Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=розрахункові задачі<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Різак Г.
Назва : Використання розрахункових задач у викладанні фармацевтичної хімії [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2023. - Вип. 1. - С. 68-75. - ISSN 1609-8595, 10.28925/1609-8595.2023.1.6 (Шифр Н057263/2023/1). - ISSN 1609-8595, 10.28925/1609-8595.2023.1.6
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища освіта--освітній процес--професійні знання--розрахункові задачі--фармацевтична освіта
Анотація: Підготовка фахівців у галузі фармації є актуальним питанням для розвиненої соціально-правової держави. Мета роботи стосувалася визначення якісних методів викладання фармацевтичної хімії, зокрема використання розрахункових задач під час проведення практичних занять. У дослідженні було застосовано методи аналізу, синтезу, порівняння та узагальнення. Експериментально-науковою базою дослідження є Ужгородський національний університет. Розроблені положення були апробовані на студентах, що здобувають вищу освіту за спеціальністю «Фармація, промислова фармація» медичного факультету. Розкрито, які саме із завдань доцільно виконувати студентам у ході їх індивідуальної діяльності, наприклад під час самостійної роботи, а також у межах аудиторних занять. Охарактеризовано різні підходи до організації освітнього процесу, а саме викладання фармацевтичної хімії. Окрім цього, розглянуто зміст названої вище навчальної дисципліни та визначено її пріоритетність для студентів спеціальності «Фармація, промислова фармація». Також було охарактеризовано основні види і спрямування розрахункових задач, які стосуються фармацевтичної хімії. Отже, розкрито вплив такого виду завдань на рівень знань і професійної підготовки студентів, а також можливості реалізації останніми здобутих умінь у практичній діяльності. Отримані висновки можуть бути ефективно використаними як педагогами під час підготовки до занять зі здобувачами вищої фармацевтичної освіти, що навчаються за спеціальністю «Фармація, промислова фармація», так і безпосередньо студентами для самостійного розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу PDF
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)