Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (3)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=самостійність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 77
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-77 
1.


    Бульвінська, О.
    Моделі університетської автономії в країнах ЄС: компаративний аналіз [Електронний ресурс] / О. Бульвінська. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 1. - С. 155-169, DOI 10.28925/1609-8595.2024.1.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- державне регулювання -- самоврядування -- управлінська структура -- національна система
Анотація: Статтю присвячено обґрунтуванню класифікації моделей університетської автономії на основі їх компаративного аналізу. Наголошено, що освіта функціонує як системний елемент в соціальній структурі, який вбудований у зв’язки та координацію з іншими суспільними акторами, зокрема з державною владою і ринком. Зазначено, що університетська автономія – це повноваження закладу вищої освіти визначати власні цілі та програми, а також засоби для їх досягнення; самостійність, незалежність і відповідальність у прийнятті рішень стосовно власного розвитку. Акцентовано, що ступінь університетської автономії корелюється з політичним і адміністративним устроєм країни, економічним розвитком і культурними традиціями, історичним й ідеологічним контекстом, аксіологічною орієнтацією суспільства, традиційною роллю закладів вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Мирошніченко, О.
    Мікрокваліфікації для професійного розвитку викладачів: досвід відкритого університету (Сполучене Королівство) [Електронний ресурс] / О. Мирошніченко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 2. - С. 125-140, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
мікрокваліфікації -- персоналізована освіта -- післядипломне навчання -- професійна освіта -- Open University
Анотація: Стаття присвячена обґрунтуванню ролі мікрокваліфікацій у професійному розвитку викладачів на прикладі Open University (UK). Наголошено, що впровадження мікрокваліфікацій є сучасним трендом у Європейському просторі вищої освіти. Акцентовано відсутність загальноприйнятого визначення мікрокваліфікацій; підкреслено як їхні переваги над традиційними системами професійного розвитку викладачів, так і недоліки їх запровадження. З’ясовано, що зростання кількості і ролі мікрокваліфікацій у Сполученому Королівстві Великої Британії і Північної Ірландії та відсутність загальновизнаного розуміння змусили Quality Assurance Agency (Агентство із забезпечення якості) окреслити необхідні характеристики мікрокваліфікацій: чітко визначені вимоги до прийому і доступу (включаючи визнання попереднього навчання); проєктування курсу, зокрема навчання, викладання, оцінювання й атестацію; результати навчання і навички; сертифікацію курсу; стандартні механізми забезпечення якості. Визначено, що мікрокваліфікації засновані на змісті, що вивчається на «мікрорівні», тобто самостійному, але меншому, ніж ступенева кваліфікація. Проаналізовано досвід Open University в запровадженні мікрокваліфікацій для професійного розвитку викладачів на прикладі мікрокредиту «Наставництво та коучинг у професійному навчанні». Зазначено, що Open University сприяє гнучкій, інклюзивній, адаптивній, доступній системі післядипломного навчання, що спирається на самостійність та автономію тих, хто навчається, а мікрокваліфікації дозволяють слухачам набути практичних навичок, що відповідають їхнім кар’єрним прагненням і особистим інтересам, без отримання повного освітнього ступеня.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.
Шифр: П706540/2022/12
   Журнал

Право України [Текст] : юридичний журнал/ Національна академія правових наук україни, Нац. акад. наук України, Ін-т держави і права ім. В.М.Корецького, Нац. ун-т "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого. - Київ : Право України, 1922 - . - ISSN 1026-9932. - Виходить щомісячно
2022р. № 12
Зміст:
Право визначення Російської Федерації державою - спонсором тероризму: Революція Європейського Парламенту від 23 листопада 2022 року № 2022-2896 (витяги). - С.9-16
Рабінович, Петро. Революція ради з прав людини ООН, ухвалена 4 березня 2022 року 49/1 "Становище у сфері прав людини в Україні внаслідок Російської агресії / П. Рабінович. - С.18-22
Теплюк, Михайло. Характеристика об’єкта як необхідна умова правового регулювання / М. Теплюк, О. Ющик. - С.26-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ознака юридичної норми, предмет закону, самостійність галузей права
Самбор, Микола. Права людини у сучасності людства / М. Самбор. - С.37-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: розуміння прав людини, цінність прав людини, суспільство
Гловюк, Ірина. Міжнародні стандарти опитування дітей-жертв і дітей-свідків та національне законодавство і практика: питання кореляції у кримінальному провадженні / І. Гловюк, О. Дроздов, В. Мельченко. - С.53-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: кримінальне провадження, міжнародні стандарти, принцип найкращих інтересів дитини
Поляков, Родіон. Процедура транскордонного банкрутства в Україні / Р. Поляков. - С.76-97. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: неспроможність, міжнародне приватне право, міжнародний договір
Скомороха, Людмила. Щодо питання дисциплінарної відповідальності суддів / Л. Скомороха. - С.98-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: судова влада, суддя, незалежність суддів
Барабаш, Ольга. Диджиталізація вітчизняної освіти: проблеми і перспективи розвитку в умовах глобалізації / О. Барабаш. - С.109-121. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цифровізація, вища освіта, семінарне заняття
Ірклієнко, Андрій. Конституція України та Конституція Сполучених Штатів Америки: порівняльна характеристика / А. Ірклієнко. - С.122-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Конституція України, реформування, Конституційний Суд
Іванов, Павло. Цивільно-правовий захист фірмових кольорів як торговельних марок: порівняльний аспект / П. Іванов. - С.134-145. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: комбінація кольорів, розрізняльна здатність, торговельна марка
Доктрина у судовій практиці. Суд може застосувати "Намібійські винятки" щодо актів реєстрації народжень, смертей і шлюбів, виданих закладами, що знаходяться на окупованій території, оскільки їх встановлення має істотне значення для реалізації прав людини. - С.146-150
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.


    Терещенко, Ірина.
    Дошка вибору: розвиваємо самостійність дитини / І. Терещенко // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціалізований журнал. - 2021. - № 2. - С. 45-47

Кл.слова (ненормовані):
розвивальне середовище -- самостійна діяльність

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: В353859/2021/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2021р. № 2
Зміст:
Нерянова, Світлана. Державний стандарт: аналізуємо зміни / С. Нерянова, Наталія Гавриш, Т. Піроженко. - С.4-14
Кл.слова: базові принципи, компетентність дитини, умови реалізації
Ключові показники якості дошкільної освіти. - С.16-17
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на березень. - С.18-19
План реалізації річного завдання за логіко-математичним напрямом освітнього процесу. - С.20-21
Кіндрат, Інна. Математичний диктант - метод моніторингу компетентності дітей / І. Кіндрат. - С.22-25
Кл.слова: логіко-математичний розвиток, види диктантів, оцінювання
Шкарупа, Єлизавета. LEGO-конструктор в освітньому процесі: граємо і навчаємо / Є Шкарупа. - С.26-29
Кл.слова: конструювання, освітні завдання
Лисенко, Галина. Сім раз відмір, або Як навчити дітей вимірювати / Галина Лисенко, Олена Цетковська. - С.30-33
Кл.слова: логіко-математичний розвиток, елементарні математичні уявлення
Середенко, Олена. Крок до школи, або як ми налагоджуємо наступність між ланками освіти / О. Середенко. - С.34-37
Кл.слова: наступність, дитячий садок, початкова школа
Черкес, Сніжана. Квест як засіб підготовки майбутніх першокласників / С. Черкес. - С.38-41
Кл.слова: ігрові технології, гра, ігрова діяльність
Дроб'язко, Олександр. Інтерактивна підлога для розвитку дитини / О. Дроб'язко. - С.42-44
Кл.слова: інтерактивні технології, сенсорний проєктор, інтерактивні ігри
Терещенко, Ірина. Дошка вибору: розвиваємо самостійність дитини / І. Терещенко. - С.45-47
Кл.слова: розвивальне середовище, самостійна діяльність
Бадер, Світлана. Тест-драйв для педагогів, або Як розробити професійний тест / С. Бадер. - С.48-51
Кл.слова: тестові завдання
Види тестових завдань. - С.52-53
Як сформулювати коректне тестове завдання. - С.55
Стаєнна, Олена. Майстер-Тест та інші онлайн-сервіси для роботи з педагогами / О. Стаєнна. - С.55-58
Кл.слова: kahoot, online Test Pod, triventy
Філоненко, Олена. Як створити ілюстровані матеріали в сервісі Canva / О. Філоненко. - С.59-61
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Kosharna, N.
    Students` critical thinking skills development within pedagogical specialties of master`s educational level in the content of the discipline "professional communication in a foreign language" [Електронний ресурс] = Розвиток навичок критичного мислення студентів- магістрантів педагогічних спеціальностей у змісті дисципліни «професійне спілкування іноземною мовою» / N. Kosharna. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 2. - С. 14-25, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- іноземна мова -- критичне мислення -- навичка -- магістерський освітній рівень -- педагогічні спеціальності -- підготовка вчителя
Анотація: Стаття присвячена питанню розвитку навичок критичного мислення студентів педагогічних спеціальностей у змісту дисципліни «Професійне спілкування іноземною мовою». З’ясовано, що розвиток критичного мислення майбутніх педагогів безпосередньо залежать від розвитку навичок спілкування у сфері професійної діяльності. Сучасні вимоги до підготовки магістра потребують від нього перш за все бути плідним учасником міжкультурної комунікації і мати необхідні навички та вміння професійного, ділового та ситуативного спілкування в усній і письмовій формах, бути спроможними оволодіти новітньою фаховою інформацією через іноземні джерела, вміти аналізувати та синтезувати її з подальшим застосуванням у сфері професійної діяльності. Акцентовано увагу на потребі застосування інтегрованого підходу (мовний і фаховий) в опануванні професійним спілкуванням іноземною мовою (англійською), що дозволяє майбутньому педагогу навчитися спілкуватися англійською мовою в професійнопедагогічній, суспільній, та особистісній сферах діяльності; сформувати критичний стиль мислення, для якого характерні відкритість, гнучкість, рефлексивність, усвідомлення внутрішньої багатозначності позицій і точок зору, альтернативності прийнятих рішень; розвинути такі базові якості особистості як комунікабельність, креативність, мобільність, самостійність, відповідальність за власний вибір і результати своєї діяльності. Виокремлено технології, які позитивно впливають на розвиток навичок критичного мислення студентівмагістрантів педагогічних спеціальностей. Доведено, що важливість співвіднесення, порівняння, перевірка отриманої інформації або її пошук інформації призводять до професійно коректного іншомовного спілкування; систематизують знання за вивченою темою, розширюють словниковий запас, вдосконалюють та активізують навички вживання в мовленні слів професійного дискурсу, розвивають критичне мислення та творчі здібності майбутніх педагогів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кошарна Наталія


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

7.


    Рутковська, Олена.
    Планування й організація самостійної позаурочної роботи школярів із трудового навчання / О. Рутковська // Вища школа : науково-практичне видання. - 2020. - № 7/8. - С. 94-101. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366

Кл.слова (ненормовані):
трудове навчання -- самостійна робота -- позаурочна робота -- пізнавальна самостійність -- рівні пізнавальної самостійності -- витрати часу

Є примірники у відділах: всього 3 : Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Потапчук, Т.
    Експериментальна перевірка соціальної активності молодших школярів у позаурочній діяльності [Електронний ресурс] / Т. Потапчук, М. Клепар. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 4. - С. 85-96, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
відповідальність -- молодші школярі -- незалежність -- самостійність -- соціальна активність -- соціальна зрілість
Анотація: У статті розглянуто соціальну активність, що виступає умовою самовизначення особистості в суспільстві і свідомій регуляції поведінки; проявляється в різних сферах життєдіяльності людини: трудовій, громадськополітичній, освітньо-дозвіллєвій, соціально-побутовій. Вона реалізується в різних формах не лише як індивідуальна, а й як групова чи колективна, спрямована на реалізацію можливостей та потенціалу тих чи інших соціальних груп. Соціальну активність можна розглядати як творчий, продуктивний, чи нетворчий, репродуктивний процес, оскільки вона виявляється у творчості, вольових актах, спілкуванні. Інтегральна характеристика соціальної активності відображає активну життєву позицію людини, що проявляється в її принциповості, обстоюванні власних позицій, поглядів при вирішенні соціальних питань; здатності людини вносити соціально значущі зміни у життєдіяльність, досвід, матеріальну і духовну культуру. Саме від активної життєвої позиції особистості залежить здатність людини робити соціально значимі перетворення в суспільному розвитку. За допомогою методики незакінчених речень було з’ясовано знання щодо сутності таких соціально значущих якостей, як соціальна відповідальність, соціальна активність, толерантність, солідарність у молодших школярів. Отже, мета статті полягає у теоретичному обґрунтуванні ключових понять «соціальна активність», «соціальна взаємодія» та експериментальній перевірці соціально значущих якостей, як соціальна відповідальність, соціальна активність, толерантність, солідарність у молодших школярів. У статті використані методи: аналіз, систематизація й узагальнення наукової літератури з метою з’ясування стану розробленості досліджуваної проблеми та уточнення понятійного апарату, метод незакінчених речень застосовувався для збору емпіричного матеріалу. Отже, залишається не розробленою концепція виховання соціальної активності молодших школярів у позаурочній діяльності. Перспективним вважаємо вивчення взаємозв’язку навчально-виховної та позаурочної діяльності у вихованні соціальної активності учнів молодших класів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Клепар, М.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Хром’як, Яна.
    Імплементація зелених технологій у бібліотеку [Текст] / Я. Хром’як // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1(9). - С. 89-94. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
бібліотека, зелений дизайн, система сертифікації LEED, премія «Зелена бібліотека IFLA». -- зелений дизайн -- система сертифікації LEED -- премія Зелена бібліотека IFLA
Анотація: Статтю присвячено імплементації зелених технологій в бібліотеках. Зелений дизайн допомагає трансфор-мувати бібліотеку в сучасну та актуальну частину громади. Особливістю зеленого дизайну є перехід до від-новлюваних енергетичних ресурсів. У статті описано систему сертифікації LEED як загальновизнану програму планування екологічно сумісних високоефективних зелених будівель. Розглянуто шість базових системних ка-тегорій LEED для створення нових або реконструювання наявних бібліотек із залученням зелених технологій: розташування; ефективність використання води; енергія та атмосфера; матеріали та ресурси; якість пові-тря; інновації та дизайн. Надано рекомендації для упорядкування бібліотек: використовувати відновлювальні матеріали під час ремонтних робіт, використовувати LED-лампочки, створювати присадибні ділянки, пра-вильно зонувати задля рівномірного розподілу ваги книг, природної вентиляції та захисту фондів від прямого сонячного світла.Описано премію «Зелена бібліотека IFLA» (“IFLA Green Library Award”), започатковану Міжнародною феде-рацією бібліотечних асоціацій та установ (ІФЛА) 2016 р., та наведено перелік її переможців. Українські бібліо-теки також пропонують кейси успішних екологічних проєктів. Так, проєкт Львівської обласної бібліотеки для дітей «ЕкоБібліотека» 2017 р. увійшов у п’ятірку найкращих екопроєктів світу в конкурсі “IFLA Green Library Award”. Проєкт Сумського державного університету «Зелена бібліотека» відзначено як один з найкра-щих у Всеукраїнському конкурсі «Бібліотека року 2019».Зроблено висновок, що екологічна стійкість надає бібліотеці певну самостійність, оскільки вартість утри-мання знижується, як і залежність від ринку енергоресурсів. Крім того, приклад зеленого дизайну бібліотек за-свідчує їхню здатність відповідати вимогам сучасності та інвестувати в майбутнє громади

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.


    Охрімчук, Р.
    Як виховують дітей в американських сім’ях / Раїса Охрімчук // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 3. - С. 54–56. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Сімейне виховання--особливості виховання дітей--Сполучені Штати Америки

   Сполучені Штати Америки--сімейне виховання
Кл.слова (ненормовані):
сімейне виховання -- особливості виховання дітей -- виховання у сім’ї -- народження дитини -- американські сім’ї -- підготовка до життя -- самостійність дитини
Анотація: Автор статті розповідає про особливості виховання дітей в американських сім’ях.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

11.


    Грінченко, Ф. І.
    Формування позитивних якостей особистості учня під час занять у ракетомодельному гуртку / Ф. І. Грінченко // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2019. - N 11/12. - С. 85-87

Рубрики: Позашкільна освіта--технічні гуртки

Кл.слова (ненормовані):
ракетомодельний гурток -- формування особистості учня -- знання і вміння -- технічна творчість -- метод проблемного викладання -- самостійність особистості учня -- мотиваційна сфера -- творча самореалізація

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

12.


    Наумова, Ганна
    Випікаємо юрашки : інтегрована діяльність для дітей середньої групи / Ганна Наумова // Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 18-19 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Трудове виховання

Кл.слова (ненормовані):
юрашки -- віртуальна екскурсія -- українознавство -- життєва компетентність -- народознавче виховання
Анотація: Подано розробку заняття-віртуальної екскурсії для дітей середньої групи, мета якого - ознайомлювати дітей з українськими традиціями та звичаями, містом Львовом; формувати вміння використовувати умовну міру, вибирати інгредієнти відповідно до рецепта, замішуати тісто, оздоблювати печиво айсингом; закріплювати навички розкачування тіста та видавлювання за допомогою форм; створювати умови для вільного творчого використання різних декоративних елементів; розвивати мовллення, мислення, пам'ять, увагу, уяву; виховувати допитливість, самостійність.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

13.
Шифр: О283150799/2019/3/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 3/4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Tverdokhlib, T. Study of pedagogy and pedagogical disciplines in educational institutions of the orthodox church: views of educators and theologians (the end of the 19th century – the beginning of the 20th century) / T. Tverdokhlib. - С.1-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбань, О. Освітній потенціал відеоігор: Світоглядно-методологічні засади / О. Горбань. - С.19-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Гнатів, З. Інститут університету: минуле, сьогодення, майбутнє / З. Гнатів. - С.35-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткова, Ю. Формування міжкультурної компетентності майбутніх юристів під час базової підготовки в закладі вищої освіти / Ю. Короткова. - С.48-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Баштан, С. Проблема формування культури здоров'я студентів у педагогічній теорії / С. Баштан, Т. Шапкіна. - С.61-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. Проблема формування літературної компетентності старшокласників у поцесі аналізу художнього твору з використанням інноваційних засобів навчання / С. Паламар, Л. Назаренко. - С.73-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Ахмед, К. М. Компетентнісний підхід як чинник професійного становлення студентів мистецьких спеціальностей / К. М. Ахмед. - С.92-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Малахова, М. Студентський народно-інструментальний ансамбль: технологія командної інтерпретації музичних творів / М. Малахова. - С.100-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Гаращенко, Л. Художня праця як засіб формування предметно-практичної компетентності у дітей дошкільного віку / Л. Гаращенко, О. Літіченко. - С.110-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Єсіпова, О. Дослідження мотивації майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю / О. Єсіпова. - С.121-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Ю. Використання ігрових технологій у фаховій лінгводидактичній освіті майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / Ю. Руденко. - С.130-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Cоломаха, А. Затосування словникових он-лайн тренажерів для формування іншомовної лексичної компетенції майбутнього педагога / А. Cоломаха. - С.143-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушак, О. Економіко-математичне моделювання: методика синтезу ІКТ і методів моделювання / О. Глушак, С. Семеняка. - С.156-174. - Бібліогр. в кінці ст.
Білоус, В. Базові принципи проектування мультимедійних освітніх мобільних додатків / В. Білоус. - С.175-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрик, Л. Ефективність використання медіазасобів для вивчення іноземних мов у початковій школі: від усвідомлення до готовності / Л. Петрик. - С.185-196. - Бібліогр. в кінці ст.
Гуцул, О. Особливості викладання дисципліни "медична та біологічна фізика" іноземним студентам англійською мовою у вищому медичному навчальному закладі / О. Гуцул, Т. Бірюкова. - С.197-205. - Бібліогр. в кінці ст.
Барановська, І. Інноваційні підходи розвитку творчої обдарованості дітей у позашкільних закладах освіти / І. Барановська, А. Чернятинська, С. Похила. - С.206-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Стеченко, О. Навчальний план підготовки магістрів медицини: зміни в проектуванні освітнього процес / О. Стеченко. - С.220-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Туранов, Ю. Підготовка майбутніх учителів і реалізація індивідуального підходу до учнів на уроках трудового навчання та технологій / Ю. Туранов, А. Уруський. - С.240-252. - Бібліогр. в кінці ст.
Курінна, А. Формування екологічної свідомості успішної особистості як складника сучасної освіти та виховання / А. Курінна, Д. Фролов. - С.253-267. - Бібліогр. в кінці ст.
Даценко, В. Екологічний складник хімічної освіти в технічному ЗВО / В. Даценко. - С.268-279. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладкова, В. Методологічне обгрунтування акместратегії та акметехнології продуктивної діяльності фахівця соціономічного профілю / В. Гладкова, Д. Юйцзін. - С.280-293. - Бібліогр. в кінці ст.
Біницька, К. Тенденції розвитку університетської освіти країн ЄС як об’єкт міждисциплінарного дослідження / К. Біницька. - С.294-305. - Бібліогр. в кінці ст.
Власова, І. Фінансова самостійність університетів: досвід Латвії / І. Власова. - С.306-318. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузіна, О. Підготовка фахівця дошкільної освіти у контексті європейського досвіду / О. Кузіна. - С.319-329. - Бібліогр. в кінці ст.
Папушина, В. Структурно-функціональна модель педагогічної системи формування естетичної культури майбутніх учителів української мови і літератури: компаративний досвід / В. Папушина. - С.330-341. - Бібліогр. в кінці ст.
Batechko, N. The system of management of the university education quality: the experience of the European Union / N. Batechko. - С.342-357. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.


    Бочковська, Наталія
    Зимове дерево : заняття з малювання для дітей старшої групи / Наталія Бочковська // Дошкільне виховання. - 2019. - № 12. - С. 24-25 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Образотворчість

Кл.слова (ненормовані):
творчість -- малювання -- природознавче виховання
Анотація: Подано розробку заняття, мета якого - закріплювати вміння дітей малювати зимове дерево і сніг з використанням нетрадиційних технік образотворчості ("видування", "відбитки", "набризк"); закріплювати знання про зміни в житті рослин у різні пори року; розвивати мислення, уяву, мовлення, дрібну моторику, творчі здібності; виховувати любов до природи, акуратність, самостійність.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

15.


    Мельник, В. О.
    Напрями активізації інвестиційного потенціалу персональних фінансів в Україні / В. О. Мельник // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2019. - № 24. - С. 114-119. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-6814

Кл.слова (ненормовані):
інвестиційний потенціал -- персональні фінанси -- фінансова грамотність -- фінансова освіта -- фінансова самостійність -- фінансова стабільність

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

16.


    Власова, І.
    Фінансова самостійність університетів: досвід Латвії [Електронний ресурс] / І. Власова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 306-318, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.306318. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
самостійність університету -- джерела фінансування -- модель фінансування -- пряме державне фінансування -- непряме державне фінансування -- фінансова автономія університету
Анотація: Здійснено аналіз нормативно-правового забезпечення у сфері вищої освіти Литви. Встановлено, що заклади вищої освіти є автономними інституціями у сфері освіти і науки з правом самоврядування. Автономія закладів вищої освіти передбачає розподіл влади і відповідальності між державними структурами і керівництвом закладів вищої освіти, а також між їх керівництвом і академічним персоналом. З’ясовано джерела фінансування закладів вищої освіти із державних джерел. До них відносять фінансові ресурси державного бюджету на освіту; надходження від оплати навчання; фінансові ресурси цільового призначення. Виокремлено складові системи державного фінансування закладів вищої освіти: формула фінансування (навчання), яка пов'язана з кількістю навчальних місць; перформанс контракти; формула фінансування (науки) для закладів вищої освіти; конкурсне фінансування наукової діяльності. Визначено способи розподілу державних фінансових ресурсів закладам вищої освіти: прямі асигнування з державного бюджету закладам вищої освіти та непрямі субсидії у вигляді гарантованих державою кредитів. Наведено складові нової трирівневої моделі фінансування вищої освіти. Здійснено аналіз показників фінансової автономії університетів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

17.


    Бобруйко, Наталя
    Квіти для мами : заняття з малювання для дітей старшої групи / Наталя Бобруйко // Дошкільне виховання. - 2019. - № 2. - С. 30-31 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Образотворчість

Кл.слова (ненормовані):
креативне мислення -- малюнок видуванням через соломинку -- аерографія
Анотація: Подано розробку заняття для дітей старшої групи. Мета заняття - закріплювати вміння дітей створювати зображення в нетрадиційній техніці - аерографії (видування через соломинку); учити поєднувати в малюнку кілька художніх матеріалів (воскові олівці, акварель); розташовувати композицію на аркуші; формувати здатність до зорового контролю за діями рук, естетичне сприйняття навколишнього світу; заохочувати до проявів творчості; розвивати творчу уяву, увагу, мислення, пам'ять, дрібну моторику; виховувати самостійність, охайність.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

18.


    Пустовойченко, Вікторія
    Плащі й чоботята маємо, весняний дощ закликаємо : заняття для дітей раннього віку / Вікторія Пустовойченко, Ольга Гузеляк // Дошкільне виховання. - 2019. - № 4. - С. 32-33 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
ранній вік -- ігрова діяльність -- сенсорний розвиток
Анотація: Подано розробку заняття для дітей раннього віку, мета якого - формувати вміння дітей співвідносити слово, що звучить, з реальними та намальованими предметами; промовляти слова з різною силою голосу. Збагачувати активний словник дітей іменниками: чоботи, плащ, парасольки; дієсловами: взуватися, роззуватися, одягати, знімати. Вчити відтворювати та називати дії з лялькою в нескладних ігрових сюжетах. Вправляти у складанні цілого з частин, чергуючи їх за кольори. Виховувати самостійність, доброзичливе ставлення до партнерів по спілкуванню.
Дод.точки доступу:
Гузеляк, Ольга


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

19.
Шифр: Д623782/2018/8
   Журнал

Дошкільний навчальний заклад [Текст] : [для ДНЗ та батьків]. - Київ : Основа, 2006 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 8
Зміст:
Щодо особливостей організації діяльності закладів дошкільної освіти в 2018/2019 навчальному році. - С.2-7
Кл.слова: офіційний документ, організаційна свобода, кадрова самостійність
Чабан, О. А. Шануймо Україну! Свято до дня Незалежності України / О. А. Чабан. - С.8-10
Масна, О. О. Українська світлиця. Інтегроване заняття / О. О. Масна. - С.11-13
Кл.слова: інтер'єр української хати, традиційний побут, український посуд
Копилова, О. П. Заняття з використанням символічної синектики / О. П. Копилова. - С.14-20
Кл.слова: розумові здібності, наочне моделювання, спілкування
Пелех, Н. В. Кольорові гудзики. Заняття з дітьми раннього віку / Н. В. Пелех. - С.21-22
Кл.слова: гра-привітання, пальчикова гра, читання оповідання
Фетісова, В. В. Яблуко. Комплексне заняття з використанням медіатехніки та нетрадиційної техніки - пластилінового живопису / В. В. Фетісова. - С.23-25
Кл.слова: мультфільм, ліплення
Мітасова, О. В. Чавний сон Лісовичка. Навчально-розвивальна діяльність з пріоритетом художньо- продуктивної діяльності з елементами флористики дл дітей старшого дошкільного віку / О. В. Мітасова. - С.26-29
Кл.слова: сенсорні здібності, декоративна композиція, дитяча творчість
Єременко, Є. Г. Тато, мама і я - спортивна сім'я. Родинне спортивне свято / Є. Г. Єременко. - С.30-33
Кл.слова: фізичне виховання, овочі та фрукти, здоровий спосіб життя
Левадна, Л. М. Коза-дереза на новий лад. Театралізована вистава на сучасний лад за участю батьків та дітей / Л. М. Левадна. - С.34-36
Театралізація української народної казки "Коза-Дереза". Робота з дітьми старшої групи (художня література, мовленнєве спілкування, ознайомлення з соціумом, музика). - С.37-40
Осінні подарунки. Свято в ІІ молодшій групі. - С.41-44
Осені барви яскраві. Свято в середній групі. - С.45-47
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.


   
    Лист МОН України "Щодо особливостей організації діяльності закладів дошкільної освіти в 2018/2019 навчальному році" від 13.06.2018р. N1/9-386 // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціалізований журнал. - 2018. - № 7. - С. 66-70

Кл.слова (ненормовані):
організаційна свобода -- кадрова самостійність

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-77 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)