Пошуковий запит: (<.>K=реформування освіти<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Тадеєва М. І. Розвиток сучасної шкільної іншомовної освіти в країнах-членах Ради Європи/М. І. Тадеєва. - 2010
|
>2.
| Педагогічна і психологічна науки в Україні. Том 5:Неперервна професійна освіта: теорія і практика/редактор: В. Г. Кремень [та ін.]. - 2007
|
>3.
| Педагогіка і психологія - 2013г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>4.
| Карпенко О. В. Освітні послуги у Швеції: досвід для України/О. В. Карпенко, В. В. Вербова // Педагогіка і психологія, 2013,N N 2.-С.87-94
|
>5.
| Жерносек І. П. Удосконалення науково-методичної роботи в сучасних загальноосвітніх школах, ліцеях і гімназіях/І. П. Жерносек. - 2001
|
>6.
| Коцюбинський О. В. Реформаторська педагогіка німеччини як педагогічний феномен початку ХХ ст. /О. В. Коцюбинський // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2014. т.Вип. 3.-С.110-115
|
>7.
| Тімар Як домогтися досконалости в освіті/Томас Б. Тімар, Дейвід Л. Кірп. - 2004
|
>8.
| Директор школи - 2014г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>9.
| Батечко Н. Формування державної освітньої політики: синергетичний аспект/Н. Батечко // Освітологія. -Київ:Едельвейс, 2016,N № 5.-С.69-75
|
>10.
| Бабічев А. Анатолій Бабічев: "Рухаємося вперед, усвідомлюючи: освіта і наука – фундамент розвитку успішної особистості, демократичного суспільства, процвітаючої нації/спілкувалася Анжеліна Пугач // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 4.-С.8–9.
|
>11.
| Зарубіжна література - 2017г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>12.
| Управління освітою - 2017г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>13.
| Ясько Катерина Щастя нації - мета освіти : досвід педагогів Об'єднаних Арабських Еміратів/Катерина Ясько // Дошкільне виховання, 2017,N № 4.-С.22-23
|
>14.
| Ушмарова В. Організація науково-методичної роботи з учителями початкової школи у контексті Концепціх "Нова українська школа"/Вікторія Ушмарова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 9.-С.1–5.
|
>15.
| Чепурна Н. Концептуальні основи інноваційного розвитку сучасного навчального закладу/Наталія Чепурна // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.7–10
|
>16.
| Назаренко Г. Демократичні засади становлення Нової української школи/Галина Назаренко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.11–16
|
>17.
| Крутенко О. Актуалізація педагогічної спадщини Олександра Захаренка у контексті Нової української школи/Ольга Крутенко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.17–20
|
>18.
| Василашко І. Упровадження STEM-навчання. Відповідь на виклик часу/І. Василашко, Т. Білик // Управління освітою. -Київ:Шкільний світ, 2017,N № 2.-С.26-32
|
>19.
| Яніцка-Панек Т. Навчальний план у контексті реформування початкової освіти в Республіці Польща/Т. Яніцка-Панек // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 1/2.-С.62-68
|
>20.
| Україна. М-во освіти і науки Щодо нагальних питань впровадження Закону України "Про освіту" // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України. -Київ:Педагогічна преса, 2017,N № 11.-С.3–14.
|
|
|