Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (9)Мережеві ресурси (5)Наукові періодичні видання Університету (30)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=реформування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 532
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Батанов, Олександр. // Право України : юридичний журнал. - 2018. - № 2. - С. 249-252 . - ISSN 1026-9932

Кл.слова (ненормовані):
державна служба -- Європейський Союз
Дод.точки доступу:
Актуальне дослідження проблем реформування державної служби


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

2.


    Bershadska, I.
    Muslim society on the border of traditionality and reforming = Мусульманське суспільство на межі традиційності та реформування / I. Bershadska // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 5. - P72-78. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
філософська компаративістика -- традиція -- реформація -- ісламська культура -- поняття -- глобалізація -- модернізація ісламу
Анотація: Стаття присвячена розгляду стану мусульманського суспільства на межі прихильності до традиційного ладу та потреби здійснення реформування релігійних та соціально-правових доктрин. Філософська компаративістика як напрям дослідження, що займається порівняльним аналізом різних філософських традицій, культур, окремих понять категоріального апарату допомагає з'ясувати відмінності та спільні засади суспільного буття. В межах філософської компаративістики вдається розглянути особливості здійснення процесу реформування мусульманського суспільства від давніх часів до сьогодення. Звертаючись до прикладу ісламської культури, спостерігаємо складність не лише при зіткненні культур та інтеграції ісламських традицій в західному світі, але і внутрішні процеси, що обумовлені необхідністю збереження традицій культури та релігії в умовах строгої потреби реформування ісламу. Глобалізаційні процеси сучасного світу обумовлюють мусульманські країни на прийняття реформістського руху, що виступає передумовою прогресивного розвитку суспільства. Осмислення поняття традиції, що розглядається іранським мислителем Насром як екзистенційна сутність, котра проходить крізь історію всього людства, пояснюючи окремі моменти мусульманського світогляду. Традиційність в ісламському світі виступає не лише як данина належного релігійній складовій, але й риса самоідентифікації. Авторка доводить, що дослідники проблеми діалогу "Захід-Схід" не дають чіткої настанови та відповіді щодо реформування ісламського суспільства, але показують, що мультикультуралізм та глобалізація ХХІ ст. призводять до поступових реформ та визнання права Іншого бути включеним до діалогу
Дод.точки доступу:
Ірина Бершадська


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.
   908(520)
   C95


    Curtis, Gerald L..
    The Logic of Japanese Politics : Leaders, Institutions, and the Limits of Change / Gerald L. Curtis. - New York : Columbia University Press, 1999. - xi, 303 p. : il. - (Studies of the East Asian Institute). - ISBN 978-0-231-10843-0 : 150.00 грн.
В рамках проєкту "Read Japan Project".
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Політична культура--Японія

   Японія--Політика і уряд, 1989-
Кл.слова (ненормовані):
political culture -- politics and government -- внутрішня політика -- японія
Анотація: Інтерпретуючи швидко змінювану та надзвичайно складну політичну систему, ця докладна хроніка показує динаміку демократії японського зразка. Пропонуючи структуру для розуміння спроб Японії вирішити свої нинішні політичні проблеми, вона також дає уявлення про майбутні рішення. Автор не погоджується з поширеною думкою, що консенсус і культурна унікальність є визначальними елементами в процесах прийняття рішень в Японії. Скоріше він підкреслює роль конкуренції між багатьма особами, залученими в продовження та реформування політики Японії. Таким чином він інтерпретує такі важливі політичні події, як втрата влади Ліберально-демократичною партією в 1993 році після майже чотирьох десятиліть повного контролю. Він пояснює історичну виборчу реформу 1994 року, яка замінила виборчу систему, що діяла з 1924 року. Він описує занепад машинної політики та вказує на нове значення безпартійного виборця. Саме особи силової політики часто керують політикою, і тут автор аналізує складні відносини між японськими лідерами та інституціями протягом 1990-х років.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

4.


    Fedchyshyna, A.
    Features of regulatory support of non-formal adult education in the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland [Електронний ресурс] / A. Fedchyshyna. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 2. - P114-124, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
неформальна освіта -- освіта дорослих -- нормативно-правове забезпечення
Анотація: У статті здійснено аналіз нормативно-правового забезпечення неформальної освіти дорослих у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії на матеріалах чинних нормативно-правових актів урядів Англії, Шотландії, Уельсу та Північної Ірландії. Охарактеризовано сучасну систему освіти дорослих в даній країні, яка представлена закладами формальної та неформальної освіти; асоціаціями, радами та комітетами з питань освіти дорослих. Акцентовано увагу на тому, що у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії реформування освіти дорослих спрямоване на формування необхідних професійних навичок; покращення можливостей працевлаштування; модернізацію існуючої системи навчання відповідно до запитів роботодавців; створення фінансового забезпечення, яке сприятиме розширенню освітніх можливостей дорослого населення засобами неформального навчання. Автором зазначено, що в кожній країні Сполученого Королівства (Англії, Шотландії, Уельсі та Північній Ірландії) розвиток неформальної освіти дорослих має специфічні особливості: високий ступінь автономії для всіх постачальників, співробітництво та партнерство між освітніми установами і роботодавцями та інші. Представлено діяльність провайдерів освітніх послуг у сфері неформального навчання (неприбуткові, благодійні, приватні організації, університети, коледжі та інші освітні установи). Узагальнено, що реформування освіти дорослих є пріоритетним завданням британського уряду та забезпечується відповідними законодавчими актами в кожній країні з метою поширення концепції навчання протягом життя.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Nastas, D.
    Analysis of the experience of the countries of eastern asia in preparation of future primary school teachers by the implementation of digital technologies = Аналіз досвіду країн Східної Азії з підготовки майбутніх учителів початкової школи шляхом імпломентації цифрових технологій / D. Nastas // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 7. - С. 40-47, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
підготовка майбутніх учителів -- вища освіта Східної Азії -- цифрові технології
Анотація: Надзвичайно потужного розвитоку набули цифрові та хмаро орієнтовані технології, широко застосовуються BigData та Web-технології, набуває популяризації штучний інтелект та інтернет «розумних речей», смартфони та інші ґаджети стали невід’ємною частиною існування у цивілізованому суспільстві. Стрімка диджиталізація зумовила ситуацію, коли навчання відбувається стихійно та неформально. В сучасних реаліях освітній процес має швидко трансформуватись та сприяти набуттю цифрових компетенцій у всіх його учасників. Необхідно дотримуватись правил безпечної та ефективної взаємодії із цифровим контентом, формувати медіакультуру та медіаінформаційну грамотність. Для подолання викликів, які постають у цифрову епоху, неоюхідно забезпечити якісну підготовку майбутніх учителів, тому нашою метою було дослідити та проаналізувати особливості освітнього процесу ЗВО країн як мають значні здобутки у сфері створення та розповсюдження найсучасніших ІТ-технологій. В статті проаналізовано освітній процес підготовки майбутніх учителів початкової школи країн Східної Азії, а саме: Кореї, Японії, Китаю (описано рівні підготовки у ЗВО, вказано на особливості формування освітньої програми та перераховано освітні цілі, які має досягти майбутній учитель початкових класів). Наведено відомості щодо дослідженя, яке ініційовано та проведено Корейським дослідницьким фондом та описано основні ідеї SMART-освіти у розумінні корейських колег. З’ясовано як здійснюється підготовка майбутніх учителів початкової школи Кореї із шести основних предметів із поєднанням цифрової грамотності, які будуть викладатись у молодшій школі. Представлено вектор реформування вищої освіти Японії, який спрямований на розвиток концептуально нових підходів організації освітнього простору із поєднанням класичної педагогіки та ІТ, також представлено відомості про особливості сертифікації майбутніх та діючих учителів. У статі приділено увагу освітнім інноваціям (взаємодію між IT і освітою), які було окреслено Головою КНР Сі Цзіньпін. Надано перелік якостей, якими має володіти китайський учитель у ХХІ столітті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Настас, Дар’я Леонідівна


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

6.


    Semerhei, N.
    Ukrainization of educational space of the 1920s: national context and historiographical navigation = Українізація освітнього простору 20-х років ХХ століття: національний контекст та історіографічна навігація / N. Semerhei // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 2. - P93-99. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
українізація -- коренізація -- історіографія -- освіта -- школи -- українська мова -- державотворення -- націєтворення
Анотація: Сучасне освітнє обличчя Україні, розвиток національних, мовних і громадянських ідентичностей українців багато в чому визначається історичними умовами та історичним поступом. Визнання державного статусу української мови та її легітимація в суспільстві як мови титульної нації значною мірою обумовлено історичною політикою у мовній сфері. Українська історія знає як позитивні, так і негативні приклади, які або звеличували українську, або ж шовіністично заперечували. Політика українізації 20-х років ХХ століття значно послужила вияскравленню української мови, яка тривалий час функціонувала як імпліцитний, прихований, заперечений панівними режимами складник українства. У такій проблематизації аргументовано актуальність запропонованої студії. Статтю присвячено аналізу освітніх аспектів українського національного контексту українізації 20-х років ХХ століття під кутом зору вивчення історіографії проблеми. У центрі уваги автора - історіографічні джерела, наукові положення історичних, історико-педагогічних та культурознавчих досліджень щодо передумов, змісту, особливостей та цивілізаційного виміру освітнього напряму українізації як широкої політики щодо інституціювання та розвитку української за характером і змістом освіти. У статті звернено увагу на висвітлення істориками проблем тогочасного реформування шкільної освіти, на їхній аналіз шляхів забезпечення шкіл необхідною українською літературою. Підкреслено, що історики наголошують на тому, що попри ідеологічні основи українізації (прагнення укорінити більшовицьку владу), її результати лежали у націє- та державотворчій площині. Констатовано, що сучасний історіографічний процес з теми освітнього виміру українізації представлений широким спектром наукових праць, діапазон предметних зацікавлень яких дає змогу висвітлити українізацію тогочасного освітнього простору як цілісний та системний процес, зміст якого був підготовлений об'єктивними умовами, добре продуманим та логічним. Окреслено перспективи вивчення освітнього виміру українізації, звернено увагу на цінність досвіду її реалізації у контексті розбудови сучасної освітньої системи України
Дод.точки доступу:
Семергей Наталія


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Serheieva, O.
    Interconnection of higher education and adult education institutions with labour market: educational policy of the European Union [Електронний ресурс] / O. Serheieva, I. Myronova. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3. - P65-70, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.6570. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- глобалізація -- ринок праці -- державна політика -- освіта дорослих
Анотація: У статті розглянуто причини та передумови виникнення проблеми забезпечення взаємодії закладів вищої освіти й освіти дорослих з ринком праці на рівні освітньої політики Європейського Союзу. Визначено поняття освітньої політики Європейського Союзу, а також місце вищої освіти й освіти дорослих як складової освітньої політики держави. У статті наголошується на тому, що в наш час як ніколи актуальними стають проблеми реформування сучасної освіти й оновлення системи вищої освіти та освіти дорослих. Розвиток взаємодії вищої освіти й освіти дорослих і ринку праці є необхідною умовою для підвищення якості, ефективності та результативності функціонування освітньої системи, а також формування суспільства нового тисячоліття. У цьому контексті виникає необхідність вивчення досвіду країн, у яких створена розгалужена, науково обґрунтована та цілісна система забезпечення потреб ринку праці через його тісну співпрацю з закладами вищої освіти та освіти дорослих, зокрема країн Європейського Союзу. Сучасне суспільство в умовах глобалізації, інтеграції та модернізації має нагальну потребу впровадження і вдосконалення освіти протягом життя для конкурентоспроможності на ринку праці. Громадяни усвідомлюють важливість безперервної освіти як засобу досягнення більшого успіху в своїй кар’єрі й отримання задоволення від життя в цілому. Світ постійно змінюється, безперервно розвиваючись технологічно й інтелектуально, що призводить до нових, більш різноманітних кар’єрних можливостей. З огляду на зазначені передумови, необхідним є вивчення успішного досвіду запровадження змін в освітній політиці Європейського Союзу щодо налагодження взаємозв’язку між закладами вищої освіти та освіти дорослих з ринком праці.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Myronova, I.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Sesojewa, Swietlana.
    Kontekst oswiatologiczny reform edukacyjnych [Текст] / S. Sesojewa // Ruch pedagogiczny. - 2013. - N 4. - С. 163-172 . - ISSN 0483-4992
ДРНТІ

Рубрики: Педагогіка--Реформування

Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.
030
N52


    The New Encyclopædia Britannica [Текст] : in 30 Volumes : Macropædia : Knowledge in Depth / The University of Chicago. - 15-th ed. - Cnicago : William Benton, Helen Hemingway Benton, 1768 - 1983.
   Vol. 15 : Proboscidea - Rubber. - 1983. - 1183 p. - 300.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Довідкове видання--Словники

   Літературознавство--Мовознавство--Історія


   Філософія--Мистецтво


   Природничі науки


Кл.слова (ненормовані):
пропаганда -- білок -- державний борг -- расизм -- реформування
Дод.точки доступу:
The University of Chicago


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

10.
373.3.016
T44


   
    The New Ukrainian School. Conceptual principles of Secondary school reform [Текст] / Ministry of Education and Science of Ukraine ; edited by M. Gryschenko. - Kyiv : [s. n.], 2016. - 34 p. - 10.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова освіта--Нова українська школа--Довідники

Кл.слова (ненормовані):
НУШ -- нова українська школа
Анотація: Посібник містить концептуальні засади реформування загальноосвітньої школи та кроки для досягнення поставлених цілей.
Дод.точки доступу:
Gryschenko, M. \edited by.\
Ministry of Education and Science of Ukraine


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)