Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=сайти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 39
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-39 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Якунін Я. Ю.
Назва : Ефективність використання інформаційно-комунікаційних технологій у системах дошкільної, початкової та середньої освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 1. - С. 42-50. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2010/1). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційно-комунікаційні технології--обмін досвідом--персональний сайт
Анотація: У статі порушено проблему використання ІКТ у системах дошкільної, початкової та середньої освіти. Визначено основні причини невисокої ефективності використання комп’ютерних технологій у навчанні. Запропоновано вирішення цих проблем шляхом організації обміну досвідом між педагогами через персональні Інтернет-сайти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Филипчук С.
Назва : Трансформації нових медіа християнських конфесій України
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2018. - № 5. - С. 92-98. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2018/5). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нові медіа--християнські конфесії--релігійна діяльність--медіатизація
Анотація: Авторка досліджує видозміни нових медіа українських церков. Доведено, що інтернетсередовище спричинило сплеск діяльності електронних конфесійних ЗМІ різних видів, що зробило їх новими засобами для донесення місії церкви в українському суспільстві. Проаналізовано офіційні сайти конфесій, соціальні мережі, блогосферу та ін. на предмет окреслених Е. Тоффлером ознак нових медіа, як-то: інтерактивність, мобільність, зворотність і можливість взаємозв'язку. Зроблено висновок, що християнські нові медіа - групи-спільноти в соціальних мережах, форуми, сайти, блоги тощо - органічно поєднують виконання медійних та конфесійних функцій, трансформують зовнішню і внутрішню комунікацію в церковному середовищі, адже на їхніх платформах активно творять контент не лише церковні прес-служби, відповідальні за ті чи інші напрямки церковного служіння, але й прості віряни, а також невоцерковлені, утім зацікавлені духовними питаннями користувачі. Із новими медіа пов'язані явища віртуалізації та консюмеризму релігії. Медіатизація християнських конфесій України через призму інтернет-середовища відбувається через глобальну зміну людини, відтак і церкви, яка прагне діалогу з людиною та спільнотами людей засобами нових медіа
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Факти про веб сайти в 2018 році (і чому токенізація є гарною ідеєю для цієї галузі
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ: Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2018. - № 1. - С. 37-41. - ISSN 1606-3732 (Шифр М855626032/2018/1). - ISSN 1606-3732
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): веб мережа--інтернет--маркетинг
Знайти схожі

4.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Трачук, Людмила
Назва : Сайти обласних універсальних наукових бібліотек як джерело біобібліографічної інформації
Місце публікування : Вісник Книжкової палати. - Київ: КПУ, 2013. - N 9. - С. 16-18 (Шифр В890024/2013/9)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Знайти схожі

5.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Топіліна Т., Коняхіна Г.
Назва : Веб-сайти: використання в освітній діяльності школи
Місце публікування : Директор школи. - Київ: Шкільний світ, 2017. - № 19/20. - С. 36-45 (Шифр Д557363/2017/19/20)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тимчик О., Жукова Ю.
Назва : Формування інклюзивного простору в сучасному університеті: індивідуалізація та уніфікація [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021. - № 1. - С. 69-86. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.5 (Шифр О283150799/2021/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.5
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивна вища освіта--особливі освітні послуги--студенти з інвалідністю
Анотація: Забезпечення якісної інклюзії у закладах вищої освіти є однією з умов сталого розвитку України. Аналіз статистичних даних, зроблений авторами, свідчить про тенденцію до зменшення кількості осіб з інвалідністю, які отримують вищу освіту. На основі аналізу сучасних досліджень і матеріалів засобів масової інформації автори визначили причини цієї тенденції. Вони вважають, що одним з бар’єрів є неможливість молоді з інвалідністю влаштуватися на роботу за отриманою спеціальністю і побудувати успішну професійну траєкторію. Проаналізувавши сайти окремих університетів України, автори пропонують розробити уніфікований підхід до надання особливих освітніх послуг. Автори вважають, що його основними елементами мають бути визначення освітніх труднощів; систематичний моніторинг доступності закладів вищої освіти; моніторинг рівня задоволення особливих освітніх послуг; розширення інформації, яка збирається щодо студентів з інвалідністю; програми етики спілкування викладачів і студентів з особами з інвалідністю; психологічних послуг; контроль за дотриманням прав студентів з інвалідністю; включення студентів з інвалідністю до програм академічної мобільності; працевлаштування студентів з інвалідністю; визначення показників якості надання особливих освітніх послуг; надання повної інформації про можливості надання послуг студентам з інвалідністю; представлення студентів з інвалідністю у рекламній продукції закладів, як рівних членів студентської громади. Автори вважають за доцільно покласти ці елементи в основу визначення якості інклюзії закладів вищої освіти. Водночас викладачі мають змогу проявити індивідуальний підхід, продумавши систему «розумного пристосування» для студентів з різними фізіологічними та психологічними особливостями. Можливості для цього розширило дистанційне навчання, поштовх до розвитку якого дали карантинні обмеження в умовах пандемії.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Струнгар, Валерія
Назва : Інформаційно-пошукова система бібліотеки як інструмент прискорення опрацювання даних
Місце публікування : Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 10. - С. 28-30 (Шифр В890024/2013/10)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ : 20.15
Анотація: У пропонованій статті досліджуються різні питання розроблення і створення інформаційно-пошукових систем бібліотеки, які здатні в автоматизованому режимі отримувати дані із електронних документів з метою їхнього впровадження у науково-інформаційний процес.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стеценко Ірина
Назва : Безперервна освіта педагогів: інтернет-ресурси
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2016. - № 7. - С. 16-18. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2016/7). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільна-- Методична робота
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дистанційна освіта--соціальні мережі--соціальний сервіс--електронні педагогічні журнали--веб-форум--блог--електронна бібліотека
Анотація: В статті проаналізовано джерела дистанційної освіти для педагогів дошкілля - соціальні мережі Сoogle+, Facebook, Twitter; соціальний сервіс Pinterest; веб-форуми; блоги; електронні бібліотеки; сайти педагогічної преси. Вони надають змогу за найкоротший час дізнатися про нове в освіті, оперативно ознайомлюватися з досвідом колег, ставити запитання й отримувати на них відповіді, налагоджувати контакти, стежити за семінарами, конференціями та іншими очними і заочними освітянськими заходами.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сидоренко, Тетяна Валеріївна, Тягій, Євгеній Вікторович
Назва : Електронні виставки архівних документів як інформаційний ресурс регіону (на прикладі державного архіву Миколаївської області)
Місце публікування : Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія: науковий журнал/ Міністерство культури і туризму україни, Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ, 2019. - № 1. - С. 89-96. - ISSN 2409-9805 (Шифр Б222100/2019/1). - ISSN 2409-9805
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): електронна виставка--державний архів миколаївської області--архівний ресурс--оцифрування фондів--сайти архівних установ--архіви україни
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Полушкіна, Наталя
Назва : Інтернет-сайт як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках німецької мови
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2016. - № 10. - С. 31–34. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2016/10). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 4 назви.
УДК : 371.31:004.9](477) + 373.5.016:811.122]:371.31
Предметні рубрики: Освітні технології-- інтернет-сайти-- навчально-пізнавальна діяльність
Німецька мова-- методика викладання-- інформаціно-комунікаційні технології-- середня школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітні технології--інтернет-сайти--навчально-пізнавальна діяльність--німецька мова--методика викладання--інформаційні засоби комунікації--інформаційна підтримка--блог--позитивна мотивація--середня школа--школа гуманітарної праці
Анотація: У статті йдеться про створення та використання Інтернет-сайту як засобу активізації знань учнів на уроках німецької мови в середній школі. Розглянуто питання, пов’язані з пошуком шляхів підвищення рівня знань, вдосконалення умінь і навичок учнів з німецької мови на основі використання навчально-інформаційного сайту. Наведено приклади різнобічного використання матеріалів сайту на уроках та в позаурочний час.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Подоляка Н. С., Швачко О. О.
Назва : Сучасний самвидав, зін-видання як спосіб самовираження та комунікації
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020. - Вип. 1(9). - С. 22-27 (Шифр І254815328/2020/1(9))
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самвидав--видавнича справа--медіакомунікації--зін/фензін
Анотація: Метою статті є прагнення дослідити можливості сучасного самвидаву в Україні для подальших наукових досліджень на прикладі зін-видань. У статті використано такі методи дослідження: емпірико-теоретичні методи аналізу, синтезу, дедукції, а також опитування. Із теоретичних методів — опис та інтерпретація. Використання цих методів дало змогу дослідити функціонування такого виду комунікацій, довести, що нині індустрія самвидаву набуває поширення серед професійних письменників, а не лише аматорів. За результатами дослідження доведено, що сучасна культура самвидаву в Україні — малодосліджене явище. Досвід виготовлення та популяризації сучасних форм самвидаву досить новий. Український самвидав здебільшого публікується у со-ціальних мережах; наукових фахових обґрунтувань процесу розвитку самовидавничої книги у XXI ст. практично не зустрічаємо. З’ясовано, що третина опитаних пов’язує явище самвидаву тільки з історичним минулим краї-ни, боротьбою українців за самоідентифікацію в часи існування СРСР. Меншість опитаних мають інформацію про конкурси і спеціалізовані сайти, що надають можливість авторам творчо проявити себе через самвидав. Сучасний самвидав успішно інтегрувався в нову культуру і сьогодні є часткою мистецтва та літератури.Акцентовано увагу на новітніх формах самвидаву, зокрема на зін-виданнях. Cхарактеризовано платформи популяризації та спеціалізовані сайти, завдяки яким сучасні автори мають можливість представити свою творчість. Дослідження може стати підґрунтям для формулювання практичних рекомендацій щодо налаго-дження інформаційної взаємодії в тріаді «видавець/художник — новітні форми самвидаву — аудиторія», до-поможе сформувати інформаційну базу для пізнання функціонування новітніх форм медіапродукту, а також виробити механізми організації й формування аудиторії
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Петрик Л.
Назва : Медіадидактичний супровід іншомовної підготовки майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021. - № 1. - С. 112-128. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.8 (Шифр О283150799/2021/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.8
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): іншомовна підготовка майбутніх учителів--початкова школа--медіадидактика--медіадидактичний супровід--медіазасоби--професійна підготовка
Анотація: У статті розкрито сутність медіадидактичного супроводу іншомовної підготовки майбутніх учителів початкової школи, яка полягає у забезпеченні студентів методичною підтримкою з метою формування їхньої іншомовної комунікативної компетентності через виконання завдань, розв’язання професійно спрямованих та життєвих ситуацій. Медіадидактичний супровід зорієнтовує у створенні іншомовного комунікативного середовища, яке передбачає чітко сформульовані завдання (ситуації, інструкції) у межах тематики навчальної дисципліни іншомовного блоку та способи для аналізу, оцінювання іншомовних медіазасобів, створення власних та здійснення мануальних дій, застосовуючи медіазасоби у запропонованих викладачем завданнях чи ситуаціях. У роботі презентовані елементи авторського медіадидактичного супроводу іншомовної підготовки майбутніх учителів початкової школи у змісті навчальних дисциплін іншомовного блоку, які засвідчують урізноманітнення цієї підготовки дидактичним інструментарієм, методами та формами навчання іноземної мови. Застосовуючи теоретичні методи наукових досліджень (аналіз, порівняння, узагальнення, систематизація, синтез та конкретизація) розставлено акценти на аспектах розвитку медіадидактики у процесі іншомовної підготовки майбутніх учителів початкової школи, що уможливлює інтеграцію процесу формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи та їхньої медіаграмотності. Встановлено, що поряд з традиційними методами навчання іноземної мови (бесіда, пояснення, демонстрація та інші) активно застосовуються інноваційн (використання комп’ютерних програм, використання мобільних додатків, творчі завдання, вебквест, фільмування, аудіозапис, аналіз проблемних ситуацій та інші); а медіазасоби (цифрові зображення та фото, колажі, комікси, скріншоти, сайти, блоги, інфографіка, кластери, аудіозаписи, подкасти, мультфільми, аудіокнижки, онлайн словники, соціальні мережі, мобільні додатки на інші) розширюють дидактичний інструментарій іншомовної підготовки майбутніх учителів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

13.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Мусієнко, Юлія
Назва : Засоби електронних комунікацій та їхнє використання в системі інформаційно-документного забезпечення релігійних організацій
Місце публікування : Вісник Книжкової палати. - Київ: КПУ, 2017. - N 5. - С. 38-40 (Шифр В890024/2017/5)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): засоби електронних комунікацій--інтернет--веб-сайти релігійних організацій
Знайти схожі

14.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Мусієнко, Юлія
Назва : Документаційна складова контента веб-сайтів православних релігійних організацій України
Місце публікування : Вісник Книжкової палати. - Київ: КПУ, 2017. - N 2. - С. 25-28 (Шифр В890024/2017/2)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): веб-сайти релігійних організацій--документальні ресурси
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09:004.7/М 79
Автор(и) : Морзе, Наталія Вікторівна
Назва : Інтернет в дидактиці
Вихідні дані : Київ: Світовий банк, 2008
Кільк.характеристики :69 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України
Серія: Рівний доступ до якості освіти
Примітки : Книжка-перекрутка :
ДРНТІ : 14.25.07
УДК : 37.09:004.7 + 004.7
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дидактика
Географіч. рубрики: Україна
Зміст : Професійний розвиток педагогічних працівників ; Підготовка викладачів для системи післядипломної педагогічної освіти ; Програма підвищення кваліфікації викладачів системи післядипломної педагогічної освіти ; Навчально-методичні матеріали ; Комп’ютер у дидактиці
Примірники : всього : ГП АБ(26), Ф1(2), Ф2(2), Ф3(2), ГП КС(1)
Вільні : ГП АБ(26), Ф1(2), Ф2(2), Ф3(2), ГП КС(1)
Знайти схожі

16.

Назва журналу :Маркетинг в Україні -2018р.,N 1
Цікаві статті :
Лилик І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2017 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ/ І. Лилик (стр.4-26)
Зозульов О. Особливості нейромаркенгу та актуальність використання айтрекінгу при тестуванні веб сторінок/ О. Зозульов, О. Москаленко (стр.29-36)
Факти про веб сайти в 2018 році (і чому токенізація є гарною ідеєю для цієї галузі (стр.37-41)
Папашев О. Маркетинговая стратегия развития автомобилестроения в Украине/ О. Папашев, М. Сокол (стр.45-55)
Максименко О. Аналіз сутності управління багатоквартальним будинком та необхідності підготовки менеджерів (управителів)/ О. Максименко, В. Кулакова (стр.56-64)
Сфера интернет маркетинг:динамика изменений и современное состояние (стр.65-67)
Цікаві статті :
Знайти схожі


17.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2014р.,N 12
Цікаві статті :
Туряниця В. Г. Компаративний аналіз літературних об'єктів на етапі модернізації шкільної літературної освіти/ В. Г. Туряниця (стр.2-3) Кл.слова: компаративний підхід,порівняльний аналіз,систематизація інформації
Тіхоненко С. О. Формування читацьких компетенцій учнів шляхом хронотопічного аналізу художнього тексту/ С. О. Тіхоненко (стр.3-4) Кл.слова: аналіз художнього тексту,людська особистість,хронотопічний аналіз
Голяс С. Є. Кластер як один із методів формування критичного мислення школярів на уроках світової літератури/ С. Є. Голяс (стр.4-5) Кл.слова: свідоме мислення школярів,смислові одиниці тексту,створення кластера
Кущ О. М. Авторські освітні інтернет-ресурси/ О. М. Кущ (стр.5-6) Кл.слова: персональні сайти,педагогічний досвід,класифікація сайтів
Самініна О. В. Формування культурологічної компетентності учнів на уроках світової літератури/ О. В. Самініна (стр.6-7) Кл.слова: культурні запити особистості,моделювання культурно-освітнього середовища,культурологічна компетентність
Ніколенко О. Нові переклади творів зарубіжної літератури. Літературна вітальня «Зелена лампа»/ О. Ніколенко (стр.8-11) Кл.слова: історія перекладу,прямий переклад,точний переклад
Кониш Н. М. Ідея радості життя й відкриття світу у творі Елеанор Портер "Полліанна"/ Н. М. Кониш (стр.12-13) Кл.слова: план-конспект уроку,Портер Елеонор,радість життя
Ряба 3. В. Уславлення всеперемагаючої сили любові і дружби, добра і мужності в казці Г. К. Андерсена "Снігова королева"/ 3. В. Ряба (стр.14-16) Кл.слова: план-конспект уроку,Андерсен Г. Х.,дружба
Палчей М. В. Засудження рабства в романі Жуля Верна "П'ятнадцятирічний капітан"/ М. В. Палчей (стр.17-19) Кл.слова: план-конспект уроку,Верн Жуль,рабство
Петричко І. 3. Засудження війни у творчості Генріха Белля/ І. 3. Петричко Кл.слова: план-конспект уроку,Белль Генріх,війна
Лобзіна С. В. Поетичний світ Артюра Рембо. Урок-відкриття найзагадковішої постаті французького символізму/ С. В. Лобзіна (стр.24-25) Кл.слова: план-конспект уроку,Рембо Артюр,символізм
Богосвятська А. І. Професійний статус учителя світової літератури/ А. І. Богосвятська (стр.26-30) Кл.слова: критерії професійного статусу,напрями професійної діяльності,професійний портрет
Гузь О. О. Нова програма: людські стосунки. Орієнтовне планування уроків для 6 класу. Уроки № 33-41/ О. О. Гузь, С. О. Тіхоненко (стр.31-42) Кл.слова: навчальна програма,аналіз твору,план-конспект уроку
Девдюк І. В. Основні тенденції розвитку світової літератури 40-50-х pp. XX ст. / І. В. Девдюк (стр.43-45) Кл.слова: екзистенціалізм,герой-протагоніст,абсурдизм
Глібовець В. В. Сторінками поезії Джорджа Гордона Байрона (літературно-критична збірка) Урок-презентація книжки із використанням методу проектів/ В. В. Глібовець (стр.46-49) Кл.слова: план-конспект уроку,Байрон Джордж,коментарі до віршів
Корнійчук О.С. Вишиванка на подіумі/ О.С Корнійчук [и др.] (стр.50-51) Кл.слова: позакласна робота,сценарій свята вишиванки,народна творчість
Простяк Л. М. Геніальний англійський драматург і поет доби Відродження - Вільям Шекспір/ Л. М. Простяк (стр.52-58) Кл.слова: модуль уроку,доба Відродження,шекспірівське питання
Мудрак Л. В. Оповідання Роберта Шеклі "Запах думки"/ Л. В. Мудрак (стр.59-60) Кл.слова: план-конспект уроку,Шеклі Роберт,гуманізм
Котова І. С. Конспект тренінгового заняття з формування довіри. Для батьків та учнів-старшокласників/ І. С. Котова (стр.61-64) Кл.слова: класний керівник,потреби,очікування
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дмитрук, Яна Вікторівна, Гришанович, Тетяна Олександрівна, Глинчук, Людмила Ярославівна
Назва : Кібервійна як різновид інформаційних війн. Захист кіберпростору України
Місце публікування : Кібербезпека: освіта, наука, техніка: електронне наукове видання/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2022. - N 16. - С. 28-36. - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2022.16.2836 (Шифр К667665926/2022/16). - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2022.16.2836
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційна війна--кіберфронт--логістика--кіберзахист--кібербезпека
Анотація: У роботі описано роль, яку відіграють фахівці з інформаційних технологій, зокрема кібербезпеки, в умовах війни в Україні. Окреслено поняття та рамки інформаційного фронту, виокремлено вклад технологів як у економіку, так і в сферу інформаційної війни. У статті описано перебіг та особливості ведення інформаційної війни на території нашої держави від 2014 року і до повномасштабного вторгнення російських військ на територію України. Описано внесок як вітчизняних так і іноземних фахівців з інформаційного захисту у перебіг цієї війни. Окреслено основні проблеми в інформаційному просторі, з якими доводиться зіштовхуватись в теперішніх умовах, а також наведено приклади допомоги в реаліях сьогоденної війни. У ході дослідження було з’ясовано, у яких саме напрямках рухаються вітчизняні ІТ-фахівці, яка їхня роль у нинішній ситуації, як задіюються іноземні структури та волонтери. Окрема роль відведена іноземним журналістів, які також воюють на інформаційному фронті, хоч і не є фахівцями з інформаційних технологій чи кіберзахисту. Таким чином, зрозуміло, що Україна виграє у інформаційній війні в першу чергу завдяки висвітленню правдивої інформації та її поширенні, а також завдяки активній протидії фейків. Також можна дійти до висновку, що інформаційний фронт є не менш важливим, ніж реальний, оскільки не лише послаблює ворога, а й ламає систему зсередини –руйнує логістику, виносить напоказ не найкращий бік ворога та здійснює інформування суспільства про реальний стан подій. Наразі українські та зарубіжні кібервійськові показують себе з найкращого боку: активно протидіють дезінформації та фейкам, вкладаються у економіку та нищать сайти, які ще функціонують. Перспектива нашого дослідження полягає у подальшому спостереженні за кіберфронтом. Важливо з’ясувати, яким чинному будуть розвиватися події, які іще застосунки (програмні, технічні) будуть розроблені для протидії агресору, чи будуть зроблені певні висновки зі сторони України. З нашої точки зору передбачається потужне покращення захисту усіх систем від можливості їх злому,підготовка кібервійськ на державному рівні та розробка нових рішень для захисту уже існуючого програмного забезпечення.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua
Знайти схожі

19.

Назва газети: Директор школи -2017р.,N 19/20
Цікаві статті :
Касьянова О. Дослідно-експериментальна робота ЗНЗ Луганської області/ О. Касьянова (стр.4-15)
Мартинова В. Дослідно-експериментальна робота закладів освіти/ В. Мартинова (стр.16-26)
Скурідіна О. Освітній простір ліцею як середовище розвитку інтелектуального потенціалу учасників НВП/ О. Скурідіна, С. Карпенко, М. Яворська (стр.27-35)
Топіліна Т. Веб-сайти: використання в освітній діяльності школи/ Т. Топіліна, Г. Коняхіна (стр.36-45)
Заїка В. Проектна діяльність навчального закладу у формуванні компетентної особистості/ В. Заїка, І. Переяслова (стр.46-55)
Ростовська Н. Модульне навчання в школі як засіб формування компетентностей учнів/ Н. Ростовська (стр.56-64)
Бєлуха С. Шлях до Нової української школи/ С. Бєлуха, О. Задирака, В. Щеглакова (стр.65-71)
Бутенко Н. Діяльність екологічного клубу "Паросток" як засіб реалізації завдань експерименту "Освіта для демократичного громадянства"/ Н. Бутенко, О. Волошинов (стр.72-78)
Свергунова Л. Учнівське самоврядування - основа демократичного виховання громадянина України/ Л. Свергунова, О. Пасинкова (стр.79-84)
Колодна Н. Навчально-реабілітаційний центр як педагогічна система соціалізації дітей з особливими потребами/ Н. Колодна, Л. Муренець, О. Примак (стр.85-104)
Цікаві статті :
Знайти схожі

20.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Демченко, Людмила
Назва : Засоби браузера, призначені для гарантування безпеки. захищені сайти. Захист від спаму. Безпечне зберігання даних. Резервне копіювання та відновлення даних. Безпечне видалення даних
Місце публікування : Інформатика. - Київ: Шкільний світ, 2017. - № 11. - С. 15-24 (Шифр І823343/2017/11)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): браузер--безпека--конспект уроку
Знайти схожі

 1-20    21-39 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)