Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=рівноправність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.016 (073)/Ж 66
Автор(и) : Голлоб Р., Хаддлестон Т., Крапф П., Роу Д.
Назва : Живемо в демократії : плани уроків з питань освіти для демократичного громадянства та освіти прав людини для загальноосвітніх навчальних закладів : навчальні приклади, поняття, методи та моделі. Т. 3
Вихідні дані : Київ: НАДУ, 2009
Кільк.характеристики :212 с
ISBN, Ціна 978-966-619-273-1: 55.00 грн.
ДРНТІ : 14.25
УДК : 37.016 (073)
Предметні рубрики: Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): громада--рівноправність--шкільна газета--правила--закон--уряд--політики--демократія
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП КС(1), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП КС(1), Ф2(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Логінова Ю. І.
Назва : Ольга Кобилянська. Повість "Людина" : 10 клас
Місце публікування : Вивчаємо українську мову та літературу: науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2003 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2019. - N 34/35/36. - С. 42–46. (Шифр В901257/2019/34/36)
Предметні рубрики: Українська література-- методика викладання-- уроки-- старші класи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українська література--методика викладання--уроки--українська письменниця--творчість письменниці--людина, повість--рівноправність жінки--старші класи--10 клас
Анотація: У статті представлено розробку уроку вивчення нового матеріалу з української літератури на тему: "О. Кобилянська. Повість "Людина". Доля освіченої дівчини, яка не може змиритися з бездуховністю міщанського середовища. Особливості характеротворення" для учнів старших класів.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гаєць В. М.
Назва : Соціалізація та соціальна якість як інструменти державної політики соціально-економічного розвитку
Місце публікування : Економіка України: науковий журнал/ Нац. акад. наук України, М-во екон. розв. і торгівлі України, М-во фінансів України. - Київ, 2020. - № 10. - С. 3-18. - ISSN 0131-775X (Шифр Е667239/2020/10). - ISSN 0131-775X
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна якість--соціальний вимір--держава--суспільство--нова реальність--економіка--самореалізація--добробут--рівноправність
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Василенко, Валерія
Назва : Платформи дистанційного навчання: основні характеристики та можливості використання
Місце публікування : Вісник Книжкової палати: науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ: КПУ, 2022. - N 11. - С. 35-40. - ISSN 2076-9326 (Шифр В890024/2022/11). - ISSN 2076-9326
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): платформа дистанційного навчання--заклад вищої освіти--етапи ухвалення раціональних рішень
Анотація: У статті розглянуто інформаційно-освітнє середовище ЗВО як програмно-телекомунікаційне середовище, що дає змогу забезпечити єдиними технологічними засобами процеси інформаційної підтримки та організації навчання, наукові дослідження, професійне консультування слухачів. Визначено основні риси особистісно орієнтованого способу навчання з використання платформ дистан­ційної освіти, а саме: гнучкість, доступність, рентабельність, мобільність, охоплення, технологічність, соціальна рівноправність. Для вибору відповідної платформи дистанційної освіти, що допоможе повною мірою реалізувати весь комплекс функцій, було використано етапи ухвалення раціональних рішень: діагностика проблеми; формулю­вання критеріїв і обмежень; визначення альтернатив; оцінювання альтернатив; вибір оптимальної альтернативи. Наведено характеристику найпопулярніших платформ дистанційного навчання, як-от: система управління навчанням "1С: Електронне навчання. Корпоративний університет"; еFront; Moodle; Mirapolis Learning Management System. Визначено основні критерії вибору платформи дистанційної освіти: програмне забезпечення з відкритим / закритим кодом; наявність демоверсії; наявність інструкції; платно / безоплатно; дружність інтерфейсу; наявність якісного контролю знань здобувачів. Проведено оцінювання запропонованих варіантів платформ для дистанційної освіти й визначено, що максимальну кількість балів здобула система Moodle. Окреслено принципи побудови інформаційно-освітніх середовищ: багатокомпонентність; інтеграль­ність; розподіленість; адаптивність. Методологія дослідження базується на застосуванні загальнонаукових і спеціальних методів пізнання, зокрема аналізу, синтезу, логічного методу, моніторингу, та методу візуалізації результатів дослідження
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)