Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (9)Мережеві ресурси (5)Наукові періодичні видання Університету (30)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=реформування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 536
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/О-72
Назва : Освітологія : хрестоматія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2013
Кільк.характеристики :742 с
Примітки : Библиогр.: с. 727-742
ISBN, Ціна 978-966-2748-30-7:
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка
Освітологія
Зміст : Програма економічних реформ на 2010-2014 роки за напрямом "Реформа освіти" (2 червня 2010 р.) реформа системи освіти ; Вплив глобалізації на вищу освіту/ Ф. Дж. Альтбах. Базові закономірності розвитку освітніх систем/ В. І. Андрєєв. Оновлення імперії знань/ О. Т. Андрієвська. Метаморфози "освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Метаморфози "Освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Державно-громадський характер управління освітою/ В. П. Андрущенко. Філософія освіти/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Філософія освіти в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Українська педагогічна освіта у європейському просторі/ В. П. Андрущенко. Генезис знань у трансформаційному суспільстві/ Л. І. Аношкіна. Місце людського капіталу в "економіці знань"/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Характеристика освітніх послуг та економічний підхід до системи освіти/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Поняття, предмет і метод освітнього права/ В. В. Астахов. Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання/ О. О. Базалук. Реформування шкільної освіти в Україні у XX столітті/ Л. Д. Березівська. Маркетинг освіти. Особливості освітніх послуг/ В. Є. Берека. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище/ І. Д. Бех. Освітня політика і управління освітою/ С. А. Бєляков. Едукологія: наука про ефективне навчання/ Дж. Б. Біггс. Еволюція образу дитини в педагогічному просторі Нового часу (XVII - середини XIX ст.)/ С. В. Білецька. Дитинство епохи Середньовіччя: становлення християнського сприйняття/ С. В. Білецька. Взаємозв’язок економіки і освіти/ Т. І. Білобровко. Предмет і метод економіки освіти/ Т. І. Білобровко. Методологія педагогічного аналізу як провідної функції управління школою/ В. І. Бондар. Освіта як соціальний інститут. Право на освіту та його гарантії/ Р. Г. Валєєв. Управління інноваційними процесами загальноосвітнього навчального закладу/ Л. М. Ващенко. Крос-культурний контекст освіти та становлення нової педагогічної парадигми/ А. О. Вербицький. Провідні гуманістичні поняття. Освіта/ Г. Г. Гадамер. Освітня політика/ В. О. Гальпєріна, В. Л. Савельєв. Освітня політика в трансформаційному суспільстві: соціально-філософський аналіз/ В. О. Гальпєріна. Функціонування і розвиток освіти як соціально-економічної системи/ П. Н. Гапонюк. Ціннісно-цільові пріоритети освіти (прогностичний аспект)/ Б. С. Гершунський. Філософсько-освітні основи політики у сфері освіти/ Б. С. Гершунський. Філосовсько-методологічні основи освітньо-педагогічної прогностики/ Б. С. Гершунський. Філософія освіти для XXI століття/ Б. С. Гершунський. Філософія - наука про смисл культури і про останні цілі освіти. Педагогіка як прикладна філософія/ С. Й. Гессен. Історичні передумови становлення університетської педагогічної освіти у світовому і національному контексті/ О. В. Глузман. Про культурний аспект і вектор інновацій в освітній діяльності вищої школи/ О. Л. Голубенко, М. М. Чурсін, В. Ф. Гайдуков. Освіта/ С. У. Гончаренко. Проблема розвитку та реформування науки в університетах/ Ю. І. Горобець, С. М. Порев. Сфера освіти та її соціологічне вивчення/ В. Г. Городяненко. Сучасна філософія гуманітарного знання: парадигми і дискурси/ Л. В. Губерський. Про внутрішню організацію вищих наукових закладів у Берліні/ В. Гумбольдт. Пріоритетні напрями інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів/ А. М. Гуржій. Освіта як життєва потреба/ Дж. Д’юї. Управління інноваційним освітнім процесом в школі/ Л. І. Даниленко. Менеджмент організацій/ Л. І. Даниленко, Л. М. Карамушка. Розвиток освіти як суспільної цінності:історико-філософський дискурс/ Д. І. Дзвінчук. Центральні органи управління освітою в законодавстві України/ Д. І. Дзвінчук. Методологічні аспекти проблеми педагогічного новаторства в історії шкільництва України/ Н. П. Дічек. Про розробку методологічних, історіографічних та джерелознавчих проблем історії педагогіки/ Е. Д. Днєпров. Система освіти як об’єкт дослідження/ Е. Д. Днєпров. Філософія освіти за добу постнекласичної науки/ І. С. Добронравова. Філософія освіти як галузь наукового знання/ С. А. Довгаль. Методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті болонського процесу/ М. Б. Євтух. Зміна філософії управління освітою в сучасних умовах розвитку суспільства/ Г. В. Єльникова. Концепція адаптивного управління загальною середньою освітою в регіоні/ Г. В. Єльникова. Історія "Своя" й історія "Чужа"/ Л. О. Зашкільняк. Основи освітньої політики/ І. В. Іванюк. Реалізація нових підходів/ О. В. Іншаков. Освіта в економічних концепціях/ І. С. Каленюк. Освіта як предмет економічного дослідження/ І. С. Каленюк. Освіта в умовах ринкової економіки/ І. С. Каленюк. Освіта і освітня політика в демократичній державі/ С. Ф. Клепко. Ставати філософом власної освіти/ С. Ф. Клепко. Економіка освіти з точки зору філософії освіти/ С. Ф. Клепко. Псевдоекономіка освіти. Болонський аспект. Український контекст/ В. І. Коміренко. Освітнє право України: питання становлення/ Т. Г. Корж-Ікаєва. Економіка освіти/ І. С. Кравченко. Науки про освіту і наука про освіту (Методологічні проблеми сучасної педагогіки)/ В. В. Краєвський. Державна освітня політика: сутність поняття, системність, історико-політичні аспекти/ Є. В. Красняков. Синергетична модель розвитку освіти як відовідь на виклики сьогодення/ В. Г. Кремень. Інноваційні проекти філософсько-освітньої діяльності/ В. Г. Кремень. Якісна освіта і нові вимоги часу/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Компетентісний принцип освіти: "навчитися жити разом"/ В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. Філософський дискурс освітнього знання/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Українська освіта в історичних викликах XXI століття/ В. Г. Кремень. Менеджмент в освіті/ В. В. Крижко. Питання культурологічної освіти/ Н. Б. Крилова. Едукологія і деяк пов’язані з нею концепції: діалог/ Дж. Е. Крістенсей. Едукологія як організаційний концепт для педагогічних шкіл, коледжів та факультетів/ Дж. Е. Крістенсен, Дж. Е. Фішер. Сучасна держава та вища школа. До історії та теорії питання/ Ю. Г. Круглов, Є. В. Олесеюк. Освіта і культура/ С. Л. Кузьміна. Феномен освіти і культура/ С. Л. Кузьміна. Академічні філософи і педагогічна освіта у Києві XIX - початку XX ст./ С. Л. Кузьміна. Київське освітнє середовище XIX - початку XX ст. і академічні філософи як його творці/ С. Л. Кузьміна. Теорія школи і питання освітніх реформ/ С. Л. Кузьміна. Чи має філософія освіти і виховання свою історію/ С. Л. Кузьміна. Освітнє середовище і місто/ С. Л. Кузьміна. Учителі та їх підготовка на межі XX та XXI століть - еволюція чи революція?/ Т. Левовицький. Педагогічні цінності сучасної освіти/ В. І. Лозова. Стратегія Європейського Союзу у галузі освіти: етапи розвитку/ О. І. Локшина. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Управління освітою/ В. І. Луговий. Проблема понятійно-категоріального апарату педагогічної науки/ В. І. Луговий. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Генезис і розвиток освіти/ В. І. Луговий. Модернізація вищої освіти в контексті болонського процесу: проблеми сьогодення/ В. І. Луговий. Сутність освіти, її місце в системі культури/ В. І. Луговий. Освіта як механізм передавання культурного досвіду. Освіта і навчання. Освіта і соціалізація/ В. І. Луговий. Університетологія покликана часом/ В. І. Луговий. Модель загальної мистецької освіти/ Л. М. Масол. Чому в нас немає політичної науки/ Ю. В. Мацієвський. Університет як об’єкт державного управління/ І. А. Медведєв. Едукологія: інваріантні характеристики/ М. І. Міцкевич. Світовий освітній простір/ В. А. Мясніков. Соціологія освіти. Погляд у майбутнє/ В. Я. Нечаєв. Про структуру теорії освіти/ О. М. Новіков. Освітній процес у постіндустріальному суспільстві/ О. М. Новіков. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Система освіти, соціальна сфера й ринкова економіка: проблема посилення взаємодії/ В. О. Огнев’юк. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти/ В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Інтеграційні горизонти української освіти: відкритість системи й пріоритет національних інтересів/ В. О. Огнев’юк. Освіта у вимірі сучасної демографії/ В. О. Огнев’юк. Освіта в структурі українського суспільства XX століття/ В. О. Огнев’юк. Еволюційний поступ освіти в контексті освітології/ В. О. Огнев’юк. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу у наукових дослідженнях феномену сучасної освіти/ В. О. Огнев’юк. Управління освітою в умовах державотворення/ В. В. Олійник. Управління освітою з позицій співвідношення потреб держави та окремих галузей виробництва/ В. В. Олійник. Світоглядно-філософські передумови розробки стратегії освітньої політики/ Є. А. Пінчук. Історія педагогіки та освіти. Від зародження виховання у первісному суспільстві до кінця XX ст./ А. І. Піскунов. Шкільний менеджмент/ Н. А. Побірченко, Г. В. Лопушанська, О. М. Онаць. Предмет соціології освіти. Функції, які виконує соціологія освіти/ Є. А. Подольська. Передісторія і початок середньовічного університету/ М. В. Поляков. Соціально-антропологічні основи практик сучасної освіти/ А. А. Попов. Проблема трансформації класичної педагогіки в сучасну інфоосфетну едукологію (питання теорії)/ О. Т. Проказа. Учитель і полікультурна освіта/ І. Ф. Прокопенко. Державна освітня політика: історико-теоретичний аспект/ Л. Л. Прокопенко. Едукологія - інтегроване знання про освіту/ В. І. Прокопцов. Соціологія освіти: місце і роль у системі соціально-гуманітарного значення/ В. Г. Пузіков, А. Ф. Тимофєєв. Проблеми освіти і виховання в контексті гуманістичної парадигми педагогіки (кінця XIX ст. - 90-ті рр. XX ст.)/ З. І. Равкін. Володимир Великий. Ярослав Мудрий/ О. С. Радул. Національна школа/ С. Ф. Русова. Актуальні проблеми розвитку сучасної шкільної освіти/ О. Я. Савченко. Концептуальні пріоритети науково-освітньої сфери як елемент системи суспільної модернізації/ З. Ф. Самчук. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією)/ П. Ю. Саух. Теорія і методологія функціонування освітніх систем/ О. А. Свірідов. Методологічні концепти освітології/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як об’єкт дослідження/ С. О. Сисоєва. Культурологічні концепти освітології в контексті розвитку полікультурного суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта від упадку Києва до половини XVI ст./ С. О. Сірополко. Вищий навчальний заклад як соціальна організація/ О. Л. Скідін. Соціологія освіти як галузева соціологічна наука/ Є. Е. Смірнова. Едукологія вільних/ Е. Стейнер. Про важливість едукології/ Е. Стейнер. Відповідність стану сучасного глобалізованого суспільства - головне стратегічне завдання розвитку системи вищої освіти/ М. Ф. Степко. Принципи, закони і структура науки про освіту - "образованиеведения". Імператив некласичного синтезу/ О. І. Субетто. Суспільний інтелект та освітнє суспільство. Логіка становлення/ О. І. Субетто. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір/ В. О. Сухомлинська. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі/ О. В. Сухомлинська. Колектив і особливість в контексті філософії освіти/ О. В. Сухомлинська. Авторські педагогічні системи як складова оновлення національної школи/ О. В. Сухомлинська. Знання - і мета, і засіб/ В. О. Сухомлинський. Розмова з молодим директором школи/ В. О. Сухомлинський. Історія освіти та педагогічної думки/ В. Г. Торосян. Школа індустріальної ери/ Е. Тоффлер. Освіта у майбутньому/ Е. Тоффлер. Новий переворот у системі освіти/ Е. Тоффлер. Культурологічна основа сучасної освіти/ Г. Г. Філіпчук. Коротка історія розвитку змісту, характеристики, важливоті поняття "едукологія"/ Дж. Е. Фішер. Культурологія освіти. Концепція/ А. Я. Флієр. Освітологія як синтетична наукова дисципліна: проблема завдань, об’єкта, предмета, методу/ А. В. Фурман. Методологічна план-карта освітології як синтетичної наукової дисципліни/ А. В. Фурман. Сон розуму в сутінках освіти/ О. І. Хома. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість/ Л. Л. Хоружа. Академічна культура: поняття і функції/ Г. Ф. Хоружий. Державне управління вищою освітою/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Організація управління освітнім закладом/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Культура у мереживі мереж/ Д. М. Шевчук. Освіта як елемент правового простору/ Д. А. Ягофаро. Методологія теоретичного аналізу освітньої нормотворчості: запрошення до дискусії/ Д. А. Ягофаров. Освіта як соціальний інститут/ Д. А. Ягофаров. Актуалізація модернізації вищої освіти в умовах становлення економіки знань/ Л. І. Яковенко, О. В. Пащенко. Наука освіти. Освіта як інститут/ В. М. Ярська.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.574/Т 13
Автор(и) : Тадеєва, Марія Іванівна
Назва : Розвиток сучасної шкільної іншомовної освіти в країнах-членах Ради Європи : монографія
Вихідні дані : Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2010
Кільк.характеристики :429 с
ISBN, Ціна 978-966-10-1948-4:
ДРНТІ : 14
УДК : 373.574
Предметні рубрики: Освіта-- розвиток
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): глобалізація--іншомовна освіта--мовна освіта--реформування освіти--мовні проекти
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.02(075.3)/Ш 24
Автор(и) : Шапошнікова, Ірина Миколаївна,
Назва : Дидактика шкільної освіти : навчально-методичні матеріали : навчально-методичні матеріали, Модуль 7/ І. М. Шапошнікова . Дидактико-технологічний аспект розроблення шкільних навчальних планів і програм, Модуль 8
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :48, 33 с., зустріч. паг.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Проект Світового банку "Рівний доступ до якісної освіти в Україні", Компонент 1 "Професійний розвиток педагогічних працівників", Субкомпонент 1.1 "Підготовка викладачів для системи післядипломної педагогічної освіти", Програма підвищення кваліфікації викладачів системи післядипломної педагогічної освіти
Примітки : Книжка-перекрутка :
ДРНТІ : 14.25.07
УДК : 37.02(075.3)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дидактика-- Дидактика школи
Примірники : всього : ГП АБ(48), Ф1(2), Ф2(2), Ф3(2)
Вільні : ГП АБ(48), Ф1(2), Ф2(2), Ф3(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013.82(075.8)/Г 37
Автор(и) : Герасіна Л. М., Ятченко А. Д.
Назва : Вища школа: реформування в демократичному суcпільстві : навчальний посібник
Вихідні дані : Харків: Акта, 1998
Кільк.характеристики :272 с
ISBN, Ціна 966-7021-13-0: 8.00 грн.
ДРНТІ : 14.37
УДК : 37.013.82(075.8)
Предметні рубрики: Педагогіка
Вища школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): криза--парадигми--детермінанти
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.014(477+438):0/Ц 60
Назва : Цілі та результати освітніх реформ: українсько-польський діалог : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 15-16 травня 2013 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київcький університет імені Бориса Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :203 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава), Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.01
УДК : 37.014(477+438):005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Освіта-- Педагогіка
Зміст : Особистісно-компетентнісний підхід як інструмент модернізації системи підготовки та підвищення кваліфікації державних службовців/ В. Р. Міляєва. Особливості розвитку університетської освіти у Нідерландах в умовах форсування загальноєвропейського освітнього простору/ Л. І. Заяць. Нормативно-правове забезпечення інноваційної професійної діяльності викладача вищого навчального закладу/ Л. В. Козак. Експериментально-педагогічні засади реформування вітчизняної освіти наприкінці ХІХ-ХХ ст./ І. В. Леонтьева. Модернізація системи підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва/ К. О. Линьов. Аксіологічний аналіз як інноваційний ресурс формування художнього світовідношення майбутнього вчителя музичного мистецтва/ М. М. Ткач.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання :
Автор(и) : Леонтьева, Інна Василівна
Назва : Експериментально-педагогічні засади реформування вітчизняної освіти наприкінці ХІХ-ХХ ст.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів, Київський університет імені Бориса Грінченка ,
Місце публікування : Цілі та результати освітніх реформ: українсько-польський діалог: матеріали Міжнар. наук.-практ конф., 15-16 трав. 2013 р., м. Київ/ Міністерство освіти і науки України, Національна академія пед. наук України, Вища пед. школа Спілки польських вчителів (м. Варшава, Республіка Польща), Київ. ун-т імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013. - С. 100-104 (Шифр 74.04(4Укр+4Пол)я/Ц 60-169025)
ББК : 74.04(4Укр+4Пол)я431
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 327:355/А 43
Назва : Актуальні питання реформування та розвитку структур безпеки і оборони України : наук.-інформ. зб. Вип. 22
Вихідні дані : Київ: Євроатлантикінформ, 2006
Кільк.характеристики :176 с
Колективи : Національний центр з питань євроатлантичної інтеграції України
Серія: Дослідження і розробки у сфері євроатлантичної інтеграції України
Примітки : Библиогр.: с. 163-165
ISBN, Ціна 966-8809-17-3:
УДК : 327:355 + 355
Предметні рубрики: Збройні сили України-- Зовнішня політика України
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5.014.3(4)ЄС/Т 33
Автор(и) : Єгоров Г. С., Лавриченко Н. М., Мельниченко Б. Ф.
Назва : Тенденції реформування загальної середньої освіти у країнах Європейського Союзу : [монографія]. [Ч. 1]
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2008
Кільк.характеристики :147 с
Колективи : Інститут педагогіки, Академія педагогічних наук України
ISBN, Ціна 978-966-644-124-2:
ДРНТІ : 14.15
УДК : 373.5.014.3(4)ЄС
Предметні рубрики: Загальна середня освіта-- Реформування --Європейський Союз
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 377(477)(082)/П 24
Назва : Педагогічна і психологічна науки в Україні: збірник наукових праць до 15-річчя АПН України: у 5 томах/ Академія педагогічних наук України. Том 5: Неперервна професійна освіта: теорія і практика
Вихідні дані : Київ: Педагогічна наука, 2007
Кільк.характеристики :391 с
Колективи : Академія педагогічних наук України , Академія педагогічних наук України
Примітки : До 15-річчя АПН України
ISBN, Ціна 978-966-644-062-7:
ДРНТІ : 14.15
УДК : 377(477)(082)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Неперервна освіта-- Професійна освіта
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1)
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Кремень В. Г. Методологічно і науково забезпечувати розвиток інноваційної освіти: доповідь про діяльність НАПН України у 2012 р. та завдання на 2013 р./ В. Г. Кремень (стр.5-13) Кл.слова: Вища освіта
Максименко С. Д. Психічні механізми самореалізації особистості в медіапросторі/ С. Д. Максименко (стр.14-17) Кл.слова: Медіаосвіта,вікова психологія
Слюсаревський М. М. Медіаорієнтаційна функція освіти як відповідь на виклики інформаційної доби/ М. М. Слюсаревський (стр.18-28) Кл.слова: Медіаосвіта,шкільна освіта
Бакіров В. С. Креативна модель медіаосвіти: експеримент Каразінського університету/ В. С. Бакіров, Л. В. Стародубцева (стр.29-38) Кл.слова: Медіаосвіта,медіатехнології,освітня модель
Найдьонова Л. А. Основні напрями і перші підсумки експерементального впровадження медіаосвіти на всеукраїнському рівні/ Л. А. Найдьонова (стр.38-45) Кл.слова: Медіаосвіта
Іванова Т. В. Медіаосвіта та медіаграмотність як актуальні тенденції виховання сучасної молоді/ Т. В. Іванова, В. Ф. Іванов (стр.46-55) Кл.слова: Медіаосвіта,медіапедагогіка
Онкович Г.В. Професійно орієнтована медіаосвіта у вищій школі/ Г.В. Онкович (стр.55-60) Кл.слова: Медіаосвіта
Онкович Г. В. Професійно орієнтована медіаосвіта у вищій школі/ Г. В. Онкович (стр.55-60) Кл.слова: Медіаосвіта
Синьов В. М. Потенціал віртуального комп'ютерного середовища в аспекті корекційної медіаосвіти і соціальної реабілітації осіб з обмеженнями життєдіяльності/ В. М. Синьов, А. Г. Шевцов (стр.61-65) Кл.слова: Медіаосвіта
Гуржій А. М. Технологія аудіовізуальних електронних засобів/ А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачов (стр.66-72) Кл.слова: Мультимедіа,електронні засоби
Загірняк М. В. Забезпечення конкурентноспроможності наукових досліджень через підвищення рівня наукових видань/ М. В. Загірняк, С. А. Сергієнко (стр.72-78) Кл.слова: Наукові дослідження,Наукові видання
Євтух М. Б. Фінансово-економічні важелі підвищення ефективності управління загальною середньою освітою регіону в сучасних умовах/ М. Б. Євтух, М. В. Набок (стр.79-86) Кл.слова: Середня освітня
Карпенко О. В. Освітні послуги у Швеції: досвід для України/ О. В. Карпенко, В. В. Вербова (стр.87-94) Кл.слова: Освіта,реформування освіти
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Зміст
Знайти схожі


11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Карпенко О. В., Вербова В. В.
Назва : Освітні послуги у Швеції: досвід для України
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2013. - N 2. - С. 87-94. - ISSN 2304-0629 (Шифр П186607/2013/2). - ISSN 2304-0629
Предметні рубрики: Освіта
Знайти схожі

12.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2013р.,N 1
Цікаві статті :
Концептуальні засади підвищення економічної ефективності освіти України в сучасних умовах (стр.5-14) Кл.слова: якість освіти,економічне забезпечення,конкурентоспроможність нації
Луговий В.І. Міжнародна й національні стандартні класифікації освіти: концепція і реалізація/ В. І. Луговий, Ж. В. Таланова (стр.15-25) Кл.слова: пасивна класифікація,активна стандартизація,організація міжнародної й національних систем освіти
Ляшенко О.І. Середня освіта у вимірі європейського освітнього простору/ О. І. Ляшенко (стр.25-28) Кл.слова: тенденції розвитку середньої освіти,національні системи освіти країн,порівнювальні характеристики різних систем освіти
Загірняк М.В. До питання реформування вищої освіти України у світлі положень МСКО/ М. В. Загірняк, В. В. Костін (стр.28-36) Кл.слова: загальні відомості МСКО,класифікація та схеми кодування,особливості та проблеми
Рашкевич Ю.М. Класифікація освіти в контексті запровадження національної рамки кваліфікацй і 3-го циклу навчання/ Ю. М. Рашкевич, С. К. Андрейчук (стр.36-42) Кл.слова: проблема,актуальність,основний матеріал
Чорноморець І. М. Система вищої педагогічної освіти України в контексті впровадження МСКО/ І. М. Чорноморець (стр.42-49) Кл.слова: аналіз вищої педагогічної освіти,прогнозування перспектив вдосконалення структури,основні тенденції класифікації освіти
Лук’яненко Г. І. Сучасна професійно-технічна освіта в контексті МСКО/ Г. І. Лук’яненко ; Г. І. Лук'яненко (стр.49-53) Кл.слова: складові державного стандарту професійно-технічної освіти,структура ДСПТО,узгодження ДСПТО з МСКО
Штомпель Г.О. Концептуалізація постдипломних кваліфікацій у новій редакції МСКО/ Г. О. Штомпель (стр.54-60) Кл.слова: проблеми,актуальність,аналіз наукових праць
Бех І.Д. Духовно-ціннісне переживання навчального матеріалу: сутність та виховна роль/ І. Д. Бех (стр.63-66) Кл.слова: етичне одухотворення,інтелектуально-моральна педагогіка,інтелектуально-духовна педагогіка
Третяк О.П. Виховання в дітей ціннісного ставлення до людини як психолого-педагогічна проблема/ О. П. Третяк (стр.67-73) Кл.слова: етапи утвердження людиною себе в інших людях,принципи цінносного ставлення,активно-діяльнісне ставлення
Мартинюк М.Т. Інтегративний функціонально-галузевий підхід до підготовки вчителів освітньої галузі "Природознавство" як відповідь на виклик ринку праці/ М. Т. Мартинюк, М. В. Декарчук, В. І. Хитрук (стр.74-81) Кл.слова: фахова підготовка,професійна підготовка,практична підготовка
Гуржій А.М. Дослідження ефективності використання динамічних аудіовізуальних електронних засобів/ А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова (стр.82-87) Кл.слова: динаміка середнього рівня уваги,якість засвоєння навчального матеріалу,ефективність застосування постановки запитань
Потапчук Т.В. Дослідження процесу ідентифікації особистості/ Т. В. Потапчук (стр.87-91) Кл.слова: механізм самоіндефікації особистості,процес ідентифікації,стадії ідентифікації
Карпенко О.В. Децентралізаційні процеси у сфері надання освітніх послуг в Ізраїлі/ О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида (стр.92-96) Кл.слова: досвід Ізраїлю,тенденція до децентралізації,державне управління
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Зміст
Знайти схожі


13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(083.8)/В 55
Назва : Вища освіта України в умовах трансформації суспільства: стан, проблеми, тенденції розвитку, 2007-2011 рр. : наук.-допом. бібліогр. покажчик. Вип. 2
Вихідні дані : Київ: Нілан-ЛТД, 2012
Кільк.характеристики :663 с ; [1] с
Колективи : Національна академія педагогічних наук україни, Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського, Інститут вищої освіти
Примітки : Ім. покажч.: с. 616-659. - Скор.: с. 660-663 :
ДРНТІ : 90.29.27
УДК : 378(083.8)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Модернізація --Україна
Географіч. рубрики:
Анотація: Другий випуск науково-допоміжного посібника містить 2992 записи щодо подальшого реформування національної системи вищої освіти суверенної України впродовж 2007-2011 рр.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1)
Знайти схожі

14.

Назва журналу :Бібліотечна планета -2010р.,N 4
Цікаві статті :
Вилегжаніна Т. Бібліотека в контексті реформ / Т. Вилегжаніна (стр.4-5) Кл.слова: реформування бібліотечної мережі,модернізація,потреби місцевої громади
Гапченко П. . Національна парламентська бібліотека України в роки війни / П. Гапченко (стр.5-7) Кл.слова: історія бібліотеки,Національна парламентська бібліотека України,збереження фондів
Гуцол Г. . Формування фондів електронних бібліотек: шляхи розв’язання проблеми / Г. Гуцол (стр.7-9) Кл.слова: цифрові бібліотеки,електронні бібліотечні ресурси,поповнення інформаційного фонду
Микитенко А. Співпраця з Президентською бібліотекою імені Б. М. Єльцина зі створення електронної колекції «Територія Росії»: технологія підготовки документів / А. Микитенко (стр.9-11) Кл.слова: доступність інформації,електронні документи,Президентська бібліотека ім. Б. М. Єльцина
Погонець О. На скрижалях часу: Рідкісне видання про Київ / О. Погонець (стр.11-12) Кл.слова: Кульженко С. В.,краєвиди Києва,видання "Віды Кіева"
Білик О. Відображення методичної діяльності публічних бібліотек в українському сегменті Інтернету / О. Білик (стр.12-16) Кл.слова: методичні бібліотечні центри,інтернетизація бібліотек,веб-сайти
Миколенко Р. . Сучасні критерії оцінювання діяльності бібліотек / Р. Миколенко (стр.17-20) Кл.слова: ресурси бібліотек,бібліотечні послуги,потенціал
Саприкін Г. . Китай: погляд бібліотекаря / Г. Саприкін (стр.20-21) Кл.слова: бібліотеки Китаю,зберігання бібліотечних фондів,історія бібліотек Китаю
Бабій Л. У світі американських бібліотек / Л. Бабій (стр.22-24) Кл.слова: управління бібліотекою,розвиток бібліотеки,обслуговування читачів
Лешнівська І. . Львівська ОУНБ – репрезентант галицької культури / І. Лешнівська (стр.24-27) Кл.слова: Львівська ОУНБ,історія бібліотеки,обслуговування читачів
Погонець О. Західноукраїнський бібліотечний форум / підготувала О. Погонець (стр.27-28) Кл.слова: Міжнародний форум видавців, Львів, 2010 р.,соціокультурна діяльність,потреби користувачів
Груніна Л. . Науково-практична конференція "Інформація органів влади для громадян у бібліотеці: пошук, доступ, консультування" м. Керч, 2010 р./ Л. Груніна (стр.28-29) Кл.слова: науково-практична конференція, м. Керч, 2010 р.,бібліотечна справа,доступ до інформації
Казакова Н. . Бібліографія має майбутнє / Н. Казакова, В. Кононенко (стр.29-31) Кл.слова: Перший міжнародний бібліографічний конгрес, С-Петербург, 2010 р.,бібліографічна діяльність,бібліографічна теорія
Мороз Л. . Популяризація краєзнавчої літератури в Зіньківській районній ЦБС Полтавської області / Л. Мороз (стр.32-33) Кл.слова: Зіньківська районна ЦБС ,краєзнавча робота,організація роботи
Стовба О. . Робота Молодіжного інформаційного центру Нікопольської міської ЦБС із громадськими об’єднаннями міста / О. Стовба (стр.34-36) Кл.слова: Нікопольська міська ЦБС,соціально-виховна робота,інформаційна діяльність
Цуріна І. На порядку денному – сільська бібліотека / І. Цуріна (стр.36-38) Кл.слова: сільська бібліотека,обслуговування користувачів,соціально-культурний простір
Бугай Т. . Широкий репертуар послуг бібліотеки на селі / Т. Бугай (стр.38-39) Кл.слова: сільська бібліотека,популяризація книги,обслуговування читачів
Зі славним ювілеєм ! (стр.40) Кл.слова: Савченко С. С.,вітання з ювілеєм
Наша Антонівна (стр.40) Кл.слова: Кочмар Н. А.,вітання з ювілеєм
Ворона Ю. Автор книг про "Гарі Поттера" отримала премію Андерсена/ підготував Ю. Ворона (стр.40) Кл.слова: Роулінг Джоан,Гарі Поттер,премія Ганса Христиана Андерсена
Ворона Ю. Автобіографія Марка Твена потрапила до списку бестселерів за місяць до виходу у світ/ підготував Ю. Ворона (стр.40) Кл.слова: Твен М.,автобіографія,вихід книги
Ворона Ю. У Південній Кореї почала функціонувати повністю цифрова бібліотека/ підготував Ю. Ворона (стр.41) Кл.слова: електронна обробка інформації,електронні книги,цифрова бібліотека
Події в Національній парламентській (листопад, жовтень, вересень 2010 р.) (стр.41-42) Кл.слова: книжкова виставка,фотовиставка,творчі зустрічі
Цікаві статті :
Знайти схожі


15.

Назва журналу :Вісник Книжкової палати -2013р.,N 10
Цікаві статті :
Женченко М. Цифрова дистрибуція на книжковому ринку України/ М. Женченко (стр.3-6)
Періодичні та продовжувані видання, випуск яких розпочато у 2013 році/ підгот. співроб. від. Книжкової палати України (стр.6-7)
Рогова П. Про концепцію створення інтегрованого галузевого інформаційного ресурсу на базі державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського/ П. Рогова (стр.8-12)
Печена А. Бібліотека в системі масової комунікації: тенденції і напрями розвитку/ А. Печена (стр.12-17)
Кулешов С. Декілька реплік з приводу статті відомого вченого/ С. Кулешов (стр.18-20)
Матвієнко О. ІТ-освіта у вищих навчальних закладах культури: доцільність і профільність/ О. Матвієнко, М. Цивін (стр.20-23)
Проценко Т. Комунікаційні канали та засоби задоволення інформаційних потреб сімейних лікарів/ Т. Проценко (стр.24-27)
Струнгар В. Інформаційно-пошукова система бібліотеки як інструмент прискорення опрацювання даних/ В. Струнгар (стр.28-30)
Соколов В. Жанрово-типологічний та тематичний склад видань з природничих наук та техніки в Україні у XVIII столітті/ В. Соколов (стр.30-36)
Конта Р. Реформування "Літературно-наукового вісника" та проблема висвітлення етнографічних досліджень у Науковому товаристві ім. Шевченка/ Р. Конта (стр.36-39)
Бондар Ю. Книжкові видання як форма соціальної та політичної комунікації/ Ю. Бондар (стр.39-42)
Гавеля О. Інтеріоризації культурних цінностей обдарованої особистості у світлі квантово-орбітальної теорії культурології/ О. Гавеля (стр.42-46)
Кухленко А. XX форум видавців у Львові: шлях книги до читача/ А. Кухленко (стр.46-47)
Сошинська Я. IV Львівський бібліотечний форум — читаймо у різних форматах/ Я. Сошинська (стр.48)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу до змісту
Знайти схожі


16.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2012р.,N 3/4
Цікаві статті :
Дзвінчук Д. І. Освіта як суспільна цінність: історико-філософський аналіз/ Д. І. Дзвінчук (стр.6-8) Кл.слова: спартанська система виховання,афінська система виховання,ліберальна освіта
Александрова О. С. Цінності середнього класу і сучасна концепція освіти/ О. С. Александрова (стр.9-13) Кл.слова: концепція освіти,людський капітал,середній клас
Логуш Л. Г. Національна освітня політика та напрями розвитку медичної освіти/ Л. Г. Логуш (стр.15-19) Кл.слова: підготовка студентів,національна освітня політика,медична освіта
Конох А. П. Теорія і технології цілісної педагогічної діяльності у професійній підготовці майбутніх спеціалістів/ А. П. Конох (стр.21-24) Кл.слова: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ,вчителі фізичної культури,організатори спортивно-оздоровчого туризму
Батечко Н. Г. Акмесинергетичний підхід у моделюванні процесу підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури/ Н. Г. Батечко (стр.25-29) Кл.слова: викладач вищої школи,акмесинергетичний підхід,магістерські програми
Заскалєта С. Г. Система професійної підготовки фахівців аграрної галузі: напрями модернізації/ С. Г. Заскалєта (стр.30-35) Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА,модернізація професійної підготовки,аграрна галузь
Сергеєва О. С. Основні тенденції освіти дорослих в освітній політиці Європейського Союзу/ О. С. Сергеєва (стр.36-38) Кл.слова: освіта дорослих,Римський договір,Лісабонська стратегія
Соколова І. В. Професійна ідентифікація майбутнього вчителя/ І. В. Соколова (стр.40-46) Кл.слова: професійна ідентичність,професійна компетентність,професійна ідентифікація
Задорожна-Княгницька Л. В. Формування мотивації студентів до неперервної професійної освіти засобами навчального курсу "Університетська освіта"/ Л. В. Задорожна-Княгницька (стр.47-52) Кл.слова: НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА,самоосвітня діяльність,університетська освіта
Мачинська Н. І. До проблеми формування інформаційної компетентності викладача вищого навчального закладу/ Н. І. Мачинська (стр.53-56) Кл.слова: соціальний педагог,діагностичні вміння,діагностична діяльність
Притула О. Л. Професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури до застосування національних видів фізичного виховання/ О. Л. Притула (стр.57-60) Кл.слова: бойові мистецтва,український рукопаш,професійна підготовка
Корнят В. С. Інформатизація професійної підготовки соціальних педагогів у педагогічних коледжах/ В. С. Корнят (стр.61-65) Кл.слова: інформаційна компетентність,інформаційна грамотність,професійно-педагогічна компетентність
Вайнола Р. Х. Можливості рекламно-інформаційних технологій в професійній підготовці майбутніх фахівців соціальної сфери/ Р. Х. Вайнола (стр.67-71) Кл.слова: рекламно-інформаційні технології,соціальна реклама,ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Осадча К. П. Використання мультимедійних навчальних програм в професійній підготовці викладачів-тьюторів/ К. П. Осадча (стр.72-75) Кл.слова: мультимедійні навчальні програми,викладач-тьютор,комп'ютерні тренажери
Омельяненко Г. А. Формування науково-дослідницьких умінь студентів засобами інформаційно-комунікативних технологій: теоретичний аспект/ Г. А. Омельяненко (стр.76-78) Кл.слова: науково-дослідницькі уміння,ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ,ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Осадчий В. В. Професійна підготовка майбутніх учителів засобами інформаційно-комунікаційних технологій: зарубіжний досвід/ В. Осадчий В. (стр.80-86) Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ,ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА,МАЙБУТНІЙ УЧИТЕЛЬ
Кристопчук Т. Є. Сучасні освітні системи країн Європейського Союзу: загальна характеристика/ Т. Є. Кристопчук (стр.87-93) Кл.слова: ДОШКІЛЬНА ОСВІТА,БАЗОВА СЕРЕДНЯ ОСВІТА,ОСВІТА ДОРОСЛИХ
Литвин Л. В. Виникнення освіти вихователів для дітей дошкільного віку в Німеччині (ХIX ст.)/ Л. В. Литвин (стр.94-100) Кл.слова: ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД,освіта вихователів,ДОШКІЛЬНА ОСВІТА
Марчук А. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у вищій професійній освіті РОсійської Федерації/ А. В. Марчук (стр.101-105) Кл.слова: відкрита освіта,ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ,ЯКІСТЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Воєвутко Н. Ю. Розвиток інформаційної компетентності вчителів у системі післядипломної освіти Республіки Кіпр/ Н. Ю. Воєвутко (стр.106-110) Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ,ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА,освіта республіки Кіпр
Біницька К. М. Вищі педагогічні школи Республіки Польща у часи активного реформування (90рр. ХХ ст. - початок ХХIст.)/ К. М. Біницька (стр.111-116) Кл.слова: вищі педагогічні школи,ПЕДАГОГІЧНІ КАДРИ,наукова робота
Побірченко Н. А. Трансформація психологічних процесів в освітології/ Н. А. Побірченко (стр.118-123) Кл.слова: трансформаційний простір освітології,теоретико-методологічна трансформація,напрями трансформації
Яремчук Н. В. Програма психологічної підготовки молодої жінки до материнства: розробка та апробація/ Н. В. Яремчук (стр.124-131) Кл.слова: психологічна підготовка,майбутнє материнство,психологічне консультування
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(075.8)/В 57
Автор(и) : Владимирська, Ганна Овсіївна, Владимирський П. О.
Назва : Реклама : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2009
Кільк.характеристики :332 с
Примітки : Л-ра: с. 330-332
ISBN, Ціна 966-351-086-2:
ДРНТІ : 71.01.14
УДК : 659.1(075.8) + 658.8
Предметні рубрики: Економіка-- Реклама-- Маркетинг
Анотація: Ефективна реклама товарів і послуг в умовах загостеної конкуренції залишається проблемою усьому світі. Особливого значення вона набула для виробників продукції на території пострадянських держав, де відбувається реформування економіки.
Примірники : всього 1: ГП ЧЗ(1), ГП АБ(5), Ф3(4), Ф1(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(5), Ф3(3), Ф1(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5.014.3(4)ЄС/Т 33
Автор(и) : Волинець Л. Л., Лавриченко Н. М., Першукова О. О.
Назва : Тенденції реформування загальної середньої освіти у країнах європейського союзу : монографія в двох ч. Ч. 2
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2010
Кільк.характеристики :121 с
Примітки : Библиогр.: с. 112-116
ISBN, Ціна 978-966-6444-124-2:
ДРНТІ : 14.91
УДК : 373.5.014.3(4)ЄС
Предметні рубрики: Загальна середня освіта-- Реформування --Європейський Союз
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Загірняк М.В., Костін В.В.
Назва : До питання реформування вищої освіти України у світлі положень МСКО
Місце публікування : Педагогіка і психологія: наук.-теорет. та інформ. журн./ Нац. акад. пед. наук України. - Київ: Педагогічна преса, 2013. - N 1(78). - С. 28-36. - ISSN 2304-0629 (Шифр П186607/2013/1). - ISSN 2304-0629
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.161.2’38(075./О-59-836378012
Автор(и) : Онуфрієнко, Галина Сергіївна
Назва : Науковий стиль української мови : навчальний посібник з алгоритмічними приписами . -2-ге видання, перероблене та доповнене
Вихідні дані : Київ: Центр учбової літератури, 2009
Кільк.характеристики :391 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Запорізький національний університет. про нього
Примітки : Л-ра: с. 383-386. - Бібліогр.: с. 387-388
ISBN, Ціна 978-966-364-940-5: 64.00 грн
ДРНТІ : 16.41.21
УДК : 811.161.2’38(075.8)
Предметні рубрики: Мовознавство-- Українська мова
Географіч. рубрики:
Анотація: В основу навчального посібника покладено науково обгрунтовану та методично апробовану ідею навчання української наукової мови в контексті прогресивної конценції діяльнісного підходу та в умовах Болонського процесу.Організація самостійної роботи запрпонованими алгоритмічними приписами, що раціонально й оптимально скеровують мисленнєво-мовленнєву діяльність при опрацюванні різноманітних наукових джерел.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф3(1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)