Пошуковий запит: (<.>K=соціальне середовище<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19 |
>1.
| Київ і кияни в соціокультурному просторі ХІХ-ХХ століть: доба Бориса Грінченка/Міністерство освіти і науки України, Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - 2013
|
>2.
| Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства/Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - 2012
|
>3.
| Ягупов В. В. Педагогіка/В. В. Ягупов ; редактор С. В. Головко ; рецензент: Н. Г. Ничкало , С. У. Гончаренко, Г. П. Васянович. - 2002
|
>4.
| Холостова Е. И. Социальная реабилитация /Е. И. Холостова, Н. Ф. Дементьева. - 2006
|
>5.
| Лапін В. М. Безпека життєдіяльності людини/В. М. Лапін. - 2011
|
>6.
| Лапін В. М. Безпека життєдіяльності людини/В. М. Лапін. - 2002
|
>7.
| Ягупов В. В. Педагогіка/В. В. Ягупов ; ред. С. В. Головко ; рецензенти Н. Г. Ничкало . - 2003
|
>8.
| Ларін Д. Готовність дитини до шкільного навчання. Сстуктура психодіагностичної роботи психолога/Д. Ларін // Психолог дошкілля. -Київ:Шкільний світ, 2018,N № 7.-С.33-42
|
>9.
| Хачатурян Ю. Метафоротерапія/Ю. Хачатурян // Психолог. -Київ:Шкільний світ, 2018,N № 23/24.-С.8-19
|
>10.
| Учитель початкової школи - 2019г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>11.
| Шевчук К. ТРВЗ-технологія: вчимо розглядати проблеми під різними кутами зору. Використання інтерактивних методів на уроках природознавства/К. Шевчук // Учитель початкової школи. -Київ:Світич, 2019,N № 1.-С.13-17
|
>12.
| Первак О. Зображення соціального середовища у творі. Конфлікт молодої людини та суспільства в романі "Червоне і чорне"/О. Первак, В. Аксьонова, Т. Муравська // Всесвітня література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 1/2.-С.44-48
|
>13.
| Томаржевська І. Профілактика та корекція емоційно-поведінкових порушень у молодшому шкільному віці/І. Томаржевська // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 5/6(611-612).-С.40–43
|
>14.
| Піскунова Л. Е. Безпека життєдіяльності/Л. Е. Піскунова, В. А. Прилипко, Т. О. Зубок. - 2012
|
>15.
| Особлива дитина: навчання і виховання - 2022г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>16.
| Шевченко Ю. Методичні рекомендації щодо формування соціальної компетентності у дітей молодшого шкільного віку із синдромом Дауна/Ю. Шевченко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2022,N № 2.-С.28-38
|
>17.
| Вихователь-методист дошкільного закладу - 2022г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>18.
| Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв - 2022г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>19.
| Лукашевич М. П. Людина. Адаптація. Соціалізація (соціологічний контекст)/М. П. Лукашевич , Ф. Ф. Шандор, Л. М. Червона. - 2023
|
|