Пошуковий запит: (<.>K=складник<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 117
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Цимбалару, А. Всеукраїнський експеримент як невід’ємний складник прогресивних змін в системі початкової освіти [Текст] / Анжеліка Цимбалару> // Початкова школа. - Київ : Початкова школа, 2017. - № 6. - С. 1–4. - Бібліогр.: 4 назви.
Є примірники у відділах:
всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Гусак, О. П. Івент-аналіз як складник підготовки сучасних PR-фахівців [Текст] = Event analysis: A Component in Training of Modern PR Professionals / О. П. Гусак> // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - Вип. 2. - С. 21-25
Є примірники у відділах:
всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Дікунова, Олена. Створення бібліографічних покажчиків - складник інформаційно-бібліографічної діяльності бібліотеки вишу [Текст] / О. Дікунова, О. Лебедюк> // Бібліотечний вісник = Bibliotechnyi visnyk. - Київ, 2016. - № 5. - С. 14-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова (ненормовані): краєзнавча бібліографія -- науково-допоміжна бібліографія -- бібліографічні покажчики
Дод.точки доступу: Лебедюк, Олена
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Корновенко, Сергій Валерійович. Суб’єктивний складник аграрного питання як одна з передумов української революції 1917-1921 рр. [Текст] / С. В. Корновенко> // Український історичний журнал. - Київ : УІЖ, 2017. - № 4. - С. 83-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова (ненормовані): селянська революція -- селянин-ідеоман -- активний суб’єкт історії
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Богданець-Білоскаленко, Наталія Іванівна. Реалізація соціокультурного складника у змісті підручників з літературного читання для 5 класу шкіл з мовами навчання національних меншин [Текст] / Н. І. Богданець-Білоскаленко> // Українська мова і література в школах України : наук.-метод. та літературно-мистецький журн. - 2018. - № 11. - С. 7-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): літературне читання -- соціокультурний складник -- підручник з літературного читання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Гончаренко, Семен. Методологія як важливий складник наукового дослідження в педагогіці / С. Гончаренко, В. Кушнір> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2002. - Вип. 4. - С. 15-22
. - ISSN 1609-8595
Дод.точки доступу: Кушнір, Василь
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Сливка, Л. В. Рефлексивно-оцінювальний складник підготовки майбутніх учителів до промоції здоров’я: польський досвід [Електронний ресурс] / Л. В. Сливка. - Електронні текстові дані> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2017. - № 28. - С. 66-72
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua Є примірники у відділах:
всього 4 : Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (2) Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (2)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Шостак, Любов. Формування уміння розв'язувати сюжетні задачі як логічний складник математичної компетентності [Текст] / Л. Шостак> // Початкова школа. - Київ : Початкова школа, 2015. - № 9. - С. 27-32
Є примірники у відділах: Ф2 (03.12.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) Ф3 (08.09.2015р. Прим. 2 - ) (вільний)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Ігнатенко, Галина. Графічна підготовка як складник професійної компетентності вчителя [Текст] / Г. Ігнатенко, О. Ігнатенко> // Початкова школа. - Київ : Початкова школа, 2015. - № 6. - С. 45-50
Дод.точки доступу: Ігнатенко, Олександр
Є примірники у відділах: Ф2 (08.06.2015р. Прим. 1 - ) (вільний) Ф3 (08.06.2015р. Прим. 2 - ) (вільний)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Гнатюк, Л. П. Варіативний складник мовної свідомості українців: історико-лінгвістичний вимір [Текст] / Л. П. Гнатюк> // Мовознавство. - 2015. - N 2. - С. 86-96
Кл.слова (ненормовані): мовна свідомість -- діалектна лексика -- українська мова
Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (27.05.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Хом’як, Іван. Орфографічна компетентність як складник формування мовної особистості [Текст] / І. Хом’як> // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. - Київ, 2015. - N 11. - С. 2-5. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): методика навчання орфографії -- орфографічна компетентність -- антиграматизм
Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (17.11.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Ковпак, ВІкторія. Архівні колекції як складник інформаційно-комунікаційної діяльності української еміграції [Текст] / В. Ковпак> // Вісник Книжкової палати. - Київ : КПУ, 2016. - N 9. - С. 34-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова (ненормовані): архів -- архівні колекції -- ідея нації
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Заліток, Людмила. Колекція "Фонд В. О. Сухомлинського" - складник національного науково-інформаційного простору [Текст] / Л. Заліток> // Бібліотечний вісник = Bibliotechnyi visnyk. - Київ, 2016. - № 3. - С. 29-33
Кл.слова (ненормовані): ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського -- Колекція "Фонд В. О. Сухомлинського" -- інформаційні продукти бібліотеки
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Бойчук, П. М. Державна атестація з педагогіки - важливий складник визначення професіоналізму випускника педагогічного коледжу [Текст] / П. М. Бойчук> // Імідж сучасного педагога. - Полтава, 2016. - № 2. - С. 3-7
Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- молодший спеціаліст
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1)
Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Ян, Чен. Бібліотеки Китаю як інфраструктурний складник цифрової економіки [Текст] / Ян> // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2018. - N 11. - С. 44-46. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 2076-9326
Кл.слова (ненормовані): цифрова економіка -- ключові компетентності -- бібліотеки -- Китай -- цифрова компетентність
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Гапетченко, Руслана Юріївна. Родинно-побутові пісні як складник духовної культури української сім’ї [Текст] / Р. Ю. Гапетченко> // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури = Topikal problems of History, Theori, and Practice of Artistic Culture : збірник наукових праць. - 2015. - Вип. 34. - С. 175-183. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 2225-7586
Кл.слова (ненормовані): родинно-побутові пісні -- українська сім’я -- родина -- обряди -- культура
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Палєха, Юрій Іванович. Культура пошуку та опрацювання інформації як складник інформаційної культури організації [Текст] / Ю. І. Палєха> // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія = Library Science. Record Studies. Informology : науковий журнал. - 2019. - № 3. - С. 54-61. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 2409-9805
Кл.слова (ненормовані): інформація -- культура -- суб’єкт управління -- організація -- аналітико-синтетична переробка інформації -- інформаційний пошук -- інформаційні технології
Є примірники у відділах:
всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2)
Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Кропочева, Наталія. Бібліографічний складник системи інформаційного супроводу наукових досліджень із питань національного-патріотичного виховання [Текст] / Н. Кропочева> // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2019. - N 10. - С. 47-52. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 2076-9326
Кл.слова (ненормовані): науково-допоміжний бібліографічний покажчик -- національно-патріотичне виховання -- інформаційне забезпечення -- наукові дослідження -- заклади освіти -- військово-патріотичне виховання -- духовно-моральне виховання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>19. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Грицак, Н. Аксіологічний компонент структури жанрової грамотності майбутніх учителів зарубіжної літератури [Електронний ресурс] / Н. Грицак. - Електронні текстові дані> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1. - С. 37-43, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.5. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1609-8595
Кл.слова (ненормовані): аксіологічний компонент -- жанрова грамотність -- структура жанрової грамотності -- студент-філолог Анотація: У статті запропонована авторська структура жанрової грамотності майбутніх учителів зарубіжної літератури. Обґрунтована доцільність уведення до структури жанрової грамотності студентів-словесників аксіологічного компоненту. Проаналізовано змістове наповнення аксіологічного блоку запропонованої структури. Показано, що аксіологічний складник спрямований на усвідомлення природи фундаментальних цінностей, розуміння інокультурних цінностей з урахуванням спадщини рідної культури, усвідомлення відмінностей у системі ціннісних орієнтирів, осмислення власної самобутності. Доведено, що сприйняття студентом-філологом інонаціональних культурних цінностей є творчим процесом, що передбачає емоційне налаштування на рецепцію інокультурної реальності. Наголошено, що аксіологічний компонент запропонованої структури синтезує фахове і особистісне зростання студента-філолога.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах:
всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2)
Знайти схожі
|
>20. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Кульбашна, Я. Структура праксеологічної компетентності магістра стоматології [Електронний ресурс] / Я. Кульбашна, І. Скрипник. - Електронні текстові дані> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 3. - С. 71-77, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.8. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1609-8595
Кл.слова (ненормовані): магістр стоматології -- праксеологічна компетентність -- стоматологічна освіта -- лікар-стоматолог Анотація: У статті обґрунтовано структуру праксеологічної компетентності магістра стоматології і розкрито зміст її складників у контексті теоретичного і методичного забезпечення освітнього процесу в закладі вищої медичної освіти. Аналіз доступних вітчизняних і зарубіжних наукових джерел з проблеми дослідження виявив відсутність даних про розроблення структури праксеологічної компетентності лікаря, зокрема магістра стоматології. На підставі аналізу отриманих результатів і власного педагогічного досвіду визначено такі її складники: мотиваційний, гностичний, діяльнісний, деонтичний, науково-дослідний, рефлексивний. Мотиваційний складник відображає цілепокладання особи в отриманні стоматологічної освіти і професійній реалізації. Гностичний складається з інтегрованої системи професійних та базових знань, що забезпечує ефективність практичної діяльності стоматолога. Деонтичний сприяє формуванню належної професійної поведінки лікаря в процесі виконання професійної діяльності й комунікації з долученими до неї особами і структурами. Науково-дослідний складник забезпечує навички роботи з науковими джерелами – аналіз, синтез, порівняння, узагальнення отриманої інформації та використання отриманих даних у практичній діяльності на принципах доказової медицини. Рефлексивний складник сприяє розвитку спроможності до адекватної самооцінки власного професійного рівня і визначення векторів безперервного професійного саморозвитку і самовдосконалення. Діяльнісний складник, який є особливо значущим для професійної діяльності лікаря-стоматолога, є складним комплексним утворенням, що охоплює такі компоненти: мануальний, симуляційно-технологічний, організаційно-управлінський, ергономічний, економічний, правовий, креативно-інноваційний. Розуміння структури праксеологічної компетентності магістра стоматології викладачами і студентами уможливлює цілеспрямований вплив на формування її складових у процесі професійної підготовки в закладі вищої медичної освіти, що сприятиме підвищенню рівня готовності випускників до професійної діяльності та конкурентоспроможності у міжнародному професійному просторі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Дод.точки доступу: Скрипник, І.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2)
Знайти схожі
|
|
|