Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (4)Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=рефлексія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 139
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-139 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 122/129/Д 44
Назва : Проблемы научного метода
Вихідні дані : Москва: Наука, 1964
Кільк.характеристики :502 с
Колективи : Академия Наук СССР, Институт философии
Серія: Диалектика - теория познания
Ціна : 1.77 грн.
ДРНТІ : 02.01.07
УДК : 122/129
Предметні рубрики: Філософія-- Методологія науки
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7/А67
Автор(и) : Аникеева Н.П.
Назва : Воспитание игрой : кн. для учителя
Вихідні дані : Москва: Просвещение, 1987
Кільк.характеристики :144 с
Серія: Психол. наука - школе :
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.922.7
Предметні рубрики: Педагогічна психологія
Примірники : всього 2: Ф2(3)
Вільні : Ф2(3)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 908(477)/Ж74
Автор(и) : Ігнатов В., Степико М.
Назва : Життя етносу: соціокультурні нариси : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Либідь, 1997
Кільк.характеристики :240 с
Серія: Трансформація гуманітарної освіти в Україні
ISBN, Ціна 5-325-00122-1
ДРНТІ : 13.91 + 03.61
УДК : 908(477)
Предметні рубрики: Етнонаціональна культура --Україна
Анотація: Цей посібник допоможе збагнути складний ідейний комплекс нових явищ і смислів, розібратися у вихорі суперечливих думок і уявлень, відповісти на різні запитання про етнос, націю, звичаї і т. д.
Примірники : всього 4: ГП АБ(1), Ф1(4)
Вільні : ГП АБ(1), Ф1(4)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013.77/П 86
Назва : Психология и педагогика : учебное пособие для вузов
Вихідні дані : Москва: Центр, 1997
Кільк.характеристики :253 с.
Серія: Alma mater
Примітки : Инв. № 3655 - 1996 г.
ISBN, Ціна 5-88860-010-5: 5.25 грн.
ДРНТІ : 15 + 14
УДК : 37.013.77
Предметні рубрики: Психологія
Педагогіка
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 82.0/П 35
Автор(и) :
Назва : Питання літературознавства: науковий збірник/ Ін-т л-ри ім. Т. Г. Шевченка; ред. А. Р. Волков. Випуск 8 . 65
Вихідні дані : Чернівці: Рута, 2002
Кільк.характеристики :143 с
Колективи : Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка
Примітки : Бібліогр. наприкінці ст.
ISBN, Ціна 966-568-492-2: 10.00 грн.
ДРНТІ : 17.01
УДК : 82.0
Предметні рубрики: Загальне літературознавство
Зміст : До проблеми міфологічної типології образу Фауста ("Фауст" Й. В. Ґьоте)/ Б. Б. Шалагінов. Міф і поетичний контекст Т. Шевченка/ І. М. Зварич. Карл Еміль Францоз і український світ/ П. В. Рихло. Джеймс Джойс і художня система модернізму в творчості А. Жіда 1890-1900 років/ Е. П. Гончаренко. Типологічна подібність соціально-психологічних мотивів поведінки головних героїв романів Дж. Фаулза "Колекціонер" та П. Зюскінда "Парфумер"/ Ісаєнко С.В. Образ музи в поезії Т. Шевченка/ М. І. Шах-Майстренко. Асоціативні ряди в прозі Л. Андрєєва/ О. О. Косенко. "Деміфологізуючий" міф (За романом Крісти Вольф "Медея. Голоси")/ С. П. Фіськова. Навколо Гамлета : Рецептивна рефлексія Айріс Мердок/ А. А. Матійчак. Художественное своеобразие и функции категории времени в повести В. Г. Короленко "С двух сторон"/ Т. В. Филат. Віршування П. Куліша 80-х років (метрика і ритміка)/ Б.І. Бунчук. Постфемінізм та проблема полісуб'єктивності жіночого "я" у прозі О. Забужко/ О. В. Старух. Слово про Булгакова/ А. Р. Волков. Ромен Ролан : "Слово Пеґі допомогло звільненню совісті бентежної Франції, що запитувала себе"/ Л. П. Сердюк. У истоков русской истской прозы: "Мастер и Маргарита" Булгакова/ А.Ю. Мережинская. "Жизнь Иисуса" Э. Ренана в восприятии Ф. М. Достоевского и М. А. Булгакова/ К. А. Титянин. Бал у сатаны в романе "Мастер и Маргарита" в контексте проблемы отношения Булгакова к "еврейской теме"/ Ю. Г. Ткачёв. Мифологема пути в романах "Мастер и Маргарита" Булгакова и "Чевенгур" А. Платонова/ А.В. Кеба. Соотношение логических определений и эпитетов в фельетонах Булгакова/ А.С. Волковинский.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Вісник Дніпропетровського університету. Соціологія. Філософія. Політологія -2003р.,N 9
Цікаві статті :
Пронякін В. І. Метафізика І. Канта в перспективі філософії: Західно-Східні роздуми/ В. І. Пронякін (стр.3-12)
Гугнин А. Маркетинг и этика/ А. Гугнин (стр.12-14)
Панфилов В. А. Предметность математического мышления в контексте взаимосвязи философии и математики/ В. А. Панфилов (стр.14-21)
Корх О. М. Ідея особистого самовизначення в контексті філософії екзистенціалізму/ О. М. Корх (стр.21-26)
Окороков В. Б. К проблеме онтологического прочтения пространственности в концепции М. Хайдеггера/ В. Б. Окороков (стр.26-34)
Огнев’юк В. О. Наука й освіта: межі міжпредметності та інтегрованості/ В. О. Огнев’юк ; В. О. Огнев'юк (стр.34-39)
Талько Т. М. Антропологічна рефлексія у філософії Л. Фейєрбаха/ Т. М. Талько (стр.39-45)
Евтушенко Р. А. Рецепция историко-философского знания в западноевропейской философии XX века/ Р. А. Евтушенко (стр.45-55)
Білецький І. П. Холістична філософія і холістична істина/ І. П. Білецький (стр.56-60)
Корецька А. Освіта - визначальний чинник формування духовності особи/ А. Корецька (стр.61-68)
Цехмистро И. И. Искусственный интеллект в свете теорем Геделя о неполноте формализованных систем/ И. И. Цехмистро (стр.68-72)
Шевцов С. В. Немецкая трансцендентальная поэтика и ее влияние на В. Дильтея/ С. В. Шевцов (стр.72-77)
Шабанова Ю. А. Антропософская проблематика в мистическом учении Иоганна Таулера/ Ю. А. Шабанова (стр.78-84)
Еременко А. М. Противоречия исторического процесса/ А. М. Еременко (стр.84-90)
Макогонова В. В. Г. Г. Шпет о методологических принципах историко-философского исследования/ В. В. Макогонова (стр.90-98)
Осетрова О. А. Психоаналитический аспект исследования феномена суицида/ О. А. Осетрова (стр.98-107)
Манюк О. В. О критике трансцендентальной антропологии/ О. В. Манюк (стр.107-110)
Куцепак С. В. Онтология смысла Жиля Делеза/ С. В. Куцепак (стр.111-119)
Базалук О. А. Понятие "Жизни" в философии Вильгельма Дильтея/ О. А. Базалук (стр.119-124)
Гузенко В. А. Сопоставление трех мировоззренческих установок на основе анализа философии Вл. Соловьева/ В. А. Гузенко (стр.124-129)
Гриб О. С. Проблема добра и зла в философии И. А. Ильина/ О. С. Гриб (стр.129-135)
Патерило О. Н. Миф и логос в философии эпохи постмодернизма/ О. Н. Патерило (стр.135-139)
Гілюн О. В. Автономізація і самоуправління - важливі напрямки розвитку класичного університету/ О. В. Гілюн (стр.140-142)
Глазунов С. В. Еволюція шлюбно-сімейних відносин у світоглядних вимірах/ С. В. Глазунов (стр.143-148)
Швидка Л. І. Опитування громадянської думки в сучасному науковому дискурсі: теоретичні та методичні проблеми/ Л. І. Швидка (стр.149-153)
Липовська Н. А. Специфіка управління комунікаційним простором у митній системі/ Н. А. Липовська (стр.162-169)
Мягкий В. Б. Соціальні аспекти здоров’я в концепціях західних учених/ В. Б. Мягкий (стр.169-176)
Лобанова А. С. Особливості функціонування соціальної мімікрії в економічній та політичній сферах сучасного українського суспільства/ А. С. Лобанова (стр.176-181)
Мосьондз М. В. Соціологічна інтерпретація поняття "Соціальна інтеграція"/ М. В. Мосьондз (стр.185-190)
Падерин И. Д. Социально-экономические проблемы развития малых предприяттий глазами их руководителей/ И. Д. Падерин (стр.190-196)
Ларионова Е. А. Структуралистский конструктивизм: концептуальные особенности изучения этничности/ Е. А. Ларионова (стр.201-204)
Токовенко О. С. Іміджеві технології в Україні: класичні схеми чи національна специфіка?/ О. С. Токовенко, Г. В. Щолокова (стр.205-209)
Шепелев М. А. К вопросу о демократическом потенциале глобализации/ М. А. Шепелев (стр.209-223)
Лясота А. С. Демократичні традиції козацько-гетьманської доби в Україні/ А. С. Лясота (стр.223-227)
Сукачов В. В. Соціальний капітал як концепція сучасної політології/ В. В. Сукачов (стр.227-233)
Третяк О. А. Політична аогументація як засіб раціоналізації політичної комунікації у сучасній ліберальній теорії/ О. А. Третяк (стр.233-241)
Воронова Т. В. Сутність та сучасне значення концепції харизматичного політичного лідерства/ Т. В. Воронова (стр.242-246)
Долгіх В. П. Мова як політичний феномен/ В. П. Долгіх (стр.246-252)
Кремена В. І. Сучасні українсько-американські міждержавні відносини: проблеми та перспективи розвитку/ В. І. Кремена, В. І. Данилов (стр.253-261)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9/Л 87
Автор(и) : Лучинин, Алексей Сергеевич
Назва : История психологии : учебное пособие для вузов
Вихідні дані : Москва: Экзамен, 2005
Кільк.характеристики :288 с
ISBN, Ціна 5-472-00438-1: 12.17 грн.
ДРНТІ : 15.01.09
УДК : 159.9
Предметні рубрики: Історія психології
Анотація: Навчальний курс для вузів з дисципліни "Психологія".
Примірники : всього 5:
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 821.161.2/Г 85
Автор(и) : Гуменюк, Борис
Назва : Лук’янівка : роман-рефлексія
Вихідні дані : Київ: Факт, 2005
Кільк.характеристики :805 с
Серія: Exceptis excipiendis
ISBN, Ціна 966-359-004-1: 15.00 грн.
ISBN, Ціна 966-8408-87-Х: Б.ц.
ДРНТІ : 17.82.31
УДК : 821.161.2
Предметні рубрики: Художня література-- Українська література
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 82.0/П 35
Автор(и) :
Назва : Питання літературознавства: науковий збірник/ Ін-т л-ри ім. Т. Г. Шевченка, Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича; ред. О. В. Червінська. Випуск 71
Вихідні дані : Чернівці: Рута, 2006
Кільк.характеристики :287 с
Колективи : Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
Примітки : Бібліогр. наприкінці ст
Ціна : 15.00 грн.
ДРНТІ : 17.01.11
УДК : 82.0
Предметні рубрики: Літературознавство
Зміст : Формы авторской рефлексии в прозе Джона Фаулза/ Ю. Н. Бумбур. Повість Івана Франка "" : онейричний аспект дослідження/ Х. Б. Ворок. Іронія історії в романі Малколма Бредбері "До Ермітажу"/ І. М. Дробіт. "Аріаднині ниті" : про деякі непомічені міфологеми в прозі І. Франка/ К. І. Дронь. Наративна поліфонія у романі Тоні Моррісон "Любов"/ О. А. Іванів. Особенности архитектоники пьес Л. Андреева "Екатерина Ивановна" и В. Винниченко "Грех" (типологический анализ)/ Т. В. Ивасишена. К проблеме типологии постмодернистского сюжета/ А.П. Краснящих. Музичність літератури кінця XIX - початку XX століття (у творчості "молодомузівців")/ Н. М. Лупак. Життя „тексту Моцарта” у „Великому часі” як його смислова актуалізація (на матеріалі сучасної німецької літератури та літературно-критичної думки)/ С. П. Маценка. Міфоелементи романів Г. Міллера "Тропік Рака", "Чорна весна" і "Тропік Козерога"/ Я. О. Павліщева. Своеобразие переосмысления традиционных структур в драматургии Е. Шварца/ И. Л. Тарангул. Межа естетизування в творчості Анатоля Франса/ К. О. Титянін. Критика реакції читача серед провідних літературознавчих шкіл XX століття (на прикладі праць Сгенлі Фіша)/ Л. Б. Бабій. Філософія М. Гайдеґґера і вектор зміни методологічної парадигми сучасного літературознавства/ І. В. Козлик. Лінгвокультурні концепти: герменевтика та переклад/ В. Д. Бялик. Генеза біблійної герменевтики як основа сучасної гуманітаристики/ З. Б. Ланових. Рецепція фольклорних традицій у жанрі літературної утопії/ С. В. Безчотнікова. Рецепція епохи бароко в сучасній німецькій літературі/ С. О. Варецька. Рецепція творчості Марини Цвєтаєвої в Україні (на зламі к. ХХ - п. ХХІ ст.)/ Н. Р. Грицак. Християнські мотиви в оповіданнях на сторінках дитячих журналів кінця XIX - поч. ХХІ ст./ У. О. Лешко. Айріс Мердок у дискусіях на порозі постмодернізму (письменницька критика як форма рецепції) 182/ А. А. Матійчак. Ім’я Євгена Маланюка на сторінках сучасних українських видань/ А. А. Мойсіна. "Теорія читацького відгуку" як спроба критичного прочитання перекладів (на прикладі творів для дітей Р. Кіплінга)/ І. Д. Олійник. Поетика "відкритого твору" : межі рецепції ("Odi profanum vulgus" Івана Франка)/ М. М. Челецька. Авторські інтепретаційні моделі та їх програми в казці А. де Сент-Екзюпері "Маленький принц"/ Н. А. Астрахан. Інтерпретації класичних художніх зразків у поетичній драматургії Тоні Харрісона/ Т. А. Козимирська. Герменевтика як універсальний метод гуманітарних наук/ А. М. Бернюков. Ігрові стратегії у літературознавчих студіях : до проблеми новітніх інтерпретативних моделей/ М. Б. Лановик. Теорія мережевої літератури як новий літературознавчий дискурс/ Т. В. Фісенко.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.02/К 78
Автор(и) : Краевский В. В. , Хуторской А. В.
Назва : Основы обучения. Дидактика и методика : учебное пособие
Вихідні дані : Москва: Академия, 2007
Кільк.характеристики :346 с
Серія: Высшее профессиональное образование
ISBN, Ціна 978-5-7695-2928-3:
ДРНТІ : 14.25.07
УДК : 37.02
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дидактика-- Методика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): планування--ситуативне навчання--рефлексія--метапредметні функції
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф1(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф1(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.6/М 82
Автор(и) : Москаленко, Валентина Володимирівна
Назва : Соціальна психологія : підручник для студ. вищ. навч. закл. . -Вид. 2-ге, випр. та допов.
Вихідні дані : Київ: Центр учбової літератури, 2008
Кільк.характеристики :688 с
Примітки : Бібліогр.: с. 671-687
ISBN, Ціна 978-966-364-591-9:
ДРНТІ : 15.41
УДК : 316.6
Предметні рубрики: Соціальна психологія
Соціальна психологія-- Сучасні напрямки --Зарубіжні країни
Соціалізація особистості
Спілкування-- Психологія
Соціальні групи-- Соціально-психологічні дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): біхевіоризм--бихевиоризм--социальная психология--генетична психологія--генетическая психология--політична соціалізація--политическая социализация--спілкування--общение--конформізм--конформизм--натовп--толпа--паніка--паника--методи психологіного дослідження--методы психологического исследования--психология масс--психологія мас--соціальна поведінка--социальное поведение--когнітивна психологія--когнитивная психология--структуралізм--структурализм--психоаналітична психологія--психоаналитическая психология--гуманістична психологія--гуманистическая психология--особистість--личность--економічна соціалізація особистості--экономическая социализация личности--статево-рольова соціалізація--полоролевая социализация--політична соціалізація--политическая социализация--соціалізація особистості--социализация личности--ґендерна культура--ґендерная культура--ґендерні ролі--гендерные роли--конфлікти--конфликты--афилиация--афіліація--соціальна перцепція--социальная перцепция--візуальна психодіагностика--визуальная психодиагностика--стереотипізація--стереотипизация--ідентифікація--идентификация--рефлексия--рефлексія--каузальна атрибуція--каузальная атрибуция--психологія малих груп--психология малых групп--психологический климат--психологічний клімат--лидерство--лідерство--соціальні групи--социальные группы
Анотація: Новий погляд на соціально-психологічні дослідження в теорії і практиці даної дисципліни.
Примірники :ГП АБ(1)
Вільні : ГП АБ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09:001.895/С 68
Автор(и) : Софій, Наталія Зіновіївна
Назва : Інноваційні методи навчання та викладання: теоретичне пігрунтя та методика використання
Вихідні дані : Київ: Світовий банк, 2008
Кільк.характеристики :60, 58 зустріч. паг.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Світовий банк, Компонент 1 "Професійний розвиток педагогічних працівників", Субкомпонент 1.1 "Підготовка викладачів для системи післядипломної педагогічної освіти", Програма підвищення кваліфікації викладачів системи післядипломної педагогічної освіти
Серія: Рівний доступ до якості освіти
Примітки : Книжка-перекрутка :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37.09:001.895 + 001.895
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта
Географіч. рубрики: Україна
Зміст : ; Підготовка педагогів до застосування інноваційних методів навчання
Примірники : всього : ГП АБ(24), Ф1(2), Ф2(2), Ф3(2)
Вільні : ГП АБ(24), Ф1(2), Ф2(2), Ф3(2)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вакуленко С. В.
Назва : Мовознавчі погляди Івана Орнатовського в оцінці Олександра Потебні (до питання про наступність ідей у харківській традиції)
Місце публікування : Мовознавство: наук.-терет. журн./ Ін-т мовозн. ім. О. О. Потебні, Укр. мовно-інформ. фонд Нац. акад. наук України. - 2008. - N 6. - С. 41-51. - ISSN 0027-2833 (Шифр М819773/2008/6). - ISSN 0027-2833
Предметні рубрики: Мовознавство-- граматика-- теоретична рефлексія-- КРИТИЧНИЙ аналіз
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3.16/К 38
Назва : Психолого педагогічні умови організації розвивального середовища в закладах освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ конф., 6-7 трав. 2010 р.
Вихідні дані : Херсон: Херсонський державний університет, 2010
Кільк.характеристики :368 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Херсонський державний університет :
ДРНТІ : 14.01.21
УДК : 373.3.16
Предметні рубрики: Організація освіти
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Поліщук, Ярослав
Назва : Наслухуючи "музику сфер": поетикальні паралелі творчості Михайла Коцюбинського та Кнута Гамсуна
Місце публікування : Слово і час. - Київ: Фенікс, 2010. - № 12. - С. 53-68 (Шифр С707612/2010/12)
Знайти схожі

16.

Назва журналу :Слово і час -2010р.,N 12
Цікаві статті :
Наєнко М. Критика і літературознавство: куди йдемо?/ М. Наєнко (стр.3-12)
Юрчук О. Маскарадна літературна критика як український варіант антиколоніальної критики (на прикладі діяльності Ю. Шевельова)/ О. Юрчук (стр.12-19)
Клочек Г. Три поезії Бориса Олійника (Дещо про магію Олійникового слова)/ Г. Клочек (стр.19-23)
Ткаченко І. Українська преса й український читач Наддніпрянської України (1905-1914)/ І. Ткаченко (стр.23-31)
Новак С. "Завжди вірю, що служу добрій справі..." (публіцистика Володимира Бірчака за матеріалами газ. "Українське слово")/ С. Новак (стр.31-40)
Булаховська Ю. Леся Українка і Марія Конопницька (порівняльно-типологічне зіставлення)/ Ю. Булаховська (стр.40-46)
Радишевський Р. Юлія Булаховська - полоніст і компаративіст/ Р. Радишевський (стр.46-53)
Поліщук Я. Наслухуючи "музику сфер": поетикальні паралелі творчості Михайла Коцюбинського та Кнута Гамсуна/ Я. Поліщук (стр.53-68) Кл.слова: модернізм, імпресіонізм, рефлексія, образ
Неживий О. Від основного авторського тексту до академічного видання/ О. Неживий (стр.68-77) Кл.слова: текстологія
Карпінчук Г. Євген-Юлій Пеленський - редактор повного видання творів марка Черемшини та дослідник його творчості/ Г. Карпінчук (стр.77-90)
Гринько М. Лев Биковський - Дон Кіхот української бібліології/ М. Гринько (стр.90-98)
Цікаві статті :
Знайти схожі


17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тараненко О. О.
Назва : [рецензія]
Місце публікування : Мовознавство: наук.-терет. журн./ Ін-т мовозн. ім. О. О. Потебні, Укр. мовно-інформ. фонд Нац. акад. наук України. - 2010. - N 4/5. - С. 132-135. - ISSN 0027-2833 (Шифр М819773/2010/4/5). - ISSN 0027-2833
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.016:78(075.8)/О-53
Автор(и) : Олексюк, Ольга Миколаївна, Кондратенко, Галина Григорівна, Ляшенко , Ольга Дмитрівна
Назва : Вступ до спеціальності. Музичне мистецтво : навчальний посібник. Модуль 2
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2011
Кільк.характеристики :131 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут мистецтв
Ціна : 24.05, 24.00, 20.00, грн.
ДРНТІ : 18.41.07
УДК : 378.016(075.8) + 78(075.8)
Предметні рубрики: Музичне мистецтво-- Вступ до спеціальності
Анотація: Навчальний посібник знайомить з особливостями майбутньої професії вчителя музичного мистецтва, розкриває специфіку подальшої професійної діяльності
Примірники : всього : Ф2(25), ГП ЧЗ(1), Ф3(1)
Вільні : Ф2(24), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 378.6:37/К 38
Автор(и) : Козак Л. В.
Назва : Принципи інноваційної професійної діяльності викладача вищої школи
Колективи : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Київський університет ім. Бориса Грінченка. Педагогічний процес: теорія і практика: зб. наук. пр./ Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. Антона Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2011. - Вип. 2. - С. 88-97 (Шифр 74.00я43/К 38-436066361)
Примітки : Бібліогр.: с. 96-97 (12 назв)
УДК : 378.091.12.011.3-051:0012.895
Предметні рубрики: Викладачі вищої школи-- інноваційна діяльність
Інноваційна діяльність-- викладачі вищої школи
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 27/О-76
Автор(и) : Остащук І.
Назва : Християнський сакральний символізм: релігієзнавчо-філософський дискурс : монографія
Вихідні дані : Київ: Автограф, 2011
Кільк.характеристики :207 с
ISBN, Ціна 978-966-8349-32-03: 26.00 грн.
ДРНТІ : 21.15.61
УДК : 27
Предметні рубрики: Релігієзнавство-- Християнство
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): католицька рефлексія--православні традиції--протестанська теологія--паломництво
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

21.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2/С 13
Автор(и) : Савицька С. О.
Назва : Духовна самосвідомість особистості: становлення і розвиток в юнацькому віці : монографія
Вихідні дані : Київ: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011
Кільк.характеристики :727 с
ISBN, Ціна 978-966-8977-10-7:
ДРНТІ : 15.31.31
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики: Психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самоактуалізація--творчість--рефлексія
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

22.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 7/М 65
Автор(и) : Опанасюк, Олександр Петрович
Назва : "Дочекатися музики" В. Сильвестрова: інтенціональний зріз
Колективи : Міністерство культури і туризму України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв
Місце публікування : Мистецтвознавчі записки: зібрання наукових праць/ Міністерство культури і туризму України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2011. - Вип. 20. - С. 38-47 (Шифр 7/М 65-778909)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 7
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура--процесуальне буття культури--інтенціональність--інтенціональна рефлексія--принцип культурної інтроспекції--принцип інтенціоналізму
Знайти схожі

23.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.09/К 48
Автор(и) : Комісаров О. В., Кондратенко О. В., Волинець К. І.
Назва : Дипломна робота зі спеціальності 7.010103 Педагогіка і методика середньої освіти. Музика : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2011
Кільк.характеристики :91 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут мистецтв :
ДРНТІ : 14.15 + 14.07.07 + 14.07.09
УДК : 378.09
Предметні рубрики: Педагогіка-- вища освіта --Україна
Примірники : всього : Ф2(8), Ф3(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф2(8), Ф3(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

24.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : П360033802/2012/Спец. вип.
Назва : Психологічні перспективи: науковий журнал/ Волинський державний університет імені Лесі Українки, Інститут соціальної та політичної психології НАПН України. Спец. вип.: Психологія професійної діяльності працівників соціальної сфери
Вихідні дані : Київ: Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, 2012
Кільк.характеристики :347 с
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.98:364-43](082)88.411.9
Зміст : Простір командної взаємодії: місце в життєвому світі особистості/ Вікторія Горбунова. Розвиток особистості - сутнісна ознака генетичної психології/ З. Ковальчук. Проблема якості життя в Україні: психологічний та медичний аспекти/ Є. Невах. Гедонізм та аскетизм як культурні опозиції ставлення людини до власного тіла/ Ю. Павлік. Квантування часу життя студентами та людьми похилого віку групи активного довголіття/ М. Семиліт. Психологічні особливості засвоєння "другої" мови дітьми-іммігрантами/ М. Тоба. Ситуаційні чинники особистісного розвитку підлітків, що відбувають покарання/ О. Хоріна. Рольові уявлення старшокласників про креативну особистість/ Л. Чорна. Психологічні особливості стресу в період професійного самовизначення майбутніх психологів (під час навчання в ВНЗ)/ Н. Шахова. Методологічні засади генетико-психологічного дослідження антиципації/ І. Батраченко, Т. Мозгова. Опозиція "свій-чужий" в умовах співіснування та взаємодії етнолінгвістичних спільнот/ С. Бєлавін. Спільне медіа-дозвілля родини/ О. Вознесенська. Методи дії в роботі з груповою ідентичністю/ П. Горностай. Практика когнітивного спілкування: формування групи/ В. Духневич. Особливості міжособових стосунків людей, схильних використовувати різні релігійні копінг-стратегії/ М. Єсип. Становлення професійної ідентичності студентської молоді в процесі професіоналізації/ О. Іщук. Витоки соціально-психологічної думки в Україні: творча спадщина Івана Франка/ Ю. Кальницька. Взаємодія в сім’ї як чинник структурування політичної картини світу студентської молоді/ О. Келепко. Ціннісно-рольові детермінанти мотивації політичної участі/ О. Коробанова. Психологічна модель процесу соціалізації в інтернет-середовищі/ А. Лучинкіна. "Як працює рефлексія", або дискурсивні функції рефлексивного капіталу/ Л. Найдьонова. Проблеми стресостійкості особистості в професійному спілкуванні/ О. Осадько. Особливості гендерних аспектів групової ідентичності в навчальних групах/ О. Плетка. Лояльність та прояви конформізму в малій фаховій групі/ О. Скрипник. Експериментальне дослідження ставлення до інвалідизованих/ О. Ставицький. Довіра в груповому процесі/ Г. Циганенко. Правове самовизначення особистості як соціально-психологічна умова відтворення та подолання бідності/ Т. Бєлавіна. Психологічний аналіз смислової сфери школярів з різними рівнями професійної соціалізації/ З. Меджитова. Психолого-педагогічний супровід пошуку власної життєвої траєкторії в умовах безперервної освіти/ К. Мілютіна. Врахування індивідуальних особливостей учнів під час вивчення біології/ Т. Логвінова-Бик. Особливості застосування прийомів підвищення ефективності зворотного зв’язку в процесі фахового удосконалення вчителів/ З. Сіверс. Розвиток психосексуальної культури молодої сім’ї засобами психологічної тренінгової програми/ Л. Гридковець. Взаємовз’язок несвідомого і свідомого в практиках особистісного життєконструювання проблемної молоді/ Б. Лазоренко. Дослідження особливостей близьких стосунків з протилежною статтю за допомогою проективної методики "Двоє"/ Л. Подкоритова. Сім’я та сучасні методи її підтримки/ В. Покладова.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

25.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 82.0(08)/П 35
Автор(и) :
Назва : Питання літературознавства: науковий збірник/ Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича; гол. редактор О. В. Червінська. Випуск 86
Вихідні дані : Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2012
Кільк.характеристики :328 с
Колективи : Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
Ціна : 10.00 грн.
ДРНТІ : 17.07
УДК : 82.0(08)
Предметні рубрики: Літературознавство
Зміст : Парадигма письменник як актуальна літературознавча категорія/ Р. Дзик. Кіномова як специфічна система художніх засобів у літературному тексті (з досвіду українських письменників-шістдесятників)/ В. Кондрашов. Музичні принципи структурно-композиційної організації роману П. Нізона "Canto"/ З. Кучер. Інтермедіальна поетика роману, який прагне стати музикою (на матеріалі німецькомовної літератури)/ С. Маценка. Музичний код в оповіданні Гайміто Фон Додерера "Сонатина"/ Т. Редчиць. Становлення єврейської ідентичності Ельзи Ласкер-Шюлер/ А. Бучко. "Торгівля снами" І. Бахман: пошук власного "Я" в контексті конформістського соціуму/ Ю. Ісапчук. Мовна криза у творчості Рози Ауслендер і спроба її подолання після подій голокосту/ О. Кравчук. Поетика versus поезія як "способи викликати враження..."/ Т. Никифорук. Опису похорону Амвросія Дубневича (інтермедіальний формат тексту)/ О. Циганок. Книжка-картинка в українській дитячій літературі/ Т. Бакіна. Жанрологічні аспекти поетичного світу Ігоря Калинця/ Г. Віват. Класичний гротеск в аспекті гендерної проблематики Short Story: образність письма А. Картер/ О. Дерикоз. Адаптація релігійних жанрів в умовно-фідеїстичному дмскурсі ліричних творів Лесі Українки/ Г. Левченко. Модифікації жанру есе в аспекті інтермедіальності/ Т. Левчук. Роман А. Мердок "The good apprentice" як жанрова метаморфна форма/ А. Матійчак. Історико-соціальні жанри середньовічної літератури в постнекласичній методології: принципи класифікації/ О. Огуй. Жанрова природа віршованих творів Осипа Маковея/ О. Романиця. Видозміна жанрового канону авторського тексту (на матеріалі прози Миколи Вінграновського)/ Н. Трефяк. Концепція вестерну у творчості Енні Пру/ Г. Чепурда. Жанрові колізії тексту масової комунікації/ Е. Шестакова. Сучасний британський "театр-вам-в-обличчя" в контексті проблеми інтермедіальності/ О. Камишникова. Інтермедіальне декодування роману А. Барікко "Шовк"/ Г. Канова. Інтермедіальні аспекти літературно-мистецької спадщини Якова Струхманчука/ Л. Назаревич. Інтермедіальні елементи в поетиці збірки чудес "Гора Почаївська"/ О. Питюр. "Я співаю перед чужими": Пауль Целан і музика/ П. Рихло. Інтермедіальні джерела новітнього рекламного тексту/ А. Сажина. Творчість Євгенії Кононенко крізь призму інтермедіальності/ І. Хижняк. Взаємовплив музики і літератури в добу модернізму з позиції філософської антропології/ О. Юрчук. Роман Якобсон і літературознавча славістика на перехідному етапі Празького лінгвістичного гуртка/ М. Зеленка. Німецька школа іманентної інтерпретації та український формалізм: типологічний аспект/ О. Радченко.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

26.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2012р.,N 1
Цікаві статті :
Татенко В.О. Методологічні проблеми сучасної психології/ В. О. Татенко (стр.14-21) Кл.слова: методологія,проблеми,ідеї-гіпотези
Сметанський М.І. Сутнісні ознаки альтернативи як педагогічної категорії/ М. І. Сметанський (стр.22-29) Кл.слова: педагогічні категогрії,альтернативні погляди,моделі виховання
Бех І.Д. Рефлексія в духовному саморозвитку особистості/ І. Д. Бех (стр.30-37) Кл.слова: саморозвиток особистості,духовне призначення,добро
Романенко Ю.А. Методика корекції знань та вмінь як важіль управління діяльністю студентів через моніторинг/ Ю. А. Романенко (стр.38-42) Кл.слова: регулювальна складова,виявлення прогалин у знаннях,планування коригуючої роботи
Сушенцева Л.Л. Формування ключових компетенцій учнів у навчально-виробничому процесі професійно-технічного навчального закладу/ Л. Л. Сушенцева (стр.57-63) Кл.слова: планування роботи,відповідальність,метапрофесійні якості
Верещак Є.П. Когнітивно-духовний потенціал людини в сумлінні школярів/ Є. П. Верещак (стр.77-81) Кл.слова: психокорекція,генетико-рефлексивні співчуття,духовні цінності
Цікаві статті :
Знайти схожі


27.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 71/Д 44
Назва : Діалог культур: дослідження, практики, виклики : матер. наук.-практ. конф., 3-5 жовт. 2011р.
Вихідні дані : Київ: [НАКККіМ], 2012
Кільк.характеристики :207 с ; [1] с
Колективи : Міністерство культури України, Національний інститут стратегічних досліджень, Інститут культурології, Національна академія мистецтв України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв
Ціна : 12.00 грн.
ДРНТІ : 13
УДК : 71
Предметні рубрики: Культура-- України
Діалог культур
Анотація: Збірник укладено за матеріалами науково-теоретичної конференції, проведеної 3 - 5 жовтня 2011 р. Національною академією керівних кадрів культури і мистецтв. До збірника увійшли статті та тези доповідей учасників конференції.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

28.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Бех І.Д.
Назва : Рефлексія в духовному саморозвитку особистості
Місце публікування : Педагогіка і психологія. - Київ: Педагогічна преса, 2012. - N 1. - С. 30-37 (Шифр П186607/2012/1)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): саморозвиток особистості--духовне призначення--добро
Знайти схожі

29.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:005.745(082)/С 91
Назва : Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матеріали міжнародної науково-практичної конференції 28-29 березня 2012 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :979 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Сучасний розвиток
Зміст : Університет і суспільство/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Любити дитину — плекати духовність/ В. П. Андрущенко. Тенденції розвитку університетської педагогічної освіти в Україні / О. В. Глузман. Проблеми освіти дорослих в Україні в контексті процесів глобалізації та євроінтеграції/ Л. В. Гонюкова, О. І. Мартіросян. Реконструкция педагогического процесса как способ становления личности учащегося / И. Кевишас. Взаимосвязь эстетического и художественного опыта учащегося в процессе становления специалиста в вузе/ Р. Кондратене. Использование дистанционной формы подготовки специалистов (опыт организации в учреждении образования "Барановичский государственный университет")/ В. И. Кочурко, А. Н. Унсович. Яким має бути "розумний" університет у "розумному" суспільстві?/ Н. В. Морзе. Наукові школи - основа розвитку сучасного університету / Л. Л. Хоружа. Тенденції розвитку міжнародної співпраці українських університетів/ Н. М. Василишина. Німецький класичний університет: сучасний стан/ А. В. Гаврилюк. Національна освіта у контексті формування етносвідомої особистості/ Н. В. Грекова. Портрет першокурсника сучасного університету/ О. Б. Жильцов, О. В. Леонтьева. Становлення університетської освіти у Нідерландах на сучасному етапі/ Л. І. Заяць. Роль ноетичного аспекту у розробці сучасної стратегії якісної університетської освіти / Л. Є. Качуріна. Античність: спроба осмислення витоків ідеї університету / О. М. Кузьменко. Забезпечення якості вищої освіти у Російській Федерації/ А. В. Марчук. Проблема формування загальнокультурної компетенції у студентів класичного університету/ C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька. Освіта дорослих: європейський досвід та українські перспективи/ О. І. Ситник. Підготовка наукової еліти в університетах України в умовах нового інформаційного суспільства: проблеми, перспективи/ Н. О. Терентьєва. Передумови та проблеми модернізації змісту педагогічної освіти в Україні/ Я. С. Фруктова. Неформальна освіта як напрям розбудови змісту сучасного університету / О. В. Шапочкіна. Формування сучасних цінностей у процесі викладання історії/ Ф. Л. Левітас. Психолого-педагогічні умови забезпечення конкурентоздатності майбутнього вчителя початкової школи у процесі професійної підготовки/ О. Я. Митник. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної роботи з ВІЛ-інфікованими/ О. Л. Брусенко. Форми підвищення кваліфікації вихователів і завідувачів дошкільних установ на Київщині (50—70-ті pp. XX ст.)/ О. А. Венгловська. Організація педагогічної практики в умовах неперервності педагогічної освіти в університеті/ К. І. Волинець. Специфіка викладання англійської мови студентам заочної форми навчання/ Л. В. Коваленко. Сучасні підходи до класифікації педагогічних інновацій / Л. В. Козак. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічній теорії/ В. С. Корнят. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів профільної школи до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів / Н. П. Мазур. Особливості формування професійно важливих якостей учителя фізичної культури/ В. І. Машталір. Громадянська активність старшокласників: психологічна характеристика проявів розвитку/ А. С. Москальова, Т. О. Саврасова-В'юн. Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностичної діяльності/ І. М. Новик. Нормативно-правове забезпечення як підґрунтя розробки концепції особистості вчителя (80-ті pp. XX ст.)/ І. В. Осадча. Дослідницькі підходи до організації виховного експерименту у вітчизняній педагогічній науці (1945-1991 pp.)/ Е. А. Панасенко. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи в інклюзивному навчальному закладі під час вивчення курсу "Основи інклюзивної освіти"/ Г. О. Першко. Умови виховання почуття любові до людини у підлітків/ С. В. Рижкова. Ключові аспекти підготовки майбутніх психологів до роботи з дітьми із використанням засобів мультиплікації/ М. В. Сітцева. Підготовка фахівців соціальної сфери до формування безпечної поведінки підлітків в Інтернет-мережі/ М. А. Снітко. Педагогічні умови ефективності виховання моральних якостей майбутніх учителів у позааудиторній роботі/ О. В. Хорунжа. Теоретико-методологічні основи самовдосконалення особистості: психологічний аспект/ Г. Г. Цвєткова. Досвід підготовки вчителя початкових класів Іспанії/ М. П. Юрченко. Професійна мобільність як психолого-педагогічне поняття/ О. А. Яненко. Реалізація стратегії співдіяльності у професійній мовленнєвій підготовці вчителя-словесника / С. О. Караман, О. В. Караман. Епізод з історії українського просвітництва: дослідження Борисом Грінченком сприйняття творів світової літератури в українському перекладі народною аудиторією / М. Д. Альошина. Теоретичні засади мовленнєвої професійної підготовки студентів нефілологічних спеціальностей/ В. В. Борисенко. Порівняльний аналіз відмінностей вживання термінологічної лексики, уживаної в навчальному процесі ВНЗ України, Америки та Німеччини/ С. В. Волох, О. С. Рибко. Комплексна філологічна підготовка іноземних студентів у вищому навчальному закладі/ С. М. Дерба. Мовленнєва підготовка студентів-філологів у структурі системи вищої педагогічної освіти / Н. М. Дика. Актуальні проблеми семантичних досліджень художнього тексту/ К. П. Єсипович. Організація самостійної навчально-дослідної роботи студентів з іноземної мови засобами інтернет-технологій/ В. М. Койдан. Когнітивно-комунікативний підхід до вивчення синтаксису як один із провідних напрямів формування мовної особистості вчителя-словесника/ І. О. Кухарчук, Н. О. Баранник. Контрастивні дослідження сучасного франкомовного дискурсу/ В. І. Мельник. Семантичні особливості французьких та українських колискових пісень/ В. І. Мельник, Н. С. Яченко. Функціонування семантичних фігур в іспанській поезії XVI—XVII ст./ С. В. Настенко. Формування теоретичних основ методичної майстерності вчителя іноземної мови у процесі його професійної підготовки/ Д. В. Ольшанський. Деякі аспекти навчання іншомовного ділового спілкування/ Н. М. Перевознюк. Система підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до діагностики та корекції рівня комунікативної культури школярів / М. В. Разорьонова. Специфіка застосування системного підходу при вивченні студентами-філологами художньої малої прози/ Н. В. Романишина. Лінгвістична прагматика в системі філологічної освіти / С. В. Соколовська. Врахування когнітивного аспекту мовних явищ у процесі філологічної підготовки майбутніх вчителів іноземної мови/ А. В. Соломаха. Змістові аспекти мовнокомунікативної підготовки студентів ВНЗ технічних спеціальностей/ Н. В. Тільняк. Надмірне, необхідне та переосмислене при перекладі казок Шарля Перро/ Л. О. Федорова. Застосування комп'ютерно зорієнтованих засобів навчання української мови в інформаційно-навчальному середовищі/ Т. М. Ясак. Актуальные проблемы современного общего музыкального образования в России / Э. Б. Абдуллин. Формирование этнотолерантной личности средствами музыкального искусства / Л. С. Майковская. Компетентнісно орієнтований освітній простір як основа модернізації вищої мистецької освіти/ О. М. Олексюк. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього магістра музичного мистецтва/ А. М. Растригіна. Професійно-особистісний конструкт майбутнього диригента оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Оценочные средства аттестации будущих музыкантов-исполнителей в вузах культуры и искусств/ А. М. Стороженко. Тенденції розвитку музично-педагогічної освіти України на початку 20-х pp. XXI ст./ В. Ф. Черкасов. Досвід упровадження педагогічної моделі формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії/ Л. М. Андрощук. Сотворчество как вид посреднической деятельности музыканта-исполнителя/ А. Н. Байгушова. Модель формування готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку у процесі інструментально-виконавської підготовки/ Л. А. Бондаренко. Використання комп'ютерних графічних пакетів в опануванні мистецьких дисциплін студентами напрямів образотворчого мистецтва та дизайну/ Г. В. Брюханова, О. І. Конопко. Професійна підготовка студентів-дизайнерів у процесі навчання роботі в матеріалах/ О. І. Васильківська. Формування поведінкових компетенцій студентів засобами арт-педагогіки/ Л. М. Волкова. Використання стильової інтеграції у навчально-виховній підготовці майбутніх учителів музики/ Л. І. Гаркуша. Природа й характерні особливості естрадного співу. Естрадний вокал: теоретичний аспект питання/ С. В. Гмиріна. Творчий потенціал майбутнього вчителя музики: психолого-педагогічний аспект/ С. В. Грозан. Інноваційні технології компетентності мистецької освіти як напрямок інтегрованої підготовки педагога-музиканта/ О. С. Економова. Індивідуально-диференційований підхід до формування фахової компетентності майбутніх вчителів музики в процесі занять/ О. Б. Іваниш. Формування виконавських умінь та навичок майбутнього учителя музики у процесі інтеграції інструментальних дисциплін/ Ж. Ю. Карташова. Оптимізація професійної підготовки майбутнього вчителя музики засобами музично-театралізованої діяльності/ Г. Г. Кондратенко. Мотиви української народної орнаментики як складова знакової системи національного графічного дизайну/ О. В. Коновалова. Використання педагогічної технології у процесі підготовки майбутніх учителів художньо-естетичних дисциплін/ О. І. Коночкіна. Теоретичні аспекти поняття "дизайн"/ А. М. Король. Творчий потенціал як наукова проблема / С. В. Куценко. Інструментальна підготовка майбутнього вчителя музики у системі неперервної освіти/ В. М. Лабунець. Режисерсько-операторські аспекти фахової підготовки майбутніх телевізійних репортерів/ А. Л. Лісневська. Компонентна структура художньо-педагогічної інтерпретації музичного твору/ О. Д. Ляшенко, Л. А. Дерев'янко. Інноваційні технології вокальної підготовки майбутнього вчителя музики/ Е. В. Макарова. Дипломне проектування за темою фірмового або корпоративного стилю у процесі підготовки графіка-дизайнера/ А. Б. Максимова. Особливості музично-педагогічної підготовки вчителя музики - керівника шкільного народно-інструментального колективу/ І. Г. Маринін. Галерейна діяльність в умовах сучасного арт-ринку і художньої культури/ В. В. Михальчук. Роль фахових дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. Використання педагогічних технологій у формуванні музичної культури майбутніх учителів музики/ О. М. Негребецька. Форми і методи організації музично-педагогічного процесу у вищій школі / О. М. Олексюк, М. М. Ткач. Прийоми вільного керування регістрами у процесі вокальної підготовки студентів/ О. П. Петрикова. Компетентнісна модель у структурі фахової підготовки майбутнього вчителя музики / Т. М. Пляченко. Графіка як основа візуальної грамотності та розвитку творчості студентів образотворчих спеціальностей/ А. А. Поліщук. Розвиток творчих здібностей студентів на заняттях з постановки голосу/ Г. Я. Пономарьова. Поглиблення професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики в умовах проблемного навчання у ВНЗ / Н. М. Попович. Зміст навчальної інтегрованої дисципліни "Дизайн реклами" у мистецьких вишах України / С. В. Прищенко, Є. А. Антонович. Вокально-виконавський аспект фахової підготовки майбутніх педагогів-музикантів/ О. М. Прядко. Педагогічна діагностика рівнів готовності майбутніх учителів музики до використання цифрового електронного музичного інструментарію у професійній діяльності / О. М. Рибніков. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до творчої педагогічної діяльності/ Л. С. Руденко. Компетентність професійної самоорганізації майбутнього вчителя музики: категоріальний аналіз проблеми/ Н. М. Салан. Формування фахової компетентності майбутніх учителів музики і процеси модернізації мистецької освіти/ С. В. Світайло. Творчий розвиток на основі інтеграції у системі мистецької освіти/ В. М. Сирота, З. М. Сирота. Принципи розвитку професійного інтересу майбутніх учителів музики / О.О. Скляр. Методика виявлення педагогічних умов формування творчої активності у майбутніх дизайнерів/ К. В. Ткачов. Цілісний аналіз музичного твору у формуванні аналітичних навичок студентів (на прикладі П'ятого концерту для скрипки з оркестром В. А. Моцарта)/ І. М. Ходоровська. До питання виховання у студентів навичок читання нот з аркуша/ В. І. Ходоровський. Інформаційно-освітнє середовище у формуванні професійної культури майбутнього вчителя музики/ О. В. Шимова. Педагогічний потенціал екранних мистецтв: до проблеми впровадження мистецької медіаосвіти/ Н. О. Шубенко. Активізація внутрішніх відчуттів як метод розвитку вокально-технічних навичок студентів / В. Г. Яковенко. Рефлексия профессиональной подготовки специалиста в студенческой практике/ 3. М. Мальцене. Кількісна оцінка ефективності реалізацій стратегій університетів на основі системи збалансованих показників/ Л. Ф. Василевич, І. І. Юртин. Формування україномовної компетенції студентів класичного університету засобами етнопедагогіки/ Т. О. Горохова. Аналіз управлінської діяльності менеджера освіти як основа формування його управлінської компетентності у ВНЗ / В. І. Жигірь. До проблеми модернізації професійної підготовки майбутніх психологів/ О. Д. Кайріс. Основні елементи структури лідерства в академічній групі/ К. Л. Каменєва. Фахівець економічного профілю та проблема інформаційної безпеки/ Я. О. Касярум. Сучасний стан професійної підготовки фахівців до соціально-педагогічної діяльності (з досвіду Польщі) / С. Я. Когут. Можливості програми дисципліни «Фізичне виховання» у розвитку професійно значущих координаційних здібностей майбутніх педагогів/ О. М. Колумбет. Підготовка майбутнього педагога до особистісно орієнтованого навчання учнів / Т. І. Люріна. Формування толерантності як складової професійно-педагогічної підготовки студентів до роботи в інклюзивних закладах освіти / О. В. Мартинчук. Підготовка управлінців навчальними закладами в умовах університету: якісний вимір / А. М. Москаленко. Процес управління якістю як засіб удосконалення діяльності коледжу економічного/ Н. В. Наконечна. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підвищення кваліфікації вчителів математики/ О. А. Олексюк. Формування професійного іміджу як науково-педагогічна проблема/ Л. М. Парамоненко. Академічна мобільність викладачів як організаційно-структурна складова сучасної університетської освіти / С. Ю. Пащенко. Експериментальне дослідження застосування технологій кооперативного навчання майбутніх вчителів початкових класів / Н. Є. Полтавська. Про деякі аспекти раціоналізації процесу навчання інформаційних технологій/ С. П. Радченко, І. І. Юртин, В. Ю. Кулікова. Синергетичний підхід щодо підготовки вчителя до формування в учнів цілісної картини світу/ З. М. Хитра. Розвиток професійної креативності майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти / Т. І. Шанскова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

30.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.61/Ш 70
Назва : Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства : матер. міжнар. наук.-практ. конференції, 13 грудня 2012 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :448 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.07.03
УДК : 316.61
Предметні рубрики: Соціологія-- Освіта-- Психологія
Зміст : Багатомірна людина. Епоха трансформацій. Освіта/ В. О. Огнев'юк. Сучасна особистість і нові педагогічні ракурси/ Л. Л. Хоружа. Социальная педагогика в Украине:реалии и перспективы развития/ О. В. Безпалько. Навчання історії та виховання особистості/ Ф. Л. Левітас. Інноваційне навчання як основа розвитку інноваційної особистості майбутнього викладача/ Л. В. Козак. Класифікація особистостей за О. Ф. Лазурським (психолого-педагогічний аспект)/ І. В. Леонтьева. Особливості використання гештальт-технологій у навчальному процесі на етапі професійного становлення майбутніх практичних психологів/ А. Г. Мартинюк. Маскуліністичний дискурс та українська література XX- початку XXI ст./ А. Матусяк. Набуття навичок педалізації як невід'ємний компонент особистішого розвитку майбутнього вчителя музики/ 3. І. Міщенко, З. О. Ворзаковська. Педагогічні умови формування гуманістичних принципів у майбутніх правоохоронців - захисників громадського порядку/ В. В. Серебряк, О. А. Єнна. Розвиток особистості майбутнього правоохоронця у процесі професійної адаптації/ О. Д. Царьов. Особистісне зростання та розвиток студентів під впливом фахового навчання у вищій школі/ Л. В. Артемова. Професійний розвиток педагога: актуалізація досвіду країн Центральної і Західної Європи для України/ В. І. Бобрицька. Формування професійних ролей соціального педагога під час підготовки до роботи з сім'ями, які опинилися у складних життєвих обставинах/ О. В. Бєлоліпцева. Освітнє середовище вищого навчального закладу:пошук стратегій розвитку / (Сорока) М. В. Братко. Сучасні проблеми педагогічної освіти/ О. В. Матвієнко. Емпіричні принципи дослідження компонентів професійної стійкості майбутнього практичного психолога/ Г. Б. Варіна. Використання інноваційних технологій у загальноосвітній підготовці учнів професійно-технічних навчальних закладів України/ Т. М. Герлянд. Особливості соціального виховання студентства/ Е. У. Гуцало, Я. О. Муха. Активізація творчості учнів у процесі виконання лабораторних робіт/ Г. В. Джевага. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах/ Ю. В. Кахіані. Психологічні чинники ефективності навчання старших дошкільників іноземної мови/ B. C. Качар'ян. Шляхи забезпечення повноцінної навчально-пізнавальної діяльності учня/ В. П. Максименко. Проблема технократизму у вищій технічній школі і розвиток особистості студента/ О. М. Мелащенко. Практичні аспекти професійного розвитку студентів філологічних спеціальностей/ C. M. Процька ; C. M. Процька. Розвиток особистості в умовах університетської освіти/ Н. О. Терентьєва. Умови, механізми та реалізація профільного навчання старшокласників у Російській Федерації/ Л. Г. Чеснокова. Формування особистості студента вищого навчального закладу/ С. П. Шевченко. Особливості трансформації педагогічної системи підготовки вчителів початкових класів в Україні у XX ст./ Л. Є. Петухова, Н. А. Воропай. Проблема самовизначення особистості юнацького віку в трансформаційному суспільстві/ Н. А. Побірченко. Социальное воспитание - концепт педагогической науки в изменяющемся обществе/ Т. А. Ромм. Проблеми духовного розвитку і саморозвитку особистості в сучасних умовах загальноцивілізаційних трансформацій/ М. В. Савчин. Професійна майстерність вчителя як чинник формування особистості в умовах освітнього простору/ О. П. Сергєєнкова. Суспільство й особистість: гармонізація розвитку/ С. О. Сисоєва. Діагностика стресостійкості старшокласників у період професійного самовизначення/ Т. А. Каткова. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти в сучасних умовах: формування комунікативної компетентності/ І. А. Косенкова. Мораль як детермінанта становлення сучасної особистості/ Л. А. Овсянкіна. Соціокультурні знання у розвитку особистості/ Л. Б. Паламарчук. Готовність до інноваційної діяльності як інтегрована якість соціального працівника/ О. П. Песоцька, Т. С. Гаміна. Вплив психотравмуючих переживань на емоційний стан підлітків/ Т. О. Работа. Аспекти дослідження рефлексії/ О. А. Савенко. Особливості підготовки сучасного музичного працівника в період суспільних трансформацій/ А. В. Сергієнко. Мультиплікація як детермінанта розвитку особистості дитини в умовах сучасного медіа-простору/ М. В. Сітцева. Профілактична робота з підлітками групи ризику в умовах суспільних трансформацій/ І. І. Сорокін. Теоретико-методологічні детермінанти організації освітнього простору особистості/ Н. М. Фалько. Психологічний зміст та характеристика стратегій допомоги особистості у стресових ситуаціях/ І. В. Чернєва, К. О. Скрипка. Категорія "свобода" як складник деонтологічного потенціалу особистості/ І. О. Шеплякова. Роль инноваций в воспитании как ресурса успешной социализации личности/ Н. В. Шишарина. Первинний соціальний досвід дітей дошкільного віку та його компоненти/ O. A. Алєко. Особливості психокорекції тривожності старших підлітків/ А. О. Говар. Особливості діяльності педагога-вихователя щодо розвитку моральних форм поведінки у дошкільників/ С. І. Заболоцька. Особливості діяльності вчителя щодо формування моральної самооцінки у молодших школярів/ М. І. Заміщак. Соціалізація студентів у процесі вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі/ М. В. Нагач. Компоненти готовності майбутніх учителів до попередження і розв'язання конфліктів/ І. Л. Холковська. Розвиток професіоналізму акмеологічного типу викладачів/ Т. П. Шутько. Сучасний університет як інститут соціалізації фахівця/ Я. С. Фруктова. Соціалізація дитини у контексті внутрішньосімейних відносин/ Т. В. Кравченко. Інтеграція соціальних інституцій у професійній підготовці сучасного фахівця/ Н. М. Чернуха. Вплив соціального середовища на формування делінквентної поведінки молодших школярів/ В. Л. Андрєєнкова. Розвиток особистості студента в класичних університетах Східної Німеччини/ А. В. Гаврилюк. Соціотворча діяльність неурядових організацій стосовно профілактики насильства щодо дітей/ М. М. Гуляєва. Теоретичні аспекти соціально-пєдагогічної роботи в дитячому будинку/ C. M. Курінна. Інтегративний компонент у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи/ P.O. Павлюк ; P.O. Павлюк. Розвиток соціальності особистості в інклюзивному освітньому середовищі/ О. І. Рассказова. Вплив сім'ї на формування самооцінки дитини/ О. А. Столярчук. Вплив дошкільного навчального закладу на становлення образу сім'ї у дітей/ М. В. Терещенко. Психологічні засади філософсько-освітніх та світоглядно-ціннісніх стратегій проектування життєвого простору особистості/ Н. М. Фалько. Соціально-психологічні компоненти образу сім'ї молодого подружжя/ Ю. С. Чаплінська.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(4), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-139 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)