випробувань спрямовує систему військової освіти до імплементації новітніх методів і форм організації військової підготовки та управління нею. Системне дослідження концептуального каркасу системи військової освіти виявило нові категоріальні структури та моделі в процесах військової трансформації. Зазначено, що введення професійної військової освіти до структури системи військової освіти має вирішити питання професіоналізації та лідерства у військовому колективі. Особливе значення приділяється ціннісно-мотиваційним аспектам формування особистості військового, які детермінують мотивацію особистості до змін та стають ознакою його зрілості як особистості та професіонала.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

14.
Шифр: В524652746/2003/9
   Журнал

Вісник Дніпропетровського університету. Соціологія. Філософія. Політологія [Текст]. - Дніпропетровськ : РВВ ДНУ, 1993 -
2003р. Вып. 9
Зміст:
Пронякін, В. І. Метафізика І. Канта в перспективі філософії: Західно-Східні роздуми / В. І. Пронякін. - С.3-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Гугнин, А. Маркетинг и этика / А. Гугнин. - С.12-14
Панфилов, В. А. Предметность математического мышления в контексте взаимосвязи философии и математики / В. А. Панфилов. - С.14-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Корх, О. М. Ідея особистого самовизначення в контексті філософії екзистенціалізму / О. М. Корх. - С.21-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Окороков, В. Б. К проблеме онтологического прочтения пространственности в концепции М. Хайдеггера / В. Б. Окороков. - С.26-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Наука й освіта: межі міжпредметності та інтегрованості / В. О. Огнев’юк ; В. О. Огнев'юк. - С.34-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Талько, Т. М. Антропологічна рефлексія у філософії Л. Фейєрбаха / Т. М. Талько. - С.39-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Евтушенко, Р. А. Рецепция историко-философского знания в западноевропейской философии XX века / Р. А. Евтушенко. - С.45-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Білецький, І. П. Холістична філософія і холістична істина / І. П. Білецький. - С.56-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Корецька, А. Освіта - визначальний чинник формування духовності особи / А. Корецька. - С.61-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Цехмистро, И. И. Искусственный интеллект в свете теорем Геделя о неполноте формализованных систем / И. И. Цехмистро. - С.68-72
Шевцов, С. В. Немецкая трансцендентальная поэтика и ее влияние на В. Дильтея / С. В. Шевцов. - С.72-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Шабанова, Ю. А. Антропософская проблематика в мистическом учении Иоганна Таулера / Ю. А. Шабанова. - С.78-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Еременко, А. М. Противоречия исторического процесса / А. М. Еременко. - С.84-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Макогонова, В. В. Г. Г. Шпет о методологических принципах историко-философского исследования / В. В. Макогонова. - С.90-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Осетрова, О. А. Психоаналитический аспект исследования феномена суицида / О. А. Осетрова. - С.98-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Манюк, О. В. О критике трансцендентальной антропологии / О. В. Манюк. - С.107-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Куцепак, С. В. Онтология смысла Жиля Делеза / С. В. Куцепак. - С.111-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Базалук, О. А. Понятие "Жизни" в философии Вильгельма Дильтея / О. А. Базалук. - С.119-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Гузенко, В. А. Сопоставление трех мировоззренческих установок на основе анализа философии Вл. Соловьева / В. А. Гузенко. - С.124-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Гриб, О. С. Проблема добра и зла в философии И. А. Ильина / О. С. Гриб. - С.129-135
Патерило, О. Н. Миф и логос в философии эпохи постмодернизма / О. Н. Патерило. - С.135-139. - Бібліогр. в кінці ст.
Гілюн, О. В. Автономізація і самоуправління - важливі напрямки розвитку класичного університету / О. В. Гілюн. - С.140-142
Глазунов, С. В. Еволюція шлюбно-сімейних відносин у світоглядних вимірах / С. В. Глазунов. - С.143-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Швидка, Л. І. Опитування громадянської думки в сучасному науковому дискурсі: теоретичні та методичні проблеми / Л. І. Швидка. - С.149-153. - Бібліогр. в кінці ст.
Липовська, Н. А. Специфіка управління комунікаційним простором у митній системі / Н. А. Липовська. - С.162-169. - Бібліогр. в кінці ст.
Мягкий, В. Б. Соціальні аспекти здоров’я в концепціях західних учених / В. Б. Мягкий. - С.169-176. - Бібліогр. в кінці ст.
Лобанова, А. С. Особливості функціонування соціальної мімікрії в економічній та політичній сферах сучасного українського суспільства / А. С. Лобанова. - С.176-181. - Бібліогр. в кінці ст.
Мосьондз, М. В. Соціологічна інтерпретація поняття "Соціальна інтеграція" / М. В. Мосьондз. - С.185-190. - Бібліогр. в кінці ст.
Падерин, И. Д. Социально-экономические проблемы развития малых предприяттий глазами их руководителей / И. Д. Падерин. - С.190-196
Ларионова, Е. А. Структуралистский конструктивизм: концептуальные особенности изучения этничности / Е. А. Ларионова. - С.201-204. - Бібліогр. в кінці ст.
Токовенко, О. С. Іміджеві технології в Україні: класичні схеми чи національна специфіка? / О. С. Токовенко, Г. В. Щолокова. - С.205-209. - Бібліогр. в кінці ст.
Шепелев, М. А. К вопросу о демократическом потенциале глобализации / М. А. Шепелев. - С.209-223. - Бібліогр. в кінці ст.
Лясота, А. С. Демократичні традиції козацько-гетьманської доби в Україні / А. С. Лясота. - С.223-227. - Бібліогр. в кінці ст.
Сукачов, В. В. Соціальний капітал як концепція сучасної політології / В. В. Сукачов. - С.227-233. - Бібліогр. в кінці ст.
Третяк, О. А. Політична аогументація як засіб раціоналізації політичної комунікації у сучасній ліберальній теорії / О. А. Третяк. - С.233-241. - Бібліогр. в кінці ст.
Воронова, Т. В. Сутність та сучасне значення концепції харизматичного політичного лідерства / Т. В. Воронова. - С.242-246. - Бібліогр. в кінці ст.
Долгіх, В. П. Мова як політичний феномен / В. П. Долгіх. - С.246-252. - Бібліогр. в кінці ст.
Кремена, В. І. Сучасні українсько-американські міждержавні відносини: проблеми та перспективи розвитку / В. І. Кремена, В. І. Данилов. - С.253-261. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.
Шифр: В925416057/2016/4
   Журнал

Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв [Текст] : щоквартальний науковий журнал/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : Міленіум, 2015 - . - ISSN 2226-3209. - Виходить кожного кварталу
2016р. № 4
Зміст:
Бялек, Ева Данута. Psychosynthesis as a way to planetary consciousness / Е. Д. Бялек. - С.3-6. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психосинтез, планетарна свідомість, людина
Білецька, Оксана Олександрівна. Culture and communication / О. О. Білецька. - С.7-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, мова, комунікація
Божко, Любов Дмитрівна. Віртуальна культура в епоху постмодерну: туристські практики / Л. Д. Божко. - С.11-15. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: віртуальна культура, постмодернізм, посттурист
Вєдєнєєв, Дмитро Валерійович. "German world" or the original culture: swiss-german cultural relations in 1930-1940 / Д. В. Вєдєнєєв, В. Ю. Печиборщ. - С.16-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Швейцарська Конфедерація, Німеччина, культурні об'єднання
Владиковська, Л. М. Intercultural dialogue and Belarus: crisis or chance? / Л. М. Владиковська, С. Франс. - С.20-23. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міжкультурний діалог, європейська культурна політика, Білорусь
Денисюк, Жанна Захарівна. Post folklore as a phenomenon of modern communication practices / Ж. 3. Денисюк. - С.24-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікація, засоби масової комунікації, комунікативні практики
Динікова, Лілія Шерифівна. The Formation of the Crimean Tatar Periodicals / Л. Ш. Динікова. - С.28-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: кримськотатарські видання, культура нації
Дояр, Лариса Василівна. Cultural content of humanitarian education in Ukraine: the problem of the source base / Л. В. Дояр. - С.31-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гуманітарна освіта, культурологічна домінанта, наративні джерела
Савченко, Анжеліка Анатоліївна. Sociocultural space: looking into the future / A. А. Савченко. - С.34-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціокультурний простір, людина, суспільство
Стояцька, Ганна Михайлівна. Public protest as a symbolic act: philosophical and cultural analysis / Г. М. Стояцька. - С.38-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: символи, гібрид, самоідентичність
Татіївська, Інеса Петрівна. Україна - США: питання повернення та реституції культурних цінностей / І. П. Татіївська. - С.42-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурні цінності, реституція, повернення
Балабушка, Вікторія Анатоліївна. Культ святих у традиціях храмового будівництва середньовічного Чернігова / В. А. Балабушка. - С.47-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культ святих, ікони, національні традиції
Слободянюк, Михайло Васильович. Національно-патріотичні мотиви у символіці Сухопутних військ Збройних Сил України / М. В. Слободянюк. - С.52-56. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: нарукавна емблема, військова символіка, Збройні Сили України
Бермес, Ірина Лаврентіївна. Рефлексії про сутність поняття "хор" у просторі культури / І. Л. Бермес. - С.57-61. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хор, сонце, коло
Єсипенко, P. М. Втілення національного характеру в творах національної драматургії на українській сцені: 60-80-ті роки XX століття : Частина II / P. М. Єсипенко. - С.62-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: український театр, інонаціональна драматургія, сценічне відтворення національногохарактеру
Шульгіна, Валерія Дмитрівна. Дні і роки життя М. В. Лисенка, зібрані в одне видання / В. Д. Шульгіна, К. А. Антонова. - С.66-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Лисенко Микола, про нього, лисенкознавство
Донченко, Наталія Петрівна. Роль етюдної форми у професійній підготовці фахівця сценічного мистецтва та у творчості артиста естради / Н. П. Донченко. - С.70-74. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: етюд-номер, етюд-вправа, естрада
Герц, Ірина Іванівна. Мистецтво Марти Грем у контексті становлення сучасного європейського танцю / І. І. Герц. - С.75-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Грем Марта, про неї, європейський танець, хореографія
Зайченко, Олена Георгіївна. Особливості становлення співробітництва художника з галеристом в умовах форомування вітчизняного арт-ринку / О. Г. Зайченко. - С.79-85. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: арт-галерея, арт-ринок, галерейний простір
Каблова, Тетяна Борисівна. Артур Шопенгауер про паралелі етосу музики та «волі до життя» у всесвіті / Т. Б. Каблова. - С.86-89. - Библиогр. в конце ст.
Кравченко, А. І. Феномен міжжанрової діалогічності в камерно-інструментальній творчості українських композиторів: кінець XX - початок XXI століття / А. І. Кравченко. - С.90-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: камерно-інструментальне мистецтво, камерно-інструментальні жанри, жанрова інтерференція
Нечитайло, В. С. National ethnic fundamentals of the Ukrainian traditional choreographic art / В. С. Нечитайло. - С.94-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українське народне хореографічне мистецтво, танцювальна культура України, етнічний компонент
П’ятницька-Позднякова, І. С. Семіотичне розуміння категорії "знак" у контексті ранньосередньовічного дискурсу / І. С. П’ятницька-Позднякова. - С.98-105. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: семіотика, знак, символ
Рябцева, І. М. Композитор М. Г. Іванов як уособлення трагічної місії митців першої хвилі Розстріляного Відродження України / І. М. Рябцева. - С.106-110. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українське музичне просвітництво, Іванов Михайло, про нього, Розстріляне Українське Відродження
Хананаев, Сергей Виталиевич. Построение авторской семантической канвы в структурной модели хорового произведения : на примере хорового творчества В. Мартынюк / С. В. Хананаев, А. В. Хананаєва. - С.111-114. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: семантика, хорова музика, Мартинюк В., про нього
Цугорка, Олександр Петрович. Сакральне мистецтво живопису: вітчизняна наукова рефлексія / О. П. Цугорка. - С.115-119. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сакральне мистецтво живопису, іконопис, мистецтвознавство
Чупріна, Наталія Владиславівна. Фактори становлення масової моди як відображення уподобань широких верств суспільства споживання в індустрії моди / П. В. Чупріна. - С.119-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: індустрія моди, модний образ, масова мода
Ян, Ірина Миколаївна. Український аматорський театр Наддніпрянщини: кінець XIX - початок XX ст 124 / І. М. Ян. - С.124-128. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українська театральна культура, український аматорський театр, соціокультурні процеси
Степанюк, Ігор Віталійович. Volyn folk dancing art and its genre-stylistic features / І. В. Степанюк. - С.129-132. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хореографічне мистецтво, народний танець, регіональний аспект
Березуцька, Марина Сергіївна. Наступність у підготовці ансамблевого бандуриста / М. С. Березуцька. - С.133-137. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: капела бандуристів, ансамблевий бандурист, безперервна музична освіта
Назаркевич, Євгенія Петрівна. Стереозображення у дизайні прикладної друкованої графіки малих форм на теренах СРСР: 70-90-і роки XX століття / Є. П. Назаркевич. - С.137-141. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стереозображення, стереофотографія, стереофотограф
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.
Шифр: В925416057/2021/4
   Журнал

Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв [Текст] : щоквартальний науковий журнал/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : Міленіум, 2015 - . - ISSN 2226-3209. - Виходить кожного кварталу
2021р. № 4
Зміст:
Герчанівська, Поліна Евальдівна. Етнічна та національна ідентичності: вектори розвитку / П. Е. Герчанівська. - С.3-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Гончарова, Олена Миколаївна. Культурологічна методологія гендерного аналізу творів образотворчого мистецтва (на прикладі сюжету "Юдит і Олофен" у європейському живописі) / О. М. Гончарова. - С.9-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Костиря, Інна Олександрівна. Культурна дипломатія як ідентифікатор держави в контексті глобалізації / І. О. Костиря, М. І. Шевченко, Н. М. Янченко. - С.20-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Мохнюк, Руслан Степанович. Інститути громадянського суспільства у процесі реалізації євроінтеграційної політики / Р. С. Мохнюк. - С.26-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Зленко, Наталія Миколаївна. Феномен медіальної культури в сучасному світі / Н. М. Зленко. - С.34-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Танська, Людмила Вацлавівна. Сцена як універсум комунікативної діяльності людини / Л. В. Танська. - С.39-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Бендас, Дарина Олександрівна. Сучасні медіа-ресурси у комунікативній системі виконавця-акордеоніста / Д. О. Бендас. - С.44-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Голуб, Катерина Вадимівна. Сценічні практики як засіб самоідентифікації грецького етносу Приазов’я / К. В. Голуб. - С.50-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Козловська, Марина Вікторівна. Святкові видовища в соціокультурних практиках сучасності: фестивальний туризм / М. В. Козловська. - С.56-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Лавренюк, Сергій Віталійович. АРТ-комунікація як складова культури продюсерської діяльності / С. В. Лавренюк. - С.61-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Лукашева, Людмила Тимофіївна. Музично-театральна рефлексія творчого феномену М. М. Синельникова: культурологічний вимір / Л. Т. Лукашева, С. М. Садовенко. - С.68-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Федотова, Наталя Володимирівна. Поняття "Contemporary Dance" (танець контемпорарі): культурологічні, філософські та мистецтвознавчі підходи / Н. В. Федотова. - С.75-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Акімов, Дмитро Ігорович. Колекціонери як споживачі творів образотворчого мистецтва на арт-ринку та їхні мотивації / Д. І. Акімов. - С.81-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Варивончик, Анастасія Віталіївна. Становлення та розвиток українського гобелену в дизайні середовища / А. В. Варивончик. - С.86-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Чумаченко, Олена Петрівна. Скульптура як форма агональної традиції античної культури / О. П. Чумаченко. - С.92-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Білаш, Ольга Сергіївна. Київський театр класичного балету: історичний та мистецький аспекти діяльності (1981-1998) / О. С. Білаш, Л. Ф. Хоцяновська. - С.97-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Вишотравка, Людмила Іванівна. Чоловіче академічне виконавство 1950-1970-х рр. (на прикладі творчої діяльності М. Апухліна, А. Бєлова та Г. Баукіна) / Л. І. Вишотравка. - С.103-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Журавльова, Анастасія Володимирівна. Контактна імпровізація в контексті соціального танцю XXI століття: особливості відкритої танцювальної форми "Джем" / А. В. Журавльова. - С.108-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Квецко, Ольга Ярославівна. Принципи хореографічної освіти в початкових мистецьких закладах / О. Я. Квецко. - С.113-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Пастухов, Олексій Анатолійович. Сучасний танець: теоретичні засади новітніх підходів до викладання / О. А. Пастухов. - С.118-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Афоніна, Олена Сталівна. Інтерпретація коду Данте в мистецтві / О. С. Афоніна. - С.123-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Асталош, Габріела Ласлівна. Історична постать ігнація Яна Падеревського крізь призму синтезу мистецької та політичної діяльності / Г. Л. Асталош. - С.129-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Бобул, Іван Васильович. Вплив джазово-музичних форм на естрадно-пісенну культуру / І. В. Бобул. - С.134-139. - Бібліогр. в кінці ст.
Araya, Berrios Nina. Social and cultural project aspects on the example of musical and circus art project "circle" / B. N. Araya, V. Shulgina. - С.140-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Микуланинець, Леся Михайлівна. Біографія в аспекті культурної комунікації митця і публіки / Л. М. Микуланинець. - С.145-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Нємцова, Лілія Орестівна. Історія окремих напрямів музичного мистецтва в Україні у XX столітті / Л. О. Нємцова. - С.150-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Степурко, Віктор Іванович. Наративна сутність мовного контенту у висловленні композитором оцінки власної творчості / В. І. Степурко. - С.156-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Борко, Ігор Миколайович. Особливості української виконавської школи оперного мистецтва в контексті еволюції європейських традицій / І. М. Борко. - С.161-167. - Бібліогр. в кінці ст.
Вігула, Валентина Іванівна. Проблема сценічної культури в аматорському вокально-інструментальному колективі / В. І. Вігула, Т. Ю. Ганулич, Є. В. Цанько. - С.168-176. - Бібліогр. в кінці ст.
Спольська, Олена Володимирівна. Діяльність музичних товариств Східної Галичини як передумова розвитку фахового виконавства / О. В. Спольська. - С.177-182. - Бібліогр. в кінці ст.
Погребняк, Галина Петрівна. Виробництво та дистриб’юція авторського кіно в Україні як державна проблема. Фільмовиробництво і проблеми державної підтримки кіногалузі / Г. П. Погребняк. - С.183-189. - Бібліогр. в кінці ст.
Сорока, Марина Василівна. Мистецький ракурс творчості В. Винниченка в контексті сценічного рішення його літературних творів / М. В. Сорока. - С.190-195. - Бібліогр. в кінці ст.
Винар, Ольга Богданівна. Іншомовний акцент як засіб створення мовної характерності персонажу / О. Б. Винар. - С.196-201. - Бібліогр. в кінці ст.
Лішафай, Олександр Олексійович. Технологічні процеси створення звукового супроводу в аудіовізуальному творі / О. О. Лішафай. - С.202-207. - Бібліогр. в кінці ст.
Москаленко-Висоцька, Олена Миколаївна. Діалектична єдність двох надзавдань у контексті проблеми перевтілення / О. М. Москаленко-Висоцька. - С.208-213. - Бібліогр. в кінці ст.
Буздиган, Тарас Михайлович. Ромео Кастеллуччі - апологет постдраматичного театру / Т. М. Буздиган. - С.214-217. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.
Шифр: В925416057/2019/2
   Журнал

Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв [Текст] : щоквартальний науковий журнал/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : Міленіум, 2015 - . - ISSN 2226-3209. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 2
Зміст:
Герчанівська, Поліна Евальдівна. Тотожність та відмінність культурологічних та антропологічних шкіл / П. Е. Герчанівська. - С.3-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Гуменюк, Тетяна Констянтинівна. Культура початку третього тисячоліття: дискурс нового світовідчуття / Т. К. Гуменюк. - С.8-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Більченко, Євгенія Віталіївна. Культурологізація системи управління підприємствами як симптом глобальної локальності / Є. В. Більченко, Т. В. Калита, Т. В. Заряжко. - С.12-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Вєндєнєєв, Дмитро Валерійович. Становлення культурної диплопатії української народної республіки періоду директорії (1918-1920 рр.) / Д. В. Вєндєнєєв. - С.18-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Кириленко, Катерина Михайлівна. Інноваційна культура як антитеза масовій культурі (на прикладі порівняння ідей Макса Горкгаймера, Теодора Адорно та Еверетта М. Роджерса) / К. М. Кириленко. - С.23-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Вавженчук, Сергій Ярославович. Право на працю як соціокультурний феномен / С. Я. Вавженчук, О. І. Биркович, Т. І. Биркович. - С.31-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Волошин, Юрій Олексійович. Міжнародно-правові стандарти в сфері охорони культурної спадщини та їх імплементація у національне законодавство держав / Ю. О. Волошин, О. В. Єпіфанов, О. В. Марцеляк. - С.35-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Бездрабко, Валентина Василівна. Літературна спадщина Миколи Гоголя як джерело дослідження історії бюрократії / В. В. Бездрабко. - С.42-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Копієвська, Ольга Рафаілівна. Культурні практики в дискурсі Cultural Studies / О. Р. Копієвська. - С.49-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Бліхар, Марія Миронівна. Соціокультурний розвиток об'єднаних територіальних громад у процесі децентралізації / М. М. Бліхар, Ю. П. Бурило, О. І. Пархоменко-Куцевіл. - С.54-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Брацкі, Артур. Українські культурологічні студії Анатомія Марцінковського: пошуки джерел націєтворення / А. Брацкі. - С.58-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Гедьо, Анна Володимирівна. Конфесійні та етнокультурні маркери в метричних книгах / А. В. Гедьо, О. В. Кригіна. - С.62-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Гиренко, Інна Володимирівна. Українська мова як соціокультурний та правовий феномен / І. В. Гиренко. - С.65-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Дубровіна, Любов Андріївна. Національні бібліотеки Національної академії наук України в процесі атестації наукових установ: аспект оцінювання публікаційної активності / Л. А. Дубровіна. - С.69-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Корнієнко, Владислав Вікторович. Художній світ людини як комунікативна система: культурологічне осягнення / В. В. Корнієнко. - С.82-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Надтока, Геннадій Михайлович. Політичні та етнокультурні передумови автономістьких рухів у православній церкві Бессарабії (ХІХ- поч. ХХ ст.) / Г. М. Надтока, І. В. Горпинченко. - С.92-97. - Бібліогр. в кінці ст.
Сабадаш, Юлія Сергіївна. Особливості наукового та релігійного світоглядів: культурологічний аспект / Ю. С. Сабадаш, С. А. Панченко. - С.112-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Сіверс, Валерій Анатолійович. Невдоволення державою як супутній феномен смислової пустотності дискурсу культури / В. А. Сіверс. - С.117-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевченко, Олександр Олександрович. Соціокультурна сфера сільських території у контексті сталого розвитку / О. О. Шевченко. - С.128-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевченко, Наталія Олександрівна. Сільський туризм у контексті розвитку соціокультурних послуг в умовах децентралізації в Україні / Н. О. Шевченко, Ю. О. Руденко. - С.131-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Шемаєва, Ганна Василівна. Міжкультурний діалог у контексті бібліотечної взаємодії / Г. В. Шемаєва. - С.135-139. - Бібліогр. в кінці ст.
Бойко, Людмила Павлівна. Соціокультурне значення молодіжних субкультур у сучасних реаліях / Л. П. Бойко. - С.152-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Вовк, Наталія Степанівна. Репрезентація культурної спадщини України через електронні виставки / Н. С. Вовк, С. О. Лісіна. - С.156-161. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванюк, Олег Леонідович. Київська преса 1914-1917 рр. про увічнення пам'яті про першу світову війну / О. Л. Іванюк. - С.162-165. - Бібліогр. в кінці ст.
Власенко, Федір Павлович. Посткультура в контексті трансгуманізму / Ф. П. Власенко, Є. В. Левченюк, Д. А. Товмаш. - С.166-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбань, Юрій Іванович. Розвиток університетської бібліотеки: комплекс стратегічних рішень / Ю. І. Горбань. - С.180-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Гоц, Людмила Сергіївна. Медіа-війни крізь призму Cinema studies: між Фуко та Бодріяром / Л. С. Гоц. - С.185-189. - Бібліогр. в кінці ст.
Громовчук, Мирослава Володимирівна. Освітні процеси як основа становлення правосвідомості в перший чехословацькій республіці (1918-1938 рр.) / М. В. Громовчук, О. О. Сидоренко. - С.190-194. - Бібліогр. в кінці ст.
Бачинська, Надія Анатоліївна. Діалог культур: бібліотека як міжкультурний хаб / Н. А. Бачинська, І. М. Гоян, Т. В. Кичкирук. - С.195-198. - Бібліогр. в кінці ст.
Музика, Юлія Дмитрівна. Фізична культура як феномен розвитку особистості / Ю. Д. Музика, О. В. Юденко, С. М. Котов. - С.199-202. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламарчук, Світлана Петрівна. Основні етапи формування та розвитку екологічної правової культури в сучасному суспільстві / С. П. Паламарчук, В. І. Биркович, О. П. Світличний. - С.210-212. - Бібліогр. в кінці ст.
Пилипів, Володимир Іванович. Символи у культурному просторі людства / В. І. Пилипів. - С.213-216. - Бібліогр. в кінці ст.
Руснак, Юлія Маноліївна. Культурний простір буковинської весільної обрядовості / Ю. М. Руснак, Н. О. Філіпчук. - С.217-221. - Бібліогр. в кінці ст.
Устименко, Леся Миколаївна. Культурно-рекреаційні потреби в контексті розвитку туризму / Л. М. Устименко, Н. В. Булгакова. - С.226-229. - Бібліогр. в кінці ст.
Коваленко, Єлена Ярославівна. Управлінська культура людських відносин / Є. Я. Коваленко. - С.230-235. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Сергій Борисович. Спростування теорій екомузею та нової музеології / С. Б. Руденко. - С.240-244. - Бібліогр. в кінці ст.
Немеш, Анна Миколаївна. Теоретична рефлексія семіотичної комунікації: соціокультурний аспект / А. М. Немеш. - С.245-252. - Бібліогр. в кінці ст.
Волкова, Галина Вікторівна. Ритуал в культурі поставангарду / Г. В. Волкова. - С.253-257. - Бібліогр. в кінці ст.
Недзельський, Роман Стефанович. Проблема розвитку культурної політики в Україні в контексті національного культурного простору / Р. С. Недзельський. - С.258-261. - Бібліогр. в кінці ст.
Андросова, Дарія Володимирівна. Гармонізації професором Одеської державної консерваторії С. Орфеєвим степених і прокименів для богослужіння / Д. В. Андросова. - С.262-266. - Бібліогр. в кінці ст.
Бермес, Ірина Лаврентіївна. Соціокультурні функції польських товарів дрогобича (перша третина ХХ ст.) / І. Л. Бермес. - С.271-275. - Бібліогр. в кінці ст.
Бліхар, В’ячеслав Степанович. Студії історії дизайну: аналітична модель викладання / В. С. Бліхар, Л. І. Цимбала, Д. Є. Забзалюк. - С.276-279. - Бібліогр. в кінці ст.
Гоцалюк, Алла Анатоліївна. Хореографія як засіб вираження поліжанрових художніх форм / А. А. Гоцалюк. - С.280-284. - Бібліогр. в кінці ст.
Добко, Тетяна Василівна. Живопис Леоніда Гопанчука: проблеми дослідження творчої спадщини / Т. В. Добко. - С.290-294. - Бібліогр. в кінці ст.
Зосім, Ольга Леонідівна. Духовна пісня в жанровій системі сакральної музики: питання термінології / О. Л. Зосім. - С.295-299. - Бібліогр. в кінці ст.
Капелюшний, Валерій Петрович. Українське поетичне кіно Сергія Параджанова: Радянська історіографія / В. П. Капелюшний, Р. М. Конта, Н. Г. Ховайба. - С.300-304. - Бібліогр. в кінці ст.
Муравська, Ольга Вікторівна. "Літургійний рух" та його роль у західноєвропейській культурно-історичній та музичній традиції ХІХ-ХХ ст. / О. В. Муравська. - С.312-317. - Бібліогр. в кінці ст.
Рой, Євгеній Євгенійович. Історико-культурні передумови створення державного ансамблю танцю України як форми репрезентації національного мистецтва народної хореографії / Є. Є. Рой. - С.323-327. - Бібліогр. в кінці ст.
Рощенко, Олена Георгіївна. Музикознавче акме Наталії Савицької: на шляху до музикологічної акмеології / О. Г. Рощенко. - С.328-332. - Бібліогр. в кінці ст.
Фрицюк, Валентина Анатоліївна. Рок-культура 1970-80-х років та музичний романтизм ХІХ століття: типологія феноменів / В. А. Фрицюк, Н. В. Ліва. - С.333-335. - Бібліогр. в кінці ст.
Школьна, Ольга Володимирівна. Діяльність Києво-Межигірської фаянсової фабрики доби Барських за першоджерелами / О. В. Школьна. - С.336-340. - Бібліогр. в кінці ст.
Юган, Наталія Леонідівна. Формування національної індентичності українського суспільства засобами театру / Н. Л. Юган. - С.341-345. - Бібліогр. в кінці ст.
Буркацький, Зиновій Павлович. Історичні передумови кларнетної техніки й концепція віртуозної гри на цьому інструменті / З. П. Буркацький. - С.346-350. - Бібліогр. в кінці ст.
Гутник, Ірина Миколаївна. Стилізація у професійному народному хореографічному мистецтві сучасності / І. М. Гутник. - С.356-360. - Бібліогр. в кінці ст.
Гавран, Ірина Анатоліївна. Формування педагогічної емпатії студентів як завдання сучасної мистецької освіти / І. А. Гавран. - С.361-364. - Бібліогр. в кінці ст.
Дубрівна, Антоніна Петрівна. Концептосфера аналізу абстракції в образотворчому мистецтві як елемента художньої культури / А. П. Дубрівна. - С.371-374. - Бібліогр. в кінці ст.
Жишкович, Мирослава Андріївна. Архетип кохання у солоспівах композитора діаспори Ігоря Соневицького / М. А. Жишкович, Р. Й. Калин. - С.375-378. - Бібліогр. в кінці ст.
Колосніченко, Марина Вікторівна. Ретроспективність як проектна практика формування актуальних образів у системі моди ХХІ століття / М. В. Колосніченко, Н. В. Чупріна. - С.386-391. - Бібліогр. в кінці ст.
Комаревич, Іванна Леонідівна. Теоретичні засади фізіології співочого апарату та постановки голосу / І. Л. Комаревич. - С.392-395. - Бібліогр. в кінці ст.
Крипчук, Микола Володимирович. Сучасні етнофестевалі Харківщини: традиції, досвіт, сьогодення / М. В. Крипчук, А. С. Касьяненко. - С.396-401. - Бібліогр. в кінці ст.
Мазур, Вікторія Павлівна. Стильові особливості сцени "Оплакування" з плащаниці церкви зішестя святого духа села Шкарівка Київської області / В. П. Мазур. - С.402-404. - Бібліогр. в кінці ст.
Медведева, Алла Олександрівна. Маска як елемент театральної культури: наукова рефлексія / А. О. Медведева. - С.405-408. - Бібліогр. в кінці ст.
Медвідь, Тетяна Анатоліївна. Твори української літератури на вітчизняній балетній сцені / Т. А. Медвідь. - С.409-412. - Бібліогр. в кінці ст.
Нєйчева, Лілія Василівна. Кирило-Мефодіївська традиція як епіцентр національних християнських установок Болгарії / Л. В. Нєйчева. - С.413-416. - Бібліогр. в кінці ст.
Овчаренко, Олексій Ілліч. Композиція як пошук нового стилю / О. І. Овчаренко, О. С. Подволоцька. - С.417-420. - Бібліогр. в кінці ст.
Рижова, Ольга Олексіївна. Китайська тема в німецькому й українському символізмі ( на прикладі порівнння інструментальної фактури в "Пісні про землю" Г. Малера й циклу на вірші китайських поетів Б. Лятошинського) / О. О. Рижова. - С.420-425. - Бібліогр. в кінці ст.
Савчин, Лілія Михайлівна. Творчі заходи як дієва форма оптимізації активності студентів-хореографів / Л. М. Савчин. - С.426-429. - Бібліогр. в кінці ст.
Соланський, Степан Степанович. Художньо-інтерпретаційний дискурс бахіанства у глокалізованому просторі ( на прикладі рецепції клавірної творчості композитора у Льовові) / С. С. Соланський, Соланська З. М. Ластовецька-. - С.430-433. - Бібліогр. в кінці ст.
Стець, Галина Володимирівна. Мистецька постать отця Йосифа Кишакевича у контексті розвитку української музичної культури Галичини кінця ХІХ - першої половини ХХ століття / Г. В. Стець ; Г. В. Тець. - С.434-437. - Бібліогр. в кінці ст.
Татарнікова, Анджела Анатоліївна. Парадигма християнського славослів'я у творчості Г. Ф. Генделя / А. А. Татарнікова. - С.438-443. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевченко, Лілія Михайлівна. Традиції культури мистецької Франції та фортепіанні концерти К. Сен-Санса / Л. М. Шевченко. - С.449-452. - Бібліогр. в кінці ст.
Герц, Ірина Іванівна. Розкриття ідейно-образного змісту класичної музики у балетах Ханса Ван Манена / І. І. Герц. - С.459-462. - Бібліогр. в кінці ст.
Грек, Володимир Анатолійович. Імпровізація в хореографії: поліаспектність проявів / В. А. Грек. - С.463-466. - Бібліогр. в кінці ст.
Сіненко, Оксана Олександрівна. Естрадний вокал як відмінна риса урбаністичної культури / О. О. Сіненко. - С.467-470. - Бібліогр. в кінці ст.
Щербаков, Ярослав Ігорович. Теорія індійського санскритського походження китайської драми чжуцзюйшо у контексті студій історії культури сходу / Я. І. Щербаков. - С.471-474. - Бібліогр. в кінці ст.
Цугорка, Олександ Петрович. Естетичні традиції українського барокового іконопису в сучасному сакральному мистецтві / О. П. Цугорка. - С.475-479. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.


    Тристан, Анна
    Вечірнє коло: підсумки дня : розмова з дітьми в колі / Анна Тристан // Дошкільне виховання. - 2020. - № 8. - С. 24-25 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Педагогічний досвід

Кл.слова (ненормовані):
особистість дитини -- соціальна компетентність -- рефлексія

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

19.


    Куниця, Т.
    Взаємодія в колективі [Текст] : тренінгове заняття / Т. Куниця // Управління освітою : часопис для керівників освітньої галузі. - 2018. - № 11. - С. 56-63

Кл.слова (ненормовані):
згуртованість колективу -- співробітництво -- товариські контакти -- активне слухання -- рефлексія

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

20.


    Химера, Н. В.
    Використання інтерактивних технологій на уроках зарубіжної літератури [Текст] / Н. В. Химера // Зарубіжна література в школах України. - Київ : Антросвіт, 2015. - № 12. - С. 15-21. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
репродуктивний тип навчання -- мотивація -- рефлексія

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (20.01.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

21.


    Окрепка, Г.
    Використання віртуальних тренажерів PhET–interactive simulation при викладанні загальної хімії фармацевтам у закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / Г. Окрепка. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 3. - С. 206-219, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
віртуальні тренажери -- симулятори -- загальна хімія -- успішність
Анотація: На основі практичного досвіду розглянуто проблеми і перспективи використання віртуальних тренажерів–симуляторів для підвищення інтерактивності навчальних матеріалів при викладанні загальної хімії у закладах вищої освіти. Розроблено інструкції та студентами–фармацевтами апробовано виконання віртуальних практичних робіт із застосуванням симуляцій PhET– Interactive Simulation. Сформульовано переваги та недоліки використання в освітньому процесі віртуальних практичних робіт з хімії на тренажерах PhET. Встановлено, що відбувається активізація навчальної діяльності і виконання завдань на симуляторі сприяє підвищенню якісного показника успішності, зростає пізнавальний інтерес до реального експерименту, розвиваються дослідницькі компетенції у студентів. Студенти набувають навички встановлювати причиннонаслідкові зв’язки та зв’язку матеріалу, який вивчається із повсякденним життям і власним досвідом. Симуляції PhET – це метод інтерактивного навчання, який можна ефективно впроваджувати у різні заняття (лекції, семінари, практичні заняття) та використовувати із різною метою (пояснення нового матеріалу, відпрацювання навичок та набуття вмінь, перевірка гіпотез та прогнозів, рефлексія, формування дослідницької компетенції). Тренажери PhET–Interactive Simulation надають студентам можливість для самостійного опрацювання нового матеріалу, розвитку навичок планувати експеримент, висувати гіпотези, робити передбачення та прогнози, а також теоретично підготуватись до виконання реального експерименту під час роботи у хімічній лабораторії. Недоліками використання PhET симуляторів у навчальному процесі є необхідність наявності комп’ютерів або смартфонів, а також доступу до мережі Інтернет. Крім того, моделювання на симуляторах не може сформувати у студентів навичок роботи з реальним лабораторним обладнанням та устаткуванням.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

22.
Шифр: В353859/2019/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2019р. № 2
Зміст:
Кочерга, Олександр. Психофізіологічний аспект народження партнерства / О. Кочерга. - С.4-12
Кл.слова: освітній процес, етологія, партнерська взаємодія
Савінова, Наталія. Компетентнісне навчання і партнерська взаємодія: уникаємо помилок / Н. Савінова. - С.13-20
Кл.слова: рефлексія професійної діяльності, освітній процес
Безсонова, Ольга. Форми групової взаємодії дошкільників / О. Безсонова, Л. Дудинська. - С.21-29
Кл.слова: партнерська взаємодія, генерування ідей, проектування
Бернацька, Олена. Як загасити агресію батьків: поради вихователю / О. Бернацька. - С.30-31
Кл.слова: агресивні батьки, агресивна поведінка, конструктивний діалог
Дитина погано поводиться: як про це повідомити батькам, щоб заручитися їхньою підтримкою. - С.32-33
Дубовик, Світлана. Як запобігти стресу та подолати його / С. Дубовик. - С.34
Партнерська взаємодія учасників освітнього процесу: Що До Чого. - С.35-37
Кл.слова: тест для самодіагностики
Ночвінова, Олена. Workshops у дитячому садку, або Творимо дива разом / Олена Ночвінова. - С.38-40
Кл.слова: творча майстерня, види мистецтва
Половіна, Олена. Розвиваємо творчий потенціал дітей під час прогулянки / Олена Половіна. - С.41-45
Кл.слова: природа, зимова прогулянка, довкілля
Щоб зима була в радість, або Як уберегти дитину від обмороження. Буклет. - С.46-47
Кл.слова: обмороження, домедична дапомога, ступені обмороження
Коваленко, Алла. Квест у методичному кабінеті / А. Коваленко. - С.48-51. - квест-кімната
Кл.слова: безпека життєдіяльності
Вербська, Оксана. Інтерактивний куб, або Лайфхаки вихователю з формування у дітей навичок пожежної безпеки / О. Вербська. - С.52-57
Кл.слова: складові інтерактивного куба, конспект заняття
"Ігри" з вогнем. До Дня пожежної охорони. - С.58-59
Кл.слова: вогнеборець, культура безпечної поведінки, гра в слова
Джемула, Галина. Будемо друзями вогню! Сценарій розваги для дітей старшого дошкільного віку До Дня пожежної охорони / Г. Джемула. - С.60-63
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

23.
Шифр: В353859/2020/3
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2020р. № 3
Зміст:
Іванчук, Сабіна. Виклики сталого розвитку для дорослих / С. Іванчук. - С.4-8
Кл.слова: споживча культура, педагогічний інтенсив, спецкурс для педагогів
Правила про правила: як навчати дитину справедливості. - С.9-11
Безсонова, Ольга. Соціальне щеплення, або Стимульні ситуації для сталої поведінки / О. Безсонова, Л. Дудинська. - С.12-16
Кл.слова: стимульна ситуація, спонтанні ситуації, спеціально змодельовані ситуації
Стоп істерика - діємо у конфліктній ситуації. Пам'ятка. - С.17
Орієнтовна циклограма вихователя-методиста на квітень. - С.18-20
Стаєнна, Олена. Узагальнюйте педагогічний досвід без помилок / О. Стаєнна. - С.21-24
Кл.слова: майстерність педагога, формулювання теми, структура теми
Стаєнна, Олена. Професійна рефлексія: як аналізувати власну діяльність / О. Стаєнна. - С.25-27
Кл.слова: методична робота, освітня діяльність, самоаналіз
Левицька, Марина. Бачити, чути, говорити, або Розвиток мовлення у дітей з порушенням зору / М. Левицька. - С.28-31
Кл.слова: система корекційної роботи, психоемоційні вправи, вправи для корекції зору
Клименко, Людмила. Інтегрований підхід до корекційної роботи / Л. Клименко. - С.32-35
Кл.слова: розвиток мовлення, зорові функції, емоційний розвиток
Кляпець, Ольга. Формуємо батьківську команду в інклюзивній групі / О. Кляпець. - С.36-39
Кл.слова: командна робота, відкрита дискусія, спільна діяльність
5 типів висловлювань для підтримки дітей. Пам'ятка. - С.40-41
Комунікація з дітьми родин учасників ООС / АТО та внутрішньо переміщених осіб. - С.42-44
Кл.слова: посттравматичні прояви, адаптація, мовленнєва комунікація
Кондратець, Інна. Рефлексуємо, щоб поліпшити взаємодію з батьками / І. Кондратець. - С.45-49
Кл.слова: взаємодія з батьками, наочно-друковані засоби, творчі форми взаємодії
Техніки та прийоми згоди під час розмови з батьками. - С.50-51
Кл.слова: перефразування, антисуперечка, трюїзм
Як спілкуватися з батьками, щоб уникнути конфліктів. - С.52
Стягунова, Ольга. Ігрове ранкове коло в дитячому садку / О. Стягунова, І. Шаманова, Л. Зеркаль. - С.53-57
Кл.слова: ранкова зустріч, комунікація
щоб ранкове коло було успішним: поради ігромайстра. - С.58
Чайка, Зоя. Впевнений старт, або Як нам вдалося оновити освітній процес / З. Чайка, Т. Олійник, Д. Ковальчук. - С.62-65
Кл.слова: освітній процес, підвищення кваліфікації
Що відзначати у квітні. - С.66-67
Джемула, Галина. Хай здійснюються бажання! Сценарій розваги для дітей старшої групи до Всесвітнього дня бажань / Г. Джемула. - С.68-71
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

24.
37.091.31:001.895
Б 55


    Бех, І. Д.
    Виховна гуманістична парадигма в освітній інновації / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2016. - N 2. - С. 14-21. - Бібліогр.: с. 21 (7 назв) . - ISSN 2304-0629
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ПАРАДИГМА -- СМИСЛОВА ЦІННІСТЬ -- ОСОБИСТІСНА РЕФЛЕКСІЯ -- РЕФЛЕКСИВНА ТЕХНІКА -- ЕМОЦІЙНІ ПЕРЕЖИВАННЯ -- ГУМАНІСТИЧНИЙ ДІАЛОГ -- ДУХОВНЕ САМОВДОСКОНАЛЕННЯ
Анотація: Розкрито сутність виховної гуманістичної парадигми як учіння про вміння особистості "володарювати над собою". Це свідоме й вільне оволодіння підростаючою особистістю певною духовно-моральною цінністю. Наголошено на чинниках, які перешкоджають особистості досягти цієї мети. Головним гальмівним механізмом, на думку автора, є явище невідповідності спонукально-цільового компонента Я особистості його результативному компоненту. З огляду на це проаналізовано особистісну рефлексію як самоперетворювальну техніку. Вводиться поняття "людський образ" та розкривається феномен "бажання бути собою" як орієнтири духовного розвитку вихованця.

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

25.
Шифр: В730231/2017/5/6
   Журнал

Вища школа [Текст] : науково-практичне видання/ МОН України. - Київ : Знання, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2017р. № 5/6
Зміст:
Поліщук, Валерій. Вища освіта у календарному соціальному вимірі / В. Поліщук. - С.12-22
Кл.слова: вища освіта, децентралізація, соціальний вимір
Корсак, Костянтин. Можлива роль університетів у повторенні українцями прадавнього глобального цивілізаційного внеску / К. Корсак, Ю. Корсак. - С.23-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ноотехнології, винайдення землеробства, походження українців
Федяєва, Валентина. Досягнення і прорахунки педагогічної науки в університецькій освіті кінця XX - початку XXI ст. / В. Федяєва. - С.32-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, педагогічна наука, наукові дослідження
Загородня, Алла. Тенденції розвитку системи професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі / А. Загородня. - С.41-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтернаціоналізація вищої освіти, економічна галузь, сучасні тенденції
Загірняк, Михайло. Про користування можливостями міжнародної бази даних SCOPUS / М. Загірняк, А. Костенко. - С.48-55. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: індексація, Scopus, пошукова вибірка
Омельчук, Сергій. Мовна дослідницька компетентність студента-філолога / С. Омельчук. - С.56-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дослідницька компетенція, мовна дослідницька компетентність, субкомпоненти дослідницької компетентності
Корольова, Ірина. Роль професійної рефлекції у фаховому становленні особистості майбутнього менеджера освітньої галузі / І. Корольова. - С.69-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: менеджер галузі освіти, професійна рефлексія, самовдосконалення
Пятничук, Тетяна. Експеримент з упровадження елементів дуальної системи підготовки кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах України / Т. Пятничук. - С.78-84. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна освіта, дуальна система, творчі групи
Яковлева, Світлана. До питання психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії / С. Яковлева. - С.85-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інклюзивна освіта, діти з особливими потребами, корекційна освіта
Малихіна, Катерина. Алгоритм профорієнтації у взаємодії ВНЗ та школи / К. Малихіна. - С.95-103. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна орієнтація, алгоритм, маркетинг, вища школа, професійне навчання
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

26.
Шифр: В730231/2016/10
   Журнал

Вища школа [Текст] : науково-практичне видання/ МОН України. - Київ : Знання, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2016р. № 10
Зміст:
Базилевич, В. Олімпіада з навчальної дисципліни "Економічна теорія в системі формування та розвитку креативних здібностей студентської молоді" / В. Базилевич, Н. Гражевська, О. Кирильчук. - С.7-19
Модернізація вищої освіти: нормативно-правове та організаційне забеспечення / В. Погребняк та інші. - С.20-26
Осецький, В. Місце футурології у структурі наукових досліджень феномену освіти / В. Осецький, І. Татомир. - С.27-44
Дударенко, Л. Межі звернення до знань про минуле у передбаченні майбутнього системи освіти / Л. Дударенко. - С.45-53
Корсак, К. Нооісторія, Велике Трипілля та інші основи української ідеї ХХІ / К. Корсак. - С.54-63
Похресник, А. Філософська рефлексія щодо антропологічної катастрофи і необхідності "релігієзації" вищої школи України / А. Похресник. - С.64-72
Головенкін, В. Криве дзеркало: ЗНО-2015 з математики / В. Головенкін. - С.73-87
Ратушинська, А. Самовиховання як засіб формування особистості. Самовиховання вчителя / А. Ратушинська. - С.88-96
Політова, О. Бібліотека - інформаційний центр творчого розвитку студентів / О. Політова. - С.97-101
Бутук, О. Найм власних випускників - негативне явище, якому не місце у провідних вишах. Чи справді так? / О. Бутук. - С.102-126
Є примірники у відділах:
Ф3 (26.12.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (12.01.2017р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

27.
159.922.7
А67


    Аникеева, Н. П.
    Воспитание игрой [Текст] : кн. для учителя / Н.П. Аникеева. - Москва : Просвещение, 1987. - 144 с. - (Психол. наука - школе). - 0.25 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
гра -- школярі -- спілкування -- емпатія -- рефлексія
Дод.точки доступу:
Луньков, А. И.


Примірників всього: 3
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

28.


    Голуб, Іванна Юріївна.
    Вправи для розвитку індивідуальних пізнавальних здібностей студентів на заняттях з іноземної мови [Текст] / І. Ю. Голуб // Іноземні мови : науково-методичний журнал. - 2019. - № 4. - С. 12-23. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
іноземна мова -- особистісно-орієнтований підхід -- типи інтелекту -- автономність навчання -- рефлексія власної пізнавальної діяльності

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

29.
   378.016:78(075.8)
   О-53


    Олексюк, Ольга Миколаївна.
    Вступ до спеціальності. Музичне мистецтво : навчальний посібник. Модуль 2 / О. М. Олексюк, Г. Г. Кондратенко, О. Д. Ляшенко ; Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут мистецтв. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2011. - 131 с. - 24.05 грн., 24.00 грн., 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музичне мистецтво--Вступ до спеціальності--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
вчителі-музиканти -- інтелектуальний тип -- рефлексія -- комунікація
Анотація: Навчальний посібник знайомить з особливостями майбутньої професії вчителя музичного мистецтва, розкриває специфіку подальшої професійної діяльності
Дод.точки доступу:
Кондратенко, Галина Григорівна
Ляшенко , Ольга Дмитрівна
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут мистецтв


Примірників всього: 27
Бульвар І. Шамо, 18/2 (25),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (25),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

30.


    Сенчило, Алла.
    Готовність майбутнього вчителя початкових класів до розвитку критичного мислення [Текст] / А. Сенчило // Українська мова і література в школах України. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 11. - С. 36-37. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- рефлексія -- актуалізація

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-139 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)