Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (4)Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=рефлексія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 139
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-139 
1.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Уласік Н., Костюченко Ю.
Назва : 30 хвилин позитиву : розвивальна програма
Місце публікування : Психолог дошкілля: всеукраїнська газета для психологів, вихователів/ Національна академія педагогічних наук України. - Київ: Шкільний світ, 2018. - № 11. - С. 4-34 (Шифр П163564/2018/11)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): позитивне мислення--казкотерапія--медитація--саморозслаблення--релаксація--рефлексія--створення настрою--гармонізація дихання--гармонізація психічного стану
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Troitska O., Popravko O., Shcherbakova N.
Назва : Aspects of the "carnivalization" of contemporary cultural practices
Паралельн. назви :Аспекти "карнавалізації" сучасних культурних практик
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2020. - № 1. - С. 82-86. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2020/1). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аксіологія--діалог культур--карнавалізація--карнавальна поведінка--карнавальний світогляд--криза культури--культурні практики--культурні смисли
Анотація: Актуальність статті обумовлена необхідністю осмислення нового культурного феномена, який презентує культурні практики сучасного хронотопу. Проаналізовано філософсько-культурологічні концепції стану культури та виявлено тенденції, які відображають нестійкість (перехідність), невизначеність, амбівалентність культурних практик і карнавалізацію усіх сфер буття. Філософська рефлексія сутності, характеру, ознак карнавалізації уможливила експлікацію феномена "карнавал" через його світоглядний і поведінковий компоненти. У контексті діалогу середньовічної та сучасної культури розкрито сутність карнавалізації як феномена культури та як особливого способу відновлення цілісності світосприйняття, світорозуміння, світовідношення і актуалізовано проблему орієнтації і спрямування культурних практик на їх ціннісно-смислове (аксіологічне) піднесення. Досліджено природу й сутність таких категорій, як "карнавальний сміх", "карнавальна свобода", "карнавальна поведінка", "амбівалентність", виявлено характерні ознаки карнавалізації та доведено, що її можна розглядати як спосіб моделювання і конструювання сучасної культурної дійсності. Обгрунтовано положення про те, що сучасний культурний простір створює умови не тільки для функціонування карнавалізації у межах першочергової функції - оновлення, становлення нового життєвого світу, але й нового світорозуміння та смислотворення. Визначено конструктивну роль діалогу культур у процесі праксеологічного зростання суб'єктів карнавалізації і показано, що концепція карнавалізації Михайла Бахтіна залишається актуальною на сучасному етапі розвитку культури. Розкриття карнавалізації як певного сигналу кризи культури і способу виходу з неї дає підстави розглядати карнавалізацію як чинник самоорганізації культури, як складноорганізованої системи
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Канюка І., Сердюк Л.
Назва : "Language coach" – інструмент формування та розвитку крос-культурної компетентності
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018. - N 5. - С. 123-132. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.123132 (Шифр В505452853/2018/5). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.123132
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): крос-культурна--компетентність--транскультурність--коучингова складова--рефлексія--соціокультурна складова
Анотація: У статті представлено опис науково-практичного проекту, спрямованого на розвиток крос-культурної компетентності у студентів Київського університету імені Бориса Грінченка.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Durdas A.
Назва : Professional development of a foreign language teacher at university: competence and creativity aspects [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 4. - С. 49-53. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.4 (Шифр Н057263/2022/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.4
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентність--креативність--професійний розвиток--самоосвіта--рефлексія
Анотація: У статті розглядаються питання розвитку креативності та компетентностей викладачів іноземних мов в університеті. Креативність викладача та ефективність викладання визначено як два важливі елементи навчання; зазначено вимоги до розвитку особистості викладача іноземних мов в університеті: уміння орієнтуватися в нових, часто невизначених ситуаціях, уміння самостійно приймати рішення та визначати найближчі та перспективні цілі, бути соціально активним, творчим та успішним. У статті зауважено, що професійні компетентності ї викладачів іноземних мов можна розвивати як у формальний спосіб – через участь у пропозиціях стосовно підвищення кваліфікації від різних установ, так і у неформальний спосіб – через читання літератури, пов’язаної зі сферою викладання, або зустрічі з іншими викладачами іноземної мови для обміну досвідом. Широку доступність Інтернету зазначено як можливість перенесення в мережу значної частини викладацької діяльності в рамках професійного розвитку, а також як можливість брати участь у тренінгах, майстер-класах, дистанційних курсах та ін. Підкреслено роль самоосвіти – як можливості професійного розвитку викладача іноземної мови в університеті; при цьому самоспостереження та рефлексія означено як важливі чинники самоосвіти. Як один із способів професійного розвитку викладача іноземної мови запропоновано співпрацю з іншими викладачами, зокрема, участь у показових заняттях або у заняттях, які проводяться в рамках педагогічної практики та підвищення кваліфікації. Охарактеризовано інноваційну компетентність викладача як здатність впроваджувати в освітню практику такі зміни, метою яких є покращення результатів педагогічної діяльності в певній галузі, що передбачає готовність викладача до інноваційної діяльності та залежить від його знань, індивідуальних особливостей його особистості, рівня креативності та мотивації до педагогічної діяльності. Запропоновано техніку STRIDE, яка веде викладача через процес рефлексії з використанням шестиетапного цілеспрямованого аналізу, в результаті якого викладачі усвідомлюють свої сильні сторони так проблемні моменти, а також спонукає до відкриття потенційних шляхів досягнення поставлених цілей
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Dulebova I., Kovalskyi H., Dodonova V.
Назва : War and peace: ways to peace in war in the Eastern Ukraine
Паралельн. назви :Війна і мир: шляхи до миру у війні на сході України
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2018. - № 5. - С. 59-65. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2018/5). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теорія миру--паксологія--теорія війни--полемологія--інформаційна війна--гібридна війна--війна смислів
Анотація: Стаття написана за результатами виконання науково-дослідного проекту "Соціально-філософська рефлексія шляхів вирішення конфлікту на Сході України" (№ держреєстрації: 0116U002518) і присвячена філософському осмисленню проблеми миру на Сході України. Висвітлено розкриття поняття "війна" та "мир" в історіографії з позицій методології теорії (не)насильства, конфліктології, паксології, полемології, геофілософії тощо. Стверджується, що задля досягнення миру слід від початку використовувати методологію і термінологію паксології як теорії миру, а не полемології як теорії війни. Розкрито специфіку гібридної війни як комбінації конвенційних, іррегулярних, асиметричних засобів, що включають постійну маніпуляцію політичним та ідеологічним конфліктом, а також залучення сил спеціальних операцій та регулярної армії, агентів розвідки, політичних провокаторів, представників медіа, економічний шантаж; кібератаки; пара-військові, терористичні і кримінальні елементи тощо. Продемонстровано гібридні форми встановлення деформованих світоглядних орієнтирів, підміни смислів і формування спотвореної соціокультурної реальності, на тлі яких розгортався конфлікт на Сході України. Сформульовано алгоритм вирішення східноукраїнського конфлікту, запропоновано шляхи подолання ендогенних та екзогенних кризових явищ на Сході України у вигляді "дорожньої карти". Дорожнє картування ув'язує між собою бачення, стратегію і план, вибудовує в часі основні кроки цього процесу за принципом "минуле-сьогодення-майбутнє". У межах "дорожньої карти" виокремлено необхідні кроки подолання конфлікту, а саме: етап локалізації зони конфлікту і припинення вогню; етап політичної стабілізації регіону; етап гуманітарної реабілітації. Оцінка перспектив подолання конфлікту ґрунтується на домінуванні "партії війни" або "партії миру", в настроях українського соціуму в цілому і серед населення неконтрольованих територій зокрема. Асоційований "суб'єкт миру" вимагає всебічної підтримки держави та громадянського суспільства
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тараненко О. О.
Назва : [рецензія]
Місце публікування : Мовознавство: наук.-терет. журн./ Ін-т мовозн. ім. О. О. Потебні, Укр. мовно-інформ. фонд Нац. акад. наук України. - 2010. - N 4/5. - С. 132-135. - ISSN 0027-2833 (Шифр М819773/2010/4/5). - ISSN 0027-2833
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376/І-65
Автор(и) : Лорман Тім, Деппелер Джоан, Харві Девід
Назва : Інклюзивна освіта. Підтримка розмаїття в класі : практичний посібник : пер. з анг. : проект "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні" . -Друге вид.
Вихідні дані : Київ: ЕСЕ, 2013
Кільк.характеристики :296 с
ISBN, Ціна 978-966-97283-2-6: 26.00 грн.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376
Предметні рубрики: Інклюзивна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчання--психолого-педагогічне оцінювання--співпраця--управління--компетентність--рефлексія
Примірники : всього : Ф1(1), Ф2(7)
Вільні : Ф1(1), Ф2(7)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09:001.895/С 68
Автор(и) : Софій, Наталія Зіновіївна
Назва : Інноваційні методи навчання та викладання: теоретичне пігрунтя та методика використання
Вихідні дані : Київ: Світовий банк, 2008
Кільк.характеристики :60, 58 зустріч. паг.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Світовий банк, Компонент 1 "Професійний розвиток педагогічних працівників", Субкомпонент 1.1 "Підготовка викладачів для системи післядипломної педагогічної освіти", Програма підвищення кваліфікації викладачів системи післядипломної педагогічної освіти
Серія: Рівний доступ до якості освіти
Примітки : Книжка-перекрутка :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37.09:001.895 + 001.895
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта
Географіч. рубрики: Україна
Зміст : ; Підготовка педагогів до застосування інноваційних методів навчання
Примірники : всього : ГП АБ(24), Ф1(2), Ф2(2), Ф3(2)
Вільні : ГП АБ(24), Ф1(2), Ф2(2), Ф3(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Опалюк Т.
Назва : Інструментально-діяльнісна компонента соціальної рефлексії майбутнього вчителя [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2018. - Вип. 1/2. - С. 85-92. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)8592 (Шифр Н057263/2018/1/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)8592
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна рефлексія--інтерактивні технології--інтеграційні процеси--навчально-методичний--комплекс
Анотація: У статті порушуються проблеми, пов’язані з вивченням особливостей інструментально-діяльнісної компоненти функціональної структури соціальної рефлексії майбутнього вчителя. Ідеться про пріоритетність застосування форм, методів, технологій інтерактивної навчальної діяльності студентів, системи суб’єкт-суб’єктних взаємовідносин у їх контексті. Наголошується на критеріях відбору навчальних завдань з розвитку соціальної рефлексії майбутніх педагогів, особливостях логіки та алгоритмів їх виконання в межах спеціального навчального курсу. Вказується на необхідність розробки методичних комплексів з навчальних дисциплін, що мають потенціал розвитку соціальної рефлексії, забезпечення їх орієнтованості на самоосвітню діяльність студента, відповідно, саморозвиток соціально-рефлексійної компетентності.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

10.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Федорова, Людмила
Назва : Інтерактивні конспекти уроків світової літератури у контексті системного, комплексного та діяльнісного підходів до навчання
Місце публікування : Всесвітня література в сучасній школі. - Київ: Освіта України, 2015. - N 2. - С. 35-45 (Шифр В528425/2015/2)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтертекстуальність--рефлексія--схема інтерактивного конспекту
Знайти схожі

11.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Божко, Любов Дмитрівна
Назва : Бекпекінг: генезис та еволюція
Місце публікування : Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. - Київ: Міленіум, 2015. - Вип. 2(5). - С. 25-32 (Шифр М625259445/2015/2)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна мобільність--бекпекер--теоретична рефлексія
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тристан Анна
Назва : Бути педагогом. Запрошення до рефлексії
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2018. - № 12. - С. 27. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2018/12). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Вихователь
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рефлексія--педагог-вихователь--аналіз педагогічної діяльності
Анотація: Запропоновано запитання, на які педагог-вихователь має щиро відповідати для аналізу своєї діяльності.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Уваркіна О.
Назва : Військова освіта: рефлексія сучасних мейнстримів [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 1. - С. 7-17. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.1 (Шифр Н057263/2022/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.1
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): військове лідерство--іманентність--національна безпека
Анотація: У статті розглядаються актуальні проблеми трансформації системи військової освіти, які потребують рефлексії основних та нових понятійних конструктів. Мета дослідження полягає у визначенні сутності і особливих ознак трансформації системи військової освіти до стандартів провідних систем освіти. Для досягнення поставленої мети була визначена методологічна основа дослідження на рівні філософських та загальнонаукових положень: систематизації, аналізу, синтезу, екстраполяції та спрощення. Застосування методу структурно-системного аналізу дозволило визначити основні тенденції змін у структурі системи військової освіти на основі передового досвіду країн-членів НАТО. Розкриття сутності іманентності лідерства як основи професіоналізму військового відбулося за допомогою причинно-наслідкової методології виявлення функціонально-інструментальних особливостей та тенденцій. У результаті дослідження визначено, що сучасний освітній простір в умовах нових випробувань спрямовує систему військової освіти до імплементації новітніх методів і форм організації військової підготовки та управління нею. Системне дослідження концептуального каркасу системи військової освіти виявило нові категоріальні структури та моделі в процесах військової трансформації. Зазначено, що введення професійної військової освіти до структури системи військової освіти має вирішити питання професіоналізації та лідерства у військовому колективі. Особливе значення приділяється ціннісно-мотиваційним аспектам формування особистості військового, які детермінують мотивацію особистості до змін та стають ознакою його зрілості як особистості та професіонала.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

14.

Назва журналу :Вісник Дніпропетровського університету. Соціологія. Філософія. Політологія -2003р.,N 9
Цікаві статті :
Пронякін В. І. Метафізика І. Канта в перспективі філософії: Західно-Східні роздуми/ В. І. Пронякін (стр.3-12)
Гугнин А. Маркетинг и этика/ А. Гугнин (стр.12-14)
Панфилов В. А. Предметность математического мышления в контексте взаимосвязи философии и математики/ В. А. Панфилов (стр.14-21)
Корх О. М. Ідея особистого самовизначення в контексті філософії екзистенціалізму/ О. М. Корх (стр.21-26)
Окороков В. Б. К проблеме онтологического прочтения пространственности в концепции М. Хайдеггера/ В. Б. Окороков (стр.26-34)
Огнев’юк В. О. Наука й освіта: межі міжпредметності та інтегрованості/ В. О. Огнев’юк ; В. О. Огнев'юк (стр.34-39)
Талько Т. М. Антропологічна рефлексія у філософії Л. Фейєрбаха/ Т. М. Талько (стр.39-45)
Евтушенко Р. А. Рецепция историко-философского знания в западноевропейской философии XX века/ Р. А. Евтушенко (стр.45-55)
Білецький І. П. Холістична філософія і холістична істина/ І. П. Білецький (стр.56-60)
Корецька А. Освіта - визначальний чинник формування духовності особи/ А. Корецька (стр.61-68)
Цехмистро И. И. Искусственный интеллект в свете теорем Геделя о неполноте формализованных систем/ И. И. Цехмистро (стр.68-72)
Шевцов С. В. Немецкая трансцендентальная поэтика и ее влияние на В. Дильтея/ С. В. Шевцов (стр.72-77)
Шабанова Ю. А. Антропософская проблематика в мистическом учении Иоганна Таулера/ Ю. А. Шабанова (стр.78-84)
Еременко А. М. Противоречия исторического процесса/ А. М. Еременко (стр.84-90)
Макогонова В. В. Г. Г. Шпет о методологических принципах историко-философского исследования/ В. В. Макогонова (стр.90-98)
Осетрова О. А. Психоаналитический аспект исследования феномена суицида/ О. А. Осетрова (стр.98-107)
Манюк О. В. О критике трансцендентальной антропологии/ О. В. Манюк (стр.107-110)
Куцепак С. В. Онтология смысла Жиля Делеза/ С. В. Куцепак (стр.111-119)
Базалук О. А. Понятие "Жизни" в философии Вильгельма Дильтея/ О. А. Базалук (стр.119-124)
Гузенко В. А. Сопоставление трех мировоззренческих установок на основе анализа философии Вл. Соловьева/ В. А. Гузенко (стр.124-129)
Гриб О. С. Проблема добра и зла в философии И. А. Ильина/ О. С. Гриб (стр.129-135)
Патерило О. Н. Миф и логос в философии эпохи постмодернизма/ О. Н. Патерило (стр.135-139)
Гілюн О. В. Автономізація і самоуправління - важливі напрямки розвитку класичного університету/ О. В. Гілюн (стр.140-142)
Глазунов С. В. Еволюція шлюбно-сімейних відносин у світоглядних вимірах/ С. В. Глазунов (стр.143-148)
Швидка Л. І. Опитування громадянської думки в сучасному науковому дискурсі: теоретичні та методичні проблеми/ Л. І. Швидка (стр.149-153)
Липовська Н. А. Специфіка управління комунікаційним простором у митній системі/ Н. А. Липовська (стр.162-169)
Мягкий В. Б. Соціальні аспекти здоров’я в концепціях західних учених/ В. Б. Мягкий (стр.169-176)
Лобанова А. С. Особливості функціонування соціальної мімікрії в економічній та політичній сферах сучасного українського суспільства/ А. С. Лобанова (стр.176-181)
Мосьондз М. В. Соціологічна інтерпретація поняття "Соціальна інтеграція"/ М. В. Мосьондз (стр.185-190)
Падерин И. Д. Социально-экономические проблемы развития малых предприяттий глазами их руководителей/ И. Д. Падерин (стр.190-196)
Ларионова Е. А. Структуралистский конструктивизм: концептуальные особенности изучения этничности/ Е. А. Ларионова (стр.201-204)
Токовенко О. С. Іміджеві технології в Україні: класичні схеми чи національна специфіка?/ О. С. Токовенко, Г. В. Щолокова (стр.205-209)
Шепелев М. А. К вопросу о демократическом потенциале глобализации/ М. А. Шепелев (стр.209-223)
Лясота А. С. Демократичні традиції козацько-гетьманської доби в Україні/ А. С. Лясота (стр.223-227)
Сукачов В. В. Соціальний капітал як концепція сучасної політології/ В. В. Сукачов (стр.227-233)
Третяк О. А. Політична аогументація як засіб раціоналізації політичної комунікації у сучасній ліберальній теорії/ О. А. Третяк (стр.233-241)
Воронова Т. В. Сутність та сучасне значення концепції харизматичного політичного лідерства/ Т. В. Воронова (стр.242-246)
Долгіх В. П. Мова як політичний феномен/ В. П. Долгіх (стр.246-252)
Кремена В. І. Сучасні українсько-американські міждержавні відносини: проблеми та перспективи розвитку/ В. І. Кремена, В. І. Данилов (стр.253-261)
Цікаві статті :
Знайти схожі


15.

Назва журналу :Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв -2016р.,N 4
Цікаві статті :
Бялек Е. Д. Psychosynthesis as a way to planetary consciousness/ Е. Д. Бялек (стр.3-6) Кл.слова: психосинтез,планетарна свідомість,людина
Білецька О. О. Culture and communication/ О. О. Білецька (стр.7-10) Кл.слова: культура,мова,комунікація
Божко Л. Д. Віртуальна культура в епоху постмодерну: туристські практики/ Л. Д. Божко (стр.11-15) Кл.слова: віртуальна культура,постмодернізм,посттурист
Вєдєнєєв Д. В. "German world" or the original culture: swiss-german cultural relations in 1930-1940 / Д. В. Вєдєнєєв, В. Ю. Печиборщ (стр.16-19) Кл.слова: Швейцарська Конфедерація,Німеччина,культурні об'єднання
Владиковська Л. М. Intercultural dialogue and Belarus: crisis or chance?/ Л. М. Владиковська, С. Франс (стр.20-23) Кл.слова: міжкультурний діалог,європейська культурна політика,Білорусь
Денисюк Ж. 3. Post folklore as a phenomenon of modern communication practices/ Ж. 3. Денисюк (стр.24-27) Кл.слова: комунікація,засоби масової комунікації,комунікативні практики
Динікова Л. Ш. The Formation of the Crimean Tatar Periodicals/ Л. Ш. Динікова (стр.28-30) Кл.слова: кримськотатарські видання,культура нації
Дояр Л. В. Cultural content of humanitarian education in Ukraine: the problem of the source base/ Л. В. Дояр (стр.31-33) Кл.слова: гуманітарна освіта,культурологічна домінанта,наративні джерела
Савченко A. А. Sociocultural space: looking into the future/ A. А. Савченко (стр.34-37) Кл.слова: соціокультурний простір,людина,суспільство
Стояцька Г. М. Public protest as a symbolic act: philosophical and cultural analysis / Г. М. Стояцька (стр.38-41) Кл.слова: символи,гібрид,самоідентичність
Татіївська І. П. Україна - США: питання повернення та реституції культурних цінностей / І. П. Татіївська (стр.42-46) Кл.слова: культурні цінності,реституція,повернення
Балабушка В. А. Культ святих у традиціях храмового будівництва середньовічного Чернігова / В. А. Балабушка (стр.47-52) Кл.слова: культ святих,ікони,національні традиції
Слободянюк М. В. Національно-патріотичні мотиви у символіці Сухопутних військ Збройних Сил України / М. В. Слободянюк (стр.52-56) Кл.слова: нарукавна емблема,військова символіка,Збройні Сили України
Бермес І. Л. Рефлексії про сутність поняття "хор" у просторі культури / І. Л. Бермес (стр.57-61) Кл.слова: хор,сонце,коло
Єсипенко P. М. Втілення національного характеру в творах національної драматургії на українській сцені: 60-80-ті роки XX століття/ P. М. Єсипенко (стр.62-65) Кл.слова: український театр,інонаціональна драматургія,сценічне відтворення національногохарактеру
Шульгіна В. Д. Дні і роки життя М. В. Лисенка, зібрані в одне видання/ В. Д. Шульгіна, К. А. Антонова (стр.66-69) Кл.слова: Лисенко Микола, про нього,лисенкознавство
Донченко Н. П. Роль етюдної форми у професійній підготовці фахівця сценічного мистецтва та у творчості артиста естради/ Н. П. Донченко (стр.70-74) Кл.слова: етюд-номер,етюд-вправа,естрада
Герц І. І. Мистецтво Марти Грем у контексті становлення сучасного європейського танцю/ І. І. Герц (стр.75-79) Кл.слова: Грем Марта, про неї,європейський танець,хореографія
Зайченко О. Г. Особливості становлення співробітництва художника з галеристом в умовах форомування вітчизняного арт-ринку/ О. Г. Зайченко (стр.79-85) Кл.слова: арт-галерея,арт-ринок,галерейний простір
Каблова Т. Б. Артур Шопенгауер про паралелі етосу музики та «волі до життя» у всесвіті / Т. Б. Каблова (стр.86-89)
Кравченко А. І. Феномен міжжанрової діалогічності в камерно-інструментальній творчості українських композиторів: кінець XX - початок XXI століття / А. І. Кравченко (стр.90-94) Кл.слова: камерно-інструментальне мистецтво,камерно-інструментальні жанри,жанрова інтерференція
Нечитайло В. С. National ethnic fundamentals of the Ukrainian traditional choreographic art/ В. С. Нечитайло (стр.94-98) Кл.слова: українське народне хореографічне мистецтво,танцювальна культура України,етнічний компонент
П’ятницька-Позднякова І. С. Семіотичне розуміння категорії "знак" у контексті ранньосередньовічного дискурсу/ І. С. П’ятницька-Позднякова (стр.98-105) Кл.слова: семіотика,знак,символ
Рябцева І. М. Композитор М. Г. Іванов як уособлення трагічної місії митців першої хвилі Розстріляного Відродження України / І. М. Рябцева (стр.106-110) Кл.слова: українське музичне просвітництво,Іванов Михайло, про нього,Розстріляне Українське Відродження
Хананаев С. В. Построение авторской семантической канвы в структурной модели хорового произведения / С. В. Хананаев, А. В. Хананаєва (стр.111-114) Кл.слова: семантика,хорова музика,Мартинюк В., про нього
Цугорка О. П. Сакральне мистецтво живопису: вітчизняна наукова рефлексія / О. П. Цугорка (стр.115-119) Кл.слова: сакральне мистецтво живопису,іконопис,мистецтвознавство
Чупріна П. В. Фактори становлення масової моди як відображення уподобань широких верств суспільства споживання в індустрії моди/ П. В. Чупріна (стр.119-123) Кл.слова: індустрія моди,модний образ,масова мода
Ян І. М. Український аматорський театр Наддніпрянщини: кінець XIX - початок XX ст 124/ І. М. Ян (стр.124-128) Кл.слова: українська театральна культура,український аматорський театр,соціокультурні процеси
Степанюк І. В. Volyn folk dancing art and its genre-stylistic features/ І. В. Степанюк (стр.129-132) Кл.слова: хореографічне мистецтво,народний танець,регіональний аспект
Березуцька М. С. Наступність у підготовці ансамблевого бандуриста/ М. С. Березуцька (стр.133-137) Кл.слова: капела бандуристів,ансамблевий бандурист,безперервна музична освіта
Назаркевич Є. П. Стереозображення у дизайні прикладної друкованої графіки малих форм на теренах СРСР: 70-90-і роки XX століття/ Є. П. Назаркевич (стр.137-141) Кл.слова: стереозображення,стереофотографія,стереофотограф
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Назва журналу :Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв -2021р.,N 4
Цікаві статті :
Герчанівська П. Е. Етнічна та національна ідентичності: вектори розвитку/ П. Е. Герчанівська (стр.3-8)
Гончарова О. М. Культурологічна методологія гендерного аналізу творів образотворчого мистецтва (на прикладі сюжету "Юдит і Олофен" у європейському живописі)/ О. М. Гончарова (стр.9-19)
Костиря І. О. Культурна дипломатія як ідентифікатор держави в контексті глобалізації/ І. О. Костиря, М. І. Шевченко, Н. М. Янченко (стр.20-25)
Мохнюк Р. С. Інститути громадянського суспільства у процесі реалізації євроінтеграційної політики/ Р. С. Мохнюк (стр.26-33)
Зленко Н. М. Феномен медіальної культури в сучасному світі/ Н. М. Зленко (стр.34-38)
Танська Л. В. Сцена як універсум комунікативної діяльності людини/ Л. В. Танська (стр.39-43)
Бендас Д. О. Сучасні медіа-ресурси у комунікативній системі виконавця-акордеоніста/ Д. О. Бендас (стр.44-49)
Голуб К. В. Сценічні практики як засіб самоідентифікації грецького етносу Приазов’я/ К. В. Голуб (стр.50-55)
Козловська М. В. Святкові видовища в соціокультурних практиках сучасності: фестивальний туризм/ М. В. Козловська (стр.56-60)
Лавренюк С. В. АРТ-комунікація як складова культури продюсерської діяльності/ С. В. Лавренюк (стр.61-67)
Лукашева Л. Т. Музично-театральна рефлексія творчого феномену М. М. Синельникова: культурологічний вимір/ Л. Т. Лукашева, С. М. Садовенко (стр.68-74)
Федотова Н. В. Поняття "Contemporary Dance" (танець контемпорарі): культурологічні, філософські та мистецтвознавчі підходи/ Н. В. Федотова (стр.75-80)
Акімов Д. І. Колекціонери як споживачі творів образотворчого мистецтва на арт-ринку та їхні мотивації/ Д. І. Акімов (стр.81-85)
Варивончик А. В. Становлення та розвиток українського гобелену в дизайні середовища/ А. В. Варивончик (стр.86-91)
Чумаченко О. П. Скульптура як форма агональної традиції античної культури/ О. П. Чумаченко (стр.92-96)
Білаш О. С. Київський театр класичного балету: історичний та мистецький аспекти діяльності (1981-1998)/ О. С. Білаш, Л. Ф. Хоцяновська (стр.97-102)
Вишотравка Л. І. Чоловіче академічне виконавство 1950-1970-х рр. (на прикладі творчої діяльності М. Апухліна, А. Бєлова та Г. Баукіна)/ Л. І. Вишотравка (стр.103-107)
Журавльова А. В. Контактна імпровізація в контексті соціального танцю XXI століття: особливості відкритої танцювальної форми "Джем"/ А. В. Журавльова (стр.108-112)
Квецко О. Я. Принципи хореографічної освіти в початкових мистецьких закладах/ О. Я. Квецко (стр.113-117)
Пастухов О. А. Сучасний танець: теоретичні засади новітніх підходів до викладання/ О. А. Пастухов (стр.118-122)
Афоніна О. С. Інтерпретація коду Данте в мистецтві/ О. С. Афоніна (стр.123-128)
Асталош Г. Л. Історична постать ігнація Яна Падеревського крізь призму синтезу мистецької та політичної діяльності/ Г. Л. Асталош (стр.129-133)
Бобул І. В. Вплив джазово-музичних форм на естрадно-пісенну культуру/ І. В. Бобул (стр.134-139)
Araya B. N. Social and cultural project aspects on the example of musical and circus art project "circle"/ B. N. Araya, V. Shulgina (стр.140-144)
Микуланинець Л. М. Біографія в аспекті культурної комунікації митця і публіки/ Л. М. Микуланинець (стр.145-149)
Нємцова Л. О. Історія окремих напрямів музичного мистецтва в Україні у XX столітті/ Л. О. Нємцова (стр.150-155)
Степурко В. І. Наративна сутність мовного контенту у висловленні композитором оцінки власної творчості/ В. І. Степурко (стр.156-160)
Борко І. М. Особливості української виконавської школи оперного мистецтва в контексті еволюції європейських традицій/ І. М. Борко (стр.161-167)
Вігула В. І. Проблема сценічної культури в аматорському вокально-інструментальному колективі/ В. І. Вігула, Т. Ю. Ганулич, Є. В. Цанько (стр.168-176)
Спольська О. В. Діяльність музичних товариств Східної Галичини як передумова розвитку фахового виконавства/ О. В. Спольська (стр.177-182)
Погребняк Г. П. Виробництво та дистриб’юція авторського кіно в Україні як державна проблема. Фільмовиробництво і проблеми державної підтримки кіногалузі/ Г. П. Погребняк (стр.183-189)
Сорока М. В. Мистецький ракурс творчості В. Винниченка в контексті сценічного рішення його літературних творів/ М. В. Сорока (стр.190-195)
Винар О. Б. Іншомовний акцент як засіб створення мовної характерності персонажу/ О. Б. Винар (стр.196-201)
Лішафай О. О. Технологічні процеси створення звукового супроводу в аудіовізуальному творі/ О. О. Лішафай (стр.202-207)
Москаленко-Висоцька О. М. Діалектична єдність двох надзавдань у контексті проблеми перевтілення/ О. М. Москаленко-Висоцька (стр.208-213)
Буздиган Т. М. Ромео Кастеллуччі - апологет постдраматичного театру/ Т. М. Буздиган (стр.214-217)
Цікаві статті :
Знайти схожі


17.

Назва журналу :Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв -2019р.,N 2
Цікаві статті :
Герчанівська П. Е. Тотожність та відмінність культурологічних та антропологічних шкіл/ П. Е. Герчанівська (стр.3-7)
Гуменюк Т. К. Культура початку третього тисячоліття: дискурс нового світовідчуття/ Т. К. Гуменюк (стр.8-11)
Більченко Є. В. Культурологізація системи управління підприємствами як симптом глобальної локальності/ Є. В. Більченко, Т. В. Калита, Т. В. Заряжко (стр.12-17)
Вєндєнєєв Д. В. Становлення культурної диплопатії української народної республіки періоду директорії (1918-1920 рр.)/ Д. В. Вєндєнєєв (стр.18-22)
Кириленко К. М. Інноваційна культура як антитеза масовій культурі (на прикладі порівняння ідей Макса Горкгаймера, Теодора Адорно та Еверетта М. Роджерса)/ К. М. Кириленко (стр.23-26)
Вавженчук С. Я. Право на працю як соціокультурний феномен/ С. Я. Вавженчук, О. І. Биркович, Т. І. Биркович (стр.31-34)
Волошин Ю. О. Міжнародно-правові стандарти в сфері охорони культурної спадщини та їх імплементація у національне законодавство держав/ Ю. О. Волошин, О. В. Єпіфанов, О. В. Марцеляк (стр.35-41)
Бездрабко В. В. Літературна спадщина Миколи Гоголя як джерело дослідження історії бюрократії/ В. В. Бездрабко (стр.42-48)
Копієвська О. Р. Культурні практики в дискурсі Cultural Studies/ О. Р. Копієвська (стр.49-53)
Бліхар М. М. Соціокультурний розвиток об'єднаних територіальних громад у процесі децентралізації/ М. М. Бліхар, Ю. П. Бурило, О. І. Пархоменко-Куцевіл (стр.54-57)
Брацкі А. Українські культурологічні студії Анатомія Марцінковського: пошуки джерел націєтворення/ А. Брацкі (стр.58-61)
Гедьо А. В. Конфесійні та етнокультурні маркери в метричних книгах/ А. В. Гедьо, О. В. Кригіна (стр.62-64)
Гиренко І. В. Українська мова як соціокультурний та правовий феномен/ І. В. Гиренко (стр.65-68)
Дубровіна Л. А. Національні бібліотеки Національної академії наук України в процесі атестації наукових установ: аспект оцінювання публікаційної активності/ Л. А. Дубровіна (стр.69-73)
Корнієнко В. В. Художній світ людини як комунікативна система: культурологічне осягнення/ В. В. Корнієнко (стр.82-86)
Надтока Г. М. Політичні та етнокультурні передумови автономістьких рухів у православній церкві Бессарабії (ХІХ- поч. ХХ ст.)/ Г. М. Надтока, І. В. Горпинченко (стр.92-97)
Сабадаш Ю. С. Особливості наукового та релігійного світоглядів: культурологічний аспект/ Ю. С. Сабадаш, С. А. Панченко (стр.112-116)
Сіверс В. А. Невдоволення державою як супутній феномен смислової пустотності дискурсу культури/ В. А. Сіверс (стр.117-122)
Шевченко О. О. Соціокультурна сфера сільських території у контексті сталого розвитку/ О. О. Шевченко (стр.128-130)
Шевченко Н. О. Сільський туризм у контексті розвитку соціокультурних послуг в умовах децентралізації в Україні/ Н. О. Шевченко, Ю. О. Руденко (стр.131-134)
Шемаєва Г. В. Міжкультурний діалог у контексті бібліотечної взаємодії/ Г. В. Шемаєва (стр.135-139)
Бойко Л. П. Соціокультурне значення молодіжних субкультур у сучасних реаліях/ Л. П. Бойко (стр.152-155)
Вовк Н. С. . Репрезентація культурної спадщини України через електронні виставки/ Н. С. Вовк, С. О. Лісіна (стр.156-161)
Іванюк О. Л. Київська преса 1914-1917 рр. про увічнення пам'яті про першу світову війну/ О. Л. Іванюк (стр.162-165)
Власенко Ф. П. Посткультура в контексті трансгуманізму/ Ф. П. Власенко, Є. В. Левченюк, Д. А. Товмаш (стр.166-170)
Горбань Ю. І. Розвиток університетської бібліотеки: комплекс стратегічних рішень/ Ю. І. Горбань (стр.180-184)
Гоц Л. С. Медіа-війни крізь призму Cinema studies: між Фуко та Бодріяром/ Л. С. Гоц (стр.185-189)
Громовчук М. В. Освітні процеси як основа становлення правосвідомості в перший чехословацькій республіці (1918-1938 рр.)/ М. В. Громовчук, О. О. Сидоренко (стр.190-194)
Бачинська Н. А. Діалог культур: бібліотека як міжкультурний хаб/ Н. А. Бачинська, І. М. Гоян, Т. В. Кичкирук (стр.195-198)
Музика Ю. Д. Фізична культура як феномен розвитку особистості/ Ю. Д. Музика, О. В. Юденко, С. М. Котов (стр.199-202)
Паламарчук С. П. Основні етапи формування та розвитку екологічної правової культури в сучасному суспільстві/ С. П. Паламарчук, В. І. Биркович, О. П. Світличний (стр.210-212)
Пилипів В. І. . Символи у культурному просторі людства/ В. І. Пилипів (стр.213-216)
Руснак Ю. М. . Культурний простір буковинської весільної обрядовості/ Ю. М. Руснак, Н. О. Філіпчук (стр.217-221)
Устименко Л. М. . Культурно-рекреаційні потреби в контексті розвитку туризму/ Л. М. Устименко, Н. В. Булгакова (стр.226-229)
Коваленко Є. Я. . Управлінська культура людських відносин/ Є. Я. Коваленко (стр.230-235)
Руденко С. Б. Спростування теорій екомузею та нової музеології/ С. Б. Руденко (стр.240-244)
Немеш А. М. Теоретична рефлексія семіотичної комунікації: соціокультурний аспект/ А. М. Немеш (стр.245-252)
Волкова Г. В. Ритуал в культурі поставангарду/ Г. В. Волкова (стр.253-257)
Недзельський Р. С. Проблема розвитку культурної політики в Україні в контексті національного культурного простору/ Р. С. Недзельський (стр.258-261)
Андросова Д. В. Гармонізації професором Одеської державної консерваторії С. Орфеєвим степених і прокименів для богослужіння/ Д. В. Андросова (стр.262-266)
Бермес І. Л. Соціокультурні функції польських товарів дрогобича (перша третина ХХ ст.)/ І. Л. Бермес (стр.271-275)
Бліхар В. С. Студії історії дизайну: аналітична модель викладання/ В. С. Бліхар, Л. І. Цимбала, Д. Є. Забзалюк (стр.276-279)
Гоцалюк А. А. Хореографія як засіб вираження поліжанрових художніх форм/ А. А. Гоцалюк (стр.280-284)
Добко Т. В. Живопис Леоніда Гопанчука: проблеми дослідження творчої спадщини/ Т. В. Добко (стр.290-294)
Зосім О. Л. Духовна пісня в жанровій системі сакральної музики: питання термінології/ О. Л. Зосім (стр.295-299)
Капелюшний В. П. Українське поетичне кіно Сергія Параджанова: Радянська історіографія/ В. П. Капелюшний, Р. М. Конта, Н. Г. Ховайба (стр.300-304)
Муравська О. В. "Літургійний рух" та його роль у західноєвропейській культурно-історичній та музичній традиції ХІХ-ХХ ст./ О. В. Муравська (стр.312-317)
Рой Є. Є. Історико-культурні передумови створення державного ансамблю танцю України як форми репрезентації національного мистецтва народної хореографії/ Є. Є. Рой (стр.323-327)
Рощенко О. Г. Музикознавче акме Наталії Савицької: на шляху до музикологічної акмеології/ О. Г. Рощенко (стр.328-332)
Фрицюк В. А. Рок-культура 1970-80-х років та музичний романтизм ХІХ століття: типологія феноменів/ В. А. Фрицюк, Н. В. Ліва (стр.333-335)
Школьна О. В. Діяльність Києво-Межигірської фаянсової фабрики доби Барських за першоджерелами/ О. В. Школьна (стр.336-340)
Юган Н. Л. Формування національної індентичності українського суспільства засобами театру/ Н. Л. Юган (стр.341-345)
Буркацький З. П. Історичні передумови кларнетної техніки й концепція віртуозної гри на цьому інструменті/ З. П. Буркацький (стр.346-350)
Гутник І. М. Стилізація у професійному народному хореографічному мистецтві сучасності/ І. М. Гутник (стр.356-360)
Гавран І. А. Формування педагогічної емпатії студентів як завдання сучасної мистецької освіти/ І. А. Гавран (стр.361-364)
Дубрівна А. П. Концептосфера аналізу абстракції в образотворчому мистецтві як елемента художньої культури/ А. П. Дубрівна (стр.371-374)
Жишкович М. А. Архетип кохання у солоспівах композитора діаспори Ігоря Соневицького/ М. А. Жишкович, Р. Й. Калин (стр.375-378)
Колосніченко М. В. Ретроспективність як проектна практика формування актуальних образів у системі моди ХХІ століття/ М. В. Колосніченко, Н. В. Чупріна (стр.386-391)
Комаревич І. Л. Теоретичні засади фізіології співочого апарату та постановки голосу/ І. Л. Комаревич (стр.392-395)
Крипчук М. В. Сучасні етнофестевалі Харківщини: традиції, досвіт, сьогодення/ М. В. Крипчук, А. С. Касьяненко (стр.396-401)
Мазур В. П. Стильові особливості сцени "Оплакування" з плащаниці церкви зішестя святого духа села Шкарівка Київської області/ В. П. Мазур (стр.402-404)
Медведева А. О. Маска як елемент театральної культури: наукова рефлексія/ А. О. Медведева (стр.405-408)
Медвідь Т. А. Твори української літератури на вітчизняній балетній сцені/ Т. А. Медвідь (стр.409-412)
Нєйчева Л. В. Кирило-Мефодіївська традиція як епіцентр національних християнських установок Болгарії/ Л. В. Нєйчева (стр.413-416)
Овчаренко О. І. Композиція як пошук нового стилю/ О. І. Овчаренко, О. С. Подволоцька (стр.417-420)
Рижова О. О. Китайська тема в німецькому й українському символізмі ( на прикладі порівнння інструментальної фактури в "Пісні про землю" Г. Малера й циклу на вірші китайських поетів Б. Лятошинського)/ О. О. Рижова (стр.420-425)
Савчин Л. М. Творчі заходи як дієва форма оптимізації активності студентів-хореографів/ Л. М. Савчин (стр.426-429)
Соланський С. С. Художньо-інтерпретаційний дискурс бахіанства у глокалізованому просторі ( на прикладі рецепції клавірної творчості композитора у Льовові)/ С. С. Соланський, Соланська З. М. Ластовецька- (стр.430-433)
Стець Г. В. Мистецька постать отця Йосифа Кишакевича у контексті розвитку української музичної культури Галичини кінця ХІХ - першої половини ХХ століття/ Г. В. Стець ; Г. В. Тець (стр.434-437)
Татарнікова А. А. Парадигма християнського славослів'я у творчості Г. Ф. Генделя/ А. А. Татарнікова (стр.438-443)
Шевченко Л. М. Традиції культури мистецької Франції та фортепіанні концерти К. Сен-Санса/ Л. М. Шевченко (стр.449-452)
Герц І. І. Розкриття ідейно-образного змісту класичної музики у балетах Ханса Ван Манена/ І. І. Герц (стр.459-462)
Грек В. А. Імпровізація в хореографії: поліаспектність проявів/ В. А. Грек (стр.463-466)
Сіненко О. О. Естрадний вокал як відмінна риса урбаністичної культури/ О. О. Сіненко (стр.467-470)
Щербаков Я. І. Теорія індійського санскритського походження китайської драми чжуцзюйшо у контексті студій історії культури сходу/ Я. І. Щербаков (стр.471-474)
Цугорка О. П. Естетичні традиції українського барокового іконопису в сучасному сакральному мистецтві/ О. П. Цугорка (стр.475-479)
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тристан Анна
Назва : Вечірнє коло: підсумки дня : розмова з дітьми в колі
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2020. - № 8. - С. 24-25. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2020/8). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Педагогічний досвід
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість дитини--соціальна компетентність--рефлексія
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Куниця Т.
Назва : Взаємодія в колективі : тренінгове заняття
Місце публікування : Управління освітою: часопис для керівників освітньої галузі/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ: Шкільний світ, 2018. - № 11. - С. 56-63 (Шифр У070290/2018/11)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): згуртованість колективу--співробітництво--товариські контакти--активне слухання--рефлексія
Знайти схожі

20.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Химера Н. В.
Назва : Використання інтерактивних технологій на уроках зарубіжної літератури
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - Київ: Антросвіт, 2015. - № 12. - С. 15-21 (Шифр З659149/2015/12)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): репродуктивний тип навчання--мотивація--рефлексія
Знайти схожі

21.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Окрепка Г.
Назва : Використання віртуальних тренажерів PhET–interactive simulation при викладанні загальної хімії фармацевтам у закладах вищої освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 3. - С. 206-219. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.12 (Шифр О283150799/2020/3). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.12
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): віртуальні тренажери--симулятори--загальна хімія--успішність
Анотація: На основі практичного досвіду розглянуто проблеми і перспективи використання віртуальних тренажерів–симуляторів для підвищення інтерактивності навчальних матеріалів при викладанні загальної хімії у закладах вищої освіти. Розроблено інструкції та студентами–фармацевтами апробовано виконання віртуальних практичних робіт із застосуванням симуляцій PhET– Interactive Simulation. Сформульовано переваги та недоліки використання в освітньому процесі віртуальних практичних робіт з хімії на тренажерах PhET. Встановлено, що відбувається активізація навчальної діяльності і виконання завдань на симуляторі сприяє підвищенню якісного показника успішності, зростає пізнавальний інтерес до реального експерименту, розвиваються дослідницькі компетенції у студентів. Студенти набувають навички встановлювати причиннонаслідкові зв’язки та зв’язку матеріалу, який вивчається із повсякденним життям і власним досвідом. Симуляції PhET – це метод інтерактивного навчання, який можна ефективно впроваджувати у різні заняття (лекції, семінари, практичні заняття) та використовувати із різною метою (пояснення нового матеріалу, відпрацювання навичок та набуття вмінь, перевірка гіпотез та прогнозів, рефлексія, формування дослідницької компетенції). Тренажери PhET–Interactive Simulation надають студентам можливість для самостійного опрацювання нового матеріалу, розвитку навичок планувати експеримент, висувати гіпотези, робити передбачення та прогнози, а також теоретично підготуватись до виконання реального експерименту під час роботи у хімічній лабораторії. Недоліками використання PhET симуляторів у навчальному процесі є необхідність наявності комп’ютерів або смартфонів, а також доступу до мережі Інтернет. Крім того, моделювання на симуляторах не може сформувати у студентів навичок роботи з реальним лабораторним обладнанням та устаткуванням.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

22.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2019р.,N 2
Цікаві статті :
Кочерга О. Психофізіологічний аспект народження партнерства/ О. Кочерга (стр.4-12) Кл.слова: освітній процес,етологія,партнерська взаємодія
Савінова Н. Компетентнісне навчання і партнерська взаємодія: уникаємо помилок/ Н. Савінова (стр.13-20) Кл.слова: рефлексія професійної діяльності,освітній процес
Безсонова О. Форми групової взаємодії дошкільників/ О. Безсонова, Л. Дудинська (стр.21-29) Кл.слова: партнерська взаємодія,генерування ідей,проектування
Бернацька О. Як загасити агресію батьків: поради вихователю/ О. Бернацька (стр.30-31) Кл.слова: агресивні батьки,агресивна поведінка,конструктивний діалог
Дитина погано поводиться: як про це повідомити батькам, щоб заручитися їхньою підтримкою (стр.32-33)
Дубовик С. Як запобігти стресу та подолати його/ С. Дубовик (стр.34)
Партнерська взаємодія учасників освітнього процесу: Що До Чого (стр.35-37) Кл.слова: тест для самодіагностики
Ночвінова Олена. Workshops у дитячому садку, або Творимо дива разом/ Олена Ночвінова (стр.38-40) Кл.слова: творча майстерня,види мистецтва
Половіна. Розвиваємо творчий потенціал дітей під час прогулянки/ Олена Половіна (стр.41-45) Кл.слова: природа,зимова прогулянка,довкілля
Щоб зима була в радість, або Як уберегти дитину від обмороження. Буклет (стр.46-47) Кл.слова: обмороження,домедична дапомога,ступені обмороження
Коваленко А. Квест у методичному кабінеті/ А. Коваленко (стр.48-51) Кл.слова: безпека життєдіяльності
Вербська О. Інтерактивний куб, або Лайфхаки вихователю з формування у дітей навичок пожежної безпеки/ О. Вербська (стр.52-57) Кл.слова: складові інтерактивного куба,конспект заняття
"Ігри" з вогнем. До Дня пожежної охорони (стр.58-59) Кл.слова: вогнеборець,культура безпечної поведінки,гра в слова
Джемула Г. Будемо друзями вогню! Сценарій розваги для дітей старшого дошкільного віку До Дня пожежної охорони/ Г. Джемула (стр.60-63)
Цікаві статті :
Знайти схожі


23.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2020р.,N 3
Цікаві статті :
Іванчук С. Виклики сталого розвитку для дорослих/ С. Іванчук (стр.4-8) Кл.слова: споживча культура,педагогічний інтенсив,спецкурс для педагогів
Правила про правила: як навчати дитину справедливості (стр.9-11)
Безсонова О. Соціальне щеплення, або Стимульні ситуації для сталої поведінки/ О. Безсонова, Л. Дудинська (стр.12-16) Кл.слова: стимульна ситуація,спонтанні ситуації,спеціально змодельовані ситуації
Стоп істерика - діємо у конфліктній ситуації. Пам'ятка (стр.17)
Орієнтовна циклограма вихователя-методиста на квітень (стр.18-20)
Стаєнна О. Узагальнюйте педагогічний досвід без помилок/ О. Стаєнна (стр.21-24) Кл.слова: майстерність педагога,формулювання теми,структура теми
Стаєнна О. Професійна рефлексія: як аналізувати власну діяльність/ О. Стаєнна (стр.25-27) Кл.слова: методична робота,освітня діяльність,самоаналіз
Левицька М. Бачити, чути, говорити, або Розвиток мовлення у дітей з порушенням зору/ М. Левицька (стр.28-31) Кл.слова: система корекційної роботи,психоемоційні вправи,вправи для корекції зору
Клименко Л. Інтегрований підхід до корекційної роботи/ Л. Клименко (стр.32-35) Кл.слова: розвиток мовлення,зорові функції,емоційний розвиток
Кляпець О. Формуємо батьківську команду в інклюзивній групі/ О. Кляпець (стр.36-39) Кл.слова: командна робота,відкрита дискусія,спільна діяльність
5 типів висловлювань для підтримки дітей. Пам'ятка (стр.40-41)
Комунікація з дітьми родин учасників ООС / АТО та внутрішньо переміщених осіб (стр.42-44) Кл.слова: посттравматичні прояви,адаптація,мовленнєва комунікація
Кондратець І. Рефлексуємо, щоб поліпшити взаємодію з батьками/ І. Кондратець (стр.45-49) Кл.слова: взаємодія з батьками,наочно-друковані засоби,творчі форми взаємодії
Техніки та прийоми згоди під час розмови з батьками (стр.50-51) Кл.слова: перефразування,антисуперечка,трюїзм
Як спілкуватися з батьками, щоб уникнути конфліктів (стр.52)
Стягунова О. Ігрове ранкове коло в дитячому садку/ О. Стягунова, І. Шаманова, Л. Зеркаль (стр.53-57) Кл.слова: ранкова зустріч,комунікація
щоб ранкове коло було успішним: поради ігромайстра (стр.58)
Чайка З. Впевнений старт, або Як нам вдалося оновити освітній процес/ З. Чайка, Т. Олійник, Д. Ковальчук (стр.62-65) Кл.слова: освітній процес,підвищення кваліфікації
Що відзначати у квітні (стр.66-67)
Джемула Г. Хай здійснюються бажання! Сценарій розваги для дітей старшої групи до Всесвітнього дня бажань/ Г. Джемула (стр.68-71)
Цікаві статті :
Знайти схожі


24.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 37.091.31:001.895/Б 55
Автор(и) : Бех І. Д.
Назва : Виховна гуманістична парадигма в освітній інновації
Місце публікування : Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України: наук.-теорет. та інформ. вісн. - Київ: Пед. преса, 2016. - N 2. - С. 14-21. - ISSN 2304-0629 (Шифр П186607/2016/2). - ISSN 2304-0629
Примітки : Бібліогр.: с. 21 (7 назв)
УДК : 37.091.31:001.895
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): парадигма--смислова цінність--особистісна рефлексія--рефлексивна техніка--емоційні переживання--гуманістичний діалог--духовне самовдосконалення
Анотація: Розкрито сутність виховної гуманістичної парадигми як учіння про вміння особистості "володарювати над собою". Це свідоме й вільне оволодіння підростаючою особистістю певною духовно-моральною цінністю. Наголошено на чинниках, які перешкоджають особистості досягти цієї мети. Головним гальмівним механізмом, на думку автора, є явище невідповідності спонукально-цільового компонента Я особистості його результативному компоненту. З огляду на це проаналізовано особистісну рефлексію як самоперетворювальну техніку. Вводиться поняття "людський образ" та розкривається феномен "бажання бути собою" як орієнтири духовного розвитку вихованця.
Знайти схожі

25.

Назва журналу :Вища школа -2017р.,N 5/6
Цікаві статті :
Поліщук В. Вища освіта у календарному соціальному вимірі/ В. Поліщук (стр.12-22) Кл.слова: вища освіта,децентралізація,соціальний вимір
Корсак К. Можлива роль університетів у повторенні українцями прадавнього глобального цивілізаційного внеску/ К. Корсак, Ю. Корсак (стр.23-31) Кл.слова: ноотехнології,винайдення землеробства,походження українців
Федяєва В. Досягнення і прорахунки педагогічної науки в університецькій освіті кінця XX - початку XXI ст./ В. Федяєва (стр.32-40) Кл.слова: вища освіта,педагогічна наука,наукові дослідження
Загородня А. Тенденції розвитку системи професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі/ А. Загородня (стр.41-47) Кл.слова: інтернаціоналізація вищої освіти,економічна галузь,сучасні тенденції
Загірняк М. Про користування можливостями міжнародної бази даних SCOPUS/ М. Загірняк, А. Костенко (стр.48-55) Кл.слова: індексація,Scopus,пошукова вибірка
Омельчук С. Мовна дослідницька компетентність студента-філолога/ С. Омельчук (стр.56-68) Кл.слова: дослідницька компетенція,мовна дослідницька компетентність,субкомпоненти дослідницької компетентності
Корольова І. Роль професійної рефлекції у фаховому становленні особистості майбутнього менеджера освітньої галузі/ І. Корольова (стр.69-77) Кл.слова: менеджер галузі освіти,професійна рефлексія,самовдосконалення
Пятничук Т. Експеримент з упровадження елементів дуальної системи підготовки кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах України/ Т. Пятничук (стр.78-84) Кл.слова: професійна освіта,дуальна система,творчі групи
Яковлева С. До питання психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії/ С. Яковлева (стр.85-94) Кл.слова: інклюзивна освіта,діти з особливими потребами,корекційна освіта
Малихіна К. Алгоритм профорієнтації у взаємодії ВНЗ та школи/ К. Малихіна (стр.95-103) Кл.слова: професійна орієнтація,алгоритм, маркетинг,вища школа, професійне навчання
Цікаві статті :
Знайти схожі


26.

Назва журналу :Вища школа -2016р.,N 10
Цікаві статті :
Базилевич В. Олімпіада з навчальної дисципліни "Економічна теорія в системі формування та розвитку креативних здібностей студентської молоді"/ В. Базилевич, Н. Гражевська, О. Кирильчук (стр.7-19)
Модернізація вищої освіти: нормативно-правове та організаційне забеспечення/ В. Погребняк та інші (стр.20-26)
Осецький В. Місце футурології у структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. Осецький, І. Татомир (стр.27-44)
Дударенко Л. Межі звернення до знань про минуле у передбаченні майбутнього системи освіти/ Л. Дударенко (стр.45-53)
Корсак К. Нооісторія, Велике Трипілля та інші основи української ідеї ХХІ/ К. Корсак (стр.54-63)
Похресник А. Філософська рефлексія щодо антропологічної катастрофи і необхідності "релігієзації" вищої школи України/ А. Похресник (стр.64-72)
Головенкін В. Криве дзеркало: ЗНО-2015 з математики/ В. Головенкін (стр.73-87)
Ратушинська А. Самовиховання як засіб формування особистості. Самовиховання вчителя/ А. Ратушинська (стр.88-96)
Політова О. Бібліотека - інформаційний центр творчого розвитку студентів/ О. Політова (стр.97-101)
Бутук О. Найм власних випускників - негативне явище, якому не місце у провідних вишах. Чи справді так?/ О. Бутук (стр.102-126)
Цікаві статті :
Знайти схожі


27.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7/А67
Автор(и) : Аникеева Н.П.
Назва : Воспитание игрой : кн. для учителя
Вихідні дані : Москва: Просвещение, 1987
Кільк.характеристики :144 с
Серія: Психол. наука - школе :
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.922.7
Предметні рубрики: Педагогічна психологія
Примірники : всього 2: Ф2(3)
Вільні : Ф2(3)
Знайти схожі

28.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Голуб, Іванна Юріївна
Назва : Вправи для розвитку індивідуальних пізнавальних здібностей студентів на заняттях з іноземної мови
Місце публікування : Іноземні мови: науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 2019. - № 4. - С. 12-23 (Шифр І368505/2019/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): іноземна мова--особистісно-орієнтований підхід--типи інтелекту--автономність навчання--рефлексія власної пізнавальної діяльності
Знайти схожі

29.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.016:78(075.8)/О-53
Автор(и) : Олексюк, Ольга Миколаївна, Кондратенко, Галина Григорівна, Ляшенко , Ольга Дмитрівна
Назва : Вступ до спеціальності. Музичне мистецтво : навчальний посібник. Модуль 2
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2011
Кільк.характеристики :131 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут мистецтв
Ціна : 24.05, 24.00, 20.00, грн.
ДРНТІ : 18.41.07
УДК : 378.016(075.8) + 78(075.8)
Предметні рубрики: Музичне мистецтво-- Вступ до спеціальності
Анотація: Навчальний посібник знайомить з особливостями майбутньої професії вчителя музичного мистецтва, розкриває специфіку подальшої професійної діяльності
Примірники : всього : Ф2(25), ГП ЧЗ(1), Ф3(1)
Вільні : Ф2(24), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

30.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Сенчило, Алла
Назва : Готовність майбутнього вчителя початкових класів до розвитку критичного мислення
Місце публікування : Українська мова і література в школах України. - Київ: Педагогічна преса, 2017. - № 11. - С. 36-37 (Шифр У901231/2017/11)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): критичне мислення--рефлексія--актуалізація
Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-139 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)