Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=самовиховання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 73
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-73 
1.
177
А 12


    Аасамаа, Ійна Томасівна.
    Як себе поводити / І. Т. Аасамаа. - Київ : Молодь, 1974. - 190 с. - Бібліогр. в підрядковій прим. - 2.10 грн., 5.20 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Етика--Культура поведінки--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
етикет -- культура мови -- самовиховання -- поведінка у громадських місцях -- листування -- культура побуту
Анотація: Розглянуто основні правила поведінки у громадських місцях, культуру мовлення, листування, поведінки за столом та ін.
Дод.точки доступу:
Спрогіс, А.М. \редактор.\


Примірників всього: 2
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

2.
159.9(076)
А 22


   
    Авторські програми з психології [Текст] / упорядник О. Главник. - Київ : Шкільний світ, 2002. - 112 с. - (Психолог. Бібліотека). - ISBN 966-8070-04-6 : 10.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
психічне здоров’я -- викладання психології -- психологічний розвиток особистості -- самовиховання підлітка -- людина в довкіллі -- практична психологія -- особистісно орієнтоване навчання -- психологічний тренінг -- психологічне здоров’я
Дод.точки доступу:
Главник, О. \упорядник.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

3.
37.015.3
А 66


    Андрощук, Ірина Василівна.
    Методика виховної роботи : навчальний посібник : для студентів педагогічних спеціальностей та педагогів і вихователів закладів системи освіти / І. В. Андрощук, І. П. Андрощук. - Тернопіль : Навчальна книга - Богдан, 2014. - 320 с. : табл. - Бібліогр.: с. 311-319. - ISBN 978-966-10-3655-9 : 45.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Виховна робота--Методика--Навчальні посібники

Кл.слова (ненормовані):
зміст виховної роботи -- форми виховної роботи -- методи виховної роботи -- планування виховної діяльності -- проектування виховного процесу -- класний керівник -- самовиховання
Анотація: У посібнику висвітлено теоретичні основи методики виховної роботи у вигляді логіко-структурних схем: зміст та особливості виховання; форми, методи і напрями виховання, їх характеристику; планування та проектування виховного процесу.
Дод.точки доступу:
Андрощук, Ігор Петрович


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

4.
37.041
Б 48


    Березовська, Людмила Іванівна.
    Самовиховання та саморегуляція особистості : навчальний посібник / Л. І. Березовська. - Київ : Слово, 2011. - 168 с. - ISBN 978-966-194-061-0 : 36.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Самовиховання. Саморегуляція--Особистість

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- самовиховання -- характеристики самовдосконалення -- самореалізація -- саморегуляція -- самооцінка -- саморозвиток -- соціальні педагоги

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)

Знайти схожі

5.


    Богданець-Білоскаленко, Наталія Іванівна.
    Просвітницько-культурний вплив історичних трансформацій суспільства на формування особистості Я. Ф. Чепіги [Текст] / Н. І. Богданець-Білоскаленко // Неперервна професійна освіта : теорія і практика : науково-метод. журнал. - 2011. - Вип. 1. - С. 110-114. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
національні ідеї -- самовиховання вчителя -- національна школа
Дод.точки доступу:
Чепіга, Я. Ф. (педагог) \про нього\


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (02.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (18.04.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

6.
373.3.015.31(477)
Б 79


    Болтромюк, Д.
    Загальнопедагогічні чинники у формуванні особистості під час виховного процесу / Діана Болтромюк // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 12. - С. 6–8. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Виховання--формування особистості--загальнопедагогічні чинники--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
виховання -- формування особистості -- виховний процес -- загальнопедагогічні чинники -- соціально-психологічні методи -- методи виховання -- форми виховання -- початкова школа
Анотація: У статті висвітлено форми та методи виховання в початковій школі. Головна мета виховання у школі – це формувати в учнівської молоді життєву філософію на основі стійкої системи цінностей, яка складається із гармонійного поднання гуманістичних, гомадянських та прагматичних цінностей. Завдання виховання загалом, і шкільного зокрема, – пробудити внутрішні сили дитини, її творчий потенціал, спрямувати їх на саморозвиток, самовиховання.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.
37(091)(477)-051Сухомлинський
В 11


   
    В. Сухомлинський - майбутньому педагогу [Текст] : науково-методичний посібник / Миколаївський державний університет ; редактор: В. Д. Будак, О. М. Пєхота. - Миколаїв : Іліон, 2004. - 260 с. - ISBN 966-8146-18-2 : 10.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Українська педагогіка--Видатні пердагоги

Кл.слова (ненормовані):
педагогіка Сухомлинського -- педагогічна спадщина -- виховна робота -- педагогічний супровід -- самовиховання -- дитяче свято
Дод.точки доступу:
Будак, В. Д. \редактор.\
Пєхота, О. М. \редактор.\
Сухомлинський, В. О. (видатний український педагог, публіцист, письменник, поет. Заслужений вчитель УРСР. Кандидат педагогічних наук (1955). Член-кореспондент Академії педагогічних наук РРФСР (1957); член-кореспондент Академії педагогічних наук СРСР (1968) ; 1918-1970) \про нього\
Миколаївський державний університет


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

8.
   377.017
   В 54


   
    Виховна робота в технікумах, коледжах : з досвіду роботи вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації. Вип. 7 / редактор С. Ф. Світельська. - Київ : Інтас, 2007. - 211 с. - 7.98 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Середня спеціальна освіта--Виховання студентів--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
програма самовиховання студентів -- виховання толерантності -- світ духовних цінностей -- гурток історичного краєзнавства -- національне виховання
Дод.точки доступу:
Світельська, С. Ф. \редактор.\


Примірників всього: 3
Фаховий коледж «Універсум» (3)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (3)

Знайти схожі

9.
74.03(4Укр)я73
В 55


    Вишневський, Омелян.
    Теоретичні основи сучасної української педагогіки : навч. посіник / О. Вишневський. - Вид. 3-тє, доопрац. і доп. - Київ : Знання, 2008. - 566. - ISBN 978-966-346-408-4 : 62.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74.03(4Укр)я73

Рубрики: Теорія та історія педагогіки. Навчальні посібники.--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
педагогіка -- система педагогічних дисциплін -- реформування педагогіки -- процес едукації -- зміст едукації -- діяльність на уроці -- загальні засади виховання -- християнське виховання -- інститут виховання і розвитку -- методи виховання -- самовиховання.
Анотація: У посібнику висвітлюються сучасні погляди на перспективи розвитку української освіти та становлення системи виховання на засадах християнського світогляду.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

10.
Шифр: В730231/2016/10
   Журнал

Вища школа [Текст] : науково-практичне видання/ МОН України. - Київ : Знання, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2016р. № 10
Зміст:
Базилевич, В. Олімпіада з навчальної дисципліни "Економічна теорія в системі формування та розвитку креативних здібностей студентської молоді" / В. Базилевич, Н. Гражевська, О. Кирильчук. - С.7-19
Модернізація вищої освіти: нормативно-правове та організаційне забеспечення / В. Погребняк та інші. - С.20-26
Осецький, В. Місце футурології у структурі наукових досліджень феномену освіти / В. Осецький, І. Татомир. - С.27-44
Дударенко, Л. Межі звернення до знань про минуле у передбаченні майбутнього системи освіти / Л. Дударенко. - С.45-53
Корсак, К. Нооісторія, Велике Трипілля та інші основи української ідеї ХХІ / К. Корсак. - С.54-63
Похресник, А. Філософська рефлексія щодо антропологічної катастрофи і необхідності "релігієзації" вищої школи України / А. Похресник. - С.64-72
Головенкін, В. Криве дзеркало: ЗНО-2015 з математики / В. Головенкін. - С.73-87
Ратушинська, А. Самовиховання як засіб формування особистості. Самовиховання вчителя / А. Ратушинська. - С.88-96
Політова, О. Бібліотека - інформаційний центр творчого розвитку студентів / О. Політова. - С.97-101
Бутук, О. Найм власних випускників - негативне явище, якому не місце у провідних вишах. Чи справді так? / О. Бутук. - С.102-126
Є примірники у відділах:
Ф3 (26.12.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (12.01.2017р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.
378.016:37.013.42(075.8)
В 14


    Войнола, Ренате Хейкієвна.
    Методика викладання дисциплін соціально-педагогічного циклу [Текст] : навчальний посібник / Р. Х. Войнола ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ : Центр учбової літератури, 2012. - 139 с. - Библиогр.: с. 135-137. - ISBN 978-611-01-0334-3 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна педагогіка--Методика викладання--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

   Вища освіта


Кл.слова (ненормовані):
соціальний педагог -- професійна підготовка -- навчально-виховний процес -- самовиховання -- професійно-орієнтована практика -- специфіка роботи
Дод.точки доступу:
Вайнола
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Інститут соціальної роботи та управління


Примірників всього: 38
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (8),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (13),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (16)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (8),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (13),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (16)

Знайти схожі

12.
37.01(075)
Г 16


    Галузинський, В. М.
    Педагогіка: теорія та історія : навчальний посібник / В. М. Галузинський, М. Б. Євтух. - Київ : Вища школа, 1995. - 237 с. - ISBN 5-11-004246-2 : 1.50 грн., 1.50 грн., 1.24 грн.
    Зміст:
Загальні основи педагогіки
Педагогіка як наука і навчальний предмет . - С .4
Поняття про педагогіку . - С .4-6
Категорії педагогічної науки . - С .6-7
Поняття про історію педагогіки . - С .7-14
Структура і галузі педагогіки . - С .14-15
Джерела педагогіки . - С .15-16
Зв'язок педагогіки з психологією і фізіологією дитини . - С .16
Поняття про розвиток дитини . - С .16-20
Біологічне і соціальне в розвитку дитини . - С .20-27
Система освіти в Україні . - С .27
Основні історичні етапи розвитку системи освіти . - С .27-30
Державна національна програма "Освіта (Україна ХХІ ст.)" . - С .30-32
Типи навчальних і навчально-виховних закладів . - С .32-36
Педагогічна професія. Вища педагогічна освіта . - С .36
З історії розвитку педагогічної професії і підготовки до неї . - С .36-49
Педагогіка вищої школи як наука . - С .49-56
Студент педагогічного інституту . - С .56-59
Основи порівняльної педагогіки . - С .59
Поняття про порівняльну педпгогіку . - С .59-62
Шкільні реформи 80-х років у країнах Заходу . - С .62-67
Теорія виховання
Основні положення теорії виховання . - С .67
Демократія і виховання в історії педагогіки . - С .67-81
Структура теорії виховання . - С .67-81
Структура теорії виховання . - С .81-90
Підходи у вихованні як педагогічні категорії . - С .90-93
Суб'єкти і об'єкти виховного процесу . - С .93
Поняття про суб'єкти і об'єкти у процесі виховання . - С .93-94
Самовиховання: історія, теорія, методика . - С .94-101
Перевиховання: історія, теорія, методика . - С .101-106
Диференційований та індивідуальний підхід у навчанні і вихованні учнів . - С .106-120
Класное керівництво і учнівський колектив . - С .120-126
Учнівське самоврядування в школі та в класі . - С .126-128
Скаутські організації в Україні . - С .128-129
Основи соціальної педагогіки. Педагогіка середовища . - С .129
Поняття про соціальну педагогіку . - С .129-130
Сімейна педагогіка . - С .130-134
Служби допомоги дітям і підліткам. Психологічна служба в школі . - С .134-135
Особливості соціальної педагогіки в інтернатних установах, дитячих будинках, групах подовженого дня . - С .135-138
Виховна робота з дітьми та підлітками за місцем їх проживання . - С .138-140
Виховна робота в літніх дитячих таборах . - С .140-142
Соціальна педагогіка вечірньої (змінної) школи . - С .142-144
Теорія навчання і освіти- дидактика
Дидактичні основи процесу навчання . - С .144
Поняття про дидактику . - С .144-145
Історичний екскурс до вчень великих дидактів . - С .145-151
Зв'язок дидактики з конкретними методиками . - С .151-152
Зміст загальної освіти . - С .152-154
Особливості роботи вчителів у старших, середніх та молодших класах . - С .154-157
Закономірності і принципи навчання . - С .157
Закони і закономірності в педагогіці . - С .157-159
Принципи навчання . - С .159-162
Методи і засоби навчання . - С .162
Поняття про методи навчання . - С .162
Методи і прийоми навчання . - С .179-180
Функції методів навчання . - С .180-181
Компоненти навчального процесу . - С .181-183
Метод, методика, методологія . - С .183-185
Види і форми організації навчання . - С .185
Діяльність учителя та учнів . - С .185-189
Класно-урочна система . - С .189-191
Урок як основна форма організації навчального процесу . - С .191-194
Інші форми організації навчального процесу . - С .194-197
Теорія змісту, організації та управління навчально-виховним процесом. Школознавство
Зміст і організація навчально-виховного процесу . - С .197
Поняття про цілісний навчально-виховний процес . - С .197-199
Єдиний зміст навчально-виховного процесу, його напрями . - С .199-217
Організація навчально-виховного процесу . - С .217-219
Учень середньої загальноосвітньої школи . - С .219-221
Управління загальноосвітньою школою . - С .221
Принципи управління школою . - С .221-223
Рада школи. Адміністрація школи . - С .223-227
Педагогічний колектив. Внутрішньошкільне керівництво його діяльністю . - С .227-231
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Історія педагогіки --Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
розвиток -- реформи -- середовище -- дидактика -- методологія -- школознавство
Анотація: Викладано классичні основи теорії педагогіки, тенденції її розвитку та особливості цього процесу в Україні. Розглядаються в єдиному комплексі проблеми загальної педагогіки, методики виховної роботи, історії педагогіки і педагогічної майстерності. Висвітлюються основні положення теорії сучасного виховання в історичному і гносеологічному аспектах. Показано шляхи втілення педагогічної теорії в практику загальноосвітньої середньої школи України. Враховано нові здобутки досліджень у галузі педагогіки. Для студентів вищих навчальних закладів, які навчають дисципліну "Педагогіка".
Дод.точки доступу:
Євтух, Микола Борисович


Примірників всього: 65
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (11),
Фаховий коледж «Універсум» (43),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (8),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),

Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (11),
Фаховий коледж «Універсум» (43),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (8),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

13.
159.9
Г 52


    Главацька, Ольга Леонідівна.
    Основи самовиховання особистості [Текст] : навчально-методичний посібник / О. Л. Главацька. - Київ : Кондор, 2012. - 206 с. - ISBN 978-966-351-187-0 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія самовиховання--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
самовиховання -- самопізнання -- самооцінка -- вікові особливості самовиховання -- методи самопізнання -- види самооцінки -- джерела розвитку самовиховання -- самовдосконалення студентів
Анотація: У посібнику розглядається самовиховання як фактор формування особистості, суть процесу самопізнання як компонента самовиховання, вікові особливості самовиховання, суть професійного самовиховання майбутніх соціальних педагогів

Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)

Знайти схожі

14.
159.9(075.8)
Г 52


    Главацька, Ольга Леонідівна.
    Основи самовиховання особистості : навчально-методичний посібник / О. Л. Главацька. - Київ : Кондор, 2018. - 206 с. - ISBN 978-966-351-187-0 : 138.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія самовиховання--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
самовиховання -- самопізнання -- самооцінка -- вікові особливості самовиховання -- методи самопізнання -- види самооцінки -- джерела розвитку самовиховання -- самовдосконалення студентів
Анотація: У посібнику розглядається самовиховання як фактор формування особистості, суть процесу самопізнання як компонента самовиховання, вікові особливості самовиховання, суть професійного самовиховання майбутніх соціальних педагогів

Примірників всього: 7
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5)

Знайти схожі

15.
37.013.42(075.8)
Г 52


    Главацька, Ольга Леонідівна.
    Основи самовиховання особистості [Текст] : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. / О. Л. Главацька. - Київ : Кондор, 2008. - 206 с. - ISBN 978-966-351-187-0 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія самовиховання--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
самовиховання -- самопізнання -- самооцінка -- вікові особливості самовиховання -- методи самопізнання -- види самооцінки -- джерела розвитку самовиховання -- самовдосконалення студентів
Анотація: У посібнику розглядається самовиховання як фактор формування особистості, суть процесу самопізнання як компонента самовиховання, вікові особливості самовиховання, суть професійного самовиховання майбутніх соціальних педагогів.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)

Знайти схожі

16.
37.036(477)
Г 74


    Гоштанар, Ірина Вікторівна.
    Поняття "естетичної необхідності" в педагогічній спадщині Й. Ф. Гербарта / І. В. Гоштанар // Укр. пед. журн. = UKRAINIAN EDUCATIONAL JOURNAL : наук. журн. - 2015. - № 4. - С. 114-119 : мал. - Библіогр.: 5 назв. . - ISSN 2411-1317
УДК

Рубрики: Естетичне виховання--персоналії

Кл.слова (ненормовані):
моральність -- естетична необхідність -- естетичне сприйняття -- самовиховання
Анотація: Розглянуто науково-педагогічну спадщину видатного представника світової педагогічної думки Й. Ф. Гербарта (1776-1841) у контексті морально-духовного виховання підростаючої особистості.
Дод.точки доступу:
Гербарт, Йоган Фрідріх (один з найвидатніших представників німецького освітнього руху, послідовник Песталоцці ; 1776-1841) \о нем\


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

17.


    Грінчук, С. І.
    Саморозвиток особистості як засіб професійного самовиховання педагога / С. І. Грінчук // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 34/36(658-660). - С. 59–61

Рубрики: Саморозвиток особистості--Професіоналізм вчителя

Кл.слова (ненормовані):
саморозвиток особистості -- професіоналізм вчителя -- самоосвіта -- самовиховання -- становлення особистості -- професійний розвиток -- професійно значущі якості

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

18.
Шифр: Д766971876/2022/6
   Журнал

Директор школи [Текст] : для керівників навчальних закладів/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 2007 - . - Виходить щомісячно
2022р. № 6
Зміст:
Що таке відповідальність?. - С.5-10
Становлення відповідальності в онтогенезі. - С.10-15
Соціальна та автономна відповідальність у підлітковому віці. - С.16-24
Важковиховуваність: справжня та уявна. - С.24-28
Яке воно, дорослішання?. - С.29-33
Почуття дорослості у недорослих. - С.34-37
Життєвий задум: творчий та хибний. - С.38-40
"Ми" замість "вони", але без тиску. - С.41-45
Педагогічна вимога як спонука, а не примушування. - С.45-50
Розуміння, переживання та інсталяція відповідальності. - С.51-68
Дорослішання як протиріччя. Єдність дитячості й дорослості. - С.68-90
Приклад вивчення процесу дорослішання й можливості його корекції. - С.91-96
Роль бесіди у процесі самовиховання відповідальності. - С.97-110
Матеріал для індивідуальних і групових занять. - С.111-113
Загальні орієнтири допомоги. - С.114-120
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.
   378.147:78
   З-13


    Завалко, Катерина Володимирівна.
    Самовдосконалення вчителя музики: теорія та технологія : монографія / К. В. Завалко. - Черкаси : Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2007. - 274 с. : табл., схеми. - Бібліогр.: с. 251-272. - ISBN 978-966-353-077-2 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища мистецька освіта--Вчитель музики--Самовдосконалення вчителя--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
самопізнання -- самооцінка -- концепція самоосвіти -- самовиховання -- самоосвіта -- саморозвиток -- інформаційний етап -- організаційно-діяльнісний етап -- рефлексивно-комунікативний етап -- самостійно-творчий етап
Анотація: Висвітлюються підходи до вивчення проблеми самовдосконалення вчителя музики, розробляється технологія самовдосконалення як єдність самоосвіти, самовиховання та саморозвитку.

Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

20.


   
    Загальні орієнтири допомоги // Директор школи : для керівників навчальних закладів. - 2022. - № 6. - С. 114-120

Кл.слова (ненормовані):
соціальна відповідальність -- єдність автономії й соціальної відповідальності -- міжвікове спілкування -- самовиховання

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

21.
378.091:172(075.8)
З-17


    Зайченко, І. В.
    Основи педагогічної майстерності та етика викладача вищої школи [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / І. В. Зайченко, В. М. Теслюк, А. А. Каленський ; за ред. проф. І. В. Зайченка ; Міністерство освіти і науки України, Національний університет біоресурсів і природокористування України. - Київ : Ліра-К, 2018. - 484 с. - ISBN 978-617-7320-71-4 : 290.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Кл.слова (ненормовані):
майстерність спілкування -- взаємодія з аудиторією -- етика викладача -- рейтингова оцінка -- робота керівника -- стилі керівництва -- якості керівника -- керівник ВНЗ -- маніпулювання -- саморегуляція -- педагогічне спілкування -- техніка переконання -- самовиховання
Дод.точки доступу:
Теслюк, В. М.
Каленський, А. А.
Зайченка, І. В. \за ред. проф.\
Міністерство освіти і науки України
Національний університет біоресурсів і природокористування України


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

22.
378.016(075.8)
К 20


    Каплінський, В. В.
    Методика викладання у вищій школі : навчальний посібник / В. В. Каплінський. - Київ : КНТ, 2017. - 223 с. - ISBN 978-966-373-825-3 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Методика викладання--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання -- вища школа -- проведення лекцій -- практичні заняття -- педагогічні ситуації -- виховний потенціал -- навчальний процес -- комунікативні уміння -- самовиховання

Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

23.
378.016(075.8)
К 20


    Каплінський, В. В.
    Методика викладання у вищій школі [Текст] : навчальний посібник / В. В. Каплінський. - Київ : КНТ, 2018. - 225 с. - ISBN 978-966-373-825-3 : 190.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Методика викладання--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання -- вища школа -- проведення лекцій -- практичні заняття -- педагогічні ситуації -- виховний потенціал -- навчальний процес -- комунікативні уміння -- самовиховання

Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

24.
   373.3/.5.015.31
   К 20


    Каплінський, Василь Васильович.
    Основи виховної діяльності вчителя фізичної культури : навчальний посібник / В. Каплінський, І. Асаулюк. - Київ : КНТ, 2021. - 291 с. : іл., рис. - ISBN 978-966-373-836-9 : 220.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Фізичне виховання--Загальноосвітні школи--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
фізичне виховання -- вчитель фізичної культури -- професійні здібності -- всебічний розвиток особистості -- моральне виховання -- виховні впливи -- авторитет вчителя -- педагогічна культура батьків -- комунікативні вміння вчителя -- важковиховуваність -- самовиховання -- виховні педагогічні ситуації -- конфліктність -- педагогічні конфлікти -- мотиваційно-ціннісна сфера особистості -- комунікативна поведінка
Анотація: Динамічно й системно викладено теоретико-методичні основи виховної діяльності вчителя фізичної культури з урахуванням особливостей його професійної діяльності.
Дод.точки доступу:
Асаулюк, Інна Олексіївна


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

25.


    Келлі, Мелісса.
    Оцінюйте себе - й удосконалюйтесь щодня / М. Келлі, Б. Льюіс // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2020. - N 5/6. - С. 77-79

Рубрики: Педагогіка--вчитель--самовиховання вчителя

Кл.слова (ненормовані):
вчитель -- самоудосконалення -- складні запитання -- новітні технології -- страх перед уроком -- стрес -- зацікавлення -- справедливість
Дод.точки доступу:
Льюіс, Бет


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

26.


    Ковальова, О.
    Воля проти насилля! Самовиховання як збільшення радості від життя / О. Ковальова // Соціальний педагог : всеукраїнська газета для фахівців. - 2018. - N 12. - С. 30-48

Кл.слова (ненормовані):
підлітки -- воля -- самовиховання -- навички рефлексії, самоаналізу -- психогігієна волі -- ідея потреби -- радість від життя

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

27.


    Ковальова, О.
    Воля проти насилля! [Текст] : Самовиховання як засіб збільшення радості від життя / О. Ковальова // Соціальний педагог. - Київ : Шкільний світ, 2017. - N 3. - С. 31-49


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф2


Знайти схожі

28.


    Ковальова, О.
    Дещо про характер, або Що і кого ми виховуємо в процесі самовиховання [Текст] / О. Ковальова // Соціальний педагог. - Київ : Шкільний світ, 2017. - N 3. - С. 24-30


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф2


Знайти схожі

29.
159.9(075)
К 61


    Колпаков, В. М.
    Самоменеджмент [Текст] : навчальний посібник / В. М. Колпаков ; Міжрегіональна академія управління персоналом. - Київ : Персонал, 2008. - 523 с. - ISBN 978-966-608-732-7 : 75.00 грн., 85.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Особистість--Самовиховання--Самоменеджмент--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
самоменеджмент -- самоуправління -- управління -- феноменологія -- самовизначення людини -- технологічний самоменеджмент -- стратегічний самоменеджмент -- акмеологічні засади
Дод.точки доступу:
Міжрегіональна академія управління персоналом


Примірників всього: 10
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (6),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (6),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

30.
   37.01(075)
   К 89


    Кузьмінський, Анатолій Іванович.
    Педагогіка : підручник / А. І. Кузьмінський, В. Л. Омеляненко. - 2-е видання перероблене та доповнене. - Київ : Знання-Прес, 2003. - 445 с. - (Навчально-методичний комплекс з педагогіки). - ISBN 966-7767-92-2 : 36.00 грн.
    Зміст:
Загальні основи педагогіки . - С .15
Учитель і суспільство . - С .15
Людина і сусупільство . - С .15-16
Роль учителя у суспільному розвитку . - С .16-17
Функції учителя . - С .17-19
Якості учителя-вихователя . - С .19-22
ПЕдагогічні вміння учителя-вихователя . - С .22-24
Педагогічна майстерність . - С .24-25
Предмет і завдання педагогіки . - С .33
Предмет педагогіки, її категорії . - С .33-34
Педагогіка в системі наук . - С .34
Джерела розвитку педагогіки . - С .34-35
Структура педагогічних наук . - С .35-37
Методи науково-педагогічних досліджень . - С .37-39
Розвиток і формування особистості . - С .42
Поняття про розвиток і формування . - С .42-43
Біологічне і соціальне у розвитку людини . - С .43-46
Акселерація та ретардія . - С .46-47
Вікова періодизація дітей . - С .47
Мета і завдання виховання . - С .50
Сутність виховання, його мета . - С .50-51
Завдання складових виховання . - С .51-54
Комплексний підхід до виховання . - С .54-55
Система освіти в Україні . - С .57
Поняття системи освіти, її структура . - С .57-59
Принципи освіти в України . - С .59
Завдання закладів освіти . - С .59-61
Управління системою освіти в Україні . - С .61-62
Теорія навчання (дидактика) . - С .64
Дидактика, її категорії . - С .64
Сутність і завдання дидактики . - С .64-65
Категорії дидактики . - С .65-66
Зв'язок дидактики з іншими науками . - С .66-67
Актуальні завдання дидактики . - С .67-68
Процес навчання . - С .70
Сутність навчання, його методологічна основа . - С .70-72
Рушійні сили навчального процесу . - С .72-74
Функції навчання . - С .74-75
Логіка навчального процесу . - С .75
Структура процесу учіння . - С .75-77
Типи навчання . - С .77-81
Модульне навчання . - С .81-87
Мотиви навчання . - С .87-88
Оптимізація процесу навчання . - С .88-89
Інтенсифікація процесу навчання . - С .89-90
Принципи навчання . - С .97
Принципи і закономірності навчання . - С .97-98
Принципи науковості . - С .98-99
Принципи систематичності й послідовності . - С .99-101
Принцип свідомості . - С .101
Принципи активности та самостійності у навчанні . - С .101-102
Принцип наочності . - С .102-104
Принцип ґрунтовності . - С .104-105
Принцип зв'язку навчання з практичною діяльністю . - С .105-106
Принцип доступності навчання та врахування індивідуальних особливостей учнів . - С .106-108
Принцип емоційності навчання . - С .108-109
Зміст шкільної освіти . - С .113-114
Сутність і завдання змісту освіти . - С .113-114
Концепції освіти . - С .114-115
Види освіти . - С .114-115
Рівні освіти . - С .117-118
Компоненти загальної освіти . - С .118-119
Нормативні документи змісту освіти . - С .119-123
Методи і засоби навчання . - С .127
Сутність методів, прийомів і засобів навчання . - С .127-128
Класифікація методів навчання . - С .128-129
Методи навчання за джерелом знань . - С .129-133
Методи навчання за характером логіки пізнання . - С .133-135
Методи навчання за рівнем самостійної розумової діяльності . - С .135-136
Вибір методів навчання . - С .136-138
Форми організації навчання . - С .141
Форми організації навчання, їх становлення . - С .141-144
Класно-урочна форма навчання в її історичному розвитку . - С .144-145
Вимоги до сучасного уроку в школі . - С .145-149
Типи уроків, їх структура . - С .149-151
Позаурочні форми навчання . - С .151-157
Підготовка учителя до уроку . - С .157-159
Педагогічний аналіз уроку . - С .159-160
Програма спостереження і аналізу уроку . - С .160-162
Аналіз і оцінка навчальної діяльності учнів . - С .167
Місце і роль аналізу й оцінки знань, умінь та навичок у системі навчального процесу . - С .167-169
Види контролю знань, умінь і навичок учнів . - С .169-170
Методи контролю знань, умінь та навичок . - С .170-171
Оцінка зань, умінь і навичок . - С .171-176
Рейтингова система оцінювання навчальної діяльності учнів . - С .176-177
Правила і техніка контролю успішності навчальної діяльності . - С .177-178
Теорія виховання . - С .180
Сутність, зміст і процес виховання . - С .180
Людина і виховання . - С .180-181
Закономірності процесу виховання . - С .181-182
Рушійнй сили процесу виховання . - С .182-183
Фактори виховання . - С .183-184
Концепції виховання . - С .184-186
Мотиви виховання . - С .186-187
Структура виховного процесу . - С .187-189
Самовиховання і перевиховання . - С .189-191
Зміст виховання . - С .191-192
Принципи виховання . - С .192-195
Критерії вихованості особистості . - С .195-197
Загальні методи виховання . - С .201
Поняття методу, прийому і засобу виховання . - С .201
Класифікація методів виховання . - С .201-202
МСетотди формування свідомості й переконань . - С .202-210
Методи організації діяльності і формування поведінки . - С .210-213
Методи стимулювання поведінки і діяльності . - С .213-217
Педагогічні умови використання методів виховання . - С .217-219
Формування колективу, його вплив на виховання особистості . - С .222
Поняття колективу, його види . - С .222-226
Діалектика розвитку колективу . - С .226-230
Фактори розвитку колективу . - С .230-234
Моральне виховання . - С .238
Завдання і зміст морального виховання . - С .238-240
Шляхи і засоби морального виховання . - С .240-242
Виховання моральної свідомості та громадянської відповідальності . - С .242-243
Виховання національної гідності й менталітету . - С .243-245
Патріотичне й інтернаціональне виховання . - С .245-247
Виховання дисциплінованості . - С .247-248
Статеве виховання . - С .248-251
Екологічне виховання . - С .251-252
Правове виховання . - С .252-254
Розумове виховання . - С .257
Завдання розумового виховання . - С .257-258
Шляхи, засоби і методи розумового виховання . - С .258-259
Трудове виховання . - С .261
Значення праці в житті людини . - С .261-264
Завдання та принципи трудового виховання . - С .265-266
Зв’язок трудового виховання з політехнічною освітою й економічним вихованням . - С .266-268
Професійна орієнтація молоді . - С .268-273
Естетичне виховання . - С .277
Місце і роль естетичного виховання в житті людини . - С .277-278
Зміст естетичного виховання . - С .278-280
Шляхи, засоби і форми естетичного виховання . - С .280-283
Фізичне виховання . - С .286
Здоров’я людини- запорука життєвого успіху . - С .286-287
Напрямки, засоби і форми фізичного виховання . - С .287-289
Педагогічне спілкування . - С .292-293
Педагогічне спілкування, його функції . - С .293-294
Структура, рівні, види спілкування . - С .294-297
Стилі спілкування . - С .297-298
Психолого-педагогічні умови ефективності спілкування . - С .298-301
Робота класного керівника . - С .303-304
Функції класного керівника . - С .304-306
Напрямки і форми роботи класного керівника . - С .306
Робота класного керівника з вивчення учнів . - С .306-316
Робота класного керівника з організації та проведення позакласної виховної роботи . - С .316-327
Виховна робота з педагогічно занедбаними дітьми . - С .330
Поняття "педагогічного занедбані діти" . - С .330-332
Соціально-педагогічні причини появи важковиховуваних дітей . - С .332-334
Принципи, шляхи і засоби перевиховання . - С .334-337
Місце і роль сім'ї у вихованні. Форми зв'язку школи і сім'ї . - С .340
Сім’я як соціальний інститут суспільного розвитку . - С .340-342
Функції сім’ї . - С .342-344
Вимоги до батьків . - С .344-348
Шляхи і засоби підвищення психолого-педагогічної культури батьків . - С .348-350
Форми роботи класного керівника з батьками учня . - С .350-360
Основи школознавства . - С .362
Керівництво загальноосвітніми навчально-виховними закладами . - С .362
Принципи керівництва шкільною справою . - С .362-364
Структура управління освітою в Україні . - С .364-366
Управління загальноосвітніми навчально-виховними закладами . - С .366-372
Планування й облік роботи . - С .372-373
Критерії оцінювання управлінської діяльності директора школи . - С .373-374
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
занедбані діти -- виховання -- навчання -- сім'я -- школознавство -- оцінювання
Анотація: У підручнику розглядаються загальні засади педагогіки, теорія навчання (дидактика), теорія виховання і основи школознавства. Визначені завдання для самостійної роботи студентів та самоконтролю рівня засвоєння навчального матеріалу. Кожна тема устаткована системоюопорних схем і маириць, покликаних сприяти ґрунтовному засвоєнню навчального матеріалу, списком основної літератури. У кінці книги наводиться словник педагогічних понять. Підручник розрахований насамперед на студентів і викладачів вищих навчальних закладів. Він буде корисним також вчителям, керівникам навчальних закладів, всім, кого цікавлять педагогіка і школознавство.
Дод.точки доступу:
Омеляненко, Віталій Лукіч


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

 1-30    31-60   61-73 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)