Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=складник<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 117
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-117 
1.


    Новохатько, Леонід.
    Технології формування особистого бренду у сфері графічного дизайну [Текст] / Л. Новохатько, В. Власов // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - С. 67-73DOI 10.28925/2524-2644.2023.168. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
ринок реклами -- піар-послуги -- дизайн -- творчість -- індивідуальний підхід -- бренд -- сучасні технології
Анотація: Дизайнерський складник за останні роки набув особливої популярності на ринку рекламних та піар-послуг, а тому має практичну значущість. З огляду на це виділитись з-поміж конкурентів, використовуючи не тільки творчість, а й індивідуальний підхід, тим більше – створити власний бренд у цій сфері, – стає необхідним та актуальним. Тим більше, використання сучасних технологій дає безмежні можливості для просування власного бренду. У статті досліджено ефективність методів просування власного бренду графічного дизайнера з порівнянням обраних медіаплатформ; розроблено та реалізовано комплексну стратегію просування особистого бренду. Онлайн-присутність на міжнародних платформах є ключовим елементом для зацікавлення міжнародних клієнтів. Участь у міжнародних ініціативах, конкурсах та виставках сприяє розширенню професійного ком’юніті. Оптимізація вебсайтів для міжнародних пошукових систем підвищує шанси залучення нових клієнтів за кордоном. Використання різних соціальних мереж дозволяє дизайнерам просувати свій бренд та привертати увагу аудиторії. Привабливий контент-маркетинг відіграє важливу роль у збереженні інтересу та взаємодії з аудиторією. Інтеграція штучного інтелекту в робочий процес дозволяє автоматизувати процеси та персоналізувати контент. Розуміння трендів та запитів споживачів допомагає графічним дизайнерам позиціонувати себе на світовому ринку. Визначено цільову аудиторію та її основні характеристики. Залучено та комплексно описано метод сегментації аудиторії за різними критеріями. Сегментація спрямована на розрізнення груп споживачів для індивідуального впливу та зосередження на їхніх потребах. Встановлені медіаканали та стратегії просування. Акцентовано на важливості адаптивності стратегії, постійного моніторингу та оновлення стратегії, враховуючи зміни в попиті, поведінці споживачів та розвитку технологій. Остаточний вибір платформи для розробки вебсайту дозволяє сформувати ефективну структуру та інформаційні блоки. Використання друкованої продукції, такої як візитівки, є максимально ефективним для просування на офлайн заходах та особистих зустрічах. Цей метод просування власного бренду не тільки виконує рекламну функцію, а й добре працює на іміджевий складник у майбутньому
Дод.точки доступу:
Власов, Владислав


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.
Шифр: К269584624/2022/2
   Журнал

Київські історичні студії [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-0749. - Виходить двічі на рік
2022р. № 2
Зміст:
Чума, Б. "Україна та її останній трубадур". Несподівана оповідь про Україну в іспанській пресі ХІХ ст. / Б. Чума, С. Розлуцька. - С.6-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Верховцева, І. Одна з "Великих": реформа сільського самоврядування в Росії як панімперський проєкт (1861–1900-ті рр.) / І. Верховцева. - С.15-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Андрєєв, В. Михайло Бернов як піонер пішохідного туризму: мандрівки півднем України ти Кримом (Частина І. Південь України. Серпень 1895 р.) / В. Андрєєв, С. Андреєва, О. Каряка. - С.28-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Драч, О. Поведінка учениць як соціально-виховний засіб: за матеріалами Варшавської жіночої прогімназії початку XX ст. / О. Драч. - С.38-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Срібняк, І. Сотник армії УНР Дмитро Котко: життя і діяльність у Польщі 1921-1924 рр. (до 130-ліття від дня народження) / І. Срібняк, М. Палієнко. - С.48-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванюк, О. Візії України у подорожніх записка барона Августа фон Гакстгаузена / О. Іванюк, Д. Романенко. - С.54-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Клименко, Н. Сторінки з біографії Аастасії Грінченко: трагічний 1908 рік та завершення "Лубенської справи" / Н. Клименко, Ю. Беззуб. - С.66-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Якубовський, І. Сільські вчителі і Голодомор 1932–1933 років: низова преса як індикатор стратегій влади / І. Якубовський. - С.76-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Виноградов, С. Інформаційно-пропагандистська робота як складник антинацистського спротиву ОУН і УПА у роки Другої світової війни / С. Виноградов. - С.84-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Салата, О. Чутки як засіб формування інформаційного простору на окупованій території України у 1941-1944 роках / О. Салата, Т. Гінетова. - С.93-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Коцур, Л. Просопографічний портрет батьків-засновників Української незалежної держави та Литовської республіки: компаративний аналіз / Л. Коцур. - С.101-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Туранли, Ф. Династія Гіраїв: ретроспективний огляд арабографічних писемних джерел / Ф. Туранли. - С.110-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковальов, Є. Селянське питання в епістолярній спадщині Дем’яна Кочубея 1857–1858 років / Є. Ковальов. - С.118-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Гедьо, А. Санітарно-епідеміологічна ситуація в Києві в умовах соціальної нестабільності на шпальтах міської преси кінця XIX – початку XX ст. / А. Гедьо, М. Мілютін. - С.125-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Бонь, О. Простір українських гуманітаріїв 1920 рр. у спогадах Надії Суровцової / О. Бонь. - С.134-139. - Бібліогр. в кінці ст.
Шаповал, А. Київські сюжети листів Володимира Любименка до Олександра Фоміна / А. Шаповал. - С.140-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Назимок, У. Концертний тур Української республіканської капели в Чехословаччині (1919-1920 рр.) / У. Назимок. - С.149-154. - Бібліогр. в кінці ст.
Саган, Г. Діяльність Українського культурно-просвітнього товариства "Кобзар" (м. Загреб) з організації діаспорного життя в Хорватії / Г. Саган, С. Рублик. - С.155-163. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: Б005660/2022/3
   Журнал

Бібліотечний вісник [Текст] : науково-теоретичний та практичний журнал/ Національна академія наук України, Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського. - Київ, 1993 - . - ISSN 1029-7200. - Виходит раз на два місяця
2022р. № 3
Зміст:
Прокопенко, Лілія. Життєдайна сила освіти, культури, інклюзії та інформації: Маніфест ІФЛА/ЮНЕСКО про публічну бібліотеку (1949, 1972, 1994, 2022) / Л. Прокопенко. - С.3-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Самохіна, Наталія. Наповнення сайту наукового журналу як складника системи менеджменту знань / Н. Самохіна, І. Пелюховська. - С.23-30
Самохіна, Жанна. Інструменти і технології маркетингу в системі управління знаннями / Ж. Самохіна. - С.31-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Пестрецова, Лариса. Особливості формування фонду Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського періодичними виданнями у 2013–2021 рр. / Л. Пестрецова, І. Шульга, Т. Клочок. - С.40-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковальчук, Галина. З історії українського книгознавства (до 100-річчя Українського наукового інституту книгознавства) / Г. Ковальчук. - С.56-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Бачинська, Надія. Витоки підготовки фахівців для системи документно-інформаційних комунікацій в Україні (10-ті роки ХХ ст.) / Н. Бачинська. - С.71-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Клименко, Оксана. Наукові заходи Інституту бібліотекознавства Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського у 2021 р. / О. Клименко, О. Сокур. - С.83-87
Іваненко, Світлана. Виставкова робота бібліотеки Інституту електрозварювання імені Є. О. Патона Національної академії наук України у 2021 р. - C. 88-91 / С. Іваненко. - С.88-91
Сокур, Олена. Дистанційні бібліотечні послуги в умовах воєнного стану – важливий складник сучасного бібліотечно-інформаційного обслуговування / О. Сокур. - С.92-96
Науменко, С. "Медичні бібліотеки України в умовах війни" / С. Науменко. - С.97-101
Головащук, Антоніна. Фундаментальне науково-бібліографічне дослідження літературно-мистецьких часописів повоєнного періоду / А. Головащук. - С.102-105
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Десі, Г.
    Електронні освітні матеріали для навчання макіяжу: досвід Індонезії [Електронний ресурс] / Г. Десі, С. Ермінарто. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 1. - С. 135-139, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.16. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
весільний макіяж -- електронний посібник -- історія макіяжу
Анотація: Ця стаття має на меті розкрити впровадження електронних навчальних матеріалів для навчання макіяжу. Метод, використаний у цій статті – огляд наукової літератури. На основі аналізу наукової літератури можна зробити висновок, що серед різних навчальних засобів електронний посібник є найбільш ефективним завдяки таким складникам: a) візуальний складник навчальних матеріалів в е-посібнику, зокрема дизайн обкладинки, форма, розмір та зображення; b) змістовий складник навчальних матеріалів е-посібника, зокрема змістовне наповнення тексту, повнота матеріалу, мова та корисність, а також словники або глосарії. Вивчення історії макіяжу дуже важливе для оволодіння студентами професійними знаннями та практичними навичками, які мають забезпечити студентів, що спеціалізуються на мейкапі, можливістю після закінчення коледжу застосувати на практиці отриманні знання, відкривши бізнес у галузі весільного макіяжу. Крім того, вивчення історії макіяжу передбачає засвоєння студентами таких складників весільної церемонії, як одяг та аксесуари наречених, а також способу нанесення макіяжу нареченої. Е-посібники є потужним інструментом для створення повноцінного освітнього середовища для студентів, які зазнають труднощів у засвоєнні історії макіяжу. Використання е-посібника є одним із найефективніших рішень для презентації та збереження навчальних матеріалів з весільного макіяжу різного формату – кольорових фото, аудіо- та відеоматеріалів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Ермінарто, С.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Виноградов, С.
    Інформаційно-пропагандистська робота як складник антинацистського спротиву ОУН і УПА у роки Другої світової війни [Текст] / С. Виноградов // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2022. - № 2. - С. 84-92, DOI 10.28925/2524-0757.2022.29. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
німецько-нацистська окупація -- інформаційно-пропагандистська робота
Анотація: У статті розглянуто питання еволюції інформаційно-пропагандистської діяльності ОУН і УПА у роки Другої світової війни на теренах України у 1941–1944 роках. Автор дійшов висновку, що одним з головних чинників визначення стратегічних завдань і вибору тактичних прийомів інформаційно-пропагандистської діяльності ОУН і УПА була аналітична робота. Постійно змінювані умови контрпропаганди українських націоналістів у їхньому протистоянні нацистам під час бойових дій на теренах України покликали до життя специфічні методи і засоби цієї діяльності. Використовувалися основні різновиди усної (політична промова, політична бесіда, доповідь, дискусія) та друкованої (листівки, періодичні видання, книги, ілюстративні матеріали) пропаганди в умовах боротьби з нацистським окупаційним режимом. Аналіз прийомів одночасного їх застосування дозволив продемонструвати ефективність функціонування пропагандистської мережі ОУН і УПА та її роль у зміцненні підтримки національно-патріотичних сил серед українців.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)


Знайти схожі

6.


    Супронюк, Оксана.
    Книжкова спадщина Богдана Лепкого у боротьбі за створення нового культурного наративу України [Текст] / О. Супронюк // Бібліотечний вісник = Bibliotechnyi visnyk : науково-теоретичний та практичний журнал. - 2022. - № 4. - С. 3-20. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1029-7200

Кл.слова (ненормовані):
українська книжкова культура -- українська історія -- українознавство -- європеїзм -- видання Богдана Лепкого -- відділ зарубіжної україніки
Анотація: Мета статті – представити творчий доробок Б. Лепкого, що зберігається у фондах Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського, який ще не був предметом дослідження фахівців, розкрити українознавчий складник просвітницької тематики його текстів, наголосити на важливості творів художника для формування національної ідентичності українців, відзначити європейське коріння творчості письменника. Методологія дослідження ґрунтується на використанні принципу історизму, порівняльного аналізу відібраних з колекції відділу зарубіжної україніки Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського текстів письменника, присвячених історії України. Наукова новизна. Розглянуто зміст основних праць Б. Лепкого як цінного культурного надбання для формування української ідентичності в нових історичних умовах. Досліджено європейське коріння творчості письменника. Відзначено, що книжки Б. Лепкого дають можливість по-новому осмислити реальність, в якій ми зараз перебуваємо, допомагають створювати нові перспективні напрями розвитку соціуму. У висновках констатується, що праці Б. Лепкого, в яких описано глибинний український архетип, акумульовано великі уроки історії, є актуальними для українців у часи нової війни Росії проти України, актуальними саме для осмислення сучасної історії. Ці праці особливо важливі своїм символічним значенням і змістом, адже формують менталітет народу, сприяють культурній соціалізації громадян, транслюють спадкові моральній культурні норми, формують колективну історичну пам’ять, допомагають людям прилучатися до надбань національної та культурної спадщини, утверджувати українську версію історії України

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Сінько, Андрій.
    Маркетингові та рекламні технології як складник промоції освітніх послуг [Текст] / А. Сінько // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2022. - Вип. 1. - С. 34-41DOI https://doi.org/10.28925/2524-2644.2022.16. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
соціальні медіа -- реклама -- маркетинг -- промоція -- заклад вищої освіти -- маркетингові комунікаці
Анотація: У статті досліджено різноманітність маркетингових та рекламних технологій, які є ключовими методами промоції закладу вищої освіти. Зокрема, визначено низку наявних способів пошуку прямого контакту з потенційними здобувачами та зацікавленими особами. Застосування маркетингових технологій при роботі з популяризацією закладу вищої освіти є важливим складником загальної концепції промоції останнього. Йдеться про використання загальновідомих соціальних мереж, месенджерів та інших каналів комунікації, що дають змогу продемонструвати сильні сторони закладу цільовій аудиторії. Варто врахувати, що в комплексі разом із чітко вибудованою послідовністю професійних рекламний дій за допомогою комунікаційних технологій можна досягати запланованого результату. Важливо відмітити, що це дослідження є досить актуальним, оскільки тягне за собою сенси маркетингових технологій, впроваджених у закладах вищої освіти. Подібна практика спостерігається вже давно, однак щороку технології потребують оновлення та вдосконалення. Саме про них йтиметься у публікації. Зі зміною поколінь диференціюються методи комунікації з аудиторією. Ще десять років тому текстова інформація сприймалась аудиторією найкраще, однак на зміну їй прийшла доба відеоконтенту. Задля виявлення таких тенденцій виникає потреба у постійному контент-моніторингу та впровадженні трендових технологій у роботу будь-яких організацій. Враховувати також варто вимоги конкретних індивідів, що формуються завдяки вдалому та якісному портрету цільових груп. Такий підхід дає змогу досконало познайомитись із представниками цільової аудиторії та презентувати будь-який продукт, знаючи його переваги у свідомості абстрактно сформульованих осіб. Беручи до уваги мету дослідження, яка зорієнтована на те, щоб розглянути наявні методи промоції закладів вищої освіти, варто зазначити й найдієвіші маркетингові та рекламні технології у роботі з наповнення інфор-маційної кампанії закладу. Одним із таких є проведення Днів відкритих дверей. Це подія, яка дає змогу здійсню-вати двосторонню комунікацію та налагодити контакт з аудиторією напряму, без залучення сторонніх осіб. У публікації поглиблено йдеться саме про цей спосіб промоції закладу. Він є дієвим не тільки на рівні залучення абітурієнтів через презентацію цильних сторін останнього, а й створення певного іміджу організації. Це дає змогу сформулювати у підсвідомості цільової аудиторії певний образ, який у майбутньому стане орієнтиром для подальшого вибору закладу вищої освіти

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

8.
В580804487/2022/1/2

    Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору [Текст] : науковий журнал / Східно-Європейський Інститут Психології. - Київ : Східно-Європейський Інститут Психології. - ISSN 2959-1953.
    Т.1 № 2 : Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. - [Б. м.] : Східно-Європейський Інститут Психології, 2022. - 274 с. - Б. ц.
    Зміст:
Бабич, Н. М. Пошук ресурсів для педагогів і родин, які виховують дітей з особливими потребами, в умовах воєнного стану / Н. М. Бабич, Г. В. Супрун. - С .8-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діти з особливими потребами, освіта в умовах війни, труднощі під час війни
Деркач, Л. М. Нагальні та невирішенні проблеми середньої і вищої школи України в умовах когнітивної війни / Л. М. Деркач, Г. М. Сіра. - С .21-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: когнітивна війна, освіта України, інноваційні підходи до навчання
Коваль, О. А. Структура типового практичного заняття на клінічній кафедрі терапевтичного профілю в умовах війни: особливості та оцінка ефективності / О. А. Коваль, П. О. Каплан. - С .35-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: клінічна кафедра, терапевтичний профіль, умови війни
Ніколайчук, Г. І. Парадигма української освіти в умовах війни: поради психолога / Г. І. Ніколайчук, О. О. Демчук. - С .43-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: українська освіта, емоційне вигорання, самоцінність
Сеньовська, Н. Л. Формування сучасного героїчного епосу й міфу як спосіб допомогти учням пережити колективну травму війни / Н. Л. Сеньовська, І. М. Нестайко. - С .51-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: колективна травма, патріотичне виховання, сублімація
Старєва, А. М. Організація роботи команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми портебами в обмежених умовах / А. М. Старєва. - С .61-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особливі освітні потреби, інклюзивна освіта, обмежені умови
Харцій, О. М. Особливості прояву тривожно-депресивної симптоматики у студентів із зони бойових дій / О. М. Харцій. - С .73-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: тривожна-депресивна симптоматика, психокорекційні рекомендації, анамнестичні дані
Шапочка, К. А. Опанування англійської мови як засіб зняття стресу у молодших школярів із особливими освітніми потребами в умовах війни / К. А. Шапочка. - С .82-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: умови війни, стрес, англійська мова
Азатьян, В. І. Іншомовна підготовка майбутніх медичних фахівців у системі дистанційного навчання / В. І. Азатьян. - С .96-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: майбутні медичні фахівці, дистанційне навчання, цифрові технології
Біденко, Н. В. Формування професійних компетентностей з урахуванням очікувань стейкхолдерів як пріоритетне завдання підготовки майбутніх фахівців у галузі стоматології / Н. В. Біденко, О. І. Остапко, Т. В. Ватанха. - С .105-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійні компетентності, освітні програми, стейкхолдери
Гриценко, Н. Л. Реалізація принципу наступності допрофесійної та професійної підготовки майбутніх лікарів / Н. Л. Гриценко. - С .117-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна освіта, предметна компетентність, допрофесійна освіта
Макаренко, Н. М. Розвиток навичок самостійної роботи для покращення якості дистанційного навчання / Н. М. Макаренко. - С .131-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: когнітивні навички, мотивація, актуалізація
Підгорний, А. В. Забезпечення якості фундаментальної хімічної підготовки у контексті впровадження інноваційної освіти інженера: реалії та перспективи / А. В. Підгорний. - С .143-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: фундаментальність в освіті, нові стандарти вищої освіти, засоби дистанційного онлайн-навчання
Шпак, В. П. Формування інформаційно-цифрової компетентності вчителів природничого напряму: діяльнісний складник / В. П. Шпак, О. В. Бардадим. - С .153-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діяльність, інформаційно-цифрова компетентність, природничий напрям
Vasylyshyna, N. "Case study" method and its application in teaching "business english" for international law specialty = Метод кейс-стаді та його застосування під час викладання ділової іноземної мови для спеціальності з міжнародного права / N. Vasylyshyna, R. Slobozhenko. - С .172-180. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ділова англійська мова, юридичні документи, переваги і недоліки
Гапоненко, Л. О. Рефлексивно-рольова ідентичність як індикатор та регулятор у навчальній взаємодії / Л. О. Гапоненко. - С .181-187. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сучасна освіта, інновації в навчальному процесі, здобувачі освіти
Гребінь-Крушельницька, Н. Ю. Автодидактичні принципиактивізації самоосвітньої діяльності студентів / Н. Ю. Гребінь-Крушельницька. - С .188-195. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самоосвіта, автодидактика, самостійна робота
Котковець, А. Л. Використання інформаційно-комунікаційних технологій для контролю сформованості англомовної лексичної компетентності майбутніх бакалаврів з прикладної механіки / А. Л. Котковець, Н. С. Нікітіна. - С .196-203. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лексична компетентність, інформаційно-комунікаційні технології, прикладна механіка
Мельник, Б. М. Цифрові технології у процесі змішаного навчання ортодонтії / Б. М. Мельник. - С .204-211. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: змішане навчання, ортодонтія, цифрові технології
Оніщенко, Т. Є. Етапи впровадження інформаційних технологій у сучасну освіту / Т. Є. Оніщенко, О. В. Рябоконь, О. О. Фурик. - С .212-220. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, впровадження, глобальний інформаційний простір
Перхайло, Н. А. Контекстне навчання у практичній підготовці бакалаврів соціальної роботи / Н. А. Перхайло. - С .221-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища освіта, контекстне навчання, інноваційні підходи
П’ятниця-Горпинченко, Н. К. Концепція системи адаптивного навчання в сучасних умовах / Н. К. П’ятниця-Горпинченко. - С .229-236. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: адаптивна система навчання, контроль знань, дистанційне навчання
Лисак, Л. К. Формування професійно-ціннісних орієнтацій у майбутніх фпхівців технічних вишів під час вивчення дисциплін гуманітарного циклу / Л. К. Лисак, В. А. Григор’єва, Т. К. Лисак. - С .238-247. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійно-ціннісні орієнтації, гуманітарні дисципліни, педагогічні технології
Локшин, В. С. Роль креативної складової в процесі формування професійної компетентності менеджерів соціокультурної діяльності / В. С. Локшин. - С .248-254. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна культура, творча активність, інноваційна спрямованість
Александрова, Н. М. Розвиток та удосконалення Soft Skills топ-менеджменту групи Raiffeisen Bank International / Н. М. Александрова, М. В. Александрова, Н. Л. Драб. - С .256-267. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціальні навички, підвищення кваліфікації, тренінг
УДК


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

9.


    Сокур, Олена.
    Дистанційні бібліотечні послуги в умовах воєнного стану – важливий складник сучасного бібліотечно-інформаційного обслуговування [Текст] / О. Сокур // Бібліотечний вісник = Bibliotechnyi visnyk : науково-теоретичний та практичний журнал. - 2022. - № 3. - С. 92-96 . - ISSN 1029-7200


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.
Шифр: І254815328/2022/1
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2022р. Вип. 1
Зміст:
Васьків, Микола. Стандарти журналістики й «мова толерантності» в контексті законодавства й державно-національної безпеки / М. Васьків. - С.6-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Карась, Максим. Загрози свободі слова з боку диктаторських режимів (на матеріалах незалежних змі Росії) / М. Карась. - С.17-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Поліщук, Тетяна. Нові сервіси в роботі бібліотек Австралії та Нової Зеландії / Т. Поліщук, О. Шевчук. - С.23-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Морозова, Олена. Формування та промоція українського національного брендуяк pr-інструмент державного управління / Морозова Олена. - С.29-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Сінько, Андрій. Маркетингові та рекламні технології як складник промоції освітніх послуг / А. Сінько. - С.34-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Вронська, Юлія. Вплив повномасштабної війни в лютому-травні 2022 Р. на медіаконтент найпопулярніших українських інстаграм-блогерів / Ю. Вронська. - С.42-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Поліщук, Тетяна. Медіазнавчі студії в науковому та освітньому дискурсах: реалізація дослідницького напряму «бібліотечна журналістика: медіапрактики в навчальному процесі» / Т. Поліщук. - С.54-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.
Шифр: П838975200/2021/10
   Журнал

Підприємство, господарство і право [Текст] : науково-практичний юридичний журнал/ Науково-дослідний інститут приватного права і підприємства ім. академіка Ф. Г. Бурчака НАПрН України. - Київ : ТОВ "Гарантія", 1996 - . - ISSN 2307-8049. - Виходить щомісячно
2021р. № 10
Зміст:
Процьків, Наталія. До питання методології приватного права / Н. Процьків, О. Кіріяк. - С.5-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Вінник, Оксана. Екологічний складник в економіко-правовій політиці держави / О. Вінник. - С.10-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Чижмарь, Юрій. Роль конвенцій Міжнародної організації праці в системі джерела трудового права України / Ю. Чижмарь. - С.16-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондарчук, Наталія. Актуальні питання механізму земельного оподатку в Україні в контексті ринку земель сільськогосподарського призначення / Н. Бондарчук, Н. Ліхтанська, О. Тишкевич. - С.23-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Карабін, Тетяна. Правовий інститут публічних закупівель у системі особливого адміністративного права / Т. Карабін, О. Білаш. - С.30-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Качур, Віра. Правова культура як визначальний чинник правової соціалізації сучасної особливості / В. Качур, О. Козін. - С.37-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Кошиков, Денис. Місце положень адміністративного законодавства в системі правових засад реалізації державної політики у сфері забезпечення економічної безпеки держави / Д. Кошиков. - С.43-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Мозоль, Наталія. Технології дистанційного навчання у процесі вивчення правознавчих дисциплін / Н. Мозоль. - С.50-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Орел, Лілія. Про адміністративно-правовий вплив на економіку та підприємництво: порівняльно-правовий аспект / Л. Орел, О. Баклан. - С.56-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Параманов, Денис. Ознаки публічних правовідносин щодо захисту прав суб’єктів підприємницької діяльності в Україні / Д. Параманов. - С.67-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Шумейко, Тетяна. Спеціальні принципи формування та реалізації державної політики у сфері обігу зброї в Україні / Т. Шумейко. - С.72-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Тимченко, Леонід. Деякі особливості вини платника податків за Податковим кодексом України / Л. Тимченко, С. Федчук. - С.77-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Муравйов, Кирило. Особливості оптимізації системи органів та установ виконання покарань / К. Муравйов. - С.84-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Стецька, Христина. Зарубіжний досвід запобігання корисливим насильницьким злочинам, що вчиняються дітьми / Х. Стецька. - С.90-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Бабіков, Олександр. Відмінність негласних слідчих (розшукових) дій від оперативно-технічних та оперативно-розшукових заходів / О. Бабіков. - С.97-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Гребенькова, Маргарита. Види й особливості електронних документів та електронних відображень як джерел доказів / М. Гребенькова. - С.103-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.


    Красовський, Сергій Олександрович.
    Національна кухня як складник гастрономічної культури етносу: сутність і методи дослідження / С. О. Красовський // Культура і сучасність : альманах. - 2021. - № 1. - С. 30-35. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-0285

Кл.слова (ненормовані):
національна кухня -- гастрономічна культура -- гастрономічний код -- етнос

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

13.
Шифр: Л580023252/2021/17
   Журнал

Літературний процес: методологія, імена, традиції [Електронний ресурс] : збірник наукових праць. Філологічні науки/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Назва з титул. екрана. - Виходить двічі на рік
2021р. № 17
Зміст:
Астрахан, Н. Металітература як спосіб оприявнення метареальності: на шляху до нової картини світу / Н. Астрахан. - С.6-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Бовсунівська, Т. Сучасний роман у світлі фреймової поетики / Т. Бовсунівська. - С.16-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Гуль, О. Рослинний компонент як складник духовності віри вовк:самоідентифікація в контексті творчості / О. Гуль, А. Брацкі. - С.25-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Zhygun, S. Reticence as a strategy of women’s autobiographies in soviet times: a case study of Ivanenko’s "Always in Life" (1986) / S. Zhygun. - С.32-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Козлов, Р. Три чоловічі романи про революцію гідності: поетика і міфологія майдану / Р. Козлов. - С.39-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Колошук, Н. Образ-імідж В. Петрова (Домонтовича) у спогадах та листуванні його сучасників-емігрантів / Н. Колошук. - С.45-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Подвишенний, О. Вплив західної культури на становлення карпатської України в романі "Сонце з заходу" Уласа Самчука / О. Подвишенний. - С.55-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Терехова, І. Творча інтерпретація фольклорного фітоніма "перекотиполе" в українській літературі ХІХ ст. / І. Терехова. - С.65-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Трофименко, А. Жанрові особливості літератури жахів / А. Трофименко. - С.72-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Бровко, О. Інтермедіальне прочитання української літератури / О. Бровко. - С.81-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондарева, О. Як нам досліджувати ідентичність? / О. Бондарева. - С.84-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.
94:316.422+299.512(510)"1978/2013"
Ч-57


    Чжен, Віра Абрамівна.
    Конфуціанський складник трансформації китайського суспільства в період "Реформ та відкритості" (1978-2013 рр.) : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата історичних наук : 07.00.02 / В. А. Чжен ; науковий керівник Т. О. Метельова ; Національна академія наук України, Державна установа "Інститут всесвітньої історії НАН України". - Київ : ПП "Задруга", 2021. - 20 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Всесвітня історія--Автореферати дисертацій

   Конфуціанство


Дод.точки доступу:
Метельова, Т. О. \науковий керівник.\
Національна академія наук України
Державна установа "Інститут всесвітньої історії НАН України"


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

15.


    Саврасова-В’юн, Т.
    Навчальний проєкт як засіб формування професійної компетентності майбутніх фахівців: психологічний аспект [Електронний ресурс] / Т. Саврасова-В’юн. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 3. - С. 33-41, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- навчальний проєкт -- психологічна компонента -- складник
Анотація: У статті висвітлено актуальну проблему залежності психологічної компоненти професійної компетентності майбутніх фахівців від застосування в освітньому процесі навчального проєкту. Мета статті є вивчення особливостей впливу застосування навчального проєкту в освітній діяльності закладу вищої освіти на психологічну компоненту професійної компетентності майбутніх фахівців. Визначено зміст, структуру психологічної компоненти професійної компетентності майбутніх фахівців, яка розглядається як комплекс характеристик майбутніх спеціалістів, що містить психологічні знання, уміння, мотиваційні, емоційні процеси, особистісні властивості, які допомагають здійснювати професійну діяльність, самовдосконалення, та складається з мотиваційного, емоційного, діяльнісного, особистісного, когнітивного складників. Охарактеризовано досвід формування психологічної компоненти професійної компетентності майбутніх фахівців за допомогою навчального проєкту, впровадженого в освітній процес Інституту філології Київського університету імені Бориса Грінченка. Серед дослідницького інструментарію було застосовано: діагностичні методики вивчення складників, показників психологічної компоненти професійної компетентності майбутніх фахівців, метод експерименту, метод порівняння, кореляційний аналіз. Актуальність теми підтверджена наведеними результатами опитування майбутніх фахівців, які проходили діагностику з проблем вивчення рівня психологічної компоненти професійної компетентності до застосування в освітньому процесі навчального проєкту і після. В експерименті брало участь 227 майбутніх фахівців спеціальності «035 Філологія». Шляхом експериментальної діяльності визначено особливості застосування навчального проєкту в освітній процес закладу. Виявлено, що рівень психологічної компоненти професійної компетентності до впровадження навчального проєкту був нижчим, ніж рівень досліджуваного явища після застосування проєкту в освітньому процесі. Результати аналізу свідчать про те, що процес створення та реалізації навчального проєкту майбутніми фахівцями позитивно впливає на формування психологічної компоненти професійної компетентності студентів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

16.
Шифр: К484478478/2021/1
   Журнал

Культура і сучасність [Текст] : альманах/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : Міленіум, 1999 - . - ISSN 2226-0285. - Виходить двічі на рік
2021р. № 1
Зміст:
Сабадаш, Юлія Сергіївна. Культурологія: понятійно-категоріальний апарат у логіці дослідницького процесу / Ю. С. Сабадаш, Л. Г. Дабло, Ю. М. Нікольченко. - С.3-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Волинець, Вікторія Олексіївна. Інтеграція віртуальної та доповненої реальності у мистецтво / В. О. Волинець. - С.9-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Havelia, Oksana. Interaction of gifted personality with artistic culture within the conditions of open educational and cultural systems: expert analysis / O. Havelia. - С.17-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Даниленко, Ольга Вікторівна. Соціокультурна складова сервісу готельно-ресторанних комплексів як предмет наукового інтересу українських дослідників / О. В. Даниленко. - С.24-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Красовський, Сергій Олександрович. Національна кухня як складник гастрономічної культури етносу: сутність і методи дослідження / С. О. Красовський. - С.30-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Ляшенко, Лідія Леонідівна. Естетичні цінності як об’єкт дослідження: від естетичного до культурологічного узагальнення / Л. Л. Ляшенко. - С.36-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Мохнюк, Руслан Степанович. Творчі спілки у процесі культуротворення громадянського суспільства / Р. С. Мохнюк. - С.42-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Садовенко, Світлана Миколаївна. Софт-традиціоналізм як стратегія актуалізації народної традиції у постмодерних параметрах хронотопу української народної художньої культури / С. М. Садовенко. - С.48-55
Сидоровська, Євгенія Андріївна. Міжнародний невербальний діловий етикет XXI століття: семіотичний аспект / Є. А. Сидоровська. - С.56-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Турчак, Леся Іванівна. Культурологічний потенціал творчості Модеста Менцинського в контексті розвитку музичної культури початку XX ст. / Л. І. Турчак. - С.62-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Бугайов, Микола Вікторович. Історико-культурна ретроспектива становлення блогів / М. В. Бугайов. - С.69-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Данченко, Марія Леонідівна. Інтертекстуальність в культурі рококо: пародія, пастіш та сиквел у французькій літературі XVIII століття / М. Л. Данченко. - С.75-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Лавренюк, Сергій Віталійович. Продюсер у культурі аудіовізуального виробництва / С. В. Лавренюк. - С.80-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Молодіна, Альона Олексіївна. Репрезентація квір-ідентичності у фільмі Девіда Лінча "Малголленд драйв" / А. О. Молодіна. - С.87-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Шибер, Оксана Олександрівна. Еволюція рекреаційно-дозвіллєвих практик: від класичного до креативного консюмеризму / О. О. Шибер. - С.93-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Габрель, Микола Михайлович. Феномен пам’яті міст як цілісності часового виміру / М. М. Габрель, Т. М. Габрель. - С.99-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельник, Оксана Ярославівна. Художньо-композиційні особливості книжкової графіки Г. Нарбута та можливості їх інтерпретації у сучасному графічному дизайні / О. Я. Мельник, Ю. В. Штець. - С.104-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Чуєва, Оксана Володимирівна. Орнаментальні мотиви в сучасній пакувальній продукції України / О. В. Чуєва. - С.109-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Швець, Ірина Владиславівна. Ретроспективний аналіз парків Ірпеня XX століття в контексті історичної, соціокультурної та рекреаційної цінності міста / І. В. Швець, С. П. Паламарчук, О. С. Подволоцька. - С.113-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Малярчук, Катерина Геннадіївна. Мистецтво гриму: соціальний міф та соціальна стратифікація / К. Г. Малярчук. - С.121-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Попова, Оксана Володимирівна. Сценічний дизайн сучасного українського режисерського театру / О. В. Попова. - С.127-131. - Бібліогр. в кінці ст.
Чуботіна, Ірина Михайлівна. Художньо-стильові особливості чоловічих костюмів 1970-х років у стрічці Р. Балаяна "Польоти уві сні та наяву" / І. М. Чуботіна. - С.132-138. - Бібліогр. в кінці ст.
Акімов, Дмитро Ігорович. Маркетингові дослідження та просування художніх творів у маркетингу образотворчого мистецтва / Д. І. Акімов. - С.139-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Варивончик, Анастасія Віталіївна. Спадкування традицій у навчанні художній вишивці / А. В. Варивончик. - С.145-151. - Бібліогр. в кінці ст.
Береговська, Христина Олександрівна. Проблема суспільно-антропологічних криз у малярстві Василя Курилика / Х. О. Береговська. - С.152-157. - Бібліогр. в кінці ст.
Майданець-Баргилевич, Олена Леонідівна. Формування і розвиток Київської школи художнього текстилю: традиції та новації / О. Л. Майданець-Баргилевич. - С.158-165. - Бібліогр. в кінці ст.
Міронова, Тетяна Володимирівна. Українське мистецтво з початку 2000-х років: "Друге відродження" у світовому культурному полі / Т. В. Міронова. - С.166-175. - Бібліогр. в кінці ст.
Міщенко, Ірина Іванівна. Живопис Геннадія Горбатого: крипто-реалізм як подолання імітації дійсності / І. І. Міщенко. - С.176-180. - Бібліогр. в кінці ст.
Совгира, Тетяна Ігорівна. Специфіка виготовлення артефактів первісного мистецтва / Т. І. Совгира. - С.181-186. - Бібліогр. в кінці ст.
Горпинич, Юрій Станіславович. Специфіка становлення та розвитку художньої манери Миколи Малишка (1961-1967 рр.) / Ю. С. Горпинич. - С.187-193. - Бібліогр. в кінці ст.
Карпенко, Ольга Валер’янівна. Ремінісценції імпресіонізму в творчості українських авангардистів / О. В. Карпенко. - С.194-199. - Бібліогр. в кінці ст.
Лисун, Ярина Ярославівна. Монументальний живопис у мурованих католицьких храмах Східної Галичини у другій половині XVIII ст. топографія, композиційні типи та техніки ілюзіоністичного живопису / Я. Я. Лисун. - С.200-204. - Бібліогр. в кінці ст.
Сакорська, Олександра Сергіївна. Монументальні твори Вільгельма Котарбінського з колекції Національного музею мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків / О. С. Сакорська. - С.205-209. - Бібліогр. в кінці ст.
Головач, Наталія Миколаївна. Потенціал культурних послуг у сучасних умовах розвитку українського суспільства / Н. М. Головач. - С.210-215. - Бібліогр. в кінці ст.
Пашкевич, Марина Юхимівна. Подієві практики як ефективний інструмент паблік рилейшнз / М. Ю. Пашкевич. - С.216-222. - Бібліогр. в кінці ст.
Сирота, Лілія Богданівна. Особливості та дискусійні аспекти понять подія та івент / Л. Б. Сирота. - С.223-227. - Бібліогр. в кінці ст.
Філіна, Тетяна Вікторівна. Формування та забезпечення культурних потреб сучасної людини / Т. В. Філіна. - С.228-232. - Бібліогр. в кінці ст.
Тадля, Олександр Миколайович. Технологія створення мистецького проєкту в діяльності менеджера соціокультурної фери / О. М. Тадля. - С.233-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Моторна, Тетяна Федорівна. Менеджерський аспект місіонерської діяльності О. Скрябіна / Т. Ф. Моторна. - С.240-245. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.
Шифр: О283150799/2021/1
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2021р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Ломачинська, І. Роль інформаційної культури в системі управління знаннями університету / І. Ломачинська, Б. Ломачинський. - С.1-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Мосьпан, Н. Вища освіта та ринок праці в Україні: десятиліття взаємодії / Н. Мосьпан. - С.20-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Сафранов, Т. Вища екологічна освіта України: становлення і сучасний стан / Т. Сафранов. - С.39-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Черненко, Н. Формування професійно важливих якостей як базовий складник підготовки майбутніх фахівців економічної галузі / Н. Черненко. - С.52-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Тимчик, О. Формування інклюзивного простору в сучасному університеті: індивідуалізація та уніфікація / О. Тимчик, Ю. Жукова. - С.69-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Серебрянська, І. "Основи академічного письма" в закладах вищої освіти: міждисциплінарне спрямування / І. Серебрянська. - С.87-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Наливайко, Н. Змішане навчання в медичних закладах вищої освіти / Н. Наливайко, О. Наливайко. - С.101-111. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрик, Л. Медіадидактичний супровід іншомовної підготовки майбутніх учителів початкової школи / Л. Петрик. - С.112-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Рибак, О. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до впровадження технологій інтерактивного навчання у професійній діяльності / О. Рибак. - С.129-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Kosharna, N. Modern European experience of practical teacher training / N. Kosharna. - С.143-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Харченко, Т. Реалізація компетентнісного підходу в професійній підготовці майбутніх учителів іноземних мов: міжнародний досвід / Т. Харченко, Л. Удовиченко, М. Зверева. - С.156-179. - Бібліогр. в кінці ст.
Потапчук, Т. Формування самоосвітньої компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / Т. Потапчук, Н. Кравець. - С.180-193. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.


    Вінник, Оксана.
    Екологічний складник в економіко-правовій політиці держави / О. Вінник // Підприємство, господарство і право : науково-практичний юридичний журнал. - 2021. - № 10. - С. 10-15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2307-8049

Кл.слова (ненормовані):
економіка -- екологія -- цифровізація -- ризики цифровізації -- удосконалення законодавства

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

19.


    Черненко, Н.
    Формування професійно важливих якостей як базовий складник підготовки майбутніх фахівців економічної галузі [Електронний ресурс] / Н. Черненко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 1. - С. 52-68, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
андрагогічна модель -- методика -- компетентність -- конкурентоспроможність -- критерії -- показники сформованості -- професійно важливі якості -- професійна діяльність -- професійна підготовка -- професійна мобільність -- система -- соціалізація -- сучасний підхід -- форми й методи навчання
Анотація: У статті окреслено коло питань щодо необхідності формування професійно важливих якостей як невід’ємної частки базових компетентностей майбутніх економістів, що неможливе без загальноосвітньої компетентності як однієї з головних та найважливіших умов досягнення професіоналізму у сфері економіки, конкурентоздатності на ринку праці. Розглянуто професійні якості фахівців різних галузей та визначено основні блоки якостей для майбутнього економіста. Виділено зміст кожного з блоків та розкрито сутність професійно важливих якостей (ПВЯ) і загальні складники для економічного напряму підготовки, оскільки різноманіття якостей визначається специфікою роботи, умовами праці та посадовими обов’язками. Визначено проблеми формування професійно важливих якостей у процесі підготовки фахівців економічного профілю у ЗВО, а також головну мету професійної освіти - це створення умов для розвитку і самореалізації кожної особистості, формування покоління, здатного навчатися упродовж життя. Розкрито питання ефективної професійної соціалізації, яка передбачає сформованість у фахівця економічного профілю базової системи цінностей і нормативів поведінки у професійному товаристві, що становлять основу соціальної поведінки в професійній сфері та є структурними елементами компетентності. Проаналізовано вимоги сучасного ринку праці: тісний взаємозв’язок між швидким темпом розвитку і старінням професійних знань і навичок, який передбачає підтримку високого рівня професійної мобільності фахівця економічної галузі протягом усього життя. Розглянуто зміст понять «критерії» і «показники» результативності процесу формування професійно важливих якостей. Розкрито психологічні закономірності і сучасні, конкретні практичні підходи щодо організації навчального процесу в професійній підготовці. Виділено методи та прийоми, які сприяють підвищенню інтересу майбутніх фахівців до власної освіти й самоосвіти, постійному професійному зростанню, самовдосконаленню, саморозвитку і самореалізації. Також, зазначені основні активні методи навчання андрагогічного підходу, які підвищують інтерес майбутніх економістів до постійного професійного розвитку, сприяють їхній ефективній адаптації, соціалізації та конкурентоспроможності на ринку праці.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

20.


    Потапчук, Т.
    Формування самоосвітньої компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти [Електронний ресурс] / Т. Потапчук, Н. Кравець. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 1. - С. 180-193, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- самоосвіта -- компетентність -- самоосвітня компетентність -- формування самоосвітньої компетентності
Анотація: У статті самоосвіта як складник професійної підготовки виступає способом її реалізації. У цьому контексті під самоосвітою майбутніх вихователів ми розуміємо процес, який забезпечує безперервність підвищення освітнього рівня та розширення інформаційного поля фахівців, покращення якості та підняття рівня їхньої компетентності та професіоналізму, що пов’язаний з розвитком особистості та бере участь у формуванні загальної та педагогічної культури, слугує становленню світогляду, оскільки саме студент є суб’єктом управління власною навчальною діяльністю під час фахової підготовки. На основі аналізу різних підходів до визначення поняття «самоосвітня компетентність» у контексті нашого дослідження цей термін розглядаємо як інтегративне явище, що характеризується наявністю стійкої внутрішньої мотивації, сформованістю професійно-значущих особистісних якостей, володінням вміннями й навичками самостійної роботи, які дозволяють особистості організовувати пізнавально-пошукову діяльність, спрямовану на безперервний процес підвищення кваліфікації за професійним спрямуванням; та виступає складником професійної компетентності фахівця і показником успішності його фахової діяльності.Враховуючи зазначене вище, можна констатувати тісний зв’язок поняття «самоосвіта» із поняттям «професійна підготовка»; самоосвіту при цьому слід розуміти як спосіб реалізації цієї підготовки, яка, відповідно, має на меті формування кваліфікованого працівника, здатного до вироблення стратегій професійного розвитку в результаті самоосвіти. Це є однією з найважливіших передумов подальшої професійної реалізації його як фахівця У зв’язку з цим перед вищою школою постає завдання розробки більш ефективних технологій навчання та створення умов, які були б орієнтовані на стимулювання самоосвіти студентів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кравець, Н.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-117 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)