Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (4)Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=рефлексія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 139
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-139 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09:001.895/С 68
Автор(и) : Софій, Наталія Зіновіївна
Назва : Інноваційні методи навчання та викладання: теоретичне пігрунтя та методика використання
Вихідні дані : Київ: Світовий банк, 2008
Кільк.характеристики :60, 58 зустріч. паг.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Світовий банк, Компонент 1 "Професійний розвиток педагогічних працівників", Субкомпонент 1.1 "Підготовка викладачів для системи післядипломної педагогічної освіти", Програма підвищення кваліфікації викладачів системи післядипломної педагогічної освіти
Серія: Рівний доступ до якості освіти
Примітки : Книжка-перекрутка :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37.09:001.895 + 001.895
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта
Географіч. рубрики: Україна
Зміст : ; Підготовка педагогів до застосування інноваційних методів навчання
Примірники : всього : ГП АБ(24), Ф1(2), Ф2(2), Ф3(2)
Вільні : ГП АБ(24), Ф1(2), Ф2(2), Ф3(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 71/Д 44
Назва : Діалог культур: дослідження, практики, виклики : матер. наук.-практ. конф., 3-5 жовт. 2011р.
Вихідні дані : Київ: [НАКККіМ], 2012
Кільк.характеристики :207 с ; [1] с
Колективи : Міністерство культури України, Національний інститут стратегічних досліджень, Інститут культурології, Національна академія мистецтв України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв
Ціна : 12.00 грн.
ДРНТІ : 13
УДК : 71
Предметні рубрики: Культура-- України
Діалог культур
Анотація: Збірник укладено за матеріалами науково-теоретичної конференції, проведеної 3 - 5 жовтня 2011 р. Національною академією керівних кадрів культури і мистецтв. До збірника увійшли статті та тези доповідей учасників конференції.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Початкова школа -2013р.,N 1
Цікаві статті :
Хайруліна В. У пошуках дива/ В. Хайруліна (стр.1-5) Кл.слова: 1 клас,читання,Інтелект України
Кодлюк Я. Суб'єктність молодшого школяра в навчальній діяльності/ Я. Кодлюк (стр.6-9) Кл.слова: молодший школяр,рефлексія навчальної діяльност,уміння вчитися
Сергєєва Н. Мотиви навчальної діяльності учнів на уроках української мови/ Н. Сергєєва (стр.10-13) Кл.слова: початкова школа,українська мова,мотивація
Вашуленко О. Емоційно-ціннісна складова у структкрі читацької компетентності молодшого школяра/ О. Вашуленко (стр.13-17) Кл.слова: емоційно-ціннісний розвиток,ціннісна орієнтація,читацька компетентність
Чістякова В. Малюємо словом зиму (Интегрований урок)/ В. Чістякова (стр.18-20) Кл.слова: інтегрований урок, природознавство, образотворче мистецтво,мовлення,читання
Логачевська С. / С. Логачевська, Т. Лобачевська (стр.20-24) Кл.слова: обдаровані учні,уроки математики,задачі
Стрілець С. Система завдань з математики для підготовки учнів до державної підсумкової атестації у 4 класі/ С. Стрілець (стр.25-30) Кл.слова: 4 клас,математика,державна підсумкова атестація
Дудник Н. Презентація проекту "Вода - джерело життя"/ Н. Дудник (стр.30-32) Кл.слова: жива природа,цінність води
Хмелик Н. Заспівай мені, райська пташко! (Конспект уроку з образотворчого мистецтва, 4 клас)/ Н. Хмелик (стр.33-34) Кл.слова: 4 клас,образотворче мистецтво,техніки малювання
Ващенко О. Метод проектів і кооперативне навчання як засіб оптимізації вищої освіти/ О. Ващенко, Т. Кравченко (стр.35-37) Кл.слова: зарубіжний досвід,кооперативне навчання,метод проектів
Шаповалова І. Використання ІКТ у початковій школі/ І. Шаповалова (стр.38-39) Кл.слова: інформаційні технології,комп'ютерна презентація,початкова школа
Мартьянова Л. Творчий підхід до оцінювання першокласників/ Л. Мартьянова (стр.40-42) Кл.слова: оцінка,оцінювання першокласників,індивідуальний підхід
Мельничук С. К. Д. Ушинський про педагогічну підготовку вчителя початкових класів/ С. Мельничук (стр.43-44) Кл.слова: Ушинський К. Д.,педагогічна підготовка вчителя,початкови класи
Данилейко К. Малюємо казку цікаву, чарівну (Урок образотворчого мистецтва. 3 клас)/ К. Данилейко (стр.4546) Кл.слова: 3 клас,образотворче мистецтво,казка
Нусь О. Перше знайомство (Свято-зустріч з майбутніми першокласниками)/ О. Нусь (стр.46-47)
Рукавець О. Години спілкування/ О. Рукавець (стр.48-50) Кл.слова: сім'я,чинник здоров'я,спілкування
Головко Л. Урок математики у 1 класі/ Л. Головко (стр.50) Кл.слова: математика,1 клас,додавання, віднімання
Мовчун А. Книга про весну та осінь, про медвяне літо і радісні квіти (Про книгу Зірки Мензатюк "Український квітник")/ А. Мовчун (стр.51-54) Кл.слова: Мензатюк Зірка,Український квітник
Хоменко Л. Словесний наголос у сучасній українській літературній мові/ Л. Хоменко (стр.55-56) Кл.слова: українська мова,словесний наголос,наголошування
Шмаргун В. Сенсомоторна увага та інтелектуальний розвиток школярів/ В. Шмаргун (стр.57-60) Кл.слова: сенсорномоторна увага,інтелектуальний розвиток
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013.77/П 86
Назва : Психология и педагогика : учебное пособие для вузов
Вихідні дані : Москва: Центр, 1997
Кільк.характеристики :253 с.
Серія: Alma mater
Примітки : Инв. № 3655 - 1996 г.
ISBN, Ціна 5-88860-010-5: 5.25 грн.
ДРНТІ : 15 + 14
УДК : 37.013.77
Предметні рубрики: Психологія
Педагогіка
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.61/Ш 70
Назва : Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства : матер. міжнар. наук.-практ. конференції, 13 грудня 2012 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :448 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.07.03
УДК : 316.61
Предметні рубрики: Соціологія-- Освіта-- Психологія
Зміст : Багатомірна людина. Епоха трансформацій. Освіта/ В. О. Огнев'юк. Сучасна особистість і нові педагогічні ракурси/ Л. Л. Хоружа. Социальная педагогика в Украине:реалии и перспективы развития/ О. В. Безпалько. Навчання історії та виховання особистості/ Ф. Л. Левітас. Інноваційне навчання як основа розвитку інноваційної особистості майбутнього викладача/ Л. В. Козак. Класифікація особистостей за О. Ф. Лазурським (психолого-педагогічний аспект)/ І. В. Леонтьева. Особливості використання гештальт-технологій у навчальному процесі на етапі професійного становлення майбутніх практичних психологів/ А. Г. Мартинюк. Маскуліністичний дискурс та українська література XX- початку XXI ст./ А. Матусяк. Набуття навичок педалізації як невід'ємний компонент особистішого розвитку майбутнього вчителя музики/ 3. І. Міщенко, З. О. Ворзаковська. Педагогічні умови формування гуманістичних принципів у майбутніх правоохоронців - захисників громадського порядку/ В. В. Серебряк, О. А. Єнна. Розвиток особистості майбутнього правоохоронця у процесі професійної адаптації/ О. Д. Царьов. Особистісне зростання та розвиток студентів під впливом фахового навчання у вищій школі/ Л. В. Артемова. Професійний розвиток педагога: актуалізація досвіду країн Центральної і Західної Європи для України/ В. І. Бобрицька. Формування професійних ролей соціального педагога під час підготовки до роботи з сім'ями, які опинилися у складних життєвих обставинах/ О. В. Бєлоліпцева. Освітнє середовище вищого навчального закладу:пошук стратегій розвитку / (Сорока) М. В. Братко. Сучасні проблеми педагогічної освіти/ О. В. Матвієнко. Емпіричні принципи дослідження компонентів професійної стійкості майбутнього практичного психолога/ Г. Б. Варіна. Використання інноваційних технологій у загальноосвітній підготовці учнів професійно-технічних навчальних закладів України/ Т. М. Герлянд. Особливості соціального виховання студентства/ Е. У. Гуцало, Я. О. Муха. Активізація творчості учнів у процесі виконання лабораторних робіт/ Г. В. Джевага. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах/ Ю. В. Кахіані. Психологічні чинники ефективності навчання старших дошкільників іноземної мови/ B. C. Качар'ян. Шляхи забезпечення повноцінної навчально-пізнавальної діяльності учня/ В. П. Максименко. Проблема технократизму у вищій технічній школі і розвиток особистості студента/ О. М. Мелащенко. Практичні аспекти професійного розвитку студентів філологічних спеціальностей/ C. M. Процька ; C. M. Процька. Розвиток особистості в умовах університетської освіти/ Н. О. Терентьєва. Умови, механізми та реалізація профільного навчання старшокласників у Російській Федерації/ Л. Г. Чеснокова. Формування особистості студента вищого навчального закладу/ С. П. Шевченко. Особливості трансформації педагогічної системи підготовки вчителів початкових класів в Україні у XX ст./ Л. Є. Петухова, Н. А. Воропай. Проблема самовизначення особистості юнацького віку в трансформаційному суспільстві/ Н. А. Побірченко. Социальное воспитание - концепт педагогической науки в изменяющемся обществе/ Т. А. Ромм. Проблеми духовного розвитку і саморозвитку особистості в сучасних умовах загальноцивілізаційних трансформацій/ М. В. Савчин. Професійна майстерність вчителя як чинник формування особистості в умовах освітнього простору/ О. П. Сергєєнкова. Суспільство й особистість: гармонізація розвитку/ С. О. Сисоєва. Діагностика стресостійкості старшокласників у період професійного самовизначення/ Т. А. Каткова. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти в сучасних умовах: формування комунікативної компетентності/ І. А. Косенкова. Мораль як детермінанта становлення сучасної особистості/ Л. А. Овсянкіна. Соціокультурні знання у розвитку особистості/ Л. Б. Паламарчук. Готовність до інноваційної діяльності як інтегрована якість соціального працівника/ О. П. Песоцька, Т. С. Гаміна. Вплив психотравмуючих переживань на емоційний стан підлітків/ Т. О. Работа. Аспекти дослідження рефлексії/ О. А. Савенко. Особливості підготовки сучасного музичного працівника в період суспільних трансформацій/ А. В. Сергієнко. Мультиплікація як детермінанта розвитку особистості дитини в умовах сучасного медіа-простору/ М. В. Сітцева. Профілактична робота з підлітками групи ризику в умовах суспільних трансформацій/ І. І. Сорокін. Теоретико-методологічні детермінанти організації освітнього простору особистості/ Н. М. Фалько. Психологічний зміст та характеристика стратегій допомоги особистості у стресових ситуаціях/ І. В. Чернєва, К. О. Скрипка. Категорія "свобода" як складник деонтологічного потенціалу особистості/ І. О. Шеплякова. Роль инноваций в воспитании как ресурса успешной социализации личности/ Н. В. Шишарина. Первинний соціальний досвід дітей дошкільного віку та його компоненти/ O. A. Алєко. Особливості психокорекції тривожності старших підлітків/ А. О. Говар. Особливості діяльності педагога-вихователя щодо розвитку моральних форм поведінки у дошкільників/ С. І. Заболоцька. Особливості діяльності вчителя щодо формування моральної самооцінки у молодших школярів/ М. І. Заміщак. Соціалізація студентів у процесі вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі/ М. В. Нагач. Компоненти готовності майбутніх учителів до попередження і розв'язання конфліктів/ І. Л. Холковська. Розвиток професіоналізму акмеологічного типу викладачів/ Т. П. Шутько. Сучасний університет як інститут соціалізації фахівця/ Я. С. Фруктова. Соціалізація дитини у контексті внутрішньосімейних відносин/ Т. В. Кравченко. Інтеграція соціальних інституцій у професійній підготовці сучасного фахівця/ Н. М. Чернуха. Вплив соціального середовища на формування делінквентної поведінки молодших школярів/ В. Л. Андрєєнкова. Розвиток особистості студента в класичних університетах Східної Німеччини/ А. В. Гаврилюк. Соціотворча діяльність неурядових організацій стосовно профілактики насильства щодо дітей/ М. М. Гуляєва. Теоретичні аспекти соціально-пєдагогічної роботи в дитячому будинку/ C. M. Курінна. Інтегративний компонент у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи/ P.O. Павлюк ; P.O. Павлюк. Розвиток соціальності особистості в інклюзивному освітньому середовищі/ О. І. Рассказова. Вплив сім'ї на формування самооцінки дитини/ О. А. Столярчук. Вплив дошкільного навчального закладу на становлення образу сім'ї у дітей/ М. В. Терещенко. Психологічні засади філософсько-освітніх та світоглядно-ціннісніх стратегій проектування життєвого простору особистості/ Н. М. Фалько. Соціально-психологічні компоненти образу сім'ї молодого подружжя/ Ю. С. Чаплінська.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(4), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гукова О. О.
Назва : Тренінг - активна форма навчання дорослих людей : заняття № 4
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України: науково-методичний журнал. - Київ: Антросвіт, 2013. - № 12. - С. 24-32 (Шифр З659149/2013/11/12)
ДРНТІ : 14.15 + 14.37
Предметні рубрики: Педагогіка-- дидактика --Україна
Психологія виховання
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2012р.,N 1
Цікаві статті :
Татенко В.О. Методологічні проблеми сучасної психології/ В. О. Татенко (стр.14-21) Кл.слова: методологія,проблеми,ідеї-гіпотези
Сметанський М.І. Сутнісні ознаки альтернативи як педагогічної категорії/ М. І. Сметанський (стр.22-29) Кл.слова: педагогічні категогрії,альтернативні погляди,моделі виховання
Бех І.Д. Рефлексія в духовному саморозвитку особистості/ І. Д. Бех (стр.30-37) Кл.слова: саморозвиток особистості,духовне призначення,добро
Романенко Ю.А. Методика корекції знань та вмінь як важіль управління діяльністю студентів через моніторинг/ Ю. А. Романенко (стр.38-42) Кл.слова: регулювальна складова,виявлення прогалин у знаннях,планування коригуючої роботи
Сушенцева Л.Л. Формування ключових компетенцій учнів у навчально-виробничому процесі професійно-технічного навчального закладу/ Л. Л. Сушенцева (стр.57-63) Кл.слова: планування роботи,відповідальність,метапрофесійні якості
Верещак Є.П. Когнітивно-духовний потенціал людини в сумлінні школярів/ Є. П. Верещак (стр.77-81) Кл.слова: психокорекція,генетико-рефлексивні співчуття,духовні цінності
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2014р.,N 2
Цікаві статті :
Ніколенко О. Пам’яті Януша Корчака/ О. Ніколенко (стр.2-7) Кл.слова: конкурс,світова література
Примаченко. Історія одного класу/ Р. В. Примаченко (стр.7-11) Кл.слова: Пушкінський ліцей,словесність
Юрчишина М. І. Моє вчительське щастя - у повноквітті учнівських душ/ М. І. Юрчишина (стр.12-15) Кл.слова: педагогічні ідеї,рефлексія
Пантелеєва В. В. Секрети мого педагогічного успіху/ В. В. Пантелеєва (стр.14-15) Кл.слова: творчі здібності,бінарний урок
Богосвятська А.І. "Обличчя" і "душа" сучасного уроку світової літератури/ А. І. Богосвятська (стр.16-20) Кл.слова: формування душі,музика серця,принцип екологізації
Ліпатникова С. В. Творча діяльність учнів у навчальному процесі шлях до розкриття обдарованості/ С. В. Ліпатникова (стр.21-22) Кл.слова: урок розвитку творчих здібностей,дискусії
Тихоненко С. О. Орієнтовне планування уроків для 5 класу/ С. О. Тихоненко (стр.28-31) Кл.слова: уроки 54-56,Цвєтаєва М.,Керолл Л.
Ковальська С. В. Урок за оповіданням Джека Лондона "Жага до життя"/ С. В. Ковальська (стр.32-33) Кл.слова: 6 клас,життєві обставини,перемога
Гнатюк М. І. Лицарський турнір (за романом Вальтера скотта "Айвенго")/ М. І. Гнатюк (стр.34-39) Кл.слова: 7 клас,кодекс честі,вінець перемоги
Лісна Т. Ф. Система уроків з вивчення роману Мігеля де Сервантеса "Дон Кіхот"/ Т. Ф. Лісна (стр.39-43) Кл.слова: доба Відродження,лицарський роман,пародія
Хмельницька О. Л. Давньогрецька лірика як синтез поезії та музики/ О. Л. Хмельницька ; Е. В. Вент (стр.44-46) Кл.слова: Стародавня Греція,ліра,лірика
Вент Е. В. "Потерять свое лицо проще, чем найти"/ Е. В. Вент (стр.47-49) Кл.слова: образ врача,10 класи,Чехов А.
Солодовник Н. О. Чи може так жити людина?/ Н. О. Солодовник (стр.50-51) Кл.слова: реалізм,епопея,деградація особистості
Мележик В. О. "... Торішнім снігом засипана історія"/ В. О. Мележик (стр.52-56) Кл.слова: маленька людина,жанр анекдоту
Шкаруба Л. М. Странности рыцарской любви/ Л. М. Шкаруба (стр.57-64) Кл.слова: Тристан и Изольда,Дама Серця,зброєносець
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тараненко О. О.
Назва : [рецензія]
Місце публікування : Мовознавство: наук.-терет. журн./ Ін-т мовозн. ім. О. О. Потебні, Укр. мовно-інформ. фонд Нац. акад. наук України. - 2010. - N 4/5. - С. 132-135. - ISSN 0027-2833 (Шифр М819773/2010/4/5). - ISSN 0027-2833
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7/А67
Автор(и) : Аникеева Н.П.
Назва : Воспитание игрой : кн. для учителя
Вихідні дані : Москва: Просвещение, 1987
Кільк.характеристики :144 с
Серія: Психол. наука - школе :
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.922.7
Предметні рубрики: Педагогічна психологія
Примірники : всього 2: Ф2(3)
Вільні : Ф2(3)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:005.745(082)/С 91
Назва : Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матеріали міжнародної науково-практичної конференції 28-29 березня 2012 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :979 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Сучасний розвиток
Зміст : Університет і суспільство/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Любити дитину — плекати духовність/ В. П. Андрущенко. Тенденції розвитку університетської педагогічної освіти в Україні / О. В. Глузман. Проблеми освіти дорослих в Україні в контексті процесів глобалізації та євроінтеграції/ Л. В. Гонюкова, О. І. Мартіросян. Реконструкция педагогического процесса как способ становления личности учащегося / И. Кевишас. Взаимосвязь эстетического и художественного опыта учащегося в процессе становления специалиста в вузе/ Р. Кондратене. Использование дистанционной формы подготовки специалистов (опыт организации в учреждении образования "Барановичский государственный университет")/ В. И. Кочурко, А. Н. Унсович. Яким має бути "розумний" університет у "розумному" суспільстві?/ Н. В. Морзе. Наукові школи - основа розвитку сучасного університету / Л. Л. Хоружа. Тенденції розвитку міжнародної співпраці українських університетів/ Н. М. Василишина. Німецький класичний університет: сучасний стан/ А. В. Гаврилюк. Національна освіта у контексті формування етносвідомої особистості/ Н. В. Грекова. Портрет першокурсника сучасного університету/ О. Б. Жильцов, О. В. Леонтьева. Становлення університетської освіти у Нідерландах на сучасному етапі/ Л. І. Заяць. Роль ноетичного аспекту у розробці сучасної стратегії якісної університетської освіти / Л. Є. Качуріна. Античність: спроба осмислення витоків ідеї університету / О. М. Кузьменко. Забезпечення якості вищої освіти у Російській Федерації/ А. В. Марчук. Проблема формування загальнокультурної компетенції у студентів класичного університету/ C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька. Освіта дорослих: європейський досвід та українські перспективи/ О. І. Ситник. Підготовка наукової еліти в університетах України в умовах нового інформаційного суспільства: проблеми, перспективи/ Н. О. Терентьєва. Передумови та проблеми модернізації змісту педагогічної освіти в Україні/ Я. С. Фруктова. Неформальна освіта як напрям розбудови змісту сучасного університету / О. В. Шапочкіна. Формування сучасних цінностей у процесі викладання історії/ Ф. Л. Левітас. Психолого-педагогічні умови забезпечення конкурентоздатності майбутнього вчителя початкової школи у процесі професійної підготовки/ О. Я. Митник. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної роботи з ВІЛ-інфікованими/ О. Л. Брусенко. Форми підвищення кваліфікації вихователів і завідувачів дошкільних установ на Київщині (50—70-ті pp. XX ст.)/ О. А. Венгловська. Організація педагогічної практики в умовах неперервності педагогічної освіти в університеті/ К. І. Волинець. Специфіка викладання англійської мови студентам заочної форми навчання/ Л. В. Коваленко. Сучасні підходи до класифікації педагогічних інновацій / Л. В. Козак. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічній теорії/ В. С. Корнят. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів профільної школи до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів / Н. П. Мазур. Особливості формування професійно важливих якостей учителя фізичної культури/ В. І. Машталір. Громадянська активність старшокласників: психологічна характеристика проявів розвитку/ А. С. Москальова, Т. О. Саврасова-В'юн. Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностичної діяльності/ І. М. Новик. Нормативно-правове забезпечення як підґрунтя розробки концепції особистості вчителя (80-ті pp. XX ст.)/ І. В. Осадча. Дослідницькі підходи до організації виховного експерименту у вітчизняній педагогічній науці (1945-1991 pp.)/ Е. А. Панасенко. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи в інклюзивному навчальному закладі під час вивчення курсу "Основи інклюзивної освіти"/ Г. О. Першко. Умови виховання почуття любові до людини у підлітків/ С. В. Рижкова. Ключові аспекти підготовки майбутніх психологів до роботи з дітьми із використанням засобів мультиплікації/ М. В. Сітцева. Підготовка фахівців соціальної сфери до формування безпечної поведінки підлітків в Інтернет-мережі/ М. А. Снітко. Педагогічні умови ефективності виховання моральних якостей майбутніх учителів у позааудиторній роботі/ О. В. Хорунжа. Теоретико-методологічні основи самовдосконалення особистості: психологічний аспект/ Г. Г. Цвєткова. Досвід підготовки вчителя початкових класів Іспанії/ М. П. Юрченко. Професійна мобільність як психолого-педагогічне поняття/ О. А. Яненко. Реалізація стратегії співдіяльності у професійній мовленнєвій підготовці вчителя-словесника / С. О. Караман, О. В. Караман. Епізод з історії українського просвітництва: дослідження Борисом Грінченком сприйняття творів світової літератури в українському перекладі народною аудиторією / М. Д. Альошина. Теоретичні засади мовленнєвої професійної підготовки студентів нефілологічних спеціальностей/ В. В. Борисенко. Порівняльний аналіз відмінностей вживання термінологічної лексики, уживаної в навчальному процесі ВНЗ України, Америки та Німеччини/ С. В. Волох, О. С. Рибко. Комплексна філологічна підготовка іноземних студентів у вищому навчальному закладі/ С. М. Дерба. Мовленнєва підготовка студентів-філологів у структурі системи вищої педагогічної освіти / Н. М. Дика. Актуальні проблеми семантичних досліджень художнього тексту/ К. П. Єсипович. Організація самостійної навчально-дослідної роботи студентів з іноземної мови засобами інтернет-технологій/ В. М. Койдан. Когнітивно-комунікативний підхід до вивчення синтаксису як один із провідних напрямів формування мовної особистості вчителя-словесника/ І. О. Кухарчук, Н. О. Баранник. Контрастивні дослідження сучасного франкомовного дискурсу/ В. І. Мельник. Семантичні особливості французьких та українських колискових пісень/ В. І. Мельник, Н. С. Яченко. Функціонування семантичних фігур в іспанській поезії XVI—XVII ст./ С. В. Настенко. Формування теоретичних основ методичної майстерності вчителя іноземної мови у процесі його професійної підготовки/ Д. В. Ольшанський. Деякі аспекти навчання іншомовного ділового спілкування/ Н. М. Перевознюк. Система підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до діагностики та корекції рівня комунікативної культури школярів / М. В. Разорьонова. Специфіка застосування системного підходу при вивченні студентами-філологами художньої малої прози/ Н. В. Романишина. Лінгвістична прагматика в системі філологічної освіти / С. В. Соколовська. Врахування когнітивного аспекту мовних явищ у процесі філологічної підготовки майбутніх вчителів іноземної мови/ А. В. Соломаха. Змістові аспекти мовнокомунікативної підготовки студентів ВНЗ технічних спеціальностей/ Н. В. Тільняк. Надмірне, необхідне та переосмислене при перекладі казок Шарля Перро/ Л. О. Федорова. Застосування комп'ютерно зорієнтованих засобів навчання української мови в інформаційно-навчальному середовищі/ Т. М. Ясак. Актуальные проблемы современного общего музыкального образования в России / Э. Б. Абдуллин. Формирование этнотолерантной личности средствами музыкального искусства / Л. С. Майковская. Компетентнісно орієнтований освітній простір як основа модернізації вищої мистецької освіти/ О. М. Олексюк. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього магістра музичного мистецтва/ А. М. Растригіна. Професійно-особистісний конструкт майбутнього диригента оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Оценочные средства аттестации будущих музыкантов-исполнителей в вузах культуры и искусств/ А. М. Стороженко. Тенденції розвитку музично-педагогічної освіти України на початку 20-х pp. XXI ст./ В. Ф. Черкасов. Досвід упровадження педагогічної моделі формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії/ Л. М. Андрощук. Сотворчество как вид посреднической деятельности музыканта-исполнителя/ А. Н. Байгушова. Модель формування готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку у процесі інструментально-виконавської підготовки/ Л. А. Бондаренко. Використання комп'ютерних графічних пакетів в опануванні мистецьких дисциплін студентами напрямів образотворчого мистецтва та дизайну/ Г. В. Брюханова, О. І. Конопко. Професійна підготовка студентів-дизайнерів у процесі навчання роботі в матеріалах/ О. І. Васильківська. Формування поведінкових компетенцій студентів засобами арт-педагогіки/ Л. М. Волкова. Використання стильової інтеграції у навчально-виховній підготовці майбутніх учителів музики/ Л. І. Гаркуша. Природа й характерні особливості естрадного співу. Естрадний вокал: теоретичний аспект питання/ С. В. Гмиріна. Творчий потенціал майбутнього вчителя музики: психолого-педагогічний аспект/ С. В. Грозан. Інноваційні технології компетентності мистецької освіти як напрямок інтегрованої підготовки педагога-музиканта/ О. С. Економова. Індивідуально-диференційований підхід до формування фахової компетентності майбутніх вчителів музики в процесі занять/ О. Б. Іваниш. Формування виконавських умінь та навичок майбутнього учителя музики у процесі інтеграції інструментальних дисциплін/ Ж. Ю. Карташова. Оптимізація професійної підготовки майбутнього вчителя музики засобами музично-театралізованої діяльності/ Г. Г. Кондратенко. Мотиви української народної орнаментики як складова знакової системи національного графічного дизайну/ О. В. Коновалова. Використання педагогічної технології у процесі підготовки майбутніх учителів художньо-естетичних дисциплін/ О. І. Коночкіна. Теоретичні аспекти поняття "дизайн"/ А. М. Король. Творчий потенціал як наукова проблема / С. В. Куценко. Інструментальна підготовка майбутнього вчителя музики у системі неперервної освіти/ В. М. Лабунець. Режисерсько-операторські аспекти фахової підготовки майбутніх телевізійних репортерів/ А. Л. Лісневська. Компонентна структура художньо-педагогічної інтерпретації музичного твору/ О. Д. Ляшенко, Л. А. Дерев'янко. Інноваційні технології вокальної підготовки майбутнього вчителя музики/ Е. В. Макарова. Дипломне проектування за темою фірмового або корпоративного стилю у процесі підготовки графіка-дизайнера/ А. Б. Максимова. Особливості музично-педагогічної підготовки вчителя музики - керівника шкільного народно-інструментального колективу/ І. Г. Маринін. Галерейна діяльність в умовах сучасного арт-ринку і художньої культури/ В. В. Михальчук. Роль фахових дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. Використання педагогічних технологій у формуванні музичної культури майбутніх учителів музики/ О. М. Негребецька. Форми і методи організації музично-педагогічного процесу у вищій школі / О. М. Олексюк, М. М. Ткач. Прийоми вільного керування регістрами у процесі вокальної підготовки студентів/ О. П. Петрикова. Компетентнісна модель у структурі фахової підготовки майбутнього вчителя музики / Т. М. Пляченко. Графіка як основа візуальної грамотності та розвитку творчості студентів образотворчих спеціальностей/ А. А. Поліщук. Розвиток творчих здібностей студентів на заняттях з постановки голосу/ Г. Я. Пономарьова. Поглиблення професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики в умовах проблемного навчання у ВНЗ / Н. М. Попович. Зміст навчальної інтегрованої дисципліни "Дизайн реклами" у мистецьких вишах України / С. В. Прищенко, Є. А. Антонович. Вокально-виконавський аспект фахової підготовки майбутніх педагогів-музикантів/ О. М. Прядко. Педагогічна діагностика рівнів готовності майбутніх учителів музики до використання цифрового електронного музичного інструментарію у професійній діяльності / О. М. Рибніков. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до творчої педагогічної діяльності/ Л. С. Руденко. Компетентність професійної самоорганізації майбутнього вчителя музики: категоріальний аналіз проблеми/ Н. М. Салан. Формування фахової компетентності майбутніх учителів музики і процеси модернізації мистецької освіти/ С. В. Світайло. Творчий розвиток на основі інтеграції у системі мистецької освіти/ В. М. Сирота, З. М. Сирота. Принципи розвитку професійного інтересу майбутніх учителів музики / О.О. Скляр. Методика виявлення педагогічних умов формування творчої активності у майбутніх дизайнерів/ К. В. Ткачов. Цілісний аналіз музичного твору у формуванні аналітичних навичок студентів (на прикладі П'ятого концерту для скрипки з оркестром В. А. Моцарта)/ І. М. Ходоровська. До питання виховання у студентів навичок читання нот з аркуша/ В. І. Ходоровський. Інформаційно-освітнє середовище у формуванні професійної культури майбутнього вчителя музики/ О. В. Шимова. Педагогічний потенціал екранних мистецтв: до проблеми впровадження мистецької медіаосвіти/ Н. О. Шубенко. Активізація внутрішніх відчуттів як метод розвитку вокально-технічних навичок студентів / В. Г. Яковенко. Рефлексия профессиональной подготовки специалиста в студенческой практике/ 3. М. Мальцене. Кількісна оцінка ефективності реалізацій стратегій університетів на основі системи збалансованих показників/ Л. Ф. Василевич, І. І. Юртин. Формування україномовної компетенції студентів класичного університету засобами етнопедагогіки/ Т. О. Горохова. Аналіз управлінської діяльності менеджера освіти як основа формування його управлінської компетентності у ВНЗ / В. І. Жигірь. До проблеми модернізації професійної підготовки майбутніх психологів/ О. Д. Кайріс. Основні елементи структури лідерства в академічній групі/ К. Л. Каменєва. Фахівець економічного профілю та проблема інформаційної безпеки/ Я. О. Касярум. Сучасний стан професійної підготовки фахівців до соціально-педагогічної діяльності (з досвіду Польщі) / С. Я. Когут. Можливості програми дисципліни «Фізичне виховання» у розвитку професійно значущих координаційних здібностей майбутніх педагогів/ О. М. Колумбет. Підготовка майбутнього педагога до особистісно орієнтованого навчання учнів / Т. І. Люріна. Формування толерантності як складової професійно-педагогічної підготовки студентів до роботи в інклюзивних закладах освіти / О. В. Мартинчук. Підготовка управлінців навчальними закладами в умовах університету: якісний вимір / А. М. Москаленко. Процес управління якістю як засіб удосконалення діяльності коледжу економічного/ Н. В. Наконечна. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підвищення кваліфікації вчителів математики/ О. А. Олексюк. Формування професійного іміджу як науково-педагогічна проблема/ Л. М. Парамоненко. Академічна мобільність викладачів як організаційно-структурна складова сучасної університетської освіти / С. Ю. Пащенко. Експериментальне дослідження застосування технологій кооперативного навчання майбутніх вчителів початкових класів / Н. Є. Полтавська. Про деякі аспекти раціоналізації процесу навчання інформаційних технологій/ С. П. Радченко, І. І. Юртин, В. Ю. Кулікова. Синергетичний підхід щодо підготовки вчителя до формування в учнів цілісної картини світу/ З. М. Хитра. Розвиток професійної креативності майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти / Т. І. Шанскова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вакуленко С. В.
Назва : Мовознавчі погляди Івана Орнатовського в оцінці Олександра Потебні (до питання про наступність ідей у харківській традиції)
Місце публікування : Мовознавство: наук.-терет. журн./ Ін-т мовозн. ім. О. О. Потебні, Укр. мовно-інформ. фонд Нац. акад. наук України. - 2008. - N 6. - С. 41-51. - ISSN 0027-2833 (Шифр М819773/2008/6). - ISSN 0027-2833
Предметні рубрики: Мовознавство-- граматика-- теоретична рефлексія-- КРИТИЧНИЙ аналіз
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 74.0я43/П 24
Автор(и) : Сергєєнкова, Оксана Павлівна
Назва : Професійна ідентичність у практиці професійної підготовки особистості
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр/ Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблем виховання НАПН України. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. - № 18. - С. 82-86 (Шифр 74.0я43/П 24-797657)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 15
ББК : 74.0я43
Предметні рубрики: Вікова психологія-- педагогічна психологія
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПОВНИЙ ТЕКСТ або завантажити 
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 122/129/Д 44
Назва : Проблемы научного метода
Вихідні дані : Москва: Наука, 1964
Кільк.характеристики :502 с
Колективи : Академия Наук СССР, Институт философии
Серія: Диалектика - теория познания
Ціна : 1.77 грн.
ДРНТІ : 02.01.07
УДК : 122/129
Предметні рубрики: Філософія-- Методологія науки
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

15.

Назва журналу :Слово і час -2010р.,N 12
Цікаві статті :
Наєнко М. Критика і літературознавство: куди йдемо?/ М. Наєнко (стр.3-12)
Юрчук О. Маскарадна літературна критика як український варіант антиколоніальної критики (на прикладі діяльності Ю. Шевельова)/ О. Юрчук (стр.12-19)
Клочек Г. Три поезії Бориса Олійника (Дещо про магію Олійникового слова)/ Г. Клочек (стр.19-23)
Ткаченко І. Українська преса й український читач Наддніпрянської України (1905-1914)/ І. Ткаченко (стр.23-31)
Новак С. "Завжди вірю, що служу добрій справі..." (публіцистика Володимира Бірчака за матеріалами газ. "Українське слово")/ С. Новак (стр.31-40)
Булаховська Ю. Леся Українка і Марія Конопницька (порівняльно-типологічне зіставлення)/ Ю. Булаховська (стр.40-46)
Радишевський Р. Юлія Булаховська - полоніст і компаративіст/ Р. Радишевський (стр.46-53)
Поліщук Я. Наслухуючи "музику сфер": поетикальні паралелі творчості Михайла Коцюбинського та Кнута Гамсуна/ Я. Поліщук (стр.53-68) Кл.слова: модернізм, імпресіонізм, рефлексія, образ
Неживий О. Від основного авторського тексту до академічного видання/ О. Неживий (стр.68-77) Кл.слова: текстологія
Карпінчук Г. Євген-Юлій Пеленський - редактор повного видання творів марка Черемшини та дослідник його творчості/ Г. Карпінчук (стр.77-90)
Гринько М. Лев Биковський - Дон Кіхот української бібліології/ М. Гринько (стр.90-98)
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.09/К 48
Автор(и) : Комісаров О. В., Кондратенко О. В., Волинець К. І.
Назва : Дипломна робота зі спеціальності 7.010103 Педагогіка і методика середньої освіти. Музика : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2011
Кільк.характеристики :91 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут мистецтв :
ДРНТІ : 14.15 + 14.07.07 + 14.07.09
УДК : 378.09
Предметні рубрики: Педагогіка-- вища освіта --Україна
Примірники : всього : Ф2(8), Ф3(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф2(8), Ф3(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.014/О-72
Назва : Освітні реформи: місія, дійсність, рефлексія : монографія
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2013
Кільк.характеристики :459 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ISBN, Ціна 978-966-2748-31-4:
ДРНТІ : 14.15.01
УДК : 378.014
Предметні рубрики: Педагогіка-- Організація освіти --Україна
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9/Л 87
Автор(и) : Лучинин, Алексей Сергеевич
Назва : История психологии : учебное пособие для вузов
Вихідні дані : Москва: Экзамен, 2005
Кільк.характеристики :288 с
ISBN, Ціна 5-472-00438-1: 12.17 грн.
ДРНТІ : 15.01.09
УДК : 159.9
Предметні рубрики: Історія психології
Анотація: Навчальний курс для вузів з дисципліни "Психологія".
Примірники : всього 5:
Знайти схожі

19.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2014р.,N 10
Цікаві статті :
Денисюк О. Г. Мій рідний край - Шепетівка/ О. Г. Денисюк (стр.2-3) Кл.слова: літературна творчість учителів,оповідь,краєзнавство
Курилович Н. П. Вишиванки цвітуть, вишиванки/ Н. П. Курилович (стр.3) Кл.слова: літературна творчість учителів,вишиванки,подільські вишивки
Васильєва Л. А. Підсумковий урок за повістю Ч. Діккенса “Різдвяна пісня у прозі”/ Л. А. Васильєва (стр.4-9) Кл.слова: план-конспект уроку,національні традиції,святкування Різдва
Простяк Л. М. Поема Вергілія Енеїда як літературна обробка римської легенди про троянця Енея/ Л. М. Простяк (стр.9-15) Кл.слова: модуль уроку,метод проектів,золота доба римської культури
Демиденко В. В. Штрихи до портрета поета: яким же був насправді Михайло Лермонтов? / В. В. Демиденко, О. Л. Бондаренко (стр.16-17) Кл.слова: Лермонтов Михайло,автобіографія,особистість
Завгородня Л. І. Михайло Лермонтов та Варвара Лопухіна: “Я вас никак забыть не мог…"/ Л. І. Завгородня (стр.17-18) Кл.слова: Лермонтов Михайло,кохання поета,Лопухіна Варенька
Ткаченко Л. В. Трагічна дуель М. Лермонтова з М. Мартиновим: сучасний погляд/ Л. В. Ткаченко (стр.18-19) Кл.слова: Лермонтов Михайло,трагічна смерть,версії дуелі
Гетьман О. Г. Розкодувати знаки Патріка Модіано/ О. Г. Гетьман (стр.20-21) Кл.слова: Модіано Патрік,Нобелівська премія з літератури, 2014 р.
Богосвятська А. І. Особливості вивчення теоретико-літературних понять/ А. І. Богосвятська (стр.22-28) Кл.слова: теорія літератури,жанри творів,авторський задум
Гузь О. О. Орієнтовне планування уроків для 6 класу. Уроки №19-27/ О. О. Гузь (стр.29-41) Кл.слова: Стівенсон Роберт,Діккенс Чарлз,планування уроків
Ткач І. Дослідження тексту на уроках у 6 класі/ І. Ткач (стр.42-45) Кл.слова: план-конспект уроку,кохання,народні звичаї
Дудник І. В. Вивчаємо оповідання Е. Сетона-Томпсона ”Лобо”/ І. В. Дудник (стр.46-48) Кл.слова: світ природи,захист тварин,захист птахів
Журило I. М. Вивчаємо роман Чарльза Діккенса ”Пригоди Олівера Твіста”/ I. М. Журило (стр.48-51) Кл.слова: особистісні якості героя,рефлексія,знедолені діти
Ніколенко К. Нові переклади Гейне/ К. Ніколенко, О. Ніколенко (стр.52-53) Кл.слова: поезія,переклад,текст
Котова І. С. Навчальний тренінг для класних керівників/ І. С. Котова (стр.54-58) Кл.слова: виховна робота,критичне мислення,психологічний простір
Карпенкіна Л. Г. Різдвяне свято. Літературно-театральне дійство для учнів 6 класів/ Л. Г. Карпенкіна (стр.59-61) Кл.слова: атрибути Різдва,Різдвяні страви,традиції Різдва
Кошло О. Я. ”Господь Бог Предвічний нині нам явився”. Театралізована вистава/ О. Я. Кошло (стр.62-64) Кл.слова: новорічні свята,дитяча Біблія,християнська етика
Цікаві статті :
Знайти схожі


20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376/І-65
Автор(и) : Лорман Тім, Деппелер Джоан, Харві Девід
Назва : Інклюзивна освіта. Підтримка розмаїття в класі : практичний посібник : пер. з анг. : проект "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні" . -Друге вид.
Вихідні дані : Київ: ЕСЕ, 2013
Кільк.характеристики :296 с
ISBN, Ціна 978-966-97283-2-6: 26.00 грн.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376
Предметні рубрики: Інклюзивна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчання--психолого-педагогічне оцінювання--співпраця--управління--компетентність--рефлексія
Примірники : всього : Ф1(1), Ф2(7)
Вільні : Ф1(1), Ф2(7)
Знайти схожі

21.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2/С 13
Автор(и) : Савицька С. О.
Назва : Духовна самосвідомість особистості: становлення і розвиток в юнацькому віці : монографія
Вихідні дані : Київ: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011
Кільк.характеристики :727 с
ISBN, Ціна 978-966-8977-10-7:
ДРНТІ : 15.31.31
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики: Психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самоактуалізація--творчість--рефлексія
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

22.

Назва журналу :Дніпро -2014р.,N 9/12
Цікаві статті :
Кирик Ю. Мольфарка : містика Карпат/ Ю. Кирик (стр.7-21) Кл.слова: художня література,проза,текст
Вересюк М. Вже у повітрі чується цей злам/ М. Вересюк (стр.22) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Саковець І. Мені був білий сон.../ І. Саковець (стр.22) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Гапоненко В. Я точно знаю - з якої б річки не виходило сонце.../ В. Гапоненко (стр.23) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Шпак Ю. Як святкують Різдво в різних етнічних коточках України/ Ю. Шпак (стр.24-27) Кл.слова: Різдвяні свята,Різдво на Закарпатті,Різдво в Центральній Україні
Тарасенко І. В очікуванні дива/ І. Тарасенко (стр.28) Кл.слова: художня література,новелета,текст
Данилюк Н. Різдвяний дух/ Н. Данилюк (стр.29) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Данилюк Н. Птахо моя різдвяна/ Н. Данилюк (стр.29) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Трайста М-Г. Між коханням і смертю/ М-Г. Трайста (стр.31-33) Кл.слова: художня література,трагедія,текст
Доляк Н. Спи, тату/ Н. Доляк Кл.слова: художня література,шкіц,текст
Кулянда І. Етюди в Остенде/ І. Кулянда (стр.34-35) Кл.слова: художня література,новела,текст
Марочкін В. Нью-Йорк. 2001/ В. Марочкін (стр.36) Кл.слова: художня література,поезія,проза
Марочкін В. Брайтон-Біч/ В. Марочкін (стр.36) Кл.слова: художня література,поезія,проза
Воскрекасенко С. Сатиричні мініатюри/ С. Воскрекасенко (стр.37) Кл.слова: художня література,сатира,текст
Дерех В. Слизотливий Армагеддон/ В. Дерех (стр.38) Кл.слова: художня література,новелета,текст
Деяк Т. Ось тобі ночі тлін.../ Т. Деяк (стр.39) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Бердник О. Мати/ О. Бердник (стр.41-45) Кл.слова: художня література,повість-монолог (фрагмент),текст
Ковалюк Н. Кленове листя падало до ніг.../ Н. Ковалюк (стр.46) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Осовська О. Те, що було, було не жартома.../ О. Осовська (стр.46) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Заверткіна А. Не забула тебе, хоч давно поклялась розлюбити/ А. Заверткіна (стр.47) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Заверткіна А. Я б тобі написала у Вічність, тільки там не читають листів/ А. Заверткіна (стр.47) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Тисовська Н. Соло для комп'ютера (уривок з детективного роману) / Н. Тисовська (стр.48-63) Кл.слова: художня література,роман,текст
Грудень: імена, події, дати (стр.64-65) Кл.слова: знаменні дати,визначні події,свята
Венгловський В. Безодня/ В. Венгловський (стр.66-71) Кл.слова: художня література,оповідання,текст
Горбуленко В. Не життя таке - ми такі/ В. Горбуленко (стр.95) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Анатолій. Молитва/ Анатолій (стр.72) Кл.слова: художня література,новелета,текст
Данилюк Н. Нація/ Н. Данилюк (стр.73) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Сіренко А. Книга пилу/ А. Сіренко (стр.74-77) Кл.слова: художня література,нотатки,текст
Тимочко І. Вечір тече у долоні дощем.../ І. Тимочко (стр.78) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Корнейко (Ніколассон) О. Годинники/ (Ніколассон) О. Корнейко (стр.78) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Гнатюк Г. Деревієм і м'ятою пахла наморена сутінь.../ Г. Гнатюк (стр.79) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Пузиренко Н. Старість - це дізнатися, що раніше писав вартісні вірші.../ Н. Пузиренко (стр.79) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Комлік Т. Є така країна/ Т. Комлік (стр.103) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Батурин С. Поважна причина/ С. Батурин (стр.81-109) Кл.слова: художня література,повість-фентезі,текст
Даниленко В. Марусина журба/ В. Даниленко (стр.111) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Красіленко В. Мініатюри/ В. Красіленко (стр.111) Кл.слова: художня література,мініатюри,текст
Момотюк В. Мо-візми/ В. Момотюк (стр.111) Кл.слова: художня література,авторський афоризм,текст
Саковець І. А ти пам'ятаєш: торкалося літо губ/ І. Саковець (стр.112) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Саковець І. Ти чуєш - зорі Лебедя святі.../ І. Саковець (стр.112) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Капінос Н. Сонячним.../ Н. Капінос (стр.113) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Голубцова І. Сонно-вечірньої вулиці звуки.../ І. Голубцова (стр.113) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Гласенко С. Дівчатам з АТО відмовляти не можна/ С. Гласенко (стр.114-120) Кл.слова: художня література,оповідання-рефлексія,текст
Дідух-Романенко С. Я прошу: стань грозою.../ С. Дідух-Романенко (стр.143) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Мазур Н. Поету-романтику/ Н. Мазур (стр.143) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Шередько А. Розкажи.../ А. Шередько (стр.143) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Черкасенко С. Пригоди молодого лицаря (уривок з історичного роману)/ С. Черкасенко (стр.144-153) Кл.слова: художня література,проза,текст
Кедик С. Нірвана/ С. Кедик (стр.121) Кл.слова: художня література,шкіц,текст
Проніна М. Дійсні бажання/ М. Проніна (стр.122-123) Кл.слова: художня література,новелета,текст
Лютенко Н. Панда/ Н. Лютенко (стр.124-139) Кл.слова: художня література,драма,текст
Варварич О. Емансипація жіночої режисури/ О. Варварич (стр.140-142) Кл.слова: театральна критика,режисура,театр
Родчин С. Бездушний біль охоплює щомиті.../ С. Родчин (стр.154) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Родчин С. І настає в житті безлика мить/ С. Родчин (стр.154) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Ковалюк Н. Я сьогодні не сплю. І ти також всі спроби відкинь/ Н. Ковалюк (стр.155) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Городинський І. Шість смертей Іцка-кравця/ І. Городинський (стр.156-160) Кл.слова: художня література,оповідання,текст
Гнатюк Г. Поволеньки приходимо до тями.../ Г. Гнатюк (стр.161) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Корнейко (Ніколассон) О. Другу на схід/ (Ніколассон) О. Корнейко (стр.161) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Пас де П. Людина, яка вбила Дурруті/ де П. Пас (стр.162-202) Кл.слова: художня література,проза,текст
Шередько А. Україні/ А. Шередько (стр.202) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Малігон А. Іще вони сплять у глибинах рожевих утроб.../ А. Малігон (стр.202) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Лемішко О. І знову до бою.../ О. Лемішко (стр.203) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Женченко В. Сплеск гіркоти/ В. Женченко (стр.203) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Івченко В. У лісі, біля річки/ В. Івченко (стр.204-213) Кл.слова: проза,соціальна драма,текст
Булаєнко В. Вибране/ В. Булаєнко (стр.214-215) Кл.слова: українська поетична класика,поезія,текст
Єзерська І. Ніл Хасевич. Людина, яка створила візуальний образ УПА/ І. Єзерська (стр.216-219) Кл.слова: Хасевич Ніл,творчість Ніла Хасевича,графіка
Шведюк М. Між добром і злом, або діалог з містянами/ М. Шведюк (стр.220-225) Кл.слова: графіті,вуличне мистецтво,street-art
Дроздовський Д. Ернест Гемінґвей: мачо, якого здолала депресія (21.07.1899 - 02.07.1961)/ Д. Дроздовський (стр.226-232) Кл.слова: нобелівка,життєвий шлях Ернеста Гемінґвея,письменницькі поради
Матвійчук А. Солдат/ А. Матвійчук (стр.233) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Шевченко Л. Примітивізм/ Л. Шевченко (стр.234-237) Кл.слова: спрощення художніх засобів,мистецтво,початковий
Заноз Н. У 17-й серії/ Н. Заноз (стр.238-241) Кл.слова: серіал,іронія,нарис
Дідух-Романенко С. Сину, синичка! Сину, суничка!./ С. Дідух-Романенко (стр.240) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Черкун Л. Ми - маленькі молекули світу.../ Л. Черкун (стр.241) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Цікаві статті :
Знайти схожі


23.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.6/М 82
Автор(и) : Москаленко, Валентина Володимирівна
Назва : Соціальна психологія : підручник для студ. вищ. навч. закл. . -Вид. 2-ге, випр. та допов.
Вихідні дані : Київ: Центр учбової літератури, 2008
Кільк.характеристики :688 с
Примітки : Бібліогр.: с. 671-687
ISBN, Ціна 978-966-364-591-9:
ДРНТІ : 15.41
УДК : 316.6
Предметні рубрики: Соціальна психологія
Соціальна психологія-- Сучасні напрямки --Зарубіжні країни
Соціалізація особистості
Спілкування-- Психологія
Соціальні групи-- Соціально-психологічні дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): біхевіоризм--бихевиоризм--социальная психология--генетична психологія--генетическая психология--політична соціалізація--политическая социализация--спілкування--общение--конформізм--конформизм--натовп--толпа--паніка--паника--методи психологіного дослідження--методы психологического исследования--психология масс--психологія мас--соціальна поведінка--социальное поведение--когнітивна психологія--когнитивная психология--структуралізм--структурализм--психоаналітична психологія--психоаналитическая психология--гуманістична психологія--гуманистическая психология--особистість--личность--економічна соціалізація особистості--экономическая социализация личности--статево-рольова соціалізація--полоролевая социализация--політична соціалізація--политическая социализация--соціалізація особистості--социализация личности--ґендерна культура--ґендерная культура--ґендерні ролі--гендерные роли--конфлікти--конфликты--афилиация--афіліація--соціальна перцепція--социальная перцепция--візуальна психодіагностика--визуальная психодиагностика--стереотипізація--стереотипизация--ідентифікація--идентификация--рефлексия--рефлексія--каузальна атрибуція--каузальная атрибуция--психологія малих груп--психология малых групп--психологический климат--психологічний клімат--лидерство--лідерство--соціальні групи--социальные группы
Анотація: Новий погляд на соціально-психологічні дослідження в теорії і практиці даної дисципліни.
Примірники :ГП АБ(1)
Вільні : ГП АБ(1)
Знайти схожі

24.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.2-047.36(0/М 77-697955717
Автор(и) : Жильцов О. Б.
Назва : Моніторинг навчальної діяльності : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів та слухачів курсів підвищення кваліфікації інститутів післядипломної педагогічної освіти та перепідготовки кадрів
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :275 с
ISBN, Ціна 978-966-7548-98-8:
ДРНТІ : 14.15
УДК : 37.091.2-047.36(075.8)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Система освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): перепідготовка кадрів--показники ефективності--педагогічний моніторинг--рефлексія--навчання
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП АБ(8), Ф2(8), Ф1(12), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП АБ(8), Ф2(8), Ф1(12), Ф3(1)
Знайти схожі

25.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 908(477)/Ж74
Автор(и) : Ігнатов В., Степико М.
Назва : Життя етносу: соціокультурні нариси : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Либідь, 1997
Кільк.характеристики :240 с
Серія: Трансформація гуманітарної освіти в Україні
ISBN, Ціна 5-325-00122-1
ДРНТІ : 13.91 + 03.61
УДК : 908(477)
Предметні рубрики: Етнонаціональна культура --Україна
Анотація: Цей посібник допоможе збагнути складний ідейний комплекс нових явищ і смислів, розібратися у вихорі суперечливих думок і уявлень, відповісти на різні запитання про етнос, націю, звичаї і т. д.
Примірники : всього 4: ГП АБ(1), Ф1(4)
Вільні : ГП АБ(1), Ф1(4)
Знайти схожі

26.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3.16/К 38
Назва : Психолого педагогічні умови організації розвивального середовища в закладах освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ конф., 6-7 трав. 2010 р.
Вихідні дані : Херсон: Херсонський державний університет, 2010
Кільк.характеристики :368 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Херсонський державний університет :
ДРНТІ : 14.01.21
УДК : 373.3.16
Предметні рубрики: Організація освіти
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

27.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 74.20/К 63
Автор(и) : Малихін, Олександр, Герасимова, Ольга
Назва : Формування рефлексивної компетентності студентів в освітньому процесі вищої школи
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри: монографія/ В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - С. 128-150 (Шифр 74.20/К 63-595509688)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ : 14
ББК : 74.20
Предметні рубрики: Освіта-- Наука-- Компетентністна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рефлексія--рефлексивна компетентність--професійна діяльність--дискреційно-дидактична технологія
Знайти схожі

28.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.02/К 78
Автор(и) : Краевский В. В. , Хуторской А. В.
Назва : Основы обучения. Дидактика и методика : учебное пособие
Вихідні дані : Москва: Академия, 2007
Кільк.характеристики :346 с
Серія: Высшее профессиональное образование
ISBN, Ціна 978-5-7695-2928-3:
ДРНТІ : 14.25.07
УДК : 37.02
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дидактика-- Методика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): планування--ситуативне навчання--рефлексія--метапредметні функції
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф1(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф1(1)
Знайти схожі

29.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 340.12/Ф 56
Автор(и) : Данильян О. Г., Байрачна Л. Д., Дзьобань О. П., Жданенко С. Б., Калиновський Ю. Ю.
Назва : Філософія права : підручник
Вихідні дані : Харків: Право, 2014
Кільк.характеристики :207 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого"
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація):
ISBN, Ціна 978-966-458-129-2:
ДРНТІ : 10.07.27
УДК : 340.12
Предметні рубрики: Право-- Філософія права-- Теорія держави і права
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): філософсько-правова рефлексія--методологія права--природноправове мислення--юридичний позитивізм--етико-правові ідеї
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)

Знайти схожі

30.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 378.6:37/К 38
Автор(и) : Козак Л. В.
Назва : Принципи інноваційної професійної діяльності викладача вищої школи
Колективи : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Київський університет ім. Бориса Грінченка. Педагогічний процес: теорія і практика: зб. наук. пр./ Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. Антона Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2011. - Вип. 2. - С. 88-97 (Шифр 74.00я43/К 38-436066361)
Примітки : Бібліогр.: с. 96-97 (12 назв)
УДК : 378.091.12.011.3-051:0012.895
Предметні рубрики: Викладачі вищої школи-- інноваційна діяльність
Інноваційна діяльність-- викладачі вищої школи
Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-139 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)