Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (3)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=реформування освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-44 
1.
37.091.4Сухомлинський
Б 11


    Білохвощенко, С.
    Реформування початкової школи крізь призму здобутків Василя Сухомлинського / Світлана Білохвощенко, Марія Кальчук, Світлана Махиня // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 9. - С. 10–13. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Реформування освіти--початкова школа--спадщина В. О. Сухомлинського

Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- спадщина В. О. Сухомлинського -- початкова школа -- педагогічні ідеї -- український педагог -- Нова українська школа -- педагог-гуманіст -- розвиток вільної особистості -- здоровий спосіб життя -- морально-етичні цінності
Анотація: Мета статті – розкрити авторське освітнє середовище в Павлиській школі, створене Василем Олександровичем Сухомлинським, крізь призму сучасного реформування початкової школи, показати актуальність і ефективність використання його педагогічних ідей у Новій українській школі.
Дод.точки доступу:
Кальчук, М.
Махиня, С.
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \про нього\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

2.
37.014.3(477)
Б 12


    Бабічев, А.
    Анатолій Бабічев: "Рухаємося вперед, усвідомлюючи: освіта і наука – фундамент розвитку успішної особистості, демократичного суспільства, процвітаючої нації : інтерв'ю з директором Департаменту науки і освіти Харків. облдержадмін. Анатолієм Бабічевим / спілкувалася Анжеліна Пугач // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 4. - С. 8–9. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Освіта--реформування

Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- інноваційність -- конкурентоспроможність -- діти з особливими потребами -- обдаровані діти
Дод.точки доступу:
Пугач, Анжеліна (головний редактор журналу "Рідна школа") \інтерв'ю записала.\


Є примірники у відділах:
Ф3 (04.10.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (04.10.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

3.


    Батечко, Ніна.
    Формування державної освітньої політики: синергетичний аспект / Н. Батечко // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 69-75, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.6975. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Освітня політика

Кл.слова (ненормовані):
синергетика -- реформування освіти -- синергетичний підхід
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.6975,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Василашко, Ірина.
    Упровадження STEM-навчання. Відповідь на виклик часу [Текст] / І. Василашко, Т. Білик // Управління освітою : часопис для керівників освітньої галузі. - 2017. - № 2. - С. 26-32. - Зміст: Переваги STEM-освіти

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- реформування освіти -- інформаційні технології
Дод.точки доступу:
Білик, Тетяна


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

5.
   37.018
   В 55


    Вишневський, Омелян.
    Українська освіта на шляху реформ: статті, нариси, концепції [Текст] : навчальний посібник (для магістрів, аспірантів та студентів, які досліджують стан сучасної української освіти) / О. Вишневський. - Дрогобич : Швидкодрук, 2013. - 448 с. - ISBN 978-966-97215-0-1 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Організація освіти--Україна

Кл.слова (ненормовані):
соціальне замовлення -- українська освіта -- реформування освіти -- виховання -- розвиток -- українознавство -- громадянське виховання -- оцінка знань -- етнопсихологія -- педагогічна спадщина -- глобалізація освіти

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

6.


    Грабовенко, Наталія.
    Державна освітня політика крізь призму сучасних процесів у сфері відновлень знань [Текст] / Н. Грабовенко // Аспекти публічного управління. - 2020. - Том 8, N 6. - С. 16-22. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-6420. - ISSN 2413-8231

Кл.слова (ненормовані):
державна освітня політика -- маркетинг освіти -- інтернаціоналізація освіти -- реформування освіти -- модель побудови освітньої політики

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Грошева, О.
    Готуємося до НУШ: співучителювання / Оксана Грошева, Марія Грішак // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 1. - С. 62. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Реформування освіти--педагогіка партнерства--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- педагогіка партнерства -- співучителювання -- співпраця вчителів -- ранкові зустрічі -- комфортна атмосфера -- початкова школа
Анотація: У статті зазначено, що однією з концептуальних засад, що покладені в основу Нової української школи, є педагогіка партнерства. В педагогіці партнерства доцільно виокремити таке явище, як співучителювання. У рамках підготовки Нової української школи учителі майбутніх перших класів СЗШ № 49 спільно працювали над створенням розробок "Ранкових зустрічей".
Дод.точки доступу:
Грішак, М.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

8.


    Дейнека, Р.
    Методичне забезпечення: нова громада - новий формат [Текст] / Р. Дейнека // Місцеве самоврядування : інформаційно-аналітичне видання з питань місцевого самоврядування. - 2019. - № 2. - С. 68-69

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- реформування освіти -- методичне забезпечення освіти -- навчально-методичний центр

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

9.
37.091.12:005.963
Ж 60


    Жерносек, І. П.
    Удосконалення науково-методичної роботи в сучасних загальноосвітніх школах, ліцеях і гімназіях : монографія / І. П. Жерносек ; Центральний інститут післядипломної освіти АПН України, Інститут педагогіки АПН України. - Київ : [б. в.], 2001. - 202 с. - ISBN 966-646-013-0 : 9.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Організація освіти--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- науково-методична робота -- педагогічний досвід
Дод.точки доступу:
Центральний інститут післядипломної освіти АПН України
Інститут педагогіки АПН України


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

10.
Шифр: З296477334/2017/1
   Газета

Зарубіжна література [Текст] : газета для вчителів та методистів зарубіжної літератури/ Національна академія педагогічних наук. - Київ : Шкільний світ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 1
Зміст:
Слово редактора / ред. О. Чмигова. - С.3
Кл.слова: Керролл Л., про нього, Керролл Л., Аліса в Країні Чудес, про твір
Забеліна, Оксана. Ювіляри зарубіжної літератури у 2017 році / О. Забеліна. - С.4-12
Кл.слова: літературний календар, 2017 р., ювілейні дати
Товкало, Мирослава. Дискусія щодо інтеграції шкільних курсів української і зарубіжної літератур / М. Товкало. - С.13-16
Кл.слова: інтегрування предметів, пілотні програми, говорити українською
Клочек, Григорій. Про час "Х" у реформуванні освіти / Г. Клочек. - С.17-21
Кл.слова: реформування освіти, зміст освіти, інтеграція предметів
Звернення науково-педагогічної спільноти, представників громадкості та всіх небайдужих до Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич. - С.22
Кл.слова: мовно-літературна освіта, інтеграція предметів, гуманітарна освіта
Ісаєва, Олена. Есей про інтеграцію шкільних курсів української та зарубіжної літератури / О. Ісаєва. - С.23
Кл.слова: інтеграція предметів, гібридна війна, антидержпвницька позиція
Мегедь, Ірина. Відкритий лист до учасників дискурсії "Література для читання VS шкільна програма з літератури" у рамках тематичного форуму "Освіта" форуму книговидавців у Львові / І. Мегедь. - С.24
Кл.слова: збереження курсу "Українська мова", збереження курсу "Зарубіжна література", значення художнього тексту
Ковбасенко, Юрій Іванович. Відкритий лист Міністу освіти та науки України Л. М. Гриневич / Ю. І. Ковбасенко, О. Каєнко, В. Ткаченко. - С.25
Кл.слова: інтеграція предметів, зарубіжна література в школі, статус самостійності предмету
Підсумкове повідомлення про проведення Всеукраїнського круглого столу "Шкільна літературна освіта: вчора, сьогодні, завтра". - С.26
Кл.слова: Всеукраїнський круглий стіл, Київ, 2016 р., гуманітарні дисципліни, інтеграція предметів
Резолюція учасників Всеукраїнського круглого столу "Шкільна літературна освіта: вчора, сьогодні, завтра". - С.27
Кл.слова: модернізація шкільної освіти, зміст навчальних програм, міжпредметні зв'язки
Вивчення зарубіжної літератури як засіб плекання українства. - С.28-29
Кл.слова: круглий стіл, Київ, 2016 р., літературна освіта, Ковбасенко Юрій, про виступ
Моторна, Зінаїда. Радійте життю. За романом Елеанор Портер "Полліанна". : зарубіжна література, 5-й клас / З. Моторна. - С.30-32
Кл.слова: план-конспект уроку, Портер Елеанор, Полліанна, про твір, аналіз твору
Чайковська, Наталя. Сильний людський характер в екстремальній ситуації. Анонімність головного героя оповідання Джека Лондона "Жага до життя" та її зв’язок з ідеєю твору : зарубіжна літератури, 6 клас / Н. Чайковська. - С.33-40
Кл.слова: план-конспект уроку, Лондон Джек, Жага до життя, про твір, аналіз твору
Луганська, Тетяна. Дружба й кохання у творі Олександра Гріна "Пурпурові вітрила". Цикл уроків : зарубіжна література, 7 клас / Т. Луганська. - С.41-54
Кл.слова: план-конспект уроків, Грін Олександр, Пурпурові вітрила, про твір, колористика
Луганська, Тетяна. Життєвий і творчий шлях Олександра Степановича Гріна. Олександр Грін і Україна. Повість-казка "Пурпурові вітрила" / Т. Луганська. - С.41-43
Кл.слова: план-конспект уроку, Грін Олександр, про нього, Грін Олександр, Пурпурові вітрила, про твір
Луганська, Тетяна. Ассоль і Грей. Духовний світ героїв повісті Олександра Гріна "Пурпурові вітрила" / Т. Луганська. - С.44-45
Кл.слова: план-конспект уроку, образ Ассоль, образ Грея
Луганська, Тетяна. Олександр Грін "Пурпурові вітрила". Шлях до щастя головних героїв. Символіка твору. Роль кольору в розкритті глибини внутрішнього світу Ассоль і Грея / Т. Луганська. - С.46-54
Кл.слова: план-конспект уроку, Грін Олександр, Пурпурові вітрила, про твір, кольористика
Варга, Наталія. Роман "Анна Кареніна" - художнє втілення "думки сімейної" : зарубіжна література, 10 клас / Н. Варга. - С.55-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: план-конспект уроку, Толстой Л., Анна Кареніна, про твір, сімейні стосунки
Шекспір - великий поет і драматург доби Відродження : Зарубіжна література, 8 клас / Н. Барарєва. - С.65-72
Кл.слова: план-конспект уроків, Шекспір Вільям, про нього, аналіз творів
Барарєва, Наталія. В. Шекспір - великий поет і драматург доби Відродження. Розкриття особливостей ренесансного сприйняття кохання в сонетах / Н. Барарєва. - С.65-69
Кл.слова: план-конспект уроку, Шекспір Вільям, про творчість, ренесансне сприйняття кохання
Ткаченко, Оксана. Усепереможний голос любові : зарубіжна література, 8 клас / О. Ткаченко. - С.70-72
Кл.слова: план-конспект уроку, Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір, ренесансне сприйняття кохання
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.
74.04(4Нід)я031
З-40


    Заяць, Людмила Іванівна.
    Розвиток сучасної університетської освіти у Нідерландах : автореферат дисертації ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. І. Заяць ; наук. керівник Д. В. Ольшанський ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - 20 с.
ДРНТІ
ББК 74.04(4Нід)я031

Рубрики: Педагогіка--організація освіти--професійна підготовка

Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- інтеграційний процес
Дод.точки доступу:
Ольшанський, Д. В. \наук. керівник.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

12.
74.04(4Нід)я031
З-40


    Заяць, Людмила Іванівна.
    Розвиток сучасної університетської освіти у Нідерландах : дисертація ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. І. Заяць ; наук. керівник Д. В. Ольшанський ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - 254 арк.
ДРНТІ
ББК 74.04(4Нід)я031

Рубрики: Педагогіка--організація освіти--професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- інтеграційний процес
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13 Б
Дод.точки доступу:
Ольшанський, Д. В. \наук. керівник.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

13.


    Кіяшко, А. А.
    Управлінська компетентність як чинник професіоналізму керівника закладу освіти / А. А. Кіяшко // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 1/3. - С. 78–80. - Бібліогр.: 3 назви.

Рубрики: Керівники--управлінська компетентність--Україна

Кл.слова (ненормовані):
управлінська компетентність -- керівники закладу освіти -- професіоналізм -- реформування освіти -- професіоналізм керівника

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

14.


    Карпенко, О. В.
    Освітні послуги у Швеції: досвід для України [Текст] / О. В. Карпенко, В. В. Вербова // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology. - Київ : Педагогічна преса, 2013. - N 2(79). - С. 87-94

Кл.слова (ненормовані):
Освіта -- реформування освіти
Дод.точки доступу:
Вербова, В. В.


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ Прим. 1 - Б.ц. (вільний)
Ф2 Прим. 4 - Б.ц. (вільний)


Знайти схожі

15.


    Карпенко, О. В.
    Освітні послуги у Швеції: досвід для України [Текст] / О. В. Карпенко, В. В. Вербова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2013. - N 2. - С. 87-94 . - ISSN 2304-0629

Рубрики: Освіта

Кл.слова (ненормовані):
Освіта -- реформування освіти
Дод.точки доступу:
Вербова, В. В.


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ Прим. 1 - Б.ц. (вільний)
Ф2 Прим. 4 - Б.ц. (вільний)


Знайти схожі

16.


    Качан, Олексій Анатолійович.
    Шляхи вдосконалення та підвищення ефективності сучасного уроку фізичної культури / О. А. Качан // Фізичне виховання в рідній школі : науково-методичний журнал. - 2018. - № 4. - С. 29-35. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
зміст фізичного фиховання -- рухова активність -- якісна освіта -- сучасний урок фізичної культури -- епоха змін -- реформування освіти -- педагогічна технологія

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

17.


    Клочек, Григорій.
    Про час "Х" у реформуванні освіти [Текст] / Г. Клочек // Зарубіжна література. - 2017. - N 1. - С. 17-21

Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- зміст освіти -- інтеграція предметів

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

18.
74.00я43
П 24


    Коцюбинський, Олег Богданович.
    Реформаторська педагогіка німеччини як педагогічний феномен початку ХХ ст. / О. В. Коцюбинський // Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка; гол. ред. С. О. Сисоєва ; ред. Л. Л. Хоружа [та ін.]. - Київ : Едельвейс, 2014. - Вип. 3. - С. 110-115
ДРНТІ
ББК 74.00я43

Рубрики: Педагогіка--Зарубіжний досвід--Німеччина

Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- історико-педагогічне явище -- навчальний процес -- традиційна школа
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ вул. Маршала Тимошенка, 13б
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \гол. ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Безпалько, О. В. \ред.\
Чернуха, Надія Миколаївна \ред.\
Болтівець, Сергій \ред.\
Караман, Станіслав \ред.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд імені Антона Макаренка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

19.
373.3/.5.014.3(477)
К 84


    Крутенко, О.
    Актуалізація педагогічної спадщини Олександра Захаренка у контексті Нової української школи / Ольга Крутенко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 17–20. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Реформування освіти--Нова українська школа

   Загальноосвітні навчальні заклади--авторські школи


Кл.слова (ненормовані):
авторська школа -- Нова українська школа -- виховне середовище -- виховна система -- учнівське самоврядування -- реформування освіти -- педагогічна спадщина
Анотація: У статті обстоюється актуальність педагогічної спадщини Олександра Захаренка у контексті Нової української школи. Визначено, що Сахнівська школа Корсунь-Шевченківського району Черкаської області може слугувати прикладом організації роботи сучасного навчального закладу.
Дод.точки доступу:
Захаренко, Олександр Антонович (український педагог, один із зачинателів педагогіки співробітництва, громадський діяч, директор відомої на Україні авторської школи у селі Сахнівка на Черкащині ; 02.02.1937–30.04.2002) \про нього\
\про неї\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

20.


    Лобода, О.
    Досвід Румунії з підготовки учителя до раннього навчання англійської мови дітей дошкільного і молодшого шкільного віку [Текст] / О. Лобода // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 4. - С. 126-131 . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- старший дошкільний вік

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

21.
373.3.014.3(477)
Л 69


    Логачевська, С.
    Особливості уроку математики Нової української школи / Світлана Логачевська // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 4. - С. 8–11. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Реформування освіти--Нова українська школа--початкова школа

   Математика--уроки--Нова українська школа--початкова школа


Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- Нова українська школа -- математика -- методика викладання -- уроки -- Державний стандарт початкової освіти -- пілотні школи -- експериментальний навчальний посібник -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті розглянуто приклад уроку математики на тему "Літер – одиниця вимірювання місткості" в 1 класі з дотриманням вимог нового Держстандарту початкової загальної середньої освіти та використанням експериментального навчального посібника з математики для пілотних шкіл, які вже апробують цей стандарт.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

22.
373.3.016:811.161.2’35-028.31](477)
Л 69


    Логачевська, С.
    Реалізація особистісно орієнтованого підходу у формуванні читацьких умінь у 1 класі Нової української школи / Світлана Логачевська, Олена Іщенко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 5. - С. 12–14. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Грамота--читацькі навички--особистісно орієнтований підхід--початкова школа

   Реформування освіти--Нова українська школа--початкова школа


Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- Нова українська школа -- грамота -- читацькі навички -- особистісно орієнтований підхід -- Державний стандарт початкової освіти -- інтегрований посібник -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті розглянуто використання навчального матеріалу експериментального інтегрованого посібника "Навчання грамоти. Я досліджую світ" для поетапної роботи з формування й удосконалення читацьких навичок у молодших школярів.
Дод.точки доступу:
Іщенко, О.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

23.
37(477):34
М 59


    Микитюк, С. О.
    Зміст правової освіти у процесі сучасних освітніх перетворень / С. О. Микитюк // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 15. - С. 4-7.
УДК

Рубрики: Освіта в Україні--правова освіта

Кл.слова (ненормовані):
сучасні освітні перетвореня -- правова освіта -- реформування освіти -- громадянські компетенції -- соціальні компетенції

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

24.
373.3/.5.014.3(477)
Н 19


    Назаренко, Г.
    Демократичні засади становлення Нової української школи / Галина Назаренко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 11–16. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Реформування освіти--Нова українська школа

   Загальноосвітні навчальні заклади--управління


Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- освітня діяльність -- Нова українська школа -- загальноосвітні навчальні заклади -- партнерська взаємодія -- паритетні відносини -- управління -- піклувальна рада -- батьківська рада -- учнівське самоврядування
Анотація: У статті конкретизовано зміст діяльності загальноосвітніх навчальних закладів щодо реалізації пріоритетних аспектів демократизації шкільного життя, налагодження демократичної взаємодії всіх самоврядних органів навчального закладу в контексті Концепції Нової української школи. Упровадження демократичних форм управління загальноосвітнім навчальним закладом сприяє реальному набуттю всіма учасниками освітнього процесу досвіду паритетної партнерської взаємодії, яка базується на цінностях демократії.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

25.


    Огнев’юк, Віктор Олександрович.
    Освітня політика як державний пріоритет [Електронний ресурс] / В. О. Огнев’юк // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2014. - № 3. - С. 59-65, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.5965. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- незалежне оцінювання -- інтегральна структура управління -- системні зміни
Анотація: Запропоновано реформи освіти, які будуть спрямовані на створення умов для повноцінного розвитку особистості через механізм рівного доступу до якісної освіти, підвищення якості життя людини та створення конкурентоспроможного суспільства; визначено, що ключове завдання держави сьогодні – відкрити широкі можливості для державного, корпоративного і приватного партнерства у сфері освіти та конкуренції різних освітніх програм.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (11.06.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (29.11.2023р. Прим. 2 (кол. Огнев’юк) - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

26.
Шифр: О190803/2019/1
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1996 - . - ISSN 2307-4876. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 1 (89)
Зміст:
Засенко, В. Дорогі друзі, освітяни! : [привітальне слово головного редактора журналу "Особлива дитина: навчання і виховання", директора Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України про політику функціонування та подальший розвиток часопису] / В’ячеслав Засенко. - С.7–8.
Кл.слова: особи з особливими потребами, журнальні рубрики, корекційна робота
Всеукраїнська нарада з інклюзивної освіти / [про підсумки Всеукраїнської звітної конференції з питань іклюзивної освіти, яка відбулася 25 січня 2019 року у Києві в Українському домі]. - С.9–15 : фото.
Кл.слова: конференції, інклюзивна освіта, інклюзія
Щорічний конгрес з питань інклюзивної освіти : [про ІV Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки та психології "Педагог в інклюзивному просторі", який відбувся 8 листопада 2018 року на базі ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. Обговорювалися стратегії реформування освіти дітей з особливими освітніми потребами, характеризувалися нові законодавчо-правові напрями, презентувалися інноваційні технології освіти дітей з особливими освітніми потребами та шляхи реалізації Концепції НУШ]. - С.15–17. : фото.
Кл.слова: інклюзивна освіта, реформування освіти, освітні конгреси
Колупаєва, А. Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації працівників інклюзивно-ресурсних центрів : [представлено освітньо-професійну програму, яку розроблено в контексті реалізації державної освітньої політики, зокрема Нової української школи та з урахуванням сучасних концептуальних підходів щодо формування професійної компетентності спеціалістів, які працюють в новостворених інклюзивно-ресурсних центрах з дітьми з особливими освітніми потребами] / Алла Колупаєва, Оксана Таранченко. - С.18–27. - Бібліогр.: 43 назв. : табл.
Кл.слова: освітньо-ресурсні програми, інклюзивна освіта, інклюзивно-ресурсні центри
Crocker, C. Політика підтримки інклюзії : [представлено досвід підготовки педагогічних кадрів у провінції Альберта (Канада). Розглянуто послуги, доступні дітям та їх родичам завдяки Уряду провінції Альберта. Окреслено, яким чином інклюзивна освіта підтримується на рівні Міністерства освіти] / Dr. Cheryl Crocker. - С.28–34. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: інкюзія, інклюзивна освіта, Канада
Адамюк, Н. Бімодальний білінгвізм: новий підхід в освіті осіб із порушеннями слуху : [проаналізовано відмінності бімодально-білінгвального підходу від мономодально-білінгвального підходу. Окреслено ключові положення бімодально-білінгвального підходу в освіті осіб із порушеннями слуху. Обгрунтовано доцільність зміни пріоритету у вивченні словесної мови з усного на писемне мовлення та читання. Розкрито роль та специфіку використання природного жестового мовлення як засобів навчання] / Наталія Адамюк, Олена Дробот, Анна Замша, Оксана Федоренко. - С.35–41. - Бібліогр.: 7 назв. : фото.
Інші автори: Дробот О., Замша А., Федоренко О.
Кл.слова: білінгвальний підхід, бімодальний білінгвізм, жестове мовлення
Воронська, Н. Особливості спілкування дітей з особливими потребами в закладах середньої освіти : [здійснено теоретичний аналіз напрямів взаємодії в загальноосвітніх школах, зокрема між учнями, учнями та вчителем, учнями та батьками. Охарактеризовано основні види спілкування, враховуючи віковий розвиток дітей. Описано специфіку спілкування дітей з особливим потребами за нозологіями: діти з порушеннями мовлення, зору, слуху,опорно-рухового апарату, інтелектуального та психічного розвитку та ін.] / Наталія Воронська. - С.42–51. - Бібліогр.: 17 назв.
Кл.слова: спілкування, нозології, взаємодія
Боряк, О. Теоретико-методологічні засади функціональної системи формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями : [проаналізовано комплекс анатомофізіологічних, психологічних та соціальних чинників, які обумовлюють якісну своєрідність процесу мовленнєвого розвитку. Визначено пріоритетні напрями розв’язання проблеми формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями] / Оксана Боряк. - С.52–60. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: мовлення, мовленнєвий розвиток, інтелектуальні порушення
Плужник, О. Упровадження STEM-освіти в інклюзивне середовище Нової української школи : [розглянуто сутність steam-освіти. Визначено її переваги у роботі з учнями, що мають особливі освітні потреби] / Оксана Плужник. - С.61–66. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: steam-освіта, мейкерство, оригамі
Бабяк, О. Особливості діагностики комунікативної діяльнсоті учнів із затримкою психічного розвитку : [представлено результати дослідження, спрямованого на виявлення специфіки комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку в групі. Вивчено особливості функціонування мотиваційних, операційних та когнітивних складових комунікативної діяльності] / Ольга Бабяк. - С.67–75. - Бібліогр.: 7 назв. : мал.
Кл.слова: комунікативна діяльність, комунікативні здібності, спілкування
Коніна, Н. Інклюзивна освіта в Бразилії : [представлено досвід організації навчання дітей із особливими освітніми потребами в Бразилії] / Надія Коніна. - С.76–78. - Бібліогр.: 3 назв.
Кл.слова: інклюзивна освіта, інклюзія, Бразилія
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі

27.
74.04(4Герм)01я03/П 12-148343

    Павлюк, С. В.
    Модернізація освітньої системи в східних землях Німеччини (1945-2007) : автореферат дисертації ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Павлюк Світлана Вікторівна ; Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ, 2009. - 16 с.
ББК 74.04(4Нім)01я031

Рубрики: Історія освіти--Німеччина, 1945-2007--Автореферати дисертацій

Кл.слова (ненормовані):
освітня система Німеччини -- модернізація -- реформування освіти -- модель освіти
Анотація: Висвітлено вперше системно-історично й науково-теоретично досліджено особливості створення, розвитку та модернізації народної освіти на східних землях Німеччини.

Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

28.


    Панчак, О.
    Любити, мислити, співпрацювати або Дещо про життєві та фахові принципи сучасного педагога / Олена Панчак // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 4. - С. 14–17. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Реформування освіти--Нова українська школа--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- Нова українська школа -- навчальні осередки -- навчально-пізнавальна діяльність -- змінний тематичний осередок -- ігровий осередок -- художньо-творча діяльність -- осередок читача -- інтегративний підхід -- предметна інтеграція -- педагогіка партнерства -- ключові компетентності -- початкова школа
Анотація: У статті висвітлено початкову освіту в контексті ідей Нової української школи. Досліджено інтегративний підхід до навчання молодших школярів в умовах реалізації концепції Нової української школи.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

29.
Шифр: П186607/2013/2
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : науково-теоретичний та інформаційний журнал/ Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2013р. N 2 (79)
Зміст:
Кремень, В. Г. Методологічно і науково забезпечувати розвиток інноваційної освіти: доповідь про діяльність НАПН України у 2012 р. та завдання на 2013 р. / В. Г. Кремень. - С.5-13
Кл.слова: ВИЩА ОСВІТА
Максименко, С. Д. Психічні механізми самореалізації особистості в медіапросторі / С. Д. Максименко. - С.14-17
Кл.слова: МЕДІАОСВІТА, ВІКОВА ПСИХОЛОГІЯ
Слюсаревський, М. М. Медіаорієнтаційна функція освіти як відповідь на виклики інформаційної доби / М. М. Слюсаревський. - С.18-28
Кл.слова: МЕДІАОСВІТА, ШКІЛЬНА ОСВІТА
Бакіров, В. С. Креативна модель медіаосвіти: експеримент Каразінського університету / В. С. Бакіров, Л. В. Стародубцева. - С.29-38
Кл.слова: МЕДІАОСВІТА, МЕДІАТЕХНОЛОГІЇ, ОСВІТНЯ МОДЕЛЬ
Найдьонова, Л. А. Основні напрями і перші підсумки експерементального впровадження медіаосвіти на всеукраїнському рівні / Л. А. Найдьонова. - С.38-45
Кл.слова: МЕДІАОСВІТА
Іванова, Т. В. Медіаосвіта та медіаграмотність як актуальні тенденції виховання сучасної молоді / Т. В. Іванова, В. Ф. Іванов. - С.46-55
Кл.слова: МЕДІАОСВІТА, МЕДІАПЕДАГОГІКА
Онкович, Г. В. Професійно орієнтована медіаосвіта у вищій школі / Г.В. Онкович. - С.55-60
Кл.слова: МЕДІАОСВІТА
Онкович, Г. В. Професійно орієнтована медіаосвіта у вищій школі / Г. В. Онкович. - С.55-60
Кл.слова: МЕДІАОСВІТА
Синьов, В. М. Потенціал віртуального комп'ютерного середовища в аспекті корекційної медіаосвіти і соціальної реабілітації осіб з обмеженнями життєдіяльності / В. М. Синьов, А. Г. Шевцов. - С.61-65
Кл.слова: МЕДІАОСВІТА
Гуржій, А. М. Технологія аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачов. - С.66-72
Кл.слова: МУЛЬТИМЕДІА, ЕЛЕКТРОННІ ЗАСОБИ
Загірняк, М. В. Забезпечення конкурентноспроможності наукових досліджень через підвищення рівня наукових видань / М. В. Загірняк, С. А. Сергієнко. - С.72-78
Кл.слова: НАУКОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, НАУКОВІ ВИДАННЯ
Євтух, М. Б. Фінансово-економічні важелі підвищення ефективності управління загальною середньою освітою регіону в сучасних умовах / М. Б. Євтух, М. В. Набок. - С.79-86
Кл.слова: СЕРЕДНЯ ОСВІТНЯ
Карпенко, О. В. Освітні послуги у Швеції: досвід для України / О. В. Карпенко, В. В. Вербова. - С.87-94
Кл.слова: ОСВІТА, РЕФОРМУВАННЯ ОСВІТИ
Перейти до зовнішнього ресурсу Зміст
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ Прим. 1 - Б.ц. (вільний)
Ф2 Прим. 4 - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

30.
377(477)(082)
П 24


    Педагогічна і психологічна науки в Україні [Текст] : збірник наукових праць до 15-річчя АПН України: у 5 томах / Академія педагогічних наук України. - Київ : Педагогічна думка, 2007.
   Том 5 : Неперервна професійна освіта: теорія і практика / редактор: В. Г. Кремень [та ін.] ; редактор: В. Г. Кремень [та ін.]. - Київ : Педагогічна наука, 2007. - 391 с. - ISBN 978-966-644-062-7 : 18.00 грн.
До 15-річчя АПН України
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Неперервна освіта--Професійна освіта--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
глобалізація -- професійна культура -- реформування освіти -- професійно-технічна освіта -- валеологічна освіта -- інформатизація -- мистецька освіта -- ринок праці -- цінності особистості -- соціалізація -- виховання
Дод.точки доступу:
Кремень, В. Г. \редактор.\
Мадзігон, В. М. \редактор.\
Савченко, О. Я. \редактор.\
Ляшенко, О. І. \редактор.\
Академія педагогічних наук України
Академія педагогічних наук України


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

 1-30    31-44 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)