Пошуковий запит: (<.>K=соціальна поведінка<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14 |
>1.
| Chmielewska M. Nauczyciel wobec dziecka z zespołem aspergera/M. Chmielewska, M. Chmielewska // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2018,N № 7.-С.90-96
|
>2.
| Хьюстон М. Введение в социальную психологию. Европейский подход/М. Хьюстон, В. Штребе. - 2004
|
>3.
| Никитенко О. Навчатися, граючись/О. Никитенко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 7(613).-С.9–11.
|
>4.
| Освіта та розвиток обдарованої особистості - 2017г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>5.
| Освітологія - 2018г.,N 7 (Введено оглавление)
|
>6.
| Основи соціальної психології/ред. М. М. Слюсаревський. - 2008
|
>7.
| Особлива дитина: навчання і виховання - 2017г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>8.
| Данілова Л. В. Почуття милосердя як соціальна якість студентської молоді/Л. В. Данілова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. -Київ, 2017,N № 3.-С.10-13
|
>9.
| Психиатрия и наркология/под ред. В. Л. Гавенко ; ред. В. С. Битенский. - 2009
|
>10.
| Кравченко Т. В. Соціальні цінності - керівні принципи соціальної поведінки/Т. В. Кравченко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012,N № 18.-С.64-67
|
>11.
| Склянська О. Соціальна взаємодія дитини раннього віку з близьким дорослим у контексті ранньої психолого-педагогічної допомоги/О. Склянська // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2017,N № 3.-С.69-78
|
>12.
| Москаленко В. В. Соціальна психологія/В. В. Москаленко. - 2008
|
>13.
| Кононко О. Л. Соціально-емоційний розвиток особистості (в дошкільному дитинстві)/О. Л. Кононко. - 1998
|
>14.
| Мэнсон М. Тонкое искусство пофигизма. Парадоксальный способ жить счастливо/М. Мэнсон. - 2020
|
|