Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (4)Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (9)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=рефлексія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 139
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-139 
1.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Корольова, Ірина
Назва : Роль професійної рефлекції у фаховому становленні особистості майбутнього менеджера освітньої галузі
Місце публікування : Вища школа. - Київ: Знання, 2017. - № 5/6. - С. 69-77 (Шифр В730231/2017/5/6)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): менеджер галузі освіти--професійна рефлексія--самовдосконалення
Знайти схожі

2.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Сенчило, Алла
Назва : Готовність майбутнього вчителя початкових класів до розвитку критичного мислення
Місце публікування : Українська мова і література в школах України. - Київ: Педагогічна преса, 2017. - № 11. - С. 36-37 (Шифр У901231/2017/11)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): критичне мислення--рефлексія--актуалізація
Знайти схожі

3.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Цугорка, Олександр Петрович
Назва : Сакральне мистецтво живопису: вітчизняна наукова рефлексія
Місце публікування : Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2016. - № 4. - С. 115-119 (Шифр В925416057/2016/4)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сакральне мистецтво живопису--іконопис--мистецтвознавство
Знайти схожі

4.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Прохоренко, Леся
Назва : Формування саморегуляції навчальної діяльності школярів із затримкою психічного розвитку
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ: Педагогічна преса, 2017. - № 2(82). - С. 7-16 (Шифр О190803/2017/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація--самоконтроль--рефлексія
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Угніч, Руслана
Назва : Теорія і практика моделювання компетентнісного уроку
Місце публікування : Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах: науково-метод. журнал/ МОН України. - Київ, 2018. - N 5. - С. 12-19 (Шифр Д357007/2018/5)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): уміння вчитися--компетентнісний підхід--конструктор компетентнісного уроку--мета уроку--рефлексія
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козаченко, Ольга
Назва : Світ природи очима допитливої дитини. Урок за повістю Джеральда Даррелла "Моя сім’я та інші звірі"
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України: науково-методичний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ: Антросвіт, 2018. - № 6. - С. 42-44 (Шифр З659149/2018/6)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): джеральд даррелла, англійський письменник--виразне читання--аналітичне дослідження--моя сім’я та інші звірі, повість--рефлексія
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ланецька, Валентина
Назва : "Милосердя є найвища форма людського існування" (Провідні думки повісті Марка Твена "Принц і злидар")
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України: науково-методичний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ: Антросвіт, 2018. - № 6. - С. 44-45 (Шифр З659149/2018/6)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): марк твен, про нього--принц і злидар, повість--виразне читання--рефлексія
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Опалюк Т.
Назва : Інструментально-діяльнісна компонента соціальної рефлексії майбутнього вчителя [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2018. - Вип. 1/2. - С. 85-92. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)8592 (Шифр Н057263/2018/1/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)8592
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна рефлексія--інтерактивні технології--інтеграційні процеси--навчально-методичний--комплекс
Анотація: У статті порушуються проблеми, пов’язані з вивченням особливостей інструментально-діяльнісної компоненти функціональної структури соціальної рефлексії майбутнього вчителя. Ідеться про пріоритетність застосування форм, методів, технологій інтерактивної навчальної діяльності студентів, системи суб’єкт-суб’єктних взаємовідносин у їх контексті. Наголошується на критеріях відбору навчальних завдань з розвитку соціальної рефлексії майбутніх педагогів, особливостях логіки та алгоритмів їх виконання в межах спеціального навчального курсу. Вказується на необхідність розробки методичних комплексів з навчальних дисциплін, що мають потенціал розвитку соціальної рефлексії, забезпечення їх орієнтованості на самоосвітню діяльність студента, відповідно, саморозвиток соціально-рефлексійної компетентності.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кучеренко, Ірина
Назва : Технологічний аспект вивчення української мови
Місце публікування : Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах: науково-метод. журнал/ МОН України. - Київ, 2018. - N 6. - С. 2-7 (Шифр Д357007/2018/6)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): технологічний підхід--освітня технологія--педагогічна технологія--технологія навчання--технологія уроку української мови--рефлексія--функції й етапи технології уроку
Знайти схожі

10.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Божко, Любов Дмитрівна
Назва : Бекпекінг: генезис та еволюція
Місце публікування : Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. - Київ: Міленіум, 2015. - Вип. 2(5). - С. 25-32 (Шифр М625259445/2015/2)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна мобільність--бекпекер--теоретична рефлексія
Знайти схожі

11.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Кодлюк, Ярослава
Назва : Суб’єктність молодшого школяра в навчальній діяльності
Місце публікування : Початкова школа. - Київ: Початкова школа, 2013. - № 1. - С. 6-9 (Шифр П860805/2013/1)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодший школяр--рефлексія навчальної діяльност--уміння вчитися
Знайти схожі

12.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Бех І.Д.
Назва : Рефлексія в духовному саморозвитку особистості
Місце публікування : Педагогіка і психологія. - Київ: Педагогічна преса, 2012. - N 1. - С. 30-37 (Шифр П186607/2012/1)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): саморозвиток особистості--духовне призначення--добро
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Майєр, Наталія
Назва : Рeфлексивний підхід до формування методичної компетентності у майбутніх викладачів іноземних мов у процесі самостійної роботи
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2016. - Вип. 4. - С. 129-135. - ISSN 2078-1687, DOI 10.28925/2078-1687.2016.4.129135 (Шифр П875300957/2016/4). - ISSN 2078-1687, DOI 10.28925/2078-1687.2016.4.129135
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Предметні рубрики: Освіта-- Педагогічні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): майбутній викладач іноземних мов--магістрант--методична рефлексія
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Култаєва, Марія
Назва : Освіта та її деформації у сучасній культурі: до актуальності теорії напівосвіти Т. Адорно у сучасних соціокультурних контекстах
Місце публікування : Філософія освіти = Philosophy of Education : : наук. часопис/ Ін-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Укр. акад. політич. наук. - Київ, 2017. - N 1. - С. 153-195 (Шифр Ф260071427/2017/1)
ДРНТІ : 02
Предметні рубрики: Філософия-- філософія освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): антиосвіта--масова культура--критична рефлексія--напівосвіта--відчуження--патологія
Анотація: У статті розглядається соціокультурні контексти створення і рецепції теорії напівосвіти Т. Адорно на основі широкого застосування біографічного методу, що дозволило розкрити інтенціональність цієї теорії крізь призму спогадів учнів і колег. Запропоновано аргументативне підкріплення тези Ю. Габермаса про внутрішню роздвоєність теоретизування Адорно. Аналізується інтерптитаційні схеми поняття Bilding (освіта, культура, формування) у німецькому ідеалізмі, де домінує семантика формування, а патології цого процесу відповідно концептуалізується як деформації та розпад форм у різноманітних маніфестації напівосвіти. Теорія напівосвіти є передусім діагностикою стану сучасних розвинутих суспільств, де засобами масової культури постійно продукуються такі патології, як відчуження і стани масового психозу. Цьому сприяє також тенденція рефеодалізації, яка, в свою чергу, виступає також симтоматикою духовної кризи постсучасності. Одним з проявів цієї кризи є радикальний антипод освіти - антиосвіта, яка є наслідком відмови сучасних навчальних і виховних практик від гуманістичної ідеї освіти. Для виходу із стани кризи критичної рефлексії портебуються не тільки напівосвіта і антиосвіта, а й сама ідея освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

15.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Поліщук, Ярослав
Назва : Наслухуючи "музику сфер": поетикальні паралелі творчості Михайла Коцюбинського та Кнута Гамсуна
Місце публікування : Слово і час. - Київ: Фенікс, 2010. - № 12. - С. 53-68 (Шифр С707612/2010/12)
Знайти схожі

16.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Власенко, Олександр
Назва : Класифікуємо предмети. Заняття на розвиток логічного і творчого мислення
Місце публікування : Психолог дошкілля. - Київ: Шкільний світ, 2015. - № 6. - С. 26-28 (Шифр П163564/2015/6)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчі здібності--рефлексія
Знайти схожі

17.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Химера Н. В.
Назва : Використання інтерактивних технологій на уроках зарубіжної літератури
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - Київ: Антросвіт, 2015. - № 12. - С. 15-21 (Шифр З659149/2015/12)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): репродуктивний тип навчання--мотивація--рефлексія
Знайти схожі

18.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Федорова, Людмила
Назва : Інтерактивні конспекти уроків світової літератури у контексті системного, комплексного та діяльнісного підходів до навчання
Місце публікування : Всесвітня література в сучасній школі. - Київ: Освіта України, 2015. - N 2. - С. 35-45 (Шифр В528425/2015/2)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтертекстуальність--рефлексія--схема інтерактивного конспекту
Знайти схожі

19.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Моргулян, Ірина
Назва : Мистецтво взаєморозуміння. Тренінгові заняття для адміністрації та вихователів ДНЗ
Місце публікування : Психолог дошкілля. - Київ: Шкільний світ, 2015. - № 6. - С. 5-1-25 (Шифр П163564/2015/6)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конфлікт--рефлексія--толерантне спілкування
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Уваркіна О.
Назва : Військова освіта: рефлексія сучасних мейнстримів [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 1. - С. 7-17. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.1 (Шифр Н057263/2022/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.1
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): військове лідерство--іманентність--національна безпека
Анотація: У статті розглядаються актуальні проблеми трансформації системи військової освіти, які потребують рефлексії основних та нових понятійних конструктів. Мета дослідження полягає у визначенні сутності і особливих ознак трансформації системи військової освіти до стандартів провідних систем освіти. Для досягнення поставленої мети була визначена методологічна основа дослідження на рівні філософських та загальнонаукових положень: систематизації, аналізу, синтезу, екстраполяції та спрощення. Застосування методу структурно-системного аналізу дозволило визначити основні тенденції змін у структурі системи військової освіти на основі передового досвіду країн-членів НАТО. Розкриття сутності іманентності лідерства як основи професіоналізму військового відбулося за допомогою причинно-наслідкової методології виявлення функціонально-інструментальних особливостей та тенденцій. У результаті дослідження визначено, що сучасний освітній простір в умовах нових випробувань спрямовує систему військової освіти до імплементації новітніх методів і форм організації військової підготовки та управління нею. Системне дослідження концептуального каркасу системи військової освіти виявило нові категоріальні структури та моделі в процесах військової трансформації. Зазначено, що введення професійної військової освіти до структури системи військової освіти має вирішити питання професіоналізації та лідерства у військовому колективі. Особливе значення приділяється ціннісно-мотиваційним аспектам формування особистості військового, які детермінують мотивацію особистості до змін та стають ознакою його зрілості як особистості та професіонала.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

21.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 82.0(08)/П 35
Автор(и) :
Назва : Питання літературознавства: науковий збірник/ Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича; гол. редактор О. В. Червінська. Випуск 86
Вихідні дані : Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2012
Кільк.характеристики :328 с
Колективи : Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
Ціна : 10.00 грн.
ДРНТІ : 17.07
УДК : 82.0(08)
Предметні рубрики: Літературознавство
Зміст : Парадигма письменник як актуальна літературознавча категорія/ Р. Дзик. Кіномова як специфічна система художніх засобів у літературному тексті (з досвіду українських письменників-шістдесятників)/ В. Кондрашов. Музичні принципи структурно-композиційної організації роману П. Нізона "Canto"/ З. Кучер. Інтермедіальна поетика роману, який прагне стати музикою (на матеріалі німецькомовної літератури)/ С. Маценка. Музичний код в оповіданні Гайміто Фон Додерера "Сонатина"/ Т. Редчиць. Становлення єврейської ідентичності Ельзи Ласкер-Шюлер/ А. Бучко. "Торгівля снами" І. Бахман: пошук власного "Я" в контексті конформістського соціуму/ Ю. Ісапчук. Мовна криза у творчості Рози Ауслендер і спроба її подолання після подій голокосту/ О. Кравчук. Поетика versus поезія як "способи викликати враження..."/ Т. Никифорук. Опису похорону Амвросія Дубневича (інтермедіальний формат тексту)/ О. Циганок. Книжка-картинка в українській дитячій літературі/ Т. Бакіна. Жанрологічні аспекти поетичного світу Ігоря Калинця/ Г. Віват. Класичний гротеск в аспекті гендерної проблематики Short Story: образність письма А. Картер/ О. Дерикоз. Адаптація релігійних жанрів в умовно-фідеїстичному дмскурсі ліричних творів Лесі Українки/ Г. Левченко. Модифікації жанру есе в аспекті інтермедіальності/ Т. Левчук. Роман А. Мердок "The good apprentice" як жанрова метаморфна форма/ А. Матійчак. Історико-соціальні жанри середньовічної літератури в постнекласичній методології: принципи класифікації/ О. Огуй. Жанрова природа віршованих творів Осипа Маковея/ О. Романиця. Видозміна жанрового канону авторського тексту (на матеріалі прози Миколи Вінграновського)/ Н. Трефяк. Концепція вестерну у творчості Енні Пру/ Г. Чепурда. Жанрові колізії тексту масової комунікації/ Е. Шестакова. Сучасний британський "театр-вам-в-обличчя" в контексті проблеми інтермедіальності/ О. Камишникова. Інтермедіальне декодування роману А. Барікко "Шовк"/ Г. Канова. Інтермедіальні аспекти літературно-мистецької спадщини Якова Струхманчука/ Л. Назаревич. Інтермедіальні елементи в поетиці збірки чудес "Гора Почаївська"/ О. Питюр. "Я співаю перед чужими": Пауль Целан і музика/ П. Рихло. Інтермедіальні джерела новітнього рекламного тексту/ А. Сажина. Творчість Євгенії Кононенко крізь призму інтермедіальності/ І. Хижняк. Взаємовплив музики і літератури в добу модернізму з позиції філософської антропології/ О. Юрчук. Роман Якобсон і літературознавча славістика на перехідному етапі Празького лінгвістичного гуртка/ М. Зеленка. Німецька школа іманентної інтерпретації та український формалізм: типологічний аспект/ О. Радченко.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

22.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 7/М 65
Автор(и) : Опанасюк, Олександр Петрович
Назва : "Дочекатися музики" В. Сильвестрова: інтенціональний зріз
Колективи : Міністерство культури і туризму України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв
Місце публікування : Мистецтвознавчі записки: зібрання наукових праць/ Міністерство культури і туризму України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2011. - Вип. 20. - С. 38-47 (Шифр 7/М 65-778909)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 7
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура--процесуальне буття культури--інтенціональність--інтенціональна рефлексія--принцип культурної інтроспекції--принцип інтенціоналізму
Знайти схожі

23.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Казакевич О.
Назва : Компонентно-структурний аналіз лідерської компетентності маркетологів [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2021. - Вип. 1. - С. 14-20 . - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.2 (Шифр Н057263/2021/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.2
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фахівець-маркетолог--лідер--компетентність--компонентно-структурний аналіз--професійна мобільність
Анотація: У статті проаналізовано погляди вітчизняних та зарубіжних вчених на сутність поняття «лідерська компетентність», визначено та науково обґрунтовано структуру лідерської компетентності майбутніх маркетологів. За результатами дослідження автор відзначає, що, по-перше, лідерська компетентність є стійкою цілісною інтегративною складовою надпрофесійної компетентності маркетолога; по-друге, лідерська компетентність майбутніх маркетологів, як і її компоненти, у більшості випадків не є вродженим феноменом, а виникає в результаті певного досвіду людини, який ґрунтується на її позитивному ставленні до цього феномену, усвідомленні мотивів і потреб у ньому, набутих знаннях, вміннях та особистісних якостей людини, які потім знаходять практичне втілення у вигляді лідерської поведінки. На підставі аналізу психолого-педагогічних досліджень нами було виокремлено такі структурні компоненти лідерської компетентності майбутніх маркетологів: мотиваційно-ціннісний (мотиви, потреби, емоції, ціннісні ставлення щодо лідерства), когнітивний (знання, переконання щодо лідерства), діяльнісний (дії, уміння, лідерська поведінка) та особистісний (комплекс лідерських якостей, рефлексія, емпатія, емоційний інтелект). За аналізом первинних посад, які може обіймати бакалавр з маркетингу, визначено функції та відповідні професійні компетентності, які вимагають сформованої лідерської компетентності фахівця з маркетингу, та продемонстровано, як саме лідерська компетентність реалізується в маркетинговій діяльності. Таким чином, лідерська компетентність надає підґрунтя для здійснення ефективної діяльності в галузі маркетингу, створюючи умови для прояву ініціативи, відповідальності та активної економічної позиції фахівця-маркетолога, набуття ним позитивного професійного досвіду та забезпечують йому професійну мобільність та конкурентоспроможність. Виділено проблемне поле подальших досліджень лідерської компетентності майбутніх маркетологів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

24.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лукашева, Людмила Тимофіївна, Садовенко, Світлана Миколаївна
Назва : Музично-театральна рефлексія творчого феномену М. М. Синельникова: культурологічний вимір
Місце публікування : Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв: щоквартальний науковий журнал/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2021. - № 4. - С. 68-74. - ISSN 2226-3209 (Шифр В925416057/2021/4). - ISSN 2226-3209
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музично-театральний синкретизм--творчий феномен--синкретизм--культурологія--театр--музика--музично-театральна рефлексія--соціокультурний простір
Знайти схожі

25.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Половіна О., Кондратець І.
Назва : Живописні перформанси: методичний інструментарій підготовки майбутніх вихователів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 35. - С. 83-88. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2021.3511 (Шифр П225817115/2021/35). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2021.3511
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): живописні перформанси--майбутні вихователі--мистецька компетентність--мистецька рефлексія--мистецьке спілкування--творчий потенціал--фахова підготовка--художня картина
Анотація: У статті висвітлено питання професійної підготовки майбутніх вихователів як багатоаспектної проблеми. Виокремлено мистецьку компоненту фахової підготовки майбутніх вихователів. Розкрито механізми і методи формування творчого потенціалу майбутніх вихователів. Визначено дієві засоби підготовки майбутніх вихователів, зокрема спілкування на матеріалі мистецтва.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

26.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : П360033802/2012/Спец. вип.
Назва : Психологічні перспективи: науковий журнал/ Волинський державний університет імені Лесі Українки, Інститут соціальної та політичної психології НАПН України. Спец. вип.: Психологія професійної діяльності працівників соціальної сфери
Вихідні дані : Київ: Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, 2012
Кільк.характеристики :347 с
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.98:364-43](082)88.411.9
Зміст : Простір командної взаємодії: місце в життєвому світі особистості/ Вікторія Горбунова. Розвиток особистості - сутнісна ознака генетичної психології/ З. Ковальчук. Проблема якості життя в Україні: психологічний та медичний аспекти/ Є. Невах. Гедонізм та аскетизм як культурні опозиції ставлення людини до власного тіла/ Ю. Павлік. Квантування часу життя студентами та людьми похилого віку групи активного довголіття/ М. Семиліт. Психологічні особливості засвоєння "другої" мови дітьми-іммігрантами/ М. Тоба. Ситуаційні чинники особистісного розвитку підлітків, що відбувають покарання/ О. Хоріна. Рольові уявлення старшокласників про креативну особистість/ Л. Чорна. Психологічні особливості стресу в період професійного самовизначення майбутніх психологів (під час навчання в ВНЗ)/ Н. Шахова. Методологічні засади генетико-психологічного дослідження антиципації/ І. Батраченко, Т. Мозгова. Опозиція "свій-чужий" в умовах співіснування та взаємодії етнолінгвістичних спільнот/ С. Бєлавін. Спільне медіа-дозвілля родини/ О. Вознесенська. Методи дії в роботі з груповою ідентичністю/ П. Горностай. Практика когнітивного спілкування: формування групи/ В. Духневич. Особливості міжособових стосунків людей, схильних використовувати різні релігійні копінг-стратегії/ М. Єсип. Становлення професійної ідентичності студентської молоді в процесі професіоналізації/ О. Іщук. Витоки соціально-психологічної думки в Україні: творча спадщина Івана Франка/ Ю. Кальницька. Взаємодія в сім’ї як чинник структурування політичної картини світу студентської молоді/ О. Келепко. Ціннісно-рольові детермінанти мотивації політичної участі/ О. Коробанова. Психологічна модель процесу соціалізації в інтернет-середовищі/ А. Лучинкіна. "Як працює рефлексія", або дискурсивні функції рефлексивного капіталу/ Л. Найдьонова. Проблеми стресостійкості особистості в професійному спілкуванні/ О. Осадько. Особливості гендерних аспектів групової ідентичності в навчальних групах/ О. Плетка. Лояльність та прояви конформізму в малій фаховій групі/ О. Скрипник. Експериментальне дослідження ставлення до інвалідизованих/ О. Ставицький. Довіра в груповому процесі/ Г. Циганенко. Правове самовизначення особистості як соціально-психологічна умова відтворення та подолання бідності/ Т. Бєлавіна. Психологічний аналіз смислової сфери школярів з різними рівнями професійної соціалізації/ З. Меджитова. Психолого-педагогічний супровід пошуку власної життєвої траєкторії в умовах безперервної освіти/ К. Мілютіна. Врахування індивідуальних особливостей учнів під час вивчення біології/ Т. Логвінова-Бик. Особливості застосування прийомів підвищення ефективності зворотного зв’язку в процесі фахового удосконалення вчителів/ З. Сіверс. Розвиток психосексуальної культури молодої сім’ї засобами психологічної тренінгової програми/ Л. Гридковець. Взаємовз’язок несвідомого і свідомого в практиках особистісного життєконструювання проблемної молоді/ Б. Лазоренко. Дослідження особливостей близьких стосунків з протилежною статтю за допомогою проективної методики "Двоє"/ Л. Подкоритова. Сім’я та сучасні методи її підтримки/ В. Покладова.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

27.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Durdas A.
Назва : Professional development of a foreign language teacher at university: competence and creativity aspects [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 4. - С. 49-53. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.4 (Шифр Н057263/2022/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.4
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентність--креативність--професійний розвиток--самоосвіта--рефлексія
Анотація: У статті розглядаються питання розвитку креативності та компетентностей викладачів іноземних мов в університеті. Креативність викладача та ефективність викладання визначено як два важливі елементи навчання; зазначено вимоги до розвитку особистості викладача іноземних мов в університеті: уміння орієнтуватися в нових, часто невизначених ситуаціях, уміння самостійно приймати рішення та визначати найближчі та перспективні цілі, бути соціально активним, творчим та успішним. У статті зауважено, що професійні компетентності ї викладачів іноземних мов можна розвивати як у формальний спосіб – через участь у пропозиціях стосовно підвищення кваліфікації від різних установ, так і у неформальний спосіб – через читання літератури, пов’язаної зі сферою викладання, або зустрічі з іншими викладачами іноземної мови для обміну досвідом. Широку доступність Інтернету зазначено як можливість перенесення в мережу значної частини викладацької діяльності в рамках професійного розвитку, а також як можливість брати участь у тренінгах, майстер-класах, дистанційних курсах та ін. Підкреслено роль самоосвіти – як можливості професійного розвитку викладача іноземної мови в університеті; при цьому самоспостереження та рефлексія означено як важливі чинники самоосвіти. Як один із способів професійного розвитку викладача іноземної мови запропоновано співпрацю з іншими викладачами, зокрема, участь у показових заняттях або у заняттях, які проводяться в рамках педагогічної практики та підвищення кваліфікації. Охарактеризовано інноваційну компетентність викладача як здатність впроваджувати в освітню практику такі зміни, метою яких є покращення результатів педагогічної діяльності в певній галузі, що передбачає готовність викладача до інноваційної діяльності та залежить від його знань, індивідуальних особливостей його особистості, рівня креативності та мотивації до педагогічної діяльності. Запропоновано техніку STRIDE, яка веде викладача через процес рефлексії з використанням шестиетапного цілеспрямованого аналізу, в результаті якого викладачі усвідомлюють свої сильні сторони так проблемні моменти, а також спонукає до відкриття потенційних шляхів досягнення поставлених цілей
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

28.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Васьків М.
Назва : Рукописний епічний доробок раннього В’ячеслава Медведя (1970-ті рр.)
Місце публікування : Літературний процес: методологія, імена, традиції. Філологічні науки: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 19. - С. 14-25 (Шифр Л580023252/2022/19)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рукопис--епос--оповідання--повість--наративна стратегія--рефлексія
Знайти схожі

29.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Палінська О. М.
Назва : Метамовні рефлексії і дискурсивні практики мешканців Центральної України
Місце публікування : Мовознавство: наук.-теорет. журнал/ Ін-т мовознавства ім. О. О. Потебні, Укр. мовно-інформ. фонд Нац. акад. наук України. - 2020. - N 5. - С. 28-50. - ISSN 0027-2833 (Шифр М819773/2020/5). - ISSN 0027-2833
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): метамовна рефлексія--українсько-російське змішане мовлення--мовний контакт--автопереклад--метамовне коментування
Знайти схожі

30.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Телеп, Оксана
Назва : Формувння інституціональних дискурсів досліджень соціально-комунікативного процесу
Місце публікування : Вісник Книжкової палати: науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ: КПУ, 2018. - N 12. - С. 9-12. - ISSN 2076-9326 (Шифр В890024/2018/12). - ISSN 2076-9326
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теорія соціальних комунікацій--розвиток--дискурс--полідискурсивність--наукова рефлексія
Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-139 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)