Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Наукові періодичні видання Університету (8)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=система освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 77
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-77 
1.


   
    45 нарада управлінської ради PISA і флеймворк PISA 2021 з математики // Вісник ТІМО. - 2018. - № 4/5. - С. 2-3

Кл.слова (ненормовані):
програма PISA -- система освіти -- децентралізоване управління

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Pappas, G.
    Educational system and neoliberal educational policy [Електронний ресурс] / G. Pappas. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - С. 14-18, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- неоліберальна -- соціальна цінність -- лібералізм
Анотація: Метою даної роботи є висвітлення позитивних і негативних наслідків застосування ринкових принципів в освіті. Вища освіта забезпечує формування в майбутніх фахівців професійних компетентностей з метою узгодження з потребами ринку праці. Проте вища освіта відіграє іншу, не менш важливу суспільно-політичну роль: сприяє соціальному відтворенню. І якщо перша роль освіти гармонізована із ринковими ціннісними схемами (конкурентоспроможність, технікалізація знань, спеціалізація, продуктивність праці), то друга роль полягає в інтеграції громадян у політичну і соціальну системи. Прихильники застосування ринкових принципів в освіті розглядають її як модель, яка надає практичні навички для майбутньої професії і прагне до розвитку меритократичної конкурентної освітньої системи. У цій системі вища освіта оцінюється на основі критеріїв «продуктивність праці» та «ефективність». В умовах глобалізації національна політика підпорядковується принципам лібералізму та ринку, а роль держави зводиться в основному до ролі гаранта цих принципів та постачальника необхідних людських ресурсів. Противники застосування принципів ринку в освіті вважають, що в цих умовах вища освіта не може виконувати другу, суспільно-політичну, роль; формування особистості та критичного мислення стає вторинним фактором. У таких умовах студенти – в найкритичніший період їх соціалізації – не мають механізмів соціальної інтеграції і розглядаються тільки як робоча сила, а при недостатньому фінансовому та культурному капіталі студенти перетворюються на людей «без соціальної цінності», що підвищує ризик маргіналізації. Отже, в умовах ринку держава постала перед завданням пошуку практичних шляхів та засобів для подолання розриву між лібералізмом і статистизмом, тобто завданням використовувати в системі освіти ринкові механізми, в той же час захищаючи її як місце виробництва наукових знань, що дозволяє передати нові способи мислення і розуміння нових форм організації світу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Pavliuk, R.
    Research-based training for preparation of professionals of the social sphere in Germany / R. Pavliuk // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - P73-78, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.7379. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
educational system -- система освіти -- social sphere -- соціальна сфера -- professional training -- професійний тренінг
Анотація: У статті розглянуто освітні системи підготовки фахівців соціальної сфери на дослідницькій основі в Німеччині. Навчання на дослідницькій основі – це об’єднувальне поняття, яке охоплює ряд педагогічних підходів у процесі професійної підготовки студентів, спрямованої на розвиток дослідницьких умінь (постановка та вирішення завдань). На основі досліджень зарубіжних вчених та попередніх досліджень автора визначено, що система навчання на дослідницькій основі – це комплекс педагогічних цілей, які об’єднанні основним завданням у розвиткові дослідницької компетентності студентів (розвиток умінь постановки дослідницького завдання та пошук шляхів його вирішення). Проаналізовано систему підготовки фахівців соціальної сфери на дослідницькій основі у двох провідних університетах Німеччини – Кельнський університет (м. Кельн, Німеччина) та Університет імені Гумбольдта (м. Берлін, Німеччина), а також проведено порівняння із системою підготовки магістрів в українських університетах. Встановлено, що не кожна магістерська програма передбачає навчання із застосуванням дослідницьких технік. Проте з’ясовано, що система навчання на дослідницькій основі при своєму правильному застосуванні охоплює не просто науково-дослідницьку діяльність студента, почасти відірвану від освітнього процесу, а знаходить своє відображення у кожній виучуваній студентом дисципліні. Кожна дисципліна розкриває один з аспектів / завдань / напрямків досліджень студентів і паралельно служить практичною основою для розвитку професійно значущих компетентностей. Перспективами подальших досліджень убачаємо вивчення індивідуальної дослідницької та освітньої траєкторії студента через увесь період навчання у системі підготовки фахівців соціальної сфери на дослідницькій основі та розроблення методичних рекомендацій використання такої траєкторії та системи в українській системі вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.
   378.6:37
   К 38


. Київський університет імені Бориса Грінченка

    Івашко, О. А.
    Полікультурний підхід у системі освіти республіки Польща / О. А. Івашко // Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. Антона Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2011. - Вип. 2. - С. 76-78. - Бібліогр.: с. 76-78 (15 назв)
УДК

Рубрики: Полікультурна освіта--Польща--Збірники наукових праць

   Освіта--полікультурність--Польща--Збірники наукових праць


   Система освіти--Полікультурність--Польща--Збірники наукових праць


Кл.слова (ненормовані):
освіта -- дошкільна освіта -- середня освіта -- вища освіта -- післядипломна освіта -- система освіти -- полікультурність -- полікультурний підхід -- міжкультурний тренінг
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана \голов. ред.\
Хоружа, Людмила \редкол.\
Безпалько, Ольга \редкол.\
Бобрицька, Валентина \редкол.\
Болтівець, Сергій \редкол.\
Караман, Станіслав \редкол.\
Козак, Людмила \редкол.\
Кудикіна, Надія \редкол.\
Лозова, Ольга \редкол.\
Мартиненко, Світлана \редкол.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Олексюк, Ольга \редкол.\
Побірченко, Неоніла \редкол.\
Сергєєнкова, Оксана \редкол.\
Соколова, Ірина \редкол.\
Яценко, Тамара \редкол.\
Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

5.
159.922.6:005.745(082)
А 40


   
    Акмеологія - наука ХХІ століття : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 30 травня 2014 року м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Українська академія акмеологічних наук ; редактор: В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Київський університет ім. Б. Грінченка, 2014. - 510 с. - 88.68 грн., 60.00 грн., 88.68 грн., 85.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Акмо-особистість, акме-суспільство, акме-країна / Віктор Олександрович Огнев'юк. - С .3-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: досконалість, людина, держава
Щербина-Яковлева, О. Ю. Соціально-педагогічні теорії та технології як культурний простір актуалізації акмеїстичних концептів / О. Ю. Щербина-Яковлева. - С .20-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеїстичні концепти, соціально-педагогічні теорії, соціально-педагогічні технології
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Європейські вимоги до критеріїв ефективності професійної підготовки фахівців / С. О. Сисоєва. - С .36-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: система освіти, професійна освіта, європейські освітні норми
Чернуха, Надія Миколаївна. Пріоритети успішної соціалізації особистості: у фаховій підготовці магістрантів-філологів / Н. М. Чернуха. - С .47-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, галузі акмеології, гуманітарна освіта
Пальчевський, С. С. Педагогічна акмеологія як складова загальної акмеології / С. С. Пальчевський. - С .53-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна акмеологія, акмеологічне середовище, глобальна зрілість
Яворская, Г. Х. Становление юридической акмеологии: теоретический аспект / Г. Х. Яворская. - С .63-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, прикладна акмеологія, юридична акмеологія
Караман, Станіслав Олександрович. Лінгводидактичні орієнтири у фаховій підготовці магістрантів-філологів / С. О. Караман
Кл.слова: лінгводидактична підготовка, мовознавчі дисципліни, стратегії навчання
Рибалко, Л. С. Професійне самопізнання майбутніх учителів у процесі навчальних і педагогічних практик / Л. С. Рибалко, Ю. І. Єрмак. - С .76-85. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальні практики, педагогічні практики, професійне самопізнання
Антонов, В. М. Прикладна і професійна акмеологія та кібернетичні акме-технології їх реалізації / В. М. Антонов. - С .86-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: синергетика, геронтологія, ювенологія
Антонов, В. М. Теоретико-методологічні засади тендерної акмеології / В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі. - С .97-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, технологія, ґендерність
Гордій, Н. М. Емоційна зрілість старшого дошкільника до навчання у школі / Н. М. Гордій. - С .109-117. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоційна зрілість, аналіз наукових поглядів, попередження шкільної дезадаптації
Демиденко, Т. М. Самоосвіта батьків як умова ефективності виховної діяльності в родині / Т. М. Демиденко. - С .117-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогіка сімейного виховання, батьки як вихователі, самоосвіта батьків
Мельниченко, О. В. Розвиток особистості студентської молоді (європейський досвід) / О. В. Мельниченко. - С .123-130. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: розвиток особистості, студентська молодь, європейська освіта
Карпенко, Н. В. Психологічний зміст кризи віку ранньої зрілості / Н. В. Карпенко. - С .131-135. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: детермінанти кризи, симптоми кризи, психічні новоутворення
Сіткар, В. І. Акмеологічпий погляд на ритуали у сучасній спортивній субкультурі / В. І. Сіткар. - С .135-151. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: субкультура, ритуал, спорт
Черниш, А. П. Освіта — шляхи розвитку / А. П. Черниш. - С .151-162. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, профорієнтація, зміст освіти
Чорна, І. М. Дослідження механізмів впливу комп'ютерних ігор на психіку гравця / І. М. Чорна, М. Я. Чорний. - С .162-169. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психіка, геймер, віртуальна реальність
Чорна, І. М. Дослідження психологічної залежності від комп'ютерних ігор дітей підліткового віку / І. М. Чорна, М. Я. Чорний. - С .169-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комп'ютерні ігри, геймер, психологічна залежність
Руденко, Н. В. Акмеологічний підхід у навчально-виховній роботі з іноземними студентами ВТНЗ / Н. В. Руденко. - С .180-185. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмелогічний підхід, іноземні студенти, вищі технічні навчальні заклади
Тригуб, І. І. Соціальне та психологічне консультування як складові професійної діяльності в галузі освіти / І. І. Тригуб
Кл.слова: консультування, освіта, освітологія
Яяева, Н. М. Лингводидактическая модель развития диалогической речи учащихся 5-х классов в процессе обучения крымскотатарскому языку / Н. М. Яяева. - С .192-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгводидактична модель, принципи навчання, методи навчання
Дубасенюк, Л. Л. Развитие творческого потенциала будущего учителя в условиях акмеотехнологического комплекса = / Л. Л. Дубасенюк. - С .201-210. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, акмеологічний підхід, акмеотехнологічний комплекс
Паламарчук, Лариса Борисівна. Акмеологічні ресурси розвитку творчого потенціалу особистості вчителя / Л. Б. Паламарчук. - С .210-218. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічні ресурси, особистість, розвиток
Сущенко, Людмила Петрівна. Акмеологічний ресурс розвитку творчого потенціалу особистості фахівця з фізичного виховання та спорту / Л. П. Сущенко. - С .219-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний ресурс, фахівець з фізичного виховання, творчий потенціал
Гаврилюк, C. M. Професійна підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до педагогічної творчості з позиції акмеологічного підходу / C. M. Гаврилюк. - С .227-237. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, акмеологія, творчий потенціал
Омельчук, С. А. Мовна дослідницька компетентність учня з погляду акмеологічної науки / С. А. Омельчук. - С .238-249. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дослідницька компетенція, мовна дослідницька компетентність, дослідницька діяльність
Черпак, Юрій Васильович. Петро Лесгафт як акме-особистість / Ю. В. Черпак. - С .250-257. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Лесгафт Петро, професійне акме, акме-особистість
Архіпова, С. П. Професійний розвиток майбутнього соціального працівника в освітньому просторі університету: акмеологічні аспекти / С. П. Архіпова. - С .258-270. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, професіонал, акмеологічні критерії
Голобородько, Є. П. Особливості акмеологічного розвитку учителя в системі післядипломної освіти / Є. П. Голобородько. - С .270-277. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, післядипломна освіта, розвиток учителя
Мартиненко, Світлана Миколаївна. Акмеологічний аспект діагностування готовності вчителя початкової школи до педагогічної діяльності / С. М. Мартиненко. - С .278-290. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний аспект, початкова школа, педагогічна діяльність
Малихін, О. В. Самореалізація майбутнього вчителя через систему організації самостійної навчальної діяльностіі як засіб формування його акмеологічності / О. В. Малихін. - С .291-300. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, самореалізація, акмеологія
Олексенко, В. П. Самостійна робота студента-філолога як складова його професійної підготовки / В. П. Олексенко. - С .301-312. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самостійна робота, професійна підготовка, методи навчання
Соколова, І. В. Професійна підготовка майбутнього вчителя-філолога: акмеологічне дослідження / І. В. Соколова. - С .312-322. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічне дослідження, акмеологічний підхід, акмеологічна компетенція
Тернопільська, В. І. Акмеологічні аспекти формування професійної компетентності майбутнього фахівця / В. І. Тернопільська. - С .323-330. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: студент, майбутній фахівець, професійна компетентність
Бакум, Зінаїда Павлівна. Акмеологічний ресурс проблемного підходу у підготовці фахівців української словесності / З. П. Бакум, О. В. Караман. - С .330-340. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгводидактика, проблемний підхід, проблемна ситуація
Антонюк, В. Г. Особливості застосування модульно-рейтингової технології в особистісно зорієнтованій професійній підготовці педагогів / В. Г. Антонюк. - С .341-349. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісно зорієнтована підготовка, професійно-методичні компетентності, модульно-рейтингова технологія
Іванова, О. В. Розвиток студента як особистості в аспекті професійної діяльності / О. В. Іванова. - С .349-355. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісне становлення, студентський вік, професійні здібності
Калаур, С. М. Соціально-педагогічні особливості досягнення акме-вершин майбутніми соціальними педагогами та соціальними працівниками під час навчання / С. М. Калаур. - С .355-361. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, соціальний педагог, соціальний працівник
Котенко, О. В. Формування готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов молодших школярів: акмеологічний аспект / О. В. Котенко. - С .362-370. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній вчитель початкової школи, професійне становлення, самореалізація
Кузьменко, Л. П. Фактори формування акмеологічиої культури вчителя / Л. П. Кузьменко. - С .371-377. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, акмелогічна культура, самоосвіта
Рось, Л. М. Формування мотивації навчальної діяльності студента як майбутнього фахівця / Л. М. Рось. - С .377-382. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: формування мотивації, мотиви навчання, мотиви поведінки
Марченко, О. Г. Акмеологічпі засади формування освітнього середовища у вищих військових навчальних закладах авіаційного профілю / О. Г. Марченко. - С .383-393. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмелогічний підхід, освітнє середовище, курсант
Платонова, О. Г. Формування комунікативних умінь у професійній підготовці фахівців соціальної сфери / О. Г. Платонова. - С .394-400. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна підготовка, професійна підготовка, педагогічне спілкування
Проценко, О. Б. Акмеологічні технології саморозвитку майбутнього викладача вищого навчального закладу / О. Б. Проценко. - С .401-408. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмелогічні технології, акмелогічний тренінг, викладач ВНЗ
Таран, О. В. Розвиток професіоналізму вихователя дошкільного навчального закладу в системі післядипломної педагогічної освіти / О. В. Таран. - С .409-417. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професіоналізм, вихователь дитячого садку, післядипломна педагогічна освіта
Терентьєва, Наталія Олександрівна. Формування нового мислення як ноосферного утворення / Н. О. Терентьєва. - С .418-423. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ноосфера, нове мислення, інноваційне мислення
Фруктова, Яна Станіславівна. Професійна компетентність фахівців з журналістики та інформації: акмеологічпий аспект / Я. С. Фруктова. - С .423-433. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна комунікація, професійна діяльність, професійна компетентність
Швед, М. С. Акмеологічинй підхід до професійної підготовки педагога / М. С. Швед. - С .434-445. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, професіоналізм, компетентність
Гайдученко, Ю. О. Самореалізація студентів на заняттях з економічних дисциплін / Ю. О. Гайдученко. - С .446-451. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самореалізація, розвиток особистості, самовдосконалення
Байбекова, Н. Р. Акмеологічпий підхід майбутніх психологів до консультативної діяльності / Н. Р. Байбекова. - С .452-457. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, майбутні психологи, консультативна діяльність
Чобітько, М. Г. Особливості формування корпоративної культури у майбутніх менеджерів / М. Г. Чобітько. - С .458-469. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: корпорація, менеджмент, рольова культура
Галус, О. М. Акмеологічний аналіз як центральна ланка акмеологічного дослідження управлінської діяльності менеджера вищого навчального закладу / О. М. Галус, В. М. Гладкова. - С .470-483. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний аналіз, ВНЗ, менеджер
Завацька, Л. М. Організація соціально-педагогічної роботи з дітьми мігрантів у загальноосвітніх навчальних закладах (акмеологічний підхід) / Л. М. Завацька. - С .483-494. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціально-педагогічна робота, діти мігрантів, загальноосвітній навчальний заклад
Сазоненко, Г. С. Управлінські акметехнології : сутність, види, особливості / Г. С. Сазоненко
Кл.слова: акмеуправління, акмепростір, акмекоманда
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Акмеологія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
соціалізація особистості -- самопізнання -- прикладна акмеологія -- емоційна зрілість -- ресурс розвитку -- самореалізація -- акмеологічна культура
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Антонов, В. М. \редактор.\
Дубасенюк, О. А. \редактор.\
Пальчевський, С. С. \редактор.\
Рибалко, Л. С. \редактор.\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Українська академія акмеологічних наук


Примірників всього: 9
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

6.
74в1+74.58(4Укр)
А 66


    Андрущенко, Віктор.
    Роздуми про освіту : Статті. Нариси. Інтерв'ю / В. Андрущенко. - 2-ге вид., доповн. - Київ : Знання України, 2008. - 819 с. - ISBN 978-966-316-235-5 : 137.43 грн.
ДРНТІ
ББК 74в1+74.58(4Укр)

Рубрики: Освіта.

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- економіка освіти -- вища школа -- гуманітарна освіта -- географічна освіта -- політична наука -- політична освіта -- екологічна політика -- інтеграція -- національна доктрина -- розвиток освіти -- університетська освіта -- педагогічна освіта -- вчителі
Анотація: Унікальне науково-популярне видання, присвячене проблемам розвитку освіти та педагогічної науки на зламі тисячоліть. Висвітлюється перебіг Болонського процесу, вплив інформаційних і телекомунікаційних інновацій, концептуальні реформи вітчизняної освітянської галузі.

Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

7.
37.018
Б 61


   
    Біла книга національної освіти України / Національна академія педагогічних наук УКраїни ; редактор В. Г. Кремень. - Київ : Інформаційні системи, 2010. - 340 с. - ISBN 978-966-2249-21-7 : 25.00 грн., 45.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Організація освіти--Україна

   Професійна освіта


Кл.слова (ненормовані):
демократична освіта -- саморозвиток -- людиноцентризм -- система безперервної освіти -- управління розвитком освіти -- медіаосвіта -- система освіти -- дошкільна освіта -- спеціальна освіта -- модернізація освіти -- професійна орієнтація -- освіта дорослих -- вища освіта -- педагогічна майстерність -- демократизація освіти -- професійна освіта
Дод.точки доступу:
Кремень, Василь Григорович \редактор.\
Національна академія педагогічних наук УКраїни


Примірників всього: 3
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

8.


    Благініна, Світлана.
    З досвіду Німеччини: забезпечення якості освіти в минулому і в наш час [Текст] / С. Благініна // Вища школа. - Київ : Знання, 2017. - № 9. - С. 87-99. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- міжнародні освітні виміри -- рейтинги

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф1 ЧЗ


Знайти схожі

9.


    Благініна, Світлана.
    Змагання парадигми у вищій освіті Німеччини (до 500-річчя реформації) [Текст] / С. Благініна // Вища школа. - Київ : Знання, 2017. - № 8. - С. 102-111. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- етика праці -- протестантизм

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф1 ЧЗ


Знайти схожі

10.


    Василашко, Ірина.
    Упровадження STEM-навчання. Відповідь на виклик часу [Текст] / І. Василашко, Т. Білик // Управління освітою : часопис для керівників освітньої галузі. - 2017. - № 2. - С. 26-32. - Зміст: Переваги STEM-освіти

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- реформування освіти -- інформаційні технології
Дод.точки доступу:
Білик, Тетяна


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

11.
Шифр: В901257/2018/34/36
   Журнал

Вивчаємо українську мову та літературу [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2003 - . - Виходить тричі на місяць
2018р. № 34/36
Зміст:
Подвійний інтернет-марафон : подвійна сила професійного зростання. - С.2-3
Кл.слова: інтернет-марафон, система освіти, реформа
Новосельська, С. В. Діяльнісний потенціал навчального предмета "Українська мова" у формуванні компетентності "Уміння вчитися" / С. В. Новосельська. - С.4-8. - Бібліогр.: 11 назв.
Кл.слова: українська мова в школі, уміння вчитися (українська мова), компетентності (українська мова)
Губська, Г. В. Інтегроване навчання на уроках української мови та літератури / Г. В. Губська. - С.9-14. - Бібліогр.: 7 назв.
Кл.слова: українська мова (інтегроване навчання), українська література (інтегроване навчання), інтегроване навчання (українська мова та література)
Телехова, О. П. "Живу і мислю думою одною..." (До 185-річчя з дня народження Марка Вовчка) / О. П. Телехова. - С.15-22. - Бібліогр.: 4 назви.
Кл.слова: українська література в школі, життєвий і творчий шлях письменника, український письменник
Романченко, О. О. Михайло Стельмах. "Гуси-лебеді летять". Звичаї і традиції українців у творі : 7 клас / О. О. Романченко. - С.23-27. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: українська література (7 клас), 7 клас (українська література), українські традиції в літературі
Щербань, С. В. Іван Котляревський. "Наталка Полтавка". Наталка як уособлення кращих рис української жінки : 9 клас / С. В. Щербань. - С.28-33
Кл.слова: українська література (9 клас), 9 клас (українська література), українська жінка (уособлення в літературі)
Мосіюк, Н. П. Ольга Кобилянська "Valse melancolique" : 10 клас / Н. П. Мосіюк. - С.34-39. - Бібліогр.: 10 назв.
Кл.слова: українська література (10 клас), 10 клас (українська література), урок-дослідження (українська література)
Оліна, Г. М. Наголос. Нормативний наголос. Діалектний, слово- і форморозрізнювальний наголоси. Основні правила та складні випадки наголошування слів : 10 клас / Г. М. Оліна. - С.40-45. - Бібліогр.: 8 назв.
Кл.слова: українська мова (10 клас), наголос (українська мова), 10 клас (українська мова)
Чупринін, О. О. Українська література. Тематичні контрольні роботи : 9 клас / О. О. Чупринін. - С.46-58
Кл.слова: українська література (9 клас), 9 клас (українська література), тематичні контрольні роботи (українська література)
Румянцева-Лахтіна, О. О. Дидактичний лексикон. Фішбоун / О. О. Румянцева-Лахтіна. - С.59-61. - Бібліогр.: 2 назви.
Кл.слова: українська література (технологія "фішбоун"), технологія "фішбоун" (українська література), дидактичний лексикон (українська мова та література)
Шматко, М. С. Український театр від витоків до сучасності : матеріали до вивчення теми / М. С. Шматко. - С.62-68. - Бібліогр.: 7 назв.
Кл.слова: українська література в школі, український театр (історія), драматургія (історія)
Герега, І. Б. Свіча, запалена від Бога. Присвячено життю і творчості Лесі Українки / І. Б. Герега. - С.69-72. - Бібліогр.: 8 назв.
Кл.слова: українська література в школі, українська письменниця, мистецька вітальня (українська література)
Слободян, Л. М. Господь подарував митцю талант. Вечір-зустріч із поетом Григорієм Іваненком / Л. М. Слободян. - С.73-76. - Бібліогр.: 2 назви.
Кл.слова: українська література, література рідного краю, іечір-зустріч з поетом
Титенко, М. М. "Моя земля-країна - Україна". Творчість поетеси-землячки Надії Кошель : 9 клас / М. М. Титенко. - С.77-81
Кл.слова: українська література (9 клас), 9 клас (українська література), урок-презентація
Кизименко, О. М. Виховний захід "Відродження українських оберегів. Свиня - символ плодючості й статків" / О. М. Кизименко. - С.82-86. - Бібліогр.: 11 назв.
Кл.слова: українська література в школі, українське народознавство в школі, українські обереги (виховний захід)
Зміст журналів "Вивчаємо українську мову та літературу" за 2018 рік. - С.87-95
Кл.слова: українська періодика, зміст журналів (вивчаємо українську мову та літературу), періодика (зміст за рік)
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.
Шифр: В730231/2017/8
   Журнал

Вища школа [Текст] : науково-практичне видання/ МОН України. - Київ : Знання, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2017р. № 8
Зміст:
Хоружий, Григорій. Конструктивний підхід у навчанні: з досвіду діяльності центрів компетентностей у європейських університетах / Г. Хоружий, Л. Л. Хоружа. - С.57-67. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, дуальне навчання, інтеграція наукових напрямів
Вітченко, Андрій. Проектування змісту комплексних освітніх програм як умова системного забезпечення якості вищої освіти майбутніх викладачів / А. Вітченко. - С.68-90. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, система компетентності, компетентнісний підхід
Поліщук, Валерій. Авторитарні механізми знецінення професійного та особистісного статусу громадянина / В. Поліщук. - С.91-101. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психологія авторитаризму, харектеристики, вербальні індикатори
Благініна, Світлана. Змагання парадигми у вищій освіті Німеччини (до 500-річчя реформації) / С. Благініна. - С.102-111. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: система освіти, етика праці, протестантизм
Гуйтур, Михайло. Як науковим (науково-педагогічним) працівникам перетворити свої знання на пасивний дохід у вигляді роялі / М. Гуйтур, В. Коноваленко, А. Коловський. - С.112-126. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: он-лайн-консультації, пасивний дохід, роялті
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф1 ЧЗ

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.
Шифр: В730231/2017/9
   Журнал

Вища школа [Текст] : науково-практичне видання/ МОН України. - Київ : Знання, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2017р. № 9
Зміст:
Корсак, Костянтин. Молоді науки про норми й аномалії у мисленні та діях сучасних Homo Sapiens / К. Корсак. - С.75-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: патріотизм, когнітологія, закони природи
Благініна, Світлана. З досвіду Німеччини: забезпечення якості освіти в минулому і в наш час / С. Благініна. - С.87-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: система освіти, міжнародні освітні виміри, рейтинги
Книш, Інна. Нова освітня парадигма в контексті сучасних технологій / І. Книш, Н. Кочубей. - С.100-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, змішане навчання, треки
Церклевич, Вікторія. Модерні можливості використання візуального методу у викладанні історії економіки / В. Церклевич. - С.116-125. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: наочність, візуальний метод, архітектура
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф1 ЧЗ

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.
74.023
Г 11


    Гін, А. О.
    Зміст освіти дінамічного світу / А. О. Гін // Управління школою : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 4/6. - С. 2-4
ДРНТІ
ББК 74.023

Рубрики: Зміст освіти

   ТРВЗ--педагогіка


Кл.слова (ненормовані):
глобальний світ -- глобальні проблеми -- система освіти
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

15.
351:342(494.9)
Г 19


    Ганс-Адам II (правлячий Князь Ліхтенштейну).
    Держава в третьому тисячолітті [Текст] = The State in the Thild Millennium / Ганс-Адам II ; пер.: І. Гаврилов, Л. Кондратюк ; ред.: М. Гаврилова, М. Мартиненко. - Київ : ДІПА, 2018. - 222 с. - ISBN 978-617-7606-00-9 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Державне управління--Досвід--Ліхтенштейн--Популярні видання -- Монографії

Кл.слова (ненормовані):
демократія -- роль -- монархія -- система освіти -- фінанси -- національна валюта
Дод.точки доступу:
Гаврилов, Ігор \пер.\
Кондратюк, Леся \пер.\
Гаврилова, Марина \ред.\
Мартиненко, Марина \ред.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

16.


    Горбатова, Надія Олександрівна.
    Бальний танець в системі освіти: минуле і сучасність / Н. О. Горбатова, С. О. Єфанова // Мистецтвознавчі записки = NOTES ON ART CRITICISM : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 39. - С. 64-69. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-2180

Кл.слова (ненормовані):
бальний танець -- хореографічна освіта -- система освіти -- інноваційні технології -- європеїзація
Дод.точки доступу:
Єфанова, Світлана Олександрівна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

17.
74.03(4Укр)я031
Д 43


    Дзвінчук, Дмитро Іванович.
    Сучасні тенденції розвитку та управління освітою : автореферат дисертації ... д-ра пед. наук : 09.00.10 / Д. І. Дзвінчук ; наук. консультант В. П. Андрущенко ; Інститут вищої освіти Академії пед.наук. - Київ, 2007. - 36 с.
ДРНТІ
ББК 74.03(4Укр)я031

Рубрики: Педагогіка--історія освіти--історія філософії--Україна--Автореферати дисертацій

Кл.слова (ненормовані):
коеволюція суспільства -- система освіти
Дод.точки доступу:
Андрущенко, Віктор Петрович \наук. консультант.\


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

18.
74.00я43
П 24


    Дирда, Ірина Анатоліївна.
    Проблема міжкультурної комунікації в освіті / І. А. Дирда // Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка; гол. ред. С. О. Сисоєва ; ред. Л. Л. Хоружа [та ін.]. - Київ : Едельвейс, 2014. - Вип. 1. - С. 34-39
ДРНТІ
ББК 74.00я43

Рубрики: Освіта--Міжкультурна комунікація

Кл.слова (ненормовані):
діалог культур -- полікультурна освіта -- система освіти -- культура світу -- навчально-виховне середовище
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ вул. Маршала Тимошенка, 13б
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \гол. ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Безпалько, О. В. \ред.\
Чернуха, Надія Миколаївна \ред.\
Болтівець, Сергій \ред.\
Караман, Станіслав \ред.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд імені Антона Макаренка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

19.
37.09:005.591.6
Д 50


    Дичківська, Ілона Миколаївна.
    Інноваційні педагогічні технології : навчальний посібник для вищих навчальних закладів / І. М. Дичківська. - Київ : Академвидав, 2004. - 352 с. - (Альма-матер). - Літер.: с. 331-333. - ISBN 966-8226-17-8 : 25.00 грн., 19.60 грн., 18.00 грн., 26.56 грн., 60.00 грн.
    Зміст:
Загальні засади педагогічної інноватики
Системні інноваційні педагогічні технології
Модульні та локальні інноваційні педагогічні технології
Інноваційна діяльність педагога
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інноваційні технології в навчанні--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
інноваційні технології -- педагогічні технології -- педагогіка -- система освіти

Примірників всього: 192
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (85),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (66),
Фаховий коледж «Універсум» (5),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (35)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (85),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (66),
Фаховий коледж «Універсум» (5),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (35)

Знайти схожі

20.


   
    Етичний кодекс. Про норми соціальної роботи в Україні // Соціальний педагог : всеукраїнська газета для фахівців. - 2018. - N 12. - С. 4-6

Кл.слова (ненормовані):
соціальні працівники -- працівники психологічної служби -- система освіти -- соціальна робота -- етичні принципи -- Етичний кодекс

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

21.


    Захарченко, Олена.
    Принципи суб’єктно-об’єктивних стосунків у формуванні особистісної обдарованості [Текст] / О. Захарченко // Українська мова і література в школах України : наук.-метод. та літературно-мистецький журн. - 2019. - № 9. - С. 31-32. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- обдарованість -- діти -- психолого-педагогічна допомога -- соціально-педагогічні проблеми

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

22.
85,0я43
А 86


    Зюзіна, Тетяна Опанасівна.
    Сучасне мистецтво як об'єктетико-психологічного аналізу в навчально-виховному просторі університету / Т. О. Зюзіна // Арт-простір : науковий журнал. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - Вип. 1. - С. 2-5. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 85,0я43

Рубрики: Дидактика

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- культура постмодерну -- культура неомодерну -- гуманітарна підготовка
Анотація: У статті представлено шляхи інтеграції сучасного мистецтва у площину навчально-виховного процесу університету. Підкреслюється, що проблематика сучасного кіномистецтва надає мож-ливість глибокого осмислення широкого кола соціально-психологічних проблем, що турбують молодь.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://art-space.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 9 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (4), Ф3 (2), ГП ІБВ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (4), Ф3 (2), ГП ІБВ (1)


Знайти схожі

23.


   
    Кількість фахівців психологічної служби системи освіти України [Текст] // Управління освітою : часопис для керівників освітньої галузі. - 2017. - № 9. - С. 64-65

Кл.слова (ненормовані):
психологічна служба -- система освіти -- модернізація освіти

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

24.


    Корсак, Олена (викладач кафедри іноземних мов Інституту природничо-географічної освіти та екології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова; м. Київ).
    Аналіз негативної спадщини у вивченні англійської мови / О. Корсак // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 11/12. - С. 54-63. - Бібліогр.: с. 62 (10 назв). - табл. . - ISSN 1682-2366

Рубрики: Якість освіти

   Качество образования


Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- система образования -- радянська модель викладання іноземних мов -- советская модель преподавания иностранных языков -- державні освітні стандарти -- государственные образовательные стандарты -- світовий мовний рейтинг -- мировой языковый рейтинг
Анотація: Мета статті полягає в аналізі особливостей викладання іноземних мов у радянський період, визначені рівня впливу цього спадку і викладі пропозицій з усунення негативних наслідків збереження в сучасній Україні неперспективних радянських дидактичних засобів та державних підходів до організації вивчення англійської мови студентами.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

25.


    Кошарна, Н.
    Тенденції реформування системи педагогічної освіти Швеції на рубежі ХХ – ХХІ століть [Електронний ресурс] / Н. Кошарна. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 215-228, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.215228. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інтеграція -- фахова компетентність викладача -- педагогічна освіта -- реформування -- система освіти
Анотація: Стаття присвячена питанню результативності реформування системи педагогічної освіти Швеції на рубежі ХХ – ХХІ століть. З’ясовано тенденції змін у системі педагогічної освіти Швеції, які були зумовлені історичними традиціями, специфікою організації педагогічної освіти в країні, фундаментальною матеріально-технічною базою, рівнем фахової компетентності викладачів, диференціацією навчального процесу, співпрацею викладачів, учителів партнерських шкіл та студентів під час навчання та науково-дослідної роботи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

26.
37.018
К 82


    Кристопчук, Тетяна Євгенівна.
    Педагогічна освіта в країнах Європейського Союзу / Т. Є. Кристопчук ; ред., дар. С. О. Сисоєва ; Рівненський держ. гуманітарний ун-т. - Рівне : Волинські обереги, 2013. - 483 с. - ISBN 978-966-416-317-7 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--розвиток освіти--Європейський Союз--Україна--монографії

Кл.слова (ненормовані):
дефініції -- система освіти -- освіта у країнах ЄС -- спорідненість -- БЕНІЛЮКС -- освіта У Бельгії -- освіта в Австрії -- освіта у Німеччині -- освіта Франції -- освіта Великої Британії -- освіта Швеції -- освіта у Польші -- модернізація освіти
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлани Олександрівни \ред., дар.\
Рівненський державний гуманітарний університет


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

27.
37.09(08)
М 72


   
    Матеріали III Всеукраїнського з'їзду працівників освіти / кер. редкол. Д. В. Табачник. - Київ ; Чернівці : Букрек, 2011. - 382 с. - ISBN 978-966-399-384-3 : 19.52 грн., 19.52 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Розвиток освіти в Україні--Документи і матеріали

Кл.слова (ненормовані):
стратегія розвитку освіти -- система освіти -- модернізація змісту освіти -- моніторинг освіти -- державні програми
Дод.точки доступу:
Табачник, Дмитро Володимирович \кер. редкол.\


Примірників всього: 15
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Фаховий коледж «Універсум» (5)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Фаховий коледж «Універсум» (5)

Знайти схожі

28.
74.268.1я7/М 54-003191590
   373.5.016:81’243(075.8)
   М 54


   
    Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах : підручник / С. Ю. Ніколаєва [та ін.] ; редактор К. І. Онищенко. - 2-е видання виправлене та доповнене. - Київ : Ленвіт, 2002. - 328 с. - ISBN 966-7043-45-2 : 60.00 грн., 12.00 грн., 16.80 грн., 15.00 грн., 20.00 грн., 18.00 грн., 14.80 грн., 37.00 грн., 25.00 грн., 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика викладання іноземних мов--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- іноземна мова -- система навчання -- комунікативний підхід -- методи навчання -- засоби навчання -- мовленнєва діяльність -- граматична компетенція -- лексична компетенція -- фонетична компетенція -- аудіювання -- навчання читання -- навчання говоріння -- навчання письма -- урок іноземної мови -- перекладний метод -- комунікативний метод -- прямі методи -- груповий метод -- Метод Гарольда Пальмера -- методика
Дод.точки доступу:
Ніколаєва, С. Ю.
Бігич, О. Б.
Бражник, Н. О.
Гапонова, С. В.
Онищенко, К. І. \редактор.\


Примірників всього: 177
Фаховий коледж «Універсум» (6),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (17),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (150)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (6),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (17),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (150)

Знайти схожі

29.
   811.111(075.8)
   М 54


   
    Методика навчання іноземних мов у середніх навчальних закладах : підручник для студентів вищих закладів освіти / С. Ю. Ніколаєва [та ін.]. - Київ : Ленвіт, 1999. - 320 с. - ISBN 966-7043-11-8 : 12.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Методика викладання інозхемних мов--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
іноземна мова -- методи навчання -- засоби навчання -- система освіти -- мовна діяльність -- граматичний матеріал -- іншомовне спілкування
Дод.точки доступу:
Ніколаєва, Софія Юріївна
Бігич, Оксана Борисівна
Бражник, Наталія Олексіївна
Гапонова, Світлана Василівна
Гринюк, Галина Аркадіївна


Примірників всього: 71
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (42),
Фаховий коледж «Універсум» (29)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (42),
Фаховий коледж «Універсум» (29)

Знайти схожі

30.
37.014
М 77


   
    Моніторинг стандартів освіти [Текст] : присвячено Джонові Ф. Ківзу / за ред. А. Тайджнмана ; за ред. Т. Невілла Послтвейта ; переклала з англійської І. Пилипчук. - Львів : Літопис, 2003. - 323 с. - ISBN 966-7007-93-9 : 33.44 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Моніторинг стандартів освіти

Кл.слова (ненормовані):
моніторинг -- стандарти освіти -- система освіти -- валідність
Анотація: Книга ознайомить читача зі системою показників і з емпіричною таксономією світових освітніх систем
Дод.точки доступу:
Тайджнмана, Альберта \за ред.\
Невілла Послтвейта, Т. \ за ред.\
Пилипчук, І. \переклала з англійської.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

 1-30    31-60   61-77 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)