Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=самодисципліна<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мартьянова М.
Назва : Порівняльна характеристика педагогічних концепцій Алена, М. Монтессорі та C. Френе [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018. - № 3/4. - С. 16-26. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.1065 (Шифр О283150799/2018/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.1065
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зацікавленість--комфортне середовище--педагогічна концепція--працездатність--принцип свободи--самодисципліна
Анотація: У статті досліджується основні педагогічні концепції вчених ХХ століття М. Монтессорі, С. Френе та Алена (Еміля-Огюста Шартьє), які шукали нові педагогічні шляхи до вдосконалення освіти та вихованню нового покоління, здатного відповідати новим життєвим вимогам. Виявлені головні компоненти вчителя за М. Монтессорі, а саме: створення комфортного, творчого середовища; вміння зацікавлювати учнів та вміння спостерігати за роботою учнів. Проаналізовано основні елементи педагогічної моделі Френе, які стимулюють цікавість учнів до навчання. Розглянуто ідею двоякої функції виховання Алена, що полягає у підготовці до теперішніх та майбутніх труднощів. Шляхом порівняння педагогічних концепцій вчених виділено основні принципи навчання, такі як принципі свободи і дисципліни, принцип наставництва, принцип сприятливого середовища та принцип працездатності, які активно використовуються і сьогодні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ратушинська, Анастасія (викладач Білоцерківського гуманітарно-педагогічного коледжу; кандидат педагогічних наук)
Назва : Самовиховання як засіб формування особистості. Самовиховання вчителя
Місце публікування : Вища школа: наук.-практ. видання/ М-во освіти і науки України. - Київ: Вид-во "Знання", 2016. - № 10. - С. 88-96. - ISSN 1682-2366 (Шифр В730231/2016/10). - ISSN 1682-2366
Предметні рубрики: Самовиховання особистості
Самовоспитание личности
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самовиховання--самовоспитание--професійне становлення--профессиональное становление--самоосвіта--самообразование--праця--труд--самодисципліна--самодисциплина--самовдосконалення--самоусовершенствование
Анотація: У статті висвітлюються особливості самовиховання вчителя, засоби, прийоми та методи. Розкрито теорію, параметри та етапи самовиховання. Наведені сприятливі умови самовиховання у процесі виховання особистості та запропоновані методичні рекомендації щодо цього процесу.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)