Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=самодетермінація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2/П 86
Назва : Психологічні чинники самодетермінації особистості в освітньому просторі : монографія
Вихідні дані : Київ: Імекс-ЛТД, 2013
Кільк.характеристики :400 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
ISBN, Ціна 978-966-189-252-0: 30.00 грн.
ДРНТІ : 15.41.25
УДК : 159.923.2:005 + 005
Предметні рубрики: Соціальна психологія-- Соціалізація особистості
Примірники : всього : ГП АБ(1), Ф3(1)
Вільні : ГП АБ(1), Ф3(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:7/П 84
Назва : Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 16-17 жовтня 2014 року, місто Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :703 с
Колективи : Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:7 + 7
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта-- Професійна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моральна культура--духовні цінності--професійна компетентність--інклюзивна освіта
Зміст : Вступне слово/ В. О. Огнев’юк ; В. О. Огнев'юк. Мистецька освіта та мистецька просвіта: діалектика системної цілісності / Ю. Л. Афанасьєв. Освітньо-педагогічна музична діяльність українців зарубіжжя як засіб вияву і збереження етнокультурної ідентичності/ Г. В. Карась. Духовный контекст в современной педагогической действительности/ И. Кевишас. Досвід сутнісного бачення мистецтва: підготовка вчителя/ Л. А. Кондрацька. Підготовка вчителя музики до національного виховання молодших школярів засобами підручників/ О. В. Лобова. Методологічний контур інтеграційних процесів у мистецькій освіті/ О. М. Олексюк. Формування інструментально-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі фахової підготовки/ Т. М. Пляченко. Трансформація тектологічної концепції О. Богданова у фахову площину підготовки майбутніх учителів музики та хореографії: ракурс інновацій мистецької освіти/ О. Є. Реброва. Методи наукових досліджень у музично-педагогічній освіті / В. Ф. Черкасов. Герменевтика произведений искусства и актуальные задачи украинской художественной педагогики/ С. В. Шип. Теоретико-методичні засади формування культурологічної освіченості педагога-музиканта / О. П. Щолокова. Postgraduate studies for pianists - a path for artistic mastery (англ. мовою)/ М. W. Marchwica. Педагогічні принципи М. Лисенка в аспекті розвитку сучасної фортепіанної школи/ І. С. Беренбейн. Витоки професійної мистецької освіти в галузі хореографії в Європі (Франція, XVII ст.) / Д. П. Бернадська. Вокальне мистецтво у творчості українських композиторів: традиції та сучасність/ Л. М. Білозуб. Еволюція розвитку українського одягу з вишивкою як культурно-історичне становлення/ А. В. Варивончик. Духовний спів Рівного на межі ХХ-ХХІ ст. : інституційний аспект / Т. С Горох. Наукове осмислення структури інноваційної парадигми вчителя музики/ К. В. Завалко. Історіографія процесу формування українського оперного мистецтва першої половини XIX ст./ О. М. Ізваріна. Функціонування системи професійної музичної освіти в Україні у 60-70-х роках XX ст/ О. В. Кацалап. Роль і місце династії Сфорци у культурному житті Європи в епоху Відродження/ O. A. Крижанівський ; O. A. Крижанівський ; O. A. Крижанівський. Передумови виникнення англійської Вірджинальної школи/ Н. І. Лисіна, В. І. Тітович. Роль товариства "Просвіта" у культурному житті Чернігівщини (початок XX ст.)/ Т. В. Ляшенко. Зарубіжний досвід неперервної фахової підготовки вчителів музики / О. М. Олексюк. Історія музичної педагогіки в Україні як метаісторія / Л. Й. Проців. Музична пам'ять як категорія мистецької освіти/ І. В. Рожко. Творческая свобода. Свобода от творчества: художник в сфере высшего профессионального образования / Ю. В. Романенкова. Одесіана Антона Рубінштейна - погляд через століття / Н. С. Свириденко. Ретроспектива становлення і розвитку музично-творчого виконавства у вітчизняному і зарубіжному освітньому просторі / Т. Б. Cтратан-Артишкова. Theory of Music Learning by Edwin Elias Gordon/ J. Uchyla-Zroski. Поняття руху в музично-педагогічних системах першої третини XX ст./ В. В. Вишинський. Сценография музыкального театра Беларуси в конце XX - начале XXI в. : проблема типологии художественного решения / Е. П. Ерёмина. Методи дослідження орнаментики декоративно-прикладного мистецтва у другій половині XX ст. як передумова системних змін вітчизняного мистецтвознавства/ О. В. Коновалова. Міжнародний конкурс піаністів пам'яті Володимира Горовиця у культурно-мистецькому просторі України / Є. В. Куришев. Концертна діяльність як показник виконавської майстерності музикантів/ Л. П. Лабінцева. Українське музичне відродження: композиторська творчість, виконавство, музична освіта/ С. Й. Лісецький. Художні аспекти виконавської інтерпретації П'ятої симфонії Дмитра Шостаковича/ О. М. Мамченко. Трансформації мистецьких практик у полістильовій культурі/ Г. С. Парубець. Живопись и графика А. Г. Габричевского/ О. Н. Филиппова. Dyrygent kontra kompozytor. Granice ingerencji w interpretacje muzyki wspolczesnej na przykladzie utworоw ryszarda і Aleksandra Gabrysiow/ М. Kaniowska ; М. Kaniowska ; М. Kaniowska. Науково-методичний супровід процесу розвитку творчої особистості в умовах профільного навчання: художньо-естетичний напрям/ Н. В. Василенко. Духовність і професійна культура майбутнього вчителя музики/ О. С. Економова. Формування корпоративної культури майбутнього вчителя музики в умовах соціально-гуманітарної роботи вищого навчального закладу/ Г. Г. Кондратенко. Підготовка майбутніх учителів до виховання в учнів основної школи ціннісного ставлення до образотворчого мистецтва/ Г. В. Кузьменко. Виховання моральної культури студентів засобами мистецтва/ О. Г. Лець. Сприйняття художньо-естетичної інформації як провідна детермінанта використання твору мистецтва у професійній підготовці майбутнього фахівця/ Г. В. Локарєва. Ціннісна складова професійно-особистісних якостей учителя музики/ М. О. Малахова. Зміст і структурні компоненти процесу прилучення молодших школярів до духовних цінностей / Л. Д. Ороновська, Н. В. Палій. Підготовка майбутніх учителів музики на праксеологічних засадах/ Є. М. Проворова. Педагогічні принципи розвитку виконавської культури магістрантів-вокалістів / Л. О. Тоцька. Етнохудожня діяльність майбутнього вчителя музики: сутнісна хактеристика феномена/ О. А. Пуцик. Інноваційні технології навчання як засіб формування творчої особистості майбутніх учителів хореографічного мистецтва/ Л. М. Андрощук, С. В. Куценко. Емоційний компонент професійного інтересу майбутнього вчителя музики/ О. О. Білоус. Впровадження інноваційних технологій у процес підготовки студентів спеціальності "Дизайн"/ В. І. Зайцева. Інформаційно-комунікативні технології у сучасній музичній освіті/ Т. В. Зінська. Інноваційне мислення як основа дизайн-діяльності/ Т. Ф. Кротова. Особливості розвитку індивідуальності та творчого самовираження майбутнього вчителя музики/ О. М. Лазаревська, Н. В. Терещук. Проблема виховання джазових вокалістів у музичних школах / Т. О. Ланіна. Інклюзивна мистецька освіта: інноваційна проблема XXI ст./ О. Д. Ляшенко. Інтеграція як умова розвитку вокально-творчого потенціалу майбутніх педагогів-музикантів у системі сучасної мистецької освіти/ Е. В. Макарова. Розвиток цілісного сприйняття кольору в процесі фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. До проблеми використання програми Steinberg Cubase 5 у професійній підготовці майбутнього вчителя музики/ О. М. Павленко. Формування візуально-знакової культури у професійній освіті/ А. А. Поліщук. Використання інноваційних методів навчання як умова формування компетентності студентів музичних спеціальностей / І. І. Полубоярина. Використання інноваційних технологій вчителями музики в загальноосвітніх навчальних закладах у контексті особистісно орієнтованого підходу/ Т. В. Раструба. Організація навчальної взаємодії у класі фортепіано: традиції та інновації/ В. В. Ревенчук. Розвиток творчих здібностей і універсалізм образного світосприймання/ З. М. Сирота, В. М. Сирота. Художньо-творча толерантність як складова комунікативних процесів у мистецтві/ Н. В. Соболь. Методика формування інтонаційно-вольового самоконтролю у майбутніх учителів музики Китаю в процесі занять з основного музичного інструмента (фортепіано)/ Івень Хе. Розвиток творчого мислення майбутніх учителів музики на заняттях сольфеджіо/ І. М. Ходоровська. Особистісний ресурс як чинник оптимізації методичної підготовки майбутніх учителів музики/ Т. О. Бодрова. Компетентнісний підхід до музично-виконавської підготовки майбутнього вчителя музики/ А. Г. Болгарський. Кластери компетентностей як освітній результат готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку/ Л. А. Бондаренко. Вплив вокально-технічних вправ для солістів-вокалістів на процес звукоутворення/ С. В. Гмиріна. Формування ціннісних компетентностей майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-комп'ютерних технологій у хоровому аранжуванні/ К. В. Кабриль. Опанування першоосновами української музичної культури як умова формування професійної компетентності майбутніх педагогів/ Б. Д. Кіндратюк. Особливості формування особистісних якостей майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі інструментально-виконавської підготовки/ В. В. Коваленко. Розвиток професійної рефлексії у майбутніх керівників естрадно-інструментальних колективів/ Р. І. Ковальський. Навчальний репертуар як чинник формування пізнавально-естетичного інтересу студентів/ О. В. Комісаров, С. М. Рябінко. Проблеми формування наукового досвіду у студентів вищих навчальних закладів спеціальності "Хореографія"/ Т. А. Медвідь. Інтегрований спецкурс у формуванні загальнокультурної компетентності майбутніх учителів музики/ Ю. В. Мережко. Розвиток професійної компетентності майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема/ Л. А. Пастушенко. Педагогічний феномен комунікативної взаємодії диригента оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Компетентнісна підготовка викладача музичного мистецтва/ С. В. Світайло. Формування методичної компетентності майбутніх вчителів музики: категоріальний аналіз проблеми/ Л. А. Теряева. Герменевтичні ресурси компетентностей професійного світорозуміння майбутнього вчителя музики/ М. М. Ткач. Теоретичні основи формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музики в процесі фахової підготовки/ В. І. Ходоровський.
Примірники : всього : Ф2(2), ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф3(1)
Вільні : Ф2(2), ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф3(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01:001.891/Д 70
Назва : Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали V щорічної Всеукраїнської науково-практичної конференції 9 квітня 2015 року місто Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :312 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 00.13
УДК : 37.01:001.891 + 001.891
Предметні рубрики: Вища освіта
Молоді науковці
Професійна освіта
Історія освіти
Філологія
Педагогіка-- Соціальна
Психологія соціальна
Зміст : Вступне слово/ Л. Л. Хоружа. Європейський напрямок модернізації системи педагогічної освіти в Чеській Республіці/ О. В. Антоненко. Трудове виховання в повсякденному житті школи Української PCP 1960—1980-ті рр./ К. О. Богатирчук. Розвиток української педології у спадщині І. Соколянського (1898-1960)/ О. О. Кабанова. Психологія сімейного виховання в Індії: вилив традицій на / Б. Кумар. Дошкільне виховання в Україні: особливості становлення і розвитку 20-80-ті роки XX століття / О. Д. Літіченко. Продовження традицій О. Муравйової у творчій діяльності Лариси Руденко - видатної співачки і педагога/ Н. В. Руденко. Процес становлення закладів інтернатного типу (1917-1940 pp.)/ Л. М. Рябкина. Використання навчально-ігрових технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя / Л. М. Запорожець [и др.]. Дисципліни інформаційно-комп'ютерного циклу у підготовці до майбутньої професійної діяльності студентів напряму підготовки "Менеджмент"/ О. М. Глушак, Н. П. Мазур. Становлення іншомовної граматичної компетенції студентів-філологів: ментальне репрезентування мовної інформації / О. І. Вовк. Збереження традицій українського народного мистецтва як стильовий орієнтир у підготовці сучасного художника-дизайнера, ілюстратора (на прикладі творчості Володимира Голозубова)/ В. І. Зайцева. Формування мотиваційно-ціннісної готовності майтбутніх учителів початкової школи до комунікативної взаємодії з учнями / Н. С. Кипиченко. Формування стратегій та тактик фахової комунікативної компетентності майбутніх провізорів на заняттях з гуманітарних дисциплін/ Т. В. Коломієць. Маніпуляційні технології - як основи психологічного впливу на особистість/ A. M. Матвієнко. Формування економічної компетентності на уроках географії/ О. П. Мельник. Актуальність застосування медіазасобів на уроках іноземної мови у початковій школі/ Л. В. Петрик. Особистісно орієнтоване навчання як основа комп'ютерно орієнтованої системи освіти майбутніх філологів/ C. M. Процька ; C. M. Процька. Критерії готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов / Ю. В. Руднік. Особливості формування культури мислення майбутніх учителів/ Н. О. Сінельнікова. Використання ППЗ "GRAN-2D" у процесі формування математичної компетентності газозварників / Д. С. Тінькова. Особистісна активність у сучасній психологічній теорії / A. B. Якименко ; A. B. Якименко. Петербурзький журнал "Украинский вестник" (1906): історія, завдання, тематика/ Ю. О. Безкровний. Особливості вживання інвективної лексики у жіночому діалогічному мовленні (на прикладі англійської, української та російської мов) / О. Ю. Бондар. Морфологічні особливості дієслова в ранньоновоанглійській мові (на матеріалі трагедії В. Шекспіра "Гамлет") / А. І. Вєтров. Мовленнєві акти прохання в діахронії в англійській мові/ А. П. Зізінська. Засоби вираження історичного прототипу в англійській дитячій поезії/ Т. М. Каленик. Міський текст Євгенії Кононенко в просторі детективного жанру/ І. Ю. Коноваленко. Інтертекстуальність як явище постмодернізму / О. В. Коптіла. Специфіка часопростору в романі-метафорі: індивідуально-авторські інтерпретаці (на матеріалі романів "Маєток" В. Фолкнера та "Дім на горі" Вал. Шевчука) / Н. Ю. Лазаревич. Політичний дискурс як середовище функціонування маніпуляцій / В. І. Мельник, В. А. Пантюшенко. Реконструкція античного жанру в романі "Волхв" Дж. Фаулза/ O. E. Мішана. Особливості вербалізації комунікативних стратегій в сучасному англомовному інституційному дискурсі / C. B. Пильщик. Функціональні особливості опису як одного з різновидів монологу / Л. А. Порядченко. Стратегії аргументації на прикладі промов Хілларі Клінтон / В. В. Ригус. Кінодискурс як об'єкт лінгвістичних досліджень / Н. Сандакова, О. В. Чувардинська. Особливості професійної лексики військовослужбовців бундесверу/ В. І. Сікорака. Розвиток архетипної схеми через концептуальні образ-схеми (на матеріалі американських балад)/ Т. М. Суворова. До питання про інноваційні стратегії в управлінні/ В. Ю. Димитров. Теоретичні основи вивчення соціального оптимізму/ О. Р. Рафіков. Український театр у таборі Фрайштадт (Австро-Угорщина) під час Першої світової війни / М. І. Срібняк. Actual problems of anticorruption activity/ R. Tyutyunnyk.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 74.58(4Укр)я43/Д 70
Автор(и) : Якименко, Анастасія Вікторівна
Назва : Особистісна активність у сучасній психологічній теорії
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки: матеріали V щоріч. Всеукраінської наук.-практ. конференції 9 квітня 2015 р. м. Київ/ Міністерство освіти і науки України, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд сприяння освіти імені Бориса Грінченка. - Київ, 2015. - С. 159-164 (Шифр 74.58(4Укр)я43/Д 70-461308903)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ББК : 74.58(4Укр)я43 + 72(4Укр)я43
Предметні рубрики: Психологія-- Особистість-- Діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): юнацький вік--активність--самодетермінація
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 88.414я031/Ш 79 рукописний текст
Автор(и) : Шостак, Уляна Вікторівна
Назва : Психологічні умови ефективної взаємодії сім’ї та школи у розвитку особистості молодшого школяра : дисертація ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :268 арк.
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ДРНТІ : 15.31
ББК : 88.414я031
Предметні рубрики: Вікова психологія-- молодший шкільний вік-- розвиток школяра
Сімейне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): партнерські сім'ї--модальність сприйняття--самодетермінація--пізнання
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Максименко, Сергій, Максименко, Ксенія, Папуча, Микола
Назва : Системність психіки людини і психології навчання
Місце публікування : Вища освіта України: теоретичний та науково-метод. часопис/ М-во освіти і науки України, Ін-т. вищ. осв. НАПН України. - Київ, 2020. - № 2. - С. 13-24. - ISSN 2078-1016 (Шифр В748746/2020/2). - ISSN 2078-1016
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): системність психіки--самодетермінація--життя--особистість--психічні функції--психіка--психологія навчання--експерементально-генетичний метод--розумові процеси--генетико-моделюючий метод
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Проблеми освіти -2015р.,N 84
Цікаві статті :
Огнев’юк В. О. Філософські погляди на роль освіти у формуванні акме-особистості: історичний аспект/ В. О. Огнев’юк (стр.8-14) Кл.слова: освітне середовище,філософія освіти,цінності
Дубасенюк О. А. Акмеологічний підхід як стратегічний орієнтир особистісно-орієнтованої педагогічної освіти/ О. А. Дубасенюк (стр.25-31) Кл.слова: акмеологічний підхід,евроінтеграційні процеси,професійно-педагогічна підготовка вчителя
Лук’янова Л. Б. Акмеологічний ресурс андрогогічної моделі навчання/ Л. Б. Лук’янова (стр.31-36) Кл.слова: андрогогіка,акмеологія,андрагогічна навчання
Антонова О. Є. Акмеологічний підхід до визначення сутності обдарованості/ О. Є. Антонова (стр.36-40) Кл.слова: акмеологія,обдарованість,творчість
Антонов В. М. Міждисциплінарний характер акмеології: методологічно-освітній підхід/ В. М. Антонов (стр.40-43) Кл.слова: акмеологія,міждисциплінарна наука,кібернетична акмеологія
Барановська Л. В. Теоретичний аспект дослідження проблеми професійної самореалізації особистості/ Л. В. Барановська (стр.49-52) Кл.слова: самоактуалізація,самоствердження,самодетермінація
Березюк О. С. Етнопедагогічна компетентність як основа етнокультурологічної підготовки майбутнього вчителя в умовах створенняакмесередовища навчального закладу/ О. С. Березюк (стр.52-56) Кл.слова: компетентність,етнопедагогіка,етнопедагогічна компетентність
Власенко О. М. Особливості розвитку освітнього середовища педагогічного навчального закладу/ О. М. Власенко (стр.82-84) Кл.слова: освітнє середовище,вища освіта,моделювання
Галус О. М. Акмеологічні аспекти мотивації майбутніх педагогів до навчання у виші: управлінський підхід/ О. М. Галус (стр.89-93) Кл.слова: акмеологія,мотивація особистості,управлінська діяльність
Гладкова В. М. Акмеологія і катабологія: теоретичні аспекти/ В. М. Гладкова, С. Д. Пожарський (стр.97-101) Кл.слова: акмеологія,катабологія,порівняльний аналіз
Голобородько Є. П. Теоретико-методологічні аспекти розвитку акмеології/ Є. П. Голобородько (стр.102-105) Кл.слова: акмеологія,акмеологічний підхід,професіоналізм
Головчук С. Ю. Виховання акме-лідера у вищому навчальному закладі: європейський досвід/ С. Ю. Головчук (стр.105-107) Кл.слова: європейський вектор,громадянська позиція,критичне мислення
Гура О. І. Концептуальні засади дослідження професійної самоорганізації педагога/ О. І. Гура (стр.114-117) Кл.слова: саморозвиток,синергетичний підхід,самоорганізація педагога
Єремеєва В. М. Проблема індивідуального підходу до особистості у зарубіжній педагогіці: історичний аспект/ В. М. Єремеєва (стр.131-134) Кл.слова: акмеологічне дослідження,парадигма освіти,індивідуальний підхід
Заєць В. Г. Скарбниця акместановлення майбутнього фахівця/ В. Г. Заєць (стр.142-144) Кл.слова: акместановлення
Заєць В. Г. Скарбниця акместановлення майбутнього фахівця/ В. Г. Заєць (стр.142-144) Кл.слова: українська освіта,творча особистість,акаместавлення
Іванова О. В. Удосконалення монологічного мовлення студентів-філологів: акмеологічний аспект/ О. В. Іванова (стр.144-148) Кл.слова: студенти-філологи,акмеологічний підхід,філолог-професіонал
Кабанкова О. М. Деякі аспекти акмеологічної компетентності майбутнього фахівця/ О. М. Кабанкова (стр.148-151) Кл.слова: діяльність,акмеологічні вміння,акмеологічні якості особистості
Калаур С. М. Акмеологічний підхід у професійній підготовц майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників/ С. М. Калаур (стр.151-154) Кл.слова: професійна підготовка,система проектування акмеологічного освітнього середовища
Кальба Я. Є. Вчинкова парадигма у системі освіти: реалії та перспективи/ Я. Є. Кальба (стр.154-157) Кл.слова: система освіти,вчинковий підхід,вчинковий потенціал вчинків
Караман С. О. Лінгвометодичні аспекти формквання у майбутніх магістрів- філологів уміння створювати й використовувати проблемну навчальну лекцію/ С. О. Караман, О. В. Караман (стр.157-163) Кл.слова: лінгводидактика,принципи навчаннялінгводидактичні засади мовознавчих дисциплін
Козак Л. В. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: акмеологічний підхід/ Л. В. Козак (стр.172-175) Кл.слова: дошкільна педагогіка,інноваційна професійна діяльність,психолого-педагогічні умови
Малихін О. В. Дидактичні механізми формування рефлексивної компетентності студентів/ О. В. Малихін (стр.206-211) Кл.слова: рефлексія,рефлективна компетентність,дискреційно-дидактична технологія
Малярчук О. В. Передумови розвитку дистанційного навчання як чинника досягнення професійної зрілості/ О. В. Малярчук (стр.211-214) Кл.слова: дистанційне навчання,принципи дистанційного навчання,професійна зрілість
Мартиненко С. М. Педагогічна взаємодія суб’єктів освітнього простору в акмесередовищі вищого навчального закладу/ С. М. Мартиненко (стр.214-218) Кл.слова: педагогічна взаємодія освітнього простору,акмеологічне середовище вищого навчального закладу
Мачинська Н. І. Навчальне проектування як чинник розвитку особистості у контексті акмеологічного підходу/ Н. І. Мачинська (стр.226-232) Кл.слова: навчальне проектування,акмеологічний підхід,майбутній фахівець
Мельниченко О. В. Традиції гендерного виховання в українській етнопедагогіці та проблеми розвитку особистості у вищій школі/ О. В. Мельниченко (стр.236-239) Кл.слова: традиції негдерного виховання,українська педагогніка,гендерний підхід у вихованні і навчанні
Наказний М. О. Педагогічна практика студентів-перекладачів в умовах вищого навчального закладу/ М. О. Наказний (стр.245-249) Кл.слова: педагогічна практика,вищий навчальний заклад,методичні знання
Олексенко В. П. Формування професійного іміджу сучасного вчителя/ В. П. Олексенко (стр.258-263) Кл.слова: імідж сучасного вчителя,формувальний вплив,стандарти й вимоги до системи освіти
Орлова О. А. Проблема самовдосконалення особистості крізь призму акмеології/ О. А. Орлова (стр.267-270) Кл.слова: акмеологія,самовдосконалення,саморозвиток
Пинзеник О. М. Удосконалення підготовки вчителя на засадах акмеології/ О. М. Пинзеник (стр.274-277) Кл.слова: професійна майстерність майбутнього вчителя,професійна пфідготовкка,акмеологія
Поясок Т. Б. Медіаосвіта у сучасному інформаційному суспільстві/ Т. Б. Поясок ; 280-284 Кл.слова: медіаграмотність,медіакомпетентність,медіа простір
Пріма Р. М. Концептуальні засади формування професійно мобільного вчителя: акмеологічний підхід/ Р. М. Пріма (стр.284-287) Кл.слова: педагог-професіонал,пофесіоналізація,акмеологічні концепції
Романова Г. М. Акмеологічний контекст підготовки педагогів до запровадження особистісно-розвивальних педагогічних технологій у професійну освіту/ Г. М. Романова (стр.291-295) Кл.слова: професійно-технічна освіта,тренінг,тренінгові навчання
Сігаєва Л. Є. Аналіз поняття "дорослість" у педагогічній теорії/ Л. Є. Сігаєва (стр.299-303) Кл.слова: зрілість,освіта дорослих,навчання дорослих
Сіткар В. І. Акмеолоічний погляд психолога на дитину, яка пустує/ В. І. Сіткар (стр.304-309) Кл.слова: акмеологія,дитина,соціалізація
Соколова І. В. Акмеолоічні знання, акмеолоічний зміст, акмеологічна освітня програма: акмеологічний трикутник/ І. В. Соколова (стр.318-322) Кл.слова: майбутній вчитель,методологічна платформа,акмеологічна компетентність
Фруктова Я. С. Мас-медіа як фактор формування акме-особистості інформаційного суспільства/ Я. С. Фруктова (стр.323-328) Кл.слова: акме-особистість,інформаційне суспільство,медіаосвіта
Хоружа Л. Л. Розвиток акмеологічної позиції педагога у процесі розв’язання моральних дилем/ Л. Л. Хоружа (стр.329-332) Кл.слова: акмеологічна позиція,педагогічна етика,моральна дилема
Чернуха Н. М. Професійна суб’єктність майбутнього педагога як акмеологічний феномен/ Н. М. Чернуха, В. В. Желанова (стр.333-336) Кл.слова: суб’єктність,симптомокомплекс,суб’єктогенез
Шарненкова Т. О. Допоміжні форми самоосвіти вчителів у першій третині XX ст./ Т. О. Шарненкова (стр.346-350) Кл.слова: просвітницька діяльність,музейна педагогіка,керівники екскурсій
Яворська С. Т. Психолого-методичні основи навчання грамотного письма/ С. Т. Яворська (стр.350-355) Кл.слова: грамотність,психологія,послідовність
Цікаві статті :
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)