Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (10)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=світогляд<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 324
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091(477)/Т 93
Назва : Одна тисяча двадцятип’ятиріччя історії освіти в Україні: традиції, сучасність та перспективи : збірник матеріалів Міжнародної наукової конференції, 22 травня 2014 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :319 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.09
УДК : 37.091(477)
Предметні рубрики: Освіта-- Історія освіти --Україна
Зміст : Культурологія освіти як складова освітології/ С. О. Сисоєва, М. М. Галицька. Цивілізаційна сутність науки і освіти України / Л. М. Алексієвець, М. М. Алексієвець, М. Ф. Юрій ; . Освітянські виклики на сучасному етапі розвитку України / В. Г. Лизогуб, М. Л. Шараєва, Ю. О. Мошківська. Освітній напрям "Публічна історія" як чинник розвитку суспільної пам'яті: зарубіжний досвід і Україна/ Г. Д. Голубчик. Теоретична складова аналізу історико-педагогічних джерел розвитку освіти в Україні / 0. І. Крюкова. До дослідження ідеї університету: освітологічні аспекти / О. М. Кузьменко. Екологічна культура - потреби та перспективи/ І. В. Лесникова. Управлінське консультування в галузі освіти: освітологічний контекст / І. І. Тригуб. Підготовка вчителя до формування моральної свідомості старшокласника/ В. І. Тернопільська. Ієрархія компетентностей сучасного педагога/ О. В. Малихін. Формування музиканта-педагога у глокалізованому просторі сучасності/ І. Д. Бевська. Підвищення мотивації студентів при вивченні іноземної мови / О. Л. Воскобій. Самоосвіта сучасного педагога дошкільного навчального закладу / А. М. Гончаренко. Вплив освітньо-музичного середовища на розвиток особистості школяра/ Г. І. Дворський, С. Г. Чепіга. Історіографічний аналіз стану вивчення проблеми музично-естетичного виховання учнів початкової школи в Україні (друга половина XX — початок XXI ст.) / Т. В. Дорошенко. Особливості інноваційної професійної діяльності викладача дошкільної педагогіки і психології / Л. В. Козак. Сергій Андрійович Подолинський- український вчений, лікар та педагог / О. Є. Корхова. Зовнішня апробація власного досвіду як форма самореалізації особистості вихователя ДНЗ/ С. А. Пазюк. Післядипломна педагогічна освіта: сучасний стан і прогнози розвитку / В. В. Ушмарова. Сучасний стан готовності вчителів початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу: аналіз результатів діагностики констатувального експерименту/ З. М. Хитра. Спрямованість музичного виховання на формування морально-естетичних якостей особистості/ С. Г. Чепіга. Формування готовності вчителя до роботи в класах із інклюзивним навчанням у системі післядипломної освіти / Г. В. Шапаренко. Розвиток міждисциплінарних магістерських програм для потреб національної економіки України: проблеми та перспективи / А. C. Гринів. Питання етики та деонтології у формуванні світогляду майбутнього лікаря-стоматолога/ П. Ф. Дудка [и др.]. Етнопедагогіка - основа розвитку вітчизняної педагогіки/ Л. Б. Паламарчук. Критерії оцінки рівнів літературознавчої компетентності майбутнього вчителя української мови і літератури / Л. О. Базиль. Експериментальне дослідження щодо переходу до трирічної початкової освіти в Українській РСР (1963-1966 pp.)/ Т. Л. Гавриленко. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутніх вихователів до художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку/ Т. П. Дрофа. Музичне мистецтво в організації культурно-дозвіллєвої діяльності молодших школярів / О. Б. Власова. Поняття страхування підприємницьких ризиків як предмета правового регулювання / І. М. Войцеховська. Професійна компетентність і компетенції менеджера / Н. В. Колісник. Формування знань із загальної хімії у студентів металургійних спеціальностей на лабораторних заняттях / І. Г. Косцова. Проблематика літературно-психологічного аналізу художнього твору/ І. В. Лазаренко. Розвиток навичок роботи керівника загальноосвітнього навчального закладу у мережі Інтернет/ К. О. Линьов. Музична освіта, хорове виконавство і композиторська творчість в Україні другої половини XVII ст. — яскрава кульмінація музичної культури епохи бароко / С. Й. Лісецький. Методика застосування відеосюжетів на заняттях з англійської мови/ Т. Ю. Малярчук, О. П. Іванцова. Розвиток науково-дослідної діяльності в українських університетах: друга половина XIX — початок XX ст/ Т. М. Патук. Пошуки нової моделі та продуктивних форм організації професійної підготовки фахівців через аспірантуру в перше десятиліття радянської влади в Україні/ І. Ю. Регейло. Модернізація методики хімічної освіти в Україні (кінець XIX -перша третина XX ст.) / В. В. Сайковська. Процес становлення вищої сільськогосподарської освіти в Російській імперії в матеріалах з'їздів (XIX — початок XX століття) / А. О. Таранник. Фундаменталізація змісту професійної освіти як сучасна педагогічна проблема/ Я. С. Фруктова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.016:78/A80
Назва : Ars musicae: музично-освітологічний дискурс : збірник наукових праць. № 1
Вихідні дані : Київ: Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :121 с :
ДРНТІ : 18.41
УДК : 37.016:78
Предметні рубрики: Музичне мистецтво-- Музина освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчитель музики--музична культура--диригентська підготовка
Зміст : Пролегомен про інноваційний простір мистецької освіти в класичному університеті / О. М. Олексюк. Наукові засади викладання основного музичного інструмента в умовах університетської освіти / Т. М. Пляченко. Універсали педагогічної культури у структурі професійного світорозуміння майбутнього вчителя музики / М. М. Ткач. Професійний саморозвиток майбутнього вчителя музики: синергетичний підхід / Л. А. Бондаренко. Взаємодія діяльнісної та практичної складових у структурі професійно-особистісного досвіду майбутнього фахівця/ Н. М. Попович. Становлення і розвиток музичної освіти в Україні / А. Г. Болгарський. Педагогічні аспекти становлення творчої особистості у процесі диригентсько-хорової підготовки / С. В. Світайло. Використання інформаційних технологій у професійній підготовці фахівців мистецьких ВНЗ України / Г. В. Брюханова, О. І. Конопко. Контекстуальні аспекти взаємодії слова й музики (на прикладі симфонізму Г. Малера) / В. В. Вишинський. Пересувні оперні театри в Україні першої третини XX ст. / О. М. Ізваріна. Принципи фортепіанної педагогіки К. Мартінсена / Т. М. Бутенко, Л. О. Сахарова. Поетичні образи Бориса Грінченка у творчості українських композиторів / Є. В. Куришев. Фортепіанні твори А. Кос-Анатольського в інтерпретації Марії Крушельницької/ С. Й. Лісецький. Інтелектуальний компонент у структурі професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва/ О. Д. Ляшенко. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до використання інтегрованих типів уроків у професійній діяльності / Ю. В. Мережко. Методичні засади музично-виконавської підготовки майбутніх учителів музики на основі інтеграційного підходу/ О. С. Економова. Виховання самостійності майбутнього вчителя музики у класі фортепіано/ Л. І. Гаркуша. Використання інформаційних технологій у процесі роботи студентів над музичним диктантом / І. М. Ходоровська. Виховання інструментально-виконавських навичок майбутнього вчителя музики на початковому етапі роботи над музичним твором у класі фортепіано/ В. І. Ходоровський. Вокально-виконавська культура як складова професійної мистецької компетентності педагога-музиканта / Е. В. Макарова. Розвиток творчої самостійності студентів на заняттях з постановки голосу та у творчих гуртках / В. Г. Яковенко. Самостійна робота майбутнього вчителя музики у процесі диригентської підготовки/ М. М. Чугунова. Професійна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва як предмет наукового дослідження / Л. А. Удовицька-Скляренко. Музично-теоретичні дисципліни у розвитку професійного інтересу майбутнього вчителя музики/ О.О. Скляр.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Troitska O., Popravko O., Shcherbakova N.
Назва : Aspects of the "carnivalization" of contemporary cultural practices
Паралельн. назви :Аспекти "карнавалізації" сучасних культурних практик
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2020. - № 1. - С. 82-86. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2020/1). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аксіологія--діалог культур--карнавалізація--карнавальна поведінка--карнавальний світогляд--криза культури--культурні практики--культурні смисли
Анотація: Актуальність статті обумовлена необхідністю осмислення нового культурного феномена, який презентує культурні практики сучасного хронотопу. Проаналізовано філософсько-культурологічні концепції стану культури та виявлено тенденції, які відображають нестійкість (перехідність), невизначеність, амбівалентність культурних практик і карнавалізацію усіх сфер буття. Філософська рефлексія сутності, характеру, ознак карнавалізації уможливила експлікацію феномена "карнавал" через його світоглядний і поведінковий компоненти. У контексті діалогу середньовічної та сучасної культури розкрито сутність карнавалізації як феномена культури та як особливого способу відновлення цілісності світосприйняття, світорозуміння, світовідношення і актуалізовано проблему орієнтації і спрямування культурних практик на їх ціннісно-смислове (аксіологічне) піднесення. Досліджено природу й сутність таких категорій, як "карнавальний сміх", "карнавальна свобода", "карнавальна поведінка", "амбівалентність", виявлено характерні ознаки карнавалізації та доведено, що її можна розглядати як спосіб моделювання і конструювання сучасної культурної дійсності. Обгрунтовано положення про те, що сучасний культурний простір створює умови не тільки для функціонування карнавалізації у межах першочергової функції - оновлення, становлення нового життєвого світу, але й нового світорозуміння та смислотворення. Визначено конструктивну роль діалогу культур у процесі праксеологічного зростання суб'єктів карнавалізації і показано, що концепція карнавалізації Михайла Бахтіна залишається актуальною на сучасному етапі розвитку культури. Розкриття карнавалізації як певного сигналу кризи культури і способу виходу з неї дає підстави розглядати карнавалізацію як чинник самоорганізації культури, як складноорганізованої системи
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Dzeban O., Aleksandrova O., Vinnikova N.
Назва : Axiological portrait of information society
Паралельн. назви :Аксіологічний портрет інформаційного суспільства
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2019. - № 5. - С. 13-19. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2019/5). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мережеве суспільство--віртуальне--аксіальна інформація--інфологема--гедонізм
Анотація: Актуальність статті зумовлена триваючою в суспільстві дискусією про переваги та недоліки інформатизації та інформаційного суспільства, його проблеми і ризики. Основне коло проблем пов'язано з постійною трансформацією та соціальною нестабільністю, а отже, й зміною світоглядного поля особистості; переваги інформаційного суспільства прийнято пов'язувати з постійним розвитком, творчістю, свободою і відкриттям нових шляхів реалізації особистості та її комунікаційних можливостей. Використовуючи принципи постнекласичної методології, автори досліджують проблему ціннісних змін в умовах інформаційного суспільства і виділяють при цьому деякі важливі контексти інфосоціогенезу: контекст мережних координацій, етичний контекст та символічний контекст (віртуалізація та міфологізація інформаційного простору). Обґрунтовується, що реалії сучасного суспільства формують численні, часом діаметрально протилежні, цінності, що призводить до знецінення кожної з них і позбавляє світогляд консолідуючого принципу. Автори описують сукупність механізмів мережевої координації особистості і показують, що їх дія (конструктивна і деструктивна) уможливлює надзвичайне урізноманітнення досвіду людини, який набувається через множинність і одночасність віртуальних практик у різних сферах життя (симулякризація) і часто хибно видається за справжній досвід особи. Показано, що етичні трансформації інформаційного суспільства найбільше пов'язані з темою соціальної стійкості особистості, яка часто не усвідомлює межі своєї свободи у інформаційному просторі, а символічний контекст інфосоціогенезу у вигляді віртуалізації та міфологізації, характеризується створенням та соціальною запитаністю культурних форм, що продукують віртуальні патерни реальності (симулякри).
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Імас Є., Ярмолюк О., Білько Б.
Назва : Eco-education in sustainable development of sport
Паралельн. назви :Екологічна освіта в контексті формування сталого розвитку спорту
Місце публікування : Спортивна наука та здоров’я людини: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Charity Foundation "City of Dreams". - Київ: Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 2. - С. 10-26. - ISSN 2664-2069, DOI 10.28925/2664-2069.2020.2.2 (Шифр С967601977/2020/2). - ISSN 2664-2069, DOI 10.28925/2664-2069.2020.2.2
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сталий розвиток--світогляд--екологічна освіта--еко-спорт
Анотація: Гармонійний розвиток людства передбачає збереження здоров'я та підтримку морально-психологічного клімату населення. Рішення цих завдань не можливе без дбайливого ставлення до довкілля, раціонального споживання природних ресурсів. Тому одним з найбільш важливих напрямів природоохоронної діяльності багатьох спортивних організацій є екологічна освіта. Важливість цього напряму відображається у різних екологічних програмах, які активно проваджують міжнародні та національні спортивні організації наприкінці XX – початку XXI століть. Мета – визначити зміст і компоненти екологічної освіти, як складової сталого розвитку спорту. Матеріал і методи: аналіз літературних джерел, документів у мережі Інтернет, моніторинг екологічного контенту в ЗМІ, системно-функціональний аналіз. У контексті нашого дослідження особливу увагу приділено формуванню екологічного світогляду як особливої форми світосприйняття, характерними ознаками якої є узагальнена система принципів, поглядів, екологічних знань, цінностей, оцінок, переконань, практичних настанов, що визначають місце людини у світі, її життєву позицію, спосіб поведінки та програму дій у системі «природа–людина–суспільство». Встановлено, що процес формування екологічного світогляду доцільно розглядати з трьох позицій: освіта, виховання і просвіта. Внаслідок проведених досліджень виявлено, що подальший розвиток олімпійського руху передбачає формування відповідної природоохоронної інфраструктури спорту, екологічно орієнтованого світогляду фахівців галузі фізичної культури і спорту, вивчення й адаптацію принципів сталого розвитку для сфери олімпійського спорту України. Міжнародний та національних досвід свідчить про високу ефективність формування еколого-орієнтованого світогляду молоді під час проведення спортивно-масових заходів. Зі свого боку це створює передумови для високої творчої самореалізації, фізичної працездатності, навчальної, трудової та громадської діяльності, психологічного комфорту, найбільш повно розкривається психофізіологічна здатність особистості, активізується процес її самовдосконалення.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гофкірхнер, Вольфганг
Назва : Hhe rationale for complexity thinking and emergentist systemism
Місце публікування : Філософія освіти = Philosophy of Education : : наук. часопис/ Ін-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Укр. акад. політич. наук. - Київ, 2017. - N 1. - С. 43-51 (Шифр Ф260071427/2017/1)
ДРНТІ : 02
Предметні рубрики: Філософія-- філософія освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): складнісне мислення--глобальні проблеми--емерджентистський системізм
Анотація: Підставою для мислення в термінах складних систем є його здатність допомогти розоміни глобальні проблеми та пом’якшити, якщо не розв’язатим їх. Принципи складнісного мислення можуть бути ідентифіковані в контексті переламних припущень Загальної теорії системим Берталанфі, теорії,яка революціонізувала стиль мислення, картину світу та світогляд наукових дисциплін
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Lomachinska I.
Назва : Value orientations of information culture as a key factor of society information security
Паралельн. назви :Ціннісні орієнтири інформаційної культури як ключового фактора інформаційної безпеки суспільства
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2018. - № 5. - С. 34-38. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2018/5). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційне суспільство--суспільство знань--інформаційна культура--інформаційна система--інформація--інформаційна війна--консцієнтальна війна--інформаційний світогляд
Анотація: Стаття присвячена аналізу сутності інформаційної культури як основного фактора безпеки соціальної інформаційної системи перед глобалізаційними викликами інформаційних загроз сучасності. Аналіз проведено із застосуванням системного підходу: інформаційну культуру визначено як засіб функціонування складних інформаційних систем (індивідів, соціальних груп, націй, держав), пов'язаних загальним історичним досвідом, нормами, цінностями, що визначають інтелектуальні та практичні можливості особи сприймати та асимілювати, переробляти, використовувати, передавати інформацію в просторі та в часі. Зазначено, що філософське розуміння феномена інформаційної культури дає підстави для розгляду його на кількох рівнях: соціальнотехнічному (це вміння працювати з інформацією); соціокультурному (це сукупність матеріальних і духовних досягнень суспільства); освітньому (це вміння адекватно асимілювати нові знання за допомогою системи освіти, наукової та художньої творчості). Сутність інформаційної культури визначено як основний засіб становлення інформаційного світогляду суспільства на всіх етапах інформаційно-комунікаційних революцій. Проаналізовано ціннісні орієнтири інформаційної культури в контексті становлення ідеології суспільства знань, а саме: необхідність виховання свідомої особистості, що має стимул до саморозвитку та здатна задовольняти свої інформаційні потреби, як необхідну умову формування інформаційно свідомого суспільства, здатного протистояти загрозам маніпулятивного впливу у інформаційних війнах сучасності. Визначено сутність інформаційної війни як комунікаційної технології для впливу масової свідомості з метою досягнення інформаційної переваги у забезпеченні національної військової стратегії шляхом впливу на інформаційні системи противника при зміцненні та захисті власних інформаційних систем. Відзначено, що стратегія використання інформаційної зброї є наступальною агресією, тому можна припустити, що обсяг інформації, що надсилається з однієї країни в іншу, є мірою його інформаційної агресивності; відповідно, країниінформаційні лідери в інформаційних війнах нашого часу потенційно переможці. Сучасна інформаційна війна спрямована на перепрограмування суспільної свідомості відповідно до бажань агресора. Інформаційні війни здійснюються через систему інформаційно-пропагандистської та психологічної діяльності, що здійснюється із застосуванням засобів масової інформації шляхом маніпулювання релігійними та культурними архетипами суспільної свідомості. У висновку зазначено, що забезпечення інформаційної безпеки держави вимагає створення інформаційного середовища, що включає інформаційний потенціал, інформаційні ресурси та інформаційну інфраструктуру, ступінь розвитку та функціонування якої залежить від рівня розвитку інформаційної культури суспільства. У статті підкреслюється необхідність виховання свідомої людини, яка має стимул для саморозвитку та здатна задовольнити свої інформаційні потреби. Культура інформації про особистість - це дослідження останніх подій у галузі інформаційних технологій, вміння оцінювати інформацію з точки зору маніпулятивної орієнтації; це є передумовою формування інформаційно свідомого суспільства, здатного протистояти загрозам інформаційно-психологічного впливу в інформаційних війнах нашого часу.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Книш Г. М.
Назва : [рецензія]
Місце публікування : Український історичний журнал: науковий журнал. - Київ: УІЖ, 2011. - № 3. - С. 209-212. - ISSN 0130-5247 (Шифр У172688/2011/3). - ISSN 0130-5247
ДРНТІ : 03
Предметні рубрики: історія України-- революція 1917-1921 роки-- отаманщина
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ізотова, Ірина, Яцків, Ярослав
Назва : Ігор Гук - людина Європи з українською душею
Місце публікування : Світогляд: науково-популярний журнал/ НАН України, . - Київ: Академперіодика, 2022. - № 1. - С. 2-8. - ISSN 1819-7329 (Шифр С648290168/2022/1). - ISSN 1819-7329
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горболіс, Лариса
Назва : Із секретів творчості Володимира Корнійчука: інтермедіальний вектор осмислення
Місце публікування : Слово і час: наук.-теорет. журнал/ Ін-т літ. ім. Т. Г. Шевченка. - Київ: Фенікс, 2018. - № 6. - С. 22-32. - ISSN 0236-1477 (Шифр С707612/2018/6). - ISSN 0236-1477
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діалог мистецтв--психологія творчості--музика--інтонаційна настроєність--світогляд письменника
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)